ההוקס נ' הנאגטס, הסלטיקס נ' הווריורס וגם הפריק, הג'אז והלייקרס בגירסה מיוחדת לכבוד פתיחת השוק להעברות ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ההוקס נ' הנאגטס, הסלטיקס נ' הווריורס וגם הפריק, הג'אז והלייקרס בגירסה מיוחדת לכבוד פתיחת השוק להעברות ביום שישי הגדול! / דור בלוך

השבוע 86% משוק השחקנים ב-NBA הפך לזמין לטריידים (אל תיכנסו לפרטים של זה אם אתם לא חייבים זה לא מספיק מעניין, אבל נגיד שבהתאם למועד שבו חתמת על החוזה / בוצע עליך טרייד יש מועד שבו אתה כשיר להיות חלק מטרייד), ולכבוד זאת נתייחס בכל משחק לשמועת טרייד אחת ומה שכותב טור זה חושב עליה.

2:00 אורלנדו מג'יק (24-5) – מיאמי היט (12-17):

לילארד תמורת לאורי:

מיאמי טובה פחות משציפו, נכון שהם אמורים להיות קבוצת פלייאוף טובה יותר מקבוצת עונה סדירה, ונכון שהפציעה של באם היא מכה אנושה לאופן שבו הם משחקים כדורסל, ועדיין אם הם ציפו שההבאה של לאורי תיתן להם את האקסטרה מה שזה לא יהיה שהם צריכים כדי לחזור לגבהים של הבועה זה פשוט לא קרה. חמור מזה, המזרח מאוד מאוד התחזק, ופתאום לא ברור שמיאמי תהיה אחת מ-4 הקבוצות הטובות בקונפרנס כשהאבק יישקע על הטרייד דדליין של העונה.

כל זה פלוס המיתולגיה מסביב לפאט ריילי ויכולתו להוציא אל הפועל מהלכים, מובילים למחשבה שמיאמי תנסה לעשות משהו כדי להיות יריבה רצינית לנטס ולבאקס. מבחינת ההיט מהלך כזה יהיה חלומי, באטלר לא חייב את הכדור בידיים ולילארד יגיע בוער מצורךלהוכיח לקבוצה חדשה.

לעומת זאת מהצד של פורטלנד קשה לראות איך טרייד כזה יהיה הגיוני, אלא אם הם מכניסים קבוצה שלישית ועוטפים את הטרייד בשחקנים צעירים (כאלה דווקא יש למיאמי) ובחירות דראפט איכותיות כי פורטלנד הולכת לבנייה מחדש.

הימור: המג'יק כבר ב-6 הפסדים רצופים, לעומת ההיט שמצאו את הקצב שלהם מחדש עם 3 נצחונות מאוד מאוד מרשימים ב-4 משחקים, לא אמור להיות משחק תחרותי במיוחד. ההיט ב-15

2:30 אטלנטה הוקס (14-14) – דנבר נאגטס (14-14):

קמבה תמורת לו וויליאמס / קאם רדיש תמורת בחירת דראפט:

מאחורי התחזקות המזרח, אטלנטה דעכה השנה, גם בגלל שינויי החוקים שללא ספק פגעו בטריי, ובעיקר בגלל החולשה ההגנתית של קאפלה שמשליכה על כל הקבוצה, כשהוא בחמישיה אטלנטה היא מהקבוצות שסופגות הכי הרבה נקודות בטבעת בליגה.

לאור זאת השמועות שרצות כרגע לא עושות המון שכל. קמבה תמורת לו וויליאמס זה נחמד אם אפשר להכניס את זה בתקרת השכר, כי האחרון באמת לא תורם כרגע מספיק מהיחידה השניה, ויש היגיון בלהזיז את קאם ראדיש יותר משחקנים אחרים רגע לפני שהעסק נהיה יקר מכדי להיות בר קיימא שם בג'ורג'יה, אבל הדבר שהייתי באמת מסתכל עליו הוא אינדיאנה.

אם הם יוכלו להביא סנטר עם יכולות הגנתיות טובות יותר תמורת קאפלה, אז אטלנטה הופכת לקבוצה הרבה יותר מעניינת.

הימור: באופן פילאי דנבר מחזיקה מעמד בצורה סבירה בלי שניים משלושת השחקנים הטובים ביותר שלה, בעוד אטלנטה ממשיכה לדשדש וגם מאזן הבית שלה לא מאיים במיוחד (6-8). אטלנטה בעצמה סובלת מפציעות ותחסר את בוגדנוביץ' והאנטר. כל זה מוביל למה שנראה כמו משחק מאוזן בין הקבוצות בדומה למשחק הראשון בו ניצחה הקבוצה הביתית, אז דנבר, ב-9. אטלנטה ב-9

2:30 בוסטון סלטיקס (14-14) – גולדן סטייט ווריורס (5-23):

מיילס טרנר תמורת וייסמן/ ג'יילן בראון תמורת דברים:

בניגוד למה שמאזני הקבוצות מראים, אם תשאלו אותי, בוסטון לא צריכה לעשות טרייד וגולדן סטייט חייבת לעשות אחד.

גולדן סטייט נמצאת בנקודה שבה הנכסים שלה עוד לא איבדו מערכם וזה בדיוק הזמן לייצר אלופה, שושלת חדשה מסביב לשיא המתארך של קארי. כדי לעשות את זה, היא צריכה למצוא את הדרך לעשות עסקה עם אינדיאנה, הקבוצה שכל הליגה מדברת איתה. האם זה סאבוניס או טרנר? כל אחד יכול להחזיק בדעתו אבל אני חושב שחבילה שכוללת 2 מ-3 הצעירים מבחירות הדראפט בלוטרי של השנתיים האחרונות אמורים לעשות את הטריק.

לעומת זאת בוסטון, נמצאת במצב סביר כשאין לה עדיין את ג'יילן בראון בקו הבריאות, ולפני שהיא הולכת לטרייד כדאי לה לפחות לראות, וחשוב מזה להראות, את הדואו שלה משחק ולהבין עד כמה רחוק הוא יכול לקחת אותה, והאם השינוי יכול לבוא לידי ביטוי בסגל המסייע או שהוא חייב לבוא לידי ביטוי בבשר החי.

אחרי הכל, אף קבוצה לא רוצה להיות בצד הטרייד של הדולר תמורת 4 רבעים וזה בעיקר כרגע מה שנמצא על השולחן עבור הבלו צ'יפרס של הסלטיקס.

הימור: טייטום הוביל את בוסטון לנצחון מאוד מרשים על מילווקי ומאזן הבית של הסלטיקס ממש לא רע, אבל מול הווריורס ומול קארי של אחרי שבירת שיא השלשות בכל הזמנים זה לא אמור להספיק. הווריורס ב-15

3:00 ניו אורלינס פליקנס (21-9): מילווקי באקס (11-19):

ציון תמורת סימונס:

ציון והפליקנס בכלל הם הסיפור העצוב של הליגה בפער, ונראה שהביאו את דיוויד גריפין תחת ההנחייה לחרבן את הקבוצה כמה שאפשר על מנת להצדיק את המעבר שלה לוגאס או סיאטאל, מהלך שמדובר בליגה כבר שנים על שנים.

אבל הכשלון הגדול של הפרנצ'ייז הוא לא בגזרת הטריידים אלא בגזרת הטיפוח, חיזוק, לימוד וחינוך של הכוכב שהיה אמור להיות פני הפרנצ'ייז, ולעבור את דיוויס בתור השחקן הגדול בהיסטוריה שלו.

וכעת, כשנראה שהוא או לא יכול או לא רוצה לשחק במדי הפליקנס, מתחילים לדבר טרייד, המועמדת צריכה להיות כזאת שתוכל לקחת את ציון ובעונה הבאה ואולי כבר בזאת תצליח לגרום לו לרצות להיכנס למצב הגופני הנדרש כדי לשחק כדורסל מנצח לאורך זמן, מה שכפי הנראה לא יקרה בניו אורלינס. והנה יש קבוצה נוספת שנמצאת בדיוק באותו מצב עם הכוכב שלה – פילדלפיה.

זה לא אותו מצב כמו וול או ווסטברוק שגובה החוזה פשוט לא היה הגיוני למה שיש להם לתת, זה מצב של שחקנים צעירים שיכולים וצריכים להיות כוכבים בליגה הזאת ולפחות נראה שכל הנדרש זה סיטואציה נכונה, החלפה ביניהם נראת מאוד הגיונית אם תסתדר במגבלות תקרת השכר.

הימור: הפליקנס לא מסוגלים לנצח אף קבוצה שהיא לא דטרויט אוקלהומה או אורלנדו בנסיבות רגילות. מילווקי סובלת מאינסוף פציעות לאורך כל העונה הזאת ועדיין מצליחה לשמור על מקומה בצמרת המזרח, אבל להחסיר את כריס מיטלון (ברך) ברוק לופז ויאניס (פרוטוקול בריאות) זה מצב קיצוני מאוד שעשוי לאפשר לניו אורלינס לייצר כאן משחק תחרותי. הימור: מילווקי ב-5

4:00 יוטה ג'אז (7-20) – סן אנטוניו ספרס (17-10):

סימונס תמורת יאנג, וייט, קלדון,לוני:

סן אנטוניו מעולם לא נחשבה לקבוצה שמייצרת טריידים גדולים, אלא כקבוצה שמתקדמת דרך בחירות דראפט נבונות ופיתוח שחקנים, דבר שהיא עדיין נחשבת ובצדק כקבוצה שהיא מאוד מאוד טובה בו אבל הליגה השתנתה ובלי טרייד שובר קופות כדי להעמיד כוכב לצד דז'ונטה אני מתקשה לראות את הקבוצה הזאת חוזרת לרלבנטיות כלשהי.

לכאורה סימונס הוא לא בדיוק מה שהקבוצה הזאת צריכה, אבל כשאתה לא יכול ללכת לאיזון לפעמים האסטרטגיה הנכונה היא double down. כן, להפוך את סן אנטוניו לקבוצה שמתאפיינת בקו אחורי גדול, רצחני, שרצה בכל הזדמנות ומאוד מאוד קשה לשחק נגדה זה בדיוק מה שסימונס לצד דג'ונטה יכול להביא, ולספרס יש מספיק נכסים כך שאם פילי תרד מהעץ הגבוה של "אחד מ-30 השחקנים הטובים בליגה" מה שכמובן לא יקרה, הספרס יכולים להיות קר נוח לנחיתה עבורם.

הימור: משחק ראשון מ-3 בין השתיים. הספרס מנצחים משחק ומפסידים משחק לסירוגין ב-5 המשחקים האחרונים, הג'אז לעומת זאת נכנסו לקצב עם חזרת הפצועים, גובר נותן עונת שיא, לא שהוא מייצר משהו חדש, אבל הוא עושה עוד יותר טוב את מה שתמיד עשה ממש ממש טוב ועם 8 נצחונות רצופים אני מתקשה לראות אותם נעצרים דווקא בבית מול הספרס. הימור: יוטה ב-10

5:00 מיניסוטה טימברוולבס (15-13) – לוס אנג'לס לייקרס (13-16):

ג'רמי גראנט / ג'ון וול תמורת ווסטברוק:

כמה שזה קשה לדמיין הלייקרס מדברים על מהלך על ווטסברוק.

הלייקרס תקעו את עצמם פעמיים – פעם אחת עם ווסטברוק עצמו, חוזה לא סחיר שיכול ללכת רק תמורת חוזה לא סחיר אחר או מול פרנצ'ייז טיפש מאוד, וחבורה של שחקנים משלימים שאף אחד לא ממש רוצה.

מה שמשאיר את האפשרות של ווסטברוק שאני לא באמת מאמין שתיתממש על אף ההיסטוריה של הלייקרס ביכולתם לגרום לקבוצות לעשות טרייד שמנוגד לאינטרסים שלהן.

כך שבסרט הזה של הטוב הרע והמכוער, טוב כבר אין. יש את הרע – ג'רמי גראנט תמורת ווסטברוק, יש מצב שדטרויט מספיק טיפשה כדי לעשות את זה, אבל ספק כמה זה יעזור ללייקרס, ויש את המכוער או יותר נכון המצחיק של ווסטברוק תמורת וול. מתקשה לראות את יוסטון עושה את זה אבל זה לפחות טרייד שעשוי לסייע ללייקרס לעומת מצבם הקיים.

הימור: הלייקרס סופרים כבר 3 נצחונות רצופים ו-4 ב-5 האחרונים, אבל זה הולך מאוד מאוד קשה ובעיקר הם שוחקים את דיוויס ולברון קשות. הראשון שיחק 39 דקות והשני 43 בנצחון על דאלאס בהארכה. הלילה הם יפגשו את מיניסוטה שניצחה 2 נצחונות רצופים ודומה שהמקצוע שלה הוא לנצח כמה משחקים, להלהיב את האוהדים ואז להזכיר מדוע אין סיבה להתלהב. הימור: מיניסוטה ב-5

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (18-11) – שארלוט הורנטס (14-16):

לילארד תמורת סימונס:

פורטלנד בשונה מניו אורלינס אינה סיפור עצוב. הייתה להם ריצה טובה עם לילארד ומקאלום. הם כשלו בניסיון לבנות מסביב קבוצה מנצחת שתוכל לקחת אותם הלאה, בעיקר בכך שלא מצאו את ה-2 way הנכון בריצה הזאת בה עברו אצלם לא מעט שחקנים שהיו אמורים למלא את התפקיד, כמו גם בגלל שנרקיץ' לא הפך מעולם להיות צלע שלישית של ביג 3 בגלל פציעות ומגבלות מבניות.

כל זה מוביל לזה שבלית ברירה הולכים לפירוק. עם מה פורטלנד רוצה/צריכה לצאת מהפירוק הזה? הרבה נכסים אבל גם יכולת לשמור על רמה תחרותית.

אם הם יכולים לצרף לסימונס את מקסי או משהו דומה, וכמה נכסים אני חושב שזה ממש הגיוני עבורם, אולי טרייד לילארד ההגיוני ביותר מכל האפשרויות שעולות וצפות כרגע.

הימור: למרות החסרון של לאמלו שארלוט מצליחה לשמור על מאזן סביר בעוד פורטלנד פשוט מתרסקת לאחר הפציעה של מקאלום, שגם דפקה לה אופציית טרייד משמעותית, וההעלמות הסופית פחות או יותר של לילארד.מאזן הבית של פורטלנד טוב וההיעדרות של לאמלו משמעותית, אבל עם היכולת הנוכחית של גורדון היוורד (42 נקודות בנצחון על הספרס) ובמצבה הנוכחי של פורטלנד, אני חושב שלשארלוט יש הזדמנות גדולה לגנוב את זה. הימור: שארלוט ב-5

5:00 סקרמנטו קינגס (17-12) – ממפיס גריזליס (11-18):

סבוניס תמורת באגלי והילד:

הקינגס היו בתקופה טובה עד לפני שבוע אבל זו נתקעה בפרעות עם 3 הפסדים רצופים לקליבלנד, טורונטו ושארלוט ושוב נראה שמדובר באחד הפרנצ'ייז'ס הכי לא מתפקד בליגה.

שני הדברים הברורים ביותר לגבי הקינגס הם שאסור להם להחליף את פוקס, ושהם חייבים להחליף את באגלי שמאבד ערך מדי שעה. כדי להצליח לעשות את שני הדברים האלה ולהביא נכסים הם צריכים ממתיק, האפשרויות הן בארנס והילד, ומאחר ושניהם לא יהיו העתיד של הפרנצ'ייז הזה, ומאחר ולקבוצה יש צעירים שיהנו מדקות רבות יותר ויסייעו לפרנצ'ייז להתקדם לעבר העתיד, אני הייתי ולך על הילד בעיקר מהסיבה שהוא אטרקטיב ייותר.

סבוניס יהיה עבורם לא פחות מחלום, ובמערב שדיי חלש במקומות 6-10 עשוי אפילו להוביל אותם לפלייאין השנה מה שיכול להוות מקפצה לעתיד טוב יותר.

הימור: מי שחשב שהגריזליס יתפרקו ללא מוראנט התבדו, ועם 4 נצחונות רצופים הדובים מראים שהם פרנצ'ייז מאוד מיוחד. פתאום דזמונד ביים נראה פשוט מצוין, דילון ברוקס הולך לקו פעם אחר פעם, JJJ לוקח מנהיגות, וסטיבן אדאמס סוגר את הצבע. הם בהחלט אמורים ויכולים להעמיק את הסבל הקינגס הלילה. הימור: ממפיס ב-8

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
154 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה דור, אחלה פריוויו.
.
אכן, נפסיד ליוטה, הם פשוט טובים מאיתנו.
.
לדעתי כל הטריידים על סימונס לא הגיוניים, כל אחת מהקבוצות יכולה לקבל עסקה טובה יותר עבור מה שהצגת, מאשר לקבל את סימונס. ספציפית בנוגע אלינו – למה, למען השם, להטריד את וייט על סימונס? וייט עולה עליו בכל מובן, חוץ אולי מהגנה – קליעה, מסירה, אופי – והוא מכיר את הקבוצה, והקבוצה מכירה אותו. כנ"ל לגבי קלדון. אפשר וצריך לשלוח את יאנג, ואולי גם את לוני, לאנשהו עבור צעירים ובחירות, אבל בטח לא עבור סימונס.
.
יכול לחשוב רק על שתי קבוצות שסימונס יכול לתת להן ערך – ממיניסוטה, שאין לה הגנה ואין לה מה להפסיד, והלייקרס ששגו קשות בטרייד על ווסטברוק, וכבר עדיף להם סימונס כדי שתהיה הגנה. לדעתי פילי לא תסכים עבור ווסטברוק, אבל מיניסוטה אולי.

דוקטור רזי הופמן
17/12/2021 14:55:55

לדעתי, פופ בכלל לא יסכים לשמוע על בן סימונס אחרי מה שעבר עם אמדדה.
פופ אוהב שחקנים שעושים מה שהוא דורש בלי להתווכח אוא לא צריך איזה בחורציק על הקשת שאפילו לא יודע לקלוע….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פופ תופס מסימונס

אשך טמיר המקורי
17/12/2021 17:00:33

ווייט שחקן הגנה יותר טוב מסימונס. למעשה, הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה.
יאנג ולוני צעירים, אתה רוצה לשלוח אותם תמורת צעירים?
או תמורת בחירות שיביאו צעירים?
מה עשינו בזה?
לוני קיבל צ'אנס ולא הוכיח ששווה להשאיר אותו.
יאנג עדיין לא – יש לו תקרה גבוהה מאוד בעמדת הרכז (יותר מדז'ונטה).

רביד אראל
רביד אראל
17/12/2021 21:24:11

יאנג כבר בן מעל 30 ואם רוצים טרייד גדול חייבים אותו בשביל המשכורת. אתה חשבת על טרה ג׳ונס.

אשך טמיר המקורי
18/12/2021 0:56:04

צודק

thetroll
thetroll
17/12/2021 17:43:20

צודק. ועוד משהו. החוזה הכי גרוע בליגה נכון להיום והכי לא סחיר זה סימונס. אתה לא משלם מקס 25% מהתקרה (יכול להיות שזה 30% כי הוא היה אולסטאר? לא בדקתי) 33 מל' דולר לשחקן שהוא פרוייקט. וסימונס הוא פרוייקט. הוא לא זורק שלשות בכלל וקולע מהקו באחוזים של נגר על.
למה זה חוזה יותר גרוע מכל חוזה אחר? בגלל האורך שלו. 4 שנים למניאק. ראס זה 44 מ' אבל זה השנה ושנה הבאה נגמר. כנל וול. קבוצה שתיקח את סימונס מתאבדת ונשים לרגע את הבעיות בראש בצד.
מה שגורם לי לחשוב שכנראה הוא יגיע לסקרמנטו תמורת באדי ובאגלי. צריך קבוצה ממש דפוקה שתיקח את החוזה הזה (ושוב סליחה זיו). עוד אפשרות זה ראס מול סימונס ראש בראש עם עוד נספחים. זה יכול לקרות כי אם לברון יגיד זה מה שהלייקרס יעשו. לא משנה שזה קובר סופית את העתיד של הלייקרס לשנים הקרובות. הם כבר ויתרו על המון שחקנים טובים עכשיו כדי להביא את סימונס זה יהיה פשוט הסוף.
לגבי בראון זו תהיה הטעות הכי ענקית שהסלטיק יכולים לעשות אם יטרידו אותו. אני באמת מאמין שבראון וטייטום זה צמד שווה אליפות אחת לפחות. יש משהו בנוכחות של בראון על המגרש שמפקסת את טייטום וטייטום מפוקס זה רוצח.
תודה דור כרגיל פריוויו נהדר.

אור
אור
17/12/2021 18:54:24
הגב ל  thetroll

הבעיה שהסיקסרס יצחקו לנו בפרצוף, בשום עולם הם לא מביאים את ראס תמורתו.

thetroll
thetroll
17/12/2021 19:06:10
הגב ל  אור

אור מה עדיף לסיקסרס? ראס אחד שמשחק רבע שעה .. נניח פוינט גארד מחליף למקסי ושבעוד שנה וחצי החוזה שלו נגמר או בן סימונס שיושב ביציע ולוקח 33 מל' דולר לעונה והורס לאמביד את הקריירה והסיכוי לאליפות? ככה עוד שנה וחצי מתפנה המקום מתחת לתקרה ואפשר להביא משהו טוב. כמובן שעדיף לקחת שחקנים אחרים ולא את ראס אבל איזה קבוצה אחרת תיקח את החוזה של סימונס עליה ועוד תיתן תמורתו משהו עם ערך? למרות שיש הרבה GM בליגה שהם אהבלים אבל עד כדי כך?

אור
אור
17/12/2021 19:27:33
הגב ל  thetroll

זו לא השאלה הנכונה, מה עדיף ראס או מישהו אחר שאפשר לקבל מקבוצה אחרת? יש לו מספיק ערך לתמורה שעדיפה על ראס

thetroll
thetroll
17/12/2021 20:59:57
הגב ל  אור

טוב זה ברור. השאלה היא איזה קבוצה תהיה מוכנה לקחת על עצמה את החוזה של סימונס.

אור
אור
17/12/2021 21:59:44
הגב ל  אור

אני לא טוב בלהציע טריידים הגיוניים אבל בטוח שיש

אשך טמיר המקורי
18/12/2021 0:58:23
הגב ל  אור

הקטע שמה שעובר בסוף זה טריידים לא הגיוניים

אור
אור
18/12/2021 1:11:40
הגב ל  אור

מדויק

thetroll
thetroll
17/12/2021 22:57:51
הגב ל  thetroll

טוג טוען שיש כבר חוזה מוכן שרק מחכה לדד ליין של ההעברות. אני מת לראות מי הקבוצה שהתנדבה לקחת על עצמה את החוזה של האפס הזה. זה יהיה מדהים לראות את זה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
18/12/2021 0:21:03
הגב ל  thetroll

איפה ראית את זה?

thetroll
thetroll
18/12/2021 15:25:53
הגב ל  thetroll

תגובה 8 כאן למטה? או שאני הוזה?

thetroll
thetroll
18/12/2021 15:27:47
הגב ל  thetroll

אוקי בקריאה מדוקדקת יותר אמרת את ההיפך… שניתן לזרוק את התאוריה הזאת לזבל… עניין של סימני פיסוק אולי אצלי בראש 🙂 thanks בכל מקרה

zivovivo
zivovivo
17/12/2021 14:07:43

בקינגס יעדרו חצח קבוצה היום פציעות ופרוטוקול קוביד: הולמס,באגלי דיוויס ,פוקס לן וקינג נקווה שהסנטר הפורטוגלי הצעיר יזכה לדקות

jefffoster10
17/12/2021 14:10:44

קודם כל, יופי של פריוויו
אני מקווה אבל לא מאמין שאצליח לכתוב בצורה יותר רצינית על אינדיאנה והאפשרויות שלה, אז אקצר.
סאבוניס תמורת באגלי והילד- שמע, זה להחליף דולר עבור חצי דול ורבע דולר. באגלי כן מתאים ליד טרנר, הילד ישפר את הקליעה שלנו מ-3, אבל תכל'ס לא קיבלתי שום דבר לבנות עליו והעברתי סמי פרנצ'ייז פלייר תמורתו ועוד על חוזה נוח מאוד. אני לא רוצה עוד שנים של בינוניות, עם הילד ובאגלי (ומה שמסביב באינדי) אני נתקע בדיוק שם.

טרנר תמורת וייסמן וקומינגה/מודי או טרנר ונגיד אפילו לאברט תמורת ג'יילן בראון ו…נניח פריצ'ארד: הראשון בעיני ריאלי וישיג בדיוק את מה שאני רוצה (מוכן להוסיף בחירת סיבוב שני) ומה שגולדן סטייט רוצה- מעולם לא שיחק בקבוצה הזו סנטר כל כך איכותי שעונה על כל כך הרבה צרכים של השיטה- הגנת טבעת ברמה הגבוהה ביותר, עבודת רגליים סבירה בהגנת חילופים מול גארדים, חוסם טוב בהתקפה, יודע להתגלגל לטבעת אבל ובעיקר- סטרץ' 5, נותן טווח אינסופי לחמישייה בוודאי אם קליי יחזור. לאינדי זה נותן בדיוק מה שהליכה לבנייה מחדש נותנת- עתיד. אפשר להוציא חד קרן מווייסמן ויש לאינדי מערכת פיתוח שחקנים טובה (ע"ע סאבוניס וטרנר, כל אחד לחוד), וקומינגה מגיע בדיוק במקום שיש לי בור בקבוצה- בעמדת הסמול פורוורד. הטרייד השני הוא חלום רטוב ולא יקרה, למרות שג'יילן מתקשה להתאושש מהפציעה- הוא פרנצ'ייז פלייר ובאינדיאנה הוא יהיה מספר 1 ללא עוררין עם קבוצה אינטילגנטית שתעבוד בשבילו, בעוד בבוסטון הוא תמיד יהיה בצל של טייטום. לדעתי שאינה מבוססת על דבר יש דיבור וקשר לא רע בין בראון לברוגדון סביב הפעילות החברתית שלהם במחאת BLM (לא מתכוון לפתוח כאן דיון על המחאה, אבל הם כן שניהם היו פעילים די קולניים ובולטים), יש כאן פוטנציאל לקו אחורי אדיר. מוותר על לאברט כדי להוסיף עומק לבוסטון בחוזה נוח (גם טרנר על חוזה נוח), ואולי עם שניהם החמישייה תהיה יותר שלמה עם היררכיה ברורה יותר. פריצ'ארד? חסרים לי לבנים ברוסטר ;).

באמירה כללית- אני לא בטוח שהולכים לפירוק והרכבה מחדש כמו אורלנדו בעונה שעברה (שנפטרה באחת מפורנייה גורדון ו-ווצ'ביץ'), לדעתי לא נראה היפטרות מסאבוניס טרנר ולאברט ביחד אלא לדעתי רק מאחד, ואולי עם תוספות של ג'רמי לאמב וטי ג'יי וורן, שניהם חוזים נגמרים (במקרה העצוב של וורן, רק כחוזה נגמר כי הוא לא מתאושש). הכיוון צריך ךהיות שחקנים צעירים שייתנו לקבוצה הזו עתיד ואולי בנייה נכונה יותר בקו הקדמי, לבחור או שותף מתאים יותר לסאבוניס או סטרץ' 4 במשרה מלאה במקומו שיתאים הגנתית ליד טרנר (יוכל להיות נייד יותר בהגנה מסאבוניס ולרדוף אחרי גארדים מעבר לקשת).

ושוב, תודה רבה על הפריוויו ומתנצל על תגובה ארוכה העוסקת בקבוצה שבכלל לא משחקת הלילה, מבין כל אלה שמשחקות. תודה דור

מנחם לס
17/12/2021 15:20:00
הגב ל  jefffoster10

דור ומי שעוד מאמין שזה יקרה: הווריורס לחא עושה טרייד של ווייסמן בשום מצב!
אחלה פריוויו
עוד לא החלטתי באיזה 2 משחקים לחזות.

jefffoster10
17/12/2021 15:34:47
הגב ל  מנחם לס

שמע מנחם אני לא יודע, אני יודע שזה טרייד טוב לאינדי. לגבי ג"ס – זו שאלה של המשכיות מול שיא. יש לגולדן סטייט חלון לעוד אליפות עם קרי-תומפסון-גרין, תוסיף את טרנר וזו ממש קונטנדרית. מהצד השני יש את שאלת ההמשכיות שווייסמן-קומינגה-מודי הם העתיד אחרי הדור של קרי, השאלה אם הנוכחות שלהם, ביכולתם הנוכחית, מונעת מג"ס את אותה קפיצה קדימה בעונה שתיים הקרובות באמת להתחרות בצורה רצינית על האליפות. במועדון הזה, במצב בו הוא נמצא, לדעתי השיא חשוב יותר מההמשכיות כי גם שיא כזה מייצר המשכיות – שחקנים ירצו לבוא ולשחק בעתיד במערכת כזו, עם היסטוריה מפוארת כזו, ובהתחשב במיקום- יש כאן פוטנציאל לקבוצה שלישית במעמד השמור לסלטיקס וללייקרס מבחינה היסטורית (עם כל הכבוד לפילי, לניקס, לס"א ולשלל הקבוצות בעלות השושלת וההיסטוריה)

אשך טמיר המקורי
17/12/2021 17:02:33
הגב ל  jefffoster10

נו בריינר לגולדן

thetroll
thetroll
17/12/2021 17:53:47
הגב ל  jefffoster10

צודק. וייסמן זה עתיד הם צריכים כאן ועכשיו.

אשך טמיר המקורי
17/12/2021 17:02:05
הגב ל  מנחם לס

למה מי זה וייסמן? מה הוא עשה בחיים?
כלום, והוא לא מתאים לגולדן.

אשך טמיר המקורי
17/12/2021 17:01:32
הגב ל  jefffoster10

זה טרייד שגולדן חייבים לעשות. אני אומר את זה כבר שבועיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  jefffoster10

תגובה מצויינת מה אתה מתנצל😎.
לדעתי הסלטיקס לא יוותרו על בראון כרגע.
סבוניס לדעתי יוטרד ולא אופתע בכלל אם גם טרנר וברוגדון

Smiley
18/12/2021 0:57:10

ברוגדון לא יכול להיות בטרייד השנה כי הוא חתם על הארכת חוזה בתחילת העונה

רן הנרגן
17/12/2021 18:40:35
הגב ל  jefffoster10

בדיוק מה שמנחם כותב. בפעם האלף, אין סיכוי, שום כלום, זליטץ, שליקוב, האיש שקובע בג"ס, יחליף את ויסמן בטרנר. למה?:
.
ראשית הוא חושב שויסמן הוא חד קרן.
.
שנית הוא לא הולך לותר על רוקי שיש לו עליו שליטה על החוזה שלו בשנים הבאות עבור שחקן שמים חוזה (כפול בגובהו) עוד שנה וירצה מקס. יש גבול לכמה מס מותרות ליקוב מוכן לשלם.

jefffoster10
17/12/2021 20:58:44
הגב ל  רן הנרגן

רן זה בדיוק הפער שאני מדבר עליו – שיא מול המשכיות. אם אתה רוצה להאריך את השיא אתה חייב לשלם לפחות בטווח הקצר, וכך לייקוב נהג עם החוזים של קליי ודריימונד, וחלק מההמשכיות זה גם לתכנן כלכלית ובטח במקרה של ג"ס להוריד מנטל המס. אבל טרנר לצורך העניין יורד לך מהפיירול עוד עונה וחצי (על ה18 מיל' לעונה שלו), שזה בדיוק הזמן של השיא הזה שג"ס יכולה להגיע אליו + קליי הופך להיות חוזה נגמר, ככה שגם כלכלית יש לך את האופציה לרדת מנטל המס עוד עונה וחצי ולמצות את השיא של קרי.
מעבר לזה, בתכנון לטווח ארוך באמת, אתה ממשיך כאן שיא של קרי והופך אותו לשחקן היסטורי, מעמיד כאן דור של אוהדים שהגיע בגלל סטף והקבוצה הזו, ודור כזה של אוהדים מייצר הכנסות לאורך זמן, ככה שאתה שאתה "מפוצה" על המס שאתה משלם. אני מניח שקר והשחקנים דוחפים למצות את השיא בעוד ההסתכלות של לייקוב ומאיירס היא יותר לטווח הארוך והם רואים באמת בווייסמן את הציר שעליו תיבנה הקבוצה הגדולה הבאה. זו שאלה של שיא מול המשכיות, וכמו שדדי אמר כמה תגובות מתחת- אם הטרייד לא קורה וג"ס זוכים באליפות, הוא עשה בשכל, אבל רק אם זוכים באליפות כי קרי זה שחקן היסטורי שזמנו בפיק קצוב.

thetroll
thetroll
17/12/2021 22:55:52
הגב ל  רן הנרגן

אם חייקוב חושב שכל מה שמפריד בינו לבין אליפות זה טרנר הוא ישלם לו את המקס עכשיו. לא בעוד שנה.

שחר אלוני
17/12/2021 14:20:45

תודה דור!
לדעתי יטרידו בסוף את ראס. יש קבוצות שיהנו מההייפ שהוא מביא וטור ההפסדים לא משנה להם לשנה וחצי הקרובות (או פחות)

חגי "התותח" ניסני
17/12/2021 19:44:25

סיכויים קלושים ביותר שיקבלו איזושהי תמורה על ראס

דוקטור רזי הופמן
17/12/2021 14:59:21

מאד מקווה שהניצחון על מילוואקי יוציא את הסלטיקס לדרך חדשה וטובה בשביל זה הם חייבים לנצח הלילה ולארגן סטריק של 5 או 6 נצחונות. יצירת רצף נצחונות זה הדבר הכי חשוב של הסלטיקס כמו גם התקבעות על מקום שלישי או רביעי והתרחקות מהפליי-אין.

MacLeod 1
MacLeod 1
17/12/2021 15:51:30

פריוויו מצויין, כרגיל.
השם הכי חם לדעתי הוא לילארד, שמה נגמר הסיפור פשוט לא נעים ל2 הצדדים לעשות מוב ראשון…
זאת פרידה נחוצה שתעזור לכולם, אחרת מסטיק ללא טעם זה מה שיישאר.

רן הנרגן
17/12/2021 18:49:43
הגב ל  MacLeod 1

למי יש חבילה שתאפשר לפורטלנד בטווח של שנתיים להיות טובה יותר ממה שהיתה בשנה שעברה?

Jonathan
17/12/2021 16:25:20

אאל"ט – ראס וAD בפרוטוקול קורונה. אם כן, זה לברון מול מינסוטה.
*
לקבל 4 רבעים תמורת דולר – זה לפעמים בסדר. למשל כמה שחקנים שעושים 3&D תמורת ראס.

חגי "התותח" ניסני
17/12/2021 19:45:27
הגב ל  Jonathan

ראס הוא ממש לא דולר בסיפור הזה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
17/12/2021 16:57:50

מה שכן נראה לי שאפשר לזרוק את תאוריות לסיקסרס יש טרייד מוכן לסימונס שרק מחכה ל15 בדצמבר לפח.

אשך טמיר המקורי
17/12/2021 17:04:30

ל-30 לפברואר

thetroll
thetroll
17/12/2021 21:00:39

מאחל להם שאתה צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס צריכים 3 2 או 1 מברוגדון סאבו וטרנר.

2 מהם ברוגדון וסאבו לפחות הופכים את ההוקס לקונטדרית. שניהם מהספסל ינגבו את כולם ובקלאץ הם בחמישייה…..

נותן את רדיש והאנטר שהם צעירים וd3. וגפרסון אני לגמרי פתוח למומ לגבי מי שבא לך….

jefffoster10
17/12/2021 18:30:43

שמעון יקירי חפש פראייר אחר…האנטר על וורן ולאמב ואני לארג' איתך כי אני מעביר לך שחקן שמשחק…רדיש חמוד אבל הוא עגל חלב. אבל כן אני פתוח למו"מ למרות שהאמת לא נראה לי שלאטלנטה יש המון מה להציע לי, בטח לא על שניים מארבעת השחקנים המובילים שלי (וברוגדון לדעתי לא על המדף).

פה איתמר
פה איתמר
18/12/2021 9:28:25
הגב ל  jefffoster10

פרוויו משובח.
לדעתי גולדן סטייט יחכו לראות איך משתלב קליי.

thetroll
thetroll
17/12/2021 18:07:56

אני מודע לזה שיש שמועות בעניין אבל אני אני אינדי לא עושה שום טרייד. חוץ מג'סטין הולידיי שהוא לא ברמה של פותח.ברמת החמישיה יש שם קבוצה מצויינת לטעמי חזקה בכל העמדות רק שאיכשהוא בגלל פציעות/קוביד וכ לא יוצא לכולם לשחק ביחד. צריך להחליף שם את הולידיי וחלק משחקני המשנה. שום דבר טוב לא יצא להם מטרייד זה רק נסיון של קרלייל להטיל את האשמה על השחקנים כדי לצאת נקי ולהרוויח עוד זמן בתפקיד.

ד"ר פופרס
17/12/2021 18:20:59

וואו יופי של פריוו,
מת על סאבוניס,אמן שיבוא לג'אז\בוסטון
טרנר לא נוגע,בעית אופי עם ג'ורה

golan
golan
17/12/2021 18:28:20

תודה רבה דור.
אחלה פריוויו.
חלק מהטריידים נשמעים כ"כ לא הגיוניים שמרגיש שמישהו יעשה אותם בסוף.
כנראה שאינשטיין הכיר את הGM של הליגה, שחלקם מצדיקים את האינסופיות של הטמטום.

רן הנרגן
17/12/2021 18:48:03

יש המון קבוצות שהכוכב / שחקן של 25M ויותר לא יושבים אצלם טוב והיו שמחות להחליף אותו. אבל אין כמעט עסקאות שמוציאות את 2 הקבוצות מרוצות ממנה. צריך יהיה לרקום עסקאות משולשות וגם כאלו אני לא רואה. קחו למשל את פורטלנד. אם הם מציאים את סיגי הם לא מקבלים תמורתו את סימונס מפילדלפיה. אם הם מציאים את לילארד איזו מן קבוצה תהיה להם עם סימונס (שבכלל לא רוצה להיות שם) וסיגי. הם ידרשו בחירות מפילדלפיה. מורי לא ירצה לתת כי הוא חושב שיש לו את כל הזמן שבעולם.

דדי
דדי
17/12/2021 19:40:54
הגב ל  רן הנרגן

כרגע פילדלפיה רק יכולים לקוות שיקבלו את סי ג׳יי.
הוא או גרנט זה השחקנים הכי טובים שהם אולי יכולים לקבל עליו נכון להיום.

דדי
דדי
17/12/2021 19:33:32

90% מה״שמועות״ האלה הן לא שמועות.
מקסימום רעיון של איזה רפה הבנה.

דדי
דדי
17/12/2021 19:36:39

טרנר על וויסמן זה טרייד שהווריורס היו חייבים לעשות כבר מזמן, אבל הבעלים לא מוכן לשמוע על זה – הוא חושב שכבר יש לו קבוצה לאליפות ביד, אז למה להקריב עתיד (מקצועי וכלכלי) עם הטרייד הזה ?
אם יקחו אליפות אז הוא צדק.
אבל רק אם יקחו אליפות.

asaf
17/12/2021 20:03:09
הגב ל  דדי

הרבה מההימור תלוי מאוד באיך קליי תומפסון חוזר אחרי שנתיים בלי כדורסל…

חגי "התותח" ניסני
17/12/2021 20:10:57
הגב ל  דדי

אתה יוצא מנקודת הנחה שעם טרנר האליפות ביד שלהם. אני מתקשה לראות את טרנר משתלב בשיטה הסופר מורכבת של הווריורס בתוך מספר חודשים

asaf
17/12/2021 19:57:38

תוהה ביני לבין עצמי איזה חוזה פחות סחיר של סימונס או של ווסטבורק…. תודה על הפריוויו.

דדי
דדי
17/12/2021 20:12:07
הגב ל  asaf

של האריס.

thetroll
thetroll
17/12/2021 21:03:07
הגב ל  דדי

הגזמת

רן הנרגן
18/12/2021 0:58:34
הגב ל  thetroll

הוא צודק במובן מסוים. גם סימונס וגם ווסטברוק בסיטואציות מסוימות נותנים ערך מוסף לקבוצה שלהם. ראה ווסטברוק בוושינגטון. האריס הוא קלוריות ריקות. אמנם וויגינס שעמד בדיוק על אותה משבצת נראה כמו אול סטאר העונה בג"ס אבל זה בגלל שהוא בג"ס.

asaf
17/12/2021 20:01:52

טוב הלכתי לבדוק חד משמעית סימונס. לווסטבורק יש רק עוד עונה אחת חוץ מזו בחוזה ,סימונס יושב לעוד 4 שנים על סך כולל של 145 מיליון … בהצלחה לפילי לדחוף אותו לפרייארית כלשהי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  asaf

וואלה אז החוזה של ראס סבבה לגמרי חשבתי נשאר לו שנתיים וחצי.

thetroll
thetroll
17/12/2021 21:02:01
הגב ל  asaf

הוא שאמרתי. זה החוזה הכי גרוע בליגה נכון לעכשיו. כל חוזה עדיף עליו.

דדי
דדי
17/12/2021 21:12:59
הגב ל  asaf

הייתי לוקח אותו על ווסטברוק בלי לחשוב פעמיים.
את האריס לא.
הבעיה עם סימונס זה המוניטין כעצלן וכבעיה בחדר ההלבשה.
אבל קבוצות מסויימות בסיטואציות מסויימות בהחלט היו לוקחות אותו אם ידעו שהוא מסכים לעניין.
הבעיה היא שהן לא יציעו עליו מה שפילדפיה רוצים.

רן הנרגן
18/12/2021 1:00:58
הגב ל  דדי

צודק

דדי
דדי
17/12/2021 21:18:30
הגב ל  asaf

ודרך אגב אתה מטעה –
אם לווסטברוק יש עוד שנה אחת אז לסימונס יש עוד 3.
תלוי איך אתה רוצה לספור אבל זה חייב להיות באותו אופן.
(והשכר שלו באותן 3 עונות הוא יהיה מה שיקבע איך קבוצות מתייחסות לזה, ומדובר ב 112 מיליון).
משוגע מי שמעדיף את האריס לעוד שנתיים ב 77 מיליון.

thetroll
thetroll
17/12/2021 22:50:09
הגב ל  דדי

משוגע מי שמעדיף לשלם לסימונס 3 עונות 112 במקום לשלם לווסטברוק עונה אחת 44 מליון. לגבי האריס הוא בתקופה לא טובה כרגע אבל באופן כללי הוא עדיף על שניהם. אם אני צריך לקחת אחד משלטשת החוזים האלה אני לוקח את של האריס. נו בריינר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/12/2021 21:24:40

הפריוויו שלך זה כמו ארוחת שישי, אין ספור מנות והכל בטעם טוב.
תודה רבה

zivovivo
zivovivo
17/12/2021 22:16:58

+1 נהדר

thetroll
thetroll
18/12/2021 0:50:25

עדכון קצר משדה המערכה העיקרי:
אורלנדו עם 4 שחקנים בפרוטורול קוביד ועוד 8 פצועים. לא ראיתי דיווח שהמשחק ידחה אבל יש מצב שרצף ההפסדים שלהם יפסק הערב 🙂
ברוקלין נכון לרגע זה עם שני שחקנים כשירים בסגל. 7 בקוביד ושישה פצועים.

אור
אור
18/12/2021 1:23:47

הדיווחים הם שקיירי חוזר לנטס למשחקי החוץ.

רן הנרגן
18/12/2021 2:01:30

גורדן פול נכנס לבידוד ל 10 ימים. המחליף שלו בחמישיה יהיה הרוקי מוזס מודי שעד היום כמעט ולא שיחק. זה סטיב קר עבורכם. יש שיטה, יש תבנית ואת החורים ברכב הראשון סותמים אנשי ההרכב השלישי כדי לצמצם שינויי תפקוד.

אשך טמיר המקורי
18/12/2021 2:05:45

ברוקלין התקפלו

אשך טמיר המקורי
18/12/2021 2:54:22

גווו גולדן
לדרוס את הלפריקונים הרקובים
סטף השתחרר מהלחץ של השיא ופתח במטח

אשך טמיר המקורי
18/12/2021 2:56:01

רזי עדיף שתכין סלט, תעשה ספונג'ה… הכל חוץ מלראות את הרקבונות מעלי העובש הירוק

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 4:41:05

רקוב בממלכה
גם פרוטוקול קורונה עושה שמות במחלקת הירקות.
סלט לא בסופשבוע. חמין ופלXXים….

אשך טמיר המקורי
18/12/2021 3:01:12

בראון ממש לא מסתדר עם סטף.
יודייקה שולף מוקדם את הנשק הסודי – ריצ'רדסון.
נראה אם קר הכין תוכנית לעצור אותו, אולי בוקס אנד וואן

רן הנרגן
18/12/2021 3:32:15

הקליעות של אנדרו וויגינס הפכו להיות יעילות. הוא זורק אותן ממצבים נוחים וקולע באחוזים גבוהים

רן הנרגן
18/12/2021 3:33:30
הגב ל  רן הנרגן

אני מהמר שאם יהיה משחק אול סטאר השנה, וויגינס ישחק בו

Smiley
18/12/2021 4:19:55
הגב ל  רן הנרגן

קשה לי לראות את זה קורה, כי לדעתי גרין יקבל קודם כל את הכבוד מהמאנים לפני וויגינס כנציג השני של הווריורס, ואני לא רואה את הווריורס שולחים שלושה נציגים

רן הנרגן
18/12/2021 4:38:07
הגב ל  Smiley

אם יהיו במקום הראשון בתקופת הבחירות הם יכניסו 3

Smiley
18/12/2021 4:54:56
הגב ל  רן הנרגן

קשה לי להאמין, כם אם הווריורס יהיו במקום הראשון. וויגינס טוב מאוד העונה אבל אני עדיין לא חושב שזה יביא לו אול סטאר

Smiley
18/12/2021 4:30:55

גייב ווינסנט ומקס שטראטוס עם 27 ו-32 בהתאמה מול המג'יק

רן הנרגן
18/12/2021 4:32:51

השריקות נגד קרי מגוכחות

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 4:39:05
הגב ל  רן הנרגן

הכניסה הזו בנייסמית היתה מגוחחת? זו עבירת תוקף ברורה

רן הנרגן
18/12/2021 4:50:43

מה לעשות שהמגן חייב לעמוד יציב כדי שהשריקה תהיה לזכותו וכאן רואים אותו משלים את התנועה בזמן הפגיעה

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 5:07:38
הגב ל  רן הנרגן

השופטים ראו מצוין הפעם את סטף נכנס בנייסמית, עבירת תוקף ברורה.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 4:37:26

מרכוס סמארק הזה על כל דבר טוב שהוא עושה בהגנה הוא עושה איבוד מפגר בהתקפה. הטיימלורד עובד לפי שעוני שמש של הפרה היסטוריה. אין לו מושג איך לשחק מול קבוצה טובה כמו ג"ס. פשוט אפס מאופס. רק ריבאונד יש לו ולפעמים מתפלק בלוק. הסלטיקס צריכים שם שחקן מגוון ולא היוצמח הזה.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 4:44:24

הנה אידיוטקה מחזיר את איגואדלה מהמתים…
כבר הצלחת להביא לשוויון וג"ס שוב בורחים, מה הוא לא מבין שכדורסל צריך לעצור מומנטום בעודו באיבו?
תשובה, הוא אידיוטק'ה.

Smiley
18/12/2021 4:54:15

אם הווריורס היו טיפה יותר מאופסים מהשלוש, המשחק כבר היה גמור.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 4:57:47

הטיימלורד זה ליצן לא שחקן כדורסל, מעדיף לראות אותו כחלק מטרייד טוב.
אולי חלר מטרייד על סאבוניס. אין לו שום דבר חוץ מלובים, הוא מין קאפלה מינוס מינוס מינוס, לפחות קאפלה נתן היום 15 נקודות חוץ מהריבאונדים.
וויליאמס זה אפס כשעושים שמירה בסביבתו. אפילו סטף לוקח עליו לפעמים ריבאונד.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 4:58:26

זהו
תמא בבוסטון

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 5:06:45

המזל של אידיוטק'ה זה שלא מעט קליעות של סטף מחדירה משום מה לא נכנסות אחרת המשחק היה גמור מזמן.

ארבל חילבה
18/12/2021 5:09:19

לדעתי הפריים שצריכים לתלות מאחורי סטף בכניסה שלו להיכל התהילה זה לא הקליעה שעקף בה את ריי אלן.
זו השלשה מאחורי החצי עם 0.9 שניות למחצית, שעושים עליו דאבל טים ואחד השומרים הטובים בליגה שומר עליו צמוד עד כדי פאול

רן הנרגן
18/12/2021 5:13:35

חייך רזי, השריקות הולכות לכיון אחד והן מגוכחות. עכשו בראון הורג את גרין וכלום

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 5:13:43

גרין יצא כרגע מתיטרון המדרגות עם פרס הפלופ המצטיין

trusttheprocess
trusttheprocess
18/12/2021 5:21:45

איזה זבלים הבוסטון האלה
הפסידו לגולדן סטייט

ארבל חילבה
18/12/2021 5:32:03
הגב ל  trusttheprocess

כמו כן אני סבור שיש להרוס את קרתגו

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 5:34:04
הגב ל  trusttheprocess

אבל ניצחו את פילי…..
🙂

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 5:46:17

ראית שימון?
קליר פאטץ' לשיקוץ….

salva brazilay
salva brazilay
18/12/2021 6:35:41

טוב באתי לראות חצי שני של הפנסיונרים נגד גורי הזאבים

salva brazilay
salva brazilay
18/12/2021 6:36:33

משחקים שהתחילו באותה שעה כבר עוד ברבע רביעי, ושמה מנמנמים, הפנסיונרים זקוקים לשנ״צ

thetroll
thetroll
18/12/2021 6:42:47

לברון עשה את זה בכוונה לי זה נראה ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זבלים בני זבלים ההוקס איזה אפסים אטלנטה קליר פאתרס. כל משחק הזבלים האלה מקבלים 130 נק. להפסיד לזבל כמו דנבר זה הדרדרות נוספת. להטריד שם את כל הזבל טריי היחיד שמשחק שם.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 6:58:46

העכברוש הוא הזבל הכי גדול שם, לא שומר ועושה הצגות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפחות משחק כדורסל. האחרים גם זבל וגם לא יודעים לשחק שלנק יצא חלש האנטר רדיש הוארטר אוקונגו כולם זבל טהור כל מי שהוא בחר איכסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה נראה אם החתלתול יחזיק מעמד מול השיקצה חחחח
דמיאן בדרך ל50 על הצרעות

Jonathan
18/12/2021 7:00:54

הצטרפתי. אתמול ראיתי שכתבו איפשהו שחצי לייקרס נכנסו לבידוד. אבל הנה הם כולם במגרש…
ומינסוטה בלי אדוארדס ועדיין מובילים.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:14:45
הגב ל  Jonathan

דייויס עיקם רגל במשחק הזה
חוץ מזה שימון צדק, עושים שם הצגה שלמה באן בי איי לגבי הפצועים וההרוגים. אסור להאמין לשום מילה ובמיוחד כשמדובר בלייקרס של השיקוץ.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:01:44

ראס חוזר להצלת השיקוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה השיקצה עם 8 נק נגד הגורים? הסברים? או שהוא מחכה לתת 20 ברביעי בקליר פאת?

Jonathan
18/12/2021 7:02:35

רזי… זה לא נורא. מאחל לסלטיקס לנצח את כל השאר.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:15:24
הגב ל  Jonathan

תודה
הם צריכים להשתדל מול הניקס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזייה ת6מאס משחק ועשה כבר 9 נק

Jonathan
18/12/2021 7:05:24

הלייקרס כל כך זקנים שהם יכולים להחזיר גם את אייזיה תומאס המקורי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

חחחחח

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:15:59
הגב ל  Jonathan

זו בדיחת הלילה.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

20 הפרש סוף רבע 3 ביזלי סוגר בקליר פאת.
נראה אם יחזיקו מעמד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח אחרי המשחק התאגיד יגיד שהמלך שיחק פצוע🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:16:38

ועם 72 מעלות צלזיוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקינגס נראה לי מתחננים לוולטון שיחזור

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:21:55

הם שמעו שוועתך. גם בורג מאמן יותר טוב מלוק וולטון

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:12:40

השיקוץ, שקץ יהיה לכם כי אנוכי ….. (ויקרא מ"ג, א)

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:20:43

לא תאכלו מן השיקוץ הזה אנוכי יהווה אלוהיכם, אני ולא אחר. והיה ותאכלו מהשקץ ואבוא בבתיכם ואברא כל מזון משולחנכם ואביא את נבוכדכדרלעומר ויכפכף אתכם בשנתכם ויבוא אליכם אפרשדונה (מלאכים א, פרק ז"ו פסק קו"ק)

Jonathan
18/12/2021 7:20:47

לא הבנתי מה קרה שם, לברון דחף את מקדניאלס – מקדניאלס נפל על הרגל של דייויס, דייויס נפל עליו – ודייויס הוא זה שנפצע?

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:22:25
הגב ל  Jonathan

רק אבקש לדייק, השיקוץ!

Jonathan
18/12/2021 7:22:56

אני פחות בקטע של לתת לו שמות

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:25:59
הגב ל  Jonathan

כן הבנתי
גם אני הייתי ככה בעבר אבל עבר לי.

Jonathan
18/12/2021 7:25:58

היחיד שנתתי לו שם זה דרעק ממבה. אבל זה כי הוא התחיל לקשקש על זה שהוא רוצה ממבה מנטאליטי. זה לא אישי.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:27:38
הגב ל  Jonathan

לטומטום התכוונת?
לא טעית!

Jonathan
18/12/2021 7:29:50

כמובן

Jonathan
18/12/2021 7:21:09

היה אחלה צ'ייסדאון בלוק על לברון…

דה שוט
18/12/2021 7:23:40

הלייקרס צריכים להטריד את לברון ואת דיוויס שניהם סוסים מתים יקבלו עליהם אחלה נכסים לבנייה מחדש

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:26:58
הגב ל  דה שוט

התכוונת שהשיקוץ יטריד את הלייקרס?
אל תטריד את דעתך.

דה שוט
18/12/2021 7:33:32

חחחח כן ברור זה מה שיקרה בפועל 😃 יאללה שיטרידו כבר את ראס נוכל לראות אותו משחק אני רואה בבוקס שהוא עם 7/4 מהשדה ב-30 דקות הבן אדם נמצא שם תחת משטר דיכוי לקחו סוס פרא וקשרו לעץ 🤦‍♂️

Jonathan
18/12/2021 7:37:16
הגב ל  דה שוט

רק איבוד אחד… אחוזים טובים… יש אפילו שני שחקנים עם פלוס-מינוס יותר שלילי ממנו… אולי יצא משהו מלקשור אותו…

דה שוט
18/12/2021 7:43:12
הגב ל  Jonathan

כן גם התוצאה טובה 😉 סחטיין על הניצחון בטי די גארדן עוד צמד הרעים ייפגשו בגמר (הלוואי 🙏 אני עדיין חושב שאלה יהיו הלייקרס)

Jonathan
18/12/2021 7:49:17
הגב ל  דה שוט

הנטס צריכים יריבה בגמר שקיירי יכול להיכנס אליה לאולם…

דה שוט
18/12/2021 7:54:03
הגב ל  דה שוט

חחחח נכון לא חשבתי על זה פיניקס מתאים הקורונה מעולם לא הגיעה לאריזונה

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:39:24
הגב ל  דה שוט

רוץ בבקעה טוס בהר….
זה החלום הרטוב של שי
כמעט כל השיקוצים ביחד, רק תביא גם את סימונס והחולדה ויהיה מושלם.
נמציא משחק כדורסל מחדש שבו מחלקים כדור 1 ל 5 כדורונים.

thetroll
thetroll
18/12/2021 7:36:33

חחח

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:25:20

ראס עם עוד איבוד

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:30:25

הכי מצחיק זה איזאייה שומר על קאט…
אין דברים כאלה. העכבר שומר על החתול

Jonathan
18/12/2021 7:32:43

מינסוטה מרשימים היום בהגנה. לא ידעתי שזה אפשרי אצלם.

דוקטור רזי הופמן
18/12/2021 7:36:45

אני רואה שאוהדי הלייקרס במדרגות בורחים מאולמה של מיני.
לברון בדרך לחדר ההלבשה? השיקוץ לא רוצה לראות הפסד ששוב רשום על שמו?

thetroll
thetroll
18/12/2021 7:41:05

בדיחה: היא אומרת שהלייקרס משחק הבא בשיקגו.
יש שיקגו?

גיא רוזן
18/12/2021 7:42:13

וואו, איך שהלייקרס מסריחים. טעיתי לגביהם, ובענק.
אני לא רואה איזה צעדים הם יכולים לעשות בשביל לגרום לתוצאה שונה מזו של השנה שעברה.

thetroll
thetroll
18/12/2021 7:47:03
הגב ל  גיא רוזן

הם גמורים. זה נראה רציני הפציעה של דייוויס לשם שינוי ירד מהמגרש בצדק. הם צריכים להעיף את לברון ודיוויס כשהם שווים עוד משהו לקבל נכסים ולהתחיל מחדש. הקבוצה הזאת גמורה. אם במקום זה יביאו את החוזה של סימונס במקום ראס אז אפשר לסגור את הקבוצה הזאת עד 2030. מזה הם כבר לא יצאו.

אשך טמיר המקורי
18/12/2021 8:16:17
הגב ל  thetroll

הם גמורים לעשור כמו שהבטחתי.
תקועים עם לברון, גבה, וראס שלא הולכים לשום מקום.
גם אם יעשו טרייד איכשהו על ראס (מי תיקח?) עדיין תקועים עם שיקוץ מזדקן שלא יכול להוביל יותר לכלום ועם הדיווה העצלנית.

thetroll
thetroll
18/12/2021 8:34:17

+++
היחידה שיש סיכוי שתיקח את ראס זה פילי כדי להיפטר מהחוזה הארוך של סימונס או איזו קבוצה אהבלית כמו סאק.
בכל מקרה הם גמורים הניסוי של הבית זקנים מחוזק בדיווה נכשל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

יש להם לוז מביך גם את המאבס קיבלו בלי חוקה ויקבלו חצי בולס הם עדיין בקצב להיכנס לפלייאוף אפילו עם ביתיות ושם בפלייאוף הם יקבלו 3 שחקני חיזוק באפור

אשך טמיר המקורי
18/12/2021 9:14:10

הלוז שלהם עד כה צריך להיחקר בועדת חקירה ממלכתית בסנאט.
פשוט ביזיון, הכל נמושות או / ו בבית.
איזה זמן הרצה נתנו להם.
מעכשיו עד סוף העונה הם עם הלוז הכי קשה בליגה (אם תהיה ליגה בקצב הקוביד…)

Jonathan
18/12/2021 8:59:04
הגב ל  thetroll

איך מתמחרים טרייד כזה? לסימונס יש שנתיים בחוזה יותר מראס (אאל"ט) ואתה לא יודע מה אתה הולך לקבל שם אחרי הפלייאוף האחרון. והוא גם לא מוסיף שום דבר לקבוצה שיש בה לברון מעבר להגנה (חשוב חשוב אבל ללייקרס יש עוד אפשרויות).
זה טרייד שבו הלייקרס מוותרים על ראס ועדיין נראה שהסיכוי שלהם לצאת בהפסד הוא יותר גדול…

אשך טמיר המקורי
18/12/2021 9:19:56

כל השטויות של המאומתים, נדבקים, והחרטא. בהלת האומיקרון.
מספיק עם כל הבדיקות המפגרות, היקרות והמיותרות.
מי שמרגיש רע ומגלה סימפטומים – שיישב בבית.
מי שלא – שישחק (חיובי, שלילי, מאומת, מחורטט).
מי שרוצה – שיתחסן.
זה כל הסיפור.
האומיקרון הזה בא לסיים את הסיפור אחת ולתמיד, כפי שהוירוסים האלה תמיד מתנהגים, זן מוחלש שמאוד מדבק ויביא לחסינות עדר.
רק שכולם נלחמים בו, מבודדים לשווא, מנסים למנוע את הבלתי ניתן למניעה ורק מסבכים לעצמם את הסיפור ומעכבים את סיום הסאגה, ועל הדרך פוגעים שוב ושוב בפרנסה של אנשים, יוצרים בעיות נפשיות, גומרים את החינוך, אלימות במשפחה מזנקת, ועוד נחושים לסכן את הילדים סתם עם החיסון הניסיוני שמסוכן עבורם לעין שיעור.
אנשים זה דבר מפגר, אין לנו תקומה.

microwave
microwave
18/12/2021 21:44:16

כל מילה

רן הנרגן
18/12/2021 11:15:56

ג"ס זורקים לפח את המשחק מול טורונטו. למעט לוני (אירון מאן לון) כל החמישיה נחה פלוס איגואדלה הקשישא ופורטר המשתקם. 9 שחקנים זמינים מהם 2 G ליגה ו 2 רוקיס שממעטים לשחק.

Jonathan
18/12/2021 11:34:19
הגב ל  רן הנרגן

יופי. גם הזדמנות לפתח את הרוקיז וגם מנוחה חשובה לחמישיה.