הנאגטס נגד הבאקס, הווריורס נגד לילארד, הסלטיקס, הלייקרס, הספרס, ודני ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הנאגטס נגד הבאקס, הווריורס נגד לילארד, הסלטיקס, הלייקרס, הספרס, ודני ביום שישי הגדול! / דור בלוך

22:30 לוס אנג'לס קליפרס (8-10) – דטרויט פיסטונס (14-4):

יש מעל 100 שחקנים בליגה שיכולים לקלוע 20 נקודות לערב אם תיתן להם לזרוק בלי מצפון או חשבון:

בתחילת העונה או בסוף העונה שעברה, אני כבר לא זוכר, ג'רמי גראנט עורר את הדיון באחד הפודקאסטים על כמה שחקנים בליגה יכולים לקלוע 20 נקודות לערב אם תיתן להם לזרוק כמה שהם רוצים בלי קשר לסכמה הקבוצתית.

אז בפועל יש נכון להיום יש 38 שחקנים שולעים 19 נקודות או יותר, כמו ג'רמי גראנט. אבל האם זה אומר משהו על היכולת של גראנט? האם זה רומז שהוא אחד מ-38 שחקני ההתקפה היעילים בליגה? כמובן שלא. גראנט זורק 17 פעמים בערב, בדומה אגב, לרג'י ג'קסון מהקליפרס אותו יפגוש הערב. אם תשוו אותם למשל לבוגדנוביץ' מיוטה שמשחק בסכמה קבוצתית קצת יותר נורמאלית, הוא קולע 17 נקודות לערב אבל עושה את זה ב-12.5 זריקות. תוסיפו לו עוד 5 זריקות לערב, והוא מגיע לאיזור ה-22 נקודות לערב, מה שחוזר לטענה שיש הרבה מאוד שחקנים בליגה, אני אגיד 100 אחרים יגידו יותר או פחות, שאם היית נותן להם להוביל התקפה כשמסביבם יש מעט מאוד, הם יגיעו לאיזור ה-20 לערב, כמובן מבלי לתרום דבר ליכולת הקבוצה שלהם לנצח.

החלק המטריד בזה כשמדברים על הקליפרס, הוא שבלי קוואי, יש להם מעט מאוד מעבר לפול ג'ורג', ולתת לג'קסון לזרוק זאת למעשה האסטרטגיה הנכונה. החלק המטריד בזה כשמדברים על הפיסטונס הוא קייד קנינגהאם.

הימור: שתי הקבוצות במומנטום נוראי, הקליפרס עם 4 הפסדים רצופים בעונת טנקינג מובהקת ואמורים לחסור את ג'קסון והייז. הקליפרס עם ניצחון 1 בארבעת המשחקים האחרונים, למזלם הם מקבלים היום יריבה בהזמנה. הקליפרס ב-15

2:00 שארלוט הורנטס (8-12) – מיניסוטה טימברוולבס (9-9):

הזאבים מרחק טרייד נכון על ראסל מחזרה לפלייאוף:

אדווארדס עם 23 לערב וטאונס עם 23 -9 באחוזים נהדרים מחוץ לקשת, הם בסיס שמספיק טוב כדי לקחת קבוצה לפלייאוף. אבל מה שיש מעבר ל-2 האלה הוא כדורסל כל כך לא יעיל שהוא מהווה משקולת של ממש על מיניסוטה שבשקט בשקט הצליחה לעשות החלטות נכונות, ונמצאת מרחק מהלך אחד מלהיות קבוצת פלייאוף.

המהלך הזה הוא לשים את הכדור בידיים של רכז שהוא יותר יוצר לאחרים מאשר יוצר לעצמו, אבל חייב להיות יוצר. קחו את המשחק של היום, להורנטס יש מאזן טוב ב-4 משחקים מזה של מיניסוטה, אם אתם מחליפים בין לאמלו לראסל, האם המאזינים מתחלפים? יותר קיצוני ממתחלפים?

הימור: ההורנטס מגיעים למשחק הזה עם 4 נצחונות ביתיים רצופים בעוד הזאבים מגיעים עם 5 נצחונות רצופים, אבל ארבעה מהם בבית וניצחון החוץ הושג מול ניו אורלינס שזה לא נחשב. בברלי לא צפוי לשחק מה שיפגע עוד יותר ביכולת הובלת הכדור של הזאבים. שארלוט ב-12

2:00 ניו יורק ניקס (8-10) – פיניקס סאנס (3-15):

הסאנס יותר טובים העונה מאשר בעונה שעברה וזה היה צפוי

אני מהראשונים לטעון שההגעה של פיניקס לגמר בשנה שעברה הייתה מקרית, ובתרחיש שבו הלייקרס והקליפרס פצועים אז הסאנס היו אמורים להיות בדיוק מה שצפוי היה שיהיו – קבוצת חצי גמר אזורי, מהליגה של יוטה ודאלאס.

אלא שהעונה הם עשו קפיצת מדרגה שאי אפשר להתכחש לה, ואחרי 3 הפסדים בארבעת המשחקים הראשונים הם יצאו לרצף פסיכי של 14 נצחונות רצופים, כן, בהחלט על רקע של לו"ז מאוד מאוד מאוד נוח, אבל עדיין, אי אפשר להכחיש שהאיזון בסגל שכולל את בוקר, פול, ג'ונסון וברידג'ס בקו האחורי, ואת איון ומגי כמחליף אנרגטי מהספסל, וג'יי קראודר בפורוורד הוא סגל קוהרנטי שפשוט משחק נהדר ביחד, ולקח את הביטחון של השנה שעברה לתוך השנה הנוכחית.

וגם אם הסתכלת בסוף העונה שעברה על הסגל הזה, היית אמור לראות את זה כדבר שאמור לקרות. אחרי הכול בוקר, איטון, ברידג'ס ופיין אמורים להמשיך ולהשתפר מעונה לעונה, בעיקר על רקע ניסיון פלייאוף רב ערך שצברו, וכל שבוע לצד כריס פול הופך אותך לשחק כדורסל טוב יותר.

וכמו שהמערב נראה כרגע, כשדנבר נעלמת לתוך תהום הפציעות שלה, הלייקרס מסתבכת מאוד עם הטריידים שעשתה בקיץ ועתידו של קוואי נראה לגמרי לא בטוח, אין סיבה שפיניקס לא תרגיש שהיא פייבוריטית על כל קבוצה שלא עונה על השם גולדן סטייט.

הימור: רנדל ממשיך להיראות כמו רנדל, אבל הניקס עם קמבה ווקר שהיערך שלו נכון להיום הוא שלילי בלי קשר לשכר המופרע שהוא מושך, הם מופת של בינוניות, וגם בבית מצבם לא טוב יותר (5-5) הלילה בלי רוז, גיבסון ורובינסון, הם לא אמורים להיות מסוגלים לעצור את הדהירה של השמשות. הימור: פיניקס ב-8

2:00 אורלנדו מג'יק (15-4) – שיקאגו בולס (7-12):

הבולס פגשו את התקרה שלהם בתצורה הנוכחית, כעת משהו בגזרת הגבוהים צריך להשתנות:

הבולס זכו לאין סוף מחמאות מתחילת העונה על השיפור שגילו והמהלכים הנבונים שעשו בקיץ כשחיברו את קארוסו האנדרייטד, לונזו בול שהיה שייך לקבוצה הכי טיפשה בליגה ודרוזן המשתפר מעונה לעונה, לקו אחורי חזק בשני צידי המגרש ובעיקר בהגנה, אפילו ללא פטריק וויליאמס שהיה אמור להיות עוגן הגנתי בקו הקדמי ונפצע בתחילת העונה.

אבל לאחר שני הפסדים ליריבות חלשות (אינדיאנה ויוסטון) נראה לי שהבולס פגעו בתקרת הזכוכית שלהם, ואם הם רוצים להצליח פרוץ אותה, הם חייבים לקבל יותר מהסנטר שלהם. ניקולה ווצ'ביץ' הגיע בטרייד מאורלנדו, יריבתם הלילה, בעונה שעברה, וב-28 המשחקים ששיחק הצליח להשאיר חותם עם 21 נקודות. אבל משהו בקליעה שלו השתבש לחלוטין וכשהוא קולע 28% משלוש, והוא לא בדיוק איום אימתני בלואו פוסט, אין להתפלא שהוא ירד ל-14 נקודות. גם הירידה מאיזור ה-85% מהקו בעונה שעברה ל-74% העונה, כשהוא הולך רק 1.5 פעמים לקו מלמד הן על בעיית פורמת קליעה והן על רכות לא מתאימה.

אם הבולס ירצו לעשות צעד קדימה, שהם יצטרכו לעשות כי המזרח של ברוקלין ומילווקי לא יהיה סלחן באפריל ומאי, אז משהו בגיזרה הזאת יצטרך להשתפר מאוד.

הימור: הבולס כאמור הפסידו את שני משחקיהם האחרונים אבל הלילה הם מקבלים יריבה בהזמנה, המג'יק הם מהקבוצות החלשות בליגה, סובלים מאינספור פציעות והפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים, אין סיבה לחשוב שהקבוצה שניצחה רק פעם אחת בבית העונה תעשה זאת שוב דווקא הלילה. הימור: הבולס ב-12

3:00 אינדיאנה פייסרס (12-8) – טורונטו רפטורס (10-9):

הייתי מעדיף להיות טורונטו מאשר אינדיאנה בפער דיי גדול:

לכאורה שתי קבוצות דומות להחריד זו לזו.

המאזן מאוד דומה, לשתיהן קהל ביתי מאוד נלהב במונחי NBA, לשתיהן יש לא מעט כישרון ונראה שבעונה נתונה הן יכולות לעשות פלייאוף עם הסגל הנוכחי, אבל משהו לא לגמרי מתחבר. שתיהן בחרו היטב בדראפט, ובאופן כללי נראה שהן מנהלות את הסגל שלהן בצורה טובה.

אפילו היה אפשר לטעון שעל פני שני הסגלים הקבוצה לה יש את השחקן הכי מנצח היא אינדיאנה. אם תשאלו אותי סאבוניס הוא השחקן עם הכי הרב הסיכוי לתרום לקבוצה אלופה מכל שחקני שתי הקבוצות הללו נכון להיום. אז למה בכל זאת אני מעדיף להיות טורונטו?

כי סקוטי בארנס. הרוקי שהוא הפייבוריט לזכות בתואר רוקי השנה בסבב האחרון של אתרי ההימורים בארה"ב, עשוי להיות שחקן שמשנה גורל של קבוצה. יחד עם אנונובי וון וליט נראה שי שלקבוצה תשתית ממש ממש טובה. מעבר לשלישיה הזאת יש להם גם את סיאקאם, טרנט, אצ'יוואה ודרגיץ'. את דעתי על סיאקאם כתבתי בשבוע שעבר, אבל בכל מקרה נדמה בעיני שהקור שאין צורך להחליף בטורונטו גדול מזה שיש לאינדיאנה ולכן מצבם טוב יותר, אם כי כמובן שהכל תלוי במהלכים הבאים של שתי הקבוצות כי שתי הקבוצות לא יוכלו לחזור להתמודד מול הגדולות של המזרח אורגנית, הן יצטרכו לעשות מהלך.

מי יודע, אולי אפילו זו עם זו?

הימור: שתי הקבוצות מגיעות עם 2 נצחונות ב-3 האחרונים, ואם לא ההרגל המזופת של אינדיאנה לחרבן במכנסיים בכל פעם שהיא רואה את לברון היא יכלה לעמוד על 3 נצחונות רצופים. הרפטורס ניצחו בשני המפגשים האחרונים בין השתיים, אבל הלילה הרפטורס יחסרו את אנונובי מה שאמור להפוך את המשחק למאוזן יותר. הימור: אינדיאנה ב-3

3:00 ממפיס גריזליס (9-9) – אטלנטה הוקס (9-10):

התחייה של אטלנטה היא אמיתית:

אחרי העונה שעברה בה אחרי פתיחת עונה מסוייטת אטלנטה הגיעה לסיבוב השני של הפלייאוף, ואחרי 3 נצחונות ב-4 המשחקים הראשונים ההוקס קרסו ל-9 הפסדים ב-9 משחקים בחסות לוח משחקים מזעזע שכלל משחקים מול דנבר, יוטה, גולדן סטייט, פיניקס, יוטה, ברוקלין ופילדלפיה.

אחרי ההפסד לדנבר ששם אותם על מאזן 9-4 בא רצף של 6 נצחונות רצופים, גם הוא בחסות לוח המשחקים, כאשר הפעם הוא מסדר להם משחקים עם סן אנטוניו, אוקלהומה, בוסטון ואורלנדו לצד נצחונות מרשימים יותר מול מילווקי ושארלוט.

אז מי היא בעצם אטלנטה?

התשובה היא איפשהו באמצע,אטלנטה מעולם לא הייתה קבוצה של מאזן שלילי, היא שייכת להקבצה שאחרי מילווקי וברוקלין במזרח, לדעתי כשהעסק יתייצב נמצא את ברוקלין מיאמי ומילווקי בהקבצה משלהן, מתחתיהן את אטלנטה, שיקאגו ופילדלפיה, בהנחה שסאגת סימונס תיפתר, ומעל וושינגטון, שארלוט והניקס.

כדי לעשות את הקפיצה הבאה ההוקס יצטרכו לחפש מהלך של 4 רבעים לדולר. אני חושב שיאנג ובוגדנוביץ' צריכים להיות הבסיס של הקבוצה הזאת, קאפלה הוא סנטר מתאים לעידן הנוכחי וגם איתו הייתי נשאר. כל היתר החל מקולינס דרך רדיש, האנטר, הורטר, גלינרי ולו וויליאמס (מהלך לא ברור להביא אותו לדעתי הצנועה), צריכים להיות על המדף כדי שאטלנטה לא תפספס את החלון של יאנג שהוא באמת כישרון דורי.

הימור: ההוקס כאמור במומנטום נהדר, ממפיס לאחר ההתלהבות מהשלשה של JJJ מול יוטה, חטפו 13 הפרש מטורונטו מה שמסמל את מצבם – קבוצה בינונית ולא יותר מזה. הפוקוס יהיה הקרב בין יאנג למוראנט שצפוי להיות מרתק כתמיד. הימור: אטלנטה ב-4

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (12-6) – וושינגטון וויזארדס (7-11):

וושינגטון במשבר:

הוויזארדס לא סתם הפסידו 4 מחמשת משחקיהם האחרונים, הם ממש נדרסו על ידי מיאמי וגרוע מכך ניו אורלינס במשחק שהסתיים ב-25 הפרש לטובת אחת הקבוצות החלשות בליגה. ב-5 המשחקים האחרונים הוויזארדס לא הצליחו לקלוע יותר מ-103 נקודות לערב וזאת אולי הנקודה המרכזית לגביהם.

הוויזארדס, עדיין עם מאזן חיובי יש להזכיר, עדיין לא מקבלים את בראדלי ביל בכושר מלא, בזכות ההגנה הנהדרת של וושינגטון וההתלהבות בפתיחת העונה שלה לא מספיק שמים דגש על כך שזאת עונת הקליעה הגרועה בקריירה של הגארד. הוא קולע ב-26.7% לשלוש, ו-42.7% ל-2, ירידה של 8% ו-6% מהעונה שעברה בהתאמה.

באופן הזה ההתקפה של הוויזארדס לא תוכל לעשות מספיק נקודות, גם אם לוקחים בחשבון את ספנסר דינווידי הבאמת נהדר, וקייל קוזמה שאומנם נראה טוב אבל בסוף נותן 13 נקודות לערב. מזווית אחרת לוויזארדס אין אף שחקן קולע מעל 36% מחוץ לקשת ובמובן הזה דני אבדיה הוא קצת סמל לכל הבעיה של הוויזארדס. אחלה הגנה, הרבה אינטליגנצית משחק אבל בלי יכולת לצבור נקודות.

הימור: הוויזארדס הם עוד קבוצה שמקבלת הלילה יריבה בהזמנה, הת'אנדר סופרים 4 הפסדים רצופים בעוד עונת טנקינג וצבירת בחירות דראפט, ואין סיבה לחשוב שהמשחק הלילה יהיה שונה. הימור: וושינגטון ב-12

3:30 סן אנטוניו ספרס (13-4) – בוסטון סלטיקס (9-10):

התקרה של דג'נטה מארי היא דימאר דרוזן:

מארי הוא התקווה עליה נתלים אוהדי הספרס כשהם חושבים על בנייה מחדש אחרי העונה הזאת, ואכן הוא נותן העונה מספרי שיא בקריירה וממשיך את ההתפתחות היפה שלו עונה אחרי עונה. 18.4 נקודות יש לו העונה עם 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. שחקן ורסטאלי שמתבסס בעיקר על קליעה ל-2 (14 מתוך 18 הזריקות שלו מהטווח הזה).

שחקן נחמד, בקבוצה גרועה, אבל יסלחו לי אוהדי הספרס, אם אומר שבעונתו החמישית אני השתכנעתי שמארי כבר לא יהיה הרבה יותר מזה, במילים אחרות הטרג'קטורי קריירה הכי הכי אופטימי שלו הוא זה של שחקן ספרס אחר – דימאר דרוזן.

הימור: בוסטון ב-12

4:00 דנבר נאגטס (9-9) – מילווקי באקס (8-11):

מה שקורה בדנבר הוא הדבר הכי עצוב שקורה כרגע בליגה:

יש שיבכו את זקנתו של פופוביץ', יש שיקננו על הלייקרס עם ווסטברוק הנורא, ויש שיבכו את אובדן ההבטחה של עוד קבוצה גדולה בבוסטון. יש שיתעצבו על כישלון התהליך בפילדלפיה והתפרקותו ויש שיכאבו את הבלגאן עם קיירי בברוקלין.

אבל בליגה רוויית טרגדיות אין עצובה מזו של דנבר. הקבוצה שהחליטה לנסות לנצח בדרך הישנה והטובה, שעשתה בחירות דראפט מזהירות ובנתה קבוצה שאם היא בריאה לחלוטין היא עושה בעונה שעברה גמר. אבל מה שעצוב הוא שב-NBA החלון שלך יכול להיות עד כדי כך קצר. ועם אובדנו של MPJ, כנראה באופן סופי לפחות לעונה זו, ועם עננה כבדה על העתיד, וכשלא ברור איך מארי יחזור הקבוצה שבנתה core מכלום והוסיפה עליו את ארון גורדון, כנראה תעשה פלייאוף, אבל ספק אם תוכל לעשות שם דבר מה מהותי.

כואב הלב.

הימור: שניים מהשחקנים הדומיננטים והמענגלים בליגה אמורים להיפגש הלילה בתקווה שיוקיץ' יחזור, אבל דומה שמילווקי כבר עברה את שלב גישושי תחילת העונה, התאוששות מפציעות ושילוב השחקנים החדשים וכעת היא בדרכה להפוך להיות גירסה משופרת של מה שראינו בשנה שעברה. מילווקי ב-12

4:00 יוטה ג'אז (6-12) – ניו אורלינס פליקנס (16-4):

יוטה היא המקרה הנדיר שבו מהלך של דולר ל-4 רבעים עשוי להשתלם

הליגה הולכת למקום מאוד מאוד ברור. כמה שיותר שחקנים יוצרים, ואלא אם כן אתה יוניקורן של ממש כדאי שגם תהיה אחד שלא צריך להחביא אותו בהגנה. ליוטה יש ארבעה כאלה בעמדות מגוונות – מיטשל, בוגדנוביץ', קלארקסון וקונלי. יש לה גם את רוייס אוניל וג'ו אינגלס שלעיתים יכולים להתלהט.

אבל יש לה גם את רודי גובר. סנטר דומיננטי מאין כמוהו אבל כזה מהסוג הישן, מגן על הטבעת? כן. לוקח ריבאונדים? בוודאי, 15 כאלה כל ערב בערבו. עושה את הנקודות שלו? כמובן 15 כאלה בערב.

אבל זאת בדיוק הסיבה להיפרד. תראו, יוטה הנוכחית היא הדוגמא הקלאסית לקבוצה שהכסף החכם אמר עליה, כן בעונה הסדירה, לא בפלייאוף, וזה בדיוק מה שקרה. כי יוטה לא בנויה לנצח בפלייאוף.

אנחנו נמצאים כעת בנקודה החמקמקה שבה הדבר הזה ברור, אבל הסיבה לכך היא עדיין בעלת ערך גבוה. יתכן מאוד שיש כעת על השולחן עסקה של גובר תמורת גבוה מובילי יותר גם אם מוכשר פחות, אליו אפשר לצרף עוד נכס שישדרג את יוטה ויהפוך אותה לקבוצת פלייאוף טובה יותר. אני חושב על כריסטיאן ווד, אוון מובלי או אפילו מיילס טרנר או קלינט קאפלה. אם יש עסקה כזאת יוטה חייבת לבחון אותה לפני שהחלון שלה נסגר.

הימור: הנצחון של הפליקנס על וושינגטון לא יכול שלא להיחשב להבלחה, הלילה אין סיבה לחשוב שרצף 7 ההפסדים הרצופים שלהם בחוץ ייעצר דווקא מול יוטה. קבוצת עונה סדירה כבר אמרנו. יוטה ב-20

5:00 גולדן סטייט ווריורס (2-16) – פורטלנד טרייל בלייזרס (9-10):

הווריורס הם הוכחה לכך שה-NBA היא לא רק עניין של כשרון אישי

למה בעצם הווריורס כל כך יותר טובים השנה?

הרי תומפסון עדיין לא חזר, קארי משחק טוב כפי ששיחק בעונה שעברה פלוס מינוס, ופול, וויגינס וגרין היו פה כבר בעונה שעברה. סך הכשרון הסגולי שנמצא כרגע בגולדן סטייט לא עולה על זה של השנה שעברה, אז מה כן קרה?

הגיעו שחקנים (כפי שכתב גיל שלי השבוע), שפשוט מתאימים למה שגולדן סטייט הזאת מצוינת בו, גם מבחינת כדורסל – תנועה בלתי פוסקת, הנעת כדור, פרגון, הגנה מאוד מאוד אגרסיבית על הכדור, וגם מנטאלית – אנדרה איגודלה ולא צריך להוסיף. ופתאום הקבוצה הזאת שעוד לא קיבלה כלום משלושת בחירות הדראפט הגבוהות שלה ועוד לא קיבלה בחזרה את קליי תומפסון מחזיקה במאזן הטוב בליגה, טוב במובן שמזכיר את הקבוצות שלה באמצע העשור הקודם, טוב ברמה ששמה אותה במעמד של קונטנדרית

הימור: זה עשוי להיות משחק צמוד מכפי שהמאזנים מראים פורטלנד הפסידה לסקרמנטו במשחק צמוד אחרי 4 נצחונות רצופים כשלפתע מבליח לילארד שאנחנו מכירים עם 39 נקודות מול פילדלפיה, והלילה תהיה לו מוטיבציה מיוחדת, מנגד קבוצת חוץ רעה מאוד (8-1) והיא פוגשת את קבוצת הבית הטובה בליגה. הימור: הווריוס ב-8

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (10-10) – סקרמנטו קינגס (12-7):

הלייקרס הם עדיין קונטנדרים:

זאת בוודאי עדות לגדולתו של לברון, כמו גם למותג שהוא הלייקרס וגם לעד כמה שדיוויס הוא שחקן פלייאוף דרמטי שפשוט מזיז את כל המשחק מצירו גם בהגנה וגם בהתקפה בתוך סידרה, אבל למרות העונה המסוייטת שהם עוברים, עם השאלות על האם כרמלו ווסטברוק הם שחקנים שיכולים לתרום לקבוצה אלופה, עם הפציעות של לברון, ההרחקה שלו וההתעסקות באוהדים מקללים, ועם כל זה אני עדיין לא מוכן למחוק את הלייקרס כמועמדת לאליפות.

העניין הוא שבסדרת פלייאוף שבה אין מנגד קבוצה גדולה מהחיים מהסוג של ברוקלין בריאה או גולדן סטייט עם דוראנט או לפניו, אני פשוט לא יכול למחוק את הלייקרס, אני עדיין משוכנע לחלוטין שבעונה שעברה אם דיוויס לא נפצע הם עוברים את פיניקס, הם כבר פיצחו אותם, שברו אותם, זה היה גמור, אבל אז הגיעה הפציעה ששינתה את מסלול הסידרה.

אז האם הם פייבוריטים? בוודאי שלא. אבל יש להם עוד מהלך בארסנל, יש להם את דיוויס ולברון, ויש להם את ההילה של המותג ועם כל אלה, אני בהחלט לא אתפלא אם נמצא אותם עוברים את יוטה בסיבוב הראשון, גוברים על דאלאס ולוקה בסיבוב שני ואז מדיחים את גולדן סטייט פשוט דרך להרביץ להם בצבע בדרך לגמר.

הימור: סקרמנטו סוף סוף נפטרה מהמאמן שלהם אבל קשה להגיד שהבעיה שלהם מתחילה או נגמרת בלוק וולטון. ודווקא הנצחון על הבלייזרס מדגים את זה. מי אמור להוביל את הקבוצה הזאת? וקס קלע 21 אבל קשה להגיד שהוא היה דומיננטי, את התרומה הגדולה הם קיבלו דווקא ממיטשל והילד מהספסל בערב שבו דווקא הליברטון, אולי ההחלטה הטובה היחידה שהקבוצה הזאת קיבלה בשנים האחרונות, היה חלש. האם אפשר לסמוך על זה מדי ערב? ספק רב. הלייקרס ב-8

לפוסט הזה יש 429 תגובות

  1. תודה רבה.
    3 הערות:
    1. כמו שכתבתי ואני ממשיך לכתוב – הווריירס היא הקבוצה היחידה כיום ששווה לקום לראות אותה משחק.
    2. "הימור: שתי הקבוצות במומנטום נוראי, הקליפרס עם 4 הפסדים רצופים בעונת טנקינג מובהקת ואמורים לחסור את ג'קסון והייז. הקליפרס עם ניצחון 1 בארבעת המשחקים האחרונים, למזלם הם מקבלים היום יריבה בהזמנה" – יש שגיאה בפיסקה הנ"ל.
    3. פריוויו מושקע ואיכותי מאוד, אם כי חוטא ליוהרה מסוימת לעיתים.

    1. זיו, אני מחבב אותך כמגיב, ולכן אשאל בלי כוונה להעליב –
      מה נכנס לך באחוריים לאחרונה?
      הערות קבועות על אבדיה (זה לא וואלה ספורט, ולא את כולם מעניין 'הילד של כולנו'. לדעתי, מקצועי יותר לא לציין משחקים של קבוצה בינונית לא מעניינת); קובלנות לכותבים על ה'היבריס' שלהם; הצבעה על טעויות מבלי לציין מהן ("בפסקה הנ"ל יש טעות"). זכור לי שלא נהגת כך לפני הקורונה – מה קרה?

  2. פריוויו נהדר, כהרגלך.
    ממש מצפה לימי שישי כדי לראות ולשמוע את זווית הראייה המרעננת שלך על מה שקורה ברחבי הליגה
    ממש הסכמתי עם הפסקה בנוגע לרודי גובר, מהלך עליו, כשרודי בשיאו מבחינת ערך שיווקי, יכול מאוד להועיל ליוטה ולשנות לגמרי את כללי המשחק. נגיד אחד על אחד עם סאבוניס, זה יכול לעבוד?

    1. +1. אני חשבתי דווקא מהלך של גובר לפייסרס תמורת טרנר ו- וורן לג׳אז (כי אינגלס בדרך לפנסיה). גובר ישדרג מאוד את ההגנה של הפייסרס וטרנר יפתח לגמרי את ההתקפה של הג׳אז וגם כנראה יתמודד יותר טוב עם פיקנרולים עליו בפלייאוף

  3. ההבדל העיקרי בין טורונטו לאינדיאנה הוא במאמן. לראשונה מאמן מהטובים בליגה ולשניה מאמן שזמנו עבר. מאמן שעוזב קבוצה עם כוכב כמו לוקה הוא לא מאמן טוב. אינדיאנה תמיד הפיקה מעצמה יותר מסכום הערך של השחקנים שלה לא עוד. האשם העיקרי למצב הוא ה GM שזה המאמן הלא טוב השני שהוא מביא (ויפטר)

  4. תודה רבה, מצוין.
    התקרה של שיקגו כרגע זה סילי בילי.
    יש שם צוות מצוין וכימיה, אבל הם גולשים להירו בול מפגר ומופקר בקלות רבה ומתמסרים לזריקות קשות 1 על 5 של לווין ודרוזן.
    צריך שם מאמן שישים לסוסים האלה רסן, כי הם לא ישימו לעצמם.

    1. סילי בילי זו בדיוק הסיבה שקבוצה שדה רוזן הוא השחקן הכי טוב שלה, ולונזו הוא השלישי הכי טוב, נמצאת במרחק יריקה מהמקום הראשון במזרח. אתה באמת רואה מאמן שישים רסן לכוכבים בליגה הזאת?

      1. הסיבה זאת השחקנים שהביאו והכימיה ביניהם.
        אם הם רוצים לעשות משהו עם הפוטנציאל ולהתמודד על משהו – אז כן, שיביאו מאמן שייתן איזה טביעת אצבע ברבעים אחרונים ולא שיסתכל על לווין ודרוזן משחקים לבד ובליבו תפילה.

  5. אחלה פריוויו תודה רבה דור.
    .
    בעניין דזונטה – בהתקפה הוא פחות מוכשר מדרוזן, גם אם לא בהרבה, בהגנה, לעומת זאת, הוא עולה עליו פי כמה. ועדיין, הוא לא מספיק כשרוני כדי להיות סופרסטאר. אין כאן שום תלונה, גם אני לא מספיק כשרוני להיות סופרסטאר, והוא עולה עלי בהרבה…. השאלה היא האם כדאי/צריך להטריד אותו לקבוצה שיתרום בה (בוסטון המשוועת לגארד?) עבור בחירות שאולי מהן יצא הסופרסטאר הבא שלנו, והתשובה היא כנראה שכן, והדברים כוחם יפה לכמעט כל שחקן בסגל שלנו.

    1. יחס תרומה/חוזה מורי הוא בסדר גמור, אפילו נכס. כמו שכתבתי למטה, ברור שהוא לא שחקן שבונים סביבו אבל הספרס הולכים להביא כזה מהדראפט השנה (בשאיפה) אז למה לזרוק את המעטפת. ברור שבבוסטון ניקח אותו, הצרה היא שאין לנו כל כך מה לתת בתמורה.

  6. אני מאד אוהב את העבודה שלך ומעריך את ההשקעה! , הפעם הטיעון מול הקינגס קצת מוזר ולא ברור
    סקרמנטו סוף סוף נפטרה מהמאמן שלהם אבל קשה להגיד שהבעיה שלהם מתחילה או נגמרת בלוק וולטון. ודווקא הנצחון על הבלייזרס מדגים את זה. מי אמור להוביל את הקבוצה הזאת? וקס קלע 21 אבל קשה להגיד שהוא היה דומיננטי, את התרומה הגדולה הם קיבלו דווקא ממיטשל והילד מהספסל בערב שבו דווקא הליברטון, אולי ההחלטה הטובה היחידה שהקבוצה הזאת קיבלה בשנים האחרונות, היה חלש. האם אפשר לסמוך על זה מדי ערב? ספק רב. הלייקרס ב-8.
    פוקס שחק מעט דקות יחסית והיה טוב מאד -דומיננטי השנה הוא ממש לא בכוון- והוצע 6.30 דקות לפני הסיום על התחצפות לשופט והצעירים שחקו כמו גדולים וסיימו את המשחק בסטייל מול שניים מהפינשירים היותר טובים בליגה , לילארד ומקהלום.
    המשחק היה בעיקר מפגן של משחק טוב אחרי תקופה רעה וסיבה לאופטימיות.

        1. סקרמנטו הפסידו לפני יומיים לפילי בלי אמביד, טוביאס, סת קרי , דני גרין ובן סימונס שזה כל החמישייה משנה שעברה .
          זה בית קברות. לכדורסל, צריך לזרוק את כולם ולהתחיל מחדש

  7. כרגיל פריוויו משובח.
    רק שלא נפשל מול הספרס. בשנתיים האחרונות לא משנה מול מי משחקים יש תמיד הרגשה שאיכשהו נמצא דרך לחרבן את זה ולהפסיד.

    הערה לגבי מה שכתבת על מורי. אני לא חושב שאף אחד אי פעם ציפה שהוא יהיה שחקן מוביל בליגה הזאת, ואפילו דה-רוזן הוא מעולם לא אמור היה להיות. החוזה שלו משקף בדיוק את מה שהוא אמור להיות ועושה בפועל – שחקן טוב מאוד, סוג ב' פלוס, שצריך להיות שני/שלישי בחשיבות ובאף מצב לא אמור להוביל קבוצה. פה בהופס הוא נהיה קורבן של הייפ לא ברור, סוג של הוא בכלל לא ידע שהוא כזה.

  8. האגדה האורבנית שהלייקרס הייתה עוברת את פיניקס אם דוויס לא היה נפצע היא עדין בגדר אגדה.
    הלייקרס של השנה שעברה הייתה קבוצה שלא התחברה, ווגל ניסה עוד ועוד ועוד הרכבים
    נכון שאף אחד לא רצה להפגש עם הלייקרס אבל הסיכוי של קבוצה שמסיימת 7 בקונפרנס שואף לאפס לקחת אליפות
    לברון משחק כמו בגיל 19 הוא לא הפנים את מגבלות הגיל וזאת טעות
    אין לו שום סיבה להרשים בריוורס דאנק או ספרינטים מטורפים
    הוא צריך לשמור על הגוף שלו ולא לשחק כאילו כל משחק זה המשחק האחרון שלו
    אם הלייקרס לא תסיים את העונה טופ 3 ומעלה בקונפרנס היא לא תיקח אליפות ולא את המערב

    1. נכון
      זאת הסיבה שניסו לעשות הפיכה בסגל והביאו את ווסטברוק. להרים את התקרה. אולי יקרה ואולי לא. בכל מקרה לברון חכם ולא היה ממשיך עם הסגל מהשנה שעברה. קוזמה ופופ חלשים. היו טובים בשביל הבאבל שמאבל

  9. פיניקס הייתה אדירה במשחקים 5 ו 6
    בכל משחק בנפרד היא הגיעה ל 30 הפרש
    לא היה ללייקרס מענה לקו האחורי של הסאנס ובנוסף ההתקפה של הלייקרס לא תפקדה בהמשך ישיר לעונה הרגילה (מקום 24 בעונה שעברה באופניסב רייטינג)

  10. סקירה מעולה וחדה. גולדן סטייט פשוט poetry in motion כרגע. כמו שהספרס היו פעם, ב 2014. למרבה הצער הספרס לא רלבנטיים לחלוטין. פופ לא היה אמור להמשיך העונה והיה צריך לפרוש מכדורסל אחרי טוקיו. הם היו צריכים ללכת על טנקינג ולהיבנות מחדש. הרי אף כוכב לא יגיע לשם בקרוב מרצונו. עם כל הצער שבדבר כי הם היו חתיכת שושלת. הזמנים משתנים וזה מה שאכזרי וגם מרתק בליגה הזו.

    1. פופ צריך לפרוש רק אחרי שישבור את שיא הנצחונות, לפרוש עכשיו זה כמו לפרוש במאה מטר האחרונים של מרתון.

  11. תודה דור. התובנות שלך סוגרות לי את השבוע הכי מדויק שיש כרגיל. שמתי חב שאתה לא מת על ראסל, לי דווקא נראה שהוא תפור יפה על מיני ולאמלו בול זו השוואה פחות נכונה. אינדי/ראפס תקועות באמצע, אבל אינדי כבר שנתיים משחקת על פעם עם שחקן מרכזי אחד לפחות מחוץ לסגל. בסגל מלא עם וורן לאברט ברוגדון והגבוהים הם יהיו מאוד מסוכנים.

  12. תודה דור, פריוויו מצוין
    הלייקרס יהיו קונטנדרים רק עם ראס לא ישחק, נראה אם זה יקרה השנה או בשנה הבאה.
    אי אפשר ללרוץ טוב בלי הגנה סבירה

  13. תודה דור. השנה עדיין לא הימרתי רישמית אז אין עדיין מדד להימורים שלי.
    הערב אני מהמר לראשונה על כל המשחקים:
    כל הביתיות ינצחו הלילה
    🙂

  14. תודה דור.
    1. ברשותך רעיון עם הפייסרס והראפטורס: טרייד שבמרכזו טרנר-סיאקם.
    הראפטורס מקבלים סנטר הגנתי שמסוגל לקלוע מבחוץ ולרווח, בהינתן בארנס ואננובי, סיאקם הולך.
    הפייסרס סוף סוף נותנים לסאבוניס את עמדת הסנטר במשרה מלאה ומביאים לו PF שמשחק בחוץ, ויודע לתפקד ככוכב משני.
    2. דזונטה מארי שחקן חביב, אבל הוא לא יכול להיות השחקן הכי טוב בקבוצה כי אין לו מספיק כשרון. הלוואי והייתה לו היכולת ההתקפית של דרוזן (לטעמי רחוק שנות אור), אבל הוא בהחלט מאוד השתפר התקפית. בהגנה הוא מצויין, ואחד הגארדים השומרים הטובים בליגה.
    מפליא ששחקן שגדל שעוד אחד מבני טיפוחו של ג'יי-קרוסאובר לוקה כל כך בצד ההתקפי.
    לדעתי הספרס צריכים לקחת הימור על סימונס/ארווינג, בהינתן הברגים בראש של קיירי, והחברות שלו עם קיידי, אני נוטה יותר לטרייד עם סימונס שהוא אפשרי יותר.

    1. לגבי יוטה וגובר. המצב בעייתי כי גובר פשוט מחזיק להם את ההגנה, וגם עם בפלייאוף עדיין צריך למצוא פתרון, בעונה הסגץדירה זה הופך את יוטה לקבוצת צמרת.
      בעניין הזה טרייד עם הבולס: גובר-ווצ'ביץ'.
      הבולס מביאים עוגן הגנתי שיקבל את הכדורים מלאבין-דרוזן (ווצביץ לא ממש מוצא את מקומו התקפית, וכמות השימוש בו ירד משמעותית לצד צמד הגארדים).
      יוטה מקבלים סנטר שמרווח ונותן אופציה התקפית בפוסט. אני בטוח שסניידר מסוגל ליצור התקפה אדירה עם ווצביץ שנותן את אופציה הקליעה וסקורר בצבע שלעתים חייב שמירה כפולה

    1. דטרויט כל כך גרועים עכשיו מחצית ואני שואל את עצמי מה הסיכוי שהם יקלעו סל בחצי השני. וואלה לא סיכוי גבוה לפי איך שהם נראים. אני ציפיתי שעם קייד גארנט וביי הם יהיו לפחות יותר תחרותיים. הם לא. קניגהם פשוט מנגר ולא מפסיק.

      1. אני מת עליו שלא תבין לא מכון, לדעתי גם הוא הולך להיות שחקן שחקן יש לו סקיל הקליעה עדיין לא נכנסת.

    1. 22 דקות על המגרש 2 נק 1 מ 10 מהשדה 0 מ 5.
      זה עוד מוקדם להכרזה על באסט אבל לא זוכר שראיתי משחק אחד טוב שלו עד עכשיו. בכלל כל הקבוצה נראית נורא. הושיב אותו וזהו

      1. היה לו 2 משחקים טובים העונה, הבעיה זה הקליעה שלא נכנסת אבל אם תצפה בילד יש לו שליטה מצויינת בכדור יכולת מסירה תנועה ללא כדור… אני חושב/מקווה שזה מקרה טריי יאנג שפשוט לוקח זמן להכנס לקצב

        1. מסכים. יש מצב בהחלט. אבל בנתיים הוא לא נראה כמו בחירה 1 מוצדקת. זה לא לוקה ולא טריי יאנג .. יותר מזכיר לי וויגינס כזה. הוא לא עם כישורי על וכרגע נראה שהיו

          1. אני חולק עלייך כאן, וויגנס היה מפלצת אתלטית אבל נגר בקולג, הוא לא הסתמך על האתלטיות שלו, כמה כמו לוקה יש?

  15. ההתקפה של הסאנס פשוט יפה לצפייה, כמות התנועה ללא כדור אדירה, בוקר הפך לסופרסטאר היכולת שלו ליצור לעצמו במיוחד מה יד ריינג הופכת אותו לשחקן שקשה מאוד לעצור בטח שהוא לא כופה ISO, כריס פול יודע למצוא אותו בספוט בדיוק. גם המחליפים נראים פנטסטית בשיטת משחק וכל הכבוד למונטי וויליאמס (שהוא אחד המאמנים הטובים בליגה).

  16. לא חשבתי שאני אגיד את זה שוב בימי חיי אבל הסאנס קונטנדרית רצינית, הם חזקים בכל העמדות בשני צדדי המגרש, עמוקים עם סופרסטאר ושיטת משחק פנטסטית, הם מסוגלים לעלות פייס ולקבוצה השנייה אין תשובה

  17. הסלטיקסמשחקים כמו קבוצה לגמרי לא מאומנת ולא מעוניינת.
    בסוף לרוייס יימאס ויזרוק גם את אודוקה וגם את הבוט.

  18. אם שי רואה איך הספרס משחקים כשהם סוגרים לגמרי את הצבע לחדירות הטורללות של שחקני הסלטיקס הוא בטח מבסוט.
    להשוות את טומטום לקובי, בדיחת השנה. הוא לא מגיע לקצה הציפורן הקטנה של האלוף.

  19. פופ גם מכיר את הלייצן שמולו הוא משחק וגם את סמארט טייטום ובראון שאותם אימן בנבחרת.
    אז טייטום עם 1 מ 4 ובראון עם 0 מ 3 והטיימלורד? כרגיל הפצוע האנגלי.

  20. בדיחה איך שהסלטיקס משחקים. אם אתה לא מצליח לקלוע, לפחות תעשה הגנה כמו שצריך ואל תתן סלים קלים.
    אין עם מי לברבר.

  21. תצוגת אימון מעולה של פופ.
    שי, שחרר אותו מהספרס וקח אודוקה במקום כעוזר של בקי. אני לוקח אותו מיד לבוסטון.

  22. טומטום עדיין גרב מבחינת השופטים. שתי עבירות לגמרי ברורות לא נשרקו לו. אודוקה לא מתווכח עם השופטים. זה מה שהוא למד לפופ? בטוח לא! אולי למד מהבוט? בסוף גם לו יימאס.

  23. פריצארד שהיה ההפתעה הטובה של הסלטיקס בשנה שעברה לגמרי נמחק אצל אודוקה….
    נמחק וחורטש. עצוב איך /חקן שבליגת הקיץ נתן מיני פריצה דעך לגמרי.

  24. לזכותו של אודוקה ייאמר שהוא לא עשה טעות כשהכניס את קאנטר במקום הורפורד.
    הוא צריך להשאיר את האנס עד הסוף.

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          הטיפש עוד עשוי להפסיד את המשחק הזה בגלל השטויות האלה.
          חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  25. איזה מאמן טיפש?
    זהו עברו 100 יום מבחינתי, גם אם הסלטיקס במקרה מנצחים, אין לי עוד דרך להגן על הטיפש הזה.

    1. הניצחון כבר היה בכיס.
      לה לא לקחת צאלנג' אידיוט?
      לא ייאמן,כאילו לעשות ג'סטה לשועל הזקן שהיה החונך שלו.
      שיעשה את זה במקום אחר.

  26. לא יודע מי יותר זבל הלייקרס או הקינגס, מתי ווגל יעיף את האפס? אם הוא רוצה סיכוי איכשהו זה היחיד

  27. כל ההפסד על פיקטראסט ואודוקה כמובן.
    אם אני גרוזבאק הייתי מפטר אותו כבר היום.
    אנס עבד מצויין היום וביטל כמעט לגמרי את פולטל בצבע ואת הדחיפות. ברגע שהורפורד נכנס הוא בוטל על ידי פולטל והרך היתה פתוחה לגמרי עבור מארי להיכנס פנימה לנקודות קלות. הניצחון היה בכיס שלו והוא זרק את זה.
    נישברתי, החזקתי מעמד 50 יום. זהו נגמרה תקופת החסד שהמאמן של בראון קיבל. אין יותר עלוב מלהפסיד לספארס שנמצאים עמוק בטנקינג ובנייה.
    האשמה גם על הבוט שהביא כזה מאמן חסר ניסיון להחליף אותו.

  28. אין לי בעיה שהקבוצה תסריח, הסרחנו כבר בעבר אבל מה החטא שלי שאני צריך לסבול את לברון דיוויס ואפס באותה קבוצה?

  29. מי שתתפתה להביא את לילארד ולשלם את המחיר הגבוה שפורטלנד לבטח תדרוש, תאכל לקרדה רצינית מאוד, שחקן גמור.

    1. איפה תוג אומר שהשיפוט לא מפריע עליו ? אנחנו קרוב לרבע עונה וזה בעונת קליעה הגרועה ביותר בקריירה של דמיאן.

  30. טוב אחרי שיחה עם הרופא של הקבוצה, מסתבר שהטבעת סובלת משבר בצלינדר ובורג חסר, הנפח אומר שזה פציעה קלה לתיקון להחמיר אם הנגר ימשיך במחצית השנייה.
    Ljos איפה אתה ? יש כאן נפגעת

    1. עם השיפוט הבדיחה של שנה שעברה הוא היה צובר עבירות בקצב מסחרר, אסור היה לשחק כדורסל, השנה עם מגע הוא פנטסטי

  31. 22.3 נקודות ב47.8% אפקטיבי וTS של 52.3% אנחנו לא מדברים על האפס של הלייקרס אלא על זה מפורטלנד אבל השיפוט לא משפיע על דמיאן זה רק בראש שלנו ושלו.

    1. קלע 2 רצוף מהשדה הרבה זמן הוא לא היה ביום קליעה כזה, בכל מקרה שמעון אתה תצטרך פסיכולוג צמוד לילד אחרי צפייה בראס. חייב להיות הגבלת צפייה

  32. הלייקרס אולי סוף משחק הבא יגיעו ל100 נקודות, שמעון מי יש לך בשכונה להרכב של הלייקרס? יותר גרוע מזה לא יכול להיות

  33. דיוויס היחידי בלייקרס שמתעמת עם זריקות בצבע. הגנה של איש אחד. כל החצי השני. טרייד על לברון והלייקרס קונטנדרים

      1. דייויס ראס (20 למשחק) מלו מונק טאקר לא חסר כולם יהנו סימונס ודייוויס זה כבר כוח בהגנה. עזוב לא יקרה אבל היה יכול להיות נהדר

          1. לא טוב גם לעונה הסדירה איזה פלייאוף? דה שוט לא איתנו לצערי אחרי 3 שנים רצוף במכונה רואים את העולם הפוך

  34. שמעון מאז שהילד צופה בראס הוא רותח תשאיר אותו מול המסך גם בכוח, אם זה עבד בתפוז המכני זה יעבוד גם אם הילד

    1. מה בושה מה? תגיד אתה מצליח בכלל לראות דברים שהם נגד מי שאתה בעדו? מה יותר ברור מעבירה של לן עליו?

  35. יאללה שיגמרו את הארכה המזורגגת הזאת כבר 5 הארכות השנה לליקרס שכל הארכה זה אחרי שאיבדנו הפרש דו ספרתי ברבע הרביעי, לא בריא לי לצפות בלייקרס בגילי

  36. לברון בול הוג מסריח אלוהים קילל אותי ושם את ראס בקבוצה שלו וגם את כרמלו 😭😭😭😭😭🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  37. איכשהו בזבתי זמן ושעות ערות על המשחק של הקליפרס והפיסטןנס אתמול בערב.
    איכשהו כל קבוצה שהלייקרס עוברת בקושי ובעיקר במרפקים – הקליפרס מפוררים בקלות וגם מרשים לעצמם להוריד את הרגל מהדוושה בחצי השני.
    אבל לפחות הלייקרס קבוצת קלאץ' נהדרת ולא מפחדים שם מהארכות. מול קבוצות כמו סקרמנטו…

  38. בלי לברון הערב היה נגמר 20 ללייקרס מזמן לברון השחקן הכי משמעותי בקינגס הרג את הריצה של ראס ומונק הרג את כרמלו מחק את דייוויס טרייד עליו עכשיו, דמיאן סימונס קיירי הכל טוב אפילו זוסמן

  39. אשך אני חייב לומר לך שראיתי קצת את הספרס הלילה ומה שפופ מוציא מהקבוצה הזו זה בלתי נתפס. אתה מבין שדז'ונטה הוא האופציה הראשונה של ההתקפה שלכם? פולטל הסנטר הפותח.. ועוד ועוד. אתה תראה אחרי שהוא יעזוב ובמידה והכישרון ימשיך להיות כל כך נמוך עד כמה הוא תרם לכם

      1. יונתן
        נשברתי היום, לא יהיו 100 ימי חסד לטומבלדוקה הזה.
        אם ראית את המשחק הבנת איפה הוא צדק ואיפה טעה.
        את הדבר הכי טוב שאודוקה עשה במשחק הזה הוא גם הרס. נתן את הניצחון בידיים של פופ. פשוט נתן לו את הניצחון ביד כשהחליף את האנס הטורקי בהורפורד. זה היה פשוט התבזות שלא תיאמן.

        1. ישנתי.
          קליפרס מול פיסטונס הספיק כדי להרדים אותי חזק עד הבוקר.
          העונות האחרונות של הסלטיקס לא קלות לצפיה, גם במשחקים שהם לפעמים מנצחים…

  40. אנטוני דיוויס זו ממש אימת הליגה, אני מחזיק מהאתר הזה ומהעכברי הכדורסל שיש פה, אבל לקרוא לגולם העלוב הזה הסנטר הכי טוב בליגה זו בדיחה.
    הוא אפילו לא הסנטר הכי טוב בלייקרס

  41. לברון עם איבודים והחטאות מכל טווח הרג את הלייקרס בהארכות וגם מחק 13 הפרש ברבע הרביעי הרג את דייוויס כרמלו וראס שהיו טובים גם את מונק

  42. קבוצה זבל הלייקרס הזאת, חייב לעשות טריידים לאיזון הגנתי, לברון כבר לא סוחב בוא נגיד את האמת ראס זה משחק מ100 שהוא לא אסון אף אחד לא מגן

  43. בוקר טוב ומתוק חברים לכולם .
    מהמשחק הזה 3 הארכות הזקנים של הלייקרס לא יתאוששו.. אין איזה בק טו בק בנקרה לחסל אותם סופית ?

  44. איזה כיף של שבת בבוקר! גם גררו אותם לשלוש הארכות (ישפיע על עייפות מצטברת בסופו של דבר) וגם הלייקרס הפסידו בסוף. תענוג לפתוח ככה את הבוקר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט