מעורב הופס ליום א': סאנס נגד נטס הזכיר לי טרי ולח נגד ישן ודהוי / מנחם לס

1.פיניקס סאנס נגד ברוקלין נטס הזכיר לי פחית בירה קרה לעומת פחית בירה שחונה

תמונה המתאטרת את הנטס טוב יותר מאלף מילים

ב-8 הדקות האחרונות של המשחק הנטס לפתע קמו לתחייה והתוצאה הסופית חוטאת למהות המשחק כשהסאנס הובילה בו ב-20 פלוס-מינוס משך רוב המשחק. הסאנס ניצחה את המשחק למעשה כבר ברבע הראשון. שאר המשחק היה הנטס – מה זה מיובשים – לא מסוגלים להקטין את ההפרש.


בעוד קווין דוראנט עדיין משחק את משחקו, ג'יימס הארדן איבד את רוב מה שהיה לו למרות הטריפל דאבל שלו. 12 הנקודות שקלע ב-4 מ מ-15, כולל 0 מ-6 מהטריי, מורידים מערך הטריפל דאבל, במיוחד שהוא אחד משני מרכזי הכובד של הנטס.

הארדן חייב לקלוע הרבה, הרבה יותר טוב, כדי שלנטס יהיה סיכוי כלשדהוא לאליפות, אבל עד עתה העונה הוא לא הראה שהוא מסוגל יותר למשחקים של 30 נקודות. בצורה שהנטס משחקת – כששני מרכזי הכובד הם קווין דוראנט וג'יימס הארדן – זה לא יכול להיות דוראנט בעצמו המפיק את התוצרת!

המשחק בכללו – מלבד 8 הדקות האחרונות – הזכיר לי משחק בין וותיקים, וטרנים – הנטס – לבין קבוצה צעירה, טרייה, פורחת, ורעננה.

גם בפיניקס ישנם ותיקים: כריס פול…ג'יי קראודר…'האיש שלי' ג'בל מגי. אבל הם משחקים 'צעיר'. אתה מסתכל על הסאנס והם – כולם – נעים…הם – כולם – קפיציים…הם -כולם – נראים זריזים…

בעוד שבנטס מרכז הכובד הוא קווין דוראנט וג'יימס הארדן, והם הוותיקים הגורמים לכל הקבוצה להיראות דהוייה, אצל הסאנס אין למעשה מרכז כובד. הכל נראה כמתחלק בין כולם, כשכמובן דווין בוקר וכריס פול – המשחק 'צעיר' – הם הכוכבים הנוצצים.

התוצאה הסופית חוטאת לסאנס שהובילו ב-20+- רוב המשחק. אבל היא נוטעת תקווה בנטס שאם היא משחקת כמו בדקות האחרונות – כשהכדור נע בין כולם ולא רק דוראנט והארדן – היא מסוגלת לנצח את הסאנס.

2. פרנק ווגל הוא לא הבעייה היחידה של הלייקרס

אני התפלאתי מלכתכילה כשפרנק ווגל קיבל את הג'וב של מאמן הלייקרס. פרנק ווגל תמיד היה מין מחליף של מאמן שפוטר או עזב, ותמיד זה היה במיד-אמריקה. ג'וניור קולג', ג'וניור וורסיטי, דיביזיה III כשחקן כדורסל (JUNIATA COLLEGE IN HUNTINGTON) ואז STUDENT MANAGER באוניברסיטת קנטקי. אז הוא היה עוזר מאמן בסלטיקס, בסיקסרס, ואינדיאנה פייסרס, שם הפך למאמן ראשי.

הוא לא עשה אף פעם דבר הנחשב ליוצא מגדר הרגיל. לי הוא נראה כייצור מוזר בעיר של הוליווד: פרנק נווגל מתלבש כמו מידל אמריקה, מדבר כמו מידל אמריקה, ומריח כמידל אמריקה.

לחשוב שהוא מאמן במקום שפט ריילי ופיל ג'קסון אימנו, לא מסתדר לי טוב בראש.

הוא, איך נאמר, האיש הלא נכון במקום הלא נכון, וגם כמאמן הוא אף פעם לא גילה דבר קטן אחד OUT OF THE ORDINARY. במילים אחרות, הוא לא המאמן שמסוגל להוביל את הלייקרס לגבהים רק בגלל שהוא מין רד אורבך שהשחקנים יעשו הכל למענו. הוא פשוט האיש עם המשרוקית שקובע חמישייה, קובע פלייז, וקורא טיים-אאוטס. הלייקרס צריכים אישיות הרבה יותרונערצת ומשפיעה מפרנק ווגל. היכן אתה ג'ון וודן?

הלייקרס לא נראו טוב עוד לפני החבטה של לברון ג'יימס במתיום. הלייקרס שיחקו ללא אנרגיה, ללא קומוניקציה, ללא חיבור בין השחקנים, וללא כל סימן שדברים עומדים להשתפר.

במשחק נגד הקינגס – המרתף של המערב – הלייקרס נתגלתה בכל מערומיה: זוהי בעיקרה קבוצה של ווטרנים ללא הגנה, החושבים ומאמינים שמשחק ההתקפה שלהם יכסה ויסתיר את הבלופים ההגנתיים שלהם.

זהו הקונפליקט הראשי בין ווגל המאמן וקבוצתו הלייקרס. ב-11 שנותיו כמאמן ראשי הוא הצליח – כשהצליח – כמאמן הגנה. היו לו 5 קבוצות בטופ 3 בהגנה בכל הליגה, כש-3 מהן היו בטופ הליגה בהגנה. לפתע הוא מאמן קבוצה שאנטי הגנה כתוב על מצחה.

הצלחתו האחרונה כמאמן הגנה? לא תאמינו, אבל ההצלחה האחרונה שלו הייתה אותה הלייקרס איתה הוא ניכשל עתה!

2020 NBA Finals - Miami Heat v Los Angeles Lakers

אז מה קרה פתאום? כיצד הלייקרס, קבוצת ההגנה מספר אחת בליגה הפכה להגנת חורים כמו גבינה שוויצרית?

מה שקרה הוא שכל עמודי ההגנה של ווגל אינם בלייקרס העונה. ז"א הוא לא עשה אותם מגינים טובים; הם היו מגינים טובים עוד בתיכון. עתה הוא לא מסוגל לעשות מהשחקנים שברשותו מגינים טובים. וכך KCP, קייל קוזמה, מונטרזל הראל, ואלכס קרוזו – סלעי ההגנה של הלייקרס האלופה רועים עתה בשדות זרים ופרנק ווגל עומד חסר אונים על הקו ורואה כיצד הקינגס מנצחים את קבוצתו. אנטוני דייויס – מסתבר – מצטיין כשחקן הגנה בעיקר כשהוא מוקף שחקני הגנה מעולים. בלעדיהם הוא מאבד את החשק להילחם כפי שהוא יודע.

מה שעל פרנק ווגל היה לעשות זה להפוך את עור השחקנים שברשותו ולהפכם למגינים. מעט מאד מאמני NBA הצליחו לעשות זאת, ובינתיים לא נראה שווגל אפילו מנסה.

Phoenix Suns v Los Angeles Lakers

עוד סעיף שאני מחשיב לחובת המאמן ווגל היא העובדה שהוא לא מצליח לשכנע את אנטוני דייויס לשחק סנטר. כשהוא סנטר הלייקרס הם – ברמות – קבוצה טובה יותר. מה זאת אומרת AD 'מסרב' לשחק סנטר? משלמים לו 40 מיליון והוא 'מסרב' לשחק סנטר? לאן הגענו? הייתי רוצה לראות שחקן 'מסרב' לוינץ לומברדי. או לגרג פופוביץ'. זה מה שאמרתי בתחילה: לפרנק ווגל אין את נהאישיות והיד הקשוחה לקבוע עניינים, וכך לברון ו-AD הם-הם שקובעים את התוחלת של הקבוצה.

העובדה שהלייקרס הסכימו לתת לו EXTENSION של עונה אחת בלבד בוודאי לא מוסיפה לבטחון המאמן ולאוטוריטה שלו, והשחקנים יודעים זאת בדיוק כמוך וכמוני.

3. אגדת הלייקרס – ג'יימס וורת'י – על הפסד הלייקרס לקינגס

4. הטוויטר של ג'ה מוראנט על פציעתו

5. לונזו בול – בן אל איי – בלייקרס היה סיפור כמעט טוב מדי מכדי להיות אמיתי. היום לונזו משתפך ומודה שכשלונו שם היה הרבה באשמתו

לונזו בול משחק כדורסל מעולה בשיקגו בולס. הוא רואיין שלשום ונשאל מדוע בלייקרס הוא לא הצליח לרומם את משחקו.

הוא דיבר שלשום עם https://uproxx.com/dimemag/lonzo-ball-interview-chicago-bulls/ ואמר:

This is my third team in five years and every team’s been a different experience for myself,” said Ball. “Obviously, coming to L.A., I was a young kid with a lot of expectations put on me that I didn’t really live up to.

בלייקרס הייתי ילד בן 19. לא הבנתי בדיוק את גודל המעמד. היה זה יותר מדי לעכל. בניו אורלינס היה לי זמן להירגע, לשפר את משחקי, ולהתבגר

“Now I’m the player I am in Chicago, one of the key guys and trying to contribute every night in and night out.”

הוא היה בן 19 כשהלייקרס בחרו בו, ושם היה עליו לעבור את כל ה-GROWING PAINS, ועוד עם אבא שעמד לו על הראש. כשלברון הגיע ללייקרס ה-SCRUNITY רק גבר, ובנוסף הגעתו גם לקחה מלונזו את התפקיד שהוא חשב שהיה מיועד לו: נושא הכדור של הקבוצה. לברון הגיע ולונזו הפך לפרור לא חשוב. הוא היה אחד הפרורים שהועברו לפליקנס בדיל של AD.

עכשיו, בשיקגו בולס, הוא ממלא את כל התקוות שפעם תלו בו, אבל שלא באשמתו לא היה לו סכוי רב למלאן.

6. סופומור מספר שניים: קול אנטוני, פוינט גארד, אורלנדו מג'יק

המעורב הזה הוא כבר ארוך מדי. אז אשסתפק בלומר שישנם רק שלושה שחקנים תחת גיל 25 הקולעים לפחות 20 נק' למשחק עם 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

שמם?

1)לוקה דונצ'יץ

2) ג'ה מוראנט

3) קול אנטוני

כל השאר זה הסברים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. ברבע האחרון, לסאנס נגמר הדלק.
    הקמבאק של הנטס התחיל עם יציאתו של בוקר בתחילת הרבע אחרי עבירה חמישית (חזר 4 דקות לסיום).
    למזלה של הסאנס היה שם ג'יי קראודר עם טיפ אין אחרי ריבאונד התקפה בשביל לסגור את המשחק.
    .
    תודה, מנחם.
    בוקר טוב!

    1. תקנו אותי עם אני טועה. אני חושב שגם בפלייאוך האחרון בוקר היה עושה הרבה עבירות ולא נזהר מספיק ובמהלך הרבה משחקים היה חשש מהבעיית עבירות שלו.

  2. כיף של מעורב מנחם.
    .
    עם כל הכבוד לוורטי, ויש כבוד, ברגע שהוא אומר שהוא אוהב לראות את הכדור ביד של לברון (גם אם זה בגלל הPC המזורגג) הוא פסול לעדות.

  3. תודה מנחם. איזה כיף לראות את המעורבים שלך מידי בוקר
    .
    אמנם דת אחרת אבל האמונה של מוראנט מחזקת אותי גם באמונה.
    במכינה בה למדתי הסביר לנו ראש המכינה איך מסתדר המשפט "אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי מה אני". לפני מעשה אדם צריך לעשות הכל כדי להצליח, ולהיוץ עם חזה נפוח ומלא בביטחון. אך ברגע שזה בוצע עלינו להשאיר את זה בידיו של ד' שיעשה הטוב.
    שבוע טוב לכולם

    1. בס״דד (בסייעה דה דדי)
      .
      .
      עכשיו נכנסים לחורף, פחות אירועים, אז אני מעביר את הזמן בלפצוע שחקנים כדי לקבל מהטיפשים שבהם קצת חנפנות וליקוקים כדי שאבריא אותם.
      ואז הקטנים שלי גבריאל ומיכאל עושים אן דן דינו על הפצועים ואני מרפא חלק מהם.
      כן, רק חלק כי פה זה לא בית זונות וכמו שאפשר להבין מהסתכלות על העולם וקריאת התגובות שלי בהופס – אני נהנה לראות אנשים סובלים.
      .
      גם לאלוהים מותר פטיש קטן.

      1. טמיר כתב שהאמונה של מוראנט מעוררת בו בחילה וחלילה. אני הגבתי שלא דברים כאלו צריכים לעורר בחילה וחלחלה.

    2. מה מעורר בדברים של מוראנט בחילה וחלחלה?
      אותי מעוררים בחילה וחלחלה תופעות אנטי מוסריות ואנטי חברתיות רחבות במידה זו או אחרת הנובעות מתרבות חיים של שחיתות מוסרית, כמו למשל: תרבות דיבור של ניבולי פה וגסויות, מסיבות סמים ומין, קטינים ואף ילדים הצופים במין ואף עושים מין והגיל יורד, כל תעשיית הזימה הכוללת למעשה גם סרטים רגילים עם סצנות מין שבהם סצנות אונס שיכולות להיות אונס לכל דבר, והעולם התחתון. וכן כל מקרי ההתעללויות (אף שהעושים אותם חולים נפשית).
      אלו דברים המעוררים בחילה וחלחלה, אך לא אמירה של אמונה בבורא עולם, אא"כ אתה אנטי דמוקרטי ויהודי שמתייחס למסורת של עמו כמו גדולי האנטישמיים.

        1. טמיר כתב שהאמונה של מוראנט מעוררת בו בחילה וחלחלה. אני הגבתי שלא דברים כאלו צריכים לעורר בחילה וחלחלה.

  4. מנחם ווגל זה יסמן של השיקצה שמקבל מיליונים זהו.המאמן באל איי זה השיקצה הוא קובע שם הכל הוא מביא את השחקנים הוא לא ירד להגנה אם הוא לא רוצה. הוא יחליט מתי להיכנס למשחק ומה ואיך חזרוק לסל והוא זה שידבר עם השופטים. פלינקה ווגל זה כמו שממנים קופים. אם יהיה רע הם יקחו את האשמה תמורת המיליונים שהם מקבלים. זהו. מידי פעם לברון מרשה להם להרים טלפון או לשלוח מכתב לליגה לתלונות שיראה שהקופים מנהלים באמת את הארגון.
    יש רק אדם אחד ששולט בלייקרס והכל עובר דרכו זה אותו בעל השליטה האמיתי בקלאץ ספורטס וזה ששולט בליגה וחצי מהשחקנים עובדים בשבילו. כל השאר זה למראית עין.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח, שימון
      החתול לא רק שרט, גם נשך…
      לגבי השיקוץ (טוב, עכשיו אני ב LLL אחרי שיואל שיחד אותי בחבילת טיטולים שבועית עד שיגיע יומי לקבר), זה כמו במערכון המפורסם של השגג הוויחר ויוזנן חראי עם אוהרי ביתר י"ם. לברון רוצה לקבוע מי יהיו השופטים, מי יהיו המאמנים, מי יהיו השחקנים ומי יהיה מזג האוויר. ואם הדרישות לא יענו הוא ישרוף את המועדון ואת LA בכלל.
      🙂

  5. אכן מעמדו של ווגל לא מובטח. הלייקרס כרגע במאזן שלילי ולדעתי חוץ מלברון מדיוויס שאיך שמשחק העונה יש לו מזל שקובי לא בין החיים כי הוא כבר היה זורק לו ״אתה רך״ כולם על הכוונת. ראס וווגל הם השינויים הדראסטים היחידים שהקבוצה יכולה לעשות. הקבוצה יכולה להתחבר ולהשתפר ולעלות על מסלול הנצחונות רואים שמשחק ההתקפה לא מספיק מתואם ונוצרים הרבה בורות בהתקפה. אך גם אם ישפרו את משחק ההגנה וההתקפה ויעלו לפלייאוף כרגע זה לא נראה שיספיק מול קבוצות כמו הווריורס והסאנס.

    1. כרגיל מנחם מפיל את האשמה על המאמנים.
      למעשה הבושה ההגנתית של הלייקרס נופלת על כולם. ברגע שהם יחליטו שהדרך שבה הם משחקים מביישת אותם באופן אישי הכל ישתפר.

  6. עם כל הכבוד ל"פציעות" ולתירוצים של הלייקרס למינהם, לי זה ברור לחלוטין שמה שקרה שנה שעברה בפלייאוף לא היה מקרי, הזמן עובר והסאנס נראים בדיוק כמו קבוצת גמר מערב בעוד הלייקרס קבוצת פלייאין-סיבוב ראשון. עם הסנטר הטוב בליגה או בלעדיו

  7. מעורב מפואר מנחם, תודה רבה.
    .
    וורתי צודק בכל מילה, וכל הכבוד לו שהוא לא מתבייש לומר את זה.
    .
    נשמע לא טוב הציוץ של מוראנט. מישהו אמר שרק נקע את הברך, לא? יכול להיות שזה יותר מזה?
    .
    יכול להיות שפיניקס מגיעים לשיא מוקדם מדי? העונה עוד ארוכה…
    .
    הנטס צריכים להטריד את קיירי או לשחרר אותו. קאט יור לוסס.

    1. לטעמי הקבוצה עוד רחוקה מהשיא שלה.
      במשחקים האחרונים מתחילים לראות את היכולת הנפיצה, זו שמאפשרת רבע אחד אדיר בשביל לסגור משחק.
      הסאנס העונה קולעים ב-2% אפקטיבי פחות מהעונה שעברה (54.5%).
      ב-10 המשחקים האחרונים הנתון הוא 55%
      ב-5 המשחקים האחרונים המספר קופץ ל-57.8%
      יש מגמת שיפור ברורה,
      אני לא חושב שהגענו לקצה גרף השיפור.

    2. לא עדיף לנטס לשמור על קיירי כקלף ביטוח. ברגע שהמגבלות תרדנה (מי יודע מתי זה יקרה. . . )
      והוא יחזור, השמיים יהיו שוב הגבול בשבילם.

          1. כן ביידן גם לא שולט בארהב מטעמו והוא לא הנשיא…..הכוונה בביידן זה את מי שהוא מייצג וכל אנשיה וכו וכו אם לא הבנת את כוונתי. תכף גם תגיד שביידן לא בקיא בחיסונים עצמם (אני אופתע אם הוא זוכר איך קוראים לילדיו). לא מטעמו אתה אומר אז הוא יכול להחליט שבא לו שלא יחייבו ואז זה לא יקרה? 🙂
            קיצר קיירי יכול לחכות לטראמפ לביטול התקנות

            1. אתה כזה מתיש, המדינות קובעות את הדברים האלה לא ביידן

            2. אור זה ידוע שהמדינות קובעות ותחת מי המדינות ומי מכתיב להן. מה חשבת שאני לא יודע שיש למדינות מושלים? 😎
              אם נאמין לזה אז המדינות קובעות הכל בשביל מה יש ביידן? והמושלים עם ההגבלות לאיזה צד שייכים? 😎

            3. עובדה שבמשפט האחרון שלך הוכחת שאין קשר לביידן. על כל השאר אני מוותר על להתחיל להסביר מה שאתה יכול לקרוא ברשת

            4. ברור שיש קשר לביידן מי אתה חושב מנווט את המדיניות ביידן או הסגנית או המושלים. בהנחה שביידן ער מידי פעם

            5. סוואגי ש
              אתה מוזמן לפתוח מפה של ארה"ב, לאתר שם איזה קבוצה משחקת באיזה עיר ואיזה סטייט, ולבחון לאיזה מפלגה משוייכים המושלים ו/או ראשי הערים שם ולבחון איפה עוד קיירי לא יכול לשחק בתור שחקן בית.

            1. nah, סוואגי ש לא לוקח את עצמו ברצינות, שבעים אחוז מהזמן הוא בכלל לא מאמין במה שהוא אומר אבל סתם יורה מהמותן מתוך הכיף שהוא מוציא מהעניין

            2. לומר שהמושלים קובעים זה כמו לומר שהשופטים קובעים בליגה מה ישרקו 😎

    3. פיניקס ממש לא הגיעו לשיא שלהם,בזמן שכולנו דיברנו על ברוקלין ולייקרס ועל שאר הירקות, פיניקס פשוט המשיכו את מה שהיה שנה שעברה,בעוד ששוב כמעט כולנו הלכנו על הנראטיב של היה לפניקס מזל ולא באמת הגיעה לה להגיע לגמר,הרי שהיא מוכיחה שלא רק שאין קשר למזל אלא ההגעה שלה הייתה מוצדקת והשנה הם באים לתקן על ההפסד של שנה שעברה.
      לטעמי המועמדת מספר אחת כיום

  8. תודה מנחם
    הנטס אכן בבעיה, הם היו איטיים מלכתחילה בסגל הזה, ואז אבדו את קיירי (יחסית צעיר ומהיר בסגל) ואז הארדן איבד צעד…
    את הוטרנים בדגש על אולדריג' ומילסאפ אי אפשר לעלות מול קבוצות כמו פיניקס וגולדן סטייט שישר תוקפות אותם. גם הלילה, מהרגע שנאש ויתר על סנטר (מאוחר מידי) העניינים זרמו לנטס יותר טוב.
    אין ברירה לצערי וצריך להטריד את קיירי, הבליצ'ר רפורט העלו רעיון של קיירי והרוקי שארפ (לא ברוטציה) לדאלאס תמורת פורסינגיס וברונסון. לא בטוח שזה רעיון רע.

  9. רק בריאות לג'ה, עם או בלי תפילות של כל העולם החופשי.
    הלייקרס יכלו להעזר עכשיו באחד כמו וורתי, אחד השחקנים הגדולים של שנות השמונים, ועוד אחד שהסתדר עם מקומו כשני-שלישי בהיררכיה..

    תודה רבה על המעורב המעולה

  10. אהארדן בנה את עצמו ביוסטון על לשחק בראש של מי ששומר עליו ובראש של השופטים. באיזשהו שלב כולם לומדים. וזה גם טיפשי לנסות לעשות את זה כשאתה משחק לצד דוראנט שעושה נקודות גם בלי השטויות האלו. וכן, הוא לא בכושר. הנטס, כמו הלייקרס נראים כאילו הגיל תפס ואין בסביבה מספיק רגליים צעירות כדי לפצות על זה. אני לא חושב שההימור על גמר ביניהן כבר התפוגג לו – אבל הם לא נראים טוב.
    *
    התגובה של וורת'י – שהיה אחד השחקנים האהובים עליי – הרסה אותי מצחוק, אבל אני מרגיש את כאבו. אני חושב שגם הייטרים של הלייקרס היו נהנים מהתקופה שלו ושל מג'יק בקבוצה (אני התחלתי להתעניין בNBA בערך ברגע שהיא הסתיימה אבל היא השאירה הדים). לא הייתה שם את תחושת השחצנות של שאקובי או של לברון… וברור לי מאיפה הוא מגיע כשהוא רואה אותם איך שהם כרגע.
    *
    פניקס מביאים לי נחת.
    *
    באמת שמח בשביל מוראנט שהוא מוצא נחמה באמונה וכאלה אבל איכשהו אף אחד לא מודה לרפואה המודרנית. אנשים האמינו באלוהים גם לפני 150 שנים כשלא היה סיכוי לרפא הרבה מהפציעות של ספורטאים בימינו. מה לדעתו השתנה מאז?

  11. ווגל פישל ובענק כבר בעונה הקודמת
    הוא ניהל גרוע את הסדרה מול פיניקס
    שיחק עם 7-8 רוטציות ועם כל הכבוד לפציעה של דיוויס הוא לא השכיל לנצל את דראמונד ונתן לאייטון להראות כמו פטריק יואינג בסדרה מול אל איי
    הרכבים לא מאוזנים, חוסר תפקוד בהתקפה

        1. בוא נגיד שזה שיאניס, טאונס ואפילו ביאליצה גילו קליר פאת' לסל של הלייקרס זה לא ממש אשמתו של השחקן הנמוך בחמישיה שלכם.
          תכלס, אחרי שביאליצה סיים עם הלייקרס במשחק הראשון חשבתי שמאיירס גאון שהוא מצא אותו. אבל בגדול מול קבוצות עם הגנה נורמאלית בצבע ביאליצה הוא בסדר כזה… בכלל מעדיף לזרוק מהלוגו.

            1. רק את גאוני ההגנה דווייט וAD…

    1. שמע שחר אתה פשוט לא יודע מה אתה רואה.
      ראסל הוא ממש לא הבעיה בלייקרס. לדעתי צמד של דיוויס ראסל יעבוד מצויין ללא לברון.

  12. אחלה מעורב
    נקודה קטנה למנחם .בבקשה לא ללכלך יותר מידי על ל.א(הזיבלונים/סמארקים/לוזרים/זקנלחים)
    קצת ליכלוכים זה טוב הרבה אתה עוד תחזק את חבורת הבולבוס
    ג׳ה עושה לי בחילה עם אמירות הgod שלו

  13. חייב לציין את השקט בגיזרה של גיא "הרשע" כל עוד טנש מנצחים הם רגועים
    מה שכן חסר לי קצת פיצוצים בין הרשע/ גילרי ושבר
    אני מאוד מסמפט את פיניקס איטון יקבל מקס בהליכה

  14. שוב ושוב ניראה שהטרייד שהביא את ווסטברוק לליקרס וקבוצה של שחקנים איכותיים לוויזארדס עזר בעיקר לאחרונים. אכן ווסטברוק רק מחליש את ההגנה של הלייקרס.

    1. למה פלינקה הוא הבעיה?
      הבעיה הייתה במי שחשב שהשילוב של ווסטברוק יעבוד.לא נראה לי שזאת הייתה החלטה בלעדית של פלינקה

        1. כן אבל לדעתי זה לא שהיה לפלינקה יותר מדי סיי בשני המקרים.הראשון לדעתי נכפה עליו מלברון ודיוויס והשני נכפה עליו כי לא רצו לחרוג יותר מדי מתקרת השכר וחשבו שקארוסו לא מצדיק חריגה(טעות קשה)

    2. ווגל הוא לא הבעיה.
      ווגל יהיה השעיר לעזאזל של הבעיה – המקורות שלך.
      אם קוואי היה מגיע כל זה לא היה קורה.
      .
      נ.ב
      .
      רצת כבר לעדכן את התוכנה עם שיקוי נגד הזן "החדש"?

      1. אתה דביל אמיתי הא ?
        בכל מקום פורסם בדיעבד שהלייקרס האמינו שקוואי מגיע למרות שבזמן אמת זה לא פורסם בשום מקום, וזה בדיוק מה שנאמר לי וכתבתי כאן.
        מאיפה אתה חושב מגיעה האינפורמציה מהלייקרס או מקוואי ?
        .
        נ. ב.
        תזכור את ההבטחה שלך = אל תעדכן ואל תתחסן.
        דיר באלאק תשבור אותה כי אני מסתובב כל היום עם הרגשה נעימה וחמימה כזאת בפנים כשאני נזכר בזה ולא מוכן שתיקח את זה ממני.
        אגב, מה עם אלביס ? ראית אותו לאחרונה ?

        1. אם הייתי יכול להעלות תמונה מאיפה שאני נמצא כדי שתהיה רגוע שלא רק שאני לא מתחסן טסתי כל כך הרבה פעמים בלי מסיכה (לא שהטיטול פנים עושה משהו חוץ מלגרום לך להראות כמו טמבל גמור) שאני לא מצליח להבין איך לא נדבקתי כבר מהחרא "המדבק" הזה.
          תהנה מהטירלול בארץ, המדינה "הדמוקרטית" היחידה שעוקבת אחרי האזרחים שלה.

            1. תודה 🙂 מסתבר שיש יתרונות לאישיות הרובוטית שלך. תיכף מעלה

            2. חייב להודות שזה עדיין מצחיק אותי שאתה חושב שאנשים בארץ הולכים בחוף הים עם מסיכה

            3. איש קש נודניק מאיפה אתה רוצה תמונה?

            4. מהחדר כושר? מהספא? מהיוגה? מהסופר? מהרחוב?

            5. אם הקטע שלך זה לתת לי לשלוח אותך לצלם איפשהו אז אשמח שיהיה בעולם עוד סרטון של מישהו הולך בבית חולים ושואל איפה כל חולי הקורונה ומצהיר שהקורונה זה תרמית.

            6. 🤦‍♂️

            7. 🐔

            8. "חייב להודות שזה עדיין מצחיק אותי שאתה חושב שאנשים בארץ הולכים בחוף הים עם מסיכה".
              אני די בטוח שהייתה תקופה שחילקו לאנשים דוחות ברחוב שהיו בלי מסיכה ובפרט חילקו דוחות בחוף הים.
              .
              מעבר לזה העניין של מעקב אחרי אזרחים מאד בעייתי, מצד שני ישראל עושה את זה כבר עשרות שנים על אוכלוסיית הנתינים שלה. מצד שלישי יש לישראל עשרות שנים אוכלוסיית נתינים.

  15. יש קשר בין הלייקרס לבין הפועל ירושלים.
    בירושלים אנתוני בנט לא מתקרב לאזור הצבע, למרות שזה מה שמצופה ממנו. רואים שהוא למד משהו מאנתוני דייויס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט