קבוצות האול-סטאר שלי: מערב / דור בן דוד

שלום חברים, אחרי הפידבק החיובי שקיבלתי בפעם הקודמת בכתבה על הקבוצות המפתיעות והמאכזבות החלטתי לכתוב הפעם על קבוצות האולסטאר שלי לו הבחירות לאולסטאר היו מתקיימות היום, הכתבה הזו היא המשך לכתבה הקודמת על המזרח והיא תעסוק במערב.

קריטריונים: בחמישייה שני שחקני בק קורט, שלושה שחקני פרונט קורט, יד חופשית בספסל, שחקן חייב לשחק מעל ל50% מהמשחקים על מנת להיבחר.

חמישייה

גארד – סטפן קרי (פוינט גארד, גולדן סטייט ווריורס).

בחירה שמינית לאולסטאר. 28.6 נקודות (42.3% מהשלוש), 5.8 ריבאונדים, 6.8 אסיסטים במשחק.

אני מניח שגם האופטימיים ביותר לא ציפו לפתיחת עונה כזאת של גולדן סטייט, הווריורס נראים כמו הקבוצה הטובה בליגה בהובלתו של גדול הקלעים בכל הזמנים שעדיין נמצא בשיא הקריירה שלו והם במאזן מדהים של 3:18. הטקטיקה של סטיב קר עובדת נהדר העונה ולקרי יש הרבה עזרה משחקנים כמו ג'ורדן פול ואנדרו וויגינס, מה שלא היה לו בעונה שעברה, ויש עוד איזה שחקן טוב בקבוצה הזאת ששמעתי שבדרך לחזור מפציעה. סטף הוא השחקן הכי טוב בקבוצה הכי טובה העונה עד כה אז אין הרבה מה להוסיף לגביו, וירטואוז.

גארד – דווין בוקר (שוטינג גארד, פיניקס סאנס)

בחירה שלישית לאולסטאר. 23.9 נקודות (41% מהשלוש), 5.1 ריבאונדים, 4.7 אסיסטים במשחק.

אז פיניקס היא הקבוצה הלוהטת בליגה כרגע, 17 נצחונות רצופים והמאזן הטוב ביותר יחד עם גולדן סטייט. בוקר אמנם קולע העונה (עד כה) פחות משנים קודמות אבל נראה שיפור דרמטי אצלו בקליעה משלוש (4.5% יותר מהעונה שעברה) והסאנס כקבוצה נראים אפילו יותר חזקים מהעונה שעברה. בוקר הוא הכוכב הראשי אז הוא מקבל את הזכות לפתוח לצדו של סטף קרי ואפילו לפני השחקן שבקרוב נדבר עליו.

פורוורד – פול ג'ורג' (סמול פורוורד, לוס אנג'לס קליפרס)

בחירה שמינית לאולסטאר. 25.9 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים במשחק.

הקליפרס זאת אחת הקבוצות הכי מרעננות העונה, ללא קוואי פול ג'ורג' חזר  להיות אופציה ראשונה והוא נראה פשוט נפלא עד כה, זאת הפעם השנייה בקריירה שלו שהוא קולע יותר מ-25 נק' למשחק. הוא מוביל את הקליפרס למאזן מכובד כאשר האופציה השנייה בהתקפה היא רג'י ג'קסון, שחקן שביום נתון יכול להתפוצץ ולקלוע 30 נקודות אבל גם יכול לקלוע 6 באותה מידה, אבל הקליפרס משחקים בצורה נהדרת הגנתית והתקפית עם מנטליות האנדרדוג שהחליפה את המנטליות היהירה והשחצנית שראינו מהם בבועה, מסע הנקמה של פי ג'י ממשיך.

פורוורד – אנתוני דייויס (סנטר, לוס אנג'לס לייקרס)

בחירה תשיעית לאולסטאר. 24.2 נקודות ו-10.1 ריבאונדים במשחק, 2.3 חס' ו-1.3 חט'.

אז כן, הלייקרס נראים רע, הם משחקים כדורסל קשה לצפייה בשני צדי המגרש ורוח הלחימה שלהם לא קיימת, אין ריווח, אין הגנה, ווגל עושה המון שטויות והם במאזן 11-12 לא מחמיא, אבל אני רוצה לדבר על אנתוני דייויס ברמה האישית. אני חושב שדייויס הוא הבעיה האחרונה של הלייקרס העונה, הוא הרבה יותר אגרסיבי מהשנים קודמות.

הקליעה אמנם ירדה, אבל הוא יותר תוקף את הסל ואת המיד ריינג'. הוא נראה כמו כוח דומיננטי ואפילו פתח כסנטר בכמה משחקים. הבנייה של הקבוצה והפציעות מונעות ממנו לתפקד כראוי, אבל הוא נראה טוב. מאמין שבהמשך העונה גם הלייקרס, לדעתי אין אף אחד אחר שעדיף עליו.

סנטר – ניקולה יוקיץ' (סנטר, דנבר נאגטס)

בחירה רביעית לאולסטאר. 26.2 נקודות, 13.7 ריבאונדים, 6.4 אסיסטים במשחק. 59.5% מהשדה, 41.3% מהשלוש.

הערך של יוקיץ' מורגש דווקא במשחקים בהם הוא לא משחק. דנבר מתקשים מאוד בלעדיו, גם כשהוא על הספסל במשחקים בהם הוא כן משחק. הוא כל כך שלם התקפית ואחד השחקנים הבלתי עצירים בליגה עם סט יכולות שלא רואים כל יום, משחקנים בכלל ומסנטר בפרט. הם בלי ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור, שהיה מזעזע לפני הפציעה, אבל יוקיץ' סוחב אותם לניצחונות לבדו.

ספסל:

1. לוקה דונצ'יץ' (פוינט גארד, דאלאס מאבריקס)

בחירה שלישית לאולסטאר. 25.2 נקודות, 8.3 אסיסטים, 8.2 ריבאונדים במשחק.

לא מדברים עליהם יותר מדי, אבל לוקה ודאלאס נראים טוב. עם מאזן 9-10 המאבס מאיישים את המקום הרביעי והמכובד במערב ואם לא הפציעה הקטנה של לוקה המאזן הזה יכל להיראות אפילו טוב יותר. דונצ'יץ' אמנם עדיין לא מצא את הקליעה מהשלוש או מהקו אבל אני מאמין שהאחוזים שלו יתיישרו והתלבטתי הרבה בינו לבין בוקר בחמישייה בעיקר בגלל שהמאזן של דאלאס העונה עם לוקה טוב ויש לו קבוצה משמעותית פחות טובה, אבל מגיע ייצוג לסאנס בחמישייה אז לוקה ייאלץ להסתפק בזה.

2. דונובן מיטשל (שוטינג גארד, יוטה ג'אז)

בחירה שלישית לאולסטאר. 23.2 נקודות, 5.1 אסיסטים, 4.3 ריבאונדים במשחק.

אז הג'אז שוב נראים טוב בעונה הסדירה, מיטשל עם פתיחת עונה די סולידית ולמרות כמה הפסדים לא מחייבים מול קבוצות כמו ממפיס, אורלנדו ואינדיאנה יוטה במקום השלישי והמכובד במערב עם מאזן 7-14. נראה שלא ידברו באמת על הג'אז עד שיעשו רעש בפלייאוף אבל מיטשל בהחלט ראוי להיבחר כאן.

3. כריס פול (פוינט גארד, פיניקס סאנס)

בחירה 12 לאולסטאר. 14.5 נקודות, 10.1 אסיסטים ו-2 חטיפות במשחק.

נציג שני לסאנס ובצדק. פיניקס נראית נהדר העונה ואמנם בוקר הוא הכוכב הראשי, אבל כריס פול הוא המושך בחוטים והמוציא לפועל העיקרי באלופת המערב, למרות שהוא עדיין לא כל כך מצא את הזריקה שלו העונה הפליימייקינג שלו עדיין ברמה הכי גבוהה שיש כאשר הוא מוביל את הליגה באסיסטים ומעמיד ממוצע של 2.3 איבודים בלבד, נתון מאוד מרשים לשחקן שהכדור אצלו בידיים כל כך הרבה וגם בגיל 36 פול עדיין ראוי להיבחר לאולסטאר.

4. רודי גובר (סנטר, יוטה ג'אז)

בחירה שלישית לאולסטאר. 15.1 נקודות, 14.5 ריבאונדים ו-2 חסימות במשחק.

אז כן אפשר להגיד הרבה דברים על רודי גובר, שהוא נזק בפלייאוף, שההגנה שלו מוערכת יותר מדי ושהוא נטל גם בהתקפה. קשה להגיד שהוא לא משחק ברמת אול-סטאר העונה, מבחינה התקפית הוא מעמיד את מס' הנקודות הגבוה בקריירה שלו והוא מוביל את כל הליגה בריבאונדים ואחוזי שדה, הוא עדיין אחד העוגנים ההגנתיים הטובים בליגה וגם לו יש חלק בלתי מבוטל בפתיחת העונה של הג'אז.

5. קריסטאפס פורזינגיס (פאוור פורוורד, דאלאס מאבריקס)

בחירה שנייה לאולסטאר. 19.6 נקודות ו-7.9 ריבאונדים במשחק.

כן כן, קריסטאפס פורזינגיס בהחלט משחק ברמת אולסטאר העונה, הלטבי המושמץ פתח את העונה די רע ולאחר מכן גם נפצע אז היה לגיטימי לחשוב שהנה עוד עונה שלוקה משחק לבד ודאלאס תעוף מאוד מוקדם, אבל מאז החזרה מהפציעה אנחנו רואים פורזינגיס אחר, אגרסיבי, לא מפחד ממגע וקולע 20 נק' למשחק כבר 7 משחקים רצוף (לראשונה בקריירה שלו), השיפור שלו העונה בהחלט עושה את ההבדל בשביל המאבס שנמצאים כאמור במקום הרביעי במערב ונראים כמו קבוצה שכן יכולה לעשות רעש בפלייאוף, רק שיישאר בריא.

6. ג'ה מוראנט (פוינט גארד, ממפיס גריזליס)

בחירה ראשונה לאולסטאר. 24.1 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 6.8 אסיסטים במשחק.

אז בשנתו השלישית נראה שג'ה הוריד את תגית הכוכב העולה ושם על עצמו תגית של כוכב על אמת, מוראנט נראה פשוט נפלא העונה והוא השחקן הכי יעיל בצבע העונה, נתון ששמור לכל מיני יאניסים וזאיונים למיניהם וזה די מדהים שגארד מוביל אותו כרגע, הוא אחד הפינישרים הטובים בליגה ואפילו הזריקה לשלוש נכנסת עם 36% לא רעים בכלל, הגריזליס במקום השביעי במערב עם מאזן 9-8 בעיקר בזכות ההירואיות של הכוכב הצעיר, לא יודע למה אבל יש לי תחושה שזו לא הפעם האחרונה שהוא יהיה אולסטאר.

7.דריימונד גרין (פאוור פורוורד, גולדן סטייט ווריורס)

בחירה רביעית לאולסטאר. 8.2 נקודות, 7.8 ריב', 7.8 אס' במשחק.

אז נכון, יש לו מספרים של רול פלייר חביב, אבל כל מי שעוקב אחרי הווריורס יודע כמה דריימונד גרין הוא הרבה יותר מהסטטיסטיקה בשביל הווריורס, גולדן נמצאת במאזן הטוב בליגה הרבה תודות גם לאיש הזה, הווריורס מובילים את הליגה בדירוג הגנתי בעיקר תודות לדריימונד וליכולת שלו לקרוא את המשחק בהגנה עם חכמת המשחק העילאית שלו ואם חלוקת הפרסים הייתה היום הוא גם בהחלט היה שחקן ההגנה של השנה.

התקפית הוא אמנם אף פעם לא יתן לילות סקורינג מרשימים אבל יכולת הפליימייקינג שלו וההבנה העיוורת שלו עם סטף הופכת את הווריורס לקבוצה קטלנית גם בצד הזה של המגרש, לווריורס מגיע בהחלט שני נציגים ועם כל הכבוד לאנדרו וויגינס וג'ורדן פול, דריימונד הוא השחקן השני בחשיבותו שם.

נשארו בחוץ: לברון ג'יימס (לא שיחק מספיק), דמיאן לילארד, דיאנדרה אייטון, קארל אנתוני טאונס, ראסל ווסטברוק, שיי גילג'ס אלכסנדר, סי ג'יי מקולום, אנדרו וויגינס, אנתוני אדוארדס.

השארתי מישהו בחוץ? הכנסתי מישהו שלא מגיע לו? אשמח שתביעו את דעתכם בתגובות, זה הכל לבינתיים, נתראה בקרוב.

Subscribe
Notify of
43 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
etayle
etayle
01/12/2021 11:22:50

Anthony Davis this season:

16.7% on threes — worst in NBA history by any player with 2+ attempts per game and 20+ games played.

38.3% on midrange — worst in the NBA by any player with 100+ attempts.

33.1% on jumpshots — worst in the NBA by any player with 150+ attempts.

לפי הציוץ הזה :
https://twitter.com/statmuse/status/1464657680178421760?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1464657680178421760%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.redditmedia.com%2Fmediaembed%2Fr3lv6p%3Fresponsive%3Dtrueis_nightmode%3Dfalse
ב27.11
לא בטוח שמגיע לו אולסטר, במיוחד לא לפתוח. מי כן? זו שאלה אחרת.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
01/12/2021 11:35:57
Reply to  etayle

Damn!

דור בן דוד
01/12/2021 12:05:31
Reply to  etayle

מכיר את הנתון הזה, עדיין העובדה שהוא על 24 נקודות למשחק כשהזריקה לא נכנסת לו רק מראה כמה הוא הרבה יותר אגרסיבי השנה, גם הנסיונות זריקה שלו לשלוש ירדו דרמטית והוא משחק הרבה יותר בצבע
הפורוורדים במערב זו נקודת חולשה יחסית, אז לא מצאתי מישהו יותר טוב לתת לו את זה כרגע

thetroll
thetroll
01/12/2021 22:21:13
Reply to  etayle

וואו

G-dog
G-dog
01/12/2021 11:51:27

רוצה לחזק את etayle, בנוסף לכך שדיוויס לא מספק את הסחורה מספיק בהתקפה, גם מספרית (לא ראיתי מספיק משחקים בשביל לקבוע באופו חד משמעי) המספרים שלו בהגנה ממש לא מגבים את המוניטין שלו… הוא כרגע מקום שלישי לפני האחרון בהגנה על הצבע, והלייקרס הקבוצה השנייה הכי גרוע באספקט הזה מבין קבוצות הליגה. בנוסף לכך מדורג במקום ה135 בDWS, לא נורא, אבל בטח לא מתאים לרמה הרגילה שלו. כרגע אני מתקשה להוציא אותו החוצה, אבל אני מאוד רוצה – אני מסוגל לדמיין את טאונס / אדווארס נכנסים לפניו – בהתחשב בעונה הטובה של מינסוטה כרגע. אני הייתי שם את וויגינס בשביל הסיפור, אבל דריימונד בחירה טובה באותה מידה.
רוב הסיכויים שלילארד יחזור לעצמו ויתפוס מקום אחד

דור בן דוד
01/12/2021 12:06:56
Reply to  G-dog

אני חושב שדייויס סובל מזה שאף אחד סביבו לא שומר כמעט, קשה לשמור בשביל שלושה ארבעה שחקנים כל פעם וזה ניכר על הלייקרס שהם זורקים בהגנה, על טאונס בהחלט חשבתי וגם על אדוארדס אבל בזמן שכתבתי את זה הם עוד היו במאזן שלילי ונראו לא משהו, אולי בדיעבד הייתי מכניס אחד מהם אבל במקום פורזינגיס, לא דייויס

עמיחי קטן
Admin
01/12/2021 12:08:10

תודה דור.
דיוויס העונה לא שווה חמישייה. אמנם מורכב למצוא מישהו אחר, אבל הייתי הולך על טאונס כנראה לצד יוקיץ' (גם ככה הם כנראה ייבחרו בקבוצות שונות…)

עמיחי קטן
Admin
01/12/2021 12:08:46

זה כמובן לא חייב להיות פורוורד, אלא שחקן קו קדמי, ואפשר לבחור שני סנטרים

דור בן דוד
01/12/2021 12:56:39

אני לא חושב שטאונס טוב מדייויס העונה, יש מצב שמפורזינגיס אבל לקח קצת זמן לפוסט הזה לעלות ובינתיים מינסוטה נכנסו לרצף נצחונות שלא צפיתי, אבל לא בטוח שטאונס היה זה שגרם לו

עמיחי קטן
Admin
01/12/2021 12:59:51

פער הקליעה לטובת טאונס כל כך גדול, שגם אם דיוויס היה שחקן ההגנה הכי טוב בליגה הייתי מעדיף את טאונס, ודיוויס הוא במקרה הטוב בינוני בהגנה העונה.

שחר אלוני
01/12/2021 13:48:03

דייויס קולע באזור ה 25 למשח, האחוזים יתיישרו, זו סטייה סטטיסטית

עמיחי קטן
Admin
01/12/2021 14:07:00

בהחלט ייתכן, אבל נכון לעכשיו טאונס עדיף

שחר אלוני
01/12/2021 12:43:27

תודה, יפה
לברון חסר לדעתי 🙂

דור בן דוד
01/12/2021 12:53:40

לברון כמובן היה נבחר אבל לא עמד בקריטריונים של מס' משחקים

גיא הירוק
Admin
01/12/2021 12:49:53

אייטון במקום פורזינגיס. או ברידג'ס. לא יודע.
מי מהם, במקום פורזינגיס.
.
אין לדייויס (או לכל לייקרס אחר) מקום בחמישייה.
.
לדעתי (המעט משוחדת), כמובן…
.
תודה.

דור בן דוד
01/12/2021 12:55:22

ברידג'ס משחק במזרח
חשבתי להכניס את אייטון או טאונס במקום פורזינגיס אבל זה באמת צמוד וכל בחירה לגיטימית לדעתי
דייויס נכנס לחמישייה נטו כי הפרונטקורט במערב די חלש, והוא נותן עונה טובה לדעתי חוץ מהקטע של הקליעה שיתיישר

גיא הירוק
Admin
01/12/2021 12:58:30

אני כמובן מדבר על ניקל ברידג'ס,
המועמד המוביל (שלי) לתואר שחקן ההגנה של העונה.
.
מינסוטה עם מאזן דומה ללייקרס,
לטאונס סטטיסטיקה אישית טובה בהרבה.
אני לא רואה איך אפשר לבחור כיום בדייויס לפניו.

גיא הירוק
Admin
01/12/2021 13:00:12

(סטטיסטיקת קליעה טובה בהרבה)

etayle
etayle
01/12/2021 13:04:57

אני יודע שאולי זה שיקול עקום, אבל הייתי גם רוצה להביא "דם חדש" של שחקנים שהעלו את רמתם.
לדעתי ראוי לתת שיקול גם "לכמה שחקן התאמץ\השתפר" , גם כדי לעודד תחרותיות.
אצל דיוויס זה נראה דווקא בקטע שלילי, שחקן עם סופר פוטנציאל שלא מנסה להשקיע יותר מידי.
מעדיף לשים את לו דורט\אדוארד במקומו. (ברידג'ס זו גם בחירה טובה).

Dor
Dor
01/12/2021 13:23:00
Reply to  etayle

האימפקט שיש לדורט או מיקל ברידגס על המשחק (טו-וויס) נמוך בהרבה משל דייויס גם בעונה רעה שלו. את שניהם דווקא הייתי מכניס לחמישיית ההגנה הראשונה יחד עם גובר, מאטיס תייבול ומיצ'ל מסקרמנטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

אולסטאר זה לא ילדים בכיתה א. אצל הבן שלי המורה לספורט נותנת תעודות צטיינות לילדים גרועים בשביל לעודד אותם להתאמץ.
באולסטאר צריכים להיות 24 השחקנים הטובים בליגה, העילית, הקרם דה לה קרם לא כל מיני מוגבלים פסחים שקולעים 8 נק במשחק כדי לומר שהם נותנים הגנה או ותק או מטעמי כבוד. לא מסכים שצריך דם חדש למי שלא מגיע. יש מספיק דם חדש שמגיע להם בוקר מיצל מוראנט.

דיוויס שם כי יש רק 4 גבוהים בליגה כולה שאפשר לדחוף לאולסטאר זה החיים. היו שנים שכל מיני סנטרים ושחקנים זבל קיבלו אולסטאר במזרח

אשך טמיר המקורי
01/12/2021 13:14:18

1+

דור בן דוד
01/12/2021 21:39:56

עם כל הכבוד למיקאל הוא עדיין לא ברמת אולסטאר לדעתי, אם כבר מישהו נוסף מפיניקס אז אייטון, טאונס אולי קולע יותר טוב אבל ההגנה המחפירה שלו הופכת אותו לשחקן הרבה פחות טוב מדייויס, פאקינג קוון לוני עשה על הראש שלו דאבל דאבל, המאזנים של שתי הקבוצות דומים וזה די קוין פליפ לדעתי, מעדיף את האימפקט ההגנתי של דייויס מטאונס שיכול להיות רך ופסיבי הרבה יותר מדייויס ובשני צדי המגרש

asaf
01/12/2021 13:07:21

תודה דור. מסכים מאוד עם גיא שטאונס חייב להיכנס במקום הגבה וזה דווקא בתור אוהד לייקרס.

דור בן דוד
01/12/2021 21:41:21
Reply to  asaf

אני לא חושב שטאונס ראוי להיכנס לפני דייויס, אם כבר במקום פורזינגיס, מספרית הם די דומים אבל לדייויס יש אימפקט הרבה יותר גדול הגנתית בניגוד לטאונס שנותן לסנטרים הגרועים בליגה להיראות כמו שאק לידו, הוא מוכשר התקפית אבל הוולבס איפה שהם נמצאים בעיקר בזכות אדוארדס הנהדר לדעתי

Dor
Dor
01/12/2021 13:27:19

אחלה דור. פרוזינגיס צריך עוד קצת התמדה במספרים האלה כדי להיכנס לדעתי. קא"ט צריך להיות בפנים אולי אפילו לפני דייוויס וגם גרין למרות החשיבות שלו לדאבס הוא עדיין שחקן משלים בינוני ואדוארדס חייב להיכנס לפניו

דור בן דוד
01/12/2021 21:42:29
Reply to  Dor

פורזי אחלה העונה, הסברתי בתגובות למעלה למה קאט לא לפני דייויס, יכול להיות שאם הייתי כותב את זה היום אז קאט היה נכנס במקום פורזי אבל כתבתי את זה קצת לפני שהוולבס יצאו למסע ציד
גרין הוא הכל חוץ מבינוני, הוא הרבה יותר ממה שאתה רואה בבוקס סקור

captain beefheart
captain beefheart
01/12/2021 14:51:45

קוואי בחוץ בשך פציעתו?

עמיחי קטן
Admin
01/12/2021 14:52:37

הוא לא שיחק בכלל העונה

מנחם לס
Admin
01/12/2021 17:19:52

בחירות ראויות בהחלט. לי חסר אייטון, אבל זה הכל עניין של טעם וריח.
תודה

דור בן דוד
01/12/2021 21:43:51
Reply to  מנחם לס

תודה רבה מנחם
מעריך מאוד

gonzi
gonzi
01/12/2021 17:48:20

תודה רבה דור.
אני הייתי שוקל להכניס את מקולום שמחזיק את הבלייזרס כשלילארד לא משחק טוב.

דור בן דוד
01/12/2021 21:43:19
Reply to  gonzi

הוא היה במחשבות שלי אבל גם לו לא חסר משחקים חלשים העונה, בכללי שניהם נראים לא משהו
טאונס לדעתי זה השחקן הכי בולט שהשארתי בחוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חמישייה סטף מוראנט בוקר גורג יוקיץ

מחליפים

לוקה מיצל דיוויס טאונס אדוארדס מקולום גובר

thetroll
thetroll
01/12/2021 22:48:50

זה בחירות מעולות וזה יותר נכון אבל יש פה שלושה גארדים. יש מקום רק לשניים בחמישיה

דור בן דוד
02/12/2021 9:58:42
Reply to  thetroll

פול ג'ורג' הוא פורוורד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שכריס פול יכנס לאולסטאר אגב הפרצוף שלו מרוח בכל דיבור על הסאנס בוקר לא מעניין אף אחד 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי שבאמת יבחר לפי הליגה סטף לוקה לברון דיוויס יוקיץ.

פול מיצל טאונס גורג גובר דריי מוראנט

thetroll
thetroll
01/12/2021 22:59:49

אחלה פוסט ובחירות טובות.
לדייויויס אין מקום השנה קאט עולה עליו לעין ערוך. תגובה 1 מגבה את הטיעון לגבי ההתקפה (מודה שהייתי בשוק מהמספרים המזעזעים) ותגובה 2 שומטת את הטיעון של ההגנה (גם משהו שקשה להאמין אבל בסוף אתה רואה איפה נמצאים הלייקרס אז הנה ההסבר).
במקום דייויס הייתי מכניס את קאט או אייטון .. קאט עדיף בהתקפה בזכות השלשות אייטון מצוין בהתקפה ומצוין בהגנה. אני מתקשה גם לבחור בפורזי אבל המספרים שלו טובים.
אני מסכים עם יתר הבחירות אבל אנטוני אדוארדס חסר לי מאוד. לא יודע את מי הייתי מוציא.

MBK
Editor
MBK
01/12/2021 23:32:16

לא רק שדיויס לא ראוי למקום בחמשייה הוא לא ראוי למקום באול סטאר
דיוויס מסרב לממש את פוטנציאל ה MVP שלו
הוא משחק כדורסל נוראי
בלי לברון הוא נכשל מול קבוצות הלוטרי של המערב
לברון עם מאזן 4-7
דיוויס 11-11
זה לא מספיק לאול סטאר פותח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה דור, אחלה נימוקים. מסכים עם כולם שלזינגר ולדייויס אין ממש מקום שם, אבל גם טאונס לא ממש שווה מקום שם, אולי מיקאל ברידגס, לא יודע.

אבג
אבג
02/12/2021 12:27:57

לגבי דייויס ההגנה שלו, לפחות במשחקים שראיתי היתה מזעזעת. לא בינונית. אין לו מקום באולסטאר בכלל.
ולדעתי לוקה השחקן הטוב בליגה ולמרות פתיחת עונה פחות טובה יבחר לחמישייה על ידי הקהל לפני בוקר.
קבוצות מאוזנות כמו פיניקס זה תמיד בעייתי כי אף אחד לא באמת בולט מעל השאר. לדוגמא אטלנטה בעבר הכניסה ארבעה שחקנים לספסל. אולי גם פיניקס

ירון, החלום
ירון, החלום
04/12/2021 23:55:21

בס"ד
תודה רבה, נפלא.
פורזי בחוץ, ההגנה שלי גרועה, ופתיחת העונה הגרועה לא מצדיקה כרגע מקום באול סטאר.
עדיף גורד'ן פול או אדוארדס.