מיאמי נגד דנבר בקרב חוזר, שיקגו נגד שארלוט ועוד שבעה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

מיאמי נגד דנבר בקרב חוזר, שיקגו נגד שארלוט ועוד שבעה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

פילדלפיה 76' (10-10) – אורלנדו מג'יק (17-4) 2:00

נגד גולדן סטייט אנדרה דראמונד לא קלע זריקה אחת מהשדה אז תתארו לעצמכם את תחושת ההקלה שאוהדי פילי חוו כשהם קיבלו את אמביד בחזרה למשחק מול מינסוטה. פילדלפיה אמנם הפסידה את אותו מפגש (אחרי שתי הארכות) אבל קיבלה את המשחק הטוב ביותר של הסופרסטאר שלה העונה, 42 ו14 ריבאונדים (הלך לקו 21 פעמים). פילי מקבלים את היריבה המושלמת לחזור לרצף הניצחונות ולהימנע ממאזן שלילי, וונדל קרטר ג'וניור, מו במבה ורובין לופז יהיו השחקנים העיקריים שיעמדו בין אמביד לבין הטבעת ובמידה והוא לא ייתקל בבעיות בריאותיות נוספות הוא לא אמור להתקשות מולם. פילי יצאו למסע משחקים מאתגר לאחר המפגש מול אורלנדו שיכלול את בוסטון, אטלנטה, שארלוט (פעמיים), יוטה וגולדן סטייט.

ההפסד האחרון לקליבלנד היה השישי ברציפות של הקבוצה מפלורידה מה שמקנה לה את המאזן השני הגרוע בליגה, אחרי יוסטון. באותם שישה משחקים אורלנדו רושמת דירוג התקפי של 99.5 נקודות, אחרי שביססה את כל משחק ההתקפה שלה על פתיחת העונה המפתיעה של קול אנת'וני המג'יק נשארים בלי תוכנית חלופית כשהוא לא על המגרש. השחקנים שזרקו הכי הרבה זריקות באורלנדו בששת המשחקים האחרונים חוץ מאנת'וני (ששותף רק באחד) הם ג'יילן סאגס (13.5 נקודות על 12.5 זריקות) ופרנץ ווגנר (10.5 נקודות על 10.8 זריקות) ובהובלת שני הרוקיז שלה בקבוצה לא יכולים לצפות לנצח הרבה משחקי כדורסל.

הימור: אמביד לא יצטרך לשחק הרבה דקות ויוכל לשמור את עצמו למשחקים הבאים כי המשחק הזה לא הולך להיות צמוד במיוחד. פילדלפיה מנצחים.

מיאמי היט (7-13) – דנבר נאגטס (10-9) 2:30

אני מקווה שהאחים של יוקיץ' קנו כרטיסים לפלורידה כי הMVP, שלא שותף במשחקים האחרונים של הקבוצה עקב פציעה מפרק כף היד, כרגע מוגדר כסימן שאלה ואם ישחק הוא יצטרך את התמיכה של כל המשפחה לקרב החוזר נגד מיאמי אחרי שהדברים התחממו בינו לבין מרקיף מוריס. דנבר נמצאת ברצף של שישה הפסדים (יוקיץ' שיחק בשניים הראשונים) ומתקשה לשחק כדורסל תחרותי בלי אף אחד מהשלישייה המובילה שלה, עם ג'ף גרין בעמדת הפורוורד שהתפנתה עקב הפציעה של מייקל פורטר ועם ג'מייקל גרין כסנטר הפותח שלה דנבר רושמת דירוג הגנתי של 124.4(!) הרכש הגדול של הקבוצה מהעונה שעברה, אארון גורדון, אמנם קולע יותר נקודות בלי שני הכוכבים האחרים (18 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים לעומת 13 לעונה) אבל זורק רק זריקה אחת יותר מהמגרש.

בצד השני מיאמי מגיעה למפגש הטעון מהמקום השני במזרח ואחרי ניצחון מורלי גדול על שיקגו, איתה תתחרה על המקומות המובילים במזרח להמשך העונה, מיאמי תקווה לחבר שני ניצחונות ברצף לפני חודש דצמבר בו תפגוש הרבה מהקבוצות שיתחרה איתם במזרח. מרקיף מוריס שעדיין לא חזר למגרשים מאז שמצא את עצמו על הפרקט בדנבר ובמיאמי מקווים שבאטלר והירו, שני הסקוררים העיקריים של הקבוצה, לא ימצאו את עצמם איתו על הספסל (שניהם מוגדרים בסימן שאלה למשחק). במידה ומיאמי תחסר את שניהם לאורי ובאם, שקולעים ביחד 30 נקודות למשחק העונה, יהיו חייבים לקחת על עצמם יותר זריקות נגד הגנה החלשה של דנבר.

הימור: בסופו של דבר המשחק הזה ייפול על איזה שחקנים נראה על הפרקט בשריקת הפתיחה ואני מאמין שבאטלר לא יוותר על האפשרות להחזיר לדנבר עם יוקיץ' או בלעדיו. מיאמי מנצחים.

שיקגו בולס (8-13) – שארלוט הורנטס (9-13) 3:00

קרב ישיר על המקום החמישי. הניצחון של מילווקי אתמול הוריד את שיקגו למקום החמישי והשאיר אותה רק חצי משחק מעל שארלוט. אחרי ההפסד הכואב למיאמי במשחק האחרון (למרות משחק מצוין של קארוסו מהספסל) שיקגו יודעת שהפסד נוסף לאחת מקבוצות הפלייאוף במזרח יגרום לכולם לשכוח את פתיחת העונה המצוינת שלה ויוציא לה את הרוח מהמפרשים. האקס פקטור הגדול של הבולס הוא ווצ', מאז שהסנטר המוכשר חזר מהפציעה שהשביתה אותו הוא קולע רק 12.3 נקודות על 42.1% מהשדה ו25% משלוש והוא יהיה חייב לנצל את המצ'אפ ואת הגודל שלו מול פי ג'יי וושינגטון ולעזור ללוין ודרוזן.

שארלוט מגיעה למשחק הזה אחרי שהצטרפה שיקגו ואוקלהומה במועדון המכובד "הקבוצות שהפסידו העונה ליוסטון". בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה עם פי ג'יי ושינגטון כסנטר בהרכב נמוך במקום מייסון פלאמלי (מתיחה בשוק הימני) שארלוט משחקת כדורסל שלא היה מבייש את הדנבר נאגטס של תחילת שנות ה90, היא קולעת 138 נקודות למשחק ומחזיקה בדירוג הגנתי של 123.1. עם דרוזן ווצ', שני שחקנים שיודעים לקחת את הזמן ולהגיע לזריקה שלהם, שיקגו תנסה לכפות משחק איטי על שארלוט ותזרוק את קארוסו ואת האח השני למשפחת בול, לונזו, על לאמלו.

הימור: שארלוט תמשיך לרוץ ולירות בלי הכרה אבל נגד קבוצה עמוקה כמו שיקגו, עם כלים בשני צידי המגרש זה לא יעבוד. שיקגו מנצחים.

Lonzo, LaMelo set to square off for second time as Pelicans battle Hornets  in Charlotte - The Bird Writes
האחים למשפחת בול נפגשים שוב.

יוסטון רוקטס (16-3) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (13-6) 3:00

ההתקפה הגרועה בליגה הצליחה אחרי הארכה לקלוע 146 נקודות בניצחון הדחוק על שארלוט בעיקר בגלל 33 הנקודות שקיבלה מכריסטיאן ווד שלא מצליח להרשים עד כה העונה ובכך לרשום שני ניצחונות ברציפות, שניהם מול קבוצות שמכוונות לפלייאוף במזרח (שיקגו ושארלוט). הבחירה השנייה בדראפט, ג'יילן גרין, יראה גם את המשחק הזה מהקווים אחרי שנפצע בחלק התחתון של רגל שמאל במשחק הקודם נגד שיקגו והרוקטס ימשיכו להיאחז בגאריסון מאת'יוז, שאחרי ששוחרר מוושינגטון נקלט על ידי יוסטון ונהפך לחלק חשוב ברוטציה שלהם (38 דקות משחק מול שארלוט). אם יוסטון תרצה לחבר שני ניצחונות רצופים לראשונה העונה היא תצטרך לתקוף את אוקלהומה בחלק הקדמי במיוחד כשמי שמאייש אותו הוא דריוס ביזלי, רובינסון ארל ופוקו. 

רצף של חמישה הפסדים הוציא את הת'אנדר מהמקום לפליי אין אבל הם עדיין מקווים למצוא את דרכם בחזרה, בעיקר כשהם עומדים לפני שני משחקים כפולים נגד יוסטון ומפגשים נגד ממפיס, דטרויט וטורונטו. שג"א ממשיך להתקשות בחודש נובמבר, למרות שהקבוצה רשמה חמישה ניצחונות באחת עשרה משחקים הגארד הצעיר רושם רק 19 נקודות על 38.2% מהשדה ו29.3% מהשדה ויקווה לסיים את החודש עם משחק טוב יותר. צירפתי קישור לסרטון של ג'יי קייל מאן הנהדר על השילוב המוזר אך המעניין של גידי ושאי בהתקפה של אוקלהומה., שווה צפייה.

מינסוטה טימברוולבס (10-10) – אינדיאנה פייסרס (13-9) 3:00

נראה שכל פעם שהוולבס נמצאים בתקופה טובה, מגיעה משהו והורס להם אותה אז אני אשתדל לא לנחס אותם. מינסוטה מגיעים למשחק הזה מהמקום השביעי במערב עם מאזן שווה לזה של פורטלנד במקום השישי ורק חצי משחק מאחורי הקליפרס שבמקום החמישי. עם הפסחד אחד בעשרת המשחקים האחרונים שלהם נראה שבפעם הראשונה מאז הטרייד ששלח את וויגינס לגולדן סטייט השילוב של טאונס, ראסל ואדווארדס באמת עובד. בעשרת המשחקים האחרונים הוולבס רשמו את הנט רייטינג השישי בטיבו בליגה כשהשיפור הגדול ביותר מגיעה דווקא מההגנה שם הם קפצו מהמקום העשירי בעונה כולה למקום הרביעי. הנפגש האחרון היה המותח מכולם, מול משחק גדול של אמביד הוולבס הצליחו לנצח את פילדלפיה אחרי שתי הארכות מתישות והרבה סלים חשובים בדקות המכריעות.

מהמקום ה13 במזרח הקבוצה של ריק קרלייל תהיה חייבת להשיג כל ניצחון בשביל לא למצוא את עצמה מחוץ לתמונת הפלייאוף בשלב כל כך מוקדם של העונה, במיוחד כשהפעם הבאה שהיא לא תפגוש קבוצה עם מאזן חיובי תקרה רק במפגש עם דטרויט בעוד כשבועיים (חוץ מיוסטון ודטרויט כל המשחקים של הפייסרס בדצמבר יהיו מול קבוצות פלייאוף במזרח ובמערב). ב15 המשחקים האחרונים שלו העונה סאבוניס עומד על 26.5% משלוש ו2.9 איבודים על 3.6 אסיסטים, האולסטאר של הפייסרס נראה אבוד העונה, הזריקות לא נכנסות והוא לא מעניש את היריבות בפוסט כמו שעשה בשנים קודמות. גם דוארטה הרוקי שפתח את העונה בצורה מצוינת נרגע ונעצר על 13 נקודות למשחק. 

הימור: הוולבס, רכובים על גל האדרנלין מהמשחק האחרון, יבואו לשחק כדורסל שוטף ולהמשיך את רצף הניצחונות. מינסוטה מנצחים.

דאלאס מאבריקס (8-10) – קליבלנד קאבאלירס (10-10) 3:30

רצף  שבעת המשחקים של פורזינגיס בהם קלע מעל 20 נקודות אמנם נעצר בהפסד לוושינגטון, סיים עם 13 נקודות ושבעה ריבאונדים ביחד עם שלוש חטיפות וחסימה, אבל אני עדיין מאמין שהשחקן שראינו עד כה העונה הוא אמיתי ולאור החזרה של מובלי ושל מרקאנן להרכב של קליבלנד דאלאס יצטרכו כל עזרה שהם יוכלו לקבל מהקו הקדמי שלהם. האופציה הטובה ביותר של קליבלנד לשמור על לוקה הוא אוקורו שנמצא בקטגוריית משקל נמוכה יותר מהסלובני לכן אני לא צופה ללוקה בעיות להיכנס לצבע, שם יפגוש את ג'ארט אלן ואת אוון מובלי שרושמים ביחד 3.1 חסימות למשחק. 

קליבלנד קיבלה את הרוקי שלה בחזרה שרשם 13 נקודות, תשע ריבאונדים וארבעה חסימות בניצחון על ארולנדו שקטע רצף של חמישה הפסדים. מי שלקח את המושכות בהתקפה של הקאבס מאז הפציעה של סקסטון הוא דריוס גארלנד, מאז שסקסטון נפצע בתחילת החודש הגארד הצעיר רושם 20.7 נקודות לערב ביחד עם 6.6 אסיסטיפ על 45.7% מהשדה. כמו שכתבתי בהתחלה המצ'אפ היחיד שאני לא אוהב מבחינת קליבלנד הוא האחד על אחד עם לוקה, קליבלנד מסוגלת לשמור על הצבע ביעילות אבל תצטרך לשלוח מספר אנשים על הסלובני ולקוות לערב חלש של הקבוצה מטקסס משלוש.

הימור: קליבלנד תחסום את הצבע עם ההרכב הגבוה ביותר שלה ותשלח את העזרה על לוקה מה שיגרום לו למצוא את חבריו פנויים לשלוש רק שערב חלש של הסגל המשלים יוביל להפסד של הקבוצה הביתית. קליבלנד מנצחים.

סן אנטוניו ספרס (13-5) – וושינגטון וויזארדס (7-13) 3:30

דג'ונטה מארי במרכז ההתקפה של הספרס והוא מחזיר לפופוביץ' עם 19.5 נקודות ו7.7 אסיסטים ביחד עם 2.1 חטיפות למשחק. הוא הוביל את הספרס לניצחון על בוסטון עם 29 נקודות, 11 ריבאונדים ושלושה חטיפות. ההרכב הפותח של מארי, דריק וואייט וקלדון ג'ונסון הוא ארוך, אתלטי ויכול לשמור ביעילות על התקפות שמתבססות על גארדים ושחקני כנף אבל המצ'אפ עם הארל הולך לעשות צרות לחמישייה השנייה של פופוביץ שכן הוא יצטרך לתת לפואלטל מניחה באיזשהו שלב. 

וושינגטון מגיעה לאיי טי אנד טי ארינה בתקווה להשלים דאבל על הקבוצות מטקסס אחרי שניצחה את דאלאס. הדבר המעודד ביותר שהקבוצה יכולה לקחת מאותו משחק הוא שג'ייסון קיד המשיך לשלוח את הדאבל על ביל למשך כל הרבע הרביעי ושאר חברי החמישייה, גאפורד, קוזמה, פופ קלעו את הנקודות שנתנו לוושינגטון את הניצחון גם בלי דינדווידי. 

הזווית המקומית: אבדיה מתחיל לתפוס יותר תאוצה בתקשורת האמריקאית שלא עוסקת ישירות בוושינגטון, מהפודקאסט של זאק לואו לציוץ של סטאט מיוז עד לאיקס ההגנתי שהופך להיות סוג של סימן ההיכר שלו, נקווה לראות הערב יותר מאבדיה דווקא בצד ההתקפי בו קצת התקשה במשחקים האחרונים.

הימור: הספרס ארוכים ואלתטיים מספיק בשביל להתמודד עם ביל, במיוחד עם מארי כמגן העיקרי על הכדור מה שישים את הלחץ על השחקנים המשלימים בסגל של הוויזארדס. הספרס מנצחים.

יוטה ג'אז (7-13) – פורטלנד טריילבלייזרס (10-10) 4:00

פתיחת העונה הלוהטת של הסאנס ושל הווריורס מסיטה את אור הזרקורים מיוטה וזה בדיוק מה שהיא צריכה. הקבוצה עם הנט רייטינג השני הכי טוב בליגה ממשיכה לעשות תאת מה שהיא יודעת בשני צידי המגרש. דונובן מיטשל, 22.8 נקודות ו5.1 אסיסטים ורודי גוברט, 15 נקודות, 14.5 ריבאונדים ו2.2 חסימות, ממשיכים להוביל את הקבוצה דרך הפיק אנד רול וג'ורדן קלארקסון שלא הצליח לפגוע מחוץ לקשת עם תחילת העונה זורק על 40% בחמשת המשחקים האחרונים שלו. בארבעת המפגשים האחרונים שלה יוטה הפסידה פעמיים בנקודה, 119-118 לממפיס ו 97-98 לפליקנס. אם היא תרצה למשיך ולהיאבק על המקומות הגבוהים במערב היא תהיה חייבת להתחיל לנצח משחקים צמודים. רויס אוניל, המגן העיקרי של יוטה למובילי כדור דומיננטיים נמצא בסימן שאלה עקב בקע בכף הרגל.

פורטלנד, שהתחילה לנצח כמה משחקים ברגע שלילארד התחיל לצבור נקודות, נעזרת המצב החלש של המערב לתפוס את המקום החמישי, שמוביל ישירות לפלייאוף, עם מאזן שווה. בעשרת המשחקים האחרונים שלו לילארד רושם 25.8 נקודות על 38% משלוש ביחד עם 7.2 אסיסטים ונראה שהבעיה האמיתית שתימנע מהקבוצה להתחרות בפלייאוף היא העובדה שאין להם אף כוח שמהווה איום ישירות על הטבעת. לארי נאנס וקאבינגטון הם לא שחקני פנים מרשימים ונורקיץ', שרושם רק 12.6 נקודות למשחק הוא לא אותו כח שהיה בעבר ומול רודי גוברט בצבע פורטלנד, שיעלו למשחק בלי נורמן פאוול, יצטרכו לקבל משחק גדול מהסופרסטאר שלהם אם הם רוצים להישאר בעניינים ולעלות למאזן חיובי.

הימור: לילארד ימשיך לשחק בכושר שהוא נמצא בו וירשום את המספרים הרגילים שלו אבל מול קבוצה עמוקה כמו יוטה הוא יצטרך לקבל עזרה משאר הסגל, ועל זה קשה להמר. הג'אז מנצחים.

Damian Lillard scores 51 as Portland Trail Blazers easily dispose of Utah  Jazz - SLC Dunk
לילארד עולה לסל נגד יוטה.

לוס אנג'לס קליפרס (9-11) – ניו אורלינס פליקנס (17-5) 5:30

למרות ההפסד האחרון לגולדן סטייט שהגיעה אחרי כמה דקות אטומיות של סטף ברבע האחרון, פול ג'ורג' ממשיך להראות לכל אלה ששכחו שהוא יכול לאייש את עמדת השחקן המוביל בקבוצה ומבסס את מעמדה של הקליפרס כקבוצת פלייאוף גם בלי קוואי עם 26 נקודות למשחק ו5.2 אסיסטים. מי שקיבל את הקרדיט מההנהלה ומתקשה לתרום לקבוצה בעקביות הוא רג'י ג'קסון, שאחרי הופעה הירואית בפלייאוף מדייק רק ב32% מהזריקות שלו מחוץ לקשת בעשרת המשחקים האחרונים, קצת בעייתי כשהוא השחקן שזורק הכי הרבה בקבוצה מלבד פול ג'ורג'. הקליפרס צריכים לנצל את המשחק מול הפליקנס לצבור קצת ניצחנות לפני הדרבי שמתקרב, כמו גם צמד משחקים מול סקרמנטו ומשחק בפורטלנד. 

במשחק האחרון בין שני הקבוצות לפני כשבוע וחצי הפליקנס יצאו עם ידם על העליונה כשהם משאירים את הקבוצה מאל איי על 81 נקודות, הסכום הנמוך ביותר שיריבה קלעה מולם העונה. וולנצ'יוניס ואינגרם ממשיכים להוביל את הקבוצה עם 39.5 נקודות למשחק ואחוזים מצוינים מהשדה ויקוו לרשום ניצחון נוסף בכדי להתרחק מיוסטון בתחתית המערב ומתואר הקבוצה הגרועה בליגה ואולי אפילו להשאיר לעצמם סיכוי להיות תחרותיים כשזאיון יחזור למגרשים, תרחיש שנראה אפשרי יותר מיום ליום שכן דווח שהכוכב הצעיר חזר להתאמן באופן מלא.

הימור: הקליפרס יודעים שהם עלולים לאבד את המקום בפלייאוף אם הם יפסידו כמה משחקים ברציפות ובצד של הפליקנס אין אף אחד שמסוגל לשמור על פול ג'ורג'. הקליפרס מנצחים.

לפוסט הזה יש 84 תגובות

  1. שיקגו מאכזבים אותי.
    .
    גורדן פול ואוטו פורטר. מדברים על השלש שלשות של קרי ב 75 שניות. רבע קודם גורדן פול קלע 4 שלושת רצופות בשנית דקות פלוס. בקיץ כתבתי שהמפתח לעונה טובה של ג"ס הם פול ופורטר. הם השנים שצריכים ליצר נקודות כשקרי יושב. את שתי השלשות הראשונות פול קלע כשקרי ישב. כשקרי חזר, דקה לסוף הרבע, פול הוסיף 2 שלשות נוספות. פורטר מצידו מציג לאחרונה שרשרת של משחקים טובים. ההפתעה מצידו זה משחק הגנה מעולה.

    1. אני לא מופתע
      הסיבה שפורטר קיבל את החוזה הקודם כי הוא די אנד 3 מעולה.
      קצת נפגע לו החשק והדקות אבל הוא לא שכח לשחק

  2. מעולה עומר, כרגיל, תודה רבה.
    .
    יוסטון לא ינצחו, אולי השקנאים בכל זאת יגנבו נצחון מהקליפרס העייפים, אבל בכל מקרה זה ללא ספק ערב שאנחנו עלולים לנצח בו. אם אכן כך יהיה נקווה לפחות שאבדיה יהיה קטסטרופה, וושינגטון יתייאשו ממנו, והוא יוטרד לספרס לפני האולסטאר.

    1. להפך מאנו, שהספרס ירצו אותו בזכות משחק טוב שלו נגדנו. בפאולו בנקרו ננוחם. אנחנו נתחיל להיות טובים שנמצא עוד מאנו בדראפט, חבל שלא עשינו טרייד כדי לקחת את המאנו האוסטרלי, אולי גם פאטי היה נשאר

  3. תודה רבה.
    אשתדל מאוד לקום למחצית השניה בין הספרס לוויזארדס.
    בארוחת ערב קראתי בלעטקס (כמו לקרוא בקפה, רק עם לביבה) שהערב זה הערב: דני מתפוצץ ל-20 נקודות על הראש של דז'ונטה הנגר.

  4. אחלה פריוויו
    לא קשור להלילה אבל הנטס הודיעו שג'ו האריס צריך לעבור ניתוח בקרסול ולהיעדר כחודשיים. רע מאוד

  5. בשנה שעברה התעסקו המון בהשוואה בין יוקיץ' לאמביד.
    שנה עברה,
    והאמת היא שפשוט אין מקום להשוואה.
    יוקיץ' הסנטר מס' 1 בליגה (ומתמודד ראוי לתואר ה-mvp)
    אמביד לא שם.
    הלילה יוצא לי לנצל את ההזדמנות שהסאנס לא משחקים.
    מצד אחד יוקיץ', עם כל הפציעות של חבריו לקבוצה, עדיין מספק את הסחורה כאשר הוא מציג מנעד מרשים של כדורסל התקפי בלתי עציר.
    אמביד?
    מול אורלנדו מג'עג'ע…
    (בכלל, האחוזים שלו העונה רחוקים, מאוד, מלהרשים)

    1. אני בהחלט מסכים לגבי העונה יוקיץ עשה קפיצת מדרגה ומציג יכולת גבוהה יותר ממה ששניהם הציגו עונה שעברה.
      .
      אם זאת אמביד ירד ביכולת מעונה שעברה (הרבה בגלל שינוי התפקיד שריברס עשה לו ששם אותו על קו ה3 יותר מסיבה ברורה של כושר גופני), להשוות בין העונה הקודמת לזאת זה לא רציני.

        1. זה אחד הסיבות+ קונדישינג נוראי בקיץ. עונה שעברה אמביד היה צריך מכונת אקמו ברבע הרביעי השינוי משחק שריברס עשה מאפשר לו להיות אפקטיבי גם ברבע הרביעי (החיסרון הוא שהוא מעט מאוד מקבל את הכדורים בספוטים שהפכו אותו לבלתי עציר), הוא בניגוד ליוקיץ לא מנהל משחק ולא צלף שלושות טוב

  6. מה שיוקיץ עושה למיאמי צריך לכתוב באותיות קידוש לבנה, לא מבין את אדאביו הדביל אני במקומו מזייף פציעה ולא עולה לשחק נגד השחקן הטוב בעולם שמו על אותו בכל מפגש

  7. גיא רוזן שכמו הוא אומר אף פעם לא רואה את אמביד תופס משחק יומיים אחרי שאמביד שיחק 45 דקות ועשה 42 נקודות אחרי שהחסיר 3 שבועות בגלל קוביד ואמר בראיון שהקוביד עשה אותו על כך חולה שהוא חשב שהוא ימות ומסיק מסקנות
    אני ראיתי את.יוקיץ נגד פילי 27 נקודות בחצי הראשון ובחצי השני קולע רק 2 נקודות ומשותק על ידי צ'ארלס באסי ודעתי היא שיוקיץ' הוא זבל בחצי השני כי ככה

    1. אמביד שקרן, הוא גם טען לקרע במיניסקוס שבגללו הוא ״לא מסוגל לקפוץ״ בפלייאוף או שהוא חולה המשחקים שהוא גרוע.

      1. הוא אמר את זה אחרי המשחק נגד מינסוטה שהוא היה מצוין .
        אמביד לא שיקר לגבי המיניסקוס, הקבוצה הודיעה שיש קרע במיניסקוס והוא היה בדוח הפציעות הרשמי , אי אפשר לשקר לזה , זאת עבירה שיכולה להביא קנסות כספיים ואפילו לקיחת בחירות דראפט.
        הקרע במיניסקוס היה קטן אבל עדיין קיים ואמביד בעצת הרופאים החליט לא לעבור ניתוח ולתת לקרי להתאחות בעצמו

    2. אני אכן רואה מעט מאוד פילדלפיה השנה. בכל פעם שיצא לי לראות אותם, ראיתי קבוצה גרועה. גם הלילה.
      .
      זה לא משנה את העובדה שאמביד קולע השנה בפחות מ-50% אפקטיבי.
      יוקיץ'?
      תנסה 15% יותר.

      1. חכמה גדולה
        פילי התחילו את העונה 8-2 עד שהקוביד גמר אותם
        כמה מתוך 10 המשחקים הראשונים האלה ראית
        אני משער שאפילו לא אחד

        1. אני די בטוח שאמביד לא "השיג" את אחוזיו המרשימים בזמן שיחה בקוביד…
          .
          ראיתי מעט מהסיקסרס בתחילת העונה,
          כאשר קרי קלע באחוזים פסיכיים (להבדיל מסתם מצויינים…)
          אמביד הסריח בצד ההתקפי בדיוק כמו הלילה.

      2. הסיבה לזה שאמביד משחק הרבה פחות בצבע השנה ומקבל כדורים על קשת ה3 /בהיי פוסט מאשר בלו פוסט הוא לא צלף ולא מנהל משחק.
        .
        לגבי הקרע אני מאמין לזה כמו לשברים בגב של מקולם ולמשחק השפעת של ג’ורדן, בפלייאוף הוא פעם החזיק את הרך ימין ופעם את ברך שמאל השקרן, ופלייאוף לפני שלשולים הריון ומה לא. צוותים רפואים בליגה נתפסו משקרים בעבר גם זה של פילי אם סימונס עונה שעברה למה אתה חושב שלא שיקרו אם אמביד?
        .
        אין מה להשוות אותו ליוקיץ העונה יוקיץ מציג כדורסל חסר תקדים אמביד גם לפני הקורונה ביכולת לא טובה.

  8. אבדיה חוץ מריבאונד התקפי בתחילת הרבע לא עשה כלום המשחק, חלש ביותר הוא, בלי תרומה התקפית סבירה יבעטו לו בתחת

      1. כמה שבועות. זה תלוי במורכבות השבר,
        במקרה שלו עושה רושם של נקע עם שבר, מה שמעלה סימן שאלה מנוגע לרקמות חיבור.
        אם הייתי צריך לזרוק ניחוש לא מלומד הייתי הלך על 6 עד 8 שבועות.

  9. ראיתם את דונציץ, שני שלושות רצופות הוא איבד את המגן בשנייה. כשהוא קולע מ3 גם בגרסה השמנה עם הסנטר הכפול הוא בלתי עציר

            1. 👍
              הוא מאד חכם ומאוד קבוצתי

      1. וואלה מפתיעים. מעולם לא חיבבתי את את גארט אלן מבחינת יכולות הוא לא מתאים לרמות הגבוהות אבל וואלה נותן עבודה. אפילו מצדיק את החוזה שלו. אני האמנתי שהוא יעשה בקאבס טריסטן וינוע בין לא לשחק ללשחק ולהעביר את הזמן.
        מוריד את הכובע לובש גופייה שלו ונכנס למכבסה עצמאית.

  10. הרשימה ממשיכה לגדול:
    .
    פורזינגיס נקע את קרסול ימין (בסוף הרבע השלישי, ירד לחדר ההלבשה בין הרבעים).
    בתחילה נראה היה שהוא לא עולה לשחק בגלל ההפרש הגבוה,
    אבל מסתבר שהנקע הוא זה שמנע את חזרתו.
    נקווה שזה לא חמור.

    1. כי הייז שיכל להיות מצויין בכדורעף האמינו שיצליח גם בכדורסל. לגארי פייטון לא היה מה לעשות שנים עברו הוא לוחץ כל המגרש מציק למתקיף היו פשוט קופצים עליו והיה יוצא מהר בעבירות בינתיים טיפה מאפשרים לו גם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט