מעורב הופס ליום ג': לברון עומד להיות בעל קבוצת NBA חלקי / מנחם לס

1.האם לברון ג'יימס יהיה השחקן/בעל קבוצה הראשון בתולדות ה-NBA?

קבוצת ההשקעות Fenway Sports Group בה לברון ג'יימס הוא אחד השותפים מעוניינת לרכוש קבוצת NBA. בינתיים, השבוע, היא קונה שליטה בקבוצת הוקי הקרח PITTSBURGH PINGUINS (Fenway Sports Group Reaches Agreement on Pittsburgh Penguins | NHL.com

לברון אמר מזמן ש"'מצוקדם או מאוחר' אני אהיה בעל קבוצת NBA. אני יודע מה לוקח להריץ קבוצה כמו שצריך ואני יודע כיצד מתנהלים עסקים".

בקשר להיותו שחקן/בעל קבוצה, ההסכם הקיבוצי מרשה לו להיות בעל מקסימום 5% מהקבוצה. לי לא נראה שלברון הוא בעל של יותר מ-5% מ-FENWAY SPORTS GROUP כך שלא תהיה בעייה:

The NBA’s collective bargaining agreement does generally prevent current players from owning portions of either the NBA or the WNBA. But Article XXIX, Section 11 of the agreement says that players may hold “an ownership of publicly-traded securities constituting less than five percent (5%) of the ownership interests in a company or entity that directly or indirectly owns an NBA Team.

2. לבלייק גריפין קשה להסתדר עם הוצאתו מהרוטציה של הנטס

בלייק גריפין דיבר אתמול עם כמה מכתבי ה-NBA בניו יורק והודה בפניהם כמה קשה לו לעכל את העובדה שהוא הפך כל כך מהר מכוכב לשחקן נישכח.

"זה לא מסתדר בראשי בקלות. אין לי טענות לבוסים ולמאמנים. אני יודע שאיבדתי – אני מקווה רק זמנית – את הקליעה מ-3 ואני מקווה שאוכל להחזיר את ה-% שהיה לי. אני יודע ש-31.8% מהפרקט ו-16.1% מהטריי לא מצדיקים דקות משחק. לא נותר לי אלא להתאמן ולנסות להחזיר את הקליעה"

נהוא דיבר עם חברו הטוב דיאנדרה ג'ורדן שאף הוא איבד את מקומו ברוטציה של הנטס, וג'ורדן אמר לו כמה קשה היה גם לו, ואז ג'ורדן אמר לו – –

I guess we are examples of just how quickly big men, even stars like us, can become obsolete in today’s NBA.

3. כיצד משפיעה פציעתו של ג'ו האריס על משחק הנטס?

'קלוב הצווארון הכחול' של ברוקלין יהיה ללא חבר הכבוד שלי לכמה שבועות. ג'ו האריס פצע את עקבו השמאלי במשחק נגד אוקלהומה סיטי ב-14 לנובמבר, ואתמול הוא עבר ניתוח 'לנקות A BONE PARTICLE' מהפציעה האורגינלית. הוא ייעדר 4 עד 8 שבועות, וזה מרחב גדול שחובה היה להרחיבו עד שהניתוח לא יגלה יותר על 'חתיכת העצם' שחייבים להוציא.

“It’s a challenge,” Nash said of Harris. “He brings a lot to the table. Obviously an elite shooter, he spaces the floor. He’s such a great teammate, plays with pace and toughness defensively. He boxes out, does all the little things, so when you add it all up, it’s a lot to miss. So we look forward to having him back, but the positive is that we feel confident in that the procedure will allow him to come back and not look back, instead of trying to manage this thing.”

"למצוא תחליף לג'ו זו לא משימה קלה כי הוא מביא הרבה STUFF לשולחן" אמר סטיב נאש. כולנו יודעים איזה שחקן TOUGH הוא. הוא לא מוותר לאף אחד ולא חושש ממאבק עם אף אחד. הוא מרווח את הפרקט. פיור שוטר מהטובים. הוא חבר קבוצה מהסוג שאין לו אויבים וכולם אוהבים – לבנים כשחורים.

למרבה הצרה בלייק גריפין – שיכול היה להחליף את האריס – כמעט לא משחק אחרי שדיוק זריקתו נפל ל-32% ו-16% מאחורי הקשת. אני מאמין שסטיב נאש יתחיל להשתמש בו יותר כי הוא יכול להחות מחליף מצויין לג'ו האריס, גם בקליעה וגם בהגנה. שניהם הם מה שנקרא HARD HATS. כובעים קשים, כמו הפועלים הקשים בבנייה.

אפשרות שנייה היא להעלות את ג'יימס ג'ונסון לחמישייה במקום האריס. סטיב ניסה זאת נגד פיניקס בשבת וזה לא עבד טוב, אבל חייבים לתת לזה עוד צ'אנס.

4. ג'ון וול רוצה לחזור לרוקטס אבל עם תנאי: לעלות בחמישייה

ג'ון וול ואשתו

הוא ישב עם מנהלי הקבוצה בוויקראנד, והם חזרו ואמרו לו שהם ישמחו לראות אותו בקבוצה אבל כשחקן העולה מהספסל:

. The outcome of the conversations is that Wall will continue to sit out games while remaining professional and being around and engaged with the team, sources said. Rockets officials informed Wall in their conversations on Sunday that they were not willing to guarantee him a starting role.

After mutually agreeing prior to training camp that he would be around the franchise and not play in games as the team searches for a trade. Wall, 31, has sat and watched these Rockets (3-16) in training camp, practices and regular-season games and has made it clear privately that he wants to return to the floor.

ההסדר בין יוסטון לוול היה שהוא מתאמן עם הקבוצה ושומר על כושר-שיא בזמן שהקבוצה מחפשת טרייד. אבל טרייד על שחקן שנמשארו לו שנתיים ו-91.7 מיליון דולרים בחוזה נראה דבר בלתי אפשרי, אלא אם כן יוסטון כוללת כמה בחירות דראפט עתידיות בטרייד.

במה יכול דמרכוס קאזינס לעזור לקאבס?

PHOENIX, AZ - JUNE 28: DeMarcus Cousins #15 of the LA Clippers looks on before the game against the Phoenix Suns during Game 5 of the Western Conference Finals of the 2021 NBA Playoffs on June 28, 2021 at Phoenix Suns Arena in Phoenix, Arizona. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, user is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2021 NBAE (Photo by Michael Gonzales/NBAE via Getty Images)

לפני תחילת העונה המנכ"ל של הבאקס ג'ון הרסט ידע בדיוק כיצד הוא רוצה לשחק העונה, והוא אפילו הצהיר זאת: עם שלושה 'ביגז' (BIGS): ברוק לופז, יאניס, ובובי פורטיס.

עם פציעות לכל אורך ורוחב הקבוצה, ובעיות הגב של ברוק לופז, הרסט ידע שעליו להוסיף – מהר – BIG לקבוצה. הוא בחר בקאזינס.

האם לקאזינס עדיין יש את זה?

בואו נתחיל עם זה שקאזינס עבר שתי פציעות רציניות ביותר ברגליו, אבל הוא כבר שיחק על ברכיו שהיו פצועות וקלע בכמה משחקים דאבל דיג'יטס בדאבל דיג'יטס דקות, והוא רק בן 31. בשיאו הוא היה שחקן של 25.2 נק', 12.9 ריב', ו-5.4 אסיסטים. עם הקליפרס בפלייאוף ואיביקה זובק פצוע, קאזינס שיחק דקות משמעותיות והיה שחקן חשוב נגד פיניקס במשחקים 6 ו-7.

קאזינס היה לפני הפציעות מין BLEND שך אתלטיות (מהירות לא מבוטלת) וגודל. לפני הפציעות הוא היה בעשירון ה-90 ומעלה בין כל הסנטרים בריבאונד. בזמנו הוא היה גם קלעי 'עובר' מהטריי.

מה יהיה תפקידו בבאקס?

ברוק לופז סובל מבעיות גב. הבאקס מסרבים לדווח על מצבו. בהיעדרו, הבאקס ניסו כמעט כל אחד ברוסטר שלהם מעל 6'6 כ'שלישי גדול' ולא מצאו (סמי אוג'ליב פצוע אף הוא).

קאזינס לא יהפוך למנוע ראשי בבאקס. אבל אם הוא יתן להם 12-15 דקות בסנטר, ויאפשר ליאניס לשחק 4, ולפורטיס לנוח ואז לשחק עם החמישייה השנייה (בה כה הצליח בעונה שעברה), זה יהיה צעד בכיוון הנכון. כמובן שבודנהולצר יוכל לשחק עם שלושה BIGS כשישחק עם יאניס ופורטיס.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. מנחם מצויין, השיקוץ יהיה בעלים של קבוצה שיפרוש, בדיוק כמו שיקבל את קלאץ והעברת זכויות כשיפרוש.
    .
    בלייק גריפין זה שחקן שהסתמך על האתלטיות וברגע שהיא נעלמה אין לו מה למכור בכדורסל ראינו את זה לא מעט בהיסטוריה והוא רק המקרה האחרון.
    .
    ג’ון וול גופה אין להם שום סיבה לעלות אותו שיתנו לצעירים להסריח את הפארקט ולקבל נסיון .
    .
    קאזינס גמור ויש לו גם חרא של אופי לא מבין מה מילווקי הביאו אותו לקבוצה.

  2. הסיפור עם ג'ון וול מוזר.
    מה שכן, זה מסביר איך הקבוצה מצליחה לא לתת לו לשחק
    (ה-cba לא מאפשר לקבוצה למנוע חד צדדית משחקן לשחק כליל, ע"ע דייויס והפליקנס).

  3. תודה רבה מנחם.
    הסיפור ביוסטון לא ברור לי. יש להם נכסים שווים. תמכרו כל עוד הם שווים. אריק גורדון וכריסטאן ווד שווים משהו תנו אותם על שחקנים עם פוטנציאל ובחירות.
    .
    גם הוצאתו של ווקר מהרוטציה של הניקס מאכזבת ואני מקווה שנרקח טרייד מתחת לפני השטח. אולי כזה שיקח את סימונס וקמבה ליוסטון, ווד וגורדון לפילי וגון וול לניקס

      1. חמישייה של מקסי, גרין האריס ווד ואמביד היא מפלצתית וחמישיה שניה של מילטון גורדון, קורקמז טייבול ודראמונד היא חמשייה לא רעה בכלל (ויכולה בקלות להיות חמישייה ראשונה בקבוצות החלשות)

  4. תודה דוק
    עד שפעם ראשונה בהיסטוריה חשתי קצת סימפטיה כלפי ג'ון וול, שרק רוצה לחזור לשחק, זה נעלם מייד עם הדרישה – לעלות בחמישייה.
    מסתבר שנרקיסיסטים לא מחליפים חברבורותיהם.

  5. שמח לשמוע על החזרה של בוגי. עוד יש לו מה לתת.
    וול, סיפור לא ברור.. שחקן כזה תחרותי יושב מרצון מתחילת העונה???.. הרי ברור שאין טרייד עבורו באופק..

  6. וואי הרצון לשחק עם 3 גבוהים היה יכול להשמע לי דימיוני. אבל הנה הקאבס שיחקו הלילה עם מארקינן, אלן ומובלי (קוין לאב בספסל) וקרעו את דאלאס. האם האופנה משתנה?

    1. הקאבס משחקים עם 3 גבוהים ועל הדרך מציגים הגנה טובה מאוד. וזה כאשר אחד הגבוהים הוא השבדי…
      .
      אז כן,
      זה מעניין גם ברמת שיטת המשחק,
      וגם בגלל שזה פשוט כיף לצפות בקבוצה האנרגטית הזו משחקת.

      1. מוחא בשם העם הפיני, עד שיש להם שחקן בליגה הפכת אותו לשבדי?? הקאבס אחת ההפתעות הנעימות של העונה. לדעתי דווקא קאזינס הראה בפלייאוף האחרון שבאמת לבוא ולתת 15-20 דק' טובות הוא עוד יכול כרגע, מחבב דווקא את מחשבת הבאקס בהבאתו.

      2. אני אשמח אם הפרויקט שם יצליח. לא אהבתי את מעמד הסנטר המודרני וקבוצה שמשחקת עם שני סנטרים נשמע שנות ה 80. כמובן שלא מזיק שמרקינן יכול לקלוע מה 3.

    2. זה עובד כשיש לך גבוה ורסטילי כמו מובלי שיכול להתמודד הגנתית גם עם שחקי חוץ ויכול לשחק רחוק מהסל (גם מרקאנן מעדיף פנים לסל)

  7. כיף של מעורב על הבוקר
    את בוגי אני אוהב ומאמין שיש לו מה לתת
    גריפין סוף סוף מדבר יפה וצנוע, בדיוק ההפך מוול.
    אני לא מבין…. ג'ון "השודד בטרנינג" וול לא ראה שאף אחד לא רצה לגעת בכרמלו אנטוני עם מקל עד שהוא ירד מהשטות של לעלות בחמישיה??
    🤦

  8. וואלה בשביל 40 מיליון הוא אמור לעשות כל מה שאומרים לו, הזייה מה שהולך השנה וכנראה שזה רק יחמיר עם כל הילדודס שעושים חוזים ואז חותמים אבטלה ואף אחד לא נותן להם בראש.

    ובנוסף- מה יהיה עם ג'ייסון קיד? שיחליפו אותו עם פרנק ווגל, זה המינימום שאפשר לעשות

  9. יש בכוכבי NBA משהו מכוכבי רוק או קולנוע מזדקנים. למרות שספורט נמדד לפי ביצועים די ברורים ולא איך אתה גורם לקהל להרגיש. ועדיין – אתה פתאום צריך להבין שאתה צריך לשנות סגנון או פשוט לפנות מקום.

  10. כמדומני שכבר בחנו את המספרים, אבל FSG שווים כיום כ7 מליארד דולר. לברון ג'יימס שווה כיום כשלושת רבעי מליארד דולר. ככה שגם אם הוא מכר כל סנט שהיה לו הוא יכול לרכוש גג 10% מFSG. הוא לא, למעשה הוא אפילו לא שותף מלא בFSG, כל ההשקעות הן דרך חברות החזקות ועסקאות צולבות, ההשקעה שלו בFSG היא דרך חברת RedBird Capital אבל לFSG יש השקעה בחברת ההפקות של לברון, ו-ווג'רס שלם, שורה תחתונה, ההשקעות של לברון הן ברמות של מליונים בודדים מה שלא נותן לו 5% בשום דבר. אם FSG תוסיף קבוצת NBA לרוסטר שלהם (הם כבר הבעלים של הרד סוקס, ליברפול, והפיטסבורג פינגווינס), לברון לא יהיה הבעלים של הקבוצה ולא יהיה לו שום say בניהול הקבוצה אלא אם FSG יחליטו למנות אותו לתפקיד ניהולי שמה, או לנציג הבעלים, כמו שקרה עם דרק ג'יטר במיאמי מארלינס. עד אז, הוא יהיה הבעלים של הקבוצה כמו שאני הבעלים של מקדונלד'ס בית שמש.

    1. אם אני עוקב אחרי החישוב שלך, עדיין יכול להיות שלברון יהיה בעל אחוז שולי ב FSG אבל בעל אחוז כלשהו, לא אפסי, בקבוצה.

      1. הכל יכול להיות, אבל זה לא יהיה פועל יוצא של ההחזקות שלו, אלא שהחברה תעביר לו אחוזים או תפקיד, זה כמו מג'יק ג'ונסון בגוגנהיים, מבחינת ההשקעה שלו הוא שותף זניח, מבחינת הפסאדה, הוא הפנים של החברה והאיש שכביכול מוציא ומביא. זה כמו שמישהו פותח מועדון בעלות של 10 מליון ש"ח ומכניס איזה כדורגלן "שותף" ב100,000 ש"ח אבל הכדורגלן הוא כאילו הבעלים והבוס ומי שסוגר ומי שפותח, וריאיונות וחוזים וכו.

        1. הסבר טוב ומדויק לגמרי ארז. מניח שבתור התחלה גם לברון יכוון לשם . להיות בעלי קבוצה זה עדיין מעליו כלכלית.

            1. כולם היו שופטיו

    2. אתה כמובן מניח שלברון יכנס כבעלים רק דרך פנוואי. אם נתעלם מהעובדה שהוא שחקן פעיל, הוא יכול להכנס בקלות כשותף בכיר מאוד ברכישת קבוצה. הוא לגמרי שם. יש בערך 10 קבוצות שהשווי שוק שלהן הוא בסביבות המיליארד וחצי. בהנחה שהוא יכנס עם שותפים, ובהנחה שהוא לא קונה קבוצה בקש מזומן, אני לא רואה בעייה בשבילו להכנס כשותף בכיר ומשמעותי ברכישת קבוצה.

  11. גם מייקל רואה לאן לברון חותר ואין לו עוד הרבה זמן לפני שנכנסים לעוד פרק בסאגת הגואט עונת הבעלים. שארלוט כבר רצה כמה שנים יש להם מאמן צעיר ומוכשר כוכב צעיר ומה שחסר עכשיו זה טרייד על סופרסטאר או פרי אייגנט בשביל להתקרב לשלבים יותר מתקדמים בפלייאוף. מייקל חייב לעשות מהלכים

    1. חחחח לברון יארגן לו סופר טים הוא כבר מנוסה בזה 🤣.
      למאלו עוד אמור לקפוץ. הם הולכים להיות חזקים מאד. רק שיצליחו להביאו משהו נורמלי במקום הנגר פלאמלי והם על דרך המלך. הם בהחלט יכולים לעשות סאנס. יש שם רגליים צעירות וכשרון גדול וזה עוד לפני שהאיש שלי בוקונייט לא רואה בכלל פרקט

  12. לפי פתיחת העונה של וושינגטון, מסתבר שווסטברוק ווול היו הבעיה של הקבוצה ולא 2 הכוכבים המובילים. לפחות כל השחקנים שהגיעו במקומם עושים הגנה. לגבי קאזינס, אין לי ספק שאם הראש שלו מוברג הייטב עכשיו, הוא יעזור רבות למילווקי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט