מעורבים קצרים ומעורבבים מיומיים של הופס/ האם הרוקטס הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA היום? / מנחם לס

1.קייל לאורי הראה ליאניס מאיזה צד משתין הדג בניצחון גדול של מיאמי

כשאתה רואה את לוח התוצאות ורואה את קלעי החמישייה העולה של המילווקי באקס – יאניס 15, כריס מידלטון 20, בובי פורטיס 18, ודרו הולידיי 27 (רק גריסון אלן עם 8 היה בסינגל דיג'יט), אתה אומר לעצמך 'אין מצב שהם מפסידים למיאמי הפצועה'.

אבל למיאמי ישנו יהלום שהגיע מטורונטו – קייל לאורי. מה שהוא עשה ברבע הרביעי צריך להיכנס לספר הדברים של הכדורסל: שתי חטיפות כדור קריטיות. שלשה אחרי שלשה. חדירות ומציאת האדם הפנוי. הוא הצליח להרחיב את הגנת הבאקס ולגרום לכמה בלגנים עם הכניסות שלו ומציאת האדם הפנוי.

מיאמי עלתה עם חמישייה מוזרה: פיג'יי טאקר (קלע 15), כלב מרטין (ה-1.94 הזה מאונ' נבאדה בחמישייה בפעם הראשונה קלע 28!!!) קייל לאורי 22, ודנקן רובינסון(6). אבל ברבע האחרון קייל לאורי החליט שמיאמי מנצחת, והוא השתיל את רצונו, ומשחקו האדיר, על כל מי ששיחק איתו.

ניצחון מצויין למיאמי.

2. ברגע שראיתי את לוקה מכדרר נגד הנטס אמרתי לגייל: "תראי את לוקה. השמין כמו פרה". לשמחתי לוקה מודה שבקיץ זה הוא הוסיף כמה קילוגרמים. 10? כך לוחשים.

רג'י מילר גם קלט את לוקה השמן:

אחרי המשחק לוקה נשאל בקשר למשקלו. הוא מודה:

ב-El Mundo הספרדי הייתה ידיעה שהוא העלה 10 ק"ג!!!

חבל שלא שאלו אותו (ואת פורזי!) היכן הם הסתפרו. בוודאי באיזו מספרה קומוניסטית במזרח אירופה. הפדחת של שניהם נראית כמו תחת של חזירים.

3. עולם הכדורסל שולח ברכות יום הולדת לגורדון הייוארד חודשיים לפני יום ההולדת שלו

גורדון הייוארד לא הבין את מאות הברכות שקיבל, כשהוא עונה "תודה, אבל רק עוד חודשיים".

מה שקרה הוא שבטוויטר הופיעה תמונה של הרוקי של הסלטיקס סם האוזר, שדומה לגורדון, ובמבט חטוף הרבה הוטעו וחשבו שזה גורדון עם טוויטר המברך אותו על יום הולדתו.

4. דמיאן לילארד יורה בחזרה על כל השמועות

הטוויטר שעוד מעט תראו ותקראו מחר איזה 5-6 מעורבים שכתבתי אתמול והבוקר על דמיאן לילארד ש-א) נמצא בריב עם מאמנו צ'אונסי ביליאפס, ב) הפיטורין של אולסי באו כעוד הוכחה שהפורטלנד רוצה דרך חדשה עם נשיא חדש של פעולות כדורסל שיתחיל תקופה חדשה ללא לילארד, ו-ג) שלילארד משתמש בפציעת גיד של שריר הרקטוס פמוריס כתרוץ לשביתה שהוא נמצא בא.

הנה הטוויטר:

חוזהו של לילארד הוא עד – וכולל – עונת 2024-5. הוא אמר היום שהוא הודיע לכל ההנהלה של הבלייזרס שהוא לא רוצה טרייד שמערב אותו בכל צורה או אופן, והוא הודיע בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שהוא וצ'ונסי הם ביחסים מצויינים, הם נפגשים יומית, והנושא היחיד הוא כיצד לשפר את מצד הקבוצה, שהיא היום 14-11, והסיכויים לאליפות שבפורטלנד כה הרבו לדבר עליה הם, בואו נגיד, קטנים כמו המגדלים במשמר העמק.

5. בראדלי ביל לא מוכן להתחייב לויזרדס אפילו שמונח לפניו חוזה על 185 מיליון ל-4 שנים

לא רק זאת, אלא שהוא ELIGIBLE לחוזה על 241.6 מיליון סופרמקס ל-5 שנים באופסיסון הבא.

אז מה הוא אמר ל-פוסט-אפ?POST UP? (https://sports.yahoo.com/bradley-beal-on-waiting-to-sign-extension-i-want-to-see-that-commitment-to-me-160433333.html

הוא אמר: "אני לא ממהר לחתום. יש לי זמן. אני שחקן ויזרדס בנשמה ורוצה להישאר בקבוצה. אבל אני רוצה שהקבוצה תראה לי שהיא מוכנה להשקיע כסף ולהביא שחקנים טובים מספיק לאליפות. אז אני לוקח את העמדה של 'חכה וראה'"

זה הבולשיט הגדול ביותר שקראתי או שמעתי מאז לברון אמר לפני 3 שנים שהסיבה היחידה שהוא נשאר ב-NBA למרות גילו היא 'אהבת משחק שעדיין לא באה על סיפוקה".

וביני לבין שמעון, אם האידיוטים מוושינגטון נותנים לו 241 מיליון ל-5 שנים – כסף שיחנוק אותם ל-5 שנים מלהביא כל שחקן רציני אחר – מגיע להם שחקן כמו בראדלי ביל בכמעט 50 מיליון לעונה.

6. טריי יאנג נכנס בעיתונאי של ההאוקס מה-ATHLETIC

בקיצור, העיתונאי כתב משהו ואוהד ההאוקס הגיב לטוויטר שלו. העיתונאי הגיב שזה שכתב מה שכתב או שאין לו $5.99 לשלם לחודגש ל-THE ATHLETIC, או שהוא נכנס אבל הוא לא מבין מה שהוא כתב.

טריי יאנג הגיב: "גם אני לא ניכנס ל-THE ATHLETIC לקרוא אותך". ליאנג, עם חוזה ה-207 מיליון שלו, בוודאי יש כסף להיכנס ל-THE ATHLETIC. הוא לא ניכנס כי הכתב של ההאוקס ב-דה אתלטיק Chris Kirschner ידוע כאנטי טריי יאנג וההאוקס.

אין לי כוח להיכנס לכל מה שקרה. מי שמעוניין – הנה זה:

Trae Young refuses to give a local writer a pass just because he covers Young’s team.

Atlanta Hawks beat writer Chris Kirschner of The Athletic got into it with a Twitter user this week. The user criticized the premise of one of Kirschner’s articles and then said that they were not going to pay to read it as the article was paywalled. Kirschner fired back by calling the user “broke.”

Kirschner’s tweet drew the attention of the Hawks star Young.

“Smh, who says this?!?” wrote Young. “I ain’t buying that article.. what that make me?! #NextQuestion”

That is basically a checkmate from Young, the biggest star of the team that Kirschner covers. Young also recently got a $207 million max extension from the Hawks that kicks in next season. He is definitely not broke.

As part of his coverage of the Hawks, Kirschner has written negative articles about Young and teammates before. Perhaps that played a part in Young’s scathing reponse to him here as well.

7. הסנטר של יוסטון כריסטיאן ווד רוצה לדעת מה התכניות של פופ לגביו לזמן ארוך

הרוקטס היו הקבוצה המלהיבה ביותר מכולן השבוע, והרבה בגלל הסנטר שלה כריסטיאן ווד. הוא שוחח עם קלי איקו מהאתלטיק (https://theathletic.com/2992478/2021/12/06/christian-woods-play-overall-mentality-a-factor-in-rockets-rapid-success-everyone-knows-i-want-to-be-an-all-star/?source=nbatw) אחרי הנצחון הששי ברציפות, כשה-2.10 מ' הזה יושב על 16.5 נק' למשחק עם 11.1 קרשים עם SHOOTING LINE של 574./368./406. כשבששת משחקי הנצחון הוא קלע 19.3 עם 11.7 קרשים.

אז מה הבעייה שלו?

"איש לא דיבר איתי על שום דבר!".

מה הוא רוצה? שפופ יישב איתו וילטף לו את הגב? פופ, שהיה לו טים דנקן?

הירגע, ילד. יום אחד מישהו מההנהלה יצטרך לדבר אתך. בינתיים סגור את הפה, קלע, וקח ריבאונדים.

8. אגב, גם גריסון מתיוס היה שחקן אחר של יוסטון שהלהיב ביותר במשחק ההתקפה שלו

הוא היה בשבועיים האחרונים שחקן ה-"CATCH-AND-SHOOT" מהטובים בליגה, אם לא הטוב ביותר עם האחוזים הנהדרים שלו. ממשחק למשחק הוא הופך יותר ויותר ל'תקווה הלבנה' החדשה!

9. נא לזכור שיוסטון רוקטס עושה מה שהיא עושה ללא קווין פורטר וג'לן גרין הפצועים. הערב היא האכילה את הנטס. היש מצב שמאז שהארדן עזב היא עולה, ועולה, ועולה, עד שהיום היא שווה לווריורס כקבוצה הטובה ביותר ב-NBA?

לפי ג'ונתן פייגן מהיוסטון כרוניקל (https://www.houstonchronicle.com/texas-sports-nation/rockets/article/Jalen-Green-Kevin-Porter-Jr-remain-out-injuries-16682411.php?utm_campaign=CMS%20Sharing%20Tools%20(Premium)&utm_source=t.co&utm_medium=referral) פורטר עדיין סובל מפציעת הירך שלו, אבל הוא במצב של 'יום ליום', ואילו גרין עם פציעת ההמסטרינג שלו, "אבל הוא 'עומד לחזור לשחק SOONER RATHER THAN LATER',

10. טי ג'יי מקונל מהפייסרס עבר ניתוח יד ויחמיץ את שאר העונה

הוא קרע את רצועת ה-scapholunate של מפרק כף היד הימני ויהיה בגבס 12 שבועות לפחות. אחרי תקופה ארוכה כזאת בגבס החזרה לפעילות תמנע היא חצי בערך מהתקופה שבגבס, עובדה שתמנע ממנו כנראה לחזור לשחק העונה.

11. אוג'י אנונובי וקם בירץ' מטורונטו רפטורס 'לא יחזרו לשחק בזמן הקרוב'

לפי המאמן ניק נרס, "לשניהם פציעות שלוקחות יותר זמן להחלים מאשר חשבו תחילה. הם לא אמורים לחזור לפעילות בזמן הקרוב"

12. שמעתם זאת כאן ראשונים מכל מקום אחר: התכוננו ל-SHAKE-UP שישקשק את כל ה-NBA בפייסרס

התכוננו להר געש באינדיאנה פייסרס. ישנם ליחושים שלארי בירד היה זה שהתחיל עם הרעיון ל-SHAKE UP רציני ביותר אם אינדיאנה רוצה להפסיק להיות 'קבוצה לא רעה במרכז הקונפרנס המזרחי' ורוצה במקום 'לחזור לימים שאינדיאנה לחמה על ראשות המזרח'.

איך עושים זאת?

אומרים שלום לדומנטיס סבוניס, מיילס טרנר, וכריס לברט, ומחליפים אותם בשחקנים באותה קלאסה שלהם, אבל אולי עם DNA של 'להיות בטופ'.

זה יקרה פתאום וזה יהיה זעזוע גדול ביותר ב-NBA!

13. מה קורה עם ג'יימס ווסרמן? סטיב קר אמר שהוא חוזר למחנה האימונים. זה היה לפני יותר מחודשיים

הווריורס הם 4-20. 16 מהנצחונות היו בדאבל דיג'יטס. סטף קרי עומד לשבור את שיא השלשות של ריי אלן. אז מה פתאום נזכרתי בג'יימס ווייסמן?

כי נזכרתי שסטיב קר אמר שהוא יחזור לפרקט במחנה האימונים, ועתה חודשיים אחרי הוא עדיין נעלם ואיננו. 8 חודשים אחרי ניתוח המיניסקוס, והוא עדיין נעלם גדול.

האם הווריורס מסתירים משהו?

אז באתי היום להרגיע את אוהדי הווריורס. מאומה לא קרה לווייסמן. סטיב קר פשוט טעה. ווייסמן הוא 2.14 ששקל כשנפצע 110 ק"ג. היום הוא שוקל 114 ק"ג כשהוא הוסיף 4 ק"ג של שרירים באימוני הכוח לגוף העליון שהוא התאמן משך כל תקופת פציעתו.

ניתוח מיניסקוס של קריעה מחלטת לוקח 6 עד 8, 8 וחצי חודשים להתאחות. ווייסמן בסיום החודש השמיני.

"אנחנו זהירים מאד איתו. זאת חתיכת מסה לנחות איתה על ברך שרק תפרו את המיניסקוס שלה. הוא כבר מתאמן אבל הרופאים לא מאשרים עדיין השתתפות מלאה ב0-5 על 5. עוד שבוע, שבועיים, וגם זה יבוא", אומר עכשיו סטיב קר..

Umm. Where are we — December 6th?” Steve Kerr said. “So, he hasn’t scrimmaged yet. By the time he comes back and scrimmages, it’s going to take some time from there. You guys can do the math. I don’t want to be a headline.”

14. זאיון ויליאמסון העלה קילוגרמים. נראה כמו חבית

זאת תמונה לפני שהוא העלה איזה 40 פאונדס

הנה הכותרת האנגלית לפוסט עליו:

Zion Williamson has ballooned to even crazier weight

משקלו היה כששיחק 284 פאונדס. תחלקו ב-2.2 כדי לקבל בק"ג. אומרים שהיום הוא שק=וקל 330 פאונדס. הוא כמובן עדיין סובל מהפציעה ברגלו, ומשקל עודף כזה רק יגדיל את זמן החזרה למשחק.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. יוסטון?
    במשפט אחד –
    פחות גרועים ממה שניתן היה להאמין.
    (6 ניצחונות והכל)
    .
    זה, דרך אגב, עבור קבוצה בבניה מחדש, אחלה מקום להיות בו. יש פוטנציאל, יש ניצוצות של כדורסל טוב ולעיתים תחרותי, ותהיה ככל הנראה עוד בחירת דראפ גבוהה בשנה הבאה…
    .
    לוושינגטון אין שום ברירה למעט לנסות להחתים את ביל על מקס מוקדם ככל האפשר.
    אחר כך, הכל פתוח. יהיו בעת הצורך מספיק קבוצות שיחקו אותו בטרייד.
    לא יחתום?
    יעזוב תמורת כלום.
    זה המקרה הגרוע ביותר עבורם.

    1. אני מסכים, לגבי ביל כמה לדעתך קבוצות יהיו מוכנות לשלם עליו אם חוזה? שחקן שחושב רק על סטטיסטיקה אישית ולא משפיע על טור הנצחונות לא שווה יותר מדי, גרסה רעה של קיירי

            1. שחקן על לכל מצב. מהבודדים שיכולים לשחק 1 נגד 5 ולקלוע בצרורות. החסרון היחידי שלו זה קליעה ל3

            2. שחקן שכונה שלא יגיע לשום מקום, הוא יכול להיות אופציה שלישית מצויינת במידה וישנה את האופי, אבל הוא בשום פנים ואופן לא שחקן על או משהו שקרוב לזה

      1. אגב ברוך לא קשור אבל בתור GM עילאי שהיה עושה עבודה מדהימה ובוחר את פורטר, איך היית מתמודד עם הפציעה הנוכחית שלו? ואיך לא ראית את זה מגיע..?

        1. תמיד היה סיכון לפציעה של פורטר, אתה מסתכל על פוטנציאל ועל מצב הקבוצה יש לך סגל צעיר עם פרנצייז פלייר חד פעמי , הסגל על הנייר בהנחה שכולם בריאים הוא אחד החזקים בליגה אם לא החזק שבהם,תוסיף את הפוטנציאל המדהים של פורטר והחוזה מקס היה נו בריינר. הGM עשה נכון חד משמעית אם החוזה מקס בסיטואציה שהייתה גם אם זה יתברר כטעות.
          .
          איך לא ראיתי את הפציעה של פורטר? אתה יודע שאין לי גישה לדוחות הרפואים שלו ושל הקבוצה כן?
          .
          איך הייתי מתנהל עם הפציעה?די פשוט נותן לו את כל הזמן והבטחון שיצטרך כדי להחלים, כיוון שהוא שחקן שחתום ל5 שנים ואין שום סיבה/ רצון להטריד אותו עכשיו, שערך ברצפה.

          1. דנבר בניגוד לך,ברוך, ראו את התיק הרפואי של פורטר וגם יכלו לדרוש ממנו בדיקות נוספות כתנאי למתן החוזה ובכל זאת בחרו לתת הארכת חוזה. זה אומר דרשני.

      2. תודה הסטטיסטיקה של בראדלי ביל תביא לו את המקס גם היכולות שהציג שנה שעברה. לגבי הניקס הם יקברו את עצמם עשור קדימה אם יביאו לו מקס, הוא יכול להיות ככופצייה שלישית מצויינת לא כפרנצייז פלייר.

    2. גיא אני מתעקש בד"כ לא להיכנס לענייני GM ומתעניין רק במשחק עצמו. אבל תסביר לי משהו קטן לא בקשר לביל דווקא אלא בקשר לכל כוכב –
      נגיד בקבוצה שלי יש את בראדלי ביל וישנה קבוצה שניה שמתחרה על שירותיו.
      .
      אופציה א' – אני מחתים אותו ל-5 שנים בחוזה גדול. אם הקבוצה השניה רוצה אותו, יתבצע טרייד בו אני אקבל (נניח) 3-4 שחקנים טובים, אז לא הפסדתי.
      .
      אופציה ב' – אני לא מחתים אותו. הוא שחקן חופשי אבל לי יש טונה של כסף ביד. הקבוצה השניה לא יכולה להחתים אותו כי כבר חתומים אצלה שחקנים. היא מוצאת דרך לשחרר אותם בשביל לפנות מקום לשכר של ביל ומחתימה אותו. אני מחתים את השחקנים ששוחררו באותו כסף.
      .
      הסה"כ הוא אותו דבר, לא?
      אני מניח שאיפשהו מסתתר עניין של חוזים ושל גמישות.

      1. וואלה שאלה מעוררת מחשבה.
        אני מניח שההבדל בין שני התסריטים הוא שבראשון, יש לי שליטה על התהליך, אני מחליט איזה טרייד אני עושה ותמורת איזה שחקנים אני מוכן לתת את ביל. הוא חתום אצלי ויש לי קלף מיקוח.
        בתסריט השני אני נאלץ לשחרר שחקן, ויהיה לי כסף לקלוט שחקנים אחרים, אבל אין לי שום שליטה על מי יהיו השחקנים החופשיים בשוק, והאפשרויות שלי יהיו כנראה הבררה שקבוצות יבחרו לשחרר – וגם עליהם אני אצטרך להתחרות מול קבוצות אחרות שאולי ירצו אותם.

      2. קבוצה שמאבדת שחקן מקס ללא תמורה יכולה להיות היכן שהוא בין –
        יש לה מקום מתחת לתקרת השכר להביא שחקן מקס במקום
        לבין
        יש לה קצת מקום מתחת לתקרת השכר
        לבין
        למרות שעזב, אין לה מקום מתחת לתקרת השכר.
        .
        ניקח את הוויזרדס,
        להם תאוריית יהיה מקום מתחת לתקרת השכר.
        מי יגיע לוושינגטון?
        דוראנט וקרי לא…
        מי כן?
        מי מוכן לחתום בקבוצה כזו כשחקן שוק חופשי?
        .
        שאלה טובה.
        אני לא חושב שיש לה תשובה טובה.
        .
        יש סיכוי גדול בהרבה לקבל תמורה ראויה אם יחתום על מקס (לא חסרות דוגמאות למקרים עבר דומים).
        .
        ביל קולע הרבה נקודות,
        הוא צעיר מספיק,
        ואין בעברו פציעות.
        יהיו לו מחזרים,
        אם זה בשוק החופשי,
        או אם זה בשוק הטריידים.

        1. תודה לך וגם לנעמיקו.
          אני יודע שהוא יקבל מקס, פשוט לא תמיד ברור למה הקבוצות לחוצות להחתים שחקן.
          כנראה שברוב המקרים זה משתלם בגלל מה שאמרתם.

        2. בדרך כלל מי שיחתום על חוזה כזה זה שחקן שלא מוצא את עצמו כבא לידי ביטוי מספק
          ו/או לא מרוצה בקבוצה שלו ו/או שמחפש לקפוץ מדרגת שחקן יציב תורם לכוכב ע"ע ג'רמי גרנט. קשה לחזות מי שחקן כזה בדרך כלל כי זה הרבה תלוי במוטיבציות פנימיות ועניינים תוך קבוצתיים שאין איך לראות ממקומנו מחוץ לעולם הפנימי של קבוצות.

      3. הפחד. GM זו משרה מלחיצה
        .
        אני לא מחזיק מביל. לדעתי וושינגטון צריכים לבדוק מה יוכלו לקבל תמורתו. למשל בראון מבוסטון תמורת ביל ולבצע עסקאה אחרת על בסיס אחד או שנים מהפורוורדעם שלהם תמורת גארד.

  2. תודה על המעורב המשובח.
    הארדן שמנמן לוקה שמן ציון בטטת על, אין ספור פצועים ולאלה קוראים מקצוענים?! שודדים בטרנינג שצוחקים עלינו ערב ערב.
    .
    המערב חזק הרבה יותר מהמזרח למרות האשליה בתחילת העונה. אין חדש תחת השמש.
    במערב ברוקלין הייתה קבוצת מרכז טבלה כמו הקליפרס

  3. מנחם קרעת אותי עם הכותרת שלך על יוסטון. לדעתי מה שמסמלת ההצלחה של יוסטון וווד זה קאמבק של סנטרים בליגה הזאת. גם מובלי ואלן בקליבלנד לא חייב סנטר שעומד על קו ה 3 כמו ברוק לופז להיות דומיננטי.

  4. אחלה מעורב, באמת ליגת שמנמנים נהייתה פה.
    טי.ג'י מקונל נראה כמו הרואה חשבון הכי חמוד במשרד, אחד שמתחפש לנהג אוטובוס בפורים 😀

  5. לוקה לא השמין עכשיו הוא העלה את כל המשקל הזה לפני פתיחת האימונים של סלובניה לאולימפיאדה. אז ראיתי אותו נגד פורטו ריקו כמדומני או קונגו או משהו היה לו שם סנטר כפול והיה נראה כמו פילסברי אפילו הבאתי את זה פה והסתלבטנו עליו. מאז הוא הרזה קצת אפילו.
    בNBA הם נזכרים בהכל בדיליי או שלא הולך לקבוצה אז מחפשים עוד סיבות. שהם הצליחו לא היה להם אומץ לומר את זה.

  6. אחלה מעורב מנחם, תודה.
    אולי הפיתרון הוא לאחד את אינדיאנה ופורטלנד לקבוצה אחת, כמו מ.ס. אשדוד.
    לקבוצה יקראו פורטלנדיאנה טרייל-פייסרס ומגרש הבית יהיה איפשהו באמצע בשאיין, וויומינג.

  7. תודה על המעורב.
    לא מובן איך שחקן מקצועני מעלה כ"כ הרבה משקל (ציון,הארדן,לוקה) ובטח יש עוד מלא שלא תופסים כותרות.
    יוסטון – לא באמת חזקים, ורק מתרחקים מבחירת דראפט גבוהה מאוד

    1. אחרי לא מעט שנים העונה הזאת אין מתח והתרגשות ואני סתם נהנה לראות אותם משחקים.
      קבוצה צעירה עם אחלה שחקנים

  8. תודה דוקטור
    מסכים איתך לגבי ביל – הם צריכים להיפטר ממנו ולהשיג עבורו חבילה יפה.
    זה שחקן שכונה שלא יכול להוביל קבוצה.
    פירוק אינדיאנה + וייסמן – בדיוק מה שאמרתי פה לאחרונה – צריך טרייד וייסמן + קומינגה על טרנר ויש לנו אלופה.

    1. ביל זה העונש לג.מ הטיפש הבא שיתן לו מקס 😀😀

      וואשינטון כאלה אהבלים שלא החליפו את ביל בזמן.הוא יעזוב בלי רווח בסוף העונה

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              אתם רעים אתם באד בויז
              הגבוה זה האשף (עטלף חרקים) והשמנמן, שימון בכבודו ובעצמו…
              https://www.youtube.com/watch?v=hIf2tVIqJhQ

            2. לא יודע אדון אשף
              בתמונה אתה נראה רזה.
              את שימון כבר היה לי הכבוד לראות.

  9. האם ברדלי ביל שחקן יותר טוב מסטף קרי וקווין דוראנט? התשובה היא לא ולכן הוא לא שווה את הכסף של חוזה מקס. הוויזארדס כבר הוכיחו שתמורת ווסטברוק אפשר להביא שחקנים טובים שמשדרגים את הקבוצה (ע"ע קוזמה והארל). לגבל אנדיאנה, לא מאמים שהם יעשו טרייד עבור סאבוניס ו/או טרנר.

    1. ה-nba לא מתנהג כמו שוק חופשי. בשוק חופשי המשוואה שלך נכונה –
      דוראנט וקרי ירוויחו יותר מביל.
      .
      אבל זה לא המצב. יש שכר מקסימום,
      מה שבהכרח אומר השחקן הטוב בליגה הרוויח כמו השחקן ה-20 בטיבו.
      .
      יותר מכך –
      יש גם כללי שכר שהם חלק מהסכם קיבוצי.
      אלו קובעים ששחקן כמו ביל, נגיד שחקן מקס גבולי, אם יש עבורו שוק (שלא יהיה ספק – יש עבור ביל שוק),
      לקבוצה בשורותיה הוא חתום על חוזה נגמר,
      אין הרבה ברירות.
      לשלם לו מקס בחוזה חדש, או לראות אותו עוזב תמורת כלום.
      .
      השורה התחתונה –
      לוויזרדס אין באמת ברירה.
      הם יודעים,
      ביל יודע,
      שאר הקבוצות יודעות.
      .
      זו הסיבה שקיבל הצעה מוקדמת,
      זו הסיבה שהוא יכול להרשות לעצמו להמתין.

      1. גם בשוק חופשי – לפעמים זה תלוי במה שאתה יכול להשיג בכסף שיש לך, לא בכמה שהוא מוצלח ביחס למה שאחרים קנו.

  10. תודה רבה דוק
    אני לא כזה מופתע מיוסטון, כשמוציאים שני שחקנים מרכזיים שכל כך לא יעילים כמו פורטר וגרין, יש הזדמנויות אחרות שמחכות לשאר הקבוצה, ארמוני ברוקס ומתיוס תופסים ימים חמים, ווד טוב מאוד וגורדון מזכיר נשכחות. הכישרון שם, גם אם קטן, הוא רק היה צריך הזדמנות לבטא את עצמו

    1. פורטר ג׳וניור דווקא כן לקח חלק משמעותי ושיחק טוב ב-3 או 4 הניצחונות הראשונים ברצף. כנראה שזה השילוב שלו ושל גרין ביחד בחמישייה שלא כל כך מוצלח. שינוי נוסף שקורה ברצף הזה הוא שדניאל ת׳ייס ירד לספסל (חוץ מאיזה משחק אחד נראה לי שפתח, כשווד היה פצוע). הוא לא היה כל כך אפקטיבי כשפתח לצד ווד, ובלי קשר הוא לא כזה אפקטיבי – יוסטון יותר אפקטיביים בחבורה נמוכה סביב ווד, כשבדקות שווד נח שנגן זוכה להשתפשף (והתקרה שלו בהחלט נראית מסקרנת, יותר ממה שלת׳ייס יש להציע).
      אין ספק שסילאס יצטרך לחשוב מחדש כיצד לשלב את גרין כשזה יחזור מהפציעה שלו. זה לא יהיה בריא, לא עבור ההתפתחול של גרין ולא עבור הקבוצה, אם שוב יזרקו אותו למים העמוקים סתם ככה.

  11. מנחם חיסל את לאורי …. מיסכין
    וסטון אומרת תודה מנחם.כל הדרך ללוטרי
    בבקשה דברי הלל(אני מקיא על עצמי) על המצחינים מל.א ובעיקר על הגבונה והבולבוס.תודה מראש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט