חם מהתנור: דמרכוס קאזינס חתם במילווקי באקס

Rockets releasing DeMarcus Cousins: Sources - The Athletic
קאזינס בעונה שעברה במדי יוסטון
  • דאמרקוס קאזינס, חתם על חוזה לעונה אחת אצל האלופה, מילווקי באקס. הסנטר השתתף 4 פעמים במשחק האול-סטאר, קבוצתו האחרונה הייתה לוס אנג'לס קליפרס, שם העמיד ממוצעים של 7.8 נק' לצד 4.5 רב' ב-13 דק' משחק בממוצע.
  • קליי תומפסון מתקרב לחזרה. הגארד נשלח לג'י-ליג לקבוצת הבת של הלוחמים – סנטה קרוז, שם הוא יגביר מאמצים ויחל לשחק באופן מלא בדרך לכשירות מלאה.

  • ג'ון וול ויוסטון רוקטס מחדשים מגעים לחזרה של השחקן למשחק פעיל במדי הקבוצה. בתחילת העונה הסכימו הצדדים שהבחירה הראשונה בדראפט 2010 יישב בצד עד שיגיע טרייד עליו, אך כעת החליט וול שהוא רוצה לחזור לשחק ועל כן נראה אותו בחזרה במדי האדומים כבר בימים הקרובים.
  • גוראן דראגיץ הודיע להנהלת טורונטו ראפטורס שהוא לוקח הפסקה לזמן לא-מוגבל. מסאי יוג'ורי כתב שהוא מודה לשחקן הותיק על התקופה הקצרה בקבוצה ומאחל לו כל טוב בהמשך.
  • סקאוט של בוסטון סלטיקס היה הערב בניצחון של נבחרת ישראל על אסטוניה. על פי יעקב מאיר כתב "ישראל היום" דיבר הנציג של הירוקים עם נציגי הנבחרת והתעניין בים מדר, והתעניין גם בנועם דוברת.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה על העדכון, מתבקש להכניס איזה בדיחה אבל כדורסלנית קאזינס לא נראה לי גמור, אם יישאר בריא זה יכול לעבוד אצל הבאקס. גם על כרמלו הרצנו דאחקות לפני שנתיים
    .
    כולנו מחכים לחזרתו של קליי, במיוחד שהקבוצה במאזן כזה.. ממש מסקרן
    .
    נראה שדראגיץ' רוצה ביי-אאוט או טרייד, לא אוהב את זה ששחקן בריא מחליט לשבת בצד (אלא אם אני מפספס משהו) אבל זו כבר הנורמה

    1. כנראה שקאזינס יוכל עדיין לשים את הכדור בסל, בסך הכל הנתונים שלו, גם בשנים האחרונות סבירים. השאלה היא האם הוא יכול לתפקד בצד השני, והאם הוא יכול לעמוד בקצב של משחק נ.ב.א

  2. קאזינס כשחקן ספסל הוא הימור סביר. יהיה טוב, אחלה… לא יסתדר וישחררו אותו. יש לו עדיין כדורסל והוא יכול לתת אופציה נוספת כגבוה עם קליעה ושמסוגל למסור.
    .
    ראיתי איפשהו שג'ון וול רוצה חמישייה והנהלת הרוקטס אמרה לו שהדקות האלו מיועדות לגרין ופורטר ג'וניור. והם רוצים שיעלה מהספסל.
    המצב הזה הולך להסתבך ושני הצדדים צריכים להבין שבייאאוט זה הכי טוב שלהם (במיוחד וול אם הוא רוצה לראות פרקט).
    .
    היה איזה פרסום שעם דראגיץ' מדובר באיזה עניין אישי. אבל אני גם נוטה למה שאור רשם שזה נראה כמו התנהלות של מישהו שרוצה החוצה משם (ומלכתחילה הוא לא ממש היה בעניין שלהם).
    יוג'ירי צריך להרים טלפון למאבריקס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט