שני סלי ניצחון ועוד – סיקור משחקי רביעי / עמיחי קטן

11 משחקים היו לנו הלילה, כאשר במרכזם עומדים סלי הניצחון של דבונטה גרהאם ואוסטין ריבס, אבל היו עוד כמה משחקים מעניינים חוץ מזה, וביניהם הופעה טובה של דני אבדיה שלא הספיקה לוושינגטון.

קליבלנד קאבלירס (18- 12) – יוסטון רוקטס (9- 19) 124- 89:

רק לפני כמה שנים, שתי הקבוצות האלה היו האיום הגדול ביותר על שלטון גולדן סטייט. מאז, כל אחת מה-3 הספיקה לסיים עונה עם המאזן הגרוע ביותר באזור שלה כשגולדן סטייט הצילו את קליבלנד מהמאזן הגרוע בליגה ב-2020 ויוסטון היו שם בעונה שעברה, אך כרגע גולדן סטייט מובילה את הליגה, קליבלנד קבוצה צמרת וגם ביוסטון יש ניצוצות של כדורסל חיובי לאחרונה.

כמו שאתם רואים, על המשחק עצמו אני לא מרבה לפרט, והסיבה לכך היא שאין יותר מדי מה לפרט על משחק שהתוצאה בסיום הרבע הראשון שלו הייתה 35- 16 ואחרי זה 69- 38 במחצית. קליבלנד אפילו לא היו זקוקים לאוון מובלי היום כדי להשיג ניצחון קליל ביותר, ואפילו קווין פאנגוס, שנבחר לחמישיית העונה של היורוליג בשנה שעברה (אם כבר היה היום במעורב דיון יורוליג-NBA), קיבל רבע אחרון שלם לשחק בו.

גארלנד הוביל את קליבלנד עם 21 נקודות, אוקורו קלע 20, דין וויד קלע 16 עם 10 ריבאונדים, קווין לאב קלע 15 ומרקאנן הוסיף 10.

אצל יוסטון, שנגון קלע 19 עם 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כריסטופר קלע 17, מרטין קלע 14, טייט קלע 12 עם 3 חטיפות ונוואבה הוסיף 11.

אורלנדו מג'יק (5- 24) – אטלנטה הוקס (14- 14) 99- 111:

כבר ברבע הראשון ההוקס עלו ליתרון 10, אם כי המג'יק הגיבו היטב והרבע נגמר ביתרון 27- 25 בלבד להוקס, אבל הבריחה הבאה במהלך הרבע השני כבר עשתה את העבודה. הרגע המעניין של המשחק אולי היה הרגע בו טריי יאנג ספג מרפק בפנים וירד לחדר ההלבשה, אבל הוא הספיק לחזור לקראת סיום המשחק ותפר את השלשה היחידה שלו במשחק דווקא עם "צוואר קצת עקום" לדבריו.

טריי הוביל את אטלנטה עם 28 נקודות, קולינס קלע 21 עם 10 ריבאונדים, לו וויליאמס קלע 14, רדיש קלע 13 וגלינארי הוסיף 10.

אצל אורלנדו, מו ואגנר קלע 19, רוס קלע 18 עם 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, האמפטון קלע 15 ופרנץ ואגנר קלע 10 נקודות.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (15- 14) – מיאמי היט (17- 12) 96- 101:

ריצת 15- 2 של מיאמי כבר ברבע הראשון העניקה להם יתרון דו-ספרתי שהמשיך לגדול והגיע כבר לשיא של 23 במהלך הרבע השלישי, אך הסיקסרס לא אמרו נואש והידקו את ההגנה עם ריצת 10- 0 שצמצמה את ההפרש ובסיום הרבע זה היה יתרון של 11 בלבד למיאמי. 6 נקודות רצופות של מקסי כבר עשו את זה חד-ספרתי, 2 שלשות של דני גרין צמצמו ל-4 בלבד, וטוביאס האריס קבע שוויון 96, 1:24 לסיום.

וינסנט איבד את הכדור בצד אחד, אבל האריס עשה עבירת תוקף בצד השני. לאורי החטיא שלשה, אך הריבאונד נחת אצל וינסנט שתפר מחוץ לקשת והחזיר את היתרון למיאמי. אמביד החטיא בצד אחד, לאורי איבד את הכדור בצד השני, ואמביד קיבל הזדמנות להשוות בשלשה, אך הכדור שלו הלך החוצה.

וינסנט הוביל את מיאמי עם 26 נקודות, רובינסון קלע 21 עם 8 ריבאונדים, לאורי קלע 14, טאקר קלע 12 ודדמון קלע 10 נקודות עם 14 ריבאונדים.

אצל פילדלפיה, מקסי קלע 27, האריס קלע 24 ואמביד קלע 17 עם 14 ריבאונדים.

דאלאס מאבריקס (14- 14) – לוס אנג'לס לייקרס (16- 13) 104- 107 (OT):

רבע ראשון של 6/9 לשלוש אצל הלייקרס לעומת 0/7 אצל דאלאס סידר לאורחים יתרון 33- 23 בסיום הרבע הראשון, אך 2/10 של הלייקרס לשלוש ברבע מספר 2 הובילו לכך שדאלאס עצרו אותם על 14 נקודות בלבד ברבע והמאבס לקחו יתרון של 50- 47 במחצית, למרות מחצית של 3/20 מחוץ לקשת. אז אחרי שראינו שהישועה לא תבוא מקשת ה-3, הלייקרס הלכו לדיוויס ברבע השלישי שהסתיים בשוויון 73, ושוב יש קרב צמוד בין הלייקרס לדאלאס.

המשחק המשיך להיות צמוד, כשווסטברוק העלה את הלייקרס ליתרון 90- 89, 3 ורבע דקות לסיום, אך מאז הלייקרס זרקו רק שלשות. דאלאס עלו ליתרון 3 ולברון החטיא שלשה עם פוטנציאל להשוות, אך פורזינגיס וקלבר רבו על הריבאונד שנחת אצל אלינגטון שתפר מבחוץ וכפה הארכה. ב-5 הדקות הנוספות היה זה ווסטברוק שניהל את המשחק של הלייקרס עם 5 נקודות ו-3 אסיסטים בהארכה, כולל שלשה שהעלתה את הלייקרס ליתרון ואסיסט לשלשת הניצחון של אוסטין ריבס.

לברון הוביל את קלעי הלייקרס עם 24 נקודות ו-5 אסיסטים, ווסטברוק קלע 23 עם 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, דיוויס קלע 20 עם 12 ריבאונדים וריבס קלע 15 עם 7 ריבאונדים.

אצל דאלאס, ברונסון קלע 25 עם 9 אסיסטים, פורזינגיס קלע 23 והוסיף 12 ריבאונדים ו-2 חסימות, הארדווי קלע 20 עם 9 ריבאונדים, בורק קלע 12 ופיני-סמית הוסיף 10 נקודות ו-9 כדורים חוזרים.

מילווקי באקס (19- 11) – אינדיאנה פייסרס (12- 18) 114- 99:

ללא יאניס ומידלטון, האלופה התקשתה במשך 3 רבעים ועוד קצת נגד הפייסרס, כשהיה לנו 14 פעמים שוויון ושינוי היתרון ה-21 במשחק הביא את אינדיאנה ליתרון 92- 91, 9:41 לסיום. או אז, קיבלנו מהבאקס מופע הגנתי במיטבו כשהפעם הבאה שחץ אינדיאני מצא את דרכו אל תוך הסל הייתה כבר בתוך 2 הדקות האחרונות, אחרי שהמחליפים של 2 הקבוצות נכנסו וכשמילווקי קלעו בינתיים 21 נקודות.

את מילווקי הוביל ג'רו הולידיי עם 26 נקודות ו-14 אסיסטים, קונאטון ופורטיס (9 ריבאונדים) קלעו 20 כל אחד וג'ורדן נווארה הוסיף 15 נקודות ו-3 חטיפות.

אצל הפייסרס, לאברט וסאבוניס קלעו 16 כל אחד, כשהאחרון מוסיף 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, טרנר קלע 13 עם 5 חסימות ו-2 חטיפות, ברוגדון קלע 12 ודוארטה הוסיף 10.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8- 19) – ניו-אורלינס פליקנס (9- 21) 110- 113:

אוקלהומה שלטו במחצית הראשונה והגיעו ליתרון שיא של 12, אך הפליקנס חתכו אותו בסוף המחצית הראשונה ותחילת המחצית השנייה, ולקחו בעצמם יתרון 6 במהלך הרבע השלישי. ההמשך היה צמוד וריצת 6- 0 של אינגרם העלתה את הפליקנס ליתרון 4. שג"א צמצם בשלשה, 28 שניות לסיום, אינגרם הגיב עם סל שהעלה את הפליקנס ליתרון 3, שג"א ואינגרם דייקו פעמיים מהקו כל אחד, והיתרון עמד על 3 לזכות האורחים, 4.5 שניות לסיום. את ההמשך תראו בסרטון:

את קלעי הפליקנס הוביל אינגרם שקלע 34 נקודות והוסיף 8 כדורים חוזרים, ולנצ'יונאס קלע 19 עם 16 ריבאונדים, גרהאם קלע 15 עם 8 אסיסטים והארט קלע 11 עם 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

אצל אוקלהומה, שג"א קלע 33, קנריך וויליאמס וגידי קלעו 17 כל אחד, כשהרוקי מוסיף 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ומוסקלה קלע 16.

סאן-אנטוניו ספרס (10- 17) – שארלוט הורנטס (16- 14) 115- 131:

רוזיר ופלאמלי חזרו לסגל אצל שארלוט, אבל היום זו הייתה המסיבה של היוורד. זה התחיל מחגיגה כללית בשארלוט עם 10/15 לשלוש ברבע הראשון ויתרון 46- 31 כשהיוורד קלע 14 ברבע ומרטין הוסיף 11 משלו, ואחרי רבע שני רגוע ששמר על יתרון 16 במחצית, הגיע הרבע השלישי שבו התוצאה הייתה 25- 21 לספרס על היוורד לבדו ו-37- 25 לשארלוט כקבוצה. הרבע האחרון לא שינה יותר מדי, גם לא להיוורד שנעצר על 41 בסיום הרבע השלישי.

אמרנו כבר שהיוורד קלע 41 נקודות, אבל נוסיף שהוא עשה זאת ב-15/19 מהשדה, 5/6 לשלוש ו-6/6 מהקו. עזרו לו בשארלוט, קודי מרטין עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, ברידג'ס עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים ואסיסטים, מקדניאלס עם 15 ו-10, רוזיר עם 13 נקודות ו-5 אסיסטים ופי ג'יי וושינגטון שקלע 12 נקודות והוסיף לכך 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

אצל הספרס, פורבס קלע 25, בעיקר בזכות 10/10 מהעונשין, ג'ונסון קלע 21, וויט קלע 18 עם 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, מארי קלע 10 עם 9 אסיסטים, ואסל קלע 10 עם 9 אסיסטים פחות ממארי (כלומר, ללא אסיסטים), וגם מקדרמוט ראה את המספר 10 בטור הנקודות שלו בסיום המשחק.

דנבר נאגטס (14- 14) – מינסוטה טימברוולבס (13- 15) 107- 124:

אני יוצא מתוך נקודת הנחה שכולם מכירים את המשחק הזה, שהתרחש עבור כל קבוצה לפחות פעם-פעמיים בשנים האחרונות, בו המון שלשות צוללות פנימה, ובסופו של דבר נקבע שיא מועדון בשלשות. הפעם זה היה התור של מינסוטה, שלא היו בפיגור בשום שלב של המשחק, לתפור שיא מועדון של 23 שלשות, כשהבולט בתחום היה אדוארדס עם שיא מועדון לשחקן של 10 שלשות.

אחרי שמינסוטה הגיעו ל-108 נקודות ב-3 רבעים, אדוארדס גם קלע 11 מתוך 16 הנקודות של הזאבים ברבע האחרון, כולל 3/4 שלו לשלוש לעומת 0/7 של יתר חבריו, והוא היה זה שדאג שהיתרון יישמר בטוח, יחד עם ההגנה הטובה שעצרה את דנבר על 19 נקודות באותו רבע.

אדוארדס הוביל את מינסוטה עם 38 נקודות ב-10/14 לשלוש, טאונס קלע 32 עם 3 חטיפות, ראסל קלע 16 עם 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ובברלי קלע 11 עם 8 אסיסטים.

אצל דנבר, יוקיץ' קלע 27 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, מוריס קלע 15, הווארד קלע 14, נאג'י קלע 13 עם 9 ריבאונדים, וג'ף גרין הוסיף 10.

יוטה ג'אז (20- 7) – לוס אנג'לס קליפרס (16- 13) 124- 103:

המחצית הראשונה הייתה מאוד צמודה, אך לקראת סופה יוטה לקחו את המומנטום וסגרו את המחצית עם ריצת 25- 11 ויתרון 6 בהפסקה. הרבע השלישי היה בעיקר בסימן דונובן מיטשל שקלע בו 13 נקודות ללא החטאה, ובסיום הרבע יוטה הובילו 93- 81, ואמנם הקליפרס הצליחו לצמצם ל-7 בהמשך, אבל הג'אז הגיבו עם ריצת 13- 0 ויתרון של יותר מ-20 שסגר עניין בדרך לניצחון שמיני ברציפות של יוטה.

מיטשל הוביל את הג'אז עם 27 נקודות ו-6 אסיסטים, קלארקסון קלע 21, גובר קלע 20 עם 17 ריבאונדים, בוגדנוביץ' קלע 20 וחסן וויטסייד תרם 11 נקודות ו-7 קרשים.

אצל הקליפרס, מוריס קלע 24 עם 8 ריבאונדים, בלדסו קלע 21 עם 8 אסיסטים, ג'קסון והרטנשטיין קלעו 15 כל אחד, כשג'קסון גם חילק 9 אסיסטים, וקנארד הוסיף 10 נקודות.

פורטלנד טרייל בלייזרס (11- 18) – ממפיס גריזליס (18- 11) 103- 113:

פורטלנד עלו ליתרון 13- 4 מהיר וממפיס הגיבו עם ריצת 28- 6 שנמשכה לתוך הרבע השני והביאה לדובים יתרון דו-ספרתי לפני שפורטלנד קצת צמצמו וירדו למחצית בפיגור 8. ריצת 18- 4 שפתחה את המחצית השנייה מצד פורטלנד הביאה אותם שוב ליתרון שהגיע בהמשך הרבע לשיא של 10, אך ממפיס סגרו טוב את הרבע והוא הסתיים כשפורטלנד מובילים 82- 80 בלבד.

במשך 6 דקות ו-40 השניות שפתחו את הרבע האחרון ממפיס לא החטיאו אף זריקה. תקראו את זה שוב כדי להפנים. בזמן הזה הם עמדו על 4/4 ל-3, 4/4 ל-2 נקודות ו-4/4 מקו העונשין. הרבע נפתח בריצת 14- 0 ב-3 וחצי דקות, מה שקיצר את המנוחה של לילארד ל-2 דקות בלבד. בהמשך פורטלנד הצליחו לעמוד בקצב, אבל אם אתה סופג ברבע 33 נקודות ב-6/7 לשלוש, 4/7 ל-2 נקודות ו-7/8 מהעונשין זה אומר שלא עשית מספיק הגנה כדי לסגור פערים.

ביין הוביל את ממפיס עם 23 נקודות, ברוקס קלע 22 עם 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אנדרסון קלע 13 עם 11 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-2 חסימות, טיוס ג'ונס קלע 12, סטיבן אדאמס קלע 10 עם 14 ריבאונדים ו-3 חטיפות וגם טילמן קלע 10.

בצד של פורטלנד, פאוול קלע 25 עם 2 חטיפות וחסימות, סיימונס קלע 22, לילארד קלע 21 ב-21 זריקות מהשדה ונורקיץ' קלע 16 עם 12 ריבאונדים.

סקרמנטו קינגס (12- 17) – וושינגטון וויזארדס (15- 14) 119- 105:

וושינגטון הובילו ברוב המשחק כששלשות של אבדיה וברטנס קבעו יתרון שיא של 12 – 89- 77 – לקראת סיום הרבע השלישי. התגובה של סקרמנטו הייתה ללכת על מי שאבדיה לא שומר עליו, בזמן שהשיטה של וושינגטון הייתה להפסיק למסור לאבדיה, והתוצאה הייתה ריצת 26- 5 כשאבדיה אחראי ל-3 מתוך ה-5 של וושינגטון ובסך הכל ריצת 42- 16 עד לסיום כשהאריסון בארנס קלע 15 ברבע האחרון מול 16 של וושינגטון.

את קלעי סקרמנטו הוביל פוקס עם 28, בארנס קלע 19, 15 מהן ברבע האחרון, הילד ותומפסון קלעו 15 כל אחד ומטו ומיטשל קלעו 13 כל אחד, כשהראשון מוסיף 7 ריבאונדים והשני מפנק את החברים ב-5 אסיסטים.

בוושינגטון, ביל בלט עם 30 נקודות, אבל רק 5 ב-2/7 מהשדה ברבע האחרון, אבדיה היה מיד אחריו ברשימת הקלעים עם 15 נקודות ב-5/10 מהשדה, 2/4 לשלוש ו-3/3 מקו העונשין, יחד עם 5 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה ואיבוד כדור אחד ששלח אותו לספסל ברגעים שוושינגטון היו זקוקים לו, שני הסנטרים, הארל וגאפורד, קלעו 14 כל אחד ו-KCP קלע 10 נקודות.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
63 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 10:34:41

תודה עמיחי הגדול תרתי משמע.

Berch
16/12/2021 10:43:07

תודה על הסיקור המשובח
1. הת'אנדר נגד הפליקנס חרשתי על הקליפ של אדוארדס ששמת שוב ולא מצאתי את פתרון החידה
2. בדרבי בין פילי לחבורתו של פי ג'יי טאקר אני נקרע. הכי טוב אם היה תיקו אבל אי אפשר אז אני בעד המנצחים.
3. אולי תוכלו לעזור. בקבוצת חובבי סיני מתלבטים את מי לאהוד – האם את הראס מהלייקרס או את נואייבה מיוסטון. יש דעות לכאן ולכאן.
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/12/2021 10:51:13
הגב ל  Berch

אחרי שקראתי את התקציר אני לא מסוגל להפסיק לשיר 'חגיגה, חגיגה, נואיבה, נואיבה' 🙂


https://www.youtube.com/watch?v=LVwtFHRGWcQ

Berch
16/12/2021 11:34:19

אלוף אתה עמיחי. תודה רבה.
הזיה שאני ב 3 ימים האחרונים אוסף חומר לפוסט על הזריקות הארוכות והנה זה בא
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/12/2021 10:48:30

סל ניצחון מטורף, מזכיר את הקליעה של ג'מצי…
תודה רבה על סיקור של ערב עמוס, לא יודע איך אתה מספיק את הכל

Zvika Bar-Lev
16/12/2021 11:03:33

תודה רבה על הסיקור. ממש כיף לקרוא. רצית להביא לנו סרטון על סיום המשחק בין הרעמים לנ"א, אבל שכפלת את הסרט של אדוארדס וההצגה שלו במינסוטה.

Smiley
16/12/2021 11:13:37
הגב ל  Zvika Bar-Lev

👍 תוקן. תודה.

שחר אלוני
16/12/2021 11:24:34

תודה רבה,
איך הלייקרס מתקשים בהרכב מלא מול דאלאס בלי דונציץ?
מה לא עובד בהגנה שכל קבוצה מוצאת סקוררים חדשים מולם? לא ברור.
ריבס עשה 6 מ 7 לשלוש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה סיקור עמיחי, תודה רבה.
.
בדו-קרב, ראש בראש, על התואר הקבוצה הבינונית ביותר בליגה גברה הלייקרס על המאבריקס.
.
בדו-קרב, ראש בראש, על התואר הקבוצה המזליסטית ביותר בליגה גברה ניו אורלינס על אוקלהומה. ממש לא יאמן מה שהלך שם.
.
בדו-קרב, ראש בראש, בין הספרס לבין גורדון הייווארד, גבר היחיד על הרבים, והאמת שטוב שכך כי אוקלהומה ויוסטון חזרו להפסיד וצריך לשמור על מיקומנו בדראפט.

אור
אור
16/12/2021 13:44:56

קבוצה בינונית בימינו זה טופ 10 🙂

Jonathan
16/12/2021 12:28:30

תודה על הסיקור.
אוקלהומה חוטפת שלשת ניצחון סופר רחוקה? לא יכול להיות…

אבג
אבג
16/12/2021 12:30:36

ראיתי רבע אחרון והארכה לייקרס דאלאס
כל כך הרבה איירבולים של הלייקרס בסוף ועדיין ניצחו.
משהו לא טוב עובר על אנתוני דייויס. הגנה שערורייתית, תקפה אנמית. לדעתי הוא ההבדל בין הבינוניות הנוכחית לקבוצה טובה.
וראס דוקא תורם, ולברון אגריסיבי מתמיד (יחסית לעונה הרגילה).
מעניין אם הרוקי יכנס לרוטציה אחרי משחק כזה ושלשת ניצחון, או שישכח כשכולם כשירים.
מהצד השני דאלאס – כל כך הרבה הזדמנויות, אבל אם ימשיכו לשחק מסודר כשלוקה יחזור יהיו חזקים יותר.

yaniv
16/12/2021 12:57:20
הגב ל  אבג

מסכים,מאז האליפות דיוויס פשוט לא מספיק טוב.שנה שעברה עוד היה את התירוץ שלא הייתה מספיק מנוחה,השנה גם את התירוץ הזה אין לו וחבל כי בשיאו הוא אחד השחקנים הטובים בליגה ועכשיו הוא נראה פשוט סתמי.
מבאס רצח.
לגבי ריבס לדעתי הוא יהיה ברוטציה כי הוא משחק לא מעט השנה ומפגין יכולות טובות.חוץ מזה שלברון בדרך כלל אוהב שיש איתו לבן אחד שמשחק איתו 🙂

שחר אלוני
16/12/2021 13:07:55
הגב ל  אבג

דייויס כהראה עוד קצת פצוע. בכל אופן לא נראה לי שהוא הסתגל לקצב ולשיטה החדשה בלייקרס. הריצה והסגנון החדש עם ראס לא מתאימים לו כנראה.
הגנה אין כל כך בקבוצה אז הוא גם שחרר

אור
אור
16/12/2021 15:31:41

אם דוראנט עושה הגנה שכל שאר הקבוצה לא (לא דווקא עכשיו, בכל מיני קבוצות בהן שיחק) אז גם דייויס יכול

שחר אלוני
16/12/2021 16:44:55
הגב ל  אור

הוא כנראה לא הטיפוס לעשות הגנה לבד, יסדרו את זה בשאיפה

אבג
אבג
16/12/2021 15:32:53

הוא לא היה אחד הביג מנים שרץ הכי מהא למתפרצת ולברון היה מוצא אותו?
אם הוא פצוע זה לא נראה ככה. נראה פשוט חסר חשק – זה בעצם אותו דבר כמו להגיד שהוא לא שומר כי אף אחד לא שומר – אבל מצפים ממנו להוביל ולא להגרר

שחר אלוני
16/12/2021 16:45:25
הגב ל  אבג

הוא לא הטיפוס, הוא לא מוביל. כשהקבוצה תתארגן הוא ישמור טוב מאד

NFS
NFS
16/12/2021 12:44:14

ראיתי מחצית שניה קינגס-וויזארדס.
זה היה כל כך צפוי שאנסוולד יחזיר את החמישיה בסוף ב-92:92 ושהם יפשלו. דינווידי על הפנים, קוזמה על הפרצוף ו-kcp על פנים ועל הפרצוף.
דני היה סולידי פלוס. יכול הרבה יותר לחדור בלי לנסות למסור כל הזמן.
קבוצה מבאסת מאוד, הוויזארדס.

Ohad
16/12/2021 12:59:05

משחק מצויין בין דאלאס והלייקרס, ראס היה מצויין. פורזינגיס עם 1 מ7 לשלוש חייב להפסיק לזרוק מרחוק

דה שוט
16/12/2021 13:19:39

הוויזארדס ממשיכים בצלילה החופשית הקבוצה של השנה שעברה הייתה שתי רמות מעל הנוכחית. הלייקרס אוספים שקל לשקל אם יהיו טיפשים ויעשו לי טובה אישית – יטרידו את ראס – לצערי הם לא יעשו את זה. ראס השחקן הכי טוב שלהם.

שחר אלוני
16/12/2021 13:34:01
הגב ל  דה שוט

ראס לא מתאים להם. חוץ מזה שהוא בור סטטיסטי וחור בהגנה.
הוא כן מכניס אנרגיות, אבל זה לא עושה להם טוב

Ohad
16/12/2021 13:58:31

בסוף המשחק לברון היה מותש, ראס נכנס לואקום ועשה מהלכים גדולים. זה לא רק האסיסט בסוף לריבס, גם חדירות וסלים.
דיוויס היה די אנמי, מקווה שיחזור לעצמו

yaniv
16/12/2021 14:10:01
הגב ל  Ohad

כן רק שלפני זה הוא כמעט הפסיד ללייקרס את המשחק.
הניסיון שלו להשיג 2 זריקות שנשארו 40 שניות למשחק,אחר כך היה עוד איבוד ואז גם ליווה במבט את אחד השחקנים של דאלאס לסל קל.
אמנם בהארכה הוא באמת היה טוב

Ohad
16/12/2021 14:45:24
הגב ל  yaniv

היום הוא שיחק חכם ובוגר, למעט באמת אותו מהלך 40 שניות לסוף. קורה לכולם. גם בהגנה הוא בסדר גמור, בטח בהשוואה לאחרים.
היה מרחק אסיסט מטריפל דאבל שנבנה תוך כדי משחק. ל.א לא יכולה לבקש יותר ממנו.
דיוויז הוא הבעיה. גם אלינגטון לא לקח את מה שנתנו לו, למרות מאמץ יפה מצידו והשלשה הגדולה

דה שוט
16/12/2021 14:14:10
הגב ל  Ohad

ניצח את ההארכה עם נקודות טובות ואסיסט ניצחון. יאללה שיטרידו אותו לפילי 🙏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

יהיה מצחיק רק שיקחו את דני גרין

שחר אלוני
16/12/2021 16:46:32
הגב ל  דה שוט

שיטרידו, יהיה אפשר לארגן הגנה 🙂

שחר אלוני
16/12/2021 14:44:46
הגב ל  Ohad

היה לו משחק טוב בהתקפה אתמול לראס. אבל בממוצעים זה עדיין חווייה קשה 🙂

אור
אור
16/12/2021 15:27:02

זה מצחיק איך כל יומיים אחרי משחק של הלייקרס יש את אותן תגובות מאותם מגיבים (כולל אותי). אפילו בקורונה או פוליטיקה הייתה יותר התפתחות בדיונים

דה שוט
16/12/2021 14:17:32

הטמיר נכנס איתי לבדיקה בינתיים הוא נעלם. בסוף המסע הנוכחי הם יהיו כמו במצב של שנה שעברה אחרי 40 משחקים. אין להם סיכוי לריצה כמו בסוף שנה שעברה. ראס היה הרבה יותר טוב מקוזמה פופ והארל יחד – מה גם שהעבירו את לן לופז והאצ׳יסון כדי לפנות מקום ברוסטר. טרייד נוראי לוושינגטון – אמרתי את זה בסוף הקיץ בזמן אמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחח

עומר
עומר
16/12/2021 16:38:48

אכן מוקדם. יש לווש הרבה שחקנים בינוניים. ולא מספיק טובים. הכי מאכזב זה דינווידי, ובראיונות הוא מאשים את ההיררכיה בהתקפה. אבל במשחקים הוא גרוע

yaniv
16/12/2021 14:10:27
הגב ל  דה שוט

אין שום סיכוי להטריד את ראס

דה שוט
16/12/2021 14:20:29
הגב ל  yaniv

אני (לצערי הרב) נוטה לחשוב כמוך. בינתיים אתם מטפסים לאט לאט. בקצב הזה תסיימו מקום 3 יהיה קרב אדיר בסיב השני

שחר אלוני
16/12/2021 14:45:33
הגב ל  yaniv

יש מצב לדעתי שיוטרד, ימצאו משהו יצירתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yaniv

אני חושב שהוא יוטרד

Jonathan
16/12/2021 15:07:36

התגובה של שג"א כאן…
https://youtu.be/_4_o-z1H9PI?t=38

אור
אור
16/12/2021 15:28:49
הגב ל  Jonathan

לפחות הוא מראה שאכפת לו, עוד כמה שנים גם זה יעבור

דה שוט
16/12/2021 17:05:14
הגב ל  אור

אכפת לו מזה שלקחו לו סל ניצחון מהסטאט

אור
אור
16/12/2021 17:16:47
הגב ל  דה שוט

סל שיוויון

דה שוט
16/12/2021 18:21:32
הגב ל  אור

חחח צודק סל הזוי בחצי מספרת

אור
אור
16/12/2021 18:39:08
הגב ל  דה שוט

לגמרי, אין ספק שלקחו לו את אור הזרקורים אם תרצה אבל אני שמח שהוא התעצבן מכל סיבה שהיא

אור
אור
16/12/2021 15:29:37

זה מצחיק איך כל יומיים אחרי משחק של הלייקרס יש את אותן תגובות ואותם טיעונים מאותם מגיבים (כולל אותי). אפילו בקורונה או פוליטיקה הייתה יותר התפתחות בדיונים

אור
אור
16/12/2021 15:32:30

ברור, אבל לא אני ולא יניב ולא שחר ולא דה שוט ולא שמעון ישנו את דעתם חחח

yaniv
16/12/2021 15:35:39
הגב ל  אור

אני בהחלט מוכן לשנות את דעתי.רק שיהיה על מה לשנות.
אין דבר שאני יותר אשמח זה לאכול את הכובע על ראס ולצאת קבל עם ועדה רפה הבנה בדרג הגבוה ביותר

דה שוט
16/12/2021 15:48:41
הגב ל  אור

למה שאני אשנה את דעתי אם אני צודק?

אור
אור
16/12/2021 15:58:09
הגב ל  דה שוט

זה גם מה שאני תוהה

מנחם לס
16/12/2021 16:06:42

ריבס זה הסיפור של ה-NBA. קאונטרי בוי מאוקלהומה שטורף את דאלאס עם 4 מ-5 שלשות, כולל השלשה המנצחת. לברון, AD, כולם טרפו אותו ממש בחיבוקים.

שחר אלוני
16/12/2021 16:47:56
הגב ל  מנחם לס

שחקן טוב גם בהגנה

asaf
16/12/2021 19:21:51
הגב ל  מנחם לס

האם ריברס יהפוך לקארוסו החדש???

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 21:11:29
הגב ל  asaf

כבר הפך

shadow
shadow
16/12/2021 22:36:21
הגב ל  asaf

ריבס*

ירון, החלום
ירון, החלום
16/12/2021 18:58:00

בס"ד
שלום עליכם
תודה על סיקור מצויין.

asaf
16/12/2021 19:21:21

תודה על הסיקור. מרגיש כמו הילד שצועק שהמלך הוא עירום אז אם במקרה עוד לא התחלתם רוצו לצפות בממפיס, לו"ז או לא לו"ז, ג'ה או לא ג'ה זו הקבוצה שמשחקת את הכדורסל הקבוצתי הכי מהנה בליגה ביחס לכישרון שלה …צעירים חסרי מנוח.

zivovivo
zivovivo
16/12/2021 20:37:52
הגב ל  asaf

משחקים יפה. הכדורסל הכי קבוצתי שאני ראיתי השנה הוא של הגאז בפער