מעורב הופס ליום ד': סטף קרי – מלך השלשות של כל הזמנים!!! / הלייקרס שוקלים טרייד של ווסטברוק / מנחם לס

1.סטף קרי מלך השלשות

ב-10:54 של הרבע הראשון – דקה ושש שניות מפתיחת המשחק – הוא קבר את השלשה ה-2,973 שלו שהישוותה את שיא השלשות של ריי אלן.

בדקה ה-7:32 של הרבע הראשון הוא קבר את השלשה השנייה. כולם היו שם לחבקו: ריי אלן. רג'י מילר. אביו דל. כל מיני MIP'. הסטוריה!

זה קרה

2. הלייקרס קיימו 'שיחה פרטית' בה השתתפו בעלי הקבוצה, מנהלי הקבוצה, ה-ADVISOR קורט רמביס ואשתו, ואולי גם מאמן הקבוצה, והנושא היה הטרייד של ראסל ווסטברוק (בבן סימונס)

ג'ייק פישר האמין מאד מבליצ'ר רפורט היה זה שדיווח על 'הפגישה הפנימית' הזאת (https://bleacherreport.com/articles/2951461-latest-nba-trade-buzz-sourced-intel-on-simmons-kyrie-lakers-and-more). אתה לא מדווח על פגישות מסוג זה אם הן לא קויימו, או שחיסלת לעצמך קריירת כתיבה במדיה.

אז אני מבטיח לכם שהייתה פגישה כזאת ובה דיסקסו את ה-PRO AND CON של טרייד כזה.

הלייקרס יכולים להכחיש כמה שהם רוצים את רצונם לעשות טרייד של ווסטברוק בסימונס, וכמה שהם יכחישו יותר נדע יותר שזה אמנם כך. ראסל ווסטברוק הוא אחד היחידים בליגה שהוא TRADEABLE עם משכורת שתוכל להביא את סימונס.

דבר אחד הוא נכון ללא ספק: השלישייה AD-לברון-ראסל לא התאחדה למוצר יעיל. סכום היחידים הוא פי שניים גדול מסכום השלישייה יחד.

לראסל מגיע 91 מיליון בשתי העונות הבאות. בכסף זה אפשר בקלות לשכנע את בן סימונס לשחק בלייקרס –

דבר שסימונס חולם עליו ממילא!

עכשיו קיימת רק בעייה 'מינורית' אחת: אפילו אם הלייקרס תודה שזה חלומה הרטוב – להביא את סימונס ולשלוח את ווסטברוק – מי ירצה את ווסטברוק עם המשכורות בחוזהו?

*****************

לי יש רעיון עבור הלייקרס אם הם רוצים להיפטר מווסטברוק: למה לא לשכוח מסימונס ולהציע אותו לקליבלנד עבור קווין לאב וריקי רוביו? המשכורות של לאב ורוביו גם יחד ישתוו ל-44 מיליון של ווסטברוק, ולברון יוכל להתאחד שוב עם קווין לאב!

אבל עליה ו'קוץ קטן' בה: למה שהקאבס יסכימו להביא את ווסטברוק עבור לאב ורוביו?

***************

3. האם סטף קרי בכוונה לא שבר את שיא השלשות באינדיאנה, כדי לשמור אותו עבור המדיסון סקוור גרדן, 'המכה' של עולם הכדורסל?

אם לשפוט לפי מחיר הכרטיסים בשוק השחור בניו יורק לקראת שבירת השיא, אז מי יודע? אולי המאפיה המריצה את השוק השחור עשתה עמו דיל על איזה 30 מיליון דולארים שישמור את השיא לתפוח הגדול?

הכרטיס הזול ביותר בקופות הוא $400. כל 5 השורות הראשונות סגורות ע"י מחזיקי כרטיסים עונתיים העולים עשרות אלפי דולארים. בשורות 6 עד 10 המחיר של כמה כרטיסים שהיו למכירה נחטפו ב-$4,000 לכרטיס. בשוק השחור הם יימכרו כנראה בסביבת $15,000 עד $16,000 לכרטיס.

אני לא מאמין כמובן שסטפן קרי עשה 'DEAL' עם מישהו, אבל אולי הוא עצמו לא ניסה יותר מדי לשבור את השיא במדינת הטירס.

כאן בניו יורק נמצאים רג'י מילר וריי אלן שבאו בעצמם לחגיגה. ריי אלן יושב על השיא – 2,973 ורג'י מילר היה בעל השיא לפני שריי שבר אותו – 2,560. השלושה התחבקו.

בסיום המשחק הלילה יהיה רק מלך אחד – סטף קרי, הקלעי הגדול ביותר שאי פעם שיחק כדורסל!

4. האם קיירי אירוינג 'הודיע' בסרטון שהוא החליט לחזור לשחקר בנטס? תחליטו אתם. לי זה נראה משכנע שהוא מתכונן לחזור!

*לחזור אחרי שהוא החליט להתחסן?

*לחזור ללא חיסונים כי הנטס והוא הגיעו להסכם של משחקי חוץ בלבד?

אני לא יודע את התשובות לשאלות אבל אני כמעט בטוח שהסרטון שהוא פירסם הוא ההודעה הטובה ביותר למה שמתחולל בראשו!

5. השמועות מהבלייזרס הן שצ'ונסי ביליאפס שקוע במים עד צווארו

הפורטלנד טריילבלייזרס שבפריוויו של הפרה-סיסון היו אמורים להיות אחת מהמועמדות המערביות החזקות ביותר, נמצאת עכשיו עם רקורד מאכזב מאד של 16-11.

האוהדים התחילו לשאול שאלות – ובוודאי גם מנהלי הקבוצה החדשים (אחרי הבלגן שהיה עם נשיא הקבוצה שפרש והמנכ"ל שפוטר), וכמובן שהיעדרו של דמיאן לילארד היה תמיד הנושא הראשי, אבל עתה החלו לצוץ שאלות בקשר לתיפקודו של צ'ונסי ביליאפס כמאמן.

לתיבת הדואר של הבלייזרס, ה-Edge Mailbag שלהם, כלל את המכתבים הבאים:

Dave,

We appear to be in a tailspin with a losing record and no effort to change it. Obviously we know that Olshey’s claim that coaching was the problem was bunk. Do you agree that the players are the only problem though or do you also blame Chauncey? If the players aren’t giving effort isn’t !that also a reflection on the coach

Helen

אני הייתי עונה להלן שהפציעות היוו מכה קשה ביותר לבלייזרס. לשחק ללא דמיאן לילארד ו-סיג'יי מקולום זה כמו הנטס ללא דוראנט והארדן, או הלייקרס ללא AD ולברון (טוב, לא ניכנס עתה לבעייה שהם מחרבנים את הפרקאט גם איתם, BUT YOU GET MY POINT.

ביליאפס לאאימן העונה עם ליילארד בריא לחלוטין אפילו פעם אחת.

אבל ישנם דברים שהוא כן צריך היה לעשות והוא לא עשה. למשל – ביליאפס בעצמו היה גארד שאהב לחדור בכל הזדמנות. דווקא לילארד ומקולום חוזקם אינו בחדירה אלא במשחק מהפרימטר, וגם לילארד וגם מקולום אוהבים משחק 'ISO' מהסטייל של הארדן..אבל מה שעבד אצלו מצויין לפני פציעת הבטן לא עובד כל כך טוב בינתיים. הוא מנסה ISO שלא הולך ושאר השחקנים עומדים ומסתכלים ולא יודעים בדיוק מה לעשות כשלילארד עם משחק ה-ISOLATION שלו.

אבל לילארד רק חזר לשחק וצריך לראות כיצד יתפתחו דברים איתו כשהוא יחזור לתפקד כפי שהוא תיפקד פעם, אם הוא יחזור. חייבים לתת לו צ'אנס וחייבים לתת לצ'ונסי צ'אנס לאמן כשלילארד במיטבו.

ישנה גם בעייה עם הסנטר יוסוף נורקיץ'. הוא סנטר איטי באופן יחסי וצ'ונסי רוצה סנטר שיכסה שטח גדול בהגנה ונורקיץ' אינו מסוגל. מצד שני הוא נותן מספרים טובים בהתקפה.

ישנם שיגידו 'בשביל כך יש מאמן; לתקן דבארים בעת צרה'. זה לא כל כך פשוט. זה כאילו לומר לפיל ג'קסון בזמנו "FIX IT" כשמייל ג'ורדן נפצע. אני כמובן לא אומר שלילארד הוא מייקל ג'ורדן, אבל חשיבותו לבלייזרס חשובה כפי שהייתה חשובה תרומתו של מייקל לבולס, לארי בירד לסלטיקס, קובי בריאנט ללייקרס, או טים דנקן לספארס.

צ'ונסי ביליאפס הוא מאמן ראשי לראשונה בחייו. עברו בינתיים רק 20 משחקים. אני אומר תנו לבנאדם צ'אנס. הוא אמנם מאמן שנה ראשונה אבל הוא היה עוזר מאמן ויש לו עוזרי מאמן טובים. תנו לו צ'אנס להתבגר במקצוע, וצ'אנס ללילארד לחזור לכושרו, ואז נדבר שוב.

6. נשיא הפייסרס פריצ'רד עשה BOO-BOO גדול כשאמר שהקבוצה עדיין מחכה 'ל-manufacture that real star'

מה עם האול-סטאר (פעמיים!) דומנטס סבוניס?

הוא קלט את ה'בו-בו' ומיד יצא להתנצל כשהוא משתמש בטוויטר, דבר שבד"כ הוא לא עושה:

"Although I don't respond much I thought I would give my 2 cents," Pritchard wrote. "First of all, I believe in all our players and hold them to the highest order. In all honesty I believe we have multiple 'stars' on our team but we all know we need more. We have challenged our players to be better. The point specially was so believe we can close games at higher levels and if we do our record will reflect it.

הוא המשיך:

"Could have used a better word than 'stars' probably. When you get interviewed for hours your prob gonna slip up. I speak with our players everyday and i felt bad for using that word. an appropriate apology was sent. No one believes more in this team…"

סבוניס נשאל לדעתו על מה שפריצ'רד אמר, והנה תגובתו:

"I don't know how to respond," Sabonis said. "You caught me off guard (with the question). It definitely, yeah, I don't know what to say.

הוא המשיך:

"You know everyone on this team is trying to be a top player and improve every summer, lead the team to wins. I feel like we have a great group of guys that work together, and we just want to go out there and get wins."

טוב. גם זה יעבור.

סבוניס קולע 18.2 נק' ב-58% דיוק, עם 11.9 ריב' ו-4.2 אס' . אלה מספרים שרק 2 סנטרים (יאניס, אם הוא סנטר, וניקולה ג'וקיץ') ב-NBA יכולים להתגאות בהם. אולי הוא לא 'סופרסטאר', אבל הוא סנטר טוב יותר מ-5/6 סנטרים אחרים בליגה.

7. אוווווופה…ידעתי שזה עומד להגיע. עכשיו הפליקנס (ולא רק הם!) תוהים בקשר למוסר העבודה של זאיון ויליאמסון

אני חששתי שזה יגיע.

יש מצב שזאיון ויליאמסון הוא HEAD CASE נוסף לרשימה.

כתב הפליקנס ג'ייק מדיסון (הנקרא כאן 'BEAT WRITER') מדווח שזאיון ויליאמסון 'הוא בערך 15-18 ק"ג פאיםOVERWIGHT. הוא שוקל עתה 330 פאונדס, או 150 ק"ג. המאמנים (והרופאים) רוצים לראות אותו 132-134 ק"ג.

מדיסון מדווח שויליאמסון כלל לא מנסה להסתיר את משקלו, וגאה שהוא אוכל בצהריים – בארוחה הקלה – EXTRA LARGE PIZZA עם נקניק פפרוני, שלוש גבינות, ועוד 3 תיבולים, קערת צ'יפס, ושותה 3 בקבוקי 'מאונטיין בלו' מלאי סוכר, 220 קלוריות לבקבוק. מה שמטריד את מנהלי הפליקנס היא העובדה שהוא לא מנסה כלל להסתיר את מנהגי מאכליו. להיפך, הוא גאה בהם.

הוא החמיץ שעורי כושר וריהביליטציה ללא הודעה מוקדמת, ונראה שהוא חי ללא דאגה קטנה שבקטנות לגבי עתידו.

אז הנה שתי הבעיות (למעשה הן כוללות 4 בעיות, כשאחת החשובות שבהן היא התערבות משפחתו ביחסיו עם הפליקנס:

ONE: Williamson has not played for New Orleans all season while he continues to recover from foot surgery. Skipping workouts would obviously be a bad look for him regardless but especially since his rehab process is going poorly.

TWO: The All-Star forward has been causing all different kinds of problems in New Orleans. He is allegedly very overweight with a recent report detailing some of his bad eating habits. Additionally, members of Williamson’s family have reportedly been meddling into his relationship with the team.

ג'רמי גראנט קרע רצועה בבוהן הימנית ואין לדעת מתי – ואם – יחזור לשחק העונה

בחודשיים האחרונים הוא קלע לדטרויט 20.1 נק' עם 4.8 ריב' ו-1.6 חסימות למשחק. לגראנט ישנו חוזה עם דטרויט לעוד עונה אחת בסך 21 מיליון, והוא הפך שם חם מאד בשוק הטריידים. ישנן לחישות שפילי הביעה עניין בו בטרייד עם בן סימונס.

אייזיה תומאס מבטיח שהוא חוזר ל-NBA וכצעד ראשון הוא משחק ב-G-LEAGUE

הוא שיחק לאחרונה עבור נבחרת אטרה"ב במוקדמות לאליפות העולם ב-2023 במקסיקו, וסיים כקלעי מס' 1 בנבחרת עם 42 נק' ו-11 אס' בשני משחקים (https://www.hoopsrumors.com/2021/12/and-ones-i-thomas-trade-candidates-lin-noel-draft.html)

Thomas put together back-to-back All-Star seasons before being injured, but as experienced short and unsuccessful stays with five teams over the last four years. He appeared in just three games last season after signing a 10-day contract with the Pelicans in April.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 93 תגובות

  1. זו הבעייה עם ציון שלא מבין שכל העתיד שלו נדפק לגמרי בגלל כל מיני חסכים ואי יכולת לעמוד בפיתוי.
    הוא צריך ללכת קודם כל לפסיכולוג רציני עם קבלות שיסביר לו וישכנע אותו שהאכילה הזו גומרת לו את הקריירה ותגרום לו לנזק כלכלי אדיר.
    איך הרגל תחלים אם הוא ממשיך להעמיס עליה פיצות?
    🙂
    צריך דיאטן אישי שיקבע לו משטר תזונה יומי, מה מותר בעודף ומה אסור. במקום פיצה שירד על עוף או חומוס, בלי הפיתות כמובן.
    ובלי שתייה עם סוכר, שירד על שייקים פירות טבעי. אבל מה אנחנו מבינים?

    1. רזי, מיצי פירות טבעיים אינם פתרון הם רעים כמעט כמו המשקאות המלאכותיים. בשורה התחתונה סוכר על כל נגזרותיו הוא דבר שעדיף להמעיט בו.

      1. כמעט…
        מה תעשה? אי אפשר לגמול אותו מהסוכר. לפירות יש עדיין ערך תזונתי רב והם עשירים בוויטמינים ועדיפים בהרבה על המשקאות התעשייתיים.

  2. או הלייקרס ללא AD ולברון (טוב, לא ניכנס עתה לבעייה שהם מחרבנים את הפרקאט גם איתם,
    BUT YOU GET MY POINT.🤣🤣🤣 משפט לפנתאון
    רק איזי איזי מנחם,עוד קצת ליכלוכים ול.א תצא מבור הצואה.
    מי ינגע באהבל הקלינגי של ל.א,
    השיקוץ הביא שהשיקוץ יחנק,לא מאמין שיש ג.מ שינגע בשובר הטבעות והורס הקבוצות

    1. אם הוא "מצליח" להביא את סימונס הוא הורס את הלייקרס סופית שנים קדימה. זה משהו שיהרוס אותם לנצח הם לא יצאו מזה. 4 שנים חוזה של שחקן של 35% מהקו. ודרך אגב כל האגדות עם שהיו עליו כמה לברון הוא ג'נרל מנג'ר מעולה אז מתברר שלא … איך איך איך הוא נתן את הארל פופ וקוזמה תמורת הראס בלאטה . כל ה"אהבלים" פה באתר שאמרו שזה חורבן ולא יצא מזה כלום הבינו יותר טוב מהג'נרל מנג'ר "האגדי".
      מה שהוא טוב בו זה להאשים אחרים ולזרוק שחקנים כאילו הם גרביים.
      איכס.

  3. סחטיין סטף. אחלה הישג.
    *
    סימונס עם לברון יישב על אותן הנקודות כמו קווין לאב עם לברון… לא חושב שמשהו מהשילובים יהיה מדהים ללייקרס. ובכל מקרה – עם כל השטויות של ראס – לדעתי פילי תצא המרוויחה בטרייד של ראס על סימונס.

    1. ברור סימונס הרבה יותר גרוע מראס אבל פילי לא תסכים לטרייד כסה בחיים. אני אומר לכם את ראס אני מוכן לקחת רק עד סיום העונה ורק תמורת דני גרין כי מרתק אותי לאן הוא יכול לקחת את פילי בפלייאוף….וכי אני אוהב אותו אז אני מוכן לעשות ללייקרס טובה רק לעונה הנוכחית

      1. דוקא יש מצב שפילי כן תעשה את זה. החוזה של ראס זה שנתיים ונגמר. סימונס זה חוזה לא נגמר ל 4 שנים.
        אני במקום פילי בכלל לא מתווכח.

  4. תודה רבה דוקטור.
    ראס על סימונס ראש בראש עשה שכל לשתי הקבוצות כבר מזמן.
    אבל אם בשביל זה פילי המשיכו את האפיזודה כ"כ הרבה זמן אז הם מפגרים.
    סימונס ישפר קצת את הלייקרס במקום ראס אבל זו עדיין תהיה קבוצה של סיבוב ראשון גג שני.
    .
    קיירי לא יתחסן לעולם. אם יש שינוי זה מטעם הקבוצה (בגלל דוראנט) – כנראה ישחק משחקי חוץ.
    .
    חשבתי שבילאפס יכניס בדמיאן קצת בינה וסגנון משחק יעיל וקבוצתי יותר.
    לא הערכתי נכונה את אופיו הבזוי של לילארד.
    הוא שיחק כל חייו תחת סטוטס שנתן לו לעשות כרצונו והוא יודע רק הירו בול אגואיסטי וסחיטת פאולים במרמה.
    אז דמיאן וצ'ונסי זה שמן ומין ולא מתערבב.
    צ'ונסי נראה לי מתייאש מהאופי שלו וחוסר היכולת ללמוד ולהשתנות.
    דווקא כרגע, אגב, ראיתי כמה דקות מהמשחק נגד פיניקס ואמרו שם שהוא חודר יותר מהרגיל חזק לסל – אז אולי יש עוד תקווה דוק.

  5. לבילאפס יש פשוט הבעת יאוש בכל פעם שאני צופה בבלייזרס. כאילו הוא עדיין לא מאמין שהוא תקוע בסיטואציה הזו בפורטלנד.
    .
    אני רואה את ווסטברוק אולי מגיע ל-2 מקומות: רוקטס כי הלייקרס מהמרים על אדי הדלק של וול. ולניקס… כי אלו הניקס וקמבה כבר לא קיים שם…
    גם פילי וגם לקאבס אין מה לעשות עם ווסטברוק והחוזה העצום שלו. עבור הקאבס זה בכלל להכניס "ראש חולה" למיטה שהיא סוף סוף מראה סימנים בריאים.

    1. אפשר להוריד את הרוקטס מהרשימה. הם לא יחזירו אותו והוא גם לא ירצה לחזור. ולשבת שם על הספסל כמו וול הוא בטח לא יסכים.
      על הניקס אפשר להאמין לכל.
      פילי אם אני לא טועה מקבלת חוזה גרוע באותה מידה, אבל קצר יותר. אם יפצו אותה אולי תסכים.

      1. ללייקרס לא נשאר הרבה לתת…
        הכי קרוב לזה, זה הורטון-טאקר, שלא בטוח שמורי רואה את זה כשיחוק. אולי לערב קבוצה שלישית.
        אני חושב שפילי יקבלו הרבה יותר מקבוצה אחרת. אבל מצד שני, עדיף חוזה עצום עם שחקן שמשחק מאשר חוזה גדול עם שחקן שיושב בחוץ.

    2. יש פה שני חוזים נוראים. חוזי זבל. סימונס וראס. סימונס הגרוע מבין השניים כי הוא ארוך ראס זה לסבול עוד שנה ולגמור.
      כידוע יש בליגה קבוצה שהיא מזבלת חוזים – תפקיד של נקאי כזה אחד שזורקים אצלו את כל הזבל וזו כמובן סקרמנטו (סליחה זיו אבל אם עובדות קשה להתווכח). לכן נראה לי שסאק תיתן שני חוזים מצויינים הבנתי שבאדי על המדף יחד עם בארנס (אם אני זוכר נכון) וההימור שלי שהחוזה הגרוע ביותר סימונס יגיע לסאקרמנטו ראס ילך לפילי ולברון איכשהוא יגנוב את באדי. ככה זה בליגה.

  6. תודה מנחם
    רואה נבא כבר מאמצע שנות ה 80
    לא ראיתי שחקן עם כזה שחרור מהיר כמו סטף ובכזה דיוק. אולי רגי מילר מתקרב אליו אבל אין לו את ה Skills של סטף

  7. אגב היה ראיון לא מזמן עם ריי אלן. שאלו אותו מי קלעי יותר גדול. הוא כמובן אמר שאי אפשר לקבוע בוודאות.

    אחד הדברים הנכונים שהוא טען בהקשר של מספר המשחקים שהשניים שיחקו היה (בצדק) שבתקופתו הווליום של הזריקות היה נמוך משמעותית ביחס להיום. מה שהוא לא ציין זה שכנראה כל המשחק והנפח של השלשול היום הושפע ישירות מהיכולת של סטף והיכולות שלו לקלוע בערך מכל מקום במגרש ולגרום לכל שלשה קשה להראות קלה בהרבה

    1. הדברים שהוא קולע היו נחשבים לזריקות התאבדות לפני פחות מעשור. זה שינה את המשחק לחלוטין – אצל כל השחקנים.

    2. באמת ייחודי . הייתי בטוח שיהיה דור של סטפים אבל אם
      את הטווח הוא שינה לגמרי המהירות שחרור שלו עדיין לא הגיונית

  8. Stots was a very good coach.
    He probably took blazer as far as they could.
    They look like shit now. Breaking point is so short, that was never the case.

    Simon's is not playing so bringing Russ is good thing. He is perfect for second team

  9. תודה רבה מנחם, מעורב גדוש להפליא.
    .
    ממש מבאס כל הנפילות האלה – סימונס, אולי זאיון ובטח ווסטברוק. פילי והשקנאים לקחו סיכון על שחקן על שחקן צעיר, אבל מה גרם ללייקרס ללכת דווקא על ראסל, מכולם, בקיץ האחרון? תעלומה של ממש. ולא חושב שימצאו קונים במחיר שהלייקרס, שנתנו בחירות עבור דייויס, יכולים לשלם. נראה.
    .
    מברוק לסטף, בהחלט מגיע לו, ויפה שרג'י ואלן הגיעו לאירוע. חשבתי שאלן נשפט למאסר עולם אחרי הקליעה ההיא, מתי הוא קיבל חנינה?!?

  10. תודה על המעורב
    לדעתי, קיירי זה לא בן אדם שיוותר ויתחסן (לצערי). יותר הגיוני, כמו שהאשך כתב, שהנטס יסכימו שיצטרף למשחקי חוץ, בגלל שדוראנט והארדן לוחצים על זה.
    הנטס לא יסכימו לוותר כל כך מהר, ויכול להיות שזה קשור לידיעה נוספת שפורסמה לא מזמן (לא ברורה מהימנותה) על כך שקיירי יהיה מוכן להתחסן בחיסון קנדי שלא נוסה על בעלי חיים שאמור לעבור אישור בסביבות מרץ.
    אני קונה את קיירי משחק רק בחוץ עד מרץ, ולאחר מכן מצטרף באופן מלא רק שזה נשמע לי די הזוי (כמו כל הסיטואציה הזו).

    1. תראה את הנפילה של פיין מהאוויר ראה שהוא בטראמפ החליט לקפוץ לריצפה כי בNBA אם נופלים שורקים. השופטים הולכים לצאלנג רואים שיש הצגה ומשאירים את ההחלטה 🙂 (בטנש יגידו לך שהצאלנג היה אם דרך או לא על הקו 🙂 )

  11. תודה מנחם, נשיא הפייסרס אמר את האמת ועכשיו כולם קופצים 🙂 עם כל הכבוד לסאבוניס
    .
    ציון תמורת סימונס תמורת ראס, שמעתם את זה כאן לראשונה

  12. הלייקרס התעוררו מאוחר מדי.על הסיטואציה הזאת נכתב הפתגם סוף מעשה במחשבה תחילה.כאילו מה גרם לכם לחשוב שהשילוב הזה יכול איכשהו לעבוד????,עכשיו אחרי שכעולם ידעו שזאת תהיה התוצאה אין GM אחד שייקח את החוזה המופרך של ראס.הקיצר הלייקרס תקועים ושרפו עוד עונה של לברון.פשוט מפגרים אין מליה אחרת

  13. ווסטברוק הוא אסון ועדיין הוא זהב טהור ליד סימונס.
    שימו לב לרשימה הבאה:
    ציון, סימונס, פולץ – מה קורה עם המליאניאנס האלה? כולם פלופים אחד אחד. Head cases ?

    1. במקרה של הלייקרס זה נו בריינר דיל של ווסטברוק לעומת סימונס.סימונס יהיה הרבה יותר טוב בלייקרס מאשר ווסטברוק.העיקר שיעשה הגנה

      1. עם סימונס הלייקרס יתחרו על בחירה 1 בדראפט אתה תתגעגע לראס ותתחנן שהוא יחזור תאמין לי. חבל שאי אפשר לעשות הסכמי השאלה בNBA עד לסיום העונה היו עושים חילופי השאלה. היה מעניין אותי הניסוי הזה לאיפה פילי ולאיפה הלייקרס יגיעו

        1. לא מאמין.נכון שסימונס זה גם לא מציאה אבל כמו שאמרנו הוא יחזק את ההגנה וגם לא יזרוק מבחוץ אז ככה חסכת גם את כל ההחטאות של ווסטברוק מבחוץ

          1. סימונס בעייתי, אבל בלייקרס הוא עדיף על ראס.
            הוא לא איזה כוכב על, אז אפשר לספסל אותו או שישחק 20 דקות למשחק בעמדה 4 ויתן הגנה. הוא גם נכס טרייד יותר טוב כי יש קבוצות שיאמינו בפוטנציאל שלו.

            1. שחר אם לברון יצליח במזימה הזאת ויביא את סימונס תמורת ראס הוא קובר סופית את הלייקרס לשנים. תזכור מי אמר לך את זה ראשון

            2. סימונס בלייקרס?
              או יחונך, או יסופסל, או יועבר בטרייד בזריזות

            1. יש מצב

            2. אם הוא במצב רוח שבו הוא היה בפילי ומפחד לעשות 30% מהעונשין? לא יודע מה הוא יעשה בצבע. הגישה של לברון לא עבדה גם על קווין לאב…

            3. אל תשכח שהוא אצל לברון בסוכנות, חוץ מזה לברון יכול להשתמש גם בטקטיקות אחרות מעבר להפחדה.
              למה לא עבד על קווין לאב? בסוף גם הוא ישר קו עם לברון

            4. חברים, אתם מתבלבלים. גם אם הוא לא יזרוק יותר ממטר מהסל בלייקרס הוא עדיף על ראס בהרבה.

            5. יניב, קווין לאב די התפרק ממנו… ולמעט אליפות 2016 אני לא חושב שהוא נתן עונה מרשימה מידי. וגם שם הוא עלה ללברון על העצבים.
              סימונס כבר מגיע במצב ספק מפורק.
              *
              אור – לא בקטע של להחמיא לראס – אני עדיין חושב שסימונס לא יהיה שיפור ללייקרס… וראס יבוא לפילדלפיה להחליף שחקן שלא משחק.

  14. תודה רבה למנחם על מעורב מעניין מאוד.
    מברוק לסטף, אכן הקלע הגדול ביותר (לגבי הטענה של ריי אלן – נפח הזריקות גדל כי סטף קלע אותן. אף אחד לא אמר לו לא לזרוק )
    ראס – סימונס – מעולה ללייקרס. יהיה מי שישמור יחד עם דייויס
    אבל מה יוצא לפילי מזה ?

  15. תודה רבה על סופר מעורב.
    טרייד ווסטברוק-סימונס יכול לעבוד. הלייקרס תהפוך לקבוצת הגנה לא רעה בכלל עם הגבה וראס באותה חמישייה.
    ווסטברוק על רוביו ולאב לדעתי פחות יעבוד. קליבלנד נראית מצוין עם גרעין שחקנים צעיר שמשתפר. מה יעזור שינחיתו עליהם את ווסטברוק?
    גם הלייקרס תפסיד פה: קווין לאב אמנם נראה טוב לאחרונה אבל בגדול מדובר בגופה. הוא איטי ופצוע כל הזמן וספק אם יעזור ללייקרס בצורה עקבית.
    סטף תופעה שעוד נספר עליה לנכדים. ספק אם נראה עוד פעם קלעי כזה שגם יקח אליפויות.

      1. ברור ביורוליג הוא יסבול שם לוחצים. ראית מישהונשם עושה 10 קוסט טו קוסט במשחק ומסתכלים עליו? זה יש רק בnba.
        ראית אתמול איזה לוחצת כל המגרש הביאו על ווילבקין? אם שומרים ככה את השיקצה הוא מתעלף אחרי 2 משחקים והולך להמציא פציעה יצטרך קוקטייל כפול מהמנה הרגילה.
        לברון היה נראה באירופה פחות טוב לאורך כל הקריירה מאשר בnba. שם מי היה נותן לו קליר פאת כל משחק בצבע חח

        1. ההבדלים בהגנות הם הערה מעניינת. זאת אחת הסיבות שאני יותר נהנה לצפות ביורוליג. בנוסף יש התקפות מאורגנות עם תרגילים, יותר כדורסל של מחשבה ופחות הירובול.

  16. תודה מנחם. אני מסכים איתך שצריך לתת לצ'ונסי עוד זמן, יפה שלא השתלחת בו עדיין.
    מה הוא כבר יכול לעשות אם השחקנים חסרי אופי? כשהכוכבים שלך לא יודעים ולא אוהבים לשמור, איזה אופי אתה כבר יכול להקנות לקבוצה? הקבוצה בפורטלנד רקובה מהראש.
    סבוניס אולי לא סופרסטאר אבל הוא סטאר.
    וציון? שמנצ'יק.

  17. מנחם, ההישג של סטפן קורי הוא מרשים מספרית אבל גם חסר משמעות בגדול
    ומקביל לשיא הטריפלטים של ווסטברוק.
    אני לא זוכר את המועד שריי אלן שבר את השיא הזה אבל בטוח שהוא לא קיבל את זה באותו רמה של הייפ.
    אף אחד לא היה צריך את השיא כדי להבין שאחד כמו אלן הוא קלאצ' יותר מקורי ונביא כדוגמה את השלשה שלו בסוף הקריירה
    מול הספרס כשהוא קם מהספסל במדי ההיט. קורי קלעי נהדר אבל אין לו את זה באותה רמה ובטח שלא במעמד של גמר נבא.

    על ראסל ווסטברוק כבר רשמתי כאן והאמת שגם על בן סימונס.
    האם זה מה שיציל את העונה לייקרס? לא בטוח. אבל יותר גרוע מחכמת המשחק והיכולת של ראסל לא יכול להיות.

  18. סטפן קורי לא שינה כלל את המשחק, כל הקרדיט מגיע לאדם סילבר.
    ברשימת הקלעים גם אחד כמו ארדן בדרך לעקוף את רג'י מה שמעיד על אופי המשחק וההגנות שהשתנו.

    תוסיף את משחק החניקה המפורסם של מילר מול הניקס בפלייאוף.
    ה-8 נק' ב-9 שניות הוא כאמור רגע שמתעלה על כל אחד מהסלים של סטפן לאורך הקריירה.

  19. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    ברכות לסטף בפרט ולעולם הכדורסל בפרט.
    סימונס, קיירי, ראס, נחיה ונראה.
    פורטלנד, תקועים וזה לא רק המאמן.
    נורקיץ' סנטר בינוני שנפצע המון.
    ציון, אם לא יתעורר יהפוך לגרג אודן 2.
    אינדיאנה, מאחל להם הצלחה, אבל בהחלט חסר סופר סטאר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט