פריוויו למשחקי שישי בערב/רועי ויינברג

10 משחקים הלילה, במרכז המפגש בין הסאנס לספרס.

***

פניקס סאנס (21-32)-סן אנטוניו ספרס (15-40)

הספרס מגיעה לפניקס, שרחוקה רק 3.5 משחקים מהמקום הרביעי. סן אנטוניו יסבלו מהעדרו של טוני פארקר, אבל הכושר המצויין של פאטי מיליס לאחרונה אמור לחפות על כך. המצ'-אפ בינו ובין גוראן דראגיץ' יהיה בעל חשיבות רבה הערב, והרכז הטוב יותר יוביל את קבוצתו לניצחון.

הסאנס ינסו לנצל את חולשת הספרס בעמדת הסמול פורוורד, לאור העדרו של קוואי לאונרד. כמו כן, הכושר המצויין של ג'רלד גרין יגדיל את סיכוייהם לניצחון-הוא קולע 26 נקודות למשחק ב-4 המשחקים האחרונים.

תחזית: סן אנטוניו, בדרך לראשות המערב.

***

ממפיס גריזליס (23-30)-לוס אנג'לס קליפרס (19-37)

הקליפרס רוצים להגיע למקום השלישי במערב, ובדרך לשם הם מוכרחים לנצח בטנסי. למזלם, אף קבוצה לא מצליחה לעצור את בלייק גריפין, שעבר את ה-25 נקודות למשחק בעשרת המשחקים האחרונים. הלילה זאק רנדולף ומארק גאסול ינסו לעצור את החיה, ולהתקדם עוד שלב בדרך לפלייאוף (כרגע הם במקום התשיעי, משחק אחד מאחורי המקום השמיני של המאבריקס).

תחזית: גם ממפיס לא תצליח לעצור את בלייק, ותפסיד. קליפרס.

***

שאר משחקי הלילה:

שרלוט בובקאטס (30-25)-ניו אורלינס פליקינס (30-23). בבכורה של גארי ניל ולוק רינדאור, הבובקאטס ינצחו את השקנאים בבית. שרלוט.

אורלנדו מג'יק (40-16)-ניו יורק ניקס (33-21). הניקס לא הולכים להפסיד באורלנדו המדשדשת, הם לא במצב כזה גרוע. ניו יורק.

פילדלפיה 76' (40-15)-דאלאס מאבריקס (23-32). ללא טרנר והאווז, אבל עם דני גריינג'ר וארל קלארק, הסבנטי סיקסרס חלשים יותר מאי פעם. המאבריקס חייבים ניצחון כדי לשמור על המקום בפלייאוף, והם לא יאבדו אותו בעיר אחוות האחים. דאלאס.

טורונטו ראפטורס (25-29)-קליבלנד קאבלירס (33-22). הקאבלירס, מחוזקת בספנסר האווז, עדיין פחות טובה מהראפטורס, והם עדיין אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה. טורונטו.

דטרויט פיסטונס (32-22)-אטלנטה הוקס (28-25). ההוקס ניצחו 2 מ-10 משחקיהם האחרונים, והמומנטום השלילי לא יפסק בעיר הבוכנות. דטרויט.

שיקגו בולס (25-28)-דנבר נאגטס (28-25). הבולס מחזיקה במאזן הפוך לזה של דנבר, וזה מראה על הבדל הרמות ביניהן. השוורים ינצחו כל הדרך לפלייאוף. שיקגו.

פורטלנד טרייל בלייזרס (18-36)-יוטה ג'אז (34-19). הבלייזרס נמצאת בצלילה, אבל הם לא יפסידו ליוטה, ועוד בבית. פורטלנד.

לוס אנג'לס לייקרס (36-18)-בוסטון סלטיקס (36-19). הלייקרס, מחוזקת במרשון ברוקס וקנת' בייזמור, יכולה להפתיע את הסלטיקס. אני מאמין שזה מה שיקרה, בסופו של דבר. לייקרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

    1. מהלך דוחה מהיסוד, תאמינו לי צריך לבטל את הדראפט השנה ולמצוא פיתרון יצירתי לשחקנים האלה רק בשביל שקבוצות בסגנון הזה יאכלו זין 5 צול לרקטום.

  1. פניקס ינצלו את הפציעות ויפתיעו את סן אנטוניו.
    ממפיס יעצרו את הקליפרס על פחות מ-100 ויכולים להפתיע.
    אני לא אופתע אם הניקס יחליקו,יש להם נטייה להפסיד משחקים שהם צריכים לנצח.
    בוסטון לוקחים את הלייקרס 10 הפרש ומעלה.
    אם דטרויט לא נמנצחים היום אפשר לקפל את העונה ולהתפלל לאלוהי הלוטרי.

  2. איזה בושה
    הלייקרס נגד בוסטון נהיה קרב תחתית מומי בשנות השמונים היה משלם הרבה כסף על כרטיס למשחק בפורום של אל איי
    גם צסקא אכלה למכבי את הצורה בלי מלח

  3. סא ניצחו כבר פעמיים השנה את פיניקס
    פעם אחת כשהשלישייה הגדולה מחוץ למשחק
    היום דאנקן משחק ועם הכושר הנוכחי של פאטי מילס והתוספת של אוסטין דיי בSF, הסיכויים לטובת הספרס
    אל תשכחו שסא ניצחו את הבלייזרס בלי דאנקן ופרקר רק לפני יומיים
    ההימור שלי הוא שאם הצוות המסייע של פיניקס לא פוגע – יש נצחון
    ממפיס קליפרס – מצטרף לילד הגאון, אם גאסול ירצח את גריפין בהגנה, הולך עם ממפיס

  4. מומי רואה את קנדה נגד ארצות הברית בהוקי
    ביינתים הקנדים משפריצים מייפל על האמריקאים

    1. לא נורא ביליתי כל היום ברזורט במקום האורחים שהבריזו. לא יודע איך אנשים משלמים כל כך הרבה כסף להצטופף באיים מלאכותיים כשחוף ים, עץ דקל ופינה קולדה זה כל מה שצריך בחיים.
      לא משנה מחר מפליגים חזרה לפלורידה ואז לקולורדו לעשות קצת סקי

  5. מנחם, אולי תכתוב טור עידכון לייב על פציעתו של לברון. שמעתי שיש לו נפיחות. אחרי המאמר על הנדיבות והטור על היופי, אנחנו מצפים לעידכונים מחדר המיון

    1. נראה לי שדייויס כבר נחטף ע"י הקליפרס. יכול להיות שלאור המצב שווה ליוסטון לשחרר את כספי כדי לקחת את קלארק או ווילנובה (היא יכולה בכלל?)

  6. אמרתי למנחם אתמול במשחק, הוא התלונן על קלעי השלשות של מיאמי. הבטחתי לו שבן גורדון יהיה זמין עוד לפני הראשון במרץ במידה ומיאמי תרצה אותו.

  7. ועוד אחד- יוסטון שחררו את רוני ברואר כצפוי והחתימו את השוטינג גארד טרוי דניאלס מקבוצת הבת שלהם בדי ליג (רוקי שעושה ממוצע של 23 נק למשחק עם 40% לשלוש)

    1. עוד טיפה על דניאלס- הוא שבר את שיא הדי ליג לשלשות כשעוד נשארו 30 משחקים לשחק. לא נבחר לדראפט מVCU כשהמאמן שלו בקולג' אמר שהוא הקלעי הכי טוב שהוא אי פעם אימן. אז לקלוע לשלוש הוא יודע, לאור היכולת של כספי, השחרור של ברוקס והפציעה של הארדן זו החתמה מצויינת

      1. עוד דוגמא לניהול מתוחכם של יוסטון. הם החתימו את דניאלס אחרי ליגת הקיץ ומייד שחררו אותו רק כדי שתהיה להם אופציה לשלוח אותו לווייפרס ואז תהיה להם זכות ראשונים לאסוף אותו מהדי ליג. בשבועיים האחרונים לא פחות מ-15 קבוצות רדפו אחריו. הבן אדם קלע 173 שלשות ב-32 משחקים. עכשיו נראה אם הוא יכול לעשות את זה גם בליגה של הגדולים

    1. כן, זה יהיה די מגניב אם בסוף יגנבו את המקום השמיני ומיאמי יטפסו למקום הראשון ויהיה מפגש פלייאוף בין לברון לקליבלנד.

  8. עדיין לא ברור למה יוסטון לא עשתה טרייד בשביל להתחזק היה לה אופציות ונכסים לעשות זאת…. אני אפילו הייתי שוקל טרייד על הארדן כוכב עם חוזה של 5 שנים כל אחד ירצה והייתי יכול להשיג תמורתו כוכב + תוספות היתי הולך אופציה ראשונה דיוויס +טייריק תמורת הארדן ופרסונס אופציה '2 לאב +רוביו תמורת הארדן פרסונס וגונס אופציב 3 הארדן תמורת קיירי + וראזו מה שיש לי להגיד שכל הליגה הזאת מלאה בג"מ פחדנים שלא יודעים לעבוד יש כוכב שלא רוצה להשאר (לאב)ואף אוחד לא עושה צעד …

  9. קליבלנד הייתה צריכה לוותר על העונה וללכת לדרפט צעד שהיא הייתה חייבת לעשות 1לפטר את בראון 2 להעביר את ויטרס ש]וגע בקבוצה

  10. קליבלנד נראית מצויין במשחקים האחרונים. אגב, בראון לא נראה לי כל כך גרוע. זה מאמן שהיה בגמר הנבא עם קליבלנד. הוא רק צריך זמןלדעתי. הוא צריך להעביר את האחריות למצב לקיירי אירווינג. שיוכיח שהוא כוכב

  11. קי 700 מותק- וואלעק מתי מזמין אותנו לכפר לחאפלה, נשחט איזה עיזה שלך? תעשה לנו חומוס טחינה יא זאלאמה!
    נפגוש את עזאם הגיבור בכפר שלך?

  12. חבל שג'ימי באטלר נפצע להם ברבע השני, הוא כנראה לא ישחק נגד מיאמי כי על פניו זה נראה כמו שבר בצלעות. עדיין אין הודעה רשמית, אבל ככה זה נראה לי.

  13. יופי ממפיס תחזיקו מעמד. איבדו גם את זי-בו וגם את גאסול כמה חוסר מזל לקבוצה עם כזה פוטנציאל, בינתיים קונלי שומר אותם במשחק.
    ופיניקס נראים כמו הדבר האמיתי מול סן אנטוניו העייפה והחסרה.
    שימשיך ככה ונסגור יום מוצלח במאבקי הפלייאוף, אולי אפילו פורטלנד תחליט להפסיד ליוטה בטעות?

  14. שימו לב שכריס פול החזיק את האגודל ביד ימין אחרי עימות עם גאסול, וזה בדיוק האצבע שהיתה צריכה ניתוח בעונה שעברה. הוא המשיך להחזיק אותה אגב גם כשהמשחק נגמר.

  15. בשורות טובות לאוהדי שיקגו בולס באתר (יש כאלה או שכולם לייקרסים?) ג'ימי באטלר עשה רנטגן ויצא שאין לו שבר. נכון לעכשיו הוא day-to-day למשחק מול מיאמי.

  16. הלייקרס נראים טוב, אני חושב שהם הולכים לעלות על מסלול הניצחונות. בראיינט יבדק שוב בשבוע הבא, יאנג חוזר נגד הנטס. גאסול חזר, פארמר חזר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט