דני נ' הקאבס, הג'אז נ' הסלטיקס, הדרבי של ל.א ובמרכז יום שישי הגדול, גמר המערב העתידי, משחק מספר 2 בין הווריורס לסאנס! / דור בלוך

דני נ' הקאבס, הג'אז נ' הסלטיקס, הדרבי של ל.א ובמרכז יום שישי הגדול, גמר המערב העתידי, משחק מספר 2 בין הווריורס לסאנס! / דור בלוך

2:00 אינדיאנה פייסרס (15-9) – מיאמי היט (9-13):

ההיט אינם קונטנדרים:

מאז שלברון עזב את מיאמי אני תמיד היערכתי את הקבוצה הזאת פחות מאחרים, טעיתי בגדול בעונת הבועה, צדקתי בהרבה מהמקרים האחרים, ואני מצטער, גם העונה אני פשוט לא יכול לראות בקבוצה הזאת כקונטנדרית במזרח שיש בו את ברוקלין ואת מילווקי.

אז כן שני ההפסדים האחרונים לדנבר וקליבלנד הושגו בלי ג'ימי באטלר ללא ספק השחקן החשוב ביותר של מיאמי, ועד 3 ההפסדים ב-4 המשחקים האחרונים שלהם מיאמי עמדה עם מאזן ממש לא רע, אבל אתה מסתכל על הקבוצה הזאת שעשתה מאזן של 6-7 בחוץ עד כה העונה ואתה שואל את עצמך ממה בדיוק אני אמור להתרגש פה?

ג'ימי באטלר הוא נהדר, מיצוי מזוקק של פוטנציאל, אשר לאחר שהיה במקומות הכי לא נכונים עבורו הגיע סוף סוף למקום הכי נכון עבורו, אם יש צדק אלוהי הכדורסל ידאגו שיפרוש כאן. טיילר הירו חזר לקלוע סביב ה-40% משלוש, ויחד עם דנקן רובינסון שקולע פחות טוב הם נותנים למיאמי אופציות לא רעות מחוץ לקשת.

לשלישיה הזאת יש להוסיף את בם אדביו, סנטר טוב, יכול להיות סנטר של אלופה, אבל לא יכול להיות השחקן השלישי הכי טוב באלופה אם תשאלו אותי וזה מה שמיאמי צריכה ממנו. ואחרון אחרון חביב קייל לאורי. המנהיגות שלו וההתאמה שלו ל"תרבות ההיט" aside, ונשים בצד גם את סיכון הפציעה שהוא איך נאמר, ניכר, לאורי הוא פשוט כבר לא זה. יש לו 12 נקודות לערב עם 7.5 אסיסטים, הוא אפילו קולע סביר, אבל כדי להיות שחקן שני או שלישי באלופה, כבר לפני 3-4 שנים הוא צריך את השחקן הטוב בליגה לצידו, במיאמי אין לו את זה וגם הזמן לא עשה איתו חסד.

ואולי הפיל הכי גדול בחדר הוא שמעבר לחמישיה הזאת למיאמי אין עומק. פי ג'יי טאקר עולה שם בחמישיה, ויחד עם מרקיף מוריס הם השניים היחידי םשמהווים שחקני NBA של ממש ברוטציה.

כל זה לא כדי להגיד שמיאמי אינה קבוצה טובה. היא בהחלט עשויה לעשות חצי גמר מזרח, אפשר לטעון שהיא ברמה של שיקאגו, אבל לפחות נכון להיום, היא לא ברמה וגם לא קרובה לברוקלין, מילווקי, פיניקס וגולדן סטייט שהן הרביעיה המובילה כרגע בליגה, וזה מבלי לדבר על אפשרות של מהלך של קבוצות כמו פילדלפיה או בוסטון או התפוצצות של אטלנטה שיכולות להפוך את צמרת המזרח לאפילו צפופה יותר.

הימור: בם ובאטלר לא אמורים לשחק הערבמול אינדיאנה, שמצידה סופרת כבר 3 הפסדים רופים ו-4 ב-5 משחקים. בתנאים האלה נוצר משחק מאוזן ועם מאזן החוץ החלש של מיאמי, אני אלך עם אינדיאנה. הפייסרס ב-5

2:00 וושינגטון וויזארדס (8-14) – קליבלנד קאבלירס (10-12):

הוויזארדס אינם במרחק טרייד אחד מגמר אזורי:

נהיה איזה דיבור לאחרונה שהוויזארדס, שיש להודות הם הפתעת העונה ונראים נהדר, נמצאים במרחק מהלך אחד מלהתמודד מול הגדולות של המזרח, הרשו לי לצנן את ההתלהבות.

לוויזארדס נכון להיום אין סופרסטאר. בראדלי ביל פשוט לא משחק כאחד. 22.7 נקודות ב-43.5% זאת אחת מהעונות החלשות שלו. מעבר אליו, אני באמת חולה על דינווידי הוא שחקן נהדר אבל גם סיכון פציעה מזעזע וסופרסטאר הוא לא. קוזמה, קולדוול פופ, עושים את מה שהם עשו עבור לברון בלייקרס – נותנים ידיים ארוכות ואתלטיות שמאפשרות הגנה חזקה וריצה, ויחד איתם נמצאים גאפורד, הארד ואבדיה שיחד יוצרים חבורה שמאוד מקשה את החיים.

זה בסיס ממש נחמד, אבל כל עוד ברטאנס לוקח את ה-20 מליון שלו הביתה, לוויזארדס יהיה קשה לבנות תלכיד שיכול ללכת עד הסוף. זה יכול ללכת באחת משתי דרכים – או בצירוף של בלו צ'יפר לבראדלי ביל, משהו שיכול לקרות דרך הימור פסיכי על וול, סימונס או קיירי ולקוות שמשהו שם ישתנה מהותית, פעולה שאני לא הייתי נוקט, או על ידי הוספת שני שחקנים מהגוון של ג'יילן בראון ומיילס טרנר ויצירת שלישיה יחד עם ביל שמתאימה לשחק יחד ויכולה לייצר שלם שגדול מסך חלקיו בסגנון של מה שקורה בפיניקס.

וושינגטון כאמור, רחוקה מאוד משם.

הימור: דני בספק בגלל מחלקה (לא קורונה), קליבלנד במומנטום נהדר עם 3 נצחונות רצופים שבהם החזיקה את היריבות על 96 נקודות או פחות מכך. גם הווריורס בכושר טוב עם 3 נצחונות ב-4 האחרונים והם מחזיקים במאזן בית נהדר של 2-8, לכן גם כאן נלך עם הביתיות. וויזארדס ב-8

2:30 אטלנטה הוקס (10-12) – פילדלפיה 76'ס (11-11):

מה שקורה בפילי הוא אושר גדול:

פילי מתפרקת וזה תענוג צרוף.

3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים הורידו אותה למאזן 50-50, ואם הם לא ימצאו פתרון לפלונטר של סימונס אז מקום בפלייאין נראה כמו התרחיש הסביר ביותר עבורם.

אני אוהב את אמביד ומקסי ויש לי חיבה של חנונים לשיטות של דארל מורי, אבל החטא הקדמון של הטנקינג חייב להיענש. כן, היו שעשו זאת קודם, גם קבוצות מוערכות ואהובות כמו הספרס, אבל מעולם לא בעוצמה, בחוסר הבושה ולאורך זמן כמו שעשו זאת פילי.

והלקח חייב להיות שזה פשוט לא משתלם, ושהדרך לבנות קבוצה אלופה, הדרך שנותנת את הסיכוי הטוב ביותר לעשות זאת היא אחת משתיים – או (במקרה הטוב) בנייה הדרגתית שמאפשרת לשחקנים ללמוד לנצח יחד, כשהם שואפים כל פעם למטרה גבוהה יותר ויותר, כפי שעשתה למשל מילווקי תוך הוספת שחקנים בבחירות דראפט חכמות או טריידים על שחקנים שהביקוש להם בירידה (כן הם גם זכו בלוטו עם יאניס) או פיניקס, או (במקרה הרע) על ידי הוספת כוכבים לקבוצת אינסטנט כפי שעשו לברון ודיוויס, קוואי וג'ורג' או דוראנט והארדן עם קיירי.

את האפשרות השנייה אני ממש לא אוהב אבל האפשרות של הטנקינג חייבת להיעלם מהעולם, זה הורס את הליגה פשוטו כמשמעו.

הימור: פילי סובלת מהקורונה שחטף אמביד וכמובן מההיעדרות של סימונס, אמביד התראיין היום ואמר שהוא מתקשה להתאושש – לכו להתחסן – בהתאמה פילי הפסידה 3 מ-4 משחקיה האחרונים, בעוד ההוקס התאוששו מפתיחת עונה חלשה כדי להיראות פשוט נהדר ולנצח 4 מ-5 משחקיה האחרונים, אומנם מול יריבות חלשות יחסית. הלילה זה צריך להיות שלהם, עם מאזן 2-8 בבית. הימור: אטלנטה ב-12

2:30 ברוקלין נטס (6-15) – מיניסוטה טימברוולבס (11-11):

בעולם ללא פציעות, לאליפות אחת בעונה אחת, דוראנט הוא הבחירה הראשונה בדראפט:

קווין דוראנט הוא אולי לא ה-MVP של הליגה כרגע (זהו קארי, אין מה לעשות), אבל אם הייתי צריך לבחור שחקן אחד לעונה אחת כדי לבנות קבוצה אלופה, בעולם ללא פציעות זה היה דוראנט, הבן אדם הוא שחקן כדורסל מפעים, ויהיה עצוב מאוד אם הוא לא יקבל את הקרדיט המגיע לו בסוף הדרך בגלל שהיה לו את חוסר המזל לסבול מהטמטום של הוויתור על הארדן והטמטום נקודה של ווסטברוק, ובסופו של דבר בגלל האופי שלו שהוביל אותו לבחור את הבחירה הקלה והנוצצת בשני הצמתים הבאים שעמדו בפניו.

בעונה שבה קיירי ארווינג לא משחק, והארדן סובל מחוסר כושר בפתיחת עונה (כרגיל) ומשינוי החוקים סביב העונשין (אם כי יש לציין שהוא טוב בהרבה העונה משאנשים נותנים לו קרדיט, מה שתמיד נכון על הארדן) כשבלייק גריפין נראה כמו צל של עצמו ומה שיש לו מעבר זה בערך אולדרידג' והאריס, דוראנט גורם במו ידיו הענקיות לברוקלין להמשיך ולהיראות כקונטנדרית.

בשקט בשקט דוראנט נותן את העונה הסטטיסטית הכי טובה שלו מזה כמעט עשור. יש לו28.6 נקודות עם5.6 אסיסטים 7.5 ריבאונדים בכמעט 40% לשלוש וכמעט 54% מהשדה – שיא קריירה, וכל זה בפחות מ-36 דקות. אבל האמת היא אפילו גדולה ממה שרואים בסטטיסטיקה כי דוראנט, כבר סדר גודל של עשור הוא שתי הנקודות הכי בטוחות בליגה, מה שגרם ללראות אותו לצד ווסטברוק להיות חוויה שגורמת לך לרצות לשבור את הטלביזיה. ובצד השני הוא שחקן הגנה כל כך הרסני שיכול לשמור על 5 עמדות, יכולת שאי אפשר להפריז בערכה ב-NBA של היום.

השאלה האם תהיה לו הזדמנות להתמודד על טבעת השנה תלויה בהרבה דברים שלא קשורים אליו, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שהוא יעשה הכי הרבה שניתן פיזית ואנושית לעשות כדי להגיע לשם.

הימור: מיניסוטה עושה עונה חמודה בהחלט והייתי רוצה לראות את הבסיס של אדווארדס וטאונס בלי הסרטן לעיניים שהוא דאנג'לו ראסל, לכרגע זה לא אמור להיות קרוב. ברוקלין ב-12

3:00 יוסטון רוקטס (16-5) – אורלנדו מג'יק (18-5):

הרוקטס צריכים לשחק עם ג'ון וול:

בימים האחרונים התחילו דיבורים על כך שוול יחזור לשחק, וויכוחים על גודל תפקידו בקבוצה, מספר דקות וכד'. בסופו של דבר, הרוקטס פשוט מתנהגים בטמטום. כן להפסיד הרבה זה חשוב, אבל אתה לא יכול לפורר את הפרנצ'ייז שלך בדרך לשם.

כן אתה חייב לתת לרוקי הכוכב שלך אתה הבמה אבל כדאי שיהיה לו עם מי לשחק, אחרת זה כמו לתת לו לשחק סקרימג' כל העונה במקום לשחק משחקי כדורסל אמיתיים.

ובעיקר אם הם רוצים שלוול יהיה איזשהו ערך טרייד באיזשהו שלב הם חייבים לתת לו לשחק, זאת ליגה של תפיסה, ואם התפיסה היא שוול הוא שחקן גמור, או לפחות יש סיכוי שהוא כזה זה מוריד את התוכלת של ערך הטרייד שלו דרמטית.

תנו לוול לשחק, זה כדאי לכם.

הימור: אלוהים, אני לא יכול אפילו להתחיל להסביר כמה לא איכפת לי מתוצאת המשחק הזה. כריסטיאן ווד בספק וזה משמעותי מבחינת יוסטון, מעבר לזה מדובר בשתי קבוצות המאוזנות בעד כמה הן גרועות. הימור: אורלנדו ב-4

3:30 דאלאס מאבריקס (9-11) – ניו אורלינס פליקנס (18-6):

לוקה דונצ'יץ' חווה בשקט את העונה הגרועה ביותר שלו:

מהידועות שלוקה אינו מהשחקנים ששומרים בצורה הטובה ביותר על גופם, בוודאי לא בתקופת הקיץ והעונה זה ניכר.

הוא משחק את כמות הדקות הגבוהה ביותר שלו בעונתו הרביעית ב-NBA, וקולע 25.6 2 נקודות פחות מבעונה שעברה, ו-3 פחות מזו שלפניה, אבל הוא עושה זאת גם ביעילות פחותה כשהוא קולע 1% פחות ל-3 3% פחות ל-2, ו-6 אחוז פחות מהעונשין.

עד כה לוקה היה התגלות, הוא השתפר משנה לשנה ואותרג למעשה, מאחורי הביקורת על ההנהלה של דאלאס, על חוסר היכולת של פורזינגס להפוך לשחקן המשלים שלוקה צריך לידו וחוסר היכולת של הסגל המקצועי לפגוע בחיזוקים שיהפכו את דאלאס למועמדת אמיתית.

אבל במקביל לכל המתרחש בדאלאס, לוקה צריך להראות שהוא ממשיך להשתפר מעונה לעונה, הוא עדיין בחור צעיר מאוד ויהיה כאב לב אם הפוטנציאל האדיר שלו לא ימומש.

הימור: כתבתי בעבר על הפליקנס, מדובר בקבוצה מכפירה והיא הראתה זאת בתבוסה ב-22 הפרש לאותה דאלאס אך לפני יומיים. אין סיבה לחשוב שהלילה יהיה שונה. דאלאס ב-20

4:00 יוטה ג'אז (7-14) – בוסטון סלטיקס (10-12):

אין לי ממש מה להגיד על המשחק הזה, שתי הקבוצות משעממות אותי להחריד.

הימור: ליוטה, קבוצה ביתית טובה באופן מסורתי יש עונה פושרת במישור הזה באופן מפתיע (4-8), בוסטון אחרי פתיחת עונה חלשה מראה שיפור מסויים וניצחה את שני משחקיה האחרונים, כך שהמשחק הזה יכול להיות צמוד יותר מכפי שהמאזנים מראים. יוטה ב-5

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (11-12) – לוס אנג'לס קליפרס (11-11):

המשחק הזה הוא ההוכחה לכמה מעט אנחנו יודעים על העתיד, וכמה הרבה אנחנו יודעים על ההווה:

כאשר קוואי לנארד ופול ג'ורג' הצטרפו לקליפרס, ודיוויס חבר ללברון בלייקרס, היה לי ברור כשמש שבשנתיים-שלוש הקרובות זה יהיה גמר המערב והגמר האמיתי של הליגה, זה פשוט לא יכל להיות אחרת. הליגה התבססה על 3&D של פורוורדים ארוכים באבטיפוס של קוואי לנארד, ובלייקרס חברו להם שני שחקנים שהם פשוט מושלמים זה לזה, ושקשה לדמיין איך איזשהי קבוצה עוצרת אותם, או לצורך העניין עושה עליהם סל בצבע, מה שלימים כונה בולי בול.

והנה היום כשאנחנו מסתכלים על שתי הקבוצות האלה נראה שהקליפרס יסיימו את עידן קוואי-ג'ורג' בלי אף גמר אזורי, והלייקרס עם עונה אחת של אליפות, ואחריה כלום, אולי סיבוב שני בפלייאוף, בוודאי לא גמר נוסף או אפילו גמר אזורי.

אבל בעוד את העתיד הזה, את הפציעות הטורדניות של לברון ודיוויס בעונה שעברה והפציעה האמיתית ושלל הבעיות מסביב לקוואי היה קשה לצפות ואכן מעטים צפו, את ההתרסקות של הלייקרס הנוכחיים רבים וטובים צפו. אני עדיין לא מוכן להכריז על השלישיה לברון-דיוויס-ווסטברוק ככישלון, אני מוכן להניח שהם יראו יותר טוב כשלברון יחמיץ פחות משחקים, ושהם יראו הרבה יותר טוב בפלייאוף מבעונה הסדירה, אבל דבר אחד כן ברור – בין להיפטר מכל הנכסים שלהם ולהביא את ווסטברוק ושורה של שחקנים שלא מתאימים הגנתית, לבין להביא את באדי הילד ולשמור על לפחות חלק מאותם נכסים שהיו משמעותיים באותה אליפות, הבחירה הטובה יותר הייתה ברורה בזמן אמת והיא ברורה אף יותר היום.

הימור: הבעיה אם להמר על המשחקים האלה היא שאי אפשר לדעת מי בדיוק ישחק. מה שבטוח הוא שהקליפרס נמצאים במומנטום שלילי עם 3 הפסדים רצופים, מומנטום שההיעדרות של באטום לא ממש מספיקה כדי להפסיד, ולחטוף 123 מניו אורלינס ו-124 מסקרמנטו זה פשוט לא לגיטימי. הלייקרס לעומת זאת אחרי ההפסד ב-3 הארכות לסקרמנטו בשישי שעבר, סופרים כבר שני נצחונות רצופים, על דטרויט וסקרמנטו, למרות היעדרותו של לברון, ועם משחק מצוין של מאליק מונק. אם לברון יחזור הלילה כפי שדווח הלייקרס פייבוריטים ברורים. הימור: הלייקרס ב-12

5:00 גולדן סטייט ווריורס (3-18) – פיניקס סאנס (3-19):

זהו גמר המערב, ולמשחקי העונה הסדירה האלה, יש חשיבות:

הווריורס הם הקבוצה שיש לה את כל הקלפים ביד. הם נראים מזהיר, גרין מגיע בכושר הכי טוב שלו מזה שנים והוא מועמד רציני מאוד ל-DPOY, וויגינס נכנס לתפקיד שמתאים לו כמו כפפה וקארי ופול נמצאים בכושר קליעה שפשוט אי אפשר להגן מפניו.

מעבר לכך יש להם ים נכסים במרכזם וייסמן וקמינגה, ואחד קליי תומפסון שאמור לחזור, כך שמעבר למי שמשחק כרגע ומוביל את הווריורס למאזן של 3-18, השני הכי טוב בליגה, עד שנגיע לפלייאוף עשויים בהחלט להיות להם שני שחקנים תורמים נוספים. מיילס טרנר תמורת וייסמן והשלמות מישהו?

אבל כל זה לא עזר להם במפגש עם הקבוצה הכי חמה בליגה, זו שסופרת כבר 18 נצחונות רצופים, שיא מועדון. ג'ורדן פול היה מגה חם אבל קארי סיים עם 4 מ-21. אז תגידו אוקיי ערב קליעה חלש של קארי הוביל לנצחון בפער לא גדול מדי של פיניקס, ביג דיל, נכון?

לא נכון.

כי המשחקים האלה בין קבוצות שמאמינות וכולם מאמינים שיפגשו ברגעים המכריעים של העונה מאפשרים לקבוצות ללמוד אחת את השניה להבין מה עובד ומה לא וגם לשלוח מסר, במקרה הזה – עם כל הידיים הארוכות והגופים האתלטיים שלנו, ובעיקר דיאנדרה אייטון בלתי עציר על ידי אף אחד שיש לווריורס בצבע, ואחד שיכול להחליף בהגנה בלי בעיה ומאפשר לפיניקס לשמור על הסכמה ההגנתית שלה, אנחנו יכולים להתמודד עם סטף קארי ואנחנו אולי היחידים שזה נכון לגביהם.

לכן המשחק הלילה יהיה מעניין במיוחד – עם איזה תשובות יחזור סטיב קאר? האם סטף קארי ירגיש צורך מיוחד להוכיח שלפיניקס אין את הנוסחה לעצור אותו לפני שהם יכנסו לו לראש (ככל והדבר בכלל אפשרי), ואולי המשחק הזה גם ילמד את מאיירס מה הוא צריך לעשות כדי להפוך את גולדן סטייט הנוכחית לשושלת פוטנציאלית נוספת כשהפריים של קארי, גרין וקלי הולך ומתקרב לסיומו.

הימור: המשחק הקודם בין השתיים היה בפיניקס, הפעם הן יפגשו בגולדן סטייט כאשר למקומיים תהיה מוטיבציה מיוחדת לא לרדת ל-2-0 בסידרת העונה הסדיר. בהתאם – גולדן סטייט ב-12

לפוסט הזה יש 469 תגובות

  1. שכחת לציין את הפרט השולי שהסאנס –
    .
    א. ללא בוקר הלילה.
    ב. בחלק הלא נעים של באק-טו-באק (גולדן נחו מאז משחק ההפסד בפיניקס)
    .
    אז בעוד שההימור עושה רושם הגיוני למדי,
    ישנן סיבות משמעותיות יותר המוטיבציה של גולדן סטייט…
    .
    מילה על גרין:
    .
    אני מחסידיו. אני חושב שהוא שחקן הגנה אדיר,
    ושחקן שתורם המון בהנעת הכדור.
    .
    אבל –
    .
    הסאנס התעלמו ממנו לחלוטין בהגנה כאשר הם סוגרים עליו (בהצלחה) רק כאשר הוא מטר מהסל.
    הסאנס הראו שהגנה ארוכה ואתלטית כמו שלהם הופכת את גרין לחיסרון משמעותי בהתקפה.
    .
    מילה על קרי:
    כרגע, הוא המועמד המוביל שלי לזכייה ב-mvp.
    הערב החלש מול הסאנס במשחק הקודם הוא תוצאה של מזל (לא בכל יום הוא יחטיא ליי אפים פשוטים) וההגנה מצוינת של הסאנס.
    אני חושב שהמשחק בסן פרנסיסקו הסאנס לא יצליחו לשמור פיזי כל כך על קרי (זה היה שיפוט ביתי למדי במשחק הקודם).
    .
    דרך אגב,
    אייטון יכול לתת הרבה יותר מול קבוצה כמו גולדן סטייט,
    צריך שהסאנס ימשיכו לשחק עליו.
    .
    תודה, דור.

  2. אחלה פריוויו דור אני עם הלוחמים היום. אבל אולי די כבר עם ההתבכיינות על הפרוסס של פילי. מסכים שהיה מאוד מביך אבל ההתבכיינות היום לאחר כמה שנים טובות מביכה יותר ופילי לא חטפה 73 הפרש…

  3. תודה רבה דור, סיקור מושקע ויסודי.
    .
    לדעתי פילי לא הולכת לשום מקום, יש להם קבוצה לא רעה בכלל סביב אמביד, כשהוא בריא, והם יתחזקו אחרי שיקבלו משהו, כל משהו, על סימונס.
    .
    לא הייתי ממהר להספיד את הקליפרס, קוואי יהיה בריא, באיזשהו שלב, ולאיזושהי תקופה, וזה בהחלט יכול להספיק.

  4. הסלטיקס ישחקו בלי בראון וכולי תקווה שזה ייתן את הבמה לדניס להראות שוב שהוא שווה חמישייה פותחת כי הוא הראה את זה במשחקים בהם בראון היה בפרוטוקול קורונה. לא שלסלטיקס יש איזהשהוא סיכוי לנצח את הג'ז. לסלטיקס אין סנטר שיכול להתמודד עם גובר אלא עם כן הורפורד יאפס את היד וימטיר שלשות כיד המלך.

  5. דור אתה שוגה לחלוטין בהסתכלות על הפרוסס. הפרוסס בשיאו העמיד קבוצה לאליפות עם באטלר אמביד ו אריס הבעיה הייתה שם ברט בראון יותר מסימונס. בשנייה ששחררו את באטלר אתם מוזמנים לראות מה שכתבתי פה זו הייתה הפילי החזקה ומפה זה רק יהיה פחות וכך היה. הפרוסס די הצליח כי המטרה שלו זה לבנות קונטנדרית לא להבטיח אליפות וזה כבר היה. איפה הספרס נמצאים? בתחתית התחת של פילי.
    פילי קרסה בגלל קורונה ופוסט של מנחם על מקסי. שזה יעבור תמצא אותנו שוב בצמרת המזרח בסיום העונה אל דאגה. אמביד זה שחקן שלבדו מספיק להיות בצמרת.
    לכן מה שאפשר ללמוד מפרוסס,שמשתלם מאד לעשות טנקינג ובטח שזה עדיף על מה שעושים הספרס או עשו המגיק בשנים האחרונות..

    1. צודק. הליגה לא רצתה בהצלחת הפורסס ולכן כפו על הגירוש של הינקי. מי שהחליף אותו החתים (או עשה טרייד על החוזה המופרך שלו) את האריס ונתן לבאטלר ללכת. שתי טעיות קרדינליות. האריס גרוע מווייגינס במובן של קלוריות ריקות.
      .
      לדרימונד גרין, לדברי העיתונים במפרץ, לקח יותר מחצי עונה להתאושש מהקוביד אחרי שחלה לקראת פתיחת העונה הקודמת.
      .
      רק לינראה שעדיף לפילי לשחק ללא אמביד בינתיים?

  6. דור איזה פריוויו נפלא זה פורמט סבבה.
    אז לגבי מיאמי אף אחד פה לא טען שהם קונטנדרים חוץ ממני אז אני חייב להגן על הפוזיציה (הטרלה נחמדה דרך אגב -שאפו).
    מאימי פתחו מצוין את העונה היו בהרכב מלא והגיעו למקום הראשון במזרח אלא שאז סדרת משחקי חוץ לא פשוטה במערב פלוס פציעות שמטו את הקרקע. ברור שבאם ובאטלר הם השחקנים הכי חשובים שם באם עומד לעבור ניתוח כנראה ויעדר תקופה ארוכה בעסההההה. אז אי אפשר לבחון את ההטרלה הזאת. לעצם העניין לדעתי בהרכב מלא הם (היו) יכולים לסגור את העונה הרגילה במקום הראשון מהטעם שהיאניסים מחכים לפליאוף וברוקלין חצי קלאץ. אני לא מכיר קבוצה יותר טובה ממיאמי חוץ משתיהן. לגבי קונטנדרית? מהמזרח זו כנראה מילווקי העברתי אותם בדירוג לפני ברוקלין. אבל מיאמי שם בסביבה ובהינתן בריאות היא יכולה לעקוץ כמו בבועה.
    נ.ב. הלילה הזה לא יסגר לפני שסטף שם 50 נק. הלוחמים מועמדים ברורים מול פיניקס הערב גם בגלל הבק טו בק בחוץ וגם בגלל בוקר.
    וגם ובעיקר בגלל הכבוד של סטף. הוא צריך לבוא לתת להם בראש היום והוא יתן (או שלא – הנבואה ניתנה לשוט/תים).

  7. דרך אגב עוד נקודה לגבי סטף ולמה המשחק היום חייב להיות ממש חשוב לו. כי לאורך השנים הוא שיחק תמיד עם קליי אחר כך עם דוראנט ואיכשהוא נוצרה הנחה שהוא לא יכול להוביל קבוצה לבד (מה שהמעריצים של לברון היו אומרים תמיד הוא לבדו משנה את הקבוצה גם אם היא חלשה). והנה באה העונה הזו והוא לבד והוא הוביל קבוצה ממש אפורה שספק אם שווה פליאוף בלעדיו למקום הראשון בליגה במאזן די מדהים. אז זה היה מעולה למורשת עד שבה המשחק הזה מול פיניקס ששבר קצת את התדמית הזאת. לכן היום הוא חייב לתת בראש. נראה.

  8. למשחק הקודם אנדרו וויגינס עלה למרות כאבי הגב.
    .
    הליגה השנה, יותר מכל שנה שזכורה לי, מאד מאוזנת, למשחקים במרץ תהיה משמעות גדולה על כניסה ישירה לפליאוף או לפליאין. במזרח ל 12 קבוצות יש סיכוי בשלב הזה. במערב למעט פניקס וג"ס לאף קבוצה אין ביטחון שלא תיפול לפליאין אבל העשר הראשונות דני בטוחות.
    .
    סילבר ודאי מרוצה מהתחרותיות וגם הפליאין נראה כנוסחה מנצחת, אם כי אני לא בטוח שגם אחוזי הצפיה בהתאם. יש רגליים לסברה שההתיצבות של השחקנים בצד אחד של המפה הפוליטית משפיעים על הירידה בצפיה.

      1. אני אסביר לך , פורטלנד רוצים לפטר אותו כי הוא עושה חרא של עבודה(נכון) אבל אז הם יצטרכו לשלם לו באופן מלא את החוזה המגוחך שהם נתנו לו.
        מכיוון שהם לא רוצים לשלם הם בחרו לפטר אותו על סעיף התנהגות ואז לא צריכים לשלם.
        אני מבטיח לך הוא יקח אותם לבית משפט והם יעשו איתו פשרה ויתנו לו 80 אחוז ממה שהוא היה צריך לקבל כי אין שום עדויות שהוא עשה משהו משוגע פרט להיות סטריקט ולצעוק על העובדים שלו

      2. אתה עוד מופתע מהאמריקאים שמעון? הם כבר מזמן ירדו מהפסים. היה להם טוב מדי שנים רבות, כנראה נמאס להם רוצים קצת אקשן

  9. איזה כתיבה חסרת מושג , בלתי ענינית ולוקה בטיפשות על פילדלפיה , בוא נתחיל מזה שהינקי מעולם לא דיבר על טנקינג או פרוסס ,שמישהו ימצא ראיון של הינקי , לא תמצאו כי הוא מעולם לא התראיין.
    זאת לא אשמתו של הינקי ששחקנים נפצעו , זה חלק מהמשחק וקורה לכולם.
    פילי נתנו במה להרבה שחקנים שהיום יושבים על חוזים טובים בליגה ובלי הבמה שהינקי נתן להם זה לא היה קורה
    רשימה חלקית: ג'רמי גרנט,הולמס,מקונל,נואל,דדמון,כריסטיאן ווד,קובינגטון ואחרים
    הוא גם נתן הזדמנויות לשחקנים שהיו בחירות לוטרי גבוהות כמו אוקפור וסטאוקס , זה לא אשמתו שהם היו באסטס
    כולם התעצבנו שהוא לא החתים פרי אייג'נטס לחוזים גדולים אבל באמת היא שאף שחקן טוב לא רצה להגיע כפרי אייג'נט לפילי לפני או אחרי הינקי, תנו לי שם אחד חוץ מאלטון ברנד שהוא התגלה כדפוק בשכל.
    אז מה היה עדיף לעשות טרייד על הורפורד כמו OKC שנה שעברה ולתת לו לשבת בבית ? או לעשות מה שיוסטון עושים עכשיו עם ג'ון וול?
    באותו זמן שפילי עשו טנקינג הלייקרס עשו אותו דבר כדי לו לפספס את בחירות הדראפט שלהם שהיו טופ 3 מוגנות , המאזן של הלייקרס ב 3 שנים של הינקי היה יותר גרוע מפילי , מה ש OKC עושים עכשיו הוא הרבה יותר גרוע מפילי , הינקי מעולם לא הושיב שחקנים בסגל בכוונה למרות שהיו בריאים.
    אדם סילבק צריך להתערב ולהעיף את פרסטי ולמנות במקומו את קולנג'לו

    1. זה אמנם סה"כ המסיבת עיתונים הראשונה שלו אבל המם של הפרוסס לא התחיל מכלום במנותק מהינקי.
      https://www.youtube.com/watch?v=sduUZCvkhHM&t=116s&ab_channel=calkinsmedia

      הבן אדם בחר לבחור ולהביא שחקנים שהוא ידע שהם פצועים ולא ישחקו אז הטענה שלך שלא הושיב שחקנים בריאים היא במקרה הטוב התממות כי זה בכל מקרה חסר משמעות כשהבאת את הסגל שלךלמצב שאין לו סיכוי ריאלי לנצח משחקים, הינקי עשה טנקינג כמו גדול ולקרוא לזה בשמות אחרים לא משנה את העובדה בסיסית הזאת.
      ואני אגב לא מסכים עם זה שיש בעיה עם טנקינג, למרות שזה פעם אחר פעם מראה שזה לא דרך טובה ומספקת להביא את הקבוצה למצב טוב, דרוש הרבה יותר מזה.

    2. מסכים, אפשר לחשוב שהינקי היה הראשון בהיסטוריה לעשות טנקינג כדי לבנות קונטנדרית. בכלל, הרוקטס עשו את זה עוד ב 1984 כדי להביא את אולג'וון ליוסטון. זה הפך אותם לקונטנדרית באופן כמעט מיידי (מהמקום האחרון במערב, הגיעו לפיינלס רק שנתיים אחרי עם סגל כמעט זהה) והוביל את דייויד סטרן להכניס לדראפט את שיטת הלוטרי. מישהו שנא את יוסטון הגדולה של שנות ה 90 בגלל זה? נראה לי שלהיפך, זאת היתה אחת הקבוצות המרגשות בליגה.
      עשו טנקינג הרבה לפני הינקי, עושים את זה בהווה ויעשו את זה בעתיד. אין מה להתעצבן עליו ועל פילי באופן מיוחד.

    3. כל הקבוצות בליגה נותנות במה לשחקנים שהיום יושבים על חוזה טוב, זו אפילו לא טענה גרועה זה סתם סיסמה ששמעת מישהו אומר. עכשיו לשאלה היותר מעניינת, אמביד לא יצא בכל ראיון בטענה של טראסט דה פרוסס? לעזאזל זה הכינוי שלך בן אדם ואתה אוהד פילי….

    1. מר שימי תבורי, בשנה שעברה גועל סמירקק את הסלטיקס.
      מה ההבדל בין בוסטון היום לזו של שנה שעברה?
      נכון מאד, אל "הגופה" הורפורד….
      לא אמרתי לך את זה לפני שהתחילה העונה?
      הורפוד כן יודע איך לשמור על אמביג גם אם לפעמים הוא על הספסל כשאמביד במגרש.
      אתה מסרב לראות את זה.

  10. גם המאמן של וושינגטון כל כך מקובע ברוטציות, עזוב שהוא לא מכניס את דני, הוא גם לא מכניס את הראל אחרי שגאפורד מחריב את המשחק עד שהמשחק מגיע ל 30 הפרש

  11. מילא לפילי אין התקפה, אבל היום גם אין להם הגנה.
    נניח שריברס הוא אחלה מוטיבטור בתור מאמן, אז לפחות שידאגו לו לעוזרי מאמנים טובים. סם קאסל שם, ויש לו מוניטין בתור מישהו שהולך להיות השם הבא בגזרת המאמנים. אבל לא נראה שיש לפילי שום שיטה התקפית.

    1. זה עוד שמועות להכשיר לתפקיד. מאיפה יודעים במה סאם קאסל טוב? ההתקפה שלנו חושך כי מצנחם גמר את מקסי ובלחעדיו אין יוצר ומי יקלע הכל שחקני קאץ אן שוט כמו ניאנג ופורקאן ככה שאנחנו תלויים בסת קרי שלא באמת מסוגל לנצח משחקים ששמים לו שומר חזק ואמביד בכושר שלי אני מתנשף כמוהו אחרי 20 דק מאמץ ולא עושה הגנה גם

    2. יש לו עוזרי מאמן מצוינים , דייב ג'ורגר הוא המאמן שאחראי להתקפה והוא חלה בסרטן , מאז שהוא עזב את הקבוצה לקבל טיפול לפני שבועיים בערך ההתקפה נראית זוועה.

      וזה לא אשמת דוק ריברס שאמביד קולע או מקבל פאול בקלות כל פעם שהוא הולך לסל אבל בוחר לזרוק מרחוק כשהוא לא פוגע

        1. אתה שואל אותי שאלות שאני לא יודע את התשובה , העובדות הן ברגע שיורגר עזב ההתקפה פתאום נראית חרא , זאת התקפה שאחרי 13 משחקים הייתה מספר אחת בליגה.
          אמביד לא שכח פתאום לשחק כדורסל , גם לא מקסי , משהו שם לא עובד

  12. מקסי משחק רע בגלל שהוא פשוט לא מתאים לשחק עם טוביאס ואמביד , שניהם רוצים את הכדור מתחת לסל וחוסמים למקסי את כל נתיבי החדירה.
    בלי אמביד וטוביאס מקסי מצוין , איתם על המגרש הם מבקשים ממהו את הכדור כל הזמן ומוציאים אותו מהקצב שלו וכשהוא חודר לסל השומר שלהם תמיד עוזר כי הם קרובים מדי לצבע

  13. אינדיאנה אוכלים מרבע מיאמי 20 הפרש בבית חחח חלשים.. לדעתי כישלון ענק מה שקורה שם עד כה, קבוצה סבירה שצריכה להתחרות על המקומות התחתונים בפלייאוף (7-8), נהפכת עוד רגע לקבוצת טנקינג

  14. הסקורים צנחו באופן דרמטי העונה.

    כמה ירד לממוצע למשחק? יש פה אנליטיקס?

    מאמין שבסביבות ה15 נקודות לפחות (בכללי לשתי הקבוצות יחד)

    1. בגלל זה מתפשר על זריקות מבחוץ, הוא חייב לשפר את הכושר.. מאז ומתמיד זה היה הבעיה של פילי

      הבעיה העיקרית זאת אומרת, יש עוד שלל בעיות כמו לתת לשחקן כמו סימונס מקסימום ל5 עונות.

      1. תמיד היה ככה עם אמביד, הוא שחקן של 25-28 דקות טובות, ברגע שמשחק יותר העייפות משפיעה, אין מה לעשות, עד שישפר את הכושר שלו.

  15. פשש קליבלנד מפצים אותנו על פיטורי בלאט הגיע זמן
    הpayback..
    עזבו בשביל דני שוושי תירד לתחתית יהיה הכי טוב, אולי יחפשו טריידים ייתנו לו תפקיד יותר מרכזי וכו׳ וכו׳, אולי בסוף יצליח להתפתח שמה

      1. לא יבנו סביבו, אבל הבעיה שלא יראה דקות בקבוצה מנצחת. כמו שקורה בוושי, הוא רואה דקות אבל עובדה שהרבה פה מתלוננים שלא מספיק.. ורק בגארבג׳ מתחילים להשתמש בו הרבה לפתע

        1. זה כי המאמן שם מקובע לאללה, אבל כמעט בכל משחק ההרכב איתו והראל טוב יותר מהחמישיה. הוא עדיין לא מספיק יציב, אבל רק בן 20

  16. פילי זה ערימה של כלום ללא אמביד, כמה החתמות שגויות אפשר לשרוד…
    סימונס האריס, ולא זוכר מה בדיוק היה עם הורפורד אבל גם שם אכלו וואחד קנס למיטב זיכרוני

  17. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חשב האידיוטקה לשטיימלורד שלו יש סיכוי מול גובר.
    רודי עשה ממנו קציצה אחרי שטחן אותו דק.

  18. מסכן דוראנט, הקבוצה לא יכולה בלעדיו, הארדן עדיין לא מספיק טוב לבד. וקיירי יושב בינתיים בבית על הספה רואה נטפליקס

  19. חייבים להפסיק עם החוק הזה של מסירה לחצי השני. לא נותנים שום סיכוי להגנה ככה. זה נראה כמו חוק לעזור לסיים משחקים כדי שהשעון ירוץ

  20. לא ראיתי את המשחקים, אבל מהבוקס סקור וההיליטס טריי יאנג מטורף בתקופה האחרונה, כל משחק 30+ עם 10 אסיסטים

    1. זה פשוט נורא כל הזריקות האלה מהנגרייה.
      מישהו חייב להגיד לו להפסיק, להרגיע, לחפש את החברים. כז זריקה כזו זה מתפרצת וכשזה בא התקפה אחרי התקפה אז כל העבודה הטובה שנעשתה כשהכדור לא בידיים שלו נהרסת בחצי דקה!
      טומטום…

      1. הסלטיקס הורידו ל 7 וטומטום מייד נתן 6 קלות ברצף ליוטה. זה כבר אידיוטומטום ואידיוטקה צמד רעים…

  21. רק 3 ליוטה.
    שומרים את טייטום והוא הפסיק לזרוק אז החברים סוגרים את הפער. ככה צריך לשחק היום עד שטייטום ימצא שוב את הקליעה שהלכה לאיבוד.

    1. עזוב לא צימקו כמעט כלום מול ההרכב הזה חחח היה שם ניגור רציני מצד שתי הקבוצות, והיה את גלינארי שהיה אמור לספק נקודות, כן אבל הרכב של גארבג׳ במשחקי 20 הפרש

    1. זה כי תייבול משיק כמו אפס
      לא עוצר כלום בהגנה ומשחקים 5 על 4 בהתקפה
      הבחוק של קולינס על מקסי היה בגלל שהוא עזב את תייבול חופשי

  22. אויי שרודר, איך מחמיצים חופשי מכזה מצב?
    אין בראון ואיש צריך לתת הרבה יותר ממה שהוא נותן במשחק הזה.
    מצבים כאלה אסור להחמיץ.

  23. פשש איזה שלשה של סת׳ הם צריכים לשחק על יאנג כל התקפה פילי, קאפלה החטאה עשירית ממילימטר ברבע הזה חחח

  24. רק 3 הפרש
    אפשר לעשות את זה אם טייטום ישים סלים עם הקרש בחדירות ויפסיק לזרוק שלשות ואם שרודר יוותר על חלק מהזריקות לחברים.
    אל, הגופה, הורפורד של סוף הרבע השני השחקן המצטיין במגרש.

  25. נטס מנצחים? אבל צריכים 38 דקות של דוראנט, 30 נקודות. בינתיים קיירי מתפנן לו בבית, לא יאמן, עוד יעלה לו באליפות

  26. חייב לציין את גרנט וויליאמס, כן רק עם 3 במשחק, שהפך להיות שחקן מצוין. עשה התקדמות מרשימה השנה ובהחלט נראה כרגע כבחירה מצויינת. מקווה שימשיך להתקדם ויוחתם על חוזה טוב עבור הסלטיקס. הוא הרבה יותר טוב מסמי והקוף המרקד בסין.

        1. נראה לי ראית יותר משחקי שיקוץ העונה מאשר קבוצתך האהובה.
          קבל מדליה של השיקוץ איתה תלך בגאווה גדולה.

    1. דיוויס מפחד מהצל של עצמו, זה היה אמור להיות לטור שלך ויש עוד לשכתב את זה.

      אבל מדענים גילו וירוס חדש ומסוכן שתקף את השחקנים בליגה, אתה רואה שחקנים שמפחדים לשחק קרוב לסל, זה התחיל באתרוג דיוויס עבר לאמביד… המקרה הקשה בליגה זה של בן סימונס שמפחד לשחק כדורסל.

  27. ההוקס חייבים טרייד על קאפלה או להביא סנטר לחמישייה והוא יהיה מחליף. הוא לא מסוגל לעשות כלום חוץ מלשמש קונוס מול אמביד ויאניס. אף אחד כמעט לא מסוגל בליגה אז צריך מישהו שיקלע בהתקפה סבוניס או jv יהיה טוב והם יהיו על המדף בתמורה הנכונה. צריך להביא גארד מחליף יוצר שיכול לשים נק ולשחק לפעמים גם למד טריי. ברוגדון זה מתאים והוא בטוח על המדף תמורת לא הרבה.
    פילי צריכים להמשיך לחכות לקריסה של פורטלנד ולהביא את דמיאן אם יגיע איתו גם מקולום מה טוב. להעיף את סימונס והאריס

  28. טומטום עם 1 מ 8 ל 3
    הוא עושה את זה כל כך טוב מחדירות וחצי מרחק אבל הורס לעצמו לגמרי וכמובן לקבוצה עם השלשות האלה.
    טומטום

  29. והיום ילדים, נלמד על איברי גוף!
    לברון תראה להם – הוא שומר עם הידיים
    דייויס ילדים? עם העיניים.
    וראס ילדים?
    "רגליים!" – לא
    "אצבעות!" – לא
    "מותניים!" – לא
    ראס, ילדים – הוא לא שומר כלל!

      1. בוא בוא, אתה מגזים, דני גרין גומר אותי 100:0 תוך 4 דקות. עליך הוא יעשה אותה תוצאה ב 10 דקות אולי רבע שעה.

  30. הקבוצות עם 20 אחוז מרשימים מהשלוש. כבוד לאנביאיי אין מה להגיד מקצוענים.
    מזל שאני עם משקפי רתחים למה הגיצים שעפים פה זה סכנה לעיניים. מזל שאלינגטון לא נרדם במבוא לקליעה.

  31. וואלה פעמיים אני רואה את הסאנס מול הווריורס אחרי משחק של הנטס, והן פשוט בליגה אחרת.
    הסאנס ממש מרשימים, לא נשברים ומייצרים הגנה עם שאמט ופיין, שכשראיתי אותם בעבר היו חורים.
    לא חשבתי שהסאנס יתנו פייט, אבל מעניין מאוד.

    1. סאנס ענקיים גם אני מתרשם כל פעם שרואה אותם העונה, המערב שלהם בהליכה. הגמר נבא (באקס/נטס) יהיה קשה מאוד

    1. קבוצת עונה רגילה מספר אחד הג׳אז, אף אחד לא מזכיר אותם בדיבורי פלייאוף בכלל חחח, אולי יפתיעו מי יודע.. שגובר אצלך במקס שחקן שלא רלוונטי בפלייאוף, לא סופרים אותך

    1. יפ
      לעומת 2 מ 11 של טומטום.
      טומטום זה אדם שנכנס עם הראש בקיר, הוא יכול להימנע מכך אבל מעדיף לחזור על אותה הטעות פעם אחרי פעם….

  32. סטףףףףףףףףףףףףףףףףףף
    אני יותר אוהב את הפלוטרים מהשלשות.
    סטף שחקן שלם, יותר טוב בהרבה מאחיו

    1. עונה שלישית. נבחר בסוף הסיבוב הראשון. שנה ראשונה לא מרשימה בכלל ובעונה הקודמת היה בעיקר בג'י-ליג אבל משם הוא חזר שחקן אחר (כבר בסוף העונה הקודמת).

  33. חברים אני מתנצל לא יכול לצפות בלברון. אני מכריז רישמית חרם על הלייקרס כשהוא משחק. יש גבול למזוכיזם מעדיף את הגארבג׳ טיים בסאן פרנציסקו

  34. ג"ס ניצחה. יופי חי. מפגש הבא בכריסמס. בפניקס.בעיקר על כבוד. מקווה שכולם יהיו בריאים.
    .
    לא צפיתי רק עקבתי באינטרנט. מה הסיבה לפער העצום בקליעות העונשין ובעבירות?

    1. ג"ס עושים יותר טעויות בהגנה. הרבה מזה בא מהתלהבות – שזה טוב… אבל הם קצת שטותניקים. בעיקר ג'ורדן פול שנראה שלא מסוגל להימנע ממגע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט