בוסטון מארחת את ברוקלין, באטלר חוזר למינסוטה ועוד 11 משחקים בפריוויו משחקי רביעי/ אורי ושחר

13 משחקים לפנינו, 26 קבוצות שמשחקות ושני כותבים שהתחלקו בכתיבת הפריוויו הארוך הזה. אורי הדר לקח את ארבעת הראשונים, שחר צ'קוטאי את השאר. בהצלחה לכולם.

בוסטון צימקה ל-2:1 בסדרה מול ברוקלין, הקליפס חזרו לחיים - וואלה! ספורט

קליבלנד קאבלירס (9-9) – פיניקס סאנס (3-14) 02:00

הקבוצה החמה של הליגה מחפשת את נצחונה ה-14 ברציפות כאשר פיניקס תתארח אצל קליבלנד. בעשרת המשחקים האחרונים הסאנס מחזיקים בנט רייטינג השני בטיבו בליגה- 11.9. השליישיה של פיניקס נראית נהדר: בוקר נכנס לאט לאט לקצב, אייטון התאושש מהקיץ הסוער וכריס פול הגיע בחודש שעבר ל20,000 נקודות ו10,000 אסיסטים בקריירה, הראשון לעשות זאת בהסטוריית הליגה.

לאחר פתיחת עונה מפתיעה, הקאבס חזרו לסורם ומחפשים נצחון בכורה אחרי 4 הפסדים רצופים. לאחר שאיבדה בתחילת השבוע את קולין סקסטון לשאר העונה, גם היום הקבוצה מאוהיו תחסר שחקנים נוספים. גארלנד, מובלי ואוסמן אינם צפויים לשחק. בנימה אישית, מתפספס פה מאץ' אפ מצוין בין אוון מובלי לדיאנדרה אייטון. בחלומי אני יכול לראות את מובלי כאייטון על סטרואידים- סנטר פותח של קונטנדורית, שומר את עמדות 1-5, אך עם הטאץ' של מובלי הוא יוכל גם להיות MVP של הגמר בנבואה האופטימית ביותר.

תחזית: פיניקס ימשיכו את רצף הנצחונות. בוקר יתפוצץ עם 30 ומעלה- הסאנס ב7.

אינידאנה פייסרס (11-8) – לוס אנג'לס לייקרס (10-9) 02:00

בימים האחרונים מרבית הכותרות על הקבוצה מעיר המלאכים עוסקת באגרוף, בעקבות המהומה בדטרויט שגרמה להשהייה הראשונה בקריירה של לברון ג'יימס. לצערם של הלייקרס הם שיחקו יומיים אחרי זה (אתמול) מול הניקס במדיסון סקוור גארדן. הלייקרס חסרי הקינג הפסידו וירדו למאזן שלילי, והמאזן ללא ג'יימס נראה עגום מתמיד- 4 נצחונות מול 7 הפסדים. הלילה 'קינג ג'יימס' אמור לחזור לפרקט ויחד איתו ל"א מחפשים לחזור למסלול הנצחונות.

הפייסרס כהרגלם ממשיכים בסטטוס קוו- כריס לברט נכנס ויוצא מהליינאפ, ברוגדון יציב, טיג'יי ווארן יותר שחשבנו ושאלת ההתאמה בין טרנר לסבוניס עדיין מרחפת. הנט רייטינג של הקבוצה חיובי בקושי (1.6), ולאחר 2 נצחונות רצופים הקבוצה מאינדי מחפשת את נצחונה השלישי ברציפות, מה שיקדם אותה לעבר ה50% והפליי אין.

תחזית: הפייסרס יפתיעו את האומה עם נצחון דומיננטי על הלייקרס. אינדי ב11.

אורלנדו מג'יק (14-4) – שארלוט הורנטס (8-11) 02:00

הצרעות משארלוט מחפשים להמשיך במומנטום המצוין, לאחר שניצחו שישה משבעת המשחקים האחרונים. ה'קסם' מאורלנדו זקוקים לניצחון אחרי שהפסידו שישה משבעת המשחקים האחרונים שלהם. שארלוט נראית כמו קבוצה שמתחילה להתחמם ולצבור ביטחון, והם משחקים עם חוצפה שכיף לראות. לעומת זאת, אורלנדו מג'יק ממשיכה להיאבק ואחרי הניצחון שלהם מול הבאקס, המג'יק הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם בממוצע של 10.8 נקודות.

שארלוט מעמידה ממוצעים של 112.3 נקודות ב-45.1 אחוזי קליעה ומאפשרת 113.7 נקודות. מיילס ברידג'ס מעמיד ממוצעים של 21.6 נקודות ו-3.4 אסיסטים, בעוד למלו בול קולע 19.3 נקודות, קוטף 8 ריבאונדים ומוסר 7.7. הקבוצה קולעת 36.3 אחוז מעבר לקשת ו-72.6 אחוז מקו העונשין.

תחזית: שארלוט אחת מהקבוצות שהכי כיף לצפות בה עד כה העונה, והלילה לא יהיה שונה. בול ורוזייר ימשיכו עם היכולת הנהדרת מול הגארדים החלשים של המג'יק. הורנטס ב15.

בוסטון סלטיקס (8-10) – בקורלין נטס (5-13) 02:30

הסלטיקס מארחים את הנטס בטלוויזיה הארצית בערב חג ההודיה. זו תהיה הפעם הראשונה ששתי הקבוצות הללו נפגשות מאז שהנטס דרסו את הסלטיקס בסיבוב הראשון של הפלייאוף של העונה שעברה 4-1.
האם הסלטיקס, המנצחים של שלושה ברציפות, יכולים לנקום בנטס? הנטס בתקופה נהדרת- ברוקלין נכנסת הלילה לבוסטון כשהיא מנצחת את ארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה ומחזיקה במאזן הטוב ביותר בליגה בחוץ עם 7-2. לאחר לוח זמנים קשה עם פתיחת העונה, הם ניצחו 10 מ-12 המשחקים האחרונים שלהם. גם הקבוצה צריכה להיות במנוחה מיטבית, כיוון שזהו רק משחקה השני בחמישה לילות.

דו"ח הפציעות שלהם נראה די נרחב. ג'ו האריס לא ישחק עם נקע בקרסול השמאלי, ניקולס קלאקסטון בחוץ עם מחלה וברוס בראון ייעדר עם פציעה בשריר הירך האחורי. שלושתם שחקני מפתח ברוטציה, ופוגעים בעומק הכללי של הנטס. בהיעדרם, פאטי מילס ולמרקוס אלדריג' הוותיקים עלו מדרגה. מילס מעמיד ממוצע של 19.4 נקודות למשחק בחמשת המשחקים האחרונים, והגיע ל-26 מ-46 (56.5%) מחוץ לקשת. אולדריג' הוסיף שני משחקים עם 20 נקודות פלוס. העומק עזר להוריד את העומס מכוכבי העל ג'יימס הארדן וקווין דוראנט.

הסלטיקס מחפשים לטאטא את ארבעת המשחקים שלהם בבית עם ניצחון מול הנטס. הם הפכו את העונה שלהם לאחר שהחלו עם מאזן 2-5. מאז ההתמוטטות ברבע הרביעי מול הבולס ב-1 בנובמבר, הירוקים ניצחו 8 מ-11 המשחקים האחרונים שלהם וכעת הם יושבים בשני משחקים מעל 50%. בוסטון הצליחה ללא הכוכב הצעיר ג'יילן בראון, שחזר לראשונה לאחר היעדרות של שמונה משחקים עם פציעה בשריר הירך האחורי. בראון וג'וש ריצ'רדסון רשומים שניהם בספק למשחק ביום רביעי. כוכב העל השני שלהם, ג'ייסון טייטום, שם את הקבוצה על כתפיו. הוא קלע 30 נקודות פלוס בארבעה משחקים רצופים, לאחר פתיחת עונה מאכזבת.

תחזית: יהיה משחק מצוין, המאץ' אפ בין טייטום לדורנאט יהיה אגדי. 3 לבוסטון בסיום מותחן.

יוסטון רוקטס (16-1)- שיקאגו בולס (6-12) 03:00

אחת הקבוצות החזקות במזרח פוגשת את הקבוצה החלשה בליגה ואת האקס תייס.
שיקגו מגיעה למשחק אחרי הפסד כואב לאינדיאנה. יוסטון ברצף הפסדים ונראים די רע.
דרוזן קולע 26.4 ואילו בצד השני ווד קולע 15.5.

הימור: שיקגו, טפו טפו טפו.

ממפיס גריזליס (8-9) – טורונטו ראפטורס (10-8): 3:00

קרב מעניין בין שתי קבוצות צעירות ובינוניות. ממפיס בכיוון של למידה והתפתחות ואילו טורונטו משדרת שהשיא כבר מאחוריה.
ממפיס מגיעה אחרי ניצחון בקלאץ על יוטה שנתן לקבוצה מאזן חיובי שוב. טורונטו מגיעה אחרי הפסד לגולדן סטייט.

הגריזליז ינצחו

מילווקי באקס (8-10) – דטרויט פיסטונס (13-4): 3:00

האלופה מארחת את הקבוצה החלשה במזרח למפגש קצוות מזרחי.
מילווקי מגיעה ברצף 4 ניצחונות ולאחרונה קיבלו בחזרה את מידלטון שכבר הספיק לקבוע שיא שלשות קבוצתי. דטרויט מגיעה אחרי הפסד מול מיאמי שהיה להפסדה השלישי ברציפות. גם הלילה סטויארט לא ישחק בגלל הרחקה.

הימור: מילווקי יתפוצצו ברבע השני בדרך לניצחון קל.

מינסוטה טימברוולבס (9-8) – מיאמי היט (6-12): 3:00

באטלר מגיע למינסוטה בפעם השלישית מאז שעזב בכעס ובעצבים. מאז מינסוטה שינתה פניה, וויגנס עבר לגולדן סטייט ונראה נהדר שם, המאמן ושאריות הבולס המזדקנים עברו לניקס ומינסוטה קיבלה בחירה ראשונה שהביאה את אדוארדס, וכעת הזאבים הם קבוצה צעירה ומלאת פוטנציאל.
מיאמי מגיעה אחרי ניצחון אמש על דטרויט ברבע האחרון אחרי התפוצצות של הירו שמחזיק את ההובלה על השחקן השישי.
מינסוטה מגיעה ברצף של ארבעה ניצחונות, האחרונה שבהן על הפליקנס. והיא כעת נמצאת בתמונת הפלייאין.

הימור: באטלר אוהב לשחק מול מיאמי וקא"ט אז אהמר על הפתעה, מינסוטה יתפוצצו.

ניו אורלינס פליקנס (16-3) – וושינגטון וויזארדס (6-11): 3:00

עיר הג'אז מארחת את דני אבדיה וחבורתו למפגש קצוות. הפליקנס האומללים מגיעים למפגש אחרי שני הפסדים רצופים, ולמזלם יש את יוסטון שיצילו אותם מהתחתית הכואבת. לפחות כרגע השקנאים נראים כמו הודו ממולא שציון עומד לאכול וללכת. וושינגטון שהחלו טוב בזכות לו"ז קל במיוחד נחתו לקרקע אחרי הפסדים לקבוצות טובות יותר והיא מגיעה אחרי הפסד לשארלוט.

הימור: הזדמנות נהדרת לווישנגטון להשלים שוויפ עונתי על נ"א, דבר שלא קרה בשלוש עונות האחרונות.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-6) – יוטה ג'אז (6-11): 3:00

משחק קצוות מערבי. בעוד הת'אנדר בתהליך בנייה ובכל זאת נראים טוב, יוטה עדיין מחפשת איך לשבור את מחסום הפלייאוף.
יוטה מגיעה למשחק הפסד לממפיס, אוקלוהומה מגיעה אחרי 3 הפסדים רצופים. הפעם האחרונה שהת'אנדר ניצחו את יוטה הייתה בבועה.

הימור: אלך על הפתעה – אס"ת ינצחו.

סן אנטוניו ספרס (12-4) – אטלנטה הוקס (9-9): 3:30

הספרס מעמידים קבוצה צעירה אך ההפסדים מצטברים והאוהדים (שהתרגלו ליותר מדי טוב) מתחילים להתבאס. גם אוהדי ההוקס לא ששים במיוחד לאחר פתיחת העונה של הקבוצה האדומה.
הקבוצות מגיעות במומנטום הפוך – הספרס סופרים 5 הפסדים רצופים ואטלנטה 5 ניצחונות רצופים.

הימור: ליבי מייחל לניצחון אפור אך הניצים יקחו.

גולדן סטייט ווריורס (2-15) – פילדלפיה 76רס (8-10) : 5:00

הקבוצה הלוהטת של הליגה מארחת את הקבוצה הפצועה מעיר אחוות האחים. הלוחמים מגיעים ברצף של 4 ניצחונות, הסיקסרס מגיעים אחרי ניצחון על סקרמנטו.
גרין, קרי והאריס בספק למשחק ואמביד בחוץ. בצד השני איגי יחסר בנוסף לפצועים הקבועים.

הימור: גולדן סטייט.

סקרמנטו קינגס (12-6) – פורטלנד טריילבלייזרס (8-10): 5:00

מפגשם השני של הקבוצות, בפעם הקודמת סקרמנטו נהנו משיא קריירה של הריסון בארנס וניצחו. מאז עברו הקבוצות הרבה, הבלייזרס התחילו לשחק טוב וגם לילארד התעורר בשבוע האחרון ואפילו זכה בשחקן השבוע והיא סופרת כבר 4 ניצחונות רצופים, האחרון היה אמש מול דנבר חסרת יוקיץ'. בצד השני גם פיטורי המאמן לא הועילו יותר מדי והם סופרים כבר 4 הפסדים רצופים.

הימור: סקרמנטו תפתיע.

לפוסט הזה יש 242 תגובות

  1. זה היה במפגש בין הסאנס קליבלנד מוקדם יותר העונה, שאייטון נפצע. באותו משחק קליבלנד היו בהרכב מלא (עם סקסטון, גארלנד ומובלי בריאים).
    זה לא מנע מהסאנס לנצח ולפתוח ברצף הניצחונות.
    המאצ' אפ בין מובלי לאייטון באותו משחק?
    נוק אאוט לזכות אייטון.
    17 נק' ב-24 דקות לצד 12 רב' ו-3 חטיפות כאשר מובלי מסיים את המשחק עם 2 נק' ב-1 מ-6 מהשדה.
    .
    השורה התחתונה?
    הלילה הסאנס צריכים ללחוץ על הגז מוקדם ככל האפשר בשביל לאפשר חוקת דקות שישאיר את כל השחקנים עם פחות מ-30 דקות. זה בגלל שאחרי המשחק יש להם לילה מנוחה שאחריו באק-טו-באק ניקס ונטס.
    .
    שיהיה בהצלחה.

  2. ג'ימי באטלר חוזר למינסוטה בפעם השלישית מאז הפרידה.
    בפעמיים הקודמות בטארגט סנטר הוא קלע ממוצע: 21 נק' ב-33% מהשדה, 11.5 רב', 6.5 אס', 2.5 חטיפות. ניצח פעם אחת והפסיד פעם אחת.
    איך זה יגמר הלילה?

    1. העונה הזאת של הספרס מזכירה קצת את שתי העונות האחרונות של קובי באל איי. לכולם ברור שכבר הכל נגמר אבל המועדון עושה לו כבוד. איזה תרבות הלוואי עלינו. עכשיו זה פופ. אני עליתי על העגלה של בקי התחלתי קצת לקרוא ולהתעניין. אין לי מושג איך הקבוצות בליגה לא תופסות את הפונציאל העסקי האדיר שיש בה. אישה אחת במקום הכי גברי בעולם ראש בראש. הקבוצה שלוקחת אותה למאמנת ראשית מקבלת באותו רגע באופן אוטומטי מליוני מליונים של אוהדות חדשות ומה שהן יודעות בעיקר זה לבזבז כסף (לא שוביניסט). זה יפתח את הענף לחצי מהאוכלוסיה של כדור הארץ. וחוץ מזה ממה שקצת חקרתי נראה לי שיש לה פוטנציאל להצליח. מתפלל שהיא תקבל את התפקיד בספרס זה יהיה מדהים.
      הלוואי.

        1. אני חושב שפופ גמר את העניינים. הקבוצה כבר לא פוגעת מלא זמן היא ממש גרועה. אז צריך לתת צאנס למישהו אחר… בקי יכולה להיות בחירה נהדרת בתקוה שהם גם יקבלו בחירה גבוהה. קצת התעניינתי עליה תחושה שלי שהיא פוטנציאל. כמובן אי אפשר לדעת.

  3. Opponents are shooting 34.9% when guarded by Deni Avdija, the lowest mark in the league by any player with 150+ shots defended.

    That’s 9.1% lower than the opponent’s normal FG%, also the best mark in the league.

    The Wizards have the 5th best defensive rating in the NBA.

        1. אכן, ושניהם גם שמרו המון זריקות על כוכבים, את קוזמה היריבות מבודדות כמגן הכי חלש, דני נשלח לשמור על הכוכבים, מאמין שהיריבות יתחילו ללמוד את דני ולהימנע מללכת עליו מה שיוביל לירידה בכמות זריקות עליו לדקה, בכל אופן דני השומר הכי טוב בוושינגטון וזה ניחן כמעט בכל פרמטר סטטיסטי, בוודאי שמנרמלים לפי דקות משחק, ורק על הטיקט הזה הוא קונה את מקומו בליגה לעוד שנים רבות, שאפו. לדני יש הכי הרבה קונטסטס לדקה בוושינגטון בהרבה כי קודמה משחק פי 2 דקות ממנו. ולשני על הכי הרבה קונטסטים שהם גל מול מהמתקיפים הכי טובים של היריבה יש את האחוזים הכי טובים בהגנה מספר #5 בליגה.
          .
          דני לחמישיית ההגנה של הליגה זה לא בדיחה, זה כבר מתחיל להיות דיון לאיזה מבין החמישיות מגיע לו

    1. מעניין ונחמד לדעת. בלי שיפור החלק ההתקפי (נקודות לא אסיסטים) הוא יגמור כרול פלייר. יש לו פוטנציאל להרבה יותר מזה. .

    1. דנבר גמורים. מארי חוזר רק במרץ. MPJ התחזית היא איפה שהוא בדצמבר אבל אני לא קונה את זה. יכולה להיות השבתה מאוד ארוכה. גם יוקיץ אפילו יוקיץ לא יכול לבד.

  4. תודה.
    שוב הקטע התמוה הזה של לא לרשום בכותרת משחק של הוויזארדס.
    את הצופה והקורא הישראלי הממוצע זה המשחקים הכי מעניינים.
    חוץ מזה, וכמו שכתבתי ועדיין לא השתנה – הווריירס היא הקבוצה היחידה ש(כרגע)שווה לקום לראות משחקים שלה.

    1. מסכים עם הציפיה שלך לראות את וושינגטון בכותרת, אני אימצתי הרגל נוסף לבדוק באפליקציה של הnba את הלוז לבדוק כל לילה אם וושינגטון משחקים

  5. אחלה פריוויו , עוד חודש קליי חוזר
    בוסטון זה חתיכת סיפור , גם המזרח וגם במערב פתוחים לגמרי עם הרבה קבוצות שוות. השנה יהיה פלייאוף אדיר

  6. אחלה פריוויו תודה חברים. משחקים סבבה אחרי הייבוש של אתמול (ראיתי את הלייקרס דטרויט איזה בזבוז זמן).
    אני עם בוסטון הלילה טייטום נכנס לקילר מוד שלו נראה לי שהוא הולך להיות מפלצת מחכה בקוצר רוח שבראון ישוב ונראה לי שגם יודקה מתחיל להבין ששרודר צריך לשחק יותר ויותר בפוינט. הלוואי שיתן גם לצעירים שם לראות פרקט זה יבוא ככל שהנצחונות יתחילו להערם. הימור שלי שכן.
    הפליאוף במערב סגור העשר שנמצאות שם למעלה עכשיו ילחמו עד סוף העונה על מיקום.
    במזרח מצד שני הולך להיות אש ולהבה. יש 13 קבוצות שיכולות לעשות פליאוף חלקן התעוררו רק עכשיו זה הולך להיות מאבק עד הסוף.
    אש.

  7. אחלה סיקור לערב עמוס.
    טאטום אולי ברצף טוב, אבל הוא פוגש הלילה את הדוראנטלה ולהקתו. נראה לי כמו אתגר גדול מדי

  8. ערב עמוס ביותר, מחר לא משחקים.
    אשתה הרבה מים לפני השינה לטובת השכמה בחסות השלפוחית סביב 3:00.
    כמובן שהכי מעניין מבחינתי הם הקוסמים מול תרנגולי ההודו המלאים. תחושה חזקה כרגיל שדני מתפוצץ עם 4/4 משלוש, 3/5 לשתיים ועוד 2/2 מהעונשין ל-20 נקודות על אפו ועל חמתו של אינגרם השחיף המקועקע והמצועצע.
    על שאר המשחקים כבר נקרא בסיכומים המרהיבים שיש באתר הנפלא הזה.

    1. דני יקבל הלילה 30 דק בערך לדעתי. אחרי שיובש במשחק הקודם, והעובדה שאינגרם משחק הלילה, והמשחק הקודם מול אינגרם היה זה שהוביל להתעוררות התקשורתית לגבי ההגנה של דני, אני צופה לו דקות מרובות הלילה

  9. שאמרתי ששחקנים מסמנים את הלייקרס כדי לנפח סטטיסטיקה לא צחקתי הצבע שלהם פרוץ יותר מזונה במקסיקו, הם נותנים ליריב כל כל הרבה אופציות שזה לקלוע ומתפללים שהוא יתבלבל

  10. המשחק קל מדי בשביל דוראנט, הסלטיק צריכה לשחק עם 6 שחקנים בשביל לעצור אותו, הוא עולה לזריקה וזה 2 נקודות קלות

  11. למה אימה? למה?
    אחרי מהלך מצויין של טייטום עם חסימה, אמא מחליף אותו בשראדר. למה לא את בראון.
    טייטום יורד עצבני, למה לעשות את זה?

  12. להארדן אין מקום בחמישייה ביכולת שהוא מציג אני לא צוחק , אם הוא לא חוזר להיות הסקורר שהיה הוא נזק עצום בהגנה

  13. סלטיקס על הפנים
    משחק בידודים. טייטום ממשיך עם הסלאמפ
    גרוע מה 3 גם היום וגם שלשום.
    שלשום היה לו 1 מ 9 וזה מול נמושות…

    1. היה להם כמה דקות של משחק טוב אבל בתכלס נראים זועה . נאלץ להסכים איתך ומשתתף בצערך שאתה נאלץ לסבול את זה. כל ההרכב בנוי עקום. סמארט עושה פעולות מגוכחות מידי פעם.

      1. הורפורד ושראדר דווקא טובים.
        ההכנסה של בראון על חשבון שראדר במקום בהדרגה לא טובה וטומטום כמובן נשאר טומטום. הולך בכח על הסטט במקום לתת למשחק לבוא אליו.

  14. שני השחקנים הכי גרועים כרגע על המגרש, בשתי הקבוצות, זה טייטום ובראון, השחקן הכי טוב, פאטי שעושה שמות בערוגת הירקות שנקראת בוסטון סלטיקס….

      1. ברור
        למה לא להכניס אותו לעניינים בהדרגה?
        שראדר שיחק כל כך טוב בלעדיו.
        אבל אודוקה מודה לו על שהביא להחתמתו.

  15. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    השחקן עם הכי הרבה נקודות בסלטיקס זה אנס קנטר הטורקי עם 7.
    ככה מתכוננים לברוקלין? התשובה אצל יודייקה.

  16. ברוקלין משחקים טוב למרות רוטציה קצרה בלי האריס, בראון, קלקסטון (פציעות) גריפין (יצא מהרוטציה אחרי תצוגות נפל) וכמובן אירווינג.
    דיאנדרה במברי לא רע והרוקי קאם תומאס עומד יפה בציפיות.

  17. הרבע השלישי בדרך כלל רבע הגנתי של הסלטיקס שעושים ריצה אבל נאש מאמן הרבה יותר טוב מאמא אודוקיהיה. בא מוכן היטב לסלטיקס.

      1. אימה ותבהלה
        עדיין לא שברתי צום
        יעברו 100 יום ואפתח פי ולשוני תעבד מרגליות…
        עד אז אני בקטנה.

  18. לברון שפוך לגמרי, לייקרס בדרך להפסיד לאינדיאנה מבולבלת ואימפוטנטית.
    אין בושה לשופטים ולשיקוץ, שיקוץ מאבד כדור מול מקונל שורקים פאול אוויר, ישר בצד השני שיקוץ מפוצץ את ברוגדון בחדירה, אין שריקה, רק בפאול החמישי שרקו ואז הוא עוד עושה הצגה שלמה של דפקו אותי.

  19. זה כ"כ דוחה מה שקורה כאן, השיקוץ שפיצץ במזיד לסטיוארט את הצורה מקבל ליטוף במקרה מסבוניס וקורס כמגדל קלפים, כאילו נורה בעין.
    שוכב על הרצפה מתייסר בכאבים "העין! העין!"
    כשפיצץ את סטיוארט בכוונה מלאה ומילא אותו דם סטיוארט אפילו לא נשכב לרגע.

    1. סבוניס קפץ.לו על הגב ונתן לו מכה בצוואר ובעין
      דקה לפני זה ווסטברוק עשה אותו דבר בדיוק לסבוניס ושרקו לראס פלגרנט
      תפסיק לבכות

  20. איזו החלטה שערורייתית. סבוניס היה באויר תוך כדי ירידה ובכלל לא ראה את לברון. איזה פלייגרנט ואיזה נעליים אבל הקארמה סידרה ללברון חתך בדיוק מעל אותה עין של סטיוארט🙄

  21. נאש רואה מגמה ולוקח מיד פסק זמן.
    הוא רואה משהו לא עובד ומיד מתקן.
    מניח שיחזיר את דוראנט אחרי הפסק זמן שלקח.

  22. בכלל טומטום מסריח את הפרקט היום.
    משחק על הפנים ומכריח את עצמו על המשחק.
    הרודרס מבסוט, עוד קרקפת של הסלטיקס לחגורה.

  23. אוקיי תקשיבו לזה:
    לברון, בשיא המשחק בהארכה, תופס לשופט ביד כמו ילד להורה וגורר אותו אחריו לאורך כל המגרש.
    המצלמה עוקבת אחריהם.
    מה רוצה לברון להראות?
    לקחת למוניטור על עוול?
    יש כתם מים על המגרש?
    לברון מביא את השופט ליעד.
    הוא מצביע על בחורה צעירה שיושבת בשורה הראשונה.
    היא פשוט יושבת שם בשקט, כנראה אמרה משהו מקודם, כמו שקהל עושה. אולי לא.
    לברון ממשיך להצביע עליה.
    היא יושבת בשקט.
    באים מאבטחים ומוציאים אותה מהמגרש.

  24. לקרוא את הבלוג פה זה מןפע הסטנדאפ הכי טוב היום בשוק. חחחח השופטים התגעגעו לפרנסה מהמלך שלהם לפי התגובות פה. בלי שופטים ומאמנים פח מולו הוא כלום הבעיה שהפרשים עובדים בשבילו והמאמנים ממול זה בדיחה

    1. תשמע, המשחק היום סיפק רגעי סנאף לשנים.
      אם הייתי יודע להתעסק עם זה הייתי עושה תקציר.
      – הבלוק המשפיל על ראס
      – ראס מחטיא הטבעה אימתנית
      – שריקת אוויר כשלברון חודר מול 4 עבירות שהוא עושה בהגנה עד ששורקים לו (ואז בוכה)
      – החניקה המעופפת של ראס על סבוניס (תפסתי רק כדור!)
      – לברון נופל מצלף ולא קם, מחזיק את העין, אחרי ליטוף במהלך כדורסל לגיטימי מסבוניס – מצחיק במיוחד בהשוואה למה שעשה לסטיוארט.
      – ריקוד הקוף של לברון אחרי שלשה.

  25. השופשטים במשחק של ג"ס פילי חולים בשרקת. וויגינס קם לא מאופס בצורה חמורה. החטיא 4 עונשין רצופות ואז 2 שלשות. שיתרכז בשמירה וריבאונד היום

  26. שמעון – תכלס פילי אחלה של קבוצה. גם בהרכב החסר הזה. בינינו אני גם מחבב אותם יותר בלי אמביד והפרצוף הנרגן שלו (אין קשר לרן שלנו, סוג של נרגן אחר).

    1. אנחנו סבירים נלחמים איבדנו כדורים חינם בחצי הראשון. העבירה ה4 של דריי בפיגור 19 הרגה אותנו לגמרי. משחקים עם 4 בהתקפה מקסי עדיין לא יוזם מספיק. זורמים נתנו פייט יותר ממה שציפיתי האמת ציםיתי ל40 50 של סטף ולבלואו אאוט

  27. כל הכבוד לחברה מפילדלפיה. הם קיבלו כבוד וג"ס את הניצחון. המכבש התחיל לעבוד אחרי שהוזרקה לו מנה גדושה של JTA

כתיבת תגובה

סגירת תפריט