דיון הופס לקראת כניסת השבת: את מי אתה מעדיף, אבן מובלי או סקוטי ברנס מטורונטו? – (או אולי ג'אש גידי?) / מנחם לס

שימון יכניס סתם שם. בסדר.

אבל הסבר קצר עדיף.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. מנחם לדעתי מוקדם מידיי לקבוע
    קילומטראז מאד נמוך לשניהם
    כרגע מובלי נראה כמו ה real deal
    OKC באו על שכרם עם ג׳וש גידי

  2. בינתיים מובלי מראה רמה גבוהה יותר. השאלה צריכה להיות מה היית מעדיף, בארנס + גידי או מובלי + פרימו

  3. אני ראיתי את בארנס, מבסוט עליו מאוד, שם גוף ושם סל כשצריך. מובלי הריל דיל, ככה נראה.
    אבל, מישהו לראות אותו משחק כל לילה, לטעמי זה גידי, הוא פשוט שחקן

  4. מובלי ואני וברוך אמרנו שהווא אדיר עוד לפני הדראפט. ואני כתבתי במשך כמה חודשים שהוא חייב להבחר ראשון.הייתי בטוח שדיטרויט יקחו אותו ראשון יוד ביום הדראפט. הכדרון שלו צועק לשמים. גבןנה דמשחק ככה בגיל 19,וואו.

    1. בתת מודע שלי כי פתחתי את התגובה שלך, אני רואה דמיון בין מובלי לדאנקן ובין בארנס לקוואי. ונגיד שזה התקרה של כל אחד מהם (ופירגנתי כאן בגבוה) אז אני הולך עם מובלי.

  5. מובלי שחקן פשוט נהדר, ובארנס אולי אפילו יותר. אני לוקח את מובלי כי הדברים שהוא מראה עכשיו אדירים, ויש לו סיטואציה טובה, למרות שלסקוטי יש אחת שיותר טובה, אבל מסוג האדם שהוא (קראתי ראיון איתי בדה רינגר) הוא לא יפסיק להשתפר עד מיצוי הפוטנציאל שלו, וזה חשוב יותר מכל סיטואציה, אני הולך עם אוון מובלי

  6. סקוטי בארנס נהדר ויכול לזכות אפילו ברוקי השנה אבל מובלי לדעתי יהיה השחקן הכי טוב מהדראפט הזה-קווין גארנט 2.0

  7. שניהם נראים מצוין, אבל במצב הנוכחי בליגה חושב שיותר קל לבנות קבוצה טובה סביב סנטר עם סט הכישורים שיש וצפויים להיות למובלי בהמשך הקריירה. מוקדם לשפוט, אבל מובלי נראה כמו פוטנציאל ענק שמסוגל להוביל קבוצות טובות למשך שנים.

  8. לא ראיתי את שניהם משחקים ולכן אין לי דעה. הרבה רושמים כאן שמובלי נראה יותר טוב אבל זה לא אומר שבעתיד זה יהיה ככה. טייריק אוונס סיים עונת רוקי של 20-5-5, מספרים מאוד מרשימים, זכה בתואר רוקי העונה. בדראפט שלו היו שחקנים שנראו פחות טוב כמו קרי והארדן, אבל איפה הוא ואיפה הם.

    1. בתור אוהד הקינגס שראה את אוונס מקרוב ורואה גם את מובלי זה לא הקייס. מובלי הוא שחקן קבוצתי ועוגן הגנתי, בחור בן 19 שיש לו השפעה אדירה על המשחק משני צידיו וכגבוהה זה מאד נדיר. אתה רואה כאן שחקן טופ 10 בליגה להמון שנים. אוונס שיחק בקינגס של פול ווסטפול בשלהי העידן של האחים מלוף, קבוצה מאד חלשה והורץ לרוקי השנה. אוונס גדל בגיטו והתנהג ככה. מספיק לשמוע את מובלי מדבר ולהבין שזה משהו אחר לגמרא. כל המשפחה שלו כדורסלנים והוא אישיות חזקה.

  9. אני זורם עם ג'אש גידי
    כוכבים יש כמו זבל
    אחד שמשמח את המשחק, מרנין את חדר ההלבשה, מדבק בחביביות שלו ותוך כדי רול פלייר ברמה גבוהה זה פרייסלס.
    ועוד קוראים לו גידי
    איך יש שאלה בכלל??
    🤣

  10. אוןן מובלי וגארלנד נראים כמו הפרנצ'ייז פליירס של הקאבס מה שאני לא יכול להגיד על סקוטי בארנס שנמצא בסיטואציה לא פחות טובה בעיקר עכשיו כשאננובי נפצע. מובלי נראה כמו שחקן משנה קבוצות רק תסתכלו על הקאבס כשהוא לא שיחק השנה.
    הולך עם מובלי במאה אחוז.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט