היט-סיקסרס ועוד ברביעי / צוות הופס

2:00 קליבלנד קאבלירס (17- 12) יוסטון רוקטס (9- 18) / חגי ניסני

הקאבס הם הפתעת העונה עד כה. להערכתי רוב הצופים (כולל כותב שורות אלה) חשב שהניסוי הזה של שלושה גבוהים לא יכול לעבוד ושקווין לאב הוא בזבוז של כסף. אבל הקאבס נהדרים וההגנה שלהם שניה בליגה (בשוויון עם פיניקס). קשה מאוד לחדור עליהם. הנוכחות של אלן ומובלי מצליחה לעשות את האפקט הדומה שרודי גובר עושה ביוטה. לא פעם הם אפילו משחקים על הגנת חילופים בזכות  היכולת של הגובים לחפות על איזור הצבע. חוץ מהגנה לקאבס יש את האפשרות להעלות את רוביו ולאב מן הספסל ומעל הכל את גרלנד שנראה פנטסטי העונה.

יוסטון שעד לא מכבר היו עם ניצחון בודד צברו כבר 9 העונה. אבל אני לא בטוח שזה משחק לטובתם. הצעירים עדיין לא משתפשפים מספיק והיכולת של גורדון ווד ואוגוסטין לצבור נצחונות מצניחה את הסיכויים לעוד בחירת טופ 3.

הימור: המאצ' אפ הזה לא אמור להיות בעיה קשה מדי לקאבס שעם היכולת שלהם לחפות על הטבעת וגם על הפרימטר יצליחו לכבות את ההתקפה הלא מבריקה של הרוקטס. קאבס בדו ספרתי.

2:00 אורלנדו מג'יק (5- 23) – אטלנטה הוקס (13- 14) / עמיחי קטן

אורלנדו ממשיכים במסע אל הבחירה הגבוהה בדראפט ובקרב הצמוד עם דטרויט על המקום האחרון במזרח ובליגה, אבל זה לא אומר שלא כדאי להסתכל לרגע ולראות איך הכישרונות הצעירים מתפתחים שם. הטריו של קול אנתוני, פרנץ ואגנר ו-וונדל קרטר ג'וניור נראים לא רע בכלל, כשגם מו במבה מתחיל להיראות כמו שחקן עם פוטנציאל, ויחד איתם יש את סאגס שמקבל הנחת רוקי על חוסר היעילות שלו בשלב הזה, ויש חמישייה עם פוטנציאל.

אטלנטה מגיעים עם 2 הפסדים רצופים ו-4 מ-5 האחרונים שהורידו אותם שוב למאזן שלילי, כשבלי האנטר, היל ואוקונגו חסר להוקס קצת עומק. אטלנטה מובילים את הליגה באחוזים ל-3 ומדורגים שניים במיעוט איבודים העונה וברייטינג ההתקפי בסך הכל, אך ההגנה מדורגת 25 בלבד והם מרבים להפסיד משחקים צמודים.

הימור: רק אחת מהקבוצות מחפשת ניצחונות, אז אטלנטה ינצחו די בקלות.

2:00 פילדלפיה 76 (15- 13) מיאמי היט (16- 12) / חגי ניסני

סאגת סימונס כבר לא כל כך רועשת, ואחרי היעדרויות של אמביד והאריס פילי בהרכב מלא במשחקים האחרונים. זה רחוק מאוד מלהבריק. מקסי קצת דעך אחרי החזרה של אמביד. אמביד עצמו בלתי עציר כשהוא שועט אל הסל אבל עד כה העונה הוא מתקשה להגיע לריסטריקטד ולוקח המון זריקות לא טובות, מה שמתבטא באחוז אפקטיבי הנמוך בקריירה שלו עד כה. אם הזכרנו את סימונס אז פילי נמצאת במקום ה21 ברייטינג ההגנתי (סיימו שנה שעברה במקום השני) ואין ספק שלהיעדרות של סימונס  יש חלק משמעותי בכך.

ההיט חסרים את באם לתקופה די ממושכת. בהיעדרו הסנטר הפותח של הוא דדמון, סנטר שהוא לא ממש סטופר הגנתי בלשון המעטה. ההיעדרות של באם כמובן משפיע גם היכולת של ההיט להניע את הכדור, כאשר באם משמש כמוביל כדור משני ויודע למצוא היטב את הקלעים. ההיט באמת נותנים את כל מה שיש להם אבל למעט הירו הספסל שלהם נראה לא משהו בכלל.

הימור: אמביד הוא מאצ' אפ מהלך לכל קבוצה בטח שלסנטר כמו דדמון. אבל אני מאמין שההיט עם הגנה קבוצתית מתואמת ומצד שני התקפה הקלעים שלהם ינצחו במשחק הזה.

2:30 דאלאס מאבריקס (14- 13) – לוס-אנג'לס לייקרס (15- 13) / שחר אלוני

שתי הקבוצות לא יציבות במיוחד בשבועות האחרונים. בדאלאס עדיין אין המראה כבר שנתיים, השנה פורזי טוב אבל דונצ'יץ' בירידה (ועליה במשקל) והקבוצה שוב נראית כמו קבוצת סיבוב ראשון. כרגע הוא גם פצוע.

בלייקרס רצו לחבר קבוצה שלמה חדשה העונה סביב לברון ודייויס, שזה עוד איכשהוא אפשרי, אבל אם חלק מהפאזל זה ווסטברוק זה כבר נהיה גבולי. הבחור מוביל את הליגה באיבודים ולא שומר, אבל נתן קצב משחק כשלברון היה פצוע. לברון עצמו חוזר לעניינים לאחרונה, אבל כרגע דייויס בחוץ כנראה, לברון אולי, וטאקר, נאן ואריזה בטוח. בדאלאס, מלבד הסלובני, גם סטיין ובראון בחוץ.

הימור: הבלגן בלייקרס קצת במגמת ירידה (לברון מרגיע את ווסטברוק שזורק פחות). דונצ'יץ' פצוע, אז נלך על הלייקרס ב 8 הפרש אם לברון משחק, אם לא, אז הכל יכול לקרות, עם יתרון לדאלאס.

3:00 מילווקי באקס (18- 11) אינדיאנה פייסרס (12- 17) / חגי ניסני

מילווקי בעונה קצת מוזרה הם לא מצליחים לדרוס באותה הקלות שהתרגלנו אליה. ההיעדרות של לופז משמעותית, כאשר פורטיס אמנם משחק בסדר גמור אבל הנוכחות של הענק הזה חסרה לבאקס לסתימת הצבע המפורסמת שלהם. בכלל הבאקס עם לא מעט החסרות של שחקני מפתח כדיוושנצו מידלטון למספר משחקים והולידיי גם הוא החסיר לא מעט. והיום יאניס ומידלטון בחוץ.

זה שאינדי לא מצליחה להתרומם זה האנדרסטייטמנט. ההגעה של קרלייל הייתה אמורה לשכלל את ההתקפה שלהם, אבל זה לא קרוב להיראות כמשהו טוב. השמועות על פירוק נמצאות באוויר וזו שאלה באמת טובה לאן אינדי ינווטו את העתיד שלהם. בהווה הם מפסידים משחקים צמודים, בעיית סבוניס וטרנר עודה קיימת, ברוגדון אחלה אבל כוכב הוא לא ולאוורט ממשיך להיות שחקן יוצר אך באחוזים לא יעילים.

הימור: באקס אחרי השפלה לסלטיקס משחקים בבית. זה של הבאקס ובלי מאמץ מיוחד.

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8- 18) ניו אורלינס פליקנס (8- 21) / חגי ניסני

כבר התלהבתי פה בציבור מג'וש גידי? נו זה שנראה כמו מה שסימונס היה אמור להיות. אבל אם אני פותח ככה את הפריוויו זה אומר לא מעט על הקבוצה. בקיצור לרעם יש חרא של צבירת נצחונות וזה אומר עוד לוטרי גבוה. ההתקפה של הרעם ממוקמת במקום האחרון בליגה. זה שילוב של קבוצה שרוב השחקנים שם צעירונים, וגם בסופו של דבר היעדר כישרון (עם כל הכבוד לשחקנים כמו דורט' ביזלי ושות') גם שג"א חווה נסיגה מהיכולת המדהימה שהוא הפגין שנה שעברה.

ניו אורליס זו פשוט סבטוחה אחת גדולה. ציון מושבת ולא ברור באילו נסיבות ומתי הוא יחזור. הטיים ליין של הקבוצה לא ברור, (יונאס בעונה מצוינת אבל אולי לא צריך להיות מצוין כרגע) והניסוי של אינגרם וציון נדחה בנסיבות מובנות

הימור: יונאס יחגוג מול האין סנטר של הרעם. השקנאים בשיניים.

3:30 סאן אנטוניו ספרס (10- 16) שרלוט הורנטס (15- 14) / חגי ניסני

הספרס עוד פעם סוחטים את הדורבן. עם אחת הקבוצות הפחות מוכשרות בליגה הם מצליחים לגרד 10 ניצחונות ועם טיפל'ה זה אפילו היה יותר (ויעיד על כך הנט רייטינג החיובי שלהם). השנים בצמרת שחקו את כמות הכישרון שיש בקבוצה, וגם שחקנים שנחשבו עם פוטנציאל גדול כמו לוני ווקר לא ממש מצליחים לפרוץ. נקודת  האור של הספרס השנה היא דז'ונטה מארי שנותן עונת שיא והשתפר בלא מעט פרמטרים.

שרלוט החסירה לא מעט שחקנים לאחרונה בשל פרוטקול קורונה. אבל בהרכב מלא הם נראו פנטסטי. לאמלו אמנם לא הכי יעיל בקליעה שלו אבל הוא מסדר מצבים מעולים לחברים. על בריג'ס כבר דובר רבות ואפילו קודי מרטין מפציץ. הקצב המהיר שהם מכתיבים מתאים בדיוק לכלים שיש להם.

הימור: בהנחה ששרלוט בהרכב יחסית מלא זה שלהם אבל במשחק צמוד.

04:00-דנבר נאגטס (13-14)-מינסוטה טימברוולבס (15-12) / רועי ויינברג

ניקולה יוקיץ' מדהים, אבל לא מקבל עזרה. דנבר כן ניצחה את רוב משחקיה האחרונים, אבל תלויה לגמרי ב-MVP הנהדר. היום הם פוגשים מינסוטה משמחת, אבל חלשה – הם הפסידו חמישה משחקים ברצף לפני ניצחון על פורטלנד שאפילו יותר גרועה מהם.

השאלה היא בעיקר איך יעצרו את יוקיץ'. ההגנה של הוולבס הראתה שיפור, בעוד ההתקפה קצת מאכזבת, אבל קשה לראות אותם מצליחים לעצור את הסרבי. תוסיפו לזה את הביתיות ואני חושב שזה יהיה משחק של דנבר. משחק לא רע בכלל, אם אתם ערים מסיבה כלשהי ב-4 בבוקר.

05:00-יוטה ג'אז (7-19)-לוס אנג'לס קליפרס (12-16) / רועי ויינברג

הג'אז, בשקט יחסי, מעולים. אנחנו קצת לוקחים אותם כמובן מאליו אחרי ההצלחות בעונות הסדירות הקודמות והכשלונות בפלייאוף, אבל הם ניצחו 7 ברצף, רובם בתבוסות. דונובן מיטשל נשאר אנדרייטד ענק (29.4 נקודות למשחק באחוזים מגוחכים ברצף הזה) ורודי גובר עושה הגנה טובה. בכל מקרה, המבחן שלהם נשאר בפלייאוף. אבל הם ממש טובים.

היום הם פוגשים את הקבוצה שהדיחה אותם, אבל בהרכב חסר. קוואי לנארד מן הסתם לא משחק וגם פול ג'ורג' וניקולס באטום בספק. הקליפרס ניצחו 4 מ-5 האחרונים גם כש-PG13 בחוץ ואיכשהו הביסו את פיניקס כשההגנה נראית נהדר והרול פליירס מתעלים, אבל קשה לי לראות אותם מצליחים לנצח את הג'אז במומנטום הנהדר שלהם. יוטה במשחק מבטיח מאוד.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (17-11)-ממפיס גריזליס (11-17) / רועי ויינברג

משחק טוב בין 2 קבוצות במומנטום הפוך. פורטלנד שוקעת: הם ניצחו אחד מעשרת האחרונים והפסידו שישה ברציפות, כשההגנה שלהם מביכה גם ברף הנמוך אליו התרגלנו מהשנים הקודמות וההתקפה לא מחפה על זה. סי ג'יי מקולום לא משחק וגם בלעדיו הגיע הזמן לשינוי בחמישייה, אולי לארי נאנס ורוברט קובינגטון ביחד, בניסיון לחפות על ההגנה ועל הפתיחה הרעה של יוסוף נורקיץ'.

ממפיס, מנגד, מצוינת. הם ניצחו 7 מ-8 האחרונים כשג'ה מוראנט פצוע (וחולה לקורונה), אבל בינתיים שחקנים אחרים מתעלים: טיוס ג'ונס עושה את כולם סביבו טובים יותר, ג'ארן ג'קסון ג'וניור מוכיח שהוא יותר מפוטנציאל ואולי משחק את הכדורסל הטוב ביותר בקריירה ודזמונד ביין נפלא. מול קבוצה שלא תקשה עליהם יותר מדי אין סיבה שהם לא ינצחו. ממפיס.

05:00-סקרמנטו קינגס (17-11)-וושינגטון וויזארדס (13-15) / רועי ויינברג

הדבר המעניין ביותר שקרה סביב סקרמנטו בזמן האחרון היה הדיווח של ג'ייסון ג'ונס מהסקרמנטו בי, שהקינגס "רוצים להעביר את מארווין באגלי ובאדי הילד בשביל שחקן טוב". החלפת המאמן שלהם לא עבדה: ד'ארון פוקס אמר לא מזמן שזה שהם מתאמצים לא מספיק והקבוצה הפסידה את שלושת האחרונים שלה, כשהיא סופגת בהם 124, 117 ו-124 נקודות.

היום הם פוגשים וושינגטון במומנטום רע, אבל טובה יותר בכל פרמטר. גם ההגנה של הוויזארדס לא טובה ולוח המשחקים הבעייתי הוביל לנפילה, אבל היום הם אמורים להתעלות. בוושינגטון יצפו ליותר מבראדלי ביל ומול קבוצה כמו הקינגס אולי יש מקום ליותר דקות של הארל, כי ההגנה לא תהיה בעיה. בכל מקרה, צפו לניצחון של וושינגטון.

לפוסט הזה יש 136 תגובות

  1. תודה.
    ברגע שמשפט כזה נכתב: "הימור: רק אחת מהקבוצות מחפשת ניצחונות, אז אטלנטה ינצחו די בקלות" – אני לא רואה ערך לספורט

    1. לילה של משחקים מעולים על הנייר אבל חצי מהשחקנים פצועים חצי מהשחקנים בספק וחצי מהשחקנים בפרוטוקולים השונים של הקורונה (דרך אגב יש שלושה חצאים -בדקתי). אכן מבאס.

  2. הקאבס הפכו לקבוצה בה אני צופה כאשר הסאנס לא משחקים.
    זה לא שההתקפה שלהם היא פתאום מדהימה או משהו קרוב,
    זה המאמץ הקבוצתי, הזינוק ביכולת של גארלנד (עכשיו נותר לו ללמוד איך לא לאבד כל כך הרבה), והסגנון הברית יחודי שהם מציגים עם הרכב 3 הגבוהים (מפתיע במיוחד דווקא בצד ההגנתי).

  3. הליגה מלאה בחוזים גדולים שלפחות אחד הצדדים בהם רוצה שינוי: סימונס, וסטברוק, וואל, לילארד, סי גי, פוקס, ביל וכנראה שגם חביתוש ופורזינגס. הבעיה? כל עסקה כוללת הימור לא מבוטל. ניקח את חביתוש, הוא עושה דוקא כדי לעבור בנזיד עדשים לקבוצה חזקה או שהוא פשוט מקרה של פה ללא שליטה?

  4. קליבלנד – יוסטון. מאבק בין שתי צעירות מפתיעות. המשחק המעניין אותי ביותר הערב.

    אני ממש ב-AWE כיצד הצוות מצליח להשתלט על הפריוויו כשכולם מצויינים ובאותו פורמט. זה ממש לא הולך ברגל!

    תודה למשתתפים.

  5. תודה רבה חגי, רועי ועמיחי, אחלה פריוויו.
    .
    אני לא משוכנע שנפסיד הלילה – המשחק בבית, הם חוזרים מהעדרויות, דרק וייט כוכב עליון, פולטל בתקופה דאנקנית, קלדון לא מחמיץ משלוש ומורי עושה טריפלים ולא מאבד כמעט. חשש ממשי שננצח.

    1. מסכים. הספרס נראים נחמד לאחרונה פולטל כנראה באמת חשוב להם והמשחק עם שארלוט נפיץ כל תוצאה אפשרית. מאחל לך שתפסידו כמו שאתה רוצה צריך לדוג בשביל בקי משהו טוב בדראפט הקרוב.

  6. סיקור נחמד.

    הזדמנות טובה לכל שחקני המשנה של הלייקרס כולל ראסל להראות מה הם שווים.
    וזה עוד יותר טוב ואולי פחות ריאלי אם ווגל יחליט לתת ללברון מנוחה במשחק שהוא קל על הנייר.

    1. בשבילך זה win win win, אם מנצחים זה כי המשחק קל, אם מפסידים בלי לברון זה כי כולם אפסים חוץ מהוד מעלתו ואם מפסידים איתו זה כי הוא חזר מפציעה וספק קורונה.

  7. תודה על הסיקור המושקע.
    הקבוצה המבאסת בליגה, וושינגטון, נפגשת עם הקבוצה השניה הכי מבאסת בליגה, המלכים.
    קצת לפני ייפגשו באוקלהומה סיטי שתי הקבוצות השלישית והרביעית הכי מבאסות בליגה, כשגם הקבוצות החמישית, השישית, השביעית, השמינית, התשיעית והעשירית הכי מבאסות בליגה ישחקו גם כן. בקיצור, אחלה ערב.

  8. פריוויו מעולה תודה רבה חברים. חגי אני מתחבר למה שכתבת לגבי אורלנדו. זה היה נראה מופרע מה שהם עשו שנה שעברה כשהעיפו את כל השלד שלהם לכל עבר תמורת כלום אבל עכשיו יש שם קבוצה עם פוטנציאל נחמד ואם זכרוני הדלוח אינו מבלבל אותי יש להם גם את הפצוע הכרוני מרקל פולץ ואת הכרוני הפצוע אייזיק ששניהם היו אמורים להיות שחקנים די נחמדים בהנחה ואי פעם יצאו מהמצב הכרוני שלהם. נקוה רק שבעוד כמה שנים השלד הזה עם עוד חיזוק מהדראפט הקרוב יהיה אכן מוצלח ולא יגיע לגורל דומה לשלד הקודם ויופץ לכל עבר אחרי שיאכזב. סאגס בעייני מתחיל להראות כמו סאגה אבל אני מסכים לתת לו הנחת רוקי כי יש כמה דברים שהוא עושה יפה מאוד למרות שבנתיים נראה שפרנץ ווגנר שנבחר אחריו הוא השחקן האמיתי שנבחר בדראפט הזה.
    תודה חברים

  9. דוק ריברס אמר היום שבמנחה האימונים הם עבדו על חמישיות שבהן דראמונד משחק ביחד עם אמביד וכנראה נראה את זה היום
    כל פעם שאתה חושב שדוק ריברס לא יכול להיות יותר דפוק הוא מוצא איזה דפיקות חדשה שלא שמענו עליה

      1. למה הוא היה צריך לחתום בפילי במקום לקחת שנתיים חופש עם הכסף של באלמר?
        יש שאלות שאין עליהן תשובות

  10. Adrian Wojnarowski
    @wojespn
    Jazz owner Ryan Smith has had a longtime friendship with Ainge, who was a legendary player at BYU. Ainge stepped down as Celtics GM after last season, but now returns with the Jazz to oversee basketball operations and work closely with GM Justin Zanik.

  11. הליגה ביחד עם השופטים החליטו שהם לא רוצים פוסט פליי כי זה מאט את המשחק , אז כשאמביד נשמר על ידי שחקן יותר קטן ממנו שזה רוב הזמן שחקן ההגנה יכול להרוג אותו ולא ישרקו .
    טאקר שומר עליו ודוחף אותו, מוריד לא את היד מכניס לו ברך בגב ולא שורקים כלום. ברגע שאמביד קצת מפעיל כל מייד שורקים לו פאול.תוקף וגם מקנחים בטכני
    אי אפשר לשחק ככה

    1. כולם כנראה עהוורים, רק אתה לא.
      אתה רוצה קליר פאט עבור גועל בדרך לסל, שאף אחד לא יפריע ואם חס וחלילה מלטפים אותו אש ישר לקו לשתי זריקות, רצוי שלוש, אתה גם רוצה לקבוע מי יהיו המאמנים, מי יהיה מזג האוויר, מי יהיו השופטים ומי תהיה התוצאה. ואם הדרישות לא יתקבלו, תשרוף תמועדון….

  12. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עמבה קיבל שם נקע מהתוחס הקשוח של לאורי. איייי כמה מצחיק
    כמעט דרמה קווין כמו השיקוץ.

  13. בוקר טוב פילי
    באו מיאמי פצועים ופסחים ופיסחו אתכם, בלי ג'ימי ובלי באם, בימבמו אתכם. ראבק, דדמונד בימבם גיפלץ וחירבלץ את הגועל ושות. שמח שלקחתם את את דוק רע-ברס, הבחירה האולטימטיבית. העיקר פרחחח דה ברוקסס

  14. פאאאאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
    מה הולך שם
    שלושה רבים על כדור ובסוף הוא מגיע ליד הלא נכונה ושוויון, תהיה הארכה בדלאס?

  15. לוויזארדס אין עתיד עם המאמן הסה.
    אבדייה חייב חייב חייב חייב למצוא עצמו בקבוצה יותר אינטלגנטית.
    הוא שחקן יוצא מהכלל שיפרח בקבוצה כמו יוטה, מיאמי, גולדן סטייט

    1. די נו הוא עוד נגר בין ים נגרים שיש בליגה אין לו יכולת 1 על 1 אין לו קליעה אין כדרור זה מה שהוא צריך לשפר ולעבוד על זה בשביל הברינקס.
      כל השאר חיתוכים מסירות זה לנגרים ואז אומרים שהם הלב והמנוע.
      אפשר לחשוב שאם הוא ישחק 40 דק הוא יהיה כוכב או יוביל את הקבוצה.
      ואני מאד מעריך אותו ואוהב אותו ואין ספק שווש רפי הבנה אבל הוא היה ככה כמעט בכל קבוצה בליגה זאת האמת. הוא בן 20 צעיר שנה הבאה צריך לבוא בברינקס מוד לעונהלקחת מאמן יכולות אישיות

  16. מגיק אוק מאבס בלי לוקה והמשחק הבא גורי הזאבים…. איזה לוח סידרו לשיקצה מתחילת העונה 😂😂
    מנחם אני מתחיל להרגיש שאתה צריך פוסט דחוף על הלייקרס כמה שהם טובים ומתאוששים וידרסו את כולם.
    אני לא אוהב את המאזן שלהם עלולים להכניס בקרוב את השיקצה למוביל במירוץ הmvp בערוצי התאגיד.

    פילי זה טינופת מצליחים להפסיד לאשפה כמו מיאמי חרפה. איכסה פיכסה הם כמו אינדיאנה צריך לפרק שם הכל להעיף את הזבל דני גרין טוביאס לתת כמה סטירות לשמן הבטט אמביד שלא יכול לעשות סלים על זבל כמו דדמן.
    יש לנו עודף אשפה של 85 מיליון בקבוצה עם סימונס טוביאס וגרין ומאמן אידיוט

    1. מה אמרתי לך , מנצחים את גולדן ואז מפסידים לחבורת הזבל
      40 הפרש לממפיס סלי מוראנט
      מפסידים בבית לגייב וינסנט בלי ג'ימי באם או הירו
      ומחר נגד הנטס לאמביד יש סיבה להישאר בבית כי הוא כאילו נפצע בקרסול בדקה האחרונה

      1. ממפיס זה בלי אמביד אז זה ברור שיהיה הפסד. בלי אמביד אנחנו קצת מעל המגיק.
        אבל להפסיד לפיסחים של מיאמי זה בושה.
        אמביד מתקשה לשים סלים על פיסח כמו טאקר והורפורד הוא בבעיה עם שיפוט או בלי שיפוט הוא צריך להטביע אותם.
        בכלל לא יודע איך מיאמי מנצחים משחקים יש להם שחקנים די זבל. הם קצת שומרים בניגוד לרוב הליגה אז קצת מנצחים אבל זאת קבוצה שאמורה להיות בתחתית גם עם באטלר ובאם.

  17. אין זכות קיום בליגה הזאת בשלב הזה לווס אנסלד.
    מאמן מזעזע.
    איך דינווידי משחק? מה זה ההתקפה הזאת?
    אין שיטה, אין דרך, אין עתיד. הכל מקרי, אקראי.

  18. לא ברור למה הוא לא מבין שיש משחקים ששחקנים הולך להם טוב ולא צריך להוריד אותם. תממד אותן רוטציות מקובעות

  19. ווס אנסלד צריך להתפטר היום.
    מאמן חרא. פשוט ככה.
    אני לא חכם בדיעבד, אני עוקב אחרי המשחק הזה וההחלטות שלו, החילופים, הכל הפוך.

    1. זה נראה ככה מה 5 משחקים האחרונים, אבל אני עוד נותן לו להנות מהספק. היה שלב שהם רצו דיי טוב. נראה שיש שם בעיות כימיה בהרכב הראשון.

  20. אבדיה עם 15 נק' והגנה נהדרת, אחוזים מצוינים ל2 וללא החטאה מ3 ומהעונשין – ונרקב על הספסל.
    ברטאנס מזעזע עם 1 מ6 על הפרקט.
    3 דק' לסיום.
    אין מה להוסיף על האפס הזה. אנסלד

    1. הבעיה שברטנס פשוט חור בהגנה. אין מה להכניס אותו אם הוא לא ביום של צליפה. בלי דני אין להם הגנה. והתקפה אין להם אף פעם

  21. שום הסבר מקצועי לא יכול להסביר למה אבדיה ירד 8 דק' לסיום הרבע להפסל ב92-92 ולא חזר עד עכשיו, 109-98 לקינגס, 3:11 דק' לסיום.
    שום הסבר

  22. מאז שברטאנס חזר הם נראים נורא. לא אומר שזה רק באשמתו, אבל משחקים אותו סתם בשביל החוזה שלו. הוא לא שווה דקות אם הוא לא קולע את הכמה זריקות הראשונות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט