30 נקודות ללברון על בוסטון ודוראנט ניצח את לוקה בשלישי / רועי ויינברג

3 משחקים הלילה. הלייקרס ניצחו את בוסטון, הנטס את המאבריקס, הניקס את הספרס.

לוס אנג'לס לייקרס (12-13) 117-בוסטון סלטיקס (12-13) 102

30 נקודות ב-13 מ-19 ללברון סייעו ללייקרס לנצח.

המארחת פתחה עם אנטוני דיוויס כסנטר וראתה רבע ראשון מאוד התקפי, במהלכו הייתה בפיגור של 8 נקודות אבל יצאה מזה בחסות דקות נהדרות של ג'יימס. לקראת סיום המחצית דקות טובות של ווסטברוק, מונק ודיוויס הצליחו להעניק 55-60 ללייקרס באחת היריבויות הגדולות שיש ל-NBA להציע.

ריצת 5-15 ברבע השלישי הפכה את היתרון שלהם לדו-ספרתי ומאז הלייקרס כבר לא הסתכלו לאחור. אחרי מחצית ראשונה בה לברון היה דומיננטי השנייה הייתה ווסטברוק, במשחק בו הלייקרס שיחקו במשך דקות ארוכות בלי סנטר (דוויט הווארד קיבל 13.5 דקות, דיאנדרה ג'ורדן נשאר על הספסל).

אצל הלייקרס לברון קלע 30 (16 ברבע הראשון) עם 13 מ-19 מהשדה. ווסטברוק 24 (15 ברבע השלישי) עם 11 אסיסטים, דיוויס 17 עם 16 ריב', טיילן הורטון-טאקר שפתח 12 ומאליק מונק 10.

בבוסטון, ג'ייסון טייטום קלע 34 נקודות עם 8 ריבאונדים. רוברט וויליאמס 13, ג'וש ריצ'רדסון 11, דניס שרודר 10. ג'יילן בראון הפצוע לא שיחק.

דאלאס מאבריקס (12-11) 99-ברוקלין נטס (7-17) 102

דאלאס נפלה למאזן שלילי עם ההפסד החמישי בששת האחרונים.

דאלאס הייתה הקבוצה הטובה יותר. הם הובילו מהג'אמפ בול וכמעט כל המשחק, כשבשלב מסוים הם מגיעים ל-54-71 מבטיח מאוד. אז ברוקלין העלתה הילוך. דוראנט והארדן הצליחו להוריד את ההפרש, וברבע האחרון ההגנה של הנטס הרשימה. הם שיחקו עם הארדן, מילס, דוראנט, ג'יימס ג'ונסון וניק קלאקסטון, והחמישייה הזאת עצרה את דאלאס על 19% מהשדה ו-13 נקודות בלבד ברבע שלם.

במקביל ההתקפה עבדה וראינו ריצת 5-18 של הנטס. סל רדף סל ודקה לסיום KD העלה את ברוקלין ליתרון של שלוש נקודות. הארדוואי ודונצ'יץ' החטיאו שלשות שהיו משוות את המשחק, קלאקסטון החטיא זריקות עונשין חשובות בצד השני ובסופו של דבר ברוקלין ניצחו, במשחק שממשיך את הרצף הרע של דאלאס.

בברוקלין דוראנט קלע 24 (10 מ-22 מהשדה) עם 7 ריבאונדים. הארדן 23 עם 12 אס' ו-9 ריב', אולדריג' 15, ג'ונסון 12, פטי מילס 10.

בדאלאס, דונצ'יץ' קלע 28 (9 מ-21 מהשדה) עם 6 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. פורזינגיס 17 עם 12 ריב' ו-5 אס', פיני סמית' 15, הארדוואי 11, ברונסון ופאוול 10 כל אחד.

סן אנטוניו ספרס (15-8) 109-ניו יורק ניקס (12-12) 121

ניצחון של הניקס.

בדומה להרבה משחקים של הניקס העונה הספסל עשה את העבודה. אחרי רבע ראשון צמוד המחליפים נכנסו וברחו להפרש גדול, אותו החמישייה של הספרס לא הצליחה לסגור. הם הגיעו ליתרון של 16 נקודות ברבע השלישי וחזרו לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים.

הסיפור של הערב הוא אולי אר ג'יי בארט, שאחרי רצף קליעות נוראי התפוצץ עם 32 נקודות ו-7 מ-8 מהשלוש. לשם השוואה, בשלושת המשחקים הקודמים בהם שיחק הוא קלע במצטבר 32 נקודות ב-2 מ-10 מהשלוש. סימן לבאות?

בניו יורק, בארט כאמור הצטיין. ברקס קלע 18, קוויקלי 16, רנדל 15 עם 7 ריב' ו-7 אס', רוז 12, מיטשל רובינסון המחליף 11 עם 14 ריב' ו-3 חסימות.

בסן אנטוניו, וויט קלע 26. מארי 15 עם 7 ריב' ו-7 אס', מקדרמוט ופלטל (8 ריב', 5 אס', 3 חס') 13 כל אחד, פורבס 12 מהספסל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 150 תגובות

  1. תודה רועי.
    לא הבנתי איך דאלאס איבדו את המשחק; נראה שהארדן לאט לאט חוזר לעצמו. אם קיירי יחזור הנטס יהיו מפלצת.
    דיוויס התחיל להתאבד על כ״ח, קרא את הביקורת של מידן?

  2. תודה על הסיקור!
    קצת הזויים הספרס, שאחרי ניצחון על הווריורס והפסד צמוד לפיניקס, פתאום מובסים על ידי הניקס המדשדשים.
    והגיע הזמן באמת שדייויס יבין שבכדורסל של היום, ובטח בסגל של הלייקרס שכולל הרבה דקןת לווסטברוק, הוא חייב לשחק סנטר. נראה אם זה ימשיך להחזיק.

  3. תודה על הסיקור.
    חבל שכמה אינפנטילים הרסו את הבלוג החי.
    בדיחות כביסה, טיטולים, קקי, פיפי, אפילו עד בדיחות שועה הגיעו.
    תת-רמה של ממש.
    כולי תקווה שאלה שמורידים את רמת הדיון ייעלמו מהנוף, ואז יוכלו לחזור ללחך עשב כל העגלים, ולעשות מו, והבלוג יפרח שוב.

      1. עגל, סתם השתעשעתי. סורי. זה הדבר שעלה בראשי כשקראתי את התגובה שלך.
        אני למעשה מסכים אתך לגמרי בענייני הסגנון וישר חשבתי שנפתח בלוג חי משלנו, עם סטייל, שיח אלגנטי ודרך ארץ.
        אבל בראשי המעוות עלה המם ששלחתי
        🤷🏼‍♂️🤣

    1. השאלה שלי היא האם מותר להגיד שראס נראה מעולה כבר די הרבה זמן? או שאנחנו עדיין טוענים שהוא הורס הכל ולא שייך למשחק?

      1. תכלס במשחק הזה הוא היה טוב,עד כדי כך שבאמצע הרבע הרביעי הוא ירד לנוח ובוסטון צימצמו ומצאתי את עצמי אומר תחזיר כבר את ראס

          1. לא להיסחף היו לו כמה משחקים לא רעים.מה שמעניין שראס מתעורר ברבע השלישי במשחקים האחרונים שזה דווקא מעולה כי עד עכשיו היינו גרועים ביותר ברבע השלישי.
            בכל מקרה עדיין שלברון משחק יחד עם ראס בדרך כלל זה פשוט לא עובד.אחד מהם בדרך כלל מנהל את ההתקפה והשני הולך לנוח

            1. אז יש מצב, ככה בשושו, שאולי אולי אולי זו לא היתה החתמה כל כך נוראית? שהבנאדם עוד לא ברמת ה'גופה'?

              אגב גם לגבי הדקות עם לברון – אולי זה טוב כי לברון צריך יותר מנוחה מבעבר, אבל גם כאן יש מצב ששני שחקנים כל כך דומיננטים צריכים זמן בשביל להבין איך לשחק ביחד.

            2. האפס במשחקים האחרונים בהחלט טוב התקפית, כל שנה יש לו שבועיים שלוש בדומה לרוביו ויכולת הקליעה שאחוזים חורגים כלפי מעלה , והקליעה נכנכסת להם ואז לצערם הקסם פג בדיוק כמו בסיפור של סינדרלה והם שוב שוברים את הטבעת.
              .
              ראסל ב7 משחקים האחרונים עם 23+ נקודות שאותם הוא קולע ב51% אחוז מהשדה 40.7% מ3, הוא לא מתקרב לאחוזים כאלה בכל הקריירה בעונה הטובה בקרייה שלו קלע 33% מ3.

  4. קבוצות די דומות סך הכל – הגנה קשוחה והתקפה מוגבלת, אבל להם היו שלשות ואת רנדל, ואנחנו היינו עייפים אז נוסף עוד הפסד לאוסף. בדקות לצעירים ננוחם, ואהבתי את המהלכים של לונדייל – מסירה יפה, שלשה, ממש יופי. הוייסקמפ שיחק קצת, הוא יותר קטן ממה שזכרתי, עלול להיות בעייתי בהגנה.
    .
    הלייקרס, מהמעט שראיתי, לא משחקים חכם במיוחד, הרבה פעולות אישיות של ראסל ודייויס. הייתה שם איזו התקפה שלברון עמד בפינה כמו איזה פי. ג'יי טאקר, ודווקא הורטון טאקר מסר לו, פעמיים! לשלשה מהפינה, במקום שזה יהיה הפוך. מוזר למדי. בבוסטון יש מחסור בכשרון, בטח כשבראון לא משחק.

    1. ראיתי את ההתקפה הזו. ממה שזה נראה בתחילת הרבע השלישי הוא ניסה לא להפריע לווסטברוק שניהל את ההתקפות. אם מסתכלים על ה 13-19 שלו אז יכול להיות שבגילו לעמוד בפינה כמו טאקר יכול לתת לו להסדיר את הנשימה.

      בכל מקרה – הלייקרס לא נראו משהו ובוסטון אפילו יותר גרוע. מדברים על אינדיאנה ופורטלנד, אבל גם הם צריכים לשקול רהבילד ברצינות, כי הסגל שלהם לא יקח אותם לשומקום

          1. אם אתה רוצה סטטיסטיקה בעייתית ולא מובהקת שתתמוך בגישה שלך – לברון בשיא זריקות למשחק מאז העונה האחרונה שלו בקדנציה הראשונה בקליבלנד

      1. אור, בוסטון לא צריכים רי-בילד כי הם סוג של בעיצומו. בקיץ יש מצב שמתפנה להם כסף, מה גם שהורפורד עם ה26 מליון שלו + ריצ'רדסון על ה12 מליון שלו הופכים שניהם לחוזה נגמר שאפשר להטריד.

            1. לבוסטון יש 149 מליון בפיירול של שנה הבאה. צודק לגבי ריצ'רדסון והורפורד + 7.5 של הרננגומז, השאלה היא מה הם יכולים לקבל במקומם ואני לא כזה אופטימי

            2. הם חוזים נגמרים. יש לזה שוק.

    2. להגיד שלבוסטון יש מחסור בכשרון זה אנדרסטייטמנט. אתמול ראו את זה חזק בעיקר כי שרודר שהיה אמור לחזק את האלמנט הזה לא פגע. מי שקיווינו שגם יוסיף בעמודה הזו הם לנגפורד ונסמית', שלצערי בדרך הבטוחה להפוך לזרים של זניט מוסקבה בשנה הקרובה. קיווינו שבעיית העומק תסתדר עם ההתפתחות של שני אלו + פייטון פריצ'ארד אבל שלושתם עוד לא התייצבו לשירות והקבוצה לצערינו שוב תלוייה לחלוטין בטייטום. זה שאנחנו במאזן חיובי זה נס.

      1. תכלס המצב של בוסטון לא ברור,ואברי אני יודע שזה קשה לך אבל איך שלא תהפוך את זה האשם העיקרי זה איינג.יש לך 2 שחקנים מצויינים להתחיל איתם פרנצייז מוצלח וכל מה שאתה צריך זה למלא את הסגל בשחקנים טובים סביבם ובטח ובטח שלא חסר לך כסף ואתה לא חרגת מתקרת השכר וצריך להחתים רק וטרנים במשכורת מינימום.
        מאוד מוזר המצב של בוסטון

        1. לגבי המצב הלכאורה לא ברור של בוסטון – הסגל של העונה הנוכחית נבנה בעיקר בשביל לפנות כסף בעונות הבאות – העונה הזו הוקרבה ביודעין וכחלק מתכנון ארוך יותר.
          לגבי איינג', אני ממש לא מסכים. קודם כל צריך לשפוט תרומה של בנאדם לאורך זמן ולא על בסיס עונה אחת ואיינג' עשה במשך שנים לא פחות מקסמים. בעונה האחרונה שלו הסגל אכן היה די מחורבן אבל זה בעיקר על הנפילה (התרסקות) הממש לא צפוייה של קמבה והיתה גם הפציעה הנוראית של הייוורד. למנהלים אחראיות אבל יש גבול למה שאפשר לשים עליהם ובנקודת הזמן שהוא פעל הוא עשה החלטות מצויינות.

          1. הפוך אברי,אני דווקא לא מסתכל על העונה האחרונה אלא על כל השנים האחרנות.איך שלא תהפוך את זה בוסטון הייתה הקבוצה עם הקלפים הכי טובים ביד.כמעט בכל עונה היא הייתה עם כל כך הרבה אופציות ואפשרויות ובכל פעם איינג פחד לעשות איזשהו צעד לשפר את הקבוצה.ה2 דברים היחידים הטובים שהוא עשה זה לבחור את טייטום ובראון בדראפט אבל מצד שני הוא לא השכיל אף פעם לבנות סביבם משהו מספיק טוב.אני לדעתי למשל איינג בחיים לא היה מביא שחקן כמו כריס פול כמו שפיניקס הביאו,הוא היה אומר מבוגר מדי ולא שווה את הכסף במקום לנסות לקחת סיכון.

            1. איינג' פחד לעשות מהלכים גדולים!?! החתים את הייוורד, החתים את קמבה, הטריד את איזייה שהיה על תקן אליל, הביא את קיירי, שיחרר את הורפורד. תגיד עליו מה שתגיד, הוא ממש לא פחד לעשות מהלכים גדולים, בין אם בדיאבד הם היו נכונים או לא.

              להגיד שלבוסטון היו קלפים 'הכי טובים ביד' זה הגזמה מטורפת. קודם כל הנקודה שלך על פול היא הכי חכמת בדיאבד, וזה לא שאיינג' לא הביא שחקנים טובים אחרים. שנית, כמו שאמרתי, איינג' עשה הכל כמו שצריך. הוא לא יכל לצפות את הפציעה של הייוורד או את הנפילה המטורפת של קמבה. זה מזכיר לי את הביקורת הדי מיותרת על הקליפרס של העונה – זה לא שלהחתים את קוואי היה טעות בזמנו.

            2. ומצחיק שאתה אומר על הבנאדם ששלח את פירס וגארנט לנטס (או הביא את גארנט ואלן מראש) שהוא פחד לעשות מהלכים גדולים. זו ביקורת די מופרכת.

            3. מסכים לגמרי שלסלטיקס היו קלפים סופר דופר לפחות להגיע פעם אחת לגמר אן בי איי ופיספסו את ההזדמנויות אבל לא בגלל איינג אלא בגלל באד סטיבנס וסגל חסר ניסיון (שני גורמים, לא אחד). סטיבנס היה טוב לסגל של טירונים שמקשיבים טוב למאמן הוא פחות טוב לסגל שיש בו גם סטארים (קיירי, קמבה ושות). הנפילה של השנתיים וחצי האחרונות לא על איינג' אלא יותר על סטיבנס שנשאר מקובע ולא הצליח להפיק מהצוות מה שהם שווים (זו גם אשמה של שחקנים).

            4. פשוט לא מסוגל לא להגיב על זה . איינג' פחד לעשות מהלכים גדולים. ראשית הקבוצה שבנה היתה מרחק משחק אחד מגמר הליגה ועד היום אני חושה שההספד ללברון היה תוצאה של שיפוט חמור ביותר.
              שנית אפרופו מהליכים גדולים הוא החליף את כל הסגל למעט ארבעה שחקנים שאיתם נשאר. אם זה לא נקרא לעשות מהלכים גדולים אז אני לא יודע מה זה כן.

          2. איינג׳ היה טוב אבל אי היכולת שלו לתרגם את הבחירות הרבות שלו למשהו טוב יותר העידה על החלטות שגויות

            1. כל הנחה שהרבה בחירות דראפט = הישגים היא מופרכת לגמרי. לבוסטון היו אמנן הרבה בחירות (לא כל כך הרבה כמו שחושבים, אגב) אבל רובן המוחלט היו נמוכות ועם הגבוהות דווקא עשו עבודה יפה.

            2. לא מעט מהבחירות הללו היו של סיבוב ראשון. מספיק טוב בשביל להפיק יותר ממה שיש לסלטיקס ביד. ההישגים לא נמדדים בנצחונות אלא בבניית סגל מעובה יותר. איך שלא תהפוך את זה בזה איינג' נכשל

            3. בחירות סיבוב ראשון שהן לא לוטרי הן לא כזה שוס והשווי שוק שלהן לא כזה גדול. מוציאים שם בדרך כלל שחקנים סוג ב'. ולמה אתה קורה כשלון? כשמסתכלים על ההישגים בשנים של איינג' דווקא יש הרבה. בהנחה שאתה לא חושב שרק אליפות או גמר ליגה זה הישג.

            4. מסכים עם חגי.אברי אני מדבר בדיוק על התקופה של אחרי השחרור של גארנט ופירס וגם אז זה לא שהוא עשה משהו גדול פשוט ניצל הזדמנות שמולו יש דביל לחוץ והפיק ממנה את המקסימום.
              לגבי כל אחד מהשמות שנתת שום דבר לא דרש מאיינג משהו לסכן.קמבה,הורפורוד והיוורד הגיעו כשחקנים חופשיים-אתה יכול לטעון שההישג הוא לשכנע אותם לחתום ובזה אני מסכים אבל זה לא שהוא עשה איזשהו מהלך ריסקי.
              לגבי קיירי שוב ניצל הזדמנות.
              לגבי הדברים שהוא לא עשה-יכל לבצע טרייד על קוואי,דיוויס ועוד שכרגע אני לא זוכר ופשוט פחד לעשות אותם ונשאר בסוף בלי כלום.
              ודבר אחרון כן אברי לבוסטון היו את הקלפים הכי טובים בליגה חד משמעית.לא סתם על כל שחקן שהיה קצת ממורמר ישר שלפו את בוסטון כאופציה כי היה לה תמיד לתת את הכי טוב אבל איינג פשוט פחד והעדיף לא לקחת סיכונים ואת המחיר אתם משלמים עכשיו

            5. אברי אתה מפספס את הנקודה. אמרתי שאיינג׳ היה סה״כ טוב. ולטעמי הביא הישגים בסמן שניהל. ספציפית היכולת שלו להמיר הרבה בחירות דראפט סיבוב ראשון שהן לא גבוהות לכדי שחקן אחד או שתיים טובים הייתה כישלון ובסופו של דבר נבחרו המון שחקנים שלא הביאו להשפעה על המשחק.

          3. אברי לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב. ותוסיף גם קיירי שהגיע ובניגוד לציפיות חרב. לפעמים צריך גם קצת מזל. וזה מה שאין שם. אני מאמין בסגל של בוסטון. הטרייד היחיד שהם צריכים לעשות זה בין הספסל לחמישיה סמארט מפנה את הפוינט גארד לשרודר ובראון שיחלים עולה 2.יחד עם טייטום הורפורד וויליאמס זו חמישיה חלומית שאין להרבה קבוצות בליגנ

  5. תודה רבה על הסיקור המהיר. בוסטון סובלת מקללת IT ועד שהיא לא תביא ברינקס לשחקן פחות מ-1.8 זה לא יפסק. 2 אולסטארים שהחליפו אותו בתפקיד הרכזכבר עזבו והדרדרו אל מחוץ לסגל של הקבוצות שלהם, נשאר רק סמארט, שיש שיגידו שבתורה רכז הוא חלק מהקללה

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול.
      אגב אני פחות מ1.80. מוכן גם על רבע ברינקס. לא צריכים אפילו לתת לי לשחק. אוכל לייעץ לאידיוטקה לחלק כיפים מגבות ושאגות על הספסל אם צריך, אפילו אכין קלטות בידור לגבש ולאחד את החדר הלבשה. לפי כל משחק אקריא להם את התגובות של רזיאל עליהם בהופס וגם במהלך המחצית.

        1. שמעון תחזור למציאות לאחרונה אתה מציע את עצמך לכל משרה שמתפנה בליגה מאמנים שחקני משנה סטארים.
          יתכן שיתנו לך תפקיד של נער מגבות אבל גם זה לא בטוח אז מציע לך לחזור לעצמך. הדברים נאמרו בהומור כמובן שלא תידלק פה אש מה שקורה פה בממוצע כל שניה.

  6. אשך,
    אני רואה שריח חירבוני לא מש מאפך..
    אם תרצה לפתוח שוב את הדיון, אתה מוזמן, אם רק תידע לקרוא מה שאני כותב ולכתוב דברים שקשורים ושלא הכנץ בבית מראש.. אם אתה רוצה לבכות שוב על "סתימת פיות" ו"זילות הדיון", קח את ד"ר נייטרלי וplay along. אתה רוצה להמשיך 'לעקוץ' (so smooooothly), לך גם על זה. בקיצור, שלא חלילה תחשוב שמישהו משתיק – תכתבו רק מה שתרצו! זו זכותכם!! תזכרו שזו זכות יסוד מובילה ותשמרו אותה!
    .
    אבל אם אתה באמת רוצה להתדיין ולא רק 'להחזיר', מר מגן דמוקרטיות מתגוננות, אז פשוט תכתוב, ואל תזיין את השכל.

      1. וואי אשך אתה כזה בכיין. אדוננו סטף אמר פעם שאם אתה רוקד תהיה מוכן שגם ירקדו עליך. אז תפסיק להתקרבן כבר ותעשה מצחיק כמו שאתה יודע

    1. מדאיג מה שקורה עם דונצ'יק
      לא חשבתי שהוא יהיה כזה פטטה כבר בגיל 20
      הוא והאיטרייה הלאטבית זה לורל והארדי (לא יודע אם אתה מכיר)

      1. אשכרה לורל והארדי :-). לוקה באמת נראה כמו חבית. כנראה דחף יותר מידי סופגניות בחנוכה, קורה לכולנו. מי שנראה פיזית מצויין זה הארדן שכולם פה הספידו.

        1. מדאיג בהחלט מה שקרה עם לוקה, מביך שספורטאי מקצועי ברמות הגבוהות ביותר לא מתאמן ואוכל כמו שצריך/ זה בעיה שקורות לא מעט בליגה (כן גם הבחור בהמשך התגובה סובל מאותה בעיה;.
          .
          לגבי הארדן אני חולק על דעתך בעניין זה, פיזית הארדן נראה במצב רע מאוד, הוא סובל ממשקל עודף, ואיטי משמעותית מהשחקן של עונה שעברה ואני לא מדבר בכלל על גרסת הMVP ביוסטון, הוא מתקשה ליצור הפרדה מהמגן ולא פעם הולך על זריקות קשות, אתמול הקליעות פשוט נכנסו מול שיקגו זה היה 5 מ21 מהשדה.

            1. החולצה בקושי עולה על הבלון העונה לשם הארדן למזלו יש לו זקן שמסתיר את הסנטר הכפול, אתמול נכנסו לו כמה קליעות קשות אז כביכול זה נראה טוב. אבל הארדן של העונה כבד להחריד.

            2. אתה לא אמור לגור בארה'ב? איך אתה מגיב בשעות כאלו?

            3. במקסיקו כעת (: לא מעט פעמים אני מתעורר במהלך הלילה ואז מגיב

            4. ברור

            5. נחמד – פיפי, תגובה זריזה (או עשר), והופ חזרה לאישה.

        2. לוקה לא צריך לשמור על שחקנים כמו הארדן. זו הטעות המרכזית.
          יכול לבוא אלינו לג"ס, בגודל וברוחב שלו הוא יישחק אצלנו פאוור פורוורד. האמת שהוא יותר גבוה מדריימונד אז אפילו יכול להיות סנטר… לא צריך לרוץ כל כך הרבה אחרי גארדים. זה לא טוב לו.

          1. הארדן לא רץ (: במשקל שלו הוא בקושי זז כבד כזה.
            אף אחד לא אמר שלוקה צריך לשמור על הארדן אל שהוא צריך לשמור על הגוף ולהתאמן כמו שצריך, הילד שמן וברור שלא שמר על עצמו והתאמן בקיץ (הגיע בכושר נוראי).
            .
            * בכדורגל נהוג להחליף חולצות אחרי משחקים לצערי בNBA אין דבר כזה, היה מצחיק לראות את לוקה והארדן מחליפים חולצות ומתחרים ביניהם למי יש קרס יותר גדולה, ההימור שלי על הסנטר הכפול של לוקה.

    2. צריך זקן יותר גדול משל הארדן, משהו ויקינגי כזה באורך 60 ס"מ.
      ועגל הממוצע בין הפטטה לאיטרייה זה צ'יפס או תפוצ'יפס?

  7. פול ג'ורג', אמביד, הארדן, דרנג'לו ראסל, ביל, דינווידי, טייטום.
    (שחקנים שקולעים באחוזים נמוכים משל ווסטברוק.
    .
    יוקיץ', יאניס, קרי.
    (השחקנים היחידים בליגה בנוסף ללברון שקולעים 25+ נקודות ב-55%+ אפקטיבי)
    .
    108.4
    (הרייטינג ההגנתי של הלייקרס. מקום 15 בליגה)
    .
    הלייקרס אולי מסריחים לפרקים את הפרקט,
    אבל מגמת השיפור קיימת, והעונה עוד ארוכה.

    1. גיא דוראנט לא ברשימה שלך עם יוקיץ', יאניס קרי ולברון?!
      ומי שצריך להיות שם, מבחינת הלייקרס, הוא כמובן דיוויס

    1. לא יודע האם זה בגלל שבוסטון קבוצה די מוגבלת בהתקפה(טייטום וזהו) אבל ההגנה של הלייקרס המשחק הזה הייתה סבירה + .ראס לא בדיוק שמר אבל כן ניסה לעשות פעולות הגנתיות,פעם אחת לקח תוקף עוד פעם הצליח לחטוף נדמה לי לטייטום.בכל מקרה כולם לפחות ניסו לשמור אז הפעם המצב היה יחסית מעודד

        1. שחר סתם מתוך סקרנות. בהנחה שראס פשוט לא משחק עד סוף העונה (נגיד פציעה או ביי אאוט) לאן אתה רואה את הלייקרס מגיעים?

  8. אברי – ראס טוב כל העונה – גם סטטיסטית וגם במגרש. הוא השחקן הכי טוב ויציב של הלייקרס השנה. כולם פה עם שריקות מהבית. יפה ששמת לב 👍👍
    תודה על אחלה לסיקור לאחלה ערב

      1. חחחח קיר גבס מצויין
        הוא קולע טוב יחסית משחק הרבה ומהר נרגע עם האיבודים גבוה באסיסטים ובריבאונד ולא שומר כרגיל. יציב וטוב, דוחף קדימה ומפעיל יפה את איידי מלו ומונק. לברון מפריע לו.
        מי נותן עד כה עונה טובה ממנו?
        טריי לילארד לוקה דינווידי מוראנט סימונס קיירי?

        1. דה שוט אתה מבלבל לצערי עונה שלמה עם רצף של כמה משחקים טובים שבהם הקליעה נכנסת לאפס והוא קולע באחוזים שהוא לא התקרב אליהם בקריירה (יש לו רצף כזה של שלוש שבועות כל עונה ואז הוא חוזר להיות איימת הטבעות וסיוטי הקרשים).
          , הוא לא קולע טוב יחסית לליגה מתחת לממוצע בכמה אחוזים, מאבד בכמויות מסחריות והגנה אוי ההגנה.
          .
          הלייקרס במאזן שלילי ללא לברון כשאפס מוביל אותם הרחק מהפלייאוף, לא מבין איך זה מסתדר עם התאוריה שלך שלברון מפריע לראס, אבל רואים את העולם הפוך במכונה.

          לוקה וטרי נותנים עונות טובות משמעותית ממנו גם מוראנט, וזה מצטרף לנבואה שנכתבה עוד בתחילת העונה ונתנה לנו בידיי הנביאים הידועים בשם אשך &ברוך. הנבואה אומרת שעדיף קייירי לא משחק מראס משחק, ועד עכשיו היא הוכיחה אץ עצמה

            1. גולדן סטייט שומרים. גם פיניקס. ראית את בוקר בשנתיים האחרונות?
              מגן על הוא לא יהיה אף פעם,
              אבל הוא משתדל.
              .
              דוגמה נוספת –
              קליבלנד. המאזן המפתיע שלהם הוא בראש ובראשונה בזכות ההגנה.
              ראית את גארלנד משחק השנה?
              הפתעה ענקית, כיף גדול.
              .
              אז כן, יש מי שנותנים הגנה,
              והפלא ופלא גם גוזרים קופון.

            2. צודק גיא דוגמאות טובות מי ששומר צף למעלה. הרוב לא שומרים 🙂

            3. כמעט כל הליגה קליר פאת. שומרים אומרים לי חחח. בקושי הצלחתי למצוא 10 שחקנים לדירוג שחקני ההגנה 🤣🤣🤣🤣
              נותנים לרוץ לגלגל כדור עד קשת ה3 זה אחד המצחיקים ואז לרוץ ללייאפ 🤣🤣🤣

            4. בקונטנדרית צריך לשמור…

            1. זה לא מעניין. השיקצה גם קונוס בהגנה ומאט להם גם את ההתקפה

            2. שחר, אין ספק שהוא התחיל נורא. גם אין ספק שלאחרונה הוא נראה מצויין.

            3. גם לאחרונה הוא מאבד ולא שומר. מדגם של חודש זה המינימום, שווה לבדוק

          1. נו זו התקופה הזאת בשנה כל שנה יש לו תקופה כזאת שגורמת לבן אדם לצפות שהינה משהו טוב יקרה אבל זה באמת ראס בלאטה והתקופות הטובות האלה הולכות באותה מהירות שהן באות. זה משהו במוח אצלו ואצלו המוח לא ניתן לתכנות. בקרוב יחזור לסורו.

      1. ההגנה של בוסטון ממש לא הבעיה העונה, לא מעט משחקים הם נצחו דרך ההגנה, הבעיה זה ההתקפה שמתחילה בטומטום שמשחק כמו שמעון בשכונה.

          1. אני מסכים איתך, אבל למה להחליף את המקורי בשביל חיקוי בצבע עור שונה? כל מי שעבד תחת ברט בראון אסור לו להתקרב לליגה

        1. ההגנה שלהם גם זבל. אז מה אם גיישון מהנדס לנו תודעה שזה הגנת טופ 10 🤣🤣🤣
          טייטום ירד 2 רמות בהגנה.
          גיישון גם שוכח להזכיר שגיילן לא שיחק. מנסה לרמות אותנו שהשיקצה כיכב מול הורפורד ביג אל וטוסיק וויליאמס

          1. בבקשה,
            ככה נראית תגובה של ילד קטן.
            תגובה שמתעלמת מהעובדות (מה לעשות, ההגנה של בוסטון מדורגת במקום ה-10, וזה למרות חסרונו של בראון).
            תגובה מזלזלת שמנסה להגחיך בכסות של הומור ("גיישון", כל הסמיילים הלא קשורים, מהנדס תודעה, מנסה לרמות).
            תגובה שפשוט מנסה להטריל.
            .
            אז ילד,
            תבין –
            אני כאן באתר בשביל לדבר כדורסל.
            תמצא חברים שנהנים מסוג התגובות שלך. לבריאות.
            יש מי שכיף לך להתנגח אתם והם מסכימים לך? לבריאות.
            התגובות שלי?
            שחרר.
            לא תמצא כאן תשומת לב או דו שיח.

            1. נו באמת מה הקשר הגנת טופ 10. אתה רוצה לומר שהם שמרו טוב אתמול?
              כן או לא? שאלה של כדורסל

            1. רזיאל איזה כניסות? מה נהיית טנש? לא הסכמתי איתו שניסה להאדיר את השיקצה עם טענה שלבוסטון הייתה הגנה חזקה במשחק או שהם הגנת טופ 10…
              השיקצה קיבל קליר פאת. אני רוצה שהוא יודה בזה 😂😂😂

            2. זה לא טנש ולא שבר, בניגוד לשמות שמדביקים לשחקמנים באן בי איי, האנשים שנכנסים לאתר כן קוראים מה שאתה כותב עליהם וגיא ביקש בנימוס בהתחלה שתפסיק להגיב בצורה מזלזלת.
              תראה קצת גדלות רוח ותוריד את המינון. יש גבול.
              וזה לא קשור במי צודק. שניכם צודקים ושניכם טועים.

            3. שמעון ביקש ממך להפסיק, תשחרר

          2. שמעון, אין בכלל ספק שגיא צודק. בוסטון במאזן חיובי למרות ההתקפה הנוראית שלה. כנראה שהגנה גם מנצחת משחקים. וכן, אתמול גם ההגנה לא עבדה.

            1. תשמע ראיתי את בוסטון אולי 4 פעמים העונה בכולם ההגנה הייתה חלשה וההתקפה יותר. גם נגד פילי הגנה שעשתה כביכול 87 נק זה בעיקר בגלל הפסחים מהצד השני.
              אולי מול אורלנדו הקאבס ודטרויט יש להם הגנה חזקה לא יודע….

            2. שימון, הניצחון נגד פילי היה בזכות הגנה מצויינת של הסלטיקס.
              יש סרטון שבו רואים את אמביד זורק פעמיים את סמארט שלא נכנע ונצמד אליו כמו קרצייה, בסוף אמביד איבד את הכדור לדעתי.
              ההגנה עבדה מצויין במשחק הזה. מול הלייקרס ההגנה לא היתה טובה.

  9. תודה על הסיקור!
    כמה דברים על הנטס:
    הם במגמת שיפור – כל הזמן רואים התקדמות של קבוצה שקיבלה הרבה מכות ומחפשת את הזהות והרוטציה הנכונים.
    דוראנט והארדן זה יתרון עצום בקלאצ' – אני עוקב שנים אחרי דוראנט בקלאצ' והנוכחי הוא הקטלני ביותר (תמיד הוא היה תותח). כשהוא לוקח את המשחק עליו אי אפשר לעצור אותו. השילוב עם הארדן הוא המתאים ביותר אליו (יותר מווסטברוק ולדעתי יותר מקרי).
    קלקסטון נגר, אבל מתאים למה שהנטס צריכים – לא סתם הוא נשאר כל הרבע הרביעי אתמול. הוא קצת עקום ולא באמת שחקן אבל יש לו משהו שאין לאף גבוה אחר בנטס – רגליים. בהתקפה הוא יכול אפילו לקפוץ ואז זה מייצר לחץ אחר על הטבעת ועושה להארדן את החיים הרבה יותר קלים, ובהגנה הוא יכול להחליף אוטומטי וזה מסבך את כל התכנית של היריב. שיעלה קצת במשקל והוא ייאחז ברוטציה. בכלל הרכב של הארדן-מילס-האריס-דוראנט-קלקסטון יכול לדעתי לעשות טרור, גם בחזקות ביותר (ואני מכוון ללוחמים, כשגרין יהיה הרבה פחות חופשי בהגנה אם הוא יצטרך להיצמד יותר לטבעת).
    פורזינגיס – בגלל שאני עוקב רק אחרי הנטס (יותר נכון דוראנט) אני לא מבין מה הולך באמת בליגה וניזון מכתבות ומשמועות. אחת מהן הציעה טרייד של פורזינגיס ועוד מישהו על אירווינג. על הנייר זה נראה סבבה, גבוה שיכול לחסום וקולע מבחוץ. בפרקטיקה זה נראה נורא. הוא בלי ספק ה-2.21 הכי נמוך שראיתי ובאמת סופט באופן שלא יתרום לנטס במאום.

  10. לוקה שמן הייתי קונס אותו כל חודש מליון דולר על כך אחוז שומן מעל 10 אחוז. לי נראה שהוא לא פחות מ 20 אחוז ככה שזה 10 מליון כל חודש.
    עם עבודה נכונה ותזונה נכונה, אבל אמיתית, לא כזו כמו השקר "הבריא" שהאמריקאים מוכרים בכל מקום, תוך חודשיים הוא בעיניינים. אני בטוח שלזבל הרעיל (שבאמריקה קוראים לו אוכל) שמוכרים באמריקה יש השפעה קריטית על בריאות השחקנים. מנטלית וגופנית
    אגב לא רק לוקה עם הבעיה הזו יש הרבה שחקנים בליגה הזו שלקרוא להם מקצוענים זו גניבת דעת. מתאמנים גרוע אוכלים גרוע ובכללי מנהלים אורח חיים לא בריא, בטח לא ברמה של ספורטאי מקצועני אמיתי. העיקר שמיליונים זורמים.
    ככה נראית שחיתות.
    .
    ראסל הכובס מסובב פה חצי פורום במכבסה ובסוף העונה כבר יצטרך לפתוח עוד אגף שלם. שחר ויניב יצטרכו אקסטרה מרכך😉

  11. מנחם המעורבבים שלך יוצאים יותר יפה במיוחד כשהם מדליקים באור את החסרי מושג שחושבים
    שיש להם קצת הבנה בכדורסל.

    רק אתמול לפי התגובות של חלק גדול מרפי ההבנה לברון בגיל 37 הוא שחקן גמור.
    הלילה לברון בהופעה שמראה מדוע הוא השחקן הטוב בליגה גם בגילו,גם אם הוא חלה בקורונה ולא נמצא בכשירות מלאה.
    מדובר בשחקן היסטורי שמוביל פרנצ'יז לאליפויות בניגוד לאחד כמו סטפן קורי שצריך להיות מובל לשמה.

  12. בס"ד
    שלום עליכם.
    תודה על הסיקור.
    שחקני המשנה של דאלאס החטיאו כל כך הרבה שלשות ברבע האחרון, זה היה גורם חשוב בהפסד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט