מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

1. הזמן של קולינס להראות איזה ביצים יש לו

 

הדבר החשוב ביותר שקרה בהחתמתו של ג'ייסון קולינס לחוזה של 10 ימים בנטס היא העובדה שכל העסק עבר חלק וכמעט ללא הופלה. כןם, העתונים ציינו היום שאמש היה ערב הסטורי כשבפעם הראשונה שחקן ידוע רשמית כגיי משחק משחק NBA. אבל במשחק עצמו, ובחדר ההלבשה כעבור 30 שניות שכחו מי הוא, ורק במסיבת העתונאים שאלו אותו שאלה און שתיים. זהו. ניגמר.

מעתה זה עניין של יש לו או אין לו כדורסל. הרבה כדורסל אין לו – זה בטוח – אבל הוא גבוה, הוא חזק, יש לו ניתור, והוא בעל נסיון. מה שכן יש לו זה מוח. כבוגר סטנפורד עם B.S ב-INFORMATION THEORY הוא יודע דבר או שניים במתמטיקה ובתורת המחשבים. הוא החזיק מעמד 12 שנים בליגה מאז הוחתם מס' 18 בסיבוב הראשון בדראפט של 2001. ז\לי זה אומר שיש לבנאדם כדורסל אפילו שהוא לא דווייט האוארד. עליו לדאוג שבכל ערב הוא יוצא עם 6 עבירות או שבעוד 9 משחקים הוא יהיה מחוסר עבודה. כשאתה בן 35, ואפילו עם גובה של 2.12 מ', אתה צריך לתרום לפחות בהגנה כדי לשמור על הג'וב שלך. בילי קינג, מנכ"ל הנטס, אמר שההחלטה היתה מבוססת על יכולת בלבד: "ברוק לופז לא חוזר העונה ואנחנו צריכים סנטר. העדפנו לפניו את גלן דייויס וג'ורדן היל, אבל כפי שאתם רואים זה לא יצא לפועל. הוא היה הבא בתור ברשימה". פרוקורוב? הוא שלח הבוקר הודעה קצרה כתגובה לשאלה של עתונאי מהניו יורק טיטימס: "אותי לא מעניין עם מי הוא עושה סקס. אותי מעניין אם הוא יודע לשחק כדורסל, וזאת החלטה של קינג".

END OF STORY.

 

2. מה יהיה הסוף עם כרמלו אנטוני?

 

עד מתי? עד מתי יכול אחד משחקני ה-NBA הטובים ביותר לקרוע את עצמו, לסבול 'דאבל-טים' כמעט כל הזמן כי הארבעה לצידו הם נגרים, ולסיים עוד משחק עם 35 נק', והפסד ב-8 או 10?

זה היה פחות משנה כשהניקס היתה בפלייאוף נגד אינדיאנה, עם סכוי סביר לגבור עליה ולפגוש את מיאמי בגמר.

כל משחק הוא יושב על הספסל, מנענע ראשו כלא מאמין, ולא יודע בעצמו מה לעשות. אני יודע מה אני הייתי עוש/ה במקומו כעת חייה: הייתי קונה מהניקס את החוזה שלי, וכבר ביום חמישי הייתי שחקן משוחרר לחלוטין (אלא אם כן הלייקרס היו מחתימים אותו ב-48 השעות המותרות, דבר שאני לא מאמין שהם היו עושים. נחכה ונראה אם דדי מדבר על זה). בקבוצה עצמה ישנם פצועים, ישנם שחקנים מבוגרים, אין פוינט גארד טוב מספיק, אין הגנה, אין סנטר המסוגל לקלוע יותר מ-10 נקודות בסוג המשחק הקיים, ואין מאמן היודע כיצד להוציא טוב מחבורת השחקנים כפי שהיא.

הניקס הפסידה שניים רצופים,ף 5 מ-6, ו-8 מ-10 האחרונים. הם 35-11 ובמקום 11 במזרח. הניקס לא מסוגלת להגן על הפרימטר, אז אחרי כל סל נגדה היא נותנת את הכדור לאנטוני בציפייה שהוא יתקן את המצב. קש/ה – כמעט בלתי אפשרי – להאמין שרק בעונה שעברה הם היו 28-54. זה בטוח לא היה ג'ייסון קיד שעשה את ההבדל. זה משהו שקרה ל-PSYCHO של הקבוצה כולה שהתפרקה. כרמלו לא מבין מה קרה כמו כל אחד אחר. "זה מתחיל להיכנס עמוק לנשמה שאנחנו לא מסוגלים לנצח יותר; אני לא זוכר שאי פעם הרגשתי הרגשה כזאת בהופס. קשה יותר ויותר לשחק עם דינמיקה כזאת בראש".

גם קשה לשחק סופי משחקים כמו ה-50 דקות במשחק ההארכה (הפסד) לאורלנדו כשכרמלו בקושי הצליח להתרומם והחמיץ את 11 הזריקות האחרונות שלו. זהו מצב בלתי אפשרי לעיר כמו ניו יורק, ובינתיים אני לא רואה כל תרופה למחלה.

 

3. העתיד של כריס בוש – טכנולוגיה

 

כבר כתבתי כאן פעם שכריס בוש הוא לא רק אחד משחקני הכדורסל הטובים ב-NBA, אחד מהמתלבשים המודרניים ביותר,ואחד המצחיקיפ ביותר. הוא גם אחד האינטיליגנטים ביותר. כתבתי לכם שההובי שלו עוד מהתיכון מהיה לאסוף מחשבים ישניםאו מקולקלים שאנשים זרקו, ולבנותם מחדש. כשה-IPOD החדש יצא לשוק, הוא מייד פירק אותו לראות איזו מין חייה זאת. בזמן האול-סטאר וויקאנד, כששאר השחקנים בילו את יום ששי בערב במסיבות ואת יום שבת בשינה, הוא היה משתתף פעיל ב-ALL STAR TECHNOLOGY SUMMIT במלון ריץ-קרלטון בדאונטאון ניו אורלינס.

היו שם המוחות המבריקים ביותר בטכנולוגיה והביזנס של כדורסל. כשהוא לבוש "TO THE NINES" כפי שאמרים כאן עם חליפת שלושה חלקים, הוא היה השחקן היחיד בוועידה כי הוא היחידי המיבין בדברים כאלה. הוא ישב בשורה הראשונה בהרצאה הראשונה עם הדגמות "MULTI-DEVICE EXPERIENCE" עם אנשים כעלי ראוגני, הצ'יף אופרייטינג של טוויטר, נשיא CABLEVISION ג'יימס דולן (אילו ידע רק לנהל ככה את הניקס!),  בעל הדאלאס מבריקס מרק קיובן, ומנכ"ל TBS דייויד לוי.

כל ההרצאות דנו בהתפתחויות טכלונוגיות חדשות בספורט בכלל וכדורסל בפרט.

"אני מעוניין גם בחלק הטכנולוגי. ב- "a comparative Analysis of innovating systems". ב- DIACHRONIC ANALYSIS. ב-FUZZY KNOWLEDGE, ב-CSIS. לא רק מבחינה טכנולוגית, אלא באספקטים העסקיים של כל הטכנולוגיות החדשות. שם אני רואה את העתיד שלי אחרי כדורסל.

סתם הכנסתי זאת כדי שלאשך ושאר חבריו הפירטיים באתר יהיה קצת יותר כבוד לבושית!

 

4. ראיון ESPN מגזין עם אנטוני דייויס

 

 

ESPN: אנשים רבים בקבוצה אומרים שאתה אדם אחר העונה. לא רק שחקן אחר.

א.ד:  בעונה הראשונה הייתי יותר מדי מרוכז בעצמי. פציעות וכו'. עתה אני מרגיש שהגיע הזמן לתרום יותר לקבוצה, לחברה, ולקהילה בה אני חי.

ESPN: במה שונה משחקך העונה?

א.ד: ב-TEAM USA למדתי להתרכז בדברים החיוביים שבמשחקי.  למדתי שאני יכול לשחק עם הילדים הגדולים ללא נחיתות. למדתי לא לפחד לעשות מה שאני יודע, ולא משנה מי שומר עלי.

ESPN: אתה אמרת שקוץ' מונטי אמר לך שאתה יכול להיות שחקן 'גדול'. הוא אמר 'כמה גדול'? 'גדול כמו טימי דנקן'?

א.ד:  הוא אומר לי שיש לי את התכונות הטובות שיש לטים דנקן ודייויד רובינסון, אבל שעדיין לא הגעתי לרמה בה הם היו. אבל הוא גם אמר לי שהוא גילה במשחקי דברים שלא היו להם.

ESPN: למשל?

א.ד: הרבה יותר מוקדם לדבר על כך. צלצל אלי עוד 5-6 שנים.

ESPN: מי עד עתה הוא המץ' הקשה ביותר שלך?

א.ד: בתחילה זה היה טימי כי ידעתי מה הוא הולך לעשות אבל משהו בתוכי אמר, 'מן, אתה לא יכול לחסום אותו'. רגש הנחיתות הזה כבר עבר לי.  בינתיים דייויד ווסט. הוא הרס אותי בעונה שעברה. אני מחכה למשחק העונה להחזיר לו. אבל ללא ספק דייויד ווסט.

ESPN: האם הוא היה אחד מאלה שלא הפחידו אותך כשהיית בקולג'?

א.ד: דפיניטלי. תמיד זה היה דנקן. זאק רנדולף. פאו גאסול. אני מצאתי אותו THE TOUGHEST TO GUARD.

ESPN: האם ב-TEAM USA באו אליך שחקנים ועודדו אותך?

א.ד: הראשון היה קווין דוראנט. הוא בא אלי ואמר, "גביים. אתה הווטרן עכשיו. אתה בנבחרת ארה"ב. לא רוקי ולא ירוק. אתה שחקן בנבחרת הטובה בעולם, אז אל תפחד לעשות עלינו נכמה תרגילים. תאמין לי שאף אחד כאן לא יודע יותר ממך; הם רק משחקים אותה כאילו הם ידענים גדולים". גם קוץ' K בא אלי ואמר לי לא לפחד ךלעשות שגיאות. הוא אמר לי שבכל משחק כמאמן הוא עושה בין 5-6 שגיאות, אז גם לי מותר!

ESPN: האם היית LEADER בקנטקי?

א.ד: NA…בקנטקי יש רק לידר אחד וזה קוץ' קליפרי. אפילו לחייך צריך לקבל רשות. הוא עושה את כל ה-TALKING. אתה צריך לשתוק, להקשיב, ולעשות מה שהוא אומר. עכשיו אני קצת מצטער שלא הייתי קצת תקיף יותר בקנטקי.

ESPN: על מה עבדך הקיץ? מה החלק החלש שלך?

א.ד: אתה מ-ESPN מגזין ואתה לא יודע? ה-POST UP GAME. זה ידוע. זה בגלל שהייתי פוינט גארד כל חיי. האקים אולג'ואן…עבדתי איתו. למדתי עולם חדש. אני לא אהיה "THE DREAM" מיד, אבל לאט-לאט יתחילו להעריך אותי יותר.

ESPN: איזה שחקנים מעניינים אותך ביותר ועליהם אתה מסתכל הכי הרבה?

א.ד: זה קל. קווין גארנט. נוביצקי. כרמלו אנטוני. וחאקים. כרמלו לא עושה POST UP אבל למדתי ממנו "IN BETWEEN POST UP" וזה מאד עוזר לי.

ESPN: מה זה 'אין בטווין פוסט אפ'?

א.ד: אם אתה לא יודע, אני לא מוכן לגלות.

ESPN: לא ראינו הרבה שלשות העונה.

א.ד: זה לקיץ הבא.

ESPN: מה עוד לקיץ הבא?

א.ד: כוח ומשקל. העליתי כבר 8 ק"ג. אני לוחץ 35 ק"ג יותר. אני רוצה עוד 6 ק"ג ועוד 25 'לחיצות'.

ESPN: לפני 4 שנים היית 1.88 מ'. מה השתנה מאז?

א.ד: הכל.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. אני לא מבין איך וודסון עדיין מאמן. אפילו אין להם את הבחירת דראפט שלהם אז למה להשאיר את המאמן הגרוע בליגה יחד עם מייק בראון?

  2. אני לא מבין…. בגיל 17 דיווים היה 1.88 ועכשיו הוא 2.08 ?
    זה די מנוגד לכל מה שאני יודע, שבגילאים האלה גובהים מעט.

    מוזר

    1. ממש מוזר אבל נכון , הייתה כתבה עליו עוד שהוא היה בקולג' שהוא אשכרא הפך מפוניט גארד לסנטר בחצי שעה , גם כשהוא היה בפוינט הוא היה בהרכב הראשון של הקבוצה שלו בתיכון

  3. שנה אחרונה בתיכון דייוויס לא היה פוינט גארד(גיל 17), אני זוכר אותו היטב ממשחק המקדונלדס אול אמריקאן של אותה שנה, הוא כבר אז היה מעל ל-2 מטר.
    אם אני לא טוטעה עד לשנה השנייה בתיכון הוא באמת היה מטר 88 ושיחק שוטינג גארד.

    אגב אוליאניק מקרה די דומה.
    גם כן שיחק שוטינג גארד וצמח 20 ומשהו ס"מ בשנתיים.

  4. מנחם כרמלו אנטוני רחוק מאוד מאוד מלהיות "אחד משחקני הנבא הטובים ביותר" כפי שכתבת. פה הטעות. לא מנהיג, לא שומר, לא מוסר אף פעם, בקיצור ווליום סקורר טיפוסי. הבנאדם לא עשה כלום בקריירה, כנראה שכדורסל זה יותר מלקלוע לסל. מה שאינך מציין אף פעם זה כמה נזק סגנון המשחק שלו מביא איתו. המון נזק כי זה לא כדורסל, זה 1*1 וככה לא מנצחים כלום. הוא די מחריב את כל מה שמסביבו כי הוא לא יודע למסור.

  5. הוא מדבר על משקל וכוח אבל הדבר הויזואלי הכי מרשים אצלו שהוא עבד עליו קשה מאוד מהיום שנבחר בדראפט זו חגורת הכתפיים.

    עולם אחר ממש מאותו שחקן רזה שהיה בקנטאקי, הכתפיים שלו עם מוטת הידיים נותנות לו יתרון פשוט אדיר. מפלצת של ממש הילד המכוער הזה.

  6. אני מבסוט עליו שהוא לא שם על אף אחד ומשאיר את החד גבה ואפילו עושה את זה בכזה סטייל שעוד רגע זה נהפך לטרנד

  7. לדעתי אנטןוני דייויס הוא אחד השחקנים החיוביים ביותר בליגה מכל הבחינות, כולל אישיות, ענווה, וסתם חביבות. אחלה שחקן. אחלה טיפוס. הלוואי והיו רבים כמוהו!

  8. אשך אמר לי שכריס בוש בונה על קריירה עתידית בהשחלת ישבנים מקצוענית.
    ספורט אצילי ותובעני, וענף אולימפי בקרוב מאוד, אם להאמין לשמועות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט