חם מהתנור: מייקל פורטר ג'וניור יעבור ניתוח בגב ועוד עדכוני פציעות

מייקל ברלסטין, סוכנו של מייקל פורטר ג'וניור, הודיע כי השחקן יעבור ניתוח בגבו וייעדר לטווח לא מוגבל כשהצפי הוא שיחמיץ את שארית העונה. פורטר ג'וניור סבל מבעיות בגב עוד לפני הדראפט ועבר ניתוח שגרם לו להיבחר במקום נמוך בהרבה מהצפוי (14 על ידי הנאגטס) ולהחמיץ את העונה הראשונה בחוזהו. לאחר שחזר למגרש הראה בעונה שעברה את מלוא הפוטנציאל שבו כשצלף 19 נקודות למשחק ב-65% אפקטיבי כולל 44.5% מעבר לקשת. זה שכנע את הנאגטס להחתים את הצעיר המוכשר על חוזה מקסימום מתוך כוונה שיהוה יחד עם ניקולה יוקיץ' וג'מאל מורי את הגרעין שיצעיד את הנאגטס קדימה.

פורטר פתח את העונה הנוכחית חלש מאד כשהוא סובל מכאבים בגבו מה שהביא את הנאגטס להשבית אותו לאחר 9 משחקים בלבד כשעכשיו הוחלט כי המוצא הוא ניתוח נוסף. זה מטיל צל כבד על העונה הנוכחית של הנאגטס כאשר גם ג'מאל מורי יעדר מרובה בעקבות הניתוח לאיחוי ה-ACL שעבר לקראת סוף העונה שעברה. בנוסף זה מציב סימן שאלה גדול לגבי המשך הקריירה של פורטר והיכולת של הנאגטס להסתמך עליו בעתיד.

הנאגטס סובלים ממזל רע ביותר כשגם פי ג'יי דוזייר סיים את העונה אחרי קרע ב-ACL במשחק מול פורטלנד בשבוע שעבר. הנאגטס יוכלו להגיש לליגה בקשה לחריגת פציעה שתאפשר להם למלא את השורות המדוללות.

*

הממפיס גריזליס הודיעו כי ג'ה מוראנט יעדר מספר שבועות בעקבות נקע בברך. זו אמנם מכה קשה לגריזליס כשהרכז הצעיר פתח את העונה בסערה ביכולת אדירה אבל אלו חדשות יחסית טובות לאחר שהיה חשש שהפציעה עלולה לסיים את העונה עבורו.

*

האטלנטה הוקס הודיעו שבוגדן בוגדנוביץ' יעדר מהמגרשים בשבועיים הקרובים כתוצאה מנקע בקרסול אותו ספג בנחיתה לא טובה במשחק מול הניקס. מצבו יוערך מחדש בסוף השבועיים כדי להחליט אם הוא יוכל לשוב למגרשים או יצטרך תקופת החלמה ממושכת יותר.

בינתיים קאם רדיש שנפצע באותו משחק במפרק ידו יוערך על בסיס יומי כדי להחליט מתי יוכל לחזור לשחק.

*

מאמן הניקס, תום ת'יבודו, הודיע כי החליט להוציא את קמבה ווקר מהרוטציה. מי שיפתח בחמישייה של הניקס הוא אלק ברקס. המהלך מעלה ספקולציות לגבי עתידו של ווקר בקבוצה. הניקס לא יוכלו להעביר את הפוינט גארד שחתם בקיץ לאחר הטריד מהסלטיקס לת'אנדר ובאיאאוט מהקבוצה עד ל15.12.

*

ג'ו האריס יעבור ניתוח בקרסול הפצוע שלו וצפוי להחמיץ עוד 4-8 שבועות, בנוסף לשבועיים שהוא כבר החמיץ. ברוקלין בינתיים מסתדרת בלעדיו ומוליכה את המזרח, אבל הנטס ייאלצו להסתדר כעת עם עוד תקופה משמעותית ללא מי שאמור להיות צלע חשובה בחמישייה של סטיב נאש.

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. נגמרו לגו'קר כל הקלפים בחפיסה🤨🤔
    ממפיס הולכת לג'הג'הה בדרך ללוטרי😒
    אטלנטה בהרכב טלאי על טלאי אחרי עוד אבידה בכנף בתקופה הקרובה😐😐
    באסההה😟😟

  2. שביזות למייקל, וזה מאחד שעבר שני ניתוחים בגב בשנה האחרונה (מבלי לחתום על חוזה מקסימום, אני חייב להחליף סוכן). מישהו יודע איזה ניתוח הוא עובר?

    1. למיטב הבנתי מדובר בדיסקטומיה (ניתוח לתיקון הנזק שנגרם כתוצאה מפריצת דיסק).
      כיום זה ניתוח הרבה פחות פולשני מבעבר, כאשר המטרה היא לסלק את גורמי הדלקת (נוזל הדיסק).
      .
      הבעיה היא שזה מציב סימן שאלה גדול מעל הקריירה של פורטר. כפי שכתבת, זה ניתוח שלישי. זה ניתוח שהמטפל בסימפטומים, אפילו פותר אותם. אבל אם פורטר נולד עם נטייה לבעיות גב, זה לא יפתיע אם המצב יחזור על עצמו.
      .
      שיהיה בריא, הילד. בריא ובכושר, מדובר על אחלה שחקן.

      1. מעבר לפציעה, זה גם קוטע את ההתקדמות שלו כשחקן. לא מדובר בכוכב מוכח, אלא בפוטנציאל וכרגע נראה שיהיה לו קשה מאוד לממש אותו. דנבר בבעיה גדולה

        1. זה נראה היה כמו גנבת דראפט.
          אבל כשאתה גונב שודד – אז השודד מגיע שודד לך את הקופה ונעלם. גנבת – נשדדת.
          מאחל לו רק בריאות כמובן אבל לדעתי כמו שאמרתי מהתחלה כשאנשים דיברו על שבועיים: עד סוף העונה זה בטוח ויש מצב שהוא לא חוזר בכלל.
          איזו אכזבה. דנבר איתו מארי ויוקיץ זו קבוצה לאליפות. כנראה שהתאוריה הזאת לא תעמוד למבחן מעשי אף פעם.

      2. אם כן, זה בדיוק הניתוח שאני עברתי פעמיים תוך חודשיים. אשאיר את שאר ההבחנות לכם המומחים, מהזווית שלי רק אוסיף שזה לא כיף גדול

          1. סובל כבר כעשור מפריצות דיסק וכדומה. בפברואר הנתב החמיר ונכנסתי לניתוח. חודש וחצי אחר כך, אולי עקב תנועה שעשיתי (החלפת פנצ'ר …אם כי הרופאים לרוב טוענים שאין קשר) המצב התדרדר תוך כמה ימים עד לניתוח חירום באותה החוליה. מאז אני בשיקום איטי

            1. הבנתי, רק בריאות ושלא תראה שוב את חדר הניתוח מבפנים

            2. תודה רבה. מרחיב את האיחולים לכמה שיותר מהחבר'ה פה שאפשר

            3. הווי
              האם עסקת בעשור האחרון בספורט שקשור בשרירי הבטן?
              אני שואל בגלל שגם אצלי גילו לפני כ 25 שנה פריצה בחוליות התחתונות. הגלישה (בעיקר רוח וסאפ) חזקה אצלי מאד את שרירי הבטן מכל הכיוונים, מה שהוריד כמעט לגמרי את הלחץ על הגב התחתון. הרופאים שטיפלו בי טענו שהבעייה תחמיר עם השנים והיו מאד מופתעים כששמעו שהמצב השתפר לאין ערוך ושהגב (טפו טפו) בסדר גמור.
              כיום אני מטר שמונים וחמש על כ 80 קילו (קצת פחות).

            4. בשנים האחרונות התחלתי לשחות (ti, ממליץ לכל מי שמעוניין). כשסגרו את הבריכות בקורונה החלטתי לצאת לרוץ קצת במקום, ומשם ההתדרדרות הייתה מהירה… (190 על 75 קילו, אין הרבה שרירים בכלל, לא רק בליבה)

    1. הוא לא קיים בהגנה ולא משתלב בהתקפה הדי מטומטמת של הניקס, אז אין לו מה לחפש שם, ואפילו ברקס עדיף עליו למרות שהוא לא רכז.
      אבל ניהול המשחק בניקס, או הבלאגן החצי מאורגן שנקרא אצלנו ניהול, הוא בעיקר בידיים של רנדל ובארט, וקוויקלי ורוז מהספסל.
      אז קמבה בחוץ.

          1. זו התקפת ה"ברטר"-
            האחד מוסר כדור וזה שמקבל מוסר למוסר את האייקיו האחד שלו.
            כך יוצא שמי שעם הכדור חסר אייקיו, וזה מסר שומר על גחלת האייקיו היחיד של הניקס.
            יבוא וישאל מתחכם כלשהו שאלה מצויינת- "ומה יקרה אם מי שמסר יורד לספסל? אזי לא נותר אייקיו אחד על המגרש".
            וכידוע, שאלה מצויינת היא כזו שיש לה תשובה מצויינת (בניגוד לשאלה טובה שעליה צריך לחשוב על תשובה טובה)- במקרה כזה, נאמר לאותו מתחכם, האייקיו האחד ע-ו-ב-ר לשחקן שזה עתה עלה, וכך נשמר לו הסטטוס קוו בהתקפת הניקס.

            1. חשבתי שזה מובן מאליו, אחרת גם אני הייתי עושה קופי פייסט מהטריפ האחרון

    1. קמבה טוב לקבוצות טנקינג שם הוא יכול לקלוע בשקט 30 למשחק והקבוצה תפסיד.
      היציאה שלו מהצרעות נתנה להם דחיפה קדימה וחיסלה את ההתקדמות של הסלטיקס. אני חושב שמייק הבין את זה כשנפטר ממנו למרבה במחיר.
      ללא ספק הטעות הגדולה ביותר של איינג' ביחד עם חידוש החוזה האחרון לסטיבוט.
      כשזרקו את קמבה היה מאוחר מדיי.

  3. גילרי תודה על הדיווחים.
    שאלה לגיא מנחם או למי שמבין – הרי בזמנו הוא התדרדר בדראפט על לבחירה 14 כי סרב לתת לקבוצות מידע על המצב הרפואי שלו ולכן גם דנבר לקחו הימור הוא הרי לא שיחק למיטב זכרוני הדלוח עונה שלמה אחרי הבחירה. שאלה : יש מצב שכשהוא חזר לשחק הוא היה על משככי כאבים ? זה אפשרי בפציעה מהסוג הזה? כי מה שמוזר אצלו זה שמיד שהוא קיבל את המקס הוא נפצע (מתחילת העונה הזאת הוא היה על הפנים עד שהושבת לחלוטין). זה אפשרי או שאני חי בקונספירציה?

    1. יש מצב שהוא שיחק לא בריא כדי להשיג את הכסף ועכשיו אחרי שקיבל הוא לוקח את הזמן והניתוחים כדי להחלים

      1. ++ תחושה שלי שזה המצב. מקוה שהוא לא גמר את דנבר עם החוזה הזה. זה המון כסף ומקוה שיאפשרו להם את החריגת פציעה.

  4. העניין הזה מציב סימן שאלה כל המשך הקריירה של פורטר. דנבר בהחלט בבעיה, בטח שהתחייבו לשלם לו חוזה עצום. הימור שנראה בהתחלה מוצלח ועכשיו נראה שאחרי שהם עשו אול-אין, רוששו אותם.
    .
    קמבה פשוט לא חזר לעצמו מאז הפציעה שהייתה לו בנבחרת האמריקאית, איבד את הזריזות והמהירות שהיו לו, ובגלל שהרגליים בבעיה, אז גם הקליעה לא נכנסת.
    אם הוא חוזר להיות בריא, הוא צריך להסתכל על רוז, כי זה מה שהוא הולך להיות. PG מהספסל

    1. פורטר דווקא עובד המון כל קיץ, הוא סביב ה7 אחוזי שומן, לצערו הוא נולד עם גב בעייתי. מקרה שונה לגמרי מזאיון דונציץ ואחרים

    2. אחוז השומן חשוב אבל לא אומר כלום על מצב השלד הגידים הרצועות השרירים הקואורדינציה התונעתיות והגמישות ועוד

      1. מרבית המומחים שראיתי עקב הבעיות שלי אמרו שאין לזה יותר מדי קשר למה שאתה מבצע. אפשר לחזק שרירי ליבה וכדומה, אבל ההבחנה שלהם, החל בערך מהפעם השנייה שאתה מגיע אליהם, זו 'פריצה על רקע ניווני'

  5. תודה רבה על העדכונים.
    .
    דנבר – באמת חבל, נקווה שיחזור במהרה בימינו, נקווה שמארי יחזור במהרה ובכושר ושדנבר תמצא את הדרך להישאר למעלה. אם לא… בקשת טרייד של יוקיץ' בהחלט אפשרית וכנראה גם מוצדקת. אם וכאשר זה קורה, מקווה שמאלון יזכור לפופ חסד נעורים ונקבל מקום טוב בתור לפיץ' שלנו. אני מתחיל לעבוד על זה כבר מחר בבוקר. לשורשים הסרביים של פופ בהחלט יהיה מקום במצגת.
    .
    קמבה – סיפור מוזר. מה שני הצדדים למדו אחד על השני שלא יכלו ללמוד קודם לכן? תיבודו לא ראה וידיאו של הסלטיקס מהשנים האחרונות? קמבה לא שיחק נגד קבוצות של תיבודו בשנים האחרונות? ליאון רוז לא הכיר את שתי הנפשות הפועלות?
    בכל מקרה, הוא על משכורת צנועה יחסית אז יתכן שיצליחו להטריד אותו למישהו שצריך נקודות (דנבר?) או ששוב יעשה בייאאוט? לברוקלין יש מה לעשות איתו, הם קצרים מאי פעם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט