הסיקסרס יתארחו בברוקלין, ושלושה משחקים נוספים בליל חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

2:30 – ברוקלין נטס (8-20) VS פילדלפיה סיקסרס (14-15)

גולת הכותרת של הלילה הקצרצר שלפנינו תתרחש בברוקלין, שם הנטס יארחו את הסיקסרס.

ברוקלין היא אחת מהקבוצות המרשימות בליגה העונה – המאזן הרביעי בטיבו, ההתקפה השמינית וההגנה השישית מראים את הרמה הגבוהה שהקבוצה מציגה העונה, והסיבה המרכזית לכך היא הרמה שקווין דוראנט מציג השנה. הסופרסטאר של הנטס קולע את כמות הנקודות השלישית בגובהה בקריירה שלו וממשיך להוכיח את עצמו כאחד הסקוררים הטובים שאי פעם עלו על פארקט NBA. היכולת הזו של דוראנט תהיה חשובה במיוחד במשחק הלילה לאור סגל קצר של הנטס, כשהארדן יהיה הנעדר המרכזי, אך מלבדו שחקני רוטציה חשובים דוגמת אולדריג', ברוס בראון, מילסאפ, במברי וג'בון קרטר ייעדרו בשל בידודים, ומלבדם ג'ו האריס וקיירי אירווינג ימשיכו לשבת בחוץ, כל אחד מסיבותיו. לא מן הנמנע שדוראנט יוביל את הנטס לניצחון הלילה, אך הם לא מגיעים כפייבוריטים הברורים כפי שהיו אם הסגל היה משחק במלואו הלילה.

הסיקסרס נמצאים בתקופה לא מזהירה לאחר פתיחת עונה טובה, ובארבעת משחקיהם האחרונים הם הצליחו להשיג ניצחון בודד. כל המשחקים האלו היו מול קבוצות חזקות (יוטה, מיאמי, גולדן סטייט וממפיס), אך הלילה הם ינסו לחזור למומנטום באמצעות ניצחון על הנטס, והסגל החסר של הנטס עשוי להיות הזדמנות פז עבורם לנצל. פילי תגיע בסגל מלא כמעט לחלוטין הלילה, וזה יכול להיות פקטור משמעותי להתמודדות עם הנטס בהובלת דוראנט, ובזכות פקטור זה הם מגיעים הלילה עם סיכוי טוב לנצח.

ההימור שלי הוא על ניצחון בית צמוד של הנטס בזכות תצוגה של דוראנט.

שאר המשחקים

2:00 – אינדיאנה פייסרס (18-12) VS דטרויט פיסטונס (22-4)

המשחק המוקדם של הלילה בליגה יתרחש באינדיאנפוליס, שם הפייסרס יארחו את הפיסטונס, הקבוצה בעלת המאזן החלש בליגה.

הפייסרס יגיעו מהמקום ה-13 במערב וכשהם עם שלושה נצחונות בתשעת משחקיהם האחרונים. הקבוצה לא נראית מחוברת העונה, ואפילו יצאה הצהרה שהיא תנסה להעביר את לברט ואחד מבין סאבוניס וטרנר, ובמצב קשה כזה לשמור על אווירה מנצחת גם ללא קשר ליכולת שהם הציגו קודם לכן. למרות היכולת הבינונית, הלילה הם יפגשו את הפיסטונס נטולי ג'רמי גראנט שככל הנראה לא יספקו הרבה תחרות, אם בכלל.
הפיסטונס עצמם יבואו בסגל חלקי כשגראנט ואוליניק ייעדרו, ולצידם גם קיליאן הייז עשוי להחמיץ את המשחק כשהוא מוגדר כ-GTD אליו. הקבוצה מחזיקה בהתקפה ה-29 בליגה לצד ההגנה ה-22 בטיבה, וקשה לי לראות אותם מנצחים הלילה, אם בכלל ינסו להשיג ניצחון.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הפייסרס בפער מכובד.

3:00 – יוסטון רוקטס (19-9) VS ניו יורק ניקס (16-12)

המשחק השלישי של הפריוויו יפגיש את הרוקטס עם הניקס, כשלמרות שיוסטון היו אמורים להיות אחת מהקבוצות החלשות בליגה והניקס היו צפויים להתמודד על מקום גבוה במזרח, הקבוצות נמצאות במרחק 3 משחקים בלבד זו מזו כרגע.

יוסטון תגיע למשחק לאחר הפסד לקליבלנד ב-35 נקודות אמש, ולאחר שהחזיקו ברצף של 7 נצחונות הם חוזרים למקומם הטבעי עם 3 הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים. ג'יילן גרין, דנואל האוס וקווין פורטר ג'וניור ייעדרו מהמשחק הלילה וכריסטיאן ווד נמצא בספק גם הוא. העובדה שווד עשוי לא לשחק תפגע בסיכויים של הקבוצה לנצח כשהפורוורד/סנטר התחיל להעלות את היכולת שלו במשחקים האחרונים, וההיעדרות יכול לפגוע במומנטום הטוב שהיה בו. הקבוצה מגיעה כחלשה מהשתיים הלילה למרות היכולת המאכזבת של הניקס, והפציעות יכבידו עוד יותר על הסיכויים שלה לנצח.

הניקס יבואו היום כשהם עם 4 הפסדים רצופים, וגם הם יסבלו מפציעות כשבארט, טופין וקוונטין גריימס נמצאים בספק למשחק. הם מגיעים כפייבוריטים, אך בשלב זה של העונה היה מצופה מהם להציג יכולת גבוהה בהרבה בזכות הרכש החדש בקיץ, אך מאז ווקר הושבת, פורנייה מאכזב והקבוצה כולה לא מצליחה לעמוד בציפיות. למרות האכזבה מהקבוצה הניו יורקית היא חזקה משמעותית מהרוקטס, שיתקשו להעמיד שחקנים שיכולים לייצר נקודות לעצמם או לחבריהם לקבוצה בהיעדר גרין, פורטר ופוטנציאלית ווד, והמחסור בשחקנים כאלו היה ניכר במשחק מול הקאבלירס שבו שחקן בודד בחמישייה קלע בספרות כפולות.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הניקס שיקטע את רצף ההפסדים שלהם.

4:00 – פיניקס סאנס (5-22) VS וושינגטון וויזארדס (14-15)

המשחק שיסגור את הלילה יתקיים באריזונה, שם פיניקס, אחת הקבוצות הטובות בליגה, תפגוש את הוויזארדס שחווים ירידה לאחר פתיחת עונה פנטסטית ומחזיקים ברצף של שלושה הפסדים כרגע.

הסאנס ישחקו הלילה ללא דווין בוקר הפצוע, אך למרות חסרונו של הכוכב הקבוצה מראה יכולת נהדרת במשחקים בלעדיו, כשבהובלת פול ואייטון היא ממשיכה להוכיח את עצמה כקבוצת עילית עם 4 נצחונות ב-6 המשחקים האחרונים. ההתקפה של הקבוצה ירדה בצורה דרסטית ללא בוקר, ובששת המשחקים בלעדיו הם ממוקמים במקום ה-27 ברייטינג ההתקפי עם 105.8 בלבד, אך הגנתית הם ממשיכים להצטיין ומעמידים את ההגנה השביעית בטיבה בליגה בתקופה הזו. הקבוצה חלשה בהרבה התקפית ללא בוקר, אך ההגנה של הסאנס מצוינת וכשהיא מחזיקה בפוטנציאל נפיצות גבוה בהרבה מהוויזארדס בצד זה של המגרש היא מגיעה כפייבוריטית הלילה.

גם אצל הוויזארדס ימשיכו היעדרויות כשרוי האצ'ימורה ותומאס ברייאנט לא ישחקו הלילה וימשיכו לשבת בחוץ. הקבוצה מראה יכולת חלשה לאחר פתיחת עונה מרשימה, וניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים מראה את ההיחלשות שלה, ולא מעט מהאחריות לכך נופלת על בראדלי ביל שמתקשה התקפית השנה וקולע ביעילות הנמוכה ביותר עבורו מאז עונת 2013-14, העונה השנייה שלו בליגה. הקבוצה חסרה סקורר אמין כשביל מציג רמה כזו, ולצד התקפה חלשה גם ההגנה מתחילה להידרדר לאחרונה, ובשל השילוב של השניים היא לא תגיע עם סיכוי גבוה לניצחון מול הסאנס.

ההימור שלי הוא על ניצחון של פיניקס.

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. לא צופה להפתעות בגיזרת וושינגטון. ובמשחק של ברוקלין, יש לי תחושה שאמביד ינגב. מי יכול לעצור אותו שם?

  2. יש גבול כמה נאש יכול לסחוט את הלימון הזה שנקרא דוראנט. לימון עם תוצרים של תרנגולת זהב כמובן. בכל מקרה, נראה לי שהערב זה כבר יהיה יותר מדי גם בשבילו, והנטס ירשמו הפסד.
    תודה רבה על הפריוויו רותם, תמיד כיף לקרוא

  3. לא ברור לי הקטע של הנטס לעלות את דוראנט עם סגל מילואים ב'. יהיו חלקים שהוא ישחק עם 4 רוקיס, ולא מהשמנא והסלתא.
    אבל אני אפסיק לדאוג לבריאות של דוראנט ממילא אני לא משפיע. אשתדל לקום ולהנות מעוד הופעה של 30 זריקות שלו, בהנחה שהסיקסרס לא יברחו מוקדם מידי ושלמשחק יהיה ערך ספורטיבי כלשהו.

    1. האמת שגם אני לא מבין אז קצת חקרתי…פשוט כל הכוכבים שם בלואד אחרי פציעות אכילס ועניינים אז לקחו איזה שחקן מקצה הספסל שמעולם לו נפצע בעבר השם שלו נדמה לי משהו כמו דוראנט. הוא מחליף את הכוכבים עד שיחזרו. עושים בשכל אין מה לאמר.

  4. לאחר שעברה שליש עונה (35% מהמשחקים), וושינגטון השנה עומדת עד כה על מאזן חיובי 15-14 (כשהיא בלי האצ'ימורה כל העונה ולאחרונה בלי קוזמה).
    בעונה הקודמת, לאחר שעברה אותו אחוז מהעונה, היא עמדה על 8-17 לרעתה. (25 משחקים – עונה קצרה יותר).
    המזרח, לפי כל הדעות עד כה, התחזק העונה.
    דה-שוט, מן המכבסה:
    "וושינגטון עם ראס עונה שעברה הייתה חזקה יותר".
    המשך יבוא.

        1. החסרים זה האצ'ימורה וברייאנט? – ההיעדרות שלהם לא מזיקה לוושינגטון כל כך (אם כבר – הפוך). עיקר ההצלחה של וושינגטון בתחילת העונה היה ללא טריו ה"אנטי הגנה" – ברטנס, האצ'ימורה וברייאנט.

    1. אני לא חושב ששנה שעברה הם היו טובים יותר אבל למה השוואה לשליש העונה בשנה שעברה רלוונטי?
      .
      המאזן שלהם קצת משקר כי הם 1-12 במשחקים צמודים (הכי טוב בליגה, יחד עם פיניקס) ואין סיבה לחשוב שזה אמור להימשך כי אין להם שחקני קלאץ' שאמורים להצדיק את זה. בטוח שזה ייתיישר בהמשך העונה.
      .
      יש להם עוד 4 משחקים חוץ רצופים שבטח ידרדרו אותם במיקום אבל אחריהם הם עמדו על 21 משחקי חוץ ורק 12 בבית.
      כשזה יתאזן הם אמורים להשתפר כי בבית הם 4-8.
      .
      אפשר להניח שמתישהו ברדלי ביל יתאפס על עצמו וגם זה אמור לתת אופק לשיפור עתידי.

    2. חחחח אחד הטובים שלך טמיר, אתה כמו ההוא שנופל מקומה 30 ושואלים אותו בקומה 10 מה המצב והוא עונה : בינתיים הכל מצויין

        1. חחחחחח 😂😂😂😂
          תאכלס התחייבתי לספירה השלבית אז בינתיים אני מקבל (מה שכן אתה סוחט את ״העונה הקצרה״ כמו שנאש סוחט את דוראנט 😃)

            1. מרוב סיבובי סחיטה הרטבה אי אפשר לזהות את דה שוט

    3. איזה טרייד גרוע זה היה לתת את הארל פופ וקוזמה על הראס בלאטה. בסוף כל הסתומים פה באתר שצחקו על הטרייד הזה הבינו יותר טוב מה GM השיקצה 19 שנה בליגה שהוא טועה.

      1. הארל הוא מניה בטוחה. שני האחרים על הפנים. ווסטברוק לא יציב ולא הייתי בונה קבוצה איתו.
        ככה שאתה צודק וטועה במקביל, לדעתי.

        1. קוזמה ופופ הם שחקני NBA טובים בבסיס אבל ממוצעים מבחינת ההשקעה. עובדים רק בשנת חוזה או כשהם עוברים קבוצה וכ'. לוקחים את הברינקס והולכים הביתה וחוגגים עם הכסף. אנשים נורמליים. נראה לך לכל אחד יש כח לשחק בליגה הזאת כל יומיים במשך 19 שנה כמו הליימך? תסתכל אפילו על הארל המהולל את הנץמספרים שלו לאחרונה איזו צניחה. שלושתם בתחילת העונה היו מצויינים קבוצה חדשה לבסס מעמד ועניינים. עכשיו שקיעה רגילה לכן הקבוצה גם צונחת.

      1. אם פילי תפסיד גם את זה כשהנטס עם דוראנט פלוס חצי שחקן אני ממליץ שתרים טלפון לברט בראון שיחזור כי הם לא מסתדרים בלעדיו. בקיצור פילי למרות הבק טו בק

    1. נקווה שטייבול יעשה משהו מול הטבעת כי כל פעם שהוא מנסה להחדיר את הכדור דרך הטבעת הכתומה , הטבעת מקפיצה אותו חזרה החוצה וזה כשהוא מצליח לפגוע בטבעת

  5. סיכוי מסוים שהוויזארדס יכולים לכפות משחק צמוד על הסאנס היום. לא בגלל שהם טובים. בגלל שהסאנס יגיעו בהילוך ראשון או שני, עם חצי זלזול אפילו, ושחקנים כמו ביל ואחד מהשלושה דינווידי/קוזמה/קולדוול פופ מתעלים במשחקים לא חשובים..
    אז אם להעריך – 112-110 לאחת הקבוצות, ביל עם 30, ואחד מהשלושה האחרים עם 27.
    נראה.

  6. איזיאה תומאס חתם בלייקרס. עוד גימיק מבית היוצר של LA. אני לא צופה לו הצלחה מרובה, אבל הלוואי, מי אני שאתנגד "לגאולה" של שחקן.

  7. זה רק בגלל ששחקנים בחוץ עם פציעות או קוביד.
    יש לגמרי מצב שהם יוכרזו במצב של שיקגו בהתחשב בכמות השחקנים שווסטברוק חיבק אתמול.
    .
    הפיסטונז פתוחים לטרייד על ג׳רמי גרנט שרוצה הארכת חוזה של 120% בקיץ הבא והם לא ששים לתת לו אותה.
    שחקן שיכול לשדרג קבוצות משמעותית.

  8. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אני אוהב לפתוח ככה את הבוקר, דה פרוסס, דה פרוסס, וור איז דה פיימואוס פרוצ'ס?
    בוראנט וסגל נגרים עושה לגועל נפש של עמבה מעשים לא הגונים. המשלימים לא נותנים לבובון השמנמון מנוחה.

  9. נחמד לראות את בוזר באולפן עם הזקן המסוגנן ואחרי שעשה גבות שחי.
    השחקנים האלה מלכות הדרמה והכי גבוה הרמטכלה שלקח שערות מהאף השתיל בגבה ומגבה לקח מה שנשאר שם בפדחת אולי דוראנט צריך לקחת דוגמה ולהשתיל בפדחתו קצת שיער כי השיער המקורי שלו נגמר.

  10. דלייק גריפינפון צריך להפסיק לזרוק שלשות ולהתחיל להרביץ, אין לו הרבה יותר מזה.
    פילי חוזרים לעניינים

  11. סת קרי חוזה טוב עבור פילי, הוא אמנם הרבה פחות מוכשר מאחיו שיודע להכניס ולייצר אבל הקליעה שלו כהוא חופשי זה ייתרון גדול עבור כל קבוצה.

  12. דוראנט משחק לא טוב בדקות האחרונות ולא מצליח להכניס סלים שבדרך כלל כן נכנסים. פילי סגרו את הפער ותיכף עושים מהפך

  13. חי חי חי
    דארמונד אשכרה חטף כדור עכשיו מפאטי ופטפט כל הדרך לסל של ברוקלין, שתיים מצחיקולות.

  14. דלייק עם שלשה, אשכרה זה נכנס…
    היה פנוי לגמרי בגלל דאבל טים על דוראנט והפעם הפנויה הזו נכנסה למרות שלא וויש…

  15. זהו
    תמא
    ברוקלין לוקחים וע'מבה שוב יבכה שהשופטים…
    אבל השופטים….
    שילך יאכל נקניקייה כי הוא עשה תחיית המתים לגופה של בלייק גריפין.

  16. דוראנט עם עוד תצוגה לפנתיאון רבע רביעי קלאץ סלים גדולים.
    אין אף שחקן אחר בליגה לדעתי שהיה לוקח את החבורה הצעירה בחלקה ומוגבלת בחלקה האחר לנצחונות על טורונטו ועל הסיקסרס. לא יאניס, לא לברון (אולי בעבר) בטח לא סטף.

  17. ושוב פעם גלן ריברס מפסיד את המשחק.
    היה הרכב הגנתי מצוין שהחזיר את פילי למשחק ובמצב שיווין 3 דקות לסוף ריברס הוציא את טייבול והכניס את טוביאס בלי שום סיבה .
    טוביאס החטיא שתי זריקות חופשיות לגמרי ונתן לדוראנט לחגוג לו על התחת .
    צמד חמד טוביאס וריברס עושים תחרות מי יותר זבל

  18. ושוב רואים בשידור חי איך דני עובד עוזר במהלכי הגנה להוריד את הדפיציט ל 4, כשהוא יוצא הסאנס מעלים בצ'יק ל 10.
    מאמן הוויזארדס רפה הבנה….

  19. ההפרש ירד כשאבדיה פופ גאפורד ונטו שהם 4 שחקני ההגנה היחידים בערך בקבוצה (חוץ מהולידיי שאני אוהב) היו ביחד על המגרש.

    1. תודה גיא אין לי מושג מה רוצים ממנו פה. הבן אדם סופר תחרותי קבוצתי לא אנוכי לא מתבכיין לשופטים עושה את העבודה שלו עד הסוף עוגן הגנתי נותן תוצרת קבועה באחוזים מצויינים ורק הולך ומתפתח. שחקן שמשפיע על קבוצה שלמה. לאט לאט נוספים עוד מימדים למשחק שלו אסיסטים חדירות מוריד כדור לרצפה ואני מאמין שגם השלשות יגיעו בסוף כי יש לו יד רכה ואחלה קורדינציה.
      אני בספק אם הסאנס עושים פליאוף בלעדיו. נניח היית שם שם אחד כמו פלאמילי או קלאקסטון כזה. אין פליאוף לדעתי או בספק גדול.

    2. היום לדוגמא הוא שיחק מול שני סנטרים גאפורד (שהוא יותר 4 אבל כרגע משחק 5 ) והארל. התוצרת של שניהם ביחד 12 נק כולן של הארל. גאפורד שותק אפס נק 5 ריבאונדים ב20 דק. הארל ב25 דק 7 ריבאונד 12 נק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט