הסלטיקס נ' הסאנס, ברוקלין נגד אטלנטה וגם לוקה, לברון ויאניס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הסלטיקס נ' הסאנס, ברוקלין נגד אטלנטה וגם לוקה, לברון ויאניס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (13-14) – סקרמנטו קינגס (14-11):

אולי בכל זאת הבעיה בסקרמנטו הייתה המאמן?

ב-21 בנובמבר החליף אלווין ג'נטרי את לוק וולטון בתפקיד מאמן סקרמנטו, מאז הקבוצה שלו מעמידה מאזן של 3-5 כולל נצחונות נאים על שתי הקבוצות של LA, ופתאום קבוצה שנראתה שבורה לחלוטין, לא רלבנטית בכלל, מוצאת את עצמה במקום ה-8.

הופעה בפליי-אין תהיה טובה עבור סקרמנטו פרנצ'ייז שעבר שנים קשות מאוד, אולי הקשות ביותר ב-NBA ב-15 השנים האחרונות, שלא פספס הזדמנות לפספס הזדמנות, אבל גם אם המומנטום הנוכחי (3 נצחונות רצופים) יימשך, לסקרמנטו עשוי להסתנוור.

הקינגס אינם קבוצת כדורסל טובה, והם יהיו חייבים לעשות אחד משני דברים – או להחליט שד'ארון פוקס הוא האיש לקחת את הפרנצ'ייז הזה קדימה, ואז צריך לבנות מסביבו ומסביב לטייריס הליברטון קבוצה אחרת לגמרי, שתגביר את הקצב בהתקפה במקום בארנס והילד.

חלופה אחרת וטובה ביותר בעיני היא לבנות את הקבוצה מחדש לגמרי, יש להם נכסים סולידים בדמות טייריס הליברטון ודוויון מיטשל שיכולים להיות רכז פותח ומחליף קבוצה אם הם יצליחו להמיר את דארון פוקס לנכס אמיתי ומשמעותי. הם חייבים למצוא דרך להמיר את מרווין באגלי או לשקם אותו ואז יחד עם רישון הולמס יש לך כבר קור שעם בחירת דראפט או שתיים טובות ואולי החתמת שחקן בשוק החופשי אפשר לבנות קבוצת פלייאוף בסקרמנטו.

זה היתרון כשאתה מתחיל אפילו קצת לנצח, פתאום נראה שיש לך אפשרויות.

הימור: ההורנטס במומנטום נוראי עם 4 הפסדים ב-5 האחרונים, אבל ההפסדים הללו היו מול פילדלפיה מילווקי ושיקאגו. לעומת זאת מאזן הבית שלהם הוא מצוין – 4-7, ואני מאמין שהם ישפרו אותו הערב. ההורנטס ב-8

2:00 אינדיאנה פייסרס (16-11) – דאלאס מאבריקס (12-12):

סאבוניס הוא אבן הראשה מסביבה אינדיאנה צריכה להיבנות כל השאר הם ברי החלפה:

אינדיאנה היא מקרה מעניין של קבוצה מרוסקת לחלוטין בשנתיים האחרונות מבחינת תוצאות, אבל שהשחקנים שלה מצליחים לשמר את מעמדם כנכסים.

זה מייצר חלון הזדמנויות למהלכים של בנייה מחדש בלי לרסק את הכל וללכת לטנקינג, דבר שלא תואם את הרצונות של ההנהלה ושל האוהדים באינדיאנה.

המצב זה מחייב את הפייסרס לקבל החלטה – מי הנכסים ברי ההחלפה שלהם ומי הוא הבסיס לעתיד. הנכסים שיש לפייסרס כרגע הם ברוגדון שנותן עונת שיא מבחינת תרומה התקפית, סאבוניס עליו נדבר מייד, כריס לוורט ומיילס טרנר.

אלה הרבה נכסים ואפשר בהחלט לתהות למה הפייסרס לא מצליחים לגרום לקור הזה להיראות יותר קומפיטנטי, אבל אם תשאלו אותי הבסיס שעליו היא צריכה להישען לעתיד הו סאבוניס, פשוט כי אני חושב ששחקנים מסוגו, שקולעים לוקחים ריבאונדם ומשחקים כדורסל אינטיליגנטי אין הרבה, בעוד שחקנים מסוגם ורמתם של ברוגדון ולוורט יש הרבה בליגה. מיילס טרנר הוא סיפור קצת אחר, אין הרבה כמוהו בליגה, אבל אם אינדיאנה לא הצליחה למצות את הכשרון שלו לטובת הצלחה קבוצתית אני מעריך שזה כבר לא יקרה, ויש לו נכס עצום, אולי ללא השוואה עבור קבוצות כמו גולדן סטייט.

לכן אם אני אינדיאנה אני מתחיל לחפש באגרסיביות ללכת לשוק ומחפש שחקנים שיעבדו טוב מסביב לסאבוניס ומתפלל שכריס דוארטה ימשיך להתפתח בהתאם להתחלה המפתיעה שלו העונה, המהלכים האלה יחד עם ניקוי של חוזים פחות מלהיבים של שחקנים שכנראה כבר לא יהיו שחקנים תורמים לקבוצה מנצחת כמו הולידיי, מקונול ולאמב והפייסרס יכולים למצוא את עצמם שוב על דרך המלך.

הימור: המאבס ממשיכים להיראות נורא, למרות שקטעו רצף של שלושה הפסדים רצופים עם ניצחון על ממפיס נטולת מוראנט. הפייסרס ניצחו את שני משחקיהם האחרונים מול וושינגטון וניו יורק. דאלאס היא קבוצת חוץ טובה ומאזנה בחוץ זהה לזה שבבית, והם יהנו הערב מחסרונם של טי ג'יי וורן, מקונל והולידיי מה שאמור להספיק להם כדי לקחת את המשחק הזה. דאלאס ב-5

2:30 אטלנטה הוקס (12-13) – ברוקלין נטס (8-17):

ללא מהלך נוסף אטלנטה הגיעה לתקרת הזכוכית שלה:

ההוקס עשו ריצה נהדרת בסוף העונה שעברה בליגה ולאחר מכן בפלייאוף, והתאוששו מפתיחה איומה. אבל אני חושש שההוקס הגיעו לתקרת הזכוכית שלהם, וראו זאת היטב בהפסדים האחרונים לפילדלפיה ושארלוט. בראשון הם לא הצליחו לעשות נקודות מול הנוכחות של אמביד בצבע ובשני לא הצליחו לעצור אף אחד מהגארדים של שארלוט שקלעו 130 נקודות מול ההוקס.

זאת העונה השניה ברציפות שההוקס פשוט סובלים מהמון פציעות, והם אמורים לשחק הלילה בלי בוגדנוביץ' שחזרתו בעונה שעברה סימנה את המהפך עבורם, האנטר ורדיש.

אבל גם עם כל הפצועים בפנים, עדין הקבוצה הזאת לא שווה יותר מחצי גמר מזרח, טריי יאנג באמת נהדר, אבל כל מה שיש מתחתיו הוא רבעי דולר, בעוד הקבוצה צריכה עוד לפחות דולר שלם אחד. האם בוגדנוביץ' יכול להיות זה? כנראה שכבר לא לצערי כי אני אוהב אותו מאוד. קלינט קאפלה שגם אותו אני אוהב הוא שחקן של פונקציה מאוד ספציפית ובפלייאוף אני לא בטוח כמה הפונקציה הזאת יעילה.

ומעבר אליהם, זה ג'ון קולינס, רדיש, האנטר, הורטר, גלינרי ולו וויליאמס שהצטרף וממש לא מרשים עד עכשיו. אני מתקשה לראות מישהו מהם מתפתח למשהו שישלים את יאנג לכדי קונטנדרית, אבל אני מודה שאטלנטה כבר הפתיעה אותי לטובה בעבר, מי יודע, אולי גם הפעם.

הימור: למרות הפסדים לשיקאגו ויוסטון הנטס בהובלת דוראנט שנמצא אולי בכושר הטוב בקריירה שלו, ממשיכים לשייט להם לעבר, כנראה המקום הראשון במזרח, כשגם הם וגם מילווקי לוקחים את הזמן שלהם. מאזן החוץ שלהם נפלא (3-9) , ואני מתקשה לראות אותם מפסידים לאטלנטה הזאת על של חוסריה. ברוקלין ב-12

2:30 טורונטו רפטורס (14-11) – ניו יורק ניקס (13-12):

הניקס פספסו את החלון שלהם:

זה קצת עצוב כי זה כיף נורא כשלניקס יש קבוצה מנצחת אבל אני חושב שהמהלכים שהם עשו בקיץ סגרו את החלון שלהם. אני לא יודע האם באמת הייתה להם אפשרות להביא את דרוזן או לונזו, או שהכל שם כבר היה סגור לגמרי, אבל הניקס עם החתמות של פורנייה וקמבה ווקר, שני שחקני םשכבר הראו לנו בכל דרך אפשרית שהם לא שחקנים לקבוצה מנצחת, פספסו את ההזדמנת שלהם לקפוץ מדרגה העונה על גבי היכולת של רנדאל.

וזה חבל כי כנראה שלעולם לא נדע כבר האם הצמד רנדל את אר ג'יי בארט מסוגל לייצר ניקס מהסוג שעשה גמר ב-99, משהו מאוד גריטי וקשוח שמאמלל את היריבה, לא מבריק אבל מנצח. וזה עצוב גם כי יכל להיות כיף נורא לראות את דריק רוז נותן עוד ריצה אחת אחרונה משמעותית בפלייאוף וגם זה כנראה כבר לא ייקרה.

בניקס יש פשוט יותר מדי עץ מת. על פורנייה וקמבה כבר דיברנו, אבל גם אלכ בארקס ונרלנס נואל הם שחקנים שלא לוקחים אותך לשום מקום. בלי הברקות גדולות בדראפט, ובלי מהלכים נבונים בפרי אייג'נסי הגירסה הזאת של הניקס נראית בצד הלא טוב של גרף ההתפתחות של קבוצות ב-NBA.

הימור: הניקס במומנטום איום ונורא עם ניצחון אחד בלבד ב-5 האחרונים, הרפטורס נעצרו על שני נצחונות רצופים, ומרשימים על מילווקי ווושינגטון, עם הפסד לאוקלהומה, שתי הקבוצות לא נורא מרשימות והרפטורס גם חסרים את אנונבי, ומאזן הבית שלהם מחריד (מישהו רוצה להסביר את האירוע הזה? מדובר באחת הקבוצות הביתיות בליגה בעבר), אז הלילה אני הולך דווקא עם הקבוצה עליה טינפתי בפריוויו. הניקס ב-4

3:00 יוסטון רוקטס (16-8) – מילווקי באקס (10-16):

הרוקטס במומנטום!:

וואו מה קורה ברוקטס ולמה הפך אלא מדבר על זה.

הרוקטס פתחו את העונה הזאת 16-1, הם קטעו רצף של 14 הפסדים רצופים עם נצחון על שיקאגו ומאז טסו ל-7 נצחונות רצופים כולל על ברוקלין ושיקאגו. מה זה?

אין גם הסבר ממש ברור לעניין הזה. ההעברה של כריסטיאן ווד לסנטר עוזרת (אני מחבב אותו, מקווה שהוא שחקן, הרבה יהיה תלוי באופי שלו עליו יש רינונים רבים), גאריסון מת'יוס מצא את היד הוקלעת ואריק גורדון מצא חיים חדשים. אבל כנראה שמדובר במידה רבה בעניין של מומנטום. הרוקטס פתחו את העונה עם 1-1 ואז יצאו לרצף שכלל את בוסטון, דאלאס, יוטה, פעמיים ליייקרס, פיניקס, דנבר וגולדן סטייט. הם הפסידו את כל המשחקים האלה וזה הוליד סחרור שנעצר רק בנצחון על שיקאגו, משחק שיכל ללכת לשני הכיוונים. נצחון בהארכה על שארלוט בעיקר הודות לתזמון שמצא את שארלוט בסלאמפ מצוין ופתאום הם מגיעים למשחקים מו לאוקלהומה, אורלנדו וניו אורלינס עם מומנטום. מכאן הדרך קצרה ל-7 נצחונת רצופים ולא מזיק שהמשחק נגד ברוקלין נערך כשדוראנט נח וקיירי דפוק.

יהיה מעניין מאוד לראות האם המומנטום הזה יימשך כשהלו"Z נהיה קצת פחות נוח עם רצף משחקי חוץ שיבוא לאחר המשחק נגד מילווקי ואל תתפלאו אם כשנדבר על יוסטון בפעם הבאה, נדבר שוב על אחת הקבוצות החלשות בליגה.

הימור: צר לי אבל למרות המומנטום של יוסטון, ולמרות הפציעות של הבאקס (דיוינצ'נזו והיל) אני חושב שזה הזמן שבו הבאקס צריכים להתחיל לנצח ולבנות מומנטום, ולכן אני הולך איתם הלילה. מילווקי ב-20

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (14-11) – קליבלנד קאבלירס (12-14):

קליבלנד יכולה לעיתים לשחק הגנה מפחידה:

גולדן סטייט מחזיקה ברייטינג הגנתי שטוב ב-4.6 נקודות מזאת אחריה, זה דיי מטורף, אבל אחריה העסק נהיה דיי צפוף, במקום ה-2 פיניקס, לא מפתי עלאור המאזן שלה, אבל במקום ה-3 תמצאו את הקאבס וזה כבר דורש הסבר.

להסבר הראשון קוראים אוון מובלי, נראה שכל מי שלא בחרה בו, בהינתן שיאר בריא פשוט תתחרט על כך. מעבר לזה, מדובר בקבוצה מצד אחד שולחת את היריבות לקו במקום השני הכי מעט בליגה, כופה את אחוז הקליעה ה-7 הכי נמוך בליגה מ-3, וגם גורמת לכך שהקבוצות שמולה יזרקו מ-3 פחות מהממוצע כלומר פחות יעילות across the board. יחד עם מניעת נקודות מכדורי םחוזרים (מקום 4 בליגה), מקבלים תמונה של יעילות הגנתית מאוזנת שלא נשענת על יתרון גדול אחד אלה על יכולת רוחבית טובה, קבוצתית ואישית.

לא בהכרח מה שהיית מצפה מקליבלנד בתחילת העונה וכאשר האיזון טוב יותר בלי סקסטון, ועם גרלנד, אלן, מובלי ורוביו, ואפילו לאורי מארקנן מראה סימני חיים עם כמעט 5 נקודות למשחק, לקבוצה הצעירה הזאת יש הרבה למה לצפות.

הימור: קליבלנד ב-12

3:00 ניו אורלינס פליקנס (20-7) – דטרויט פיסטונס (20-4):

הימור: הפליקנס ללא ציון וללא עתיד, תקווה או חלום, הפיסטונס ללא כדורסל. הימור: הפליקנס ב-10

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16-8) – לוס אנג'לס לייקרס (13-13):

כך הפסקתי לפחד והפכתי להיות לא מודאג מהלייקרס (בינתיים):

יש להודות כשללברון בקבוצה אתה לא יכול שלא לפחד, זה הרגל של שנים רבות ושנה אחר שנה של אליפויות מזרח. game of zones תיארו את זה בצורה הטובה ביותר.

וכן, יכול להיות שלברון יפעיל את כפתור הטורבו, דיוויס יתרגל למשקל ולגודל החדש שלו, וימצא את הקליעה שלו מחדש, יכול להיות שהם יעשו מהלך שימיר כמה שחקנים לכוכב פשוט כי הם הלייקרס ויש להם דרך לעשות עסקאות שמועילות רק להם והצד השני משום מה מסכים להן.

כל הדברים האלה יתכנו, אבל אני כעת באופן רשמי לא מוטרד מהלייקרס. זה לא רק המאזן זה העובדה שאחרי כל הפציעות כשהם כבר מקבלים בחזרה את כל השחקנים שלהם, בערב הראשון מבין שניים של באק טו בק מול ממפיס המאוד בינונית בלי השחקן הטוב ביותר שלה, הם פשוט לא מצליחם להוות פקטור. כל פעם שנראה שהם מצליחים לחזור למשחק איבוד כדור מחזיר אותם לנקודת ההתחלה. 22 כאלה היו להם מול ממפיס, 6 לווסטברוק ו-5 ללברון (עם כל הכבוד לטריפל דאבל נאה).

קצת בדומה לעונה שעברה הם צריכים תצוגת עילית של לברון ודיוויס בכל ערב כדי לנצח בעצם כל קבוצה בליגה, וראסל ווסטברוק מגשים את החלומות הרעים ביותר של אוהדי הלייקרס באשר הם.

הימור: מצד אחד אחרי ההפסד לממפיס הלייקרס מאוד ירצו לתקן, מצד שני הם בצד הרע של הבאק טו באק אחרי שג'יימס ודיוויס שיחקו 38 דקות כל אחד, מצד שלישי אוקלהומה מאוד מאוד חלשים ומצד רביעי על אף החולשה הזאת הם ניצחו את שני משחקיה האחרונים. נלך עם הביתיות. אוקלהומה ב-3

5:00 פיניקס סאנס (4-20) – בוסטון סלטיקס (13-13):

לפיניקס יש בעיות שלא בהכרח באות לידי ביטוי בעונה הסדירה:

פיניקס נראים מדהים. אחרי הגמר של שנה שעברה, הם פשוט נראים כמו קבוצה מחוברת שיודעת בדיוק מה ההיררכיה שלה ויודעת בדיוק מה היא רוצה מעצמה. איזון התקפה-הגנה שלהם נהדר, איטון הוא מסוג השחקנים שהופך להיות הכי יקר ערך בליגה, ומחליף את ה-2 way guard כקלישאה של השחקן שכל קבוצה צריכה כדי להתמודד. כריס פול נראה כשותה ממעיין הנעורים עם 15 ו-10 אסיסטים לערב ודווין בוקר נראה כמו כוכב.

אז אם הכל כך כך טוב מה בכל זאת רע?

אולי לא רע אבל לפחות מסוכן. הסאנס נותנים המון המון דות לשחקנים כמו פרנק קמינסקי, ג'אבל מגי (במיוחד הוא), לאנדרי שאמט ואלפריד פייטון. שחקנים שהמשותף להם הוא שאני מאוד לא מאמין בהם בסדרת פלייאוף. במקביל יש נסיגה מסויימת ביכולת של פיין וקראודר, שני שחקנים מאוד מאוד חשובים עבור הסאנס. אם השניים האלה לא יחזרו לכושר שאפיין אותן בשנה שעברה, בפלייאוף זה עשוי לייצר לסאנס בעיית עומק מול קבוצות שיכולות לשלוח מולם עוד ועוד גארדים ופורוורדים ארוכים וקולעים.

מישהו אמר גולדן סטייט?

הימור: בלי בראון, ואולי אפילו איתו לסלטיקס אין הרבה מה לעשות למעט להפסיד לגדולות לנצח את הקטנות ולעוף בפלייאין. הלילה לצערם, הם פוגשים אחת גדולה. מאוד. הסאנס ב-20

לפוסט הזה יש 240 תגובות

  1. פרוויו מושקע מאוד
    לגביי הסאנס – הפוך גוטה הפוך
    אם ג׳אבל מגי היה בסאנס בעונה הקודמת להשלים את הדקות שאייטון היה על הספסל, הסאנס הייתה אלופה
    זה גאוני מצדו של מונטי ווילאמס לחלק את העומס והדקות.
    לגביי ההוקס, קבוצה שעשתה גמר מזרח. אתה באמת מאמין שמאזן 13-12 זה תקרת הזכוכית שלהם?
    הם פתחו גם את העונה הקודמת בצורה חלשה מאוד והשתפרו ככל שהעונה התקדמה (ובעיקר בגלל החלפת המאמן)
    וולטון היה הבעיה של הקינגס, ג׳נטרי חייב לקחת פרויקט ולשקם את הקריירה של מרווין באגלי

  2. עזוב סלטיקס-סאנס, מה שמעניין זה אנס קנטר ומלחמתו במשטר הסיני המדכא.
    אני מאד גאה שהוא נמצא אצלי בקבוצה ולמרות שהסלטיקס מוחרמים היום בסין הוא עדיין מקבל גב למרות שהיו אליו פניות מהאן בי איי להפסיק.
    אדם אמיץ לב.
    https://www.washingtonpost.com/opinions/2021/12/09/enes-kanter-freedom-takes-bold-stance-on-china/?utm_campaign=wp_opinions&utm_medium=social&utm_source=facebook&fbclid=IwAR0XTEc7nM9xfzxtEn7UR5Zpa4ZrriaIxJ0W0J1l5vpMTWGmMRID0tG9UAg

    1. התחיל במלחמה בשלטון הטורקי, עכשיו עבר לסינים. נקווה שלא יגיע אלינו בסוף…
      אבל ברצינות, כל הכבוד לו והלוואי שימשיך לזכות לתמיכת הסלטיקס

      1. אנחנו צריכים להיות גאים בקבוצה שלנו שלא משתיקה אותו למרות שזה הפסד כספי.
        לגבי טורקיה, יבוא יום וארדואן לא יהיה השליט ואז הייתי רוצה איזה אנס קנטר בתור נשיא.

  3. מידן צודק.
    הסאנס הפסידה את הסדרה מול הבאקס באותן דקות בהן אייטון היה על הספסל.
    288 דקות שוחקו בסדרה.
    ב-225 שאייטון היה על הפרקט האופנסיב רייטינג של הסאנס היה 120 והדיפנסיב רייטינג 110.
    או 63 הדקות שלו על הספסל בהם הסאנס הפסידו את הסדרה.
    באותו משחק 5 בפיניקס, אז הסאנס הפסידו את הסדרה,
    הסאנס היו 6+ בדקות שלו. ב-5 הדקות שלו על הספסל, אז יאניס ומידלטון חגגו.
    .
    מגי,
    לא צריך לתת דקות של שחקן פותח. הוא צריך לאפשר לסאנס רוטציה שלא קורסת בדקות בהן אייטון על הספסל.

    1. נפל דבר בישראל
      לאחר 9 וחצי שנות פעילות באתר (בקיזוז כמה חודשים) גיא אמר את צמד המילים שאין עליהם עוררין – מידן צודק
      שתהיה שבת שלום לכולם! אני את שלי עשיתי

  4. יופי דור.
    .
    כדי למנוע בזבוז. די עם דיבורי טרנר לג"ס. ג"ס לא מותרת על ויסמן. ההצלחה המפתיעה מאפשרת להם להאריך לו את שלב המקצועות ולעכב את המעבר לצמפ.
    .
    כשכתבתי שפורניה זו החתמה גרועה היה צחוק ביציע. מי שצחק שיצא גבר.ת (מי טו) ויתנצל.
    .יש כמה קבוצות תקועות. דאלאס, פורטלנד, אינדיאנה, בוסטון,פלדלפיה. נתקעו באזור חסר התקוה של לא טובות מספיק כדי לעלות שלב ולא רעות מספיק לטנקינג.

    1. השניים בתמונה מחייכים כי הם קיבלו חוזה מקס. מאז אחד מהם השמין והשני הצהיר שהעונה הרגילה משעממת אותו. מקצוענים אמיתיים. מייקל וקובי 🤦‍♂️

      1. כאחלו מצחיק והכל אבל מה אתה רוצה מיאנג? גם אם זה שקשה לו למצוא מוטיבציה לעונה הרגילה הוא נותן בינתיים את העונה הכי טובה ויעילה שלו.

          1. הוא אמר את מה שהשיקצה אמר 1000 פעם ואת מה שכל הליגה יודעת ולא מגלים לאוהדים.
            הבעיה שהוא צעיר מידי ולא אמור לפלוט דברים כאלה בשביל הרושם.
            זה זהה למשפט של גבארי לא משלמים לי על הגנה. חביבי אנחנו יודעים את זה לא צריך לומר בקול רם.
            או לפרוסס של הינקי…

            1. נכון אבל זה מתאים לימינו בימי מייקל וקובי זה היה שונה. הכוכבים באו לתת עבודה כל ערב, הם שנאו להפסיד אפילו במשחק אימון. לא סתם קראו למאלון מייל-מן, הוא היה כמו דוור, עובד כל יום באותו מסלול. מאלון מייקל קובי סטוקטון מילר יואינג רודמן דה דרים בארקלי הצעיר כל הכוכבים כמעט. שנאו שקולעים עליהם סל, עבדו על המשחק שלהם כל קיץ. לברון הצעיר היה כמוהם תמיד שמר על עצמו גם כריס פול סטף קרי קליי תומפסון וקווין דוראנט (עד היום). הכוכבים הצעירים חושבים אחרת. הקבוצות חייבות לשפוך עליהם עשרות ומאות מיליונים והם מתנהגים בהתאם. כבר לא חייבים להשתפר ולהתעלות – מספיק להיות הכי טוב בקבוצה שלך ויגיע הברינקס. ובאמת כמו שג׳בארי אמר, במה שאתה קורא (בצדק) כדורסל אומנותי – ההגנה לא חשובה לכסף, רק לתארים. תשאלו את ברטאנס 😃

            1. היה פחות יעיל לפני שנתיים. סה"כ קלע יותר כי הלך יותר לקו.

            2. קלע 3 יותר משך יותר עבירות לקח יותר ריב׳ אותם אסיסטים כמעט אותם אחוזים 🤷‍♂️
              השנה שיחק רק 20 משחקים נראה אם יצליח לשמור על הממוצעים

            3. גם שיחק יותר דקות ואיבד יותר כדורים וגם ניצח בשישים משחקים 5 משחקים יותר משניצח השנה בעשרים וחמישה.

  5. הפייסרס מחפשים טריידים על סבוניס, טרנר ולאברט.
    ברוגדון הוא לא ״נכס״ כי אי אפשר להטריד אותו העונה.
    .
    אם הייתי צריך לנחש, אז סאן אנטוניו ושארלוט הם המועמדות ההגיוניות לסבוניס וטרנר.

            1. אלוהים ישמור… וואסל הוא הבחירה הכי גבוהה שלנו. אני מוכן לתאד יאנג, בחירת סיבוב שני ולוני ווקר, ולדעתי אינדי יקבלו הצעות הרבה יותר טובות….

  6. היעדרותו הצפויה של בראון מהמשחק הלילה בין הסאנס לסלטיקס כבר אוזכרה.
    צריך להזכיר בנוסף שבוקר גם הוא ישותף במשחק הלילה (עדיין מחלים מהפציעה בהאמסטרינג).

  7. למתעניינים:
    ווסטברוק אתמול:
    3/9 מהשדה (33%)
    1/4 מהעונשין (25%)
    6 איבודים
    -16 (מינוס שש עשרה) כשהוא על הפרקט
    9 נקודות

    1. לפחות זרק רק 9 פעמים, איפשהו ראיתי לאחרונה שווסטברוק טופ 10 העונה בזריקות משלוש, זה סטאט שאם הוא נכון פשוט מביך ומעיד על רמת הטימטום וחוסר המודעות או אנוכיות של ווסטבריק

      1. הוא באמת אגוז קשה לפיצוח מבחינה פסיכולוגית, נראה לי שהוא פשוט ילד בן 12 שעושה מה שבא לו וכל עוד זה מצליח הוא ממשיך.
        בלייקרס הוא בקבוצה של מבוגרים, אז נראה איך הפאזל הזה יתקדם משם…

  8. הוקס נטס זה המפגש הלילה דה שוט וyp ומבין בינוני גדול זה ביג 3 של צלפים והאקס פקטור שלהם יכול להיות האשך שיבוא לאישית לוחצת על העכברוש.
    יש לי עבודה קשה הלילה אני צריך לתת 50 נק מולם ואני תקוע עם ניסני

    1. ניסני השנה מקבל הרבה דקות בטנש יכול להתפוצץ אני בינתיים בעונה חלשה לברון מחק לי את ראס סטף מנגב הארדן עושה בושות ו-ווש התחילו את הצלילה. בקיצור בביג 3 של ברוקלין אני במקרה הטוב קווין לאב של 2018

  9. טריי שחקן אדיר. צריך רק לחזק לו את ההגנה, כמו קרי שעכשיו לא רע בכלל בהגנה. הוא משחק הרבה יותר חכם השנה

  10. אבו זקן אל בגדדי פשוט מצא את הדרך. אם אי אפשר יותר לקפוץ על שחקן וקבל 3 זריקות אז אפשר לשלוח ידים לשחקן לתוך הידיים שלו ולעשות הצגה וזה שתים מהקו כי היה צעד ורבע…
    לא ייאמן, ממש הבימה.

    1. שימון
      כל שחקן צריך גם לנוח לפעמים.
      אי אפשר לשחוק אותו יותר מדיי. בסוף הוא ייפצע והעונה הלכה…

        1. אהההה, עם הוא בן 23, הוא לא יכול להיפצע?
          כולנו מתעייפים וזה הזמן להיפצע. בנת?
          עדיף להפסיד לברוקלין ולא להיפצע בעונה מאשר להיפצע ולסיים את העונה.
          עם העכברוש בריא כנראה שיהיה פליאוף. בלי העכברוש אין פליי אין…

  11. בניגוד לכם אני חושב שנייש מאמן מצוין
    לוקח עכשיו פסק זמן בול בזמן לנסות לעשות מההתקפה הזו סל בתרגיל על 4 שניות לברוקלין בהתקפה. הרבה מאמנים לא היו עושים את זה.

    1. אני יודע חוץ מטריי וקצת קולינס זה אוסף נגרים שחקנים חלשים בטח לא משהו שיכול לקחת אותך רחוק בפלייאוף. רכים חלשים לא יודעים לכדרר מחליפים נוראיים מאמן מקובע עם תכנית מהבית שלא יודע להגיב למשחק.
      צריך שם טריידים רציניים.

  12. איזה מין ספורט זה כדורסל אומנותי???? יושבים שעה בצד עושים מהלך של חצי שנייה ועכשיו עוד שעה בצד 🤦‍♂️

  13. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    תרה רץ באמוק לתוך ברוקלין למסור לדוראנט
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיק ברמות שלא יתוארו.

  14. מתי טומטום יוציא סוף סוף את הראש מהתXת? מתי שרודר יתן שוב משחק של 30 נקודות?
    הסלטיקס קבוצה לא יציבה שתעוף בפליי אין ולא תעשה פליאוף השנה, לא שונה בכלל מהקבוצה של שנה שעברה עם אותן הבעיות, רק שבשנה שעברה המזרח היה קצת יותר חלש אז הם איך שהוא הצליחו לעלות מהפלייאין לפליאוף. השנה עם אותה פילוסופיית משחק זה לא יקרה.
    צריך להחליף מנגר ומאמן ולהחזיר את איינג.

  15. טייטום עם 12 מה 16 של בוסטון
    לסלטיקס יש מזל שאייטון לא במגרש, מזל כפול שגם בוקר עדיין לא נכנס.
    אין להם תשובה לכניסות של ציפי ליד הסל ולזריקות החכמות שלו על וויליאמס הטיפשלוש.

  16. כריס פול כל כך יותר חכם מאידיוטקה את שראדר. אידיוט, הגנרל הביא לשוויון, לא תיקח פסק זמן להפוך מגמה? לא תחזיר את טומטום?
    לווואאאא…
    אידיוט

  17. נייסמית אתלט אבל שחקן אידיוט, ממש מתאים לאידיוטקה. אחרי שייבש אותו רבע עונה הוא מכניס אותו פתאום במשחק שהסלטיקס חייבים לקחת.

  18. הסאנס בורחים
    הגבירו את ההגנה בדקות האחרונות ולאידיוטקה אין תשובה.
    היה חייב לחזק את ההגנה בצמו אבל אין מספיק שכל שם בקודקוד.

  19. בבוסטון אףחד לא קולע משלוש
    מצבים פנויים לגמרי ולא נכנס.
    אפס מאופס. כלומניקים. איפה צוות האימון? מה קורה שם? קליעות פנויות ואין מי שיכניס שלשה אז למה לזרוק? אין אנד אאוט עד שמוצאים מישהו מתחת לסל שיכניס 2 קלות.
    הסלטיקס קבוצה דפוקה עם מאמן אפס!

  20. סמארט עם 0 נקודות מ 7 נסיונות.
    זו התקופה הכי גרועה בקריירה שלו. אני בטוח שהוא פשוט לא רוצה להיות שם יותר.
    ערך הטרייד שלו יורד משמעותית. פשוט אין לו מקום בקבוצה. הוא אדיטקה והבוט חייבים ללכת ומהר.

    1. אבל ג׳יילן רצה מאמן אפרו אמריקאי מהה

      חח ככה זה שבוחרים לפי צבע עור ולא לפי כישורים.
      שיאכל את הדייסה שבישל

  21. קודי ״ג׳יי אר״ מרטין, שם אנד וואן 5.5 לסוף בשיוויון בין סאק לשארלוט, יש צ׳אלנג׳ הסל נפסל. מחטיא את הראשונה קולע את השנייה, 1 לשאלוט, אין טיים אאוט לסאק, פוקס מנסה לדהור, 2.5 שניות לסוף קודי מרטין עושה פאול מכוון, הבחור שכח שסאק בבונוס, פוקס לקו ל2 מקבל מתנה, אבל גם מתנות צריך לדעת לקחת מחטיא את שתיהם כלוזר אמיתי. ושארלוט מנצחים.
    קודי מרטין יותר מזל משכל חח

      1. הקינגס הובילו 80 אחוז מהמשחק ובעטו בדלי בענק. סה לא מתאים לשחקן ברמה של פוקס ועד לאותן שתי סריקות היה 7 מ7

  22. התייאשתי
    מאמן דפוק לבוסטון שלא יודע להרים את שחקניו, מפסיד לקבוצה שחסרה שני כוכבים.
    האיש לא ראוי לאמן בתיכון וגנרל מנגר בוט שבחר מאמן בלי כישורים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט