חם מהתנור – לוק וולטון פוטר מסקרמנטו

חם מהתנור – לוק וולטון פוטר מסקרמנטו

אחרי קצת יותר משנתיים כמאמן סקרמנטו, לוק וולטון פוטר מאימון הקבוצה, וזאת לאחר שבאותה תקופה הוא רשם עם הקבוצה מאזן 68- 93, והעונה בינתיים הקינגס עומדים על מאזן 6- 11.

וולטון שימש קודם לכם 3 שנים כמאמן הלייקרס, לא בהצלחה מרובה, וקודם לכן היה עוזר המאמן של גולדן סטייט ואימן בפועל בחצי מעונת 2016 ההיסטורית של הווריורס.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
83 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יפה, נדמה לי שלא עברו 48 שעות מאז שניבאתיי את הפרידה בעקבות ההפסד לטורונטו, אז עכשיו זה רשמי – אני שוטה!
.
וסקרמנטו קיבלה החלטה נכונה לדעתי, וזה לא טריוויאלי עבורם אז מברוק ומקווה שיצליחו בשנים הבאות.

thetroll
thetroll
21/11/2021 20:57:59

צודק ראיתי את התגובה הזאת שלך. 👍👍

גיא רוזן
21/11/2021 20:31:05

ציטוט מ-espn:
.
רק קבוצה אחת בליגה מרשה יותר נק' בצבע מאשר הקינגס,
אין קבוצה שמאפשרת יותר נק' אחרי רב' התקפה.
.
הקינגס במקום ה-26 ב% רב'.
.
ההגנה של הקינגס במקום ה-26 בליגה.
.
ההתקפה של הקינגס, להבדיל, היא במקום ה-10 בליגה.
(לצורך השוואה, הסאנס במקום ה-12)
.
לקינגס מאזן של 6 ניצחונות ו-11 הפסדים.
(לצורך השוואה, הסאנס עם המאזן ה- 2 בליגה)
.
מסתבר שלהגנה בכלל ולרב' הגנתי בפרט,
יש השפעה לא קטנה על המאזן הקבוצתי…

MBK
MBK
21/11/2021 21:29:34
הגב ל  גיא רוזן

אתה זוכר איזה קבוצה סיימה במקום ה 1 בדיפנסיב רייטינג בשנה שעברה?
תמיד אפשר למצוא קבוצה שחזקה בצד אחד של המגרש יותר מקבוצה שמדורגת שמעלייה
מה זה אומר? כלום
וולטון מאמן גרוע ושום סטיטסטיקה לא משנה פה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 21:33:19
הגב ל  MBK

החמצת את הקונטקסט בחמש מאות קילומטרים

MBK
MBK
21/11/2021 21:48:25

הכל נשאר במשפחה

shadow
shadow
21/11/2021 20:37:40

וולטון הוא לא הבעיה של סקרמנטו, הוא רק הסימפטום של כמות רפי ההבנה שמסתובבים בליגה הזו בכל תפקיד שתבחרו, כולל שחקנים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 20:57:32
הגב ל  shadow

comment image

shadow
shadow
21/11/2021 21:05:57

האירוניה😄

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 21:16:59
הגב ל  shadow

comment image

shadow
shadow
22/11/2021 3:01:33

I don't eat sugar
שוב האירוניה😄
אני רואה שאתה בסטריק, אל תיתן לי להפריע לך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

כל הליגה הזאת כמעט רפי הבנה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 21:34:28

go to 3.1.1

NFS
NFS
21/11/2021 21:38:38

אתה מפגיז ברחבי האתר. אני נהנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היחיד שיכול להיות יותר גרוע מהם זה כנראה אתה 😎

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 21:56:09

אם הייתה לי משאלה מדג זהב הייתי מבקש שאתה והצל תמונו למאמנים של הקינגס עכשיו. ההנאה הקומית שהייתי מרוויח מזה הייתה עולה על כל המיליארדי דולרים והבריאות האלטרנטיבים שיכולתי להפיק מהגג אחרת.
רק הייתי צריך להוסיף בקשות מחילה מכל אוהדי הקינגס ולהסתדר עם הרגשות אשם בנידון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חותם לך שאנחנו משיגים מאזן הרבה יותר מוולטון. במקרה הגרוע הייתי כמוהו ומתעשר שזה גם מצויין. איפה חותמים בקינגס?

etayle
etayle
21/11/2021 22:10:24

כמה שזה עצוב, אני ממש לא בטוח ששמעון מוציא תוצאות פחות טובות מוולטון. גם קח בחשבון שיש לו עוזרי מאמנים, אחראי הגנה התקפה וכדו'.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 22:17:12

סגן אלוף העולם שלישי בהצהרות ריקות. למזלך/צערך יש כמה פוליטיקאים בעולם שהורסים לך.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 22:17:12

סגן אלוף העולם שלישי בהצהרות ריקות. למזלך/צערך יש כמה פוליטיקאים בעולם שהורסים לך.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 20:54:40

לא שהוא עשה שם עבודה טובה במיוחד אבל אני לא רואה את המאמן שיבוא עכשיו ועם הסגל הזה במצבו יקח אותם לקצב נצחונות גבוה יותר.
עם מישהו רוצה להכנס לעולם ההתערבויות בנושא אז זה אומר 29 נצחונות ומעלה יותר טוב מוולטון 28 ומטה פחות טוב מוולטון (בהתעלמות מSoS)

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:07:44

אין לי מושג איך כל כל הרבה שנים עם כל כך הרבה בחירות דראפט גבוהות הם עדין תקועים בבור הצואה של הליגה.
אני לא מתערב איתך כי באמת מדובר בסגל על הפנים. אבל מי שצריך לתת שם את הדין וחשבון זה ההוא שבנה את הסגל הזה . ההוא שהחליט לבחור את מארווין בגלי (השלישי) לפני יאנג ודונצ'יץ'… אההההההה הוא כבר לא שם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 21:10:41
הגב ל  thetroll

זה מוזר גם לשאול שאלה וגם לתת לה תשובה באותו הפוסט

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:21:00

החיים בגדול – זה דבר מוזר. אם יש לך תשובה יותר טובה אתה מוזמן.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 21:25:38
הגב ל  thetroll

טוב, אם נהיה הוגנים לא היו להם כל כך הרבה בחירות כל כך גבוהות. זה שהם נפלו חזק בטופ 3 היחידה שלהם לא ממש עזר.

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:40:49

דונובן מיטשל מוכר לך? 13. סטף? 7 קליי 11. להמשיך? מיותר. עזוב הם בוחרים המון שנים די רע. אפשר להסכים על זה. אפשר גם לא הכל טוב.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 21:50:40

אפשר גם להכנס להחתמות שוק חופשי גרועות וטריידים גרועים.
קליי וסטף זה בטיימליין אחר. לבחור בראייה לאחור דברים זה לא חכמה גדולה, באותה מידה אפשר גם לצחוק על כל הליגה עם יוקיץ'. בסופו של דבר יש לך יותר סיכויים ליפול בבחירות נמוכות יותר ביחס לטופ 2-3 וגם זה תלוי שנה.

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:56:35

מסכים אבל גם שעון מקולקל מראה פעמיים ביום את השעה הנכונה. בקיצור הם בלוטרי משנת 1923 כל שנה אפילו ברמת ההסתברות היה צריך לצוץ שם איזה משהו כזה וזה לא קרה. הבחירה הטובה ממש היחידה שלהם היא פוקס.
לגבי השוק החופשי עזוב זו קבוצה שבמשך שנים היתה המזבלת חוזים של הליגה. כל מה שממש גרוע הגיע אליה. אני בשוק שהם עוד לא לקחו את בן סימונס. הכי מתאים להם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 22:03:05

יש מצב שסימונס עדיין על השולחן.
אם הם סוגרים את זה ומביאים את סוואגי ש לעמדת המאמן אני יכול למות בשקט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סווגי ש לא יסכים לסימונס בקבוצתו גם לא הצל

thetroll
thetroll
21/11/2021 22:11:36

חחחחחח ענק…
נשבע לך זה הולך לקרות. הרגת. :))))

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 22:14:44

למה מה תעשו? תתפטרו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מבקשים עוד 2 מיליון בחוזה ומייבשים אותו על הספסל

etayle
etayle
21/11/2021 21:26:54
הגב ל  thetroll

https://www.reddit.com/r/kings/comments/i31hfu/the_exact_moment_we_passed_on_luka_i_wouldnt_wish/

הבחירת דראפט הזאתי לא מהגיהנום, אלא ממעמקי השאול. מה הם חשבו לעצמם.

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:58:49
הגב ל  etayle

מדויק. לא ניתן לתאר את זה בצורה יותר נכונה.

etayle
etayle
21/11/2021 21:06:57

סוף סוף, חלש מאוד. עשה אקזיט מהקבוצה החלומית של הווריורס. לא מאמין שיביאו מאמן יותר טוב בקווינס.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/11/2021 21:09:06

הגיע הזמן להכניס את החוזה לעשרה ימים גם לתחום האימון. בהצלחה לשני הצדדים בהמשך דרכם הנפרדת

אשך טמיר המקורי
21/11/2021 21:09:34

לא ייאמן ששרד ככ הרבה למרות היכולת המחרידה של הקבוצה.
זה היה שוק אמיתי שלא פוטר עונה שעברה עם איך שנראו.
הכל שם אקראי.

tlv1983
tlv1983
21/11/2021 21:14:26

אמנם נהוג ללכלך עליו אבל מאז 2006 הוא המאמן עם הכי הרבה אחוזי הצלחה שלהם…
לא שוולטון זה הפתרון אבל הבעיה זה המועדון.

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:22:58
הגב ל  tlv1983

2006 בטוח? וואו. מתי זה היה 2006. היתה שנה כזאת בכלל. מה הם עד כדי כך גרועים כל כך הרבה שנים? וואו. כלומר הוא הכי טוב מאז 2006?

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:23:23
הגב ל  thetroll

האמת שמזעז.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 21:31:37
הגב ל  thetroll

וזה כולל את מייק מאלון

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:47:50

הוא שאמרתי צריך לתלות קודם כל את זה שעושה שם את הבחירות האלה לא את המאמנים. למרות שאין לי וויכוח לגבי הפיטורים של וולטון. הוא היה צריך להפיק מהסגל הלא משהו הזה יותר. וזה למרות שאני אוהב את אבא שלו ביל וולטון שהיה לדעתי שחקן על והביא את האליפות האחרונה (היחידה?) לבלייזרס.

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:49:28
הגב ל  thetroll

נ.ב. לא קשור אני יודע אבל בגלל הסנטימנט רציתי שהילד יצליח זאת היתה הכוונה

NFS
NFS
21/11/2021 21:35:49

בבלוג הפופולרי serbiansManageItBetter.com מישהו בשם VD21 ממליץ על אורן עמיאל.

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:43:59
הגב ל  NFS

מצטרף להמלצה. דרך אגב מי זה אורן עמיאל?

NFS
NFS
21/11/2021 21:49:13
הגב ל  thetroll

תבדוק בבלוג הפופולרי HJBCfiredmetoo.com

thetroll
thetroll
21/11/2021 21:53:07
הגב ל  NFS

טוב… נבדוק שבוע הבא. ברשותך. היום יש לי קליפרס דאלאס על הראש (דונצ'יץ משחק או עדין פצוע?).

עמיחי קטן
21/11/2021 21:57:57
הגב ל  thetroll

לוקה בחוץ כנראה

thetroll
thetroll
21/11/2021 22:03:24

בקיצור ערב משעמם יחסית לפנינו עם תוצאות צפויות מראש.
בקיתור אני מהרמר הערב על דאלאס דטרויט ניקס דנבר וטורנטו.
הימרתי על הקבוצות שיפסידו.

אשך טמיר המקורי
22/11/2021 7:21:00
הגב ל  thetroll

מי זה אורן עמיאל ?!?!

MBK
MBK
21/11/2021 21:38:50

סקרמנטו בדרך לשבור את שיא העונות הרצופות ללא פלייאוף.
ההחתמה של וולטון היא עוד אחת מהחלטות ההזויות של דיבאץ(בשיאו לא בחר בלוקה בגלל שלא אהב את אבא שלו)
במצבו של המערב שנחלש משמעותית, כל מיקום מתחת לפליי-אין הוא בושה
סקרמנטו מתחת ל OKC ומינסוטה
למרות הזלזול בקבוצה, אני די בטוח שעם מאמן אחר הם יהיו הרבה יותר טובים.
יש מספיק גארדים בקבוצה, שיחפשו טרייד על באדי הילד ויצאו לדרך חדשה.
ד׳ארון פוקס, בארנס, הליברטון, הולמס
אם אני מאמן חדש אני מנסה לשלב את באגלי, זה עכשיו או לעולם לא מבחינתו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MBK

יש להם סגל שבהחלט צריך לעשות פלייאוף אחלה שחקנים

עידן
עידן
21/11/2021 21:42:10

אלווין גנטרי מונה למאמן הזמני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

😂😂😂 זה יותר גרוע עדיף להחזיר את וולטון

MBK
MBK
21/11/2021 21:46:34
הגב ל  עידן

הוא עוזר מאמן, יהיה פתרון ביניים
זה פתרון סביר לתת לו לרוץ עם הקבוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MBK

לתת לו לרוץ אהבתי הוא בהחלט ירוץ קדימה ויקבל מאחורה

MBK
MBK
21/11/2021 21:49:41

כל אחד ומה שעושה לו טוב
אנחנו ב 2021, מקבלים את כל המגדרים באהבה

MBK
MBK
21/11/2021 21:52:38

פוסט שפרסמתי בשנה שעברה בפייס לגביי בחירות הדראפט של הקינגס
הפלייאוף בעיצומו, יש קבוצה אחת מקליפורניה שלא טעמה פלייאוף מהו מאז שנת 2006.
המאמן שלה באותה העונה ריק אדלמן יכנס בשערי היכל התהילה,2006 הייתה גם השנה האחרונה שהקינגס סיימו במאזן חיובי.
מאז 10 מאמנים(כולל מייק מאלון, ג׳ורג׳ קארל ,פול ווספאהל ז״ל ודייב יורגר) והקבוצה נכשלת שוב שוב.
מה שמאפיין את הקינגס שהם מנסים להיות תחרותיים מה שמשאיר להם בחירת דרפט באזור ה 7-10. גם כשהיו בחירות ממש גבוהות לא יצא מזה משהו.
בואו ונעבור על הפספוסים של הקינגס.

2009- בחירה מס 4 טייריק אוונס
אפשר להתווכח האם טרייק בחירה טובה או לא, התרגשנו מעונת הרוקי של 20-5-5 וכניסתו למועדון מכובד של מייקל,לברון ואוסקר. אבל… כשסטף קארי התפספס בבחירה ה -7,גם דאמר דרוזן ב -9 נראה מציאה לעונת אוונס שלא עמד בציפיות

2010- בחירה סבירה בדאמרקוס קאזינס ב 5,קשה להאמין אבל פול ג׳ורג׳ נבחר 10 בלבד באותו הדרפאט

2011 – בחירה שהיא אלוהים ישמור.
הקינגס בוחרת את ביסמארק ביומבו ב 7 ועושה טרייד משולש עבור לא פחות מג׳ימר פראד׳ט ואת מי הם פספסו? ראבק רצו קלעי? השאירו את קליי תומפסון בבחירה ה 11 עבור הגולדן סטייט ואת קמבה ווקר ב 9 לשארלוט. ובינתיים ג׳ימר שורף רשתות בליגה הסינית…

2012
אחת מפאשלות הדראפט הגדולות בכל הזמנים!!!!!
בבחירה ה 5 הקינגס בוחרת ב תומאס רובינסון מקנזס. מי נשאר פנוי ב 6? דמייאן פאקינג לילארד

2013 בן מק׳למור נבחר ב 7
דראפט לא צפוי אבל מק׳ולם נשאר לפורטלנד ב 10 ויאניס למילווקי ב 15. ראבק הקינגס פספסו את גם את הקו האחורי של הספלאש ברות׳ארס וגם את לילארד ומק׳לום(לימים משולם)

2014 נרגעתם?
הקינגס ממשיכים ללכת עם הראש בקיר ובוחרים בניק שקאוקס בבחירה ה -8. נראה לי שזאק לאבין ב 13 אופציה קצת יותר טובה. על יוקיץ׳ ב 41 בכלל לא מתאים לקבוצה כמו הקינגס

2015 דראפט לא מי יודע מה, אבל הקינגס עם הבחירה ה 6 יוצאת עם ווילי קאולי סטיין , פספסו את החבר מקאנטקי דווין בוקר שנבחר 13 ע״י הסאנס.

2017. בחירה מצוינת בד׳ארון פוקס ב 5. את הבחירה ה 10 איבדו בטרייד, יכלו להשיג את דונבן מיטשל או באם
אדביו שנבחרו 13-14

2018
עד שמקבלים בחירה 2 בדרפאט מגה חזק
הולכים על מארווין באגלי ה 3 ומשאירים את לוקה, טריי יאנג , JJJ לדאלס,אטלנטה וממפיס.
אוי אוי אוי, איזה מועדון

במערב מאוד חזק, עם לוק וולטון על הקווים
מתי הקינגס תחזור לפלייאוף ?
א. בשנה הבאה(עשיתי קוק בצהריים)
ב. 2025
ג. כשיבוא שלום
ד. כשיבוא משיח
ה. זה לא הולך לקרות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MBK

חחח וואו כמה שהם גרועים…..אם היו עושים הגרלה שמים 60 כדורים ושולפים שמות היו מצליחים יותר 😂😂😂

etayle
etayle
21/11/2021 22:01:53
הגב ל  MBK

שמע קצת לא חכמה לעשות את ההנדסה לאחור הזאת. אבל הבחירה בבאגלי זו בחירה פשוט מזעזעת. אין תירוצים. גם הסאנס אגב,למרות שאייטון לא גרוע כמו באגלי, אבל לוקה וטריי שחקנים אדירים.

MBK
MBK
21/11/2021 22:07:39
הגב ל  etayle

דווקא ההנדסה לאחור הזאת מצויינת
גולדן סטייט עם ריינג׳ בחירות דומה הוציאה מהדראפט את קליי ואת סטף (סקרמנטו פספסה כל אחד מהם ובחרה 4 מקומות לפני הוורירס)
בעוד הוורירס יצאו לדרך חדשה של הצלחות
הקינגס קבוצה שבוחרת באופן מסורתי בצורה כל כך מזעזעת
פספסו את דמיאן לילארד על פאקינג תומאס רובינסון.

דדי
דדי
21/11/2021 22:34:11
הגב ל  MBK

לא חושב שיש לקינגס תחרות כבוחרים הכי גרועים אי פעם בלוטרי.

thetroll
thetroll
21/11/2021 22:07:03
הגב ל  MBK

ענק עצוב ומדויק

רן הנרגן
21/11/2021 22:25:53
הגב ל  MBK

יוקיץ במקום ה 41 לא התאים לאף קבוצה.

דדי
דדי
21/11/2021 22:37:39
הגב ל  רן הנרגן

תמיד יש פספוסים, ולא הוגן לשפוט קבוצה רק על סמך האם השחקן שבחרו היה הכי טוב מכל אלה שבאו אחריו, אבל מספר הפעמים שזה קרה להם ומספר השחקנים היותר טובים שהיו זמינים פעם אחר פעם הוא בלתי נתפס.
יש לי הרגשה שגם עם הליברטון זה היה רק עניין של מזל שקבוצות אחרות לא לקחו אותו כשהיו צריכות.

אשך טמיר המקורי
22/11/2021 7:24:33
הגב ל  MBK

מרשים

Berch
22/11/2021 8:07:12
הגב ל  MBK

אני זורם עם א. קוק בצהריים
לא קראתי את שאר האפשרויות
🙂

Dor
Dor
22/11/2021 9:53:16
הגב ל  MBK

וואו, אין הרבה יותר גרוע מזה. מה שמפתיע שמדובר בהמון בחירות גרועות לאורך המון שנים למרות שהתחלפו שם הפרסונות. כנראה שקארמה באמת איז הביצ'

רן הנרגן
21/11/2021 22:18:36

קלי תומפסון מתוכנן לחזור לשחק ב 20 (קינגס) או 23 (ממפיס). קיבל אישור להשתתף באימונים הרגילים של הקבוצה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2021 23:22:41
הגב ל  Warrior

באמת הגענו לעולם שאנשים מצפים לשמוע על הפרישה של לברון לא בספשייל מולטימדיה בן שעה?

etayle
etayle
21/11/2021 23:28:37

עדיין לא.

Amitlahev
22/11/2021 0:43:27

בתור אוהד קינגס בשקל תשעים (שווה לא מעט דולרים היום), אני מברך על ההחלטה. יש לא מעט שחקנים טובים ומעניינים בסגל, שעם קצת הכוונה ואימון טוב יעשה פליי אין. כפי שהאלתר אגו של מומי ציין, היו להם בחירות מזעזעות במילניום הנוכחי, אבל בזמן האחרון למעט סאם באגלי יש כבר יותר הצלחות דוגמת פוקס והאליבורטון שלא ניתן להתעלם מהם.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
22/11/2021 1:57:52

פיטורים מוצדקים. לוק וולטון עוד לא הראה באף שנה את הבונוס שלו בתור מאמן. 5 עונות עם שיא של 37 נצחונות

Berch
22/11/2021 8:11:29

חייב לציין שבאתר הזה ניבאו את הפיטורים כבר הרבה זמן.
אולי כדאי להתרכז בסתם 6 מספרים רנדומאלים ?
ובנוסף חייבים לציין לשבחו של לוק וולטון את כמות התגובות על הידיעה. מעולם פוסט כה קצר לא קיבל כל כך הרבה תגובות. רגע היסטורי שחייב להיספר לזכותו של וולטון הצעיר
🙂

Berch
22/11/2021 8:24:16

ואם כבר מתעסקים בלוק וולטון אז ראיתי שנולד בשנת 1980
בשנת 1977 רק יצא מלחמת הכוכבים ואני בטוח שזה היה אחד הסרטים האהובים על ביל (ויליאם ת'אודור) וולטון (השלישי). הוא הרי תמיד היה סוג של ביטניק והסרט הזה תפור עליו.
לדעתי זו הסיבה שקרא לבנו לוק. כדי שיוכל לצעוק עליו כל פעם שהקטן משתובב "לוק… איי אם יור פאת'ר….".
חייב לציין שבדקתי אם יש פרסום של הסרטים האהובים על ביל וולטון (יש) והאם מלחמת הכובים מופיע שם (לא) אז הנה למי שמתעניין
https://www.oregonlive.com/sports/2020/04/bill-walton-reveals-his-favorite-35-movies-of-all-time-a-treat-amid-social-distancing-and-coronavirus.html
ואני חושב שהסאגה לא מופיעה שם כי מדובר בסרטים חדשים יחסית…..
כל סיבה עבורי טובה
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22/11/2021 13:20:09
הגב ל  Berch
Berch
22/11/2021 14:08:48

מה אתה מבלבל אותי עם עובדות ? למה זה טוב ?
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22/11/2021 20:03:01
הגב ל  Berch

סיפור יפה, אפשר להחזיק בשני סיפורים במקביל אם צריך

Zivke
Zivke
22/11/2021 9:52:11

לא ממש מפתיע, אבל לפחות העונה הבעיה האמיתית של סקרמנטו זה איך שפוקס נראה (רמז, זוועה)

ירון, החלום
ירון, החלום
22/11/2021 19:14:13

בס"ד
מבין את הפיטורים, השאלה מי יביאו במקום.
הם לא מצליחים לבנות לטווח ארוך.
צריכים מזל ובשפע.