מעורב הופס ליום ג': האם לברון ניסה להתנצל לאייזיה סטוארט? / מנחם לס

1.אתם בוודאי כבר יודעים את העונשים שה-NBA הטילה על לברון וסטוארט

The NBA suspended James one game and Stewart was suspended two games

In its press release announcing the discipline, the league gave its reasoning for the penalties. James was suspended “for recklessly hitting Stewart in the face and initiating an on-court altercation.”

Stewart was suspended two games for “escalating an on-court altercation by repeatedly and aggressively pursuing … James in an an unsportsmanlike manner.”

The ejection marked the second of James’ career. He will serve his suspension during the Lakers’ game against the Knicks on Tuesday. Stewart will serve his suspension during the Pistons’ games on Tuesday and Wednesday.

2. האם לברון ג'יימס ניסה להתנצל לסטוארט, כשחשבו שהוא מוכן ל-BRAWL?

LeBron James delivered a blow to the face of Isaiah Stewart on Sunday night that left the Detroit Pistons big man bloody, but the four-time NBA MVP insists there was no intention behind the ugly play.

James was getting boxed out by Stewart and struggling for position on a free throw attempt in the third quarter. His frustration appeared to get the best of him, and he drilled Stewart in the face (video here).

לברון ג'יימס צילצל ל-SHAMS CHARANIS מהאתלטיק ואמר לו שמיד כשהוא ראה את הדם מלסתו של סטוארט הוא ניסה להתנצל אבל התחיל בלגן והוא נידחף החוצה משם. בערב הוא ניסה למצוא את הטלפון של סטוארט כדי שיוכל להתנצל, אבל לא הצליח.

"נאמר לי שלברון ג'יימס הבהיר מיד, אם זה היה על הפרקט או בפוסטגיים שהוא לא התכוון לפצוע את סטוארט. שזה היה inadvertent hit ולא היה INTENTIONAL. נאמר לי שלברון ניסה למצוא את הטלפון של אייזיה סטוארט ללא הצלחה.

עלי לציין שצ'רניה ידוע כאוהד לברון, ולומר שהחבטה הייתה UN-INTENTIONAL למי שראה אותה זה לעג לרש. אולי הוא לא תאר לעצמו איזה נזק החבטה תגרום, אבל החבטה הייתה מכוונת, ולהגיד שהוא "לא התכוון" זה לסלף את מה שרואים.

It’s fair to wonder if Stewart would have been in the mood for an apology. He was so irate after the play that he broke away from teammates who were trying to restrain him. Some thought he was hunting King James, but nothing came of it.

The scene was certainly an ugly one. It will now be up to the NBA to determine how inadvertent LeBron’s swing was.

3. לברון נגד סטוארט מנקודת המבט של כרמלו אנטוני הוא טוויטר שפרץ VIRAL

כרמלו אנטוני ראה, והיה מעורב ב-BRAWL רבים ברוך השם. הידוע שבהם ה-2006 BRAWL בין דנבר והניקס. לכן מה שהוא ראה ביום ראשון לא הזיז לו יותר מדי.

אבל זווית חדשה על כרמלו הולכת עתה VIRAL. סרטון שהוסרט מאחורי ספסל הלייקרס ופורסם ע"י posted by Instagram user Timmy Allos כרמלו מדבר על מה שקרה עם השופט Phenizee Ransom. בסרטון שומעים את כרמלו אומר

’sHe is not coming this way,” Anthony says of Stewart, an apparent reference to Stewart supposedly going into the tunnel to get back at James.

Anthony then starts yelling at Pistons guard Cory Joseph, who had made his way to the Lakers bench. “Why are you over here?” Anthony angrily asks.

The 37-year-old Anthony sure did seem like he was a lot more willing to throw down than his Banana Boat bro James was. If there’s one thing that we’ve learned over the years, it’s that you definitely want Anthony on your side when the stuff hits the fan.

4. ראסל ווסטברוק היה הראשון שהגיע למקום, מוכן להתחיל ללכת מכות עם כל מי שמוכן

לכן הוא היחיד מלבד לברון ואייזיה סטוארט שחטף פאול טכני.

5. קם רדיש – סוף-סוף מתחיל להצדיק את התקוות שתלו בו ע"י…האטה במשחקו, כשצריך!

ג'ון קולינס היה הראשון שאמר לקם רדיש, הידוע כצעיר אינטיליגנטי מאד, להשתמש ב-AGGRESSIVE INTELLIGENCE, אבל 'HARRASS YOUR SPEED AND AGGRESSION בזמן הנכון, ולדעת מתי להתקיף, מתי לעצור, ומתי למסור.

המסר לקם רדיש הוא להמשיך להתקיף, אבל להוסיף CALMNESS למשחקו. בתחילת נובמבר כשההאוקס היה בנפילת 6 הפסדים רצופים רדיש – כמו השחקנים האחרים בקבוצה – RUSHED PULL-UP JUMPERS יותר מדי מהר בשעון השניות במקום להכריח את הגנת היריב לעבוד ע"י כמה מסירות מהירות בין השחקנים.

ג'ון קולינס אומר היום: "אתה מתחיל לראות שהוא יודע מתי לעצור את משחקו. כיצד 'TO PICK HIS SPOTS', מתי TO SLOW DOWN, ומתי למסור כי יש סיכוי טוב יותר לשחקן אחר לסיים עם קליעה. לפתע "THE GAME IS SO EASY FOR THAT DUDE!".

רדיש הוא אתלט על עם אורך וניתור מעולה. אבל עד למשחקים האחרונים הוא ניסה לסיים כמעט כל פעם כשהכדור היה בידיו. במשחקים האחרונים הוא החל להאט כשצריך, למסור את הכדור כשזה המהלך המבוקש, וכמובן להתקיף את הסל כשהמצב קורא לכך. הוא תמיד היה מגן טוב, אבל ההאטה במשחק ההתקפה שלו שיפרה אפילו את הגנתו.

מאמנו נייט מקמילן אומר: "הוא ממשיך להיות אגרסיבי. זה החיובי במשחקו. אבל הוא החל לעשות את הפליי הנכון. אנחנו לא רוצים לפגוע במהירותו שלו וביכולתו להגיע לטבעת, אבל באותו זמן אנחנו רוצים שהוא ישתמש באנטיליגנציה שלו – להיות SMART AT THE SAME TIME – ולשמחתנו הרבה זה בדיוק מה שהוא עשה במשחקים האחרונים. אם הוא ימשיך ככה זה יהיה VERY BIG FOR US".

6. לוקה דונצ'יק נראה שהחמיר את פציעתו בסיום אימון 5 על 5 ע"י נחיתה לא טובה

לוקה דונצ'יק שהחמיץ שבוע של משחקים החל להתאמן 5 על 5 עם הקבוצה ועמד לחזור לשחק, עכשבסוף האימון הוא נראה צולע אחרי שביצע צעד שלא נראה "טוב"

בסיום האימון ברכו הייתה ICED וחבושה, ומאמנו ג'ייסון קיד רק אמר "הוא כנראה לא ישחק מחר"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 89 תגובות

  1. פלייגרנט 2 עם הרחקה למשחק, נשמע נכון למה שהתרחש.
    .
    לוקה שחקן על, כישרון נדיר. הוא צריך להתחיל ללמוד לשמור על עצמו, הוא צריך להתחל ללמוד להכין את הגוף שלו לעונה. הוא עדיין צעיר, ועדיין, יש מחיר פוטנציאלי כבד למנוחה קצרה כל כך בפגרה, ואז לחזרה למשחק עם עודף משקל.
    אם יש משהו שאפשר לנחש אודותיו זה שהוא ילמד.
    .
    תודה, מנחם.

      1. מסכים אתך לחלוטין. כל שחקן אחר היה מקבל הרחקה מכמה משחקים ולא אחד כמו לברון. האם 5 תפרים מעל העין שווים הרחקה רק ממשחק אחד? ממליץ לכולם לקרוא את מאמרו של אלעד זאבי "כשהמשרוקיות שותקות, האגרופים רועמים" בעיתון הארץ הבוקר. אהבתי שם את המשפט:"מייקל ג'ורדן היה צריך להיכנס לאזור הצבע של דטרויט עם ביטוח חיים ומגן ביצים".

    1. תודה גיא מצויין, מה לדעתך הסיבות לעצלנות של הכוכבים? לוקה הארדן זאיון… שחקנים שהגיעו עם עודף משקל וקונדישינג גרוע לליגה. מאכזב מאוד אולי לפחות לראות בליגה הטובה בעולם כזה חוסר מקצועניות.

      1. הם עצלנים כי הם מליניאלס..

        עכשיו ברצינות, הם פשוט לא שמים זין כי יש להם חוזי עתק מובטחים. כמעט כלל בן אדם שנמצא בעבודה שמאפשרת לו לחפף כל כך מבלי לספוג שום תוצאה שלילית על כך, בסופו של דבר יתחיל לחפף.

        1. יש מלא שחקנים שלא מחפפים וכנראה הרבה מהם מקבלים את החוזים האלה על סמך זה שלא ייחפפו. כמוו שמנכ"לים עם חוזי עתק לא עוברים לחפף (גם אם חוזה טוב וארוך טווח אולי כן מאפשר להם להרגע קצת).
          לגבי אלה שכן – באמת מעניין ללמה הם כאלה ואיך מתמרצים אותם.

            1. אולי בחברות הגדולות
              בסטארטאפ שיש לך בורד עם משקיעים שרוצים לעשות כסף זה לא מעניין אף אחד אם הוא הקים את החברה ולמי הוא מקושר

        2. רונאלדו מחפף בעבודה? קובי ברייאנט זל? אנשים שמתאמנים בלי הפסקה כיוון שזה מובן זה העבודה שלהם, אור אתה בהחלט צודק.

  2. תודה מנחם
    .
    קאם נראה קצת יותר טוב השנה. אבל הוא צריך לחדור ולחדור זה היתרון שלו על היריבים הוא יותר מדי מוותר לעצמו ולוקח זריקות לא טובות.

  3. תודה מנחם, אחלה מעורב – הגערה של מלו בג'וזף זה אחד המצחיקים – כמו שצועקים על ילד שנכנס למטבח רגע אחרי שגמרת לנקות
    חחחחחחחחחח
    אין על כרמלו

    1. נ.ב. זיו מתנצל על אתמול לא התכוונתי להטעות, סתם ניתקלתי בדאנק הזה מימים-ימימה והעליתי בשביל הקטע, מקווה שלפחות נהנית 🙏

  4. מעורב משובח
    "רציתי להתקשר ולבקש סליחה אבל לא מצאתי את הטלפון שלו"…. קורע….
    מיילא אני, אבל לברון ג'יימס יכול להשיג גם את הטלפון האישי של פוטין אם באמת ירצה.
    נקרעתי מצחוק מהתירוץ העלוב
    🤣🤣🤣

    1. לברון הוא אדם פיקח, מחפש תירוצים, עוד כמה שבועות/ימים ישכחו לו את זה.
      לי נמאס לראות כמה הוא מתאים לכל מה שה LLL שלנו אומרים. אין רגע דל איתו ולא במובן החיובי.

  5. מדהים שהשיקוץ מצליח להפוך למגעיל יותר משנה לשנה
    ==
    שקרים, פלופים ומניפולציות תקשורתיות..
    ==
    תודה רבה דוק

  6. לדעתי אייזיה סטוארט צריך להתקשר ללברון ולהודות לו. בחיים לא שמעו עליו וכנראה שנה הבאה הוא יהיה ברוטציה של פרנבחצ׳ה והנה פתאום הוא יותר מתוקשר מג׳ו ביידן. בכלל איך הוא קיבל רק שני משחקים על ניסיון לרצח? זה הזכיר לי את המכות שהיינו ילדים ואם שחקן מתנהג ככה כלפי חבריו למגרש זה חמור כמו לעלות ליציע.
    לגבי לברון ברור שהוא הכניס אחת מעצבים אבל בטוח לא כיוון לפנים או משהו רק שסטוארט סנטר של 6.8 משמע גמד.

    1. או הנה, התעוררת כדי להגן על אהוב ליבך המטונף והגועלי. מה שעצוב בכל הסיפור הזה זה שבטח יש כמה מיליוני אמריקאים מטומטמים שממש מאמינים לסיפור הדבילי הזה של לברון – ממש ניסה להתנצל ועוד הגדיל לעשות – התקשר לאחד מכתביו השפוטים בespn כדי לספר לו על זה ……
      איזה דושבאגארי מטורף.
      כשאני רוצה להתנצל בפני מישהו אני פשוט עושה את זה – בשקט, בינינו ובלי לעשות מזה כותרות, אבל לברון זה לברון – שחר היקום ושמש העמים….
      עצוב צפריר לאיזה מצב הגעת כאוהד והגעתם כמועדון שאתם מכילים ומשבחים את האפס הכי גדול אי פעם לנעול סניקרס.
      תודה רבה מנחם היקר

    2. בכל מקרה לא משנה מה התכוון לברון. לתת נכהחזקה בפרצוף זו אלימות לשנה ואנטי ספורט ואין לה מקום בספורט מקצועני!!!

    3. זה בערך כמו שתגיד שגלעד שליט צריך להגיד תודה לחמאס שהפכו אותו למפורסם. אם סטיוארט היה רוצה להיות מפורסם הוא היה שוכר יחצ"ן – באמת לא צריך את מגע הקסם של לברון.

      1. יו טיוב הציע לי לראות סרטון של סטיוארט היום. זה הישג השיא שלו בקריירה שהצליח לעצבן את לברון. אולי יום אחד לברון גם יזכיר את זה באיזה דוקיומנטרי

  7. בסדר הלכו מכות…אפשר להתקדם.
    ואני דווקא מאמין שלברון רוצה להתנצל, זה טוב לו מהרבה סיבות ובעיקר לתדמית. הרי הוא לא רואה אותו ממטר אז מה אכפת לו?

  8. צפוי, כך יעשה לאיש אשר הליגה חפצה ביקרו.
    תודה רבה על המעורב ונקווה שכולם ישמרו את הידיים בכיסים

  9. אחלה מעורב תודה מנחם.
    עונשים מגוחכים. לשניהם דרך אגב.
    אם לברון לא היה מעורב זה החה מסתיים ב 10 משחקים לזה ו 20 לשני.
    יש לי הרגשה שלסיפור הזה יהיה המשך על המגרש או מחוצה לו.
    אני גם חיפשתי את הטלפון של סטיוארט לאמר לו שלברון מתנצל וקיבלתי אותו אבל בסוף לא התקשרתי כי לא היה לי זמן. יום עמוס.

    1. ממש לא. עונשי ההרחקה שך הליגה ממש לא עקביים אבל הרחקות של 10 ועשרים משחקים הן נדירות ביותר ולא הגיעו ממקרים דומים לזה.

  10. חזרתי וראיתי את הוידאו ׳ל הורדת זקיף שהסמארק ביצע בסטויארט.היגעתי למסקנה ש
    1 הוא אוהב אדם
    2 הוא אנושי וחם
    3 הוא רצה לחבק ולנשק את סטויארט מאהבה ,לא לפגוע בו
    4 הוא יהיה נשיא/מושל/סנטור נהדר
    5 הוא יפייפה וחתיך
    כל הנאמר נכתב תחת לחץ ואני מצהיר על אי שפיות זמנית .הצילו

    1. הוא לא נבלם סתם פוסי עשה הצגה של תחזיקו אותי אחרי המכה הוא נעמד פייס טו פייס מול לברון שזה הזמן להנחית ראס (יה) או מהלומה לפנים ועמד שם כמו דביל. לא היה לו ביצים להכות את המלך. כנראה היו שולחים אותו לבודפשט כמה שגילברט היקר אמר

      1. זריקה מחשידה צודק. החוק של הליגה קובע שעל העפת אגרוף מקבלים עונש כבד, ובגלל זה שחקנים תמיד עושים ״תחזיקו אותי״ כמו סטיוארט, או ״שופוני״ כמו ווסטברוק, אבל לא ממשיכים הלאה לשלב של העפת אגרוף.

  11. סטיוארט ולפלופ יצאו בזול, יש להם מזל שדוויד סטרן אללה ירחמו
    בתקופתו לברון היה מורחק ממשחק אחד וסטיוארט היה מקבל עונש השעייה מ 120 משחק + קנס + השעייה בינלאומית

  12. עונש פרופציונאלי ובסדר גמור.לברון נתן מכה מכוערת ,לא משהו שלא ראינו בעבר,פשוט הדם עשה את זה גרוע יותר ממה שזה באמת.כאילו יש אנשים שבאמת חושבים שלתת מכה לפנים תוך כדי מאבק על עמדה במהלך משחק יותר גרוע מלבוא מאחור לשחקן אחרי שהייתה שריקה ולדחוף אותו בפראות עד שהראש של השחקן מתנודד כמו אצל אדם שיכור???
    הרחקות מוצדקות לשניהם ולא מבין על מה המהומה.

    1. דווקא הדם למי שמבין עשה את זה פחות גרוע, כי זה מראה שהמרפק התלבש בזוית שגורמת לחיתוך ולא לזעזוע. סטוארט התפרע כמו טמבל משוגע, אבל קשה לשפוט אדם שחטף מרפק מלוכלך לפנים, יחד עם זאת אני שופט את התגובה שלו לחומרה ולטימטום, אבל שופט את החבטה של לברון כהרבה יותר חמורה, לא ייתכן שלברון יקבל עונש קטן יותר בתור זה שהתחיל, ובניגוד לילדים שמחנכים שלא משנה מי התחיל, סליחה, אבל מרפק מכוון למעל הכתף זה גועל נפש

      1. לא אומר שזה לא גועל נפש והוא היה צריך להיענש הוא נענש.לעשות מזה יותר ממה שזה נראה לי קצת מוגזם.העבירה של לברון אמנם מלוכלכת ומגעילה אבל נעשתה תוך כדי המשחק במאבק על עמדה לכדור חוזר.האם המכה הייתה מכוונת בוודאי אין שאלה בכלל,האם הוא צריך לקבל השעיה כן בוודאי,האם הוא צריך לקבל השהיה ל10 משחקים כמו שאנשים היו רוצים שיקבל אז לא לא ולא.
        לגבי הדם יש מצב שאתה צודק(לא מבין)אבל מבחינת הנראות זה עשה את זה יותר גרוע.
        לדעתי סטיוארט נענש בצדק יותר ואפילו יצא קצת בזול(אין ספק שאצל סטרן הוא היה מורחק להרבה יותר).סטיארט לא נרגע במשך דקות ארוכות וניסה שוב ושוב לתקוף את לברון.גם אם אתה בסערת רגשות אתה צריך לדעת מתי להפסיק(פעם פעמיים סבבה אבל לבוא שוב ושוב ולנסות לתקוף שחקן אחר).
        בוא נשווה את זה שוב למקרה יוקיץ,לטענתך יוקיץ היה צריך לקבל את אותו עונש שקיבל מוריס כי גם מוריס עשה עבירה מלוכלכת לפני.

        1. 10 זה מוגזם, אבל אם סטוארט 3 אז לברון גם 3. סטוארט כולה עשה הצגות תחזיקו אותי כי הרגיש מושפל, בסופו של דבר מול לברון בשניה שאחרי הוא היה מאופק.

          1. לא מסכים בכלל שסטיארט עשה הצגות,הבן אדם נראה שאיבד את זה לגמרי וניסה שוב ושוב לתקוף את לברון.סטוארט הורחק ל2 משחקים ולא 3.האם לברון היה צריך להיות מורחק גם לשני משחקים לדעתי לא,הרחקה מהמשחק עצמו+הרחקה למשחק נוסף בהחלט הגיוני.הקטע שיוקיץ על עבירה לדעתי הרבה יותר חמורה משל לברון הורחק גם הוא למשחק אחד בלבד(תסתכל שוב על התקרית עם יוקיץ ותראה איך הראש של מוריס עף מצד לצד מה שמאוד מאוד מסוכן ויכל לעשות נזק אמיתי למוריס).
            שוב האם הוא עונש הרחקה ל2 משחקים היה מוצדק יותר? יכול להיות אבל העליהום וההתרגשות שעושים מהמקרה הזה נראה לי קצת מוגזם

            1. אני לא נכנס לעונשים ולמי התחיל אבל זה נכון שהדחיפה של יוקיץ' יותר מסוכנת

            2. מעבר להרחקות לברון קיבל קנס הרבה יותר גדול (לא שזה מזיז לו). נראה לי שסטויארט תפס עצבים רק אחרי שהוא ראה שיורד לו דם

            3. הקנס של לברון הוא גדול יותר כי המשכורת שלו גבוהה יותר. (זה החלק של המשחקים בהם הם מושעים במשכורת)

  13. תודה מנחם.
    שומעים המון על "לברון ללא עבר בלעשות דברים כאלה". בעונה שעברה הוא דחף את אמביד בעוד אמביד באוויר. ככה בקטנה (לברון החליק וחשב לייצב את עצמו בעזרת בנאדם מרחף?). אמביד הפסיד כמה שבועות מהחוסר עבר הזה.
    אני לא הייטר של לברון ולא של הלייקרס אבל היה צריך עונש יותר מרתיע. האמת שלקחתי את זה די קשה כי אי די מחבב את השחקן.
    ושוב – ברור שהוא רצה להכות. בפלג הגוף העליון. כנראה הופתע מזה שהוא מצא שם את הפרצוף של סטיוארט אבל גם כשטיוארט זז לעברו נראה שלברון לא הולך רגע אחורה ולא מנסה להרגיע את הסיטואציה.
    אולי אחר כך הוא באמת ניסה להתקשר להתנצל (אלמוני אלמוני, אבל כמה קשה לו למצוא את הטלפון של סטיוארט? אולי הפיסטונס באמת כזה חור שמי שמשחק שם נעלם מהגריד)
    *
    סטיוארט גם איבד את זה לגמרי. אתה לא יוצא יותר "גבר" מלאבד שליטה.

    1. שכחת גם את מהקרה המפורסם ביותר עם גרין.ובתור אוהד גולדן לא יפה 🙂
      מה שאנשים לא זוכרים זה שבאותו משחק כמה שניות לפני לברון ניסה לעשות עבירה מלוכלכת על סטף ונדמה לי שהוא פיספס אותו או משהו כזה ואז אחרי זה הוא גם התגרה בגרין שהגיב כפי שהגיב

      1. לא שכחתי את הסיפור עם גרין (שם הוא בעיקר פגע לגרין באגו) למרות שלא זכרתי את העבירה על סטף (דווקא ראיתי בלייב).
        *
        יש תדמית שנוצרת לשחקנים שלא קשורה לאמת. אנשים זוכרים את מלון וסטוקטון כמייצגים של איזשהו כדורסל יפה.
        מלון באחד המקומות הגבוהים ביותר בטכניות שנשרקו. איך סטוקטון, שחקן קטן ולא סופר אתלטי הפך למאסטר הגנה? יש סיפורים על שריטות, צביטות ומכות מבלי שאף אחד ייקלוט…

          1. איכשהו בניינטיז היינו מתייחסים לזה בסלחנות. כי היינו יותר בועטי ישבנים קשוחים וצדנו את האוכל שלנו (בניגוד לאייטיז, הייתה רגרסיה).
            אבל התדמית המלוכלכת הודבקה לשחקנים אחרים. על הג'אז דיברו שהם משחקים כדורסל יפה. זה הזיכרון שלי.
            זה קשקוש כמובן.

        1. מלון וסטוקטסון היו שניים מהשחקנים המלוכלים בליגה, מה זה קשור לכדורסל התקפי, דרך אגב אם ליוטה היה גארד יותר טוב מהמוגבל התקפית סטוקטסון מלון היה מחזיק בטבעת.

  14. שאלת תם, אם שחקן מורחק, הוא לא מקבל משכורת על המשחקים שהוא הפסיד בגלל זה?
    וכן לברון ג'יימס לא הצליח להשיג מספר של שחקן NBA. כמובן שהNBA זה סך הכל כמה מאות אנשים שכולם מכירים את כולם,
    לא מונע את ההסבר העלוב הזה.
    אה וגם הסוכן של לברון, החבר הטוב שלו המון שנים, לא יכל למצוא את המספר שלו?

    1. שחקנים לא מקבלים משכורת שהם מושעים, על כל משחק שהם מחמיצים.
      שחקן מוותר על 1/110 מהמשכורת שלו מתי שהוא מושעה, אם זה בפריסיזן בעונה הרגילה או בפלייאוף. אם הקבוצה משעה את השחקן המשכורת שלו עדיין מחושבת בתקרת השכר של הקבוצה (כמו במקרה סימונס), אם השחקן מושעה לפי הליגה רק 50% מהמשכורת שלו נספרת במשכורת של הקבוצה

      כל זה על פי הCBA.
      : http://www.cbafaq.com/salarycap.htm#Q104

        1. תוג קראתי את התגובה שלך עכשיו, דיברנו על החוקים בליגה שהתחילו מהשנה הנוכחית שמתעדפים באופן ברור וגזעני את האוכלוסיה השחורה, מה זה משנה מ2017 או ב3-4 שנים האחרונות? אני לא מדבר על העובדה שריברס משנה את כל התמונה ונבחר בצדק אלא רק על החדשים.

          1. אם קראת אותה היית אמור לקרוא את הפסקה האחרונה בה שציינה שהמאמנים השחורים שמונו השנה היו בעלי ותק גדול מהממוצע של המינויים החדשים בחמש השנים האחרונות. הנתונים התייחסו בכוונה למאמנים שמקבלים את ההזדמנות הראשונה שלהם. (ריברס לכן לא כלול בהם), הבסיס לתעדוף הגזעני של שחורים שאתה מדבר עליו הוא נטו הרגשות שלך כי הנתונים מראים שבפועל הוא פשוט לא קיים.

            1. +1

        2. עכשיו יש לך ידיעה שאומרת בבירור שהשינוי חל השנה, שבראון ביקש מאמן בעל צבע עור שחור, והוא התעקש על כך, ידיעה שארגון המאמנים התנגד למינוי של מינסוטה והביע ביקורת על כך. גם למינוי של קרלייל דרך אגב שיש לו 20 שנות נסיון כמאמן ראשי (הטענה שלא בדקו מספיק מועמדים)…

            1. גיילן בראון

          1. אתה חייב להפסיק לחזור על המצאות. בראון ביקש נקודה. אין שום התעקשות מלבד ההתעקשות שלך לחזור על ההמצאה הזאת בין אם היא שלך או של כתב הניו-יורקר או המתרגם של הארץ.
            https://theundefeated.com/features/jaylen-brown-on-why-its-important-for-celtics-and-nba-to-hire-african-american-head-coaches/
            ארגון המאמנים גם כן לא התנגד למינוי אלא התלונן על התהליך שמבחינתו לא עמד בסטנדרטים ראויים של סקירת מועמדים.

            1. אוטוקורקט, במקור נכתב: אתה חייב להפסיק לחזור על *המציאות

  15. מה שמפריע לי זה שאשכרה הם חטפו הרחקה למשחק אחד, זה כלום. זה עוד יום מנוחה עבורם.
    אגב, מוריס עדיין לא חזר לשחק מאז אותו מקרה עם יוקיץ' שפירק לו את הצוואר, והוא חטף הרחקה למשחק. מוריס (לפחות כרגע) צפוי לחזור רק מול דנבר וגם זה ל-3 דק' לתת מכות וללכת.

    1. אני לא מעודד אלימות וחושב שהNBA צריכים להיכנס בשחקנים שהולכים מכות – אבל מוריס באמת יכול לבוא בטענות בעיקר לעצמו ואם סטיוארט שנראה יותר שחקן פוטבול מכדורסל היה מתקל את לברון – אז גם לברון.
      אי אפשר לשחק מלוכלך ולהיות מופתע כשמישהו מגיב אליך באותה צורה.
      מבחינתי יוקיץ, מוריס, לברון וסטיוארס יכולים לבלות כל אחד עוד קצת זמן בהשעיות. לא ייקרה כלום.

  16. תודה לכל המגיבים. כשאני קורא את התגובות נעשה קל לי בלב כי אני רואה בזה סימן שההשקעה במעורב שווה את הזמן והמאמץ שלוקח למצוא חומרים וסרטונים.

  17. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    ממש לא מבין את השחקנים של היום.
    ראס מנסה ללכת מכות ואף אחד לא משתף פעולה ליגה של רכרוכיים….
    פעם זה היה נגמר עם איזה 8 מורחקים.
    שחקן נשמה ראס…..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט