הניקס מנצחים את הלייקרס ופורזינגס מנצח את הקליפרס בהארכה – סיקור משחקי שלישי/צ'יקו

דטרויט (13-4) – מיאמי (6-12): 100-92

ללא סטיוארט המורחק הבוכנות החלו את המשחק נהדר ובתום הרבע הראשון הם הובילו ב-5 הפרש על ההיט.
ברבע השני מיאמי משווה אך שלשה ועוד לייאפ של גארזה מחזיר את היתרון למקומיים ובתום הרבע הפער עומד על 7.
גם ברבע השלישי דטרויט ממשיכה להוביל ומונעת חזרה של ההיט, ואף עולה ליתרון 12 אך נקודות של הירו מורידות לשבע בלבד ואז באה דיאלו וקולע את הסל שחותם את הרבע.
הפרש 9? דטרויט משחקת טוב? אין בעיה אומרים האדומים מפלורידה. ההגנה מתהדקת והירו אחד שקולע 14 ברבע.
הרבע נפתח בהחלפת סלים בין הקבוצות ואז הירו נכנס לתמונה, שתי שלשות מורידות את הפער לשלוש בלבד ולאחר מכן מרטין וביי מחליפים נקודות, דדמון והירו משלימים ריצת 10-2 ועולים ליתרון ראשון במשחק. הריצה נמשכת עם עוד שלשה של הירו ושלשה נוספת של לאורי, הירו מוסיף חצי מרחק ומכריז על המנצחת.
הירו הוביל את מיאמי עם 31 נק' מהספסל, באטלר ובאם חלקו שורה סטטיסטית תאומה – 15 נק' 9 רב' 5 אס' וחטיפה. גם לאורי קלע 15, מסר 8, קטף 5 חסם 2 וחטף 2. רובינסון עם 11 מרטין ודדמון עם 6 כ"א.
אצל הפיסטונס – גראנט קלע 21 קטף 7 וחטף 3 ביי 15 ג'קסון 13 ודיאלו 10

ניו יורק ניקס (8-10) – לייקרס (10-9) :100-106

ללא לברון המורחק הלייקרס קיוו להמשיך את רצף הניצחונות במזרח אך כבר בפתיחת הניקס הבהירו להם במילות הפתיח של שיר "השמינייה"- זה לא הולך להיות פשוט, אמרנו. אל תגידו שלא הזהרנו".
ריצת 0-10 כתום שטפה את הגארדן והזעיקה פסק זמן של ווגל. הלייקרס סיימו את הרבע עם 20 ואילו הניקס סיימו עם 36. במהלך הרבע השני הפער כבר הגיע ל-20 אך בסיום הרבע הפער מצטמצם ב-4.
ברבע השלישי הקבוצה מקריית מלאכי מתחילה בריצת 12-3 שמוריד את הפער לשלוש בלבד.
בארט ופורנייה מגדילים בחזרה ל7 אך ווסטברוק עם 5 רצופות שוב מקרב את הלייקרס לשיוויון וזה מגיע כעבור כמה דקות כאשר מסירה של ראסל מוצאת את אנתוני להטבעה. טופין מטביע ומשאיר את הביתיים ביתרון 2 לקראת הרבע המכריע.
טופין ממשיך מאיפה שהפסיק ומטביע עוד קצת, אנתוני מצמצם עם שלשה, קוויקלי עונה בשלשה משלו. ואז הניקס יוצאים לריצת 15-5 במהלכה קוויקלי עם 2 שלשות משאיר את הניצחון התפוח הגדול.
פורנייה קלע 26, רנדל 20 לצד 16 רב', קוויקלי עם 14, בארט, טופין וברקס עם 12 כל אחד.
אצל הלייקרס – ווסטברוק עם ט"ד של 31 נק' 13 רב' ועשרה אס' אך גם עם 6 איבודים. דיוויס עם 20 נק' ו-6 רב' בראדלי עם 15 נק' 9 רב'. אנתוני ומונק חלקו 24 מהספסל.

פורטלנד (8-10) – דנבר (9-9): 100-119

ללא יוקיץ' הפצוע, ללא מפ"ג הפצוע וללא מארי הפצוע דנבר ייוצאת למשחק קשה.
רבע ראשון צמוד נגמר בריצת 7-3 אישית של מקולום אך דווקא סימונס תופר שלשה קרוב לבאזר נותן יתרון 6 בסוף הרבע. באמצע הרבע השני שלשות של ריברס וגרין העבירו את היתרון לכחולים אך לילארד עם שלשה מחזיר ליתרון אדום. גרין שולח עוד שלשה והיתרון כחול שוב. אך לילארד מחליט שיש צחוקים ויש חלאס ובריצת 3-18 בראשותו חותם את המחצית ביתרון 14. מכאן ואילך הנאגטס מנסים לחזור את הבלייזרס ממשיכים בשביל שלהם לעבר הניצחון.
מקולום עם 32 היה הקלע הבולט, לילארד עם 25, שניהם יחדיו קלעו 10-17 מחוץ לקשת. פאוול הוסיף 15, סימונס 14 וליטל עם 13
בצד של נגיסי העוף גרין קלע 24, מוריס 16, ברטון וגורדון עם 11 כל אחד.

ל.א קליפרס (8-10) – דאלאס (7-10): 112:104

במפגשם השני ברציפות ובמאזן צמוד במיוחד הצליחו המאבס לנצח בזכות ערב גדול של פורזינגס.

How will the Mavericks — and Kristaps Porzingis — look when Luka Doncic  returns? – The Athletic

המשחק החל בריצת 3-11 של הקליפרס אך בתום הרבע הראשון הפער עמד על 5 בלבד לטובת האדומים. במהלך הרבע השני היתרון כבר מגיע לדו-ספרתי אך דאלאס מצמצמים ויורדים בפיגור של 7.
בפתיח המחצית השנייה איבוד חמישי של לוקה גורם לו להתעצבן ולקלוע 7 רצופות בדרך לריצת 14-3 שמעלה את הכחולים ליתרון ראשון. מכאן נדנדת היתרון מתחילה וממשיכה אל תוך הרבע הרביעי. לקראת סיום הרבע הרביעי סל של קליבר מעלה את הכחולים ליתרון 10, 3 וחצי דק' לסיום. הקליפרס לא מרימים ידיים (או שכן, כאילו כדי להגן) וג'קסון&קנארד מורידים לפער 5. דקה לסיום. דאלאס לא מצליחה לקלוע ומאבדת כדורים. שלשה של ג'קסון 5.4 שניות לסיום מורידה את הפער ל-2 בלבד. עבירה על קליבה שולחת אותו לקו והוא מדייק רק אחת. פסק זמן.
מן מוציא כדור לפול ג'ורג' שתופר שלשה על הבאזר ושולח אותנו להארכה.

בהארכה המאבס לוקחים כדור ראשון והחטאה של לוקה נמשכת לרב' התקפה ולעוד רב' התקפה ואז פורזינגס שם שתיים. מוריס מחטיא בצד השני וקליבה תופר שלשה. כעבור דקה וחצי פוריזנגס עם הטבעה כבר מאותת את זהות המנצחת. ההארכה נגמרת 9-1.

פורזינגס עם 30 נק' ו-7 רב' היה ראש לאריות, לוקה עם 26 נק' 9 אס' 9רב' ושישה איבודים. פיני סמית 17, הארדווי עם 13.
בצד של הקליפרס – ג'קסון עם 31 נק' 10 רב', ג'ורג עם 26 נק' (1-6 מחוץ לקשת, השלשה שהביאה להארכה) לצד 6 אס' ו-9 רב'.

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. תודה רבה.
    הרבע הראשון וחצי מהשני של הלייקרס היו מהמביכים שראיתי.
    הניקס כבר הובילו ב-25 ועשו לייאפים ושלשות חופשי, שיחקו להם פסים ברחבה.
    נרלנס נואל נראה כמו שאק ואלק גרעפס כמו קובי.
    ואז הניקס חזרו להיות ניקס, לראס נכנסו כמה זריקות ברבע השלישי והם היו צריכים שלשות ממוזלות של קוויקלי, שפגעו בכל חלק בטבעת, קפצו ונכנסו שוב ושוב.
    רנדל שיחק מטומטם מאוד, ללא הכוונה, סתם בכוח.
    קמבה לא מחובר, משחק מעט דק', מפחד לזרוק, לא נע. עומד כמו ילד דחוי ומבויש בפינת הקשת, מכדרר קצת ומוסר למישהו.

      1. לא. אנחנו אחת מ-4 הקבוצות החלשות בליגה (עם פיסטונס, יוסטון ופליקנס).
        מדכאים ממש.
        עונה שהיא סיוט מתמשך.
        אף אחד מאלה שאמורים לפרוץ לא פרץ, חוץ ממאריי (והוא בינוני בתקרה גם ככה).
        ויותר גרוע – למרות כל הצעירים אין חדוות משחק וכולם משחקים בבאסה.
        אני מאשים את פופ.

        1. לא חושב שיש מה להאשים. בחרתם בדרך מסויימת של וזה להישאר תחרותיים במקום ללכת לטנק. גם אחרי הוויכוחים האינסופיים שלי עם מאנו על העניין אני עדיין חושב שטינקוק לא מבטיח כלום. בסופו של דבר לספרס יש אולי את הסגל הכי פחות כשרוני בליגה כרגע (וזה נובע גם מבחירות לא מי יודע כמה בדרפטים האחרונים, כמו למשל ווסל, כשהיה את הליבורטון על הלוח אבל זה כבר לא שייך לפופ) ועדיין יש קבוצות במאזן גרוע מכם (נגיד מבחינת כישרון אתם נופלים מOKC באופן משמעותי ועדיין נמצאים פחות או יותר באותו המאזן)

          1. ברור שטינקוק לא מבטיח כלום. אבל בהחלט יש על מה להאשים – הקבוצה נראית כבויה ומדוכאת וזו קבוצה של צעירים – זה על פופ שהיה צריך לפרוש ולהזרים דם חדש. הוא מדכא את הקבוצה עם השבלונות והקבעונות שלו.
            דבר נוסף להאשים זה שהוא לא נותן צ'אנסים לצעירים מבטיחים ולא מריץ אותם בכלל, בעונה שאין מה להשיג בה. (הרביעייה שכתבתי)

            1. מסכים לגבי הכל, הרבה אשמה על פופ שצריך כבר לפרוש.
              .
              לגבי הלייקרס סגרתי את המסך מעצבים אתמול והלכתי לשתות פינה קולדה בבריכה, השלמתי את המשחק הלייקרס קבוצה מבישה, לראס בחצי השני הכל נכנס זה משחק של 1 מ100 שיש לו.
              .
              לקרוא לדיוויס רכיכה זה מחמאה בשבילו זה סנטר?

            2. חוף מלגבי טינקוק שאני לגמרי בעד במיוחד בקבוצת חסרת כשרון כמו הספרס, התקרה של הקבוצה הנוכחית כל כל נמוכה וללא כוכב משמעותי אין לה סיכוי לצאת מהבור והדרך היחידה להזרים כישרון ודם חדש זה מהדראפט. זאת לא הלייקרס שמסוגלת להביא כוכבים ואופציה היחידה זה טנקינג

            3. ראיתם מה קרה ליונייטד. פרישה של דמות כמו פופ יכולה להביא למשבר בסדר גודל כזה.

            4. תודה חגי למרות שאני חולק עלייך בעניין הזה, כדורגל זה ענף שונה ללא תקרת שכר, וההשפעה של מאמן הרבה יותר גדולה מאשר במשחק כדורסל, כאשר שחקן כדורסל עילוי פורש/עוזב קבוצה זה יכול להביא לאסון במועדון כמו שראינו בעבר בלא מעט מקרים.
              .
              פופ כבר מספר שנים לא הפופביץ הגדול שהיה וראינו את זה גם בנבחרת שלמזלו היה עם עודף כשרון אדיר על האחרות. המצב הנוכחי של הספרס לדעתי הגרוע ביותר הם לא מספיק גרועים כדי לקבל בחירת דראפט בטופ 3, וחסר להם כשרון ברור כדי להגיע לפלייאוף.

            5. הספרס צריכים לעשות יוסטון ולטנקק חזק. הבעיה שגם שיבוא כוכב ישלחו אותו לגי ליג לכן יש גם להעיף את הזקן

            6. לא הבנתי את הקשר בין תקרת השכר לבין מה שכתבת

            1. אז הם עושים את זה די גרוע

            2. מאיפה שאני מתסכל הם דווקא מפסידים לא רע בכלל. להזכיר הרכש הבכיר שלהם העונה היה קולינס (הלא נכון) והסנטר שלהם עונה לשם יענקלה. זה טנקינג מתוכנן. יגמרו את העונה בטופ 4-5 מלמטה, אם סיכוי בכלל לא רע לבחירת טופ 3.

            3. אם אתה מדבר על העונה האחרונה אז זה נכון. רק שגם את זה הם עושים בצורה עדינה יותר. אין ספיגה של חוזים רעים ולא מעיפים את השחקנים הראשיים על בחירות (אני מאמין שהם היו יכולים לקבל על דז'ונטה בחירת סיבוב ראשון ושני)

          2. חגי בגלל המחסור בתקרת שכר בכדורגל קבוצות יכולות למשוך כל כוכב/ כשרון צעיר שירצו ולשלם לו סכומים דמיוניים, בכדוסל זה לא המקרה.

    1. לא יותר מביך מלא מעט משחקים השנה. זאת הלייקרס השנה הצגות מביכות ביותר,שאף אחד לא שומר ויש טיילת וכל אחד עושה סל מתי שהוא רוצה.
      מה שכן הפעם לראסל היה משחק מעולה כי פשוט הקליעות נכנסו לו,אבל זאת הלייקרס השנה עד שלראסל יש משחק אחד טוב גם אותו אנחנו מפסידים

      1. הכל נכנס לו ברבע השלישי, זה לא משנה את העובדה שהוא הסריח את הפארקט בשני הרבעים הראשונים ועזר לקבור את הלייקרס בבור שלא הצליחו לצאת ממנו. אין לי מושג למה הניקס הפסיקו לשחק ברבע השלישי קבוצה מפגרת.

        1. מסכים,בגלל זה לא מבין איך הם חשבו שהדבר הזה יכול לעבוד??? תאמת זה נראה באמת אחת מ2 האופציות או שכמו האשך אמר לברון עשה את זה בכוונה בשביל שיהיה לו שעיר לעזאזל(פחות מתחבר כי לא נראה לי שלברון במודע יבזבז את השנים האחרונות שנשאר לו לשחק) או שזה היהירות שגרמה לו לחשוב שרק הוא מסוגל לאלף את ראס ולגרום לזה לעבוד.אם זה נכון מה שהוא לא לקח בחשבון שזה כבר לא קשור לאלף את ראס או לא,הקליעה שלו לא קיימת לחלוטין(היום זה היה היוצא מהכלל שמעיד על הכלל) והגנה גם כבר הוא לא יעשה בחיים.

          1. יניב ,מסכים,
            ראס יזם מפגש ולברון ודייויס זרמו עם האופציה, לדעתי זה לא יימשך הרבה זמן, כמו שאתה אומר לברון לא ירצה לשרוף עונה

            1. מה אתה חושב שתקבלו בטרייד על ראס? במקרה הכי טוב תקבלו את ג'ון וול או שחקן מהסוג הזה.

            2. נכון,אנחנו די תקועים איתו,לצערנו אפילו דטריוט שהייתה סוג של קולטת שחקנים גמורים לא תיקח אותו בגלל קייד.
              תכלס הטרייד הכי טוב ל2 הצדדים לדעתי הוא עם מיניסוטה.ראסל תמורת ראסל.ווסטברוק במיניסוטה יפרח,יוכל לעשות את השטויות שלו בשקט ישחק יחד עם קאט ויכול להוביל אותם לפליאוף מה שמבחינתם ייחשב הצלחה,החלק הפחות טוב מבחינתם זה שהוא ייפגע כנראה בהתקדמות של אדוארדס אבל לא נורא 🙂

            3. מינסוטה זאת אולי האפשרות הכי גרועה לווסטברוק. עד שסוף סוף אולי מתפתח שם משהו נורמלי…

            4. עמיחי אתה מתכוון אפשרות הכי גרועה למיניסוטה עצמה. 🙂 למרות שבאמת שאני חושב שזה לא דבר כזה רע עבור מיניסוטה,סך הכל ראס לדעתי יוביל אותם לפליאוף ובוא זה לא שהם יילכו להתמודד על אליפות עם הסגל הזה,רוב הסיכויים שהם יגיעו לפליאין ועם ראס אצלהם לדעתי יש להם סיכוי טוב להגיע גם בלי הפליאין

            5. אפשרות נוראית למינסוטה. לגבי ראס עצמו אני לא יודע.

            6. מאחל ללייקרס לקבל את סימונס, לנטס את ראס ואנחנו בפילי נסתפק בדמיאן ביל וכאלה

            7. חגי, כן, משהו כזה, תכלס פשוט לתת את ראס ללא תמורה גם ישפר את הקבוצה, יש סגל מצוין גם בלעדיו.
              אפשר לקבל תמורתו שחקן כמו וול שבמקרה הגרוע יסופסל (מה שאי אפשר לעשות עם ראס) ובמקרה הטוב יהיה כמו לו וויליאמס לפני שנתיים או אפילו כמו כרמלו – סקורר.
              אפשר גם להעביר את ראס המלהיב לקבוצת תחתית שרוצה יותר קהל.
              בכל אופן גם ללא תמורה זה שיפור לדעתי

            1. בוודאי שעניתי לך ואני יחזור על התשובה. לא מתערב נגד הקבוצה שאני אוהב אף פעם.ג ם אם אני חושב ובטוח שהם הולכים להפסיד אני לא מתערב נגדם.חוץ מזה שלעבור סיבוב זה בהחלט אפשרי(תלוי איזה מקום יסיימו) אבל תקן אותי אם אני טועה אבל נראה לי שלעבור סיבוב לא ייחשב לכזה הישג גדול

            2. ההזמנה להתערבות הגיעה אחרי שאתה והאשך הסכמתם ביניכם שהם לא עוברים סיבוב. האם זה הישג? כנראה למי שהתרגל ללברון אצלו בקבוצה חצי גמר איזורי זה לא משהו, אבל בשביל שאר הקבוצות זה גם לא כשלון. (וכן, ברור לי שיש כאן מי שרואה בכל הישג פחות מאליפות כשלון, אבל לא לדעתי).

            3. קודם כל אני אוהד לייקרס אז בטח ובטח שסיבוב ראשון זה לא הישג על אחת וכמה שמשחקים אצלך בקבוצה לברון ודיוויס. האמת שאני לא זוכר שהסכמתי עם האשך לגבי סיבוב ראשון, יכול להיות מתוך תסכול על מצב הקבוצה.
              עכשיו אני יענה לך ברצינות לגבי מה שאני חושב. אני חושב שהבעיות של הלייקרס רציניות וקשות, אני חושב שההבאה של ווסטברוק הייתה טעות קשה ביותר,עדיין אני חושב שנהיה בפליאוף ופה הכל שאלה של מיקום, בלי ביתיות וקבלה של קבוצה עדיפה בסיבוב הראשון זה ייגמר כמו שנה שעברה, עם ביתיות ואני מניח שאם הסגל נשאר ככה בפליאוף לברון כבר ידאג לספסל את ווסטברוק או לסרס אותו שלא יעיז למשל לקחת זריקה מרחוק ברבע הרביעי אז נעבור אולי סיבוב

            4. ושאלת המשך אפרופו,אתה טוען שלדעתך בוסטון עם הסגל שיש לה 2 כוכבים צעירים שרק הולכים ומשתפרים ,סגל משלים לא רע בכלל.אז מבחינתך סיבוב שני ייחשב עונה מוצלחת של בוסטון?

            5. אני כתבתי בתחזיות לעונה של שמעון שהרצפה שלהם זה לא להגיע לפלייאוף והתקרה זה להגיע לסיבוב שני, ושרוב הסיכוי שזה יהיה משהו באמצע – מה שאומר לעוף בסיבוב ראשון.
              בשביל הלייקרס ומה שניבאו לה כל מה שלא גמר כללי זה כישלון חרוץ.

            6. אם אתה עונה ברצינות, אז למה אתה שופט בצורה כל כך נחרצת קבוצה שרצה בדיוק חמש דקות ביחד? העונה רק התחילה ומה שרואים כרגע זה ממש לא מה שנראה עוד חמישה חודשים (לטוב או לרע).
              לגבי הפליאוף, הבייתיות הרבה פחות משמעותית ממה שאתה עושה ממנה, בטח לא לקבוצה עם לברון ודייויס שיכולים בכל יום נתון לנצח כל קבוצה ביקום.

            7. אני מבין את מה שאתה אומר וכן צריך לתת זמן לפני שקובעים משהו בנחרצות אבל במקרה הזה הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך מאוד.אני יסביר לך אנחנו יודעים בדיוק מי זה ראסל ווסטברוק.עכשיו אני לא חושב שהוא שחקן גרוע אבל הוא סוג של לברון קטן מהבחינה שבשביל להפיק מראסל את המיטב אתה צריך לבנות קבוצה שמתאימה לו,אתה צריך לתת לו לרוץ ולהשתולל להגיע לקווארדאבל כל משחק (נקודות,אסיססטים ,ריבאונדים ואיבודים) בקבוצה כזאת תפיק כנראה את המיטב מראסל, אממה המיטב של ראסל יכול במקרה הכי הכי טוב להוביל קבוצה לפליאוף לא יותר. עכשיו שמביאים את ראסל לקבוצה שיש בה את לברון+המחלקה הגריאטרית שמשחקים בקצב איטי כל היתרונות של ראסל נעלמים ולצערי זה לא שאתה אומר אוקי אז הוא לפחות יעמוד בפינה ויקלע שלשות או לפחות ייתן הגנה.ממנו לא תקבל כלום בנושאים האלה.
              באמת באמת שאני לא מצליח לראות דרך שבה לברון וראס ישחקו ביחד ויצליחו להפיק משהו טוב מראסל.מה שנקרא אתה לא יכול לרבע את המעגל.אתה לא יכול לקבל ראסל אפקטיבי שהוא לא משחק את המשחק הקיצוני שלו ומצד שני אתה לא יכול לקבל לברון אפקטיבי שהוא משחק במשחק של ראסל.

          1. הגזמת הקליעה של ראס לא קרובה ללברון.אם לברון היה קולע כו ראס מזמן הוא כבר היה פורש.לגבי הגנה אז לפחות אצל לברון זה הרבה תלוי בשריר החשקףנכון שהוא לא יכול להגן כל המשחק בצורה טובה אבל שהוא רוצה יש דקות שהוא מגן בסדר גמור אצל ראס אתה לא יכול לקבל אפילו 2 דקות של הגנה,

            1. לברון יכול להגן אולי 3 דק טוב ב1 מ8 משחקים 🙂

              ראס בהחלט הרבה יותר גרוע בהגנה הוא קליר פאת מהלך

            2. מסכים יניב

          2. שמעון, האפקטיבי של לברון גבוה ושל ראס בין הנמוכים בליגה, ויש לו גם הרבה איבודים, בין הגבוהים בליגה

    2. השנה תקבלו בחירה גבוהה ושנה הבאה בקי. היא תעשה קרקס לכל הליגה תזכור איפה אמרו לך את זה בפעם הראשונה. 🙂

  2. כתבתי את זה בבלוג החי, דיוויס הזה נמושה זה יהיה סנטר? הבחור בורח מהצבע כמו ששמעון בורח ממס הכנסה. הכל זריקות קשות יש לו ייתרון פיזי אדיר על רנדל ונואל והוא עדיין מעדיף את המיד ריינג הרחוק על שומר

  3. כיף לראות שלוקה חזר בריא (אם כי מה עם האיבודים, ילד? שלא תגדל להיות לנו ראסל), אולי דאלאס תרוויח גם את פורנזיס בתהליך.
    תודה רבה על הסיקור

  4. פורזי וג'קסון היו היחידים עם אחוזי קליעה מאוד מרשימים מכל הטווחים מבין הקלעים המובילים כשפורזי עם 11-7 משתיים וגם 5-2 מהשלוש וכן 10-10 מהקו וג'קסון עם 15-9 משתיים וגם 8-3 מהשלוש. לוקה היה טוב+ עם 10-5 משתיים וגם 11-4 מהשלוש, פיני סמית' היה נהדר משתיים עם 6-5 אך 8-2 מהשלוש אך הארדוואי השיג 7-3 משתיים שזה די בינוני וגם 10-2 מהשלוש שזה די גרוע. ג'ורג' היה על הפנים מכל הטווחים עם 17-5 משתיים וגם 6-1 מהשלוש

  5. ההבדל בין הלייקרס לניקס הוא בצעירים. הלייקרס קבוצה זקנה ועייפה ומי שנתנו את הטון בניקס הם סייחים צעירים כבארט, קוויקלי וטופין.

    1. הלייקרס משחקים לאט בגלל השיקצה הוא לא יכול כבר לזוז מידי פעם נותן היילייט עם שאגה או גג עם שאגה כאילו הוא עדיין יכול רק בשביל המראה. השיקצה לא נושם אחרי 20 דק במשחק מהיר שלא נדבר על עונה שלמה מתישה לכן הוא מסרס את כל הקבוצה אבל לפחות יש עליו הגנה שיפוטית ומאמנים אהבלים שמאמנים מולו אז הוא יכול עוד להנות קצת. הרבה מאמנים גם מתביישים לשחק עליו ועל ראס כמיסמאץ בהגנה ולהביך אותם, כל התקפה כמעט יהיה עליהם סל, חלק מהכבוד בליגה כנראה לכוכבים.

      1. על ראס משחקים כל הזמן.כל גארד שמולו עושה לו איזה כדרור פשוט והטעיה ואופס ראס מפנה לו את הדרך לליי אפ קל.
        לא בדקתי את זה אבל נראה לי שהלייקרס מובילים את הליגה בנקודות שעשו עליהם מליי אפ

          1. תתרכז שמעון. הכל עניין של נסיבות: של השווי שוק של ראס (לראשונה בקריירה יש לו שווי שוק שלילי), ובמה הלייקרס יהיו מוכנים לצ'פר את הקבוצה שתספוג אותו (ואין להם כל כך מה לתת). צריך לשים לב לפרטים.
            גם אם נסתכל על העבר נראה שזה קרה בעבר כשיוסטון ניסו להפטר מהחוזה של כריס פול, וושינגטון ניסו להפטר מהחוזה של ג'ון וול (בשני המקרים הם חשבו שלספוג את ראס עדיף להם מהאלטרנטיבה – היום כאמור השווי שוק של ראס אחר) וכשבלייקרס היה את לברון שהתעורר בוקר אחד וחשב שראס זה מה שחסר לו בחיים (.איפה עוד זה יכול לקרות? אולי ברוקלין? קשה להאמין). קיצר, אתה רואה נסיבות כאלו בליגה היום? יש איזו קבוצה שתסכים לקלוט אותו לאור שווי השוק שלו והחוזה הקיים? אולי אולי אולי פרסטי ואוקלהומה בעבור בחירות עתידיות (שספק גדול אם הלייקרס יסכימו לשלם), או אולי פילי שלך תעשה שטות ותסכים לטרייד אחד על אחד עם סימונס (אוי כמה שאני אצחק אם זה יקרה). בגדול, בנוף הנוכחי של הליגה אני לא רואה את זה קורה.

            1. ב'שווי שוק' – אני מתכוון לערך שלו כשחקן לעומת המשכורת שהוא מכניס. כרגע גם מעריציו יסכימו שהוא לא שווה 40 מליון לעונה.

            2. לאפס יש שווי שוק שלילי שנים, ממש לא לראשונה בקריירה

            3. רובין, רק לפני יומיים וחצי הלייקרס שילמו עבורו את קוזמה פופ והראל. איך זה מסתדר עם התיאוריה המפורטת שלך על פיה לראס כבר שנים יש ערך שלילי.

            1. סקרמנטו/יוסטון או קליבלנד אולי אורלנדו, קבוצת תחתית שלא משנה לה ההישגים לשנה שנתיים הקרובות

  6. קוריוז שגיליתי כרגע.
    לפי סדר, השחקנים שהכניסו בממוצע הכי הרבה נקודות בזמנם בסלטיקס מהטוב ביותר להכי פחות:
    מקום ראשון איזאייה תומס עם 24.7, שני לארי 24.3, שלישי קיירי 24.1, רביעי פול פירס 21.8, האבליצק, ווקר,טומטום 19.5, מקאולי, טומי הנסון וקוזי 18.5.
    לא ייאמן ש IT מקום ראשון. מה ביקשתי? שיחזירו אותו אבל זה לא יקרה.

    1. זה קשור כמובן גם לאורך הקדנציה. תומאס נתן מעט שנים של הטופ שבטופ אצלנו. לאחרים ירד הממוצע בגלל שנים נמוכות בתחילת/סוף הקריירה. אבל גם אני כמובן מצטרף לקריאה להחזיר אותו.
      אגב, הקלע הכי גדול בכל הזמנים של הסלטיקס משחק אצלנו בהרכב – הוא רק עוד לא יודע שהתואר הזה אצלו בכיס.

  7. משחק מטורף בין הניקס ללייקרס. אם הניקס היו מפסידים אחרי שהובילו ב-25 זה היה סותם עליהם את הגולל לעונה זו. ווסטברוק היה נהדר. קוויקלי יותר מדי פראי. פורנייה מחזיק את הניקס ברגעיה הקשים.
    סקירות מצויינות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט