מעורב הופס ליום ב': הווריורס – וסטפן קרי – הם פשוט טובים מדי / מנחם לס

1.אני חשבתי לתומי שלקליפרס יש סכוי הלילה נגד הווריורס. הרבה חשבו כמוני. כנראה שהווריורס טובים בהרבה ממה שאנחנו חושבים

סטפן קרי קלע 13 מה-33 שלו ברבע האחרון והווריורס מתחו את רצף נצחו נותיהם ל-8 עם 90-105 'שלקינג' של הקליפרס. סטף קלע 12 מ-22 ו-7 מ-13 מה-3 (את זה אני כותב מזכרון אז אם טעיתי אתכם סליחתי.

פול ג'ורג' החזיר עם 30, אבל ה-33 של סטף באו בקלות, כאילו לאחר יד, בעוד שה-30 של פול ג'ורג' נראו 'קשים'. לסטף עזרו אוטו פורטר עם 18 וג'ורדן פול עם 17, שיחד עם גארי פייטון II ודריימונד גרין הם מהווים יותר ויותר חמישייה שהיא ללא ספק הטובה ביותר ב-NBA, וזה עוד לפני שקליי תומפסון חזר לשחק.

ביום שלישי הווריורס הם בפיניקס נגד ה-STREAKING SUNS למפגש החשוב ביותר עד עתה העונה. קבוצה שהיא 2-18 (ווריורס) נגד קבוצה שהיא 3-17 (הסאנס)

סטפן קרי נגד דווין בוקר. יהיה מעניין. מאד מעניין.

ג ולדן סטייט הובילה בחצי 42-44, אבל ריצת 2-11 עשתה 44-55. הקליפרס חתכו בהפרש עד 59-60, אבל ריצת 9-26 של גטולדן סטייט חתמה את הגולל על הקליפרס.

2.כיצד הווריורס חזרו מפיגור 19 לנצח את הסיקסרס ב-20

מעט מאוחר, אבל הפוסט של אנטוני סלטר ב-THE ATHLETIC שווה קריאה אפילו באחור של יומיים https://cdn.theathletic.com/app/uploads/2021/11/25034005. (/AP21329220828026-1024×683.jpg

המשחק של יום רביעי בערב הסתיים בנצחון הווריורס 96-116. זו לא הייתה הצגה של מי-יודע-מה של הוורעיורס מול הסיקסרס הפצועה והעייפה ששיחקה ללא ג'ואל אמביד וטוביאס האריס – שני שחקניה הטובים ביותר.

לא יאומן שהסיקסרס הובילה בשלב מסויים ב-19 נקודות. היה הזה הדפיציט הגדול ביותר של הווריורס העונה, וחצי המשחק הראשון הגרוע ביותר שלה עד עתה בעונה זו. הייתה זו הפעם השנייה השבוע שהווריורס חזרה מפיגור דאבל-מספרי לנצחון דאבל מספרי. בתחילת השבוע הם פיגרו נגד הקאבס ב-15 וניצחו ב-15.

זה המשחק הביתי התשיעי ברציפות שהווריורס מנצחים בדאבל-דיג'יט:הנה הם לפניחכם – 21, 22, 41, 13, 14, 13, 26, 15 20.

כמה OBSERVATIONS:

1)משחק המסירות של ג'ורדן פול

במשחקים האחרונים ג'ורדן פול – שהפליא ביכולת ההתקפית שלו עם קליעות מצויינות – הוכיח שהוא גם מוסר עכדורים מצויין.

The Warriors were down nine at the half. They’d trimmed it to three in the opening minutes of the third quarter. The crowd was back into the game. Steph Curry pushed a rebound in transition and, before the crowd could rise in anticipation of a Curry bomb, he pitched it over to Jordan Poole, who was open on the left wing.

In the opening weeks of this season, that’s a guaranteed touch and chuck from Poole. Even though he was missing a bunch of his deep pulls, he kept taking them. But his shot selection has improved in recent games, and this was a chance for him to show it.

Poole caught, drew the defender, did a quick pump fake and then pitched it right back to Curry.

There was one sequence I loved where Steph hit him in transition and he could’ve shot,” Steve Kerr said unprompted postgame. “He threw it back to Steph. It was a simple play, but it was the right play. Those are the type of simple plays we need to make all the time, and Jordan is making more and more of them.

Did Curry think Poole was just gonna chuck it?

My mind, yes,” Curry said. “My body, I think I had 10 fingers ready to get it back. I was confused.”

הנה הסרטון של תאור המהלך למעלה באנגלית:

זה היה רק אחד מ-6 האסיסטים המצויינים של פול. צמי שרוצה לראות את חמשת האחרים אז לחץ כאן Click here

לסטף קרי כל זה אומר ש-"POOLE IS FINALLY UNDER CONTROL".

2) החלפה מצויינת של שחקן ספסל לסגור את החצי

עם 5.9 שניות לסיום החצי, ו-4.5 שניות שנשארו מה-24 לסיקסרס היה פוזשיון OUT OF BOUNCE. לווריורס הייתה את החמישייה שלהם על הפרקט אבל סטיב קר החליט להשתמש ב-STOPPAGE של השעון לעשות החלפה. הוא הכניס את חואן טוסקנו-אנדרסון במקום פול לעזור להגנה.

זה עזר. פילדלפיה בודדה את שייק מילטון מול טוסקנו-אנדרסון. הוא הצליח TO SLIDE עם מילטון ועצר את הכדרור השמאלי שלו. מילטון עתה STUMBLED לפארקט. השעון ניגמר. קרדיט לטוסקנו אנדרסון על מניעת הזריקה של מילטון:

.

עכשיו נשארו 1.4 שניות. קר יכול היה להשאיר את החמישה על הפארקט אבל הוא החליט להחזיר את פול במקום טוסקנו-אנדרסון.

זה שוב עבד. הסיקסרס עשו דאבל-שמירה על סטף. גארי פייטון מסר לפול, ופול זרק A RAINBOW מאחורי החצי, עם קבירת הכדור עם הבאזר:

3) הסטטיסטיקה של הערב (I) – טוסקנו-אנדרסון

הווריורס OUTSCORED את הסיקסרס ב-21 נגק' ב-25 הדקות שטוסקנו-אנדרסון שיחק. הוא קבר את כל 6 זריקותיו, וסיים עם 13 נק', 6 ריב' ו-6 אס'. אבל מעל ומעבר הסטטיסטיקות שלו הוא הביא מין EMOTIONAL UPLIFTING לווריורס שנראתה עייפה ו-SLUGGISH. זוהי הפעם השנייה העונה שטוסקנו-אנדרסון ניכנס ומב יא אנרגיה חדשה לווריוס שפיגרה בדאבל דיג'יט והוא-הוא שמוביל אותם לנצחון.

4) הסטטיסטיקה של הערב (II) – אוטו פורטר

אוטו פורטר קבר 4 מ-5 הטרייז שלו נגד הסיקסרס. הוא עתה 9 מ-14 מה-3 בשני המשחקים האחרונים, ו-26 מ-58 לעונה, ל-44.8% מהטריי. עוד סטף קרי באותה קבוצה.

3. אנס קנטר – מהיום אזרח אמריקאי – החליט לשנות את שמו עם האזרחות החדשה

אנס קנטר הוא אחד הספורטאים ה-OUTSPOKEN ביותר כשזה מגיע לעניינים פוליטיים וצדק חברתי. עתה שחקן הסלטיקס הזה החליט לשנות את שמו באופן לגלי, שם שיביע יותר את הלך מחשבתו ואמונתו. שמו החדש יהיה .Enes Kanter Freedom

אנס קנטר הטורקי יהפוך לאזרח אמריקאי ביום שני, והוא יהפוך לאזרח עם שמו החדש.

קנטר היה תמיד מבקר קריטי מעאד על הנעשה בסין, עד כדי כך שבסין אסור היה להראות את משחקיה של הסלטיקס. הוא גם ביקר את ג'ו ביידן על סרובו TO STAND UP TO CHINA. הוא גם ביקש את עזרת חבריו ב- NBA לסרב לנעול נעליים תוצרת נייקי בסין.

He even wore shoes ripping LeBron James for his relationship with China and partnership with Nike

לקנטר היו גם טאקלים שונים עם ממשלת טורקיה ונשיאה עד כדי כך שהוא חשש – ואולי עדיין חושש – לנקמת דם שמקורה יהיה הממשל הטור קי. הוא ביקר גם את ה-NBA כליגה על הצביעות שלה ביחסיה עם סין.

4. לדיאנג'לו ראסל ישנן כמה מילים לומר לסיקסרס שבחרו במינסוטה 'כיריב קל' לקראת החזרה למשחק של ג'ואל אמביד וטוביאס האריס

דיאנג'לו ראסל – האול סטאר לשעבר – שפך 35 נק' (סיסון היי) על הסיקסרס בנצחון גדול עליהם בשבת באוברטיים כפול. הוא למעשה הצטיין ביותר אחרי שקרל-אנטוני טאונס יצא בפאולים ברבע הרביעי כשהוא קלע אז 7 קליעות מכריעות.

בריאיון אחרי המשחק, כשהוא נשאל את דעתו על הידיעה שהסיקסרס בחרו במינסוטה כיריב 'הקל' שנגדו הם יחזירו את ג'ואל אמביד וטוביאס האריס לראשונה לחזור לשחק, היה לו מה לומר בנידון:

5. מדוע צעירי הלייקרס מקשיבים כל כך לדריימונד גרין, ע"פ גארי פייטון II

כשדריימונד גרין מדבר, צעירי הווריורס מקשיבים.

אחרי עשר שנים בווריורס, דריימונד גרין הפך לפה של הווריורס לצעירי הקבוצה.

גארי פייטון II – שהופך בהדרגה לכוכב הצעירים בוואריורס, ישב עם קנדרה אנדריוס וגראנט ליפטמן באפיזודה האחרונה של DUBS TALK, והוא בחר לדבר על המנהיגות של דריימונד גרין .ON AND OFF THE COURT

הוא אמר:

"Draymond is our leader," Payton said. "I tell him all the time to make sure to stay on us and make sure we're at our best and he does that. He just wants the best from us and this team, and that's why he has that much passion. He wants us to be great, and not let little things slip up.

"He's doing a hell of a job leading us, as well as Andre [Iguodala]. Keeping us straight, keeping us focused on continuing to win games and head in the right direction."

"I try and learn from those guys, they have been in every situation you can probably imagine in the game, have played at the highest level, in the highest stages in Game 7s, and whatnot," Payton added. "Pretty much what Dray says on the defensive end, I listen. He tells me to do something and I'm going to respect his call and do it. He's our leader on defense and I'm just trying to learn."

6. סטיב קר נשאל שוב מי לדעתו טוב יותר, מייקל ג'ורדן או סטפן קרי. הנה תשובתו:

7. סטפן קרי מחמיא לאחיו הצעיר סת', אחרי המפגש ביניהם

סטף קרי קלע את השלשה האחרונה בקמבק של הווריורס על הסיקסרס, שקבע את התוצאה הסופית 96-106 לווריורס. הייתה זו השלשה הששית שלו במשחק, וכשהוא קלע אותה לא היה לו מושג שהשלשה הזאת שמה אותו לפני אחיו הצעיר סת' שהוביל בשתי נקודות עליו.

כשנודע לו, הוא אמר לעתונאים, "עד שאמרו לי, לא ידעתי שהזריקה האחרונה הייתה עם SUCH HIGH STAKES"

סטפן קרי סיים עם 25 נק', ואחיו סת' עם 24.

"I was a little upset at the end of the fourth," Seth told reporters after Wednesday's game. "It was my first time actually getting a chance to outscore him and then he gets a wide open three at the end of the game when it's all said and done to eclipse me by one point. So I wasn't happy about that."

While he of course is happy the Warriors improved to an NBA-best 16-2 with the win over the 76ers, Steph couldn't help but praise his younger brother..

סטף אמר: "שהוא קלעי מצויין אני יודע. הפסדתי לו מספיק פעמים במשחקי 'חיובים', אבל אני שמח שזה לא קרה הפעם בנשיונל טיווי…"

8. הסופומור השלישי: דווין ווסל, סן אנטוניו ספארס

Drafted one spot ahead of Haliburton and before Bey and Maxey, Vassell's rookie season with the Spurs didn't quite live up to lofty expectations analytics models had for the rangy wing. But with a more compact shooting stroke, added confidence off the bounce and more of a consistent impact defensively, Vassell is turning into one of the most intriguing under-22 wings in the NBA, potentially following the path that helped earn fellow rangy Phoenix Suns wing Mikal Bridges a $90 million contract.

בפלורידה סטייט היללו אותו על 42% דיוק מהטריי, אבל ה-COCKED-BACK RELEASE שלו בזריקה מרחוק לא תורגם להצלחה ב-NBA כשהוא היה רוקי וקלע 34% מה-3.

העונה הוא חזר עם שחרור כדור שונה במקצת והוא קולע בינתיים 41% מה-3.

Vassell is posting a blistering 78.0 eFG% on 1.9 corner 3s per game, making him the third-most efficient corner 3-point shooter in the NBA behind only Joe Harris and Grayson Allen (25 attempts minimum). Vassell's quick trigger has made him far more dynamic as a 3-point weapon, allowing him to get up 7.7 triples per-40 minutes as opposed to just 5.6 from a season ago, allowing him to distort defenses out of quick-hitting actions..

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. כולם חוגגים על הקונצרט התקפה של הווריורס, אבל ההגנה שלהם תענוג השנה.
    היה להם בינגו עם פייטון שנותן קפיצה אדירה העונה ואוטו פורטר מצויין עד כה.

  2. מנחם הקליפרס הם קבוצה פח עם מאמן פח שבינתיים העונה מצליחים לנצח נמושות יפה. אין להם מה למכור מול קבוצות נורמליות זה פול גורג וחבורת פסחים סביבו. אתה לא מגיע רחוק עם בלדסו וזובאץ אלו לא שחקנים שמתאימים לשחק חמישייה בשום קבוצה.
    לגולדן יש את סטפן וזה מספיק כרגע

    1. בשעה על בסיס מה? אם קארי במשחקים אלו בימי קליעה מהיותר טובים שלו, אז לא בטוח כלל שפיניקס ינצחו. אי אפשר לדעת מראש מה יקרה.

  3. תודה רבה מעורב נהדר.
    נחמד שקאנטר יקבל אזרחות אמריקאית, רק שישאר שם ולא ילך לחפש יותר מידי הרפתקאות.

    ממש כיף לראות את משפחת קרי בטלוויזיה, פשוט אנשים שקל לאהוב.

    הווריוס משחקים כדורסל שכיף לראות, הלוואי שקליי יחזור טוב, לא שאני רוצה שהם יקחי אליפות, אבל קליי כזה שחקן מיוחד, אי אפשר לא לרצות שיצליח.

  4. תודה מנחם.
    עד שסטף ופול התחממו ברבע האחרון – שום דבר לא הלך בקלות מול הקליפרס. קבוצת הגנה מצויינת. בגדול ה-105 נקודות של הקבוצה לא באו בקלות והיה נראה שהולכים דווקא לתוצאת יורוליג… בהחלט כיף לצפות בהם.

    1. סטף דגול כתבתי גם בזמן אמת אין יותר מילים לתאר את התופעה שלו.
      אבל,
      1. במקרה הספציפי הזה לא היה פאול.
      2. ה-T לשופט לא יפה (אבל נסלח לו, הוא בעצמו התרגש מרצף השלשות המדהימות שלו שזו הייתה אחת לפני האחרונה שבהן)

      1. 1. גם בעיני זה לא היה פאול – למרות שלסטף מציקים די הרבה עם מכות קטנות כגדולות ולא נראה ששורקים עליהן.
        2. ה-T לשופט היה ממש לא יפה… אבל אתה יודע, אם להתעצבן על שופט זה מה שדרוש כדי להוציא מהלכים כאלה – אנחנו נחיה עם זה.

        1. מה עובר עליכם? מאן לא בעמדת שמירה חוקית, לא קופץ אנכית, קופץ לכיוון קרי וקו התנועה שלו שהולך לריורס ליאפ כדי להמנע מנסיון חסימה, פוגע בו כך שקרי מועף משמעותית ואתה חושב שזה לא עבירה?

          1. חחחחח תמשיך להמציא מילים יפות, אין קשר לכדורסל
            סטף קפץ עליו במטרה להוציא פאול, הוא לא עושה את זה בדרך כלל הפעם זה יצא לו כי מאן מאוד ארוך וסטף הלך לקרוס אובר שהסתבך, הוא עובר את הסל ואין לו שום דרך לזרוק.

            1. נכון מאד חחחחחחחחח. טנש זה השליחים של הליגה לנסות לרמות אוהדים בהנדסת תודעה ששריקות הליגה חוקיות

            2. פשש, אין לך יכולת ו/או רצון להתייחס למה שבפועל זה חוקים של הליגה אז אתה פונה לנטו דמגוגיה.
              הייתי אומר שזה נקודת קיצון שלילית חדשה אבל זה כנראה רק סתם נקודה כלשהי בדרך למטה.

      2. אתה צוחק? זה לגמרי עבירה בלי שאלה בכלל. מאן קפץ עליו עם הגוף והטיס אותו חצי מטר הצידה. אם קרי לא שם הוא מסיים את הקפיצה הזאת חצי מטר מאיפה שנחת בפועל ליד קו החוץ.

        1. אני ממש לא בטוח. מאן קפץ עד כמה שאפשר ורטיקלית – וממה שראיתי מה שגרם לכדור ליפול זה הזרוע של סטף שנשלחה ימינה והתנגשה בגוף של מאן שכבר די היה שם.
          נראה לי שלהתנגש בבולדוזר המעופף ואז ליפול היה הקטע הגרוע.

          1. הרצתי את זה כמה פעמים עם בגלל התגובה שלך ת'וג.
            מאן ניסה לעלות ורטיקלית אבל זז ממש קצת לכיוון קרי. מצד שני – קרי די זינק לתוכו – כנראה ניסה לעשות אפ אנד אנדר ולאו דווקא לסחוט עבירה/מגע. הכדור פגע במרפק של מאן ומאן עשה את המיטב כדי להזיז את היד כדי לא לפגוע בקרי. אחרי שהכדור עף נראה שהידיים שלהם טיפה הסתבכו.

            1. פיזיקה בסיסית, הוא זז ממש קצת לכיוון קרי כי הפגיעה שלו בקרי ספגה את המומנטום שלו בכיוון והעבירה אותו לקרי מה שגרם לקרי להזרק כמו שהוא נזרק. כל הטיעונים לגבי הכדור לא רלוונטיים בכלל.

            2. לא שופט ולא מבין גדול, אבל בשידור זו נראתה לי עבירה. המגע, לפחות ממה שראיתי, נעשה לגמרי עם הגוף, ואפשר היה לראות את שיונוי הכיוון של סטפ כתוצאה מכך. לא עבירה חריגה, אבל בכל זאת עבירה לטעמי

            3. גם אם היתה עבירה (ואני לא בטוח) אחרי השנים האחרונות שבהן פשוט אי אפשר היה לשמור, מעדיף בינתיים לפחות לתת את הספק להגנה עד שיתייצב

            4. תוג אתה גם לא רואה טוב מהמחשב? סטף נכנס בו ניסה לשים ריברס לייאפ מה אתה רוצה שהוא יזוז ויתן לו לקלוע? חחחחחחחחח לא יאמן פה אנשים

            5. היה פאול.

          1. סוואגי ש
            אנחנו יודעים שאין לך מושג מה החוקים בליגה ועוד פחות אכפת לך מה הם אז ממש אין צורך שתוסיף עוד דוגמאות.

            1. אתה באמת חושב שאת מישהו מעניין חוקי הליגה ההזויים שלך או של סילבר? אנחנו מסתכלים על מבחן האדם הסביר ועל כדורסל. האם אדם סביר שרואה את לדעתו זאת עבירה. אתה וסילבר נכשלים בזה הבנת חביבי? בליגה יש גם חוק שהחלקה על הפרקט זה עבירה ושורקים את זה לכוכבים אז מה?
              אני יודע חוקי כדורסל לא כדורסל צורני WWE ושאר הדברים שבטנש קוראים להם :"עבירה" או "שריקה מוצדקת" או "יצירת מגע" אלו מילים מכובסות לחרטא ניסיון לרמות אנשים ואוהדים. אתה וסילבר מנסים לעשות לנו האוהדים הארדן ודמיאן אבל לא תקבל שריקות כאלה אצלנו 🙂

            2. שמעון, שתה כוס מים.

            3. 12.1.2.2.1 goto

          2. בוקר חברים, אני עם תוג בעניין הזה. בחוקי הליגה לצערי זו עבירה ברורה, המגן חייב לקפוץ ישר ולהיות בעמדה יציבה זה לא המקרה כאן. האם אני חושב שצריך לשנות את החוק? ברור זה לא כדורסל מאוזן ומתעדף את הצד של המתקיף, אבל ויש אבל גדול בחוקים הנוכחיים וזוהי עבירה.

      3. גם לי לא נראה שהיה פאול.
        כאילו מאן לא כזה קופץ ישר, אבל קרי דיי נכנס בו. מבחינתי no call זה המצב הדיפולטי, אני עם השופט.

      1. ת'וג משתמש במילים חזקות – עמדת שמירה חוקית, קפיצה אנכית, מועף משמעותית, פיזיקה בסיסית, מומנטום – עזוב אין לנו סיכוי נגדו
        😂😂😂
        סטף קופץ על מאן כי מאן ארוך ומטעה וסטף לא תכנן טוב את הליי אפ הזה. קורה. הצעקות על השופט זה בכלל משריקות קודמות

        1. בוקר חברים, אני עם תוג בעניין הזה. בחוקי הליגה לצערי זו עבירה ברורה, המגן חייב לקפוץ ישר ולהיות בעמדה יציבה זה לא המקרה כאן. האם אני חושב שצריך לשנות את החוק? ברור זה לא כדורסל מאוזן ומתעדף את הצד של המתקיף, אבל ויש אבל גדול בחוקים הנוכחיים וזוהי עבירה.

            1. החוק עקום לצערי, אבל זה החוק

  5. אחרי שהכל נאמר ונכתב, הווריירס היא פשוט קבוצה שכיף לראות. כדור נע, נגיעות של כולם ומסירות, ומעל הכל סטף אחד. פשוט תענוג (ועכשיו, אחרי שמנחם פיאר ושיבח, כמובן שיבואו ההפסדים…)
    תודה רבה על מעורב מעולה

  6. כל הכבוד לאיינס, כמובן שהוא עושה את זה כשחקן של הליגה עם ההשפעה הסינית הגדולה ביותר מכל הביג 4, אבל אולי זה מה שקוראים "לשנות מבפנים". אהבתי את העקיצה ללברון עם ה"עשיתי את המחקר שלי". בעולם שבו נשיא ג'יי פי מורגן צ'ייס הולך לקנוסה בגלל שהוא העליב את הסינים, לפחות שמישהו כזה יגיד משהו. אני מניח שלברון יקשקש משהו על זכויות שחורים וש"גם קומוניסטים סיניים קונים נעליים, או לפחות מקבלים כסף לייצר נעליים" והשיירה תעבור.

  7. סטף רק התייחס למשפט האגדי של פול גורג עונה שעברה יצרתי מגע ולא קיבלתי שריקות חחחחחחח.
    בכדורסל צורני על המתקיף ליצור מגע בשביל שיהיה עבירה.
    בכדורסל אמיתי בכלל המגן אמור ליצור מגע שיהיה עבירה.

    כולה הבדלי גישה פילוסופים

  8. אנס קנטר הוא כל מה שלברון חושב שהוא והיה רוצה להיות. לאחד יש את הכול להפסיד והוא לא מפחד לסכן את עצמו ואת הקריירה עבור ערכים ועקרונות והשני, גדול הדושבגים שאי פעם נעלו סניקרס, הוא נפוח, מזויף ועלוב, לברון הוא לא אישיות הוא מותג כלכלי, ורק באמריקה הבורה טיפוס כזה אפסי יכול להיות כוכב

    1. הבעיה שאחד יודע לשחק כדורסל והשני קצת פחות.
      ברור שללברון אכפת רק מהקהילה שלו וגם זה בערבון מוגבל אבל מקור הכח שלו הוא לא פוליטי אלא כדורסל

    2. אני לא מתחבר ל"ערכים" ו"עקרונות" האלה. מחר הוא יצייץ נגד ישראל ורצח עם בפלשתינים, גם אז תחשוב ככה? עדיף מבחינתי שלא יתייחסו לדברים מסובכים כאלה שהם לא באמת מבינים בהם.

        1. הדוגמה היא רק דוגמה. מה שהוא אומר ספציפית על ארדואן זה מעניין אותי כי זה נותן את הזווית האישית שלו שלי אין.

      1. לברון באמת לא מתייחס. גם פופוביץ, קר וכו.
        מתייחסים רק לארה"ב ולדברים שהם חושבים שהם מבינים בהם.
        בסופו של דבר את קאנטר חופש הכריחו להתעניין

        1. זו הנקודה שלי, בכלל לא מה קורה בסין או ברוסיה או בארה"ב, אלא שאנחנו תופסים צד ומי שתומך בו ראוי להערכה ושבח ואח"כ יכול לתמוך בצד השני ואז מה נאמר? אני אפילו בפוליטיקה שלנו לא מתעניין אז לא מתייחס לזה וככה אני מצפה גם מלילארד שמדבר על ישראל.
          .
          "מתייחסים רק לארה"ב ולדברים שהם חושבים שהם מבינים בהם" – מצוין, ככה צריך.

          1. אתה צודק.
            גם עצם השימוש בתוספת "חופש" לשם מעלה ריח צדקני ופופוליסטי, כאילו הוא מנסה קצת לרכב על הגל של מה "נכון" כרגע בדעת הקהל.

          2. סתם שאלה. איך זה משנה במשהו, או מוריד ממנו במשהו, אם מחר הוא ביקורתי כלפי ישראל? מה שיקרה אחר כך יעיד יותר עלינו מאשר עליו.

  9. אני רק רוצה להבין איך בדיוק פילדלפיה בחרו להחזיר את אמביד נגד מינסוטה החלשה.
    לפי חוקי הליגה כדי ששחקן יחזור מקוביד הוא צריך שני בדיקות שליליות תוך 24 שעות.
    אמביד עבר את הבדיקה השלילית השניה שלו ביום חמישי ומה לעשות שהמשחק הבא היה יום שבת נגד מינסוטה.

  10. גון הולינגר הציג בפודקסט שלו עם נייט דנקן את דירוג ההנהלות הטובות. הולינגר מתעב את ג"ס. לא ממש ברור לי למה אבל זו עובדה. במקום הראשון הוא בחר את ההנהלה של נטס. ההסתכלות לא היתה רק על הקיץ האחרון אלא על השנים האחרונות ככל. הוא הילל ושיבח את בנית הסגל שלהם וכו.
    .
    אני חושב שההנהלה של נטס מילאה את הדלי בחלב ואז בעטה בו בחוזקה. הם יצאו מנקודת מוצא מתחת לאפס – העסקה עם בוסטון והצליחו לבנות סגל של צעירים מבטיחים ואז הם החליטו להביא את קיירי ודוראנט במחיר של ראסל. עד כאן פנטסטי. מפה מתחיל הכשלון. ראשית הם נתנו לקיירי להכתיב להם את ההחתמה של דיאנדרה גורדן. טעות ראשונה.
    .
    בשלב הבא נפל לידהם כפרי בשל הארדן. הם ויתרו על כריס לוורט, סביר בהחלט וגם על גראט אלאן, צעד שנועד לחסוך כסף. טעות שניה. פטאלית.
    .
    הקייץ, נתנו לדינווידי ללכת בחינם. שוב חסכו כסף. הרבה כסף
    .
    עכשו היכה בהם הקיירי וגריפין צל של עצמו וקוליסון פצוע ואין סנטר ואין רכז אז דוראנט והארדן משחקים המון דקות
    .
    בקיצור, הנהלה שעושה כאלו טעויות היא לא הטובה בליגה.

  11. זה לא אשמתם שיש קוביד עם חוקים מחמירים בניו יורק .
    איך הם בדיוק יעלו להתכונן לזה לפני שנתיים שלוש
    אם קיירי משחק וכולם בריאים הם הקבוצה הטובה בליגה בפער גדול

כתיבת תגובה

סגירת תפריט