דוראנט והארדן מול הסאנס, מלחמה על המקום השני במזרח בשיקגו ושחזור הסדרה בין הניקס להוקס ביום שבת גדוש / עידו רבינוביץ

דוראנט והארדן מול הסאנס, מלחמה על המקום השני במזרח בשיקגו ושחזור הסדרה בין הניקס להוקס ביום שבת גדוש / עידו רבינוביץ

פילדלפיה 76' (9-10) – מיניסוטה טימברוולבס (10-9), 01:00

קבוצה בנפילה תלולה מול אחת בנסיקה גבוהה. הוולבס ישמחו לחזור למאזן חצוי עם ניצחון שישי בשבעה משחקים ואילו הסיקסרס המדרדרים יקוו לעצור את כדור השלג ולהימנע מהפסד שמיני בעשרת משחקיהם האחרונים.

הסיקסרס יכולים לקבל חיזוק מאסיבי לסגל עם חזרתו האפשרית של ג'ואל אמביד מפרוטוקול הקורונה, בו בילה בתשעת המשחקים האחרונים לאחר שנמצא כחיובי לנגיף. מכת הפציעות הכריעה את הקבוצה של דוק ריברס ברצף המשחקים הקשוח לאחרונה, שכלל חמישה הפסדים רצופים לפני שהצליחו לקחת שניים מהארבעה האחרונים. בלי אמביד, שחקני מפתח כמו סת' קרי, טוביאס האריס ומאטיס טייבול פספסו משחקים קריטיים שהצניחו את הקבוצה לאחר התחלה חמה.

הפסדם האחרונים הגיע מול הקבוצה הטובה בליגה עד כה, הגולדן סטייט ווריורס שלא התקשו רבות בדרך לניצחון ב-20 הפרש. ללא אמביד וטוביאס האריס, לא היה לפילי את כוח האש ההתקפי כדי להתמודד עם סטף קרי וחבריו. אחיו של סטף, שחווה אחת מהעונות הטובות והיעילות בקריירה שלו, קלע 24 נקודות וקיבל 19 מטייריס מאקסי הנהדר, אך שאר חבריהם לקבוצה לא סיפקו את הסחורה.

גם הזאבים נחלו תבוסה במשחקם האחרון, 133:115 לשארלוט הורנטס, אך זה הגיע לאחר רצף של חמישה ניצחונות רצופים. ההגנה של החבורה של כריס פינץ' מפתיעה מאוד לטובה בזמן האחרון, ב-5 מ-7 המשחקים האחרונים ששיחקו בהם, הם החזיקו את היריבה על פחות מ-100 נקודות. הצרעות תפסו יום התקפי נדיר עם לפחות 30 נקודות כל רבע ב-68.8% אחוזים אפקטיביים וניצלו יום חלש של אנטוני אדווארדס על מנת לשלוק את המשחק מידי מיניסוטה.

אצל הזאבים רק פטריק בוורלי יחסר.

מנגד, האריס ואמביד בסימן שאלה וכמובן שבן סימונס עדיין יושב בחוץ.

הימור: מיניסוטה חוזרת למאזן חצוי וממשיכה את המאבק המפתיע שלה על פלייאוף במערב עם ניצחון ב-8.

אטלנטה הוקס (9-11) – ניו יורק ניקס (9-10), 02:30

שחזור של סדרת הסיבוב הראשון הלהוטה משנה שעברה מגיעה לג'ורג'יה כאשר הניו יורק ניקס טסים לביקור את היריבה הדרומית.

לאחר עונה מהנה, בסטנדרטים של אוהדי הניקס, הם חזרו לסורם ולבינוניותם. הם לא הצליחו לחבר רצף ניצחונות מאז אוקטובר וכמעט מחליפים לסירוגין בין הפסד לניצחון. משחקם האחרון היה אמש, הפסד לפיניקס סאנס עם תצוגה מדאיגה של ג'וליוס ראנדל, שקלע רק 9 נקודות (לראשונה העונה שיורד מדו ספרתי).

טום ת'יבידו מסתמך על ראנדל כמנייה הבטוחה שלו העונה, במיוחד בשל בעיות העקביות של שחקני החוץ בקבוצה, חדשים וישנים כאחד. הוא היה הברומטר של הקבוצה בשנה שעברה שהגיעה בקול תרועה לפלייאוף וסיימה עם אקורד צורם מול אותם ההוקס.

גם העיטים מאידך התקשו בתחילת העונה כנגד עול הציפיות, אך הקבוצה של נייט מקמילן מצאה את הרגליים שלהם וכעת הם בעיצומו של מומנטום חזק ביותר, אתמול הם חתמו את ניצחונם השביעי ברציפות מול הממפיס הגריזליס בדריסה של 132:100.

"אני חושב שהכימיה שאתם מתחילים לראות גורמת להם לשחק טוב יותר, מחובר יותר בשני צדי המגרש. אתה לא מנצח שבעה משחקים רצופים בלי לשחק כדורסל טוב" אמר נייט "קפטן אובייס" מקמילן במסיבת העיתונאים האחרונה. אני מעריך שכוונתו הייתה השתקת המזלזלים שטוענים כי רצף הניצחונות של ההוקס הגיע בזכות לו"ז פשוט, ויש לציין שההוקס גברו על הבאקס, הסלטיקס, ההורנטס, הספרס והגריזליס – שני האחרונים מחוץ לבית. אז חיים קלים מדי לא היו להם, מה גם שכל אחד מהניצחונות הגיע בהפרש דו ספרתי, דומיננטיות על היריבות.

דיאנדרה האנטר ואונייקה אוקונגו לא יתלבשו אצל האדומים.

שני שחקניו של ת'יבידו מימי שיקגו, דריק רוז וטאז' גיבסון, לא יהיו זמינים הלילה.

הימור: זה של ההוקס בקלות, 22 הפרש.

ברוקלין נטס (5-14) – פיניקס סאנס (3-16), 02:30

המשחק הרותח ביותר של הלילה, אולי של העונה עד כה, מגיע לברקלייז סנטר כאשר הסאנס שמעוניינים לשמר את רצף 15 הניצחונות העצום שלהם (הארוך ביותר מאז עונת 2006/2007) נלחמים עם הרשתות מברוקלין שמוליכים את הקונפרנס המזרחי בגאון. קרב שהיה יכול להיות בגמר של שנה שעברה, וקדימון אפשרי לסדרה מרהיבה בקיץ השנה.

השמשות ישמחו להשלים מיני סוויפ במדינת ניו יורק לאחר הניצחון מול הניקס בערב חג ההודיה. אוהדי הסאנס מודים כל יום שדווין בוקר נפלו לחיקם באותו דראפט, הסקורר הפנטסטי צלף 32 נקודות על הניקס שלא מצאו פתרון לארסנל הכלים הרחב של מספר 1 בכתום, גם כאשר נצמדו לו לחולצה: https://twitter.com/MoDakhil_NBA/status/1464400524069928964?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1464400524069928964%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.brightsideofthesun.com%2F2021%2F11%2F26%2F22804058%2Fgame-recap-book-it-booker-shines-again-at-msg-suns-extend-winning-streak-to-15

כאמור, דווין בוקר מציג עוד עונה גדולה בדרך להטביע את המורשת שלו בליגה מגיל צעיר, והוא עושה זאת לצד רכז שכבר חקק את מקומו בהיכל התהילה – כריס פול, שמוביל את הליגה באסיסטים גם העונה וממשיך להתאים את המשחק שלו גם בגילו המבוגר.

השחקן שדולק בעקבותיו ברשימת האסיסטים הוא חברו המזוקן בקבוצה היריבה, ג'יימס הארדן. הזריקות של מספר 13 בשחור לא נכנסות בקצב ההיסטורי שהרגיל אותנו, אך הוא מוצא דרכים אחרות לתרום למשחק של הנטס שמודים לו על הסיוע להגיע לצמרת הקונפרנס בבטחה.

יהיה מסקרן לראות מי ייקח על עצמו את המשימה של לשמור על דווין בוקר. מאז שהאס ההגנתי של הנטס, ברוס בראון, נאלץ לפספס את המשחקים האחרונים בשל פציעה ברגל, דיאנדרה במברי תפס את מקומו בחמיישיה. בראון צפוי לחזור הלילה, אך הוא כאמור לא יהיה ב-100% כשירות. ג'יימס הארדן או אפילו קווין דוראנט יכולים לחלוק עם בראון ובמברי את העול של שמירה על בוקר.

לסאנס יש כלים לשמירה על קווין דוראנט, צמד הפורוורדים מיקאל ברידג'ס וג'יי קרואדר יכולים לשים את הגוף העוצמתי שלהם על קיידי, אבל ברור שאי אפשר באמת לעצור את מכונת ההתקפה המשומנת שקולע 28.1 נקודות לערב, מקום שני רק לחברו סטף קרי (28.4) ברחבי הליגה.

דאריו סאריץ', פרנק קמינסקי ועבדול נאדר יהיו בספסל אצל השמשות.

ג'ו האריס, ניק קלאקסטון ודייויד דיוק יצטרפו לקיירי אירווינג ברשימת החסרים אצל סטיב נאש.

הימור: הנטס שומרים על המבצר וקוטעים את הרצף של פיניקס עם ניצחון ב-4.

קליבלנד קאבלירס (10-9) – אורלנדו מג'יק (16-4), 03:00

הקאבס נואשים לניצחון וסיום המומנטום השלילי שעומד כעת על חמישה הפסדים נגד האורלנדו מג'יק שמגיעים לביקור מול האבירים מאוהיו.

נכון, הקאבס לא מרשימים במיוחד בחודש האחרון, אך חלק מזה נובע מחלון המשחקים הרצחני שעמדו בפניו: חמשת ההפסדים שלהם הגיעו מול הסלטיקס, הנטס (פעמיים), הווריורס והסאנס. כמה מהקבוצות הטובות ביותר בכל הליגה, כאשר שני ההפסדים האחרונים שלהם נגד הנטס והסאנס הגיעו בהפרש 5 נקודות בלבד כל אחד. הם גרמו לשמשות מאריזונה לירוק דם ולנצח בקושי על אף 35 נקודות מדווין בוקר ושישה שחקנים בספרות כפולות. הספסל של הקאבס מפתיע לאחרונה, ריקי רוביו, צ'די עוסמן וקווין לאב מספקים ניצוץ של ותיקים ביחידה השנייה של הקאבס שמחפה על החסרונות של אוון מובלי וקולין סקסטון.

לאורלנדו מנגד אין תירוצים. הם לא עברו סדרת סיבוב ראשון מאז שיאו של דוויט הווארד המדים הכחולים והעתיד לא נראה ורוד באופק הקרוב או הרחוק. שלושה מנקודות האור היחידות של הקבוצה של ג'מאל מוזלי הם קול אנטוני, ג'ונתן אייזיק ומרקל פולץ. שלושתם לא יתלבשו הלילה בשל פציעות שונות, פולץ ואייזיק גם לא ישובו בזמן הקרוב.

משחקם האחרון היה תבוסה מול השיקגו בולס שהיוותה את הפסדם החמישי ברצף. וונדל קרטר כיכב מול האקסית עם 26 נקודות אבל כאשר שאר הקבוצה מגיעה רק ל-52 נקודות, אין זה מתקרב לתוצאה חיובית.

כאמור, מובלי וסקסטון מחסירים גם הערב כאשר מצטרף אליהם למאר סטיבנס אצל קליבלנד.

קול אנטוני, ג'ונתן אייזיק, מרקל פולץ, איטוואן מור ומייקל קרטר וויליאמס לא ישחקו באורלנדו.

הימור: המשחק הטוב של קליבלנד יוביל סוף כל סוף לניצחון, 12 הפרש קאבס.

שיקגו בולס (7-13) – מיאמי היט (7-12), 03:00

מערכה על המקום השני בטבלת המזרח כאשר היריבות האדומות ינגחו ראשים בעיר הרוחות עם האירוח של ההיט אצל השוורים ב-"יונייטד סנטר".

ההיט זקוקים מוראלית לניצחון לאחר שני משחקים לא פשוטים. הם פיגרו מול דטרויט כמעט משחק שלם לפני רבע רביעי הירואי של טיילר הירו שהציל אותם מהשפלה נגד הפיסטונס, לאחר מכן נחלו הפסד לאקסית של ג'ימי באטלר ממיניסוטה במשחק קבוצתי חלש.

זה המשחק הראשון בין שתי הקבוצות העונה שיכול להיות מאוד קריטי בהגיע סוף העונה וסידור המיקומים לפלייאוף שכנראה יהיו מוכרעים על ידי שוברים שיוון עם הצפיפות של הקונפרנס העונה. ג'ימי באטלר ישמח לנצח את הקבוצה שבחרה אותו בדראפט, שחקן הכנף הקטלני של ההיט קולע 23.9 נקודות, קוטף 5.9 כדורים חוזרים ומחלק 5.3 אסיסטים העונה מה שממצב אותו במיקום גבוה בדירוגי ה-MVP הראשוניים העונה. העונה נואש להוכיח לכולם מה הוא שווה לאחר האכזבה בפלייאוף הקודם ועד כה הוא מתעלה על הציפיות ונראה כמו ג'ימי של הבועה באורלנדו.

אפרופו אורלנדו, הבולס ריסקו את המג'יק במשחקם האחרון. ניקולה ווצ'ביץ' ששמח להתחמק מהחבורה המדשדשת בפלורידה קלע 16 והוסיף 8 קרשים, מה שתרם לזאק לווין ודמאר דרוזן שקלעו יחדיו 44 נקודות משלהם.

ווצ'ביץ', שחקן שהיסטורית תמיד הביא את המשחק שלו לרמה חדשה כל פעם שפגש את ההיט, יתמודד הערב בקרב ביגמנים מסקרן עם באם אדביאו.

אוהדי ההיט ישמחו לראות את אדביאו ממשיך את העלייה של האגרסיביות במשחק שלו שניכרת במשחקים האחרונים. הוא צריך להיכנס לצבע מול ניקולה ווצ'ביץ', שם יש לו עליונות התקפית ולתת תפוקה חשובה לחבורה של אריק ספולסטרה.

במצבת הפצועים, ויקטור אולדיפו, מרקיף מוריס ומרקוס גארט לא יהיו זמינים לקואץ' ספו הערב.

פטריק וויליאמס הוא הפצוע היחיד אצל הבולס.

הימור: משחק צמוד בו ההיט יגנבו משחק חוץ ב-2 הפרש.

יוסטון רוקטס (16-2) – שארלוט הורנטס (8-13), 03:00

הרוקטס ינסו לעשות סנסציה ולהשיג את ניצחונם השלישי בלבד העונה כאשר הטילים מטקסס מארחים את הצרעות מצפון קרוליינה ב-"טויוטה סנטר".

ההורנטס גברו על הרוקטס בשלושת המפגשים האחרונים ביניהם בהפרש ממוצע של מעל 19, ולפי הכושר הנוכחי הם עומדים להעלות את המספר הזה.

במשחקם האחרון, ניצחון שגדע את הרצף החם של המיניסוטה טימברוולבס, הם צלפו 23 שלשות ובכך השוו את שיא הפרנצ'ייז. מאמן ההורנטס, ג'יימס בורגו, שיבח את המשחק הקבוצתי של מתלמדיו שהוביל למטר הקליעות מדאונטאון.

"הרוח הלא-אנוכית הייתה שם, תנועת הכדור הייתה שם וזה הפרופיל שאנחנו שמרנו בעשרת המשחקים האחרונים" אמר בורגו במסיבת העיתונאים האחרונה.

באופן מפתיע, גם הרוקטס מגיעים למפגש אחרי ניצחון, 118:113 על השיקגו בולס ביום רביעי האחרון. כמו ההורנטס, גם הרקטות הסתמכו על הקליעה מבחוץ וקלעו 17 כאלו מעבר לקשת, שיא עונתי עבורם.

מייסון פלמלי לא יתלבש אצל ההורנטס.

הרוקי ג'יילן גרין ייאלץ לשבת בצד גם הלילה אצל יוסטון.

הימור: משחק קשה מהצפוי לשארלוט שיסתיים בניצחון בדחוק ב-5.

דאלאס מאבריקס (7-10) – וושינגטון וויזארדס (7-12), 03:30

שתי קבוצות המחפשות להימנע מהפסד שמיני העונה כאשר המכשפים מהבירה מגיעים למשחק נגד הפרשים הטקסנים ב-"אמריקן איירליינס סנטר".

המשחק הקודם בין שתי המתמודדות הללו היה מותחן אדיר בו שלשה של דוריאן פיני-סמית' הטתה את כף המאזניים לטובת המאבריקס שיצאו עם ידם על העליונה בתוצאה 125:124.

המאבס קיבלו הנחות מלו"ז חג ההודיה המוקדש כולו לפוטבול ללא משחקי NBAת הם נחו מאז המשחק האחרון שלהם ביום שלישי בו גברו על הלוס אנג'לס קליפרס בתוצאה 112:104. קריסטאפס פורזינגיס המשיך שם את היכולת המצוינת שלו והוביל את קבוצתו בנקודות עם 30 כאלו, כולל ערב מושלם של 10/10 מקו העונשין. מגמה חיובית מאוד לחד הקרן הלטבי שהקריירה שלו במדים הכחולים מאז עזיבתו את ניו יורק לא עמדה בהבטחות למשך זמן רב.

בניגוד למאבס, למכשפים מוושינגטון לא הייתה מנוחה רבה לפני הגיעם לטקסס. הם שיחקו אמש מול האוקלוהומה סיטי ת'אנדר וחמקו עם ניצחון 101:99 בעור שיניהם. לאחר פתיחה מעולה לעונה, בה התייצבו לרגעים קלים במקום הראשון בקונפרנס, הוויזארדס מתחילים להיראות יותר ויותר כמו הקבוצה הממוצעת אותה סימנו בתחילת העונה.

ווס אנסלד ג'וניור, מאמן הוויזארדס, יצטרף לחשוב על תשובות ללוקה דונצ'יץ', שקולע 25 נקודות, לוקח 8.4 קרדים ומוסר 8 אסיסטים לערב. דני אבדיה יכול לקבל דקות רבות בקרב ראש בראש של שחקני היורוליג בדימוס. דני התקשה מול תחרות אתלטית בעמדות הכנף, נחיה ונראה את אופן ההתמודדות שלו עם אחד מהשחקנים הכי ערמומיים ומגוונים בליגה. מבחן ענק לשחקן השנה השנייה מישראל.

ג'יילן ברונסון ופרנק ניליקנה לא יתלבשו אצל ג'ייסון קיד.

תומאס ברייאנט ורוי האצ'ימורה עדין רוכבים על הספסל של וושינגטון עם פציעות שונות.

הימור: אלך על מיני הפתעה וניצחון חוץ של וושינגטון ה-3 הפרש.

יוטה ג'אז (7-12) – ניו אורלינס פליקנס (5-16), 04:00

המשחק שחותם את הערב הוא קרב קצוות בין הג'אז שבמקום השלישי לבין הפליקנס שבמקום לפני האחרון במערב כאשר סולט לייק סיטי תהיה העיר המארחת של המפגש עם השקנאים מלואיזיאנה לערב השני ברציפות.

הפליקנס התחילו לצבור קצת מומנטום לראשונה העונה, הם ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם, כולל המותחן מול אותם ג'אז אתמול בו ניצחו בעקבות שלשת פגיון של דבונטה גראהם שמחקה סופית יתרון 4 שהג'אז החזיקו בו עם 30 שניות לסיום הרבע המכריע.

לפני השוק מול הפליקנס, הג'אז ניצחו ארבעה מתוך חמשת משחקיהם הקודמים. כזכור, הם סיימו במקום הראשון במערב בעונה שעברה ועדיין ממוקמים מעולה השנה.

אין לג'אז פציעות לדווח וקווין סניידר יציג סגל לבחירתו הלילה.

זאיון וויליאמסון עדיין לא כשיר לחזור לפרקט, הוא הפצוע המשמעותי היחיד של השקנאים.

הימור: ברק לא פוגע באותו מקום פעמיים, לפחות לא יומיים ברצף. ג'אז ב-11.

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. בערב חג ההודיה הסאנס ניצחו את קליבלנד, אתמול בלילה את הניקס –
    כך שהמפגש הלילה הוא החלק הלא נעים של באק-טו-באק ומשחק 3 ב-4 לילות (הכל משחקי חוץ).
    .
    לטעמי, יש חשיבות מכרעת לספסל של הסאנס.
    שאמט, מגי, ג'ונסון ופיין חייבים למקסם את תפוקתם מול הספסל הדליל של הנטס ולאפשר לחמישייה מספיק מנוחה לקראת (אולי, הלוואי, טפו טפו טפו) המאני טיים ברבע האחרון.
    .
    את דוראנט, דרך אגב, אי אפשר באמת לעצור. אפשר לנסות לגרום לו לעבוד בהגנה,
    אפשר לנסות לגרום לו לאיבודי כדור,
    ואפשר לנסות ולהגביל אותו ככל האפשר במידה ריינג' הרחוק.
    .
    המפתחות, לטעמי, הם הריבאונד, העבירות ומשחק הפנים (אייטון).
    הנטס הם מהקבוצות הבודדות בליגה עם ריבאונד גרוע משל הסאנס (והקבוצה היחידה שלוקות פחות רב' התקפה מהסאנס).
    יצליחו פול ובוקר לעזור לאייטון לתקוף את הצבע ולהיות דומיננטי,
    יהיה לסאנס סיכוי.
    יקלע אייטון לבעיית עברות?
    אז אני לא רואה את הסאנס מנצחים.
    .
    נקודה אחרונה מעניינת –
    קצב המשחק.
    הסאנס העלו השנה את הקצב, והם כיום אחת מהקבוצות שמשחקות בקצב המהיר בליגה (כמעט 3 פוזשנים יותר).
    יהיה מעניין לראות אם הם מצליחים לא ליפול מהרגליים כאשר כאמור זה המשחק ה-3 ב-4 לילות.
    .
    אחלה פריוויו, תודה עידו.

  2. תודה עידו

    מבחינתי המשחק המרכזי הלילה הוא בין הבולס להיט כי מתי משחק בין שיקגו למיאמי היה משחק צמרת?

    המאצ'-אפ המרכזי: באטלר נגד לוין.
    באטלר מול לוין – 27.3 נק' 5.3 רב' 6.3 אס' ולמעלה משלוש חטיפות למשחק.
    לוין – 22.3 נק' 5 רב' 3 אס' וחטיפה.

    4-3 לבאטלר
    איך זה יגמר הלילה?

  3. וואי וואי איזה משחק בברוקלין. לצערי לא בטוח שאצליח לקום אבל אני סומך על הנטס שיעשו את העבודה וינצחו בפעם הראשונה את אחת מאריות הליגה אחרי שעד כה הסתפקו רק בשועלים.
    – הרצף של הסאנס יכול להיות דווקא בעוכריהם.
    – המצ'אפים של החמישיות הצפויות די טובים לנטס – מילס מול פול, במברי המפתיע מול בוקר, דוראנט מול בריג'ס, הארדן על קראודר ואולדריג' מול אייטון. אני חושש דווקא ממגי שאין לנטס מי לשים מולו בחמישייה השנייה.
    – דוראנט במשחק של 35+ במעל 70 טרו שוטינג
    – הנטס מנצחים ב-5-10.

  4. פריוויו של שבת בערב נהדר כרגיל.
    מאוד מעניין לראות אם דני ישמור על דונציץ. הופעה סולידית בהגנה וסבירה בואכה טובה בהתקפה, כל שנבקש טיי לו יהי.

  5. אחלה פריוויו, העלה זכרונות מהמטעמים שהיה עושה לנו זעפרני.
    יש בהחלט כמה משחקים ששווה לקום בשבילם. מחזור מאוד מעניין

  6. משחק חם בברוקלין, נקווה שגם יקיים את כל מה שהוא מבטיח. נאחל גם בהצלחה לשני מול דאלאס.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  7. מה הולך בברוקלין? פתחתי את העיניים וראיתי 51-31 לסאנס חשבתי אני בסיוט. ואז ריצת 15-0 לנטס עם הגנה לא רעה ואנרגיה. ואז פול שם 5 יפות וסך הכל 10 לסאנס במחצית. בואו נראה מה הנטס שווים בחצי השני.

  8. הארדן גופה, לא זוכר ירידה כזאת דראסטית מאז שאקיל 2001 לשחקן בקאליבר שלו, חבל שהוא לא התאמן ושמר על הגוף.

    1. זה רק מראה את הגדולה של דוראנט, אחד מהגדולים בהיסטוריה לדעתי טופ 5 בשקט, לא מנהיג באופי אבל שחקן ענק, להזכירך עם קבוצה זבל הפסיד על שפיץ של הנעל לבאקס. וגם העונה קבןצה בינונית מאוד, לוקח אותם לצמרת המזרח על אוטומט

  9. הנטס ממש רוצים את המשחק, דוראנט משחק את כל החצי השני כאילו זה הפלייאוף.
    קשה לראות אותם חוזרים כשהארדן לא קולע, אבל נחכה ונראה

    1. אין סרט שסארבר יביא לאייטון חוזה מקס ועם יד על הלב הוא לא מציג יכולת או פוטנציאל בסאנס ששווים את זה, ההגנה והתקפה מצויינת גם בלעדיו

  10. דוראנט זה חרב פיפיות. הכלי ההתקפי המושחז ביותר בהיסטוריה, ומצד שני כלי ריק במוח.
    הקבוצה היחידה שהצליחה לנצל את יתרונותיו ולהימנע מחסרונותיו האהבליים לשחק כמו בשכונה לבד זאת ג"ס וקר.
    אוק' לא הצליחה, וברוקלין בטח שלא.
    כשהוא משמש כחרב פיפיות, מעניק מזה ומשתק מצד שני את כל השאר, הקבוצה שלו לעולם לא תגיע להישגים.

  11. זה משחק 3 ב-4 לילות לסאנס (אתמול שיחקו נגד הניקס), הכל משחקי חוץ.
    היציאה של בוקר בעבירה חמישית בתחילת הרבע האחרון פחת או יותר סימנה את הסוף של הדלק במיכל.
    ב-6 הדקות האחרונות, עד לטיפ של קראודר, רק אייטון קלע סלי שדה. ברידג'ס, פול ובוקר בעיקר החטיאו ואיבדו כדורים.
    .
    השורה התחתונה?
    אי אפשר להמעיט בניצחון שכזה, בחוץ, מול הנטס.
    בתחילת הרבע הרביעי ההפרש היה 21,
    והוא נבנה על הגנה מצויינת במשך 3 הרבעים הראשונים (פתיחת משחק אדירה של הסאנס),
    ומשחק התקפי נהדר של בוקר ופול.
    .
    בוקר טוב!!!

  12. ESPN's Adrian Wojnarowski broke that news Saturday on Twitter:
    .
    "Houston Rockets guard John Wall has expressed his hopes to the organization that he can resume playing for the team in the near future, sources tell ESPN. Story soon.
    "Wall and Rockets had agreed on him sitting out until a trade could be found, but the five-time All-Star guard talked to Houston general manager Rafael Stone on Friday about restarting a dialogue on a return to the active roster, sources said. Sides plan to talk again on Sunday."

  13. לא יודע מי המאמן האישי של לוקה אבל הוא נראה נורא. שחקן לא אמור להראות ככה. גם אדם מן המניין לא אמור להראות ככה. תזונה על הפנים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט