מעורב הופס ליום ב': BRAWL (קרב אגרופים) של העונה בין דטרויט פסטונס ולייקרס. לברון ניזרק / מנחם לס

1.לברון ג'יימס, מתוסכל ממשחקו וממה שהולך בלייקרס, מכניס מרפק לפרצופו (שעכשיו מדמם) של סטוארט, שנכנס לטרוף. מכות. בלגן. אם לא רואים את הסרטון בישראל, חפשו ב-HUGE LAKERS-PISTONS BRAWL

***

2. הפציעות של אבן מובלי (2-4 שבועות) וקולין סקסטון (סיים את העונה) הן פגיעות קשות באחת הקבוצות המפתיעות של העונה

אין כל ספק שאחת הקבוצות המפתיעות של העונה היא הקליבלנד קאבס. שתי פציעות לשני שחקנים מרכזיים – אבן מובלי הרוקי עם מתיחת רצועה במרפק הימני שתושיב אותו באזרחי 2 – 4 שבועות, וניתוח מסיים עונה של קולין סקסטון לאחות מיניסקוס קרוע בברכו השמאלית (הוא לא משחק כבר מה-7 לנובמבר בגלל הבפציעה) – מעמידות בסכנה את ההתחלה המפתציעה של הקבוצה.

אז מה התחזית בקשר לקאבס? בפוסט הזה נעזרתי במאמר שהופיע ב-ESPN באותו נושא https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/32584696/what-collin-sexton-evan-mobley-(injuries-mean-cleveland-cavaliers-surprising-start

קריעת מיניסקוס חלקית יכולה להיות מטופלת ע"י מנוחה וריהביליטציה, כפי שהיה המקרה עם ג'ואל אמביד בפלייאוף של העונה שעברה.

אבל הרבה יותר קורה שהקריעה היא רצינית ואז ישנן שתי דרכים לתיקון: בניתוח הנקרא meniscectomy מוציאים את החלק הפגוע והאתלט יכול לחזור לפעילות תוך שבועות.

תלוי במיקום המדוייק וגודל הקרע, ניתן לקחת אפשרות שנייה והיא 'תיקון' המיניסקוס, הדרך שסקסטון בחר. הדרך השנייה מבטיחה מיניסקוס יעיל יותר (זוהי הדרך שגם ג'יימס ווייסמן בחר, והוא שעבר את הניתוח באפריל עדיין לא כשר לחזור לשחק ) אבל זמן הריהביליטציה הוא ארוך הרבה.יותר. אצל סקסטון זוהי העונה כולה.

Looming over Sexton's decision was his impending restricted free agency. Sexton and the Cavaliers were unable to agree to an extension to his rookie contract before the Oct. 18 deadline, making him a free agent next summer. Sexton will be coming off playing just 11 games this season, during which his scoring average fell to a career-low 16.0 PPG because of Cleveland's improved depth. But the repair leaves him better positioned to maintain his value long-term.

3. הפציעה של סקסטון מטילה אחריות גדולה, ועומס גדול יותר על רוביו

חסרונו של סקסטון יטיל עומס נוסף על ריקי רוביו, שלמעשה העונה הוא הותן להםמ את אחת מעונותיו הטובות ביותר מאז הגיע ל-NBA. השיפור הגדול הוא משחק ההתקפה שלו. קליעתו מה-3 השתפרה לאין ערוך, והוא נראה כשוטינג גארד טבעי לצד הפוינט גארד דריוס גרלנד. עד כמה רוביו יוכל לכסות את העדרו של סקסטון? זאת השאלה שהתשובה לה תקבע את גודל הנזק של פציעתו של סקסטון.

4. לא יאומן, אבל ייתכן שחסרונו של מובלי יפגע בקאבס אפילו יותר מחסרונו של סקסטון

רק לעתים רחוקות חסרונו של רוקי יכול לפגוע עד כדי כך בשלמות הקבוצה. מובלי, בחירת הדראפט השלישית, קבע את עצמו כמעט מההתחלה כאחד המגינים הטובים ביותר, היכול להגן בפרימטר על STRETCG 4'S בסוויצ'ים, בנוסף להיותו RIM PROTECTOR כשהוא תופס עמדה בצבע. בנוסף, הוא קולע 14.5 נק' למשחק. קווין לאב יצטרך לנסות למלא את מקומו של מובלי. אולי גם לאורי מרקנן.

לפחות זוהי בעייה לשבועיים עד ארבעה שבועות.

5. קליי תומפסון ישחק את משחקו הראשון נגד סקרמנטו קינגס ב-20 לדצמבר

קליי תומפסון קיבל אור ירוק להתחיל להתאמן עם הווריורס 5 על 5.

הוא נשאל מתי הוא מתכונן לשחק את משחקו הראשון.

"שבוע מלפני קריסטמס", הוא ענה.

הלכתי ללוח המשחקים של הווריורס, ומשחק הבית היחיד שבוע לפני חג המולד +- יומיים הוא המשחק נגד הקינגס.

6. אז מה יקרה עם הליינאפ של הווריורס כשתומפסון יחזור?

Kerr will prefer to keep this standard starting lineup: Curry, Draymond, Klay, Wiggins and Looney

7. המאמן סטיב קר נשאל אם עכשיו שתומפסון חוזר עוד חודש הליינאפ יהיה קרי, דריימונד, קליי, ויגינס, ולוני. הוא הגיב שהוא לא נביא (אבל זה יהיה הליינאפ אם כי אולי לא מיד)

קליי יחליף את ג'ורדן פול בחמישייה כשוטינג גארד ברגע שהוא יהיה כשר לדקות ארוכות. זה יהיה הצעד הפשוט וה-OBVIOUS.סקף קרי

בינתיים סטיב קר כבר התחיל לחלק את דקות המשחק בין סטף קרי ופול כשהמטרה של המאמן היא לשנות את ההשתתפות של קרי על הפרקט מארבע הופעות יותר ארוכות לשש יותר קצרות כששתיים מהן תהיינה ללא פול – בתחילת הרבע השני והרביעי.

החלוקה של זמני ההשתתפות של קרי על הפארקט גרמה לכך שהוא משחק פחות עם דריימונד גרין. ב-2-2015-16 הוא שיחק עם גרין 91% מזמנו על הפ]רקט. העונה הוא משחק רק 70% מזמנו על הפרקט עם גרין, והמספר הזה יורד כל משחק. בנצחון קרליבלנד ביום חמישי סטף שיחק רק 17 מ-35 דקותיו על הפרקט עם גרין.

GP2.8 לא יאבד דקות כשקליי תומפסון יחזור אם הוא ימשיך לשחק כפי שהוא משחק!

נראה היה שהווריורס חיפשו מין NEW VERSION של ליאונרדו ברבוסה כבר כמה שנים. עם גארי פייטון 2 הם מצאו אפילו אחד טוב יותר הניכנס בתור 'האיש הששי' ומשפיע מיד על משחק הקבוצה. כמובן ש-GP2 הוא שחקן שונה מברבוסה. ברבוסה היה SLASHER שרץ WILD אבל קשה היה לסמוך עליו והוא גם לא היה מגןמ אחראי. CP2 הוא מגן אכזרי על הכדור, ריבאונדר מעולה, ואחד משחקני הכנף המסיימים הטובים בנמצא.

לפייטון יד 28.8 פלוס נט רייטינג. מאז שהוא נכנס לרוטציה הקבועה של הקבוצה, ומהמשחק נגד שיקגו ב-12 לנובמבר – –

starting with the home victory over Chicago on Nov. 12, Payton is a combined plus-133 in the plus-minus and has made 33 of his 47 shot attempts (70.2 percent).
אין כל סיכוי ש-GP2 ייאבד כל חלק מה-ROLE שהוא שריין לעצמו כשקליי יחזור וכשווייסמן יחזור.

9. עוד על ג'ה מוראנט: שחקן עם IQ כדורסלני מדהים

Morant is known primarily for his offensive prowess — he’s in the NBA’s top 10 in scoring, assists per game, double-doubles and player efficiency rating. The No. 2 pick in the 2019 NBA draft is averaging 25.9 points, 7.3 assists and 6.4 rebounds per game. The 6-foot-3, 174-pounder is also known for his high-flying posterizing dunks, his acrobatic layups and stunning blocks.

But what oftentimes goes unnoticed is Morant’s high basketball IQ. Thanks to a high-level recall and voracious film study, he is quite familiar with what every teammate is doing on the floor offensively and what his opponents are running offensively and defensively. Morant can be speedy on the floor with the ball, but he is also known to be methodically patient to allow plays to happen for either himself or a teammate.

I know what a lot of defenses are doing,” Morant told The Undefeated. “Knowing what they are doing on offense is pretty much what I do. It allows me to be steps ahead on the floor. Being a point guard, I have to be able to tell our coach and our team what I see on the floor.”

Jackson said he first realized Morant had a high basketball IQ while watching his college games at Murray State. He says it’s that basketball IQ that helps Morant figure how to score easier later in games and to find key spots on the floor for offensive success.


Grizzlies play-by-play broadcaster Pete Pranica says Morant had the best basketball IQ of any Memphis player he has been around in his 18 years with the franchise. Pranica added that Morant has a photographic memory of games he plays in. Tee Morant, his father, agreed with that by saying his son can recall every second he plays in a game. Los Angeles Lakers star LeBron James is known for having a similar mental skill.

Ja’s rookie year, we’re in Cleveland and I’m sitting on the team bus getting ready to go to the game,” Pranica said. “And I can hear him talking to a teammate recounting a particular play run at a particular time. And what impressed me about Ja is the recall of a particular play. It’s very LeBron-like that he can recount what he did, what the other nine guys were doing. What the first action was, what the second action was, how it was defended, and what the counter to the defense was.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 177 תגובות

    1. +מליארד
      הוא צריך לספוג השהייה ארוכה מאד על זה אבל סביר שיעדר משחק אחד בלבד.
      השבוע נפלתי כפרי בשל בידיים של LLL. לה-פיחס עלה ויצא לי מכל החורים. אדם קטן ומושתן.
      בהמה גסה.

      1. הכי גרוע זה שסטיוארט גם כן יהיה בהשהייה בגלל שהגיב כפי שהגיב בסערת רגשות.
        סילבר בטח היה רוצה שיגיש את הלחי השניה.

        1. סטיוארט גם ככה הורחק האהבל עמד מול לברון אחרי שקיבל אגרוף לפרצוף ולא הלביש לו פחד כמו כוסית והוא היה יכול לפוצץ את לברון ולקנות את עולמו בללל אגרוף ישר לפרצוף השיקצה היה נותן לו מעמד של אל אפילו מעל דלונטה הקדוש. השיקצה לא רגיל ששומרים עליו קשוח חחח המלך עצבני שירד לו הכבוד נותנים לשחקנים להציק לו חחח אם היו שומרים עליו כמו שצריך שחקן של 15 נק לא יותר. כל הקריירה קליר פאת נתנו לו בליגת הכדורסל הצורני

          1. שמעו כמות השטויות שאתה פולט אין מקום כבר בצטריפוגה , אילו סטרויאט היה נותן אגרוף הוא יכל להגיד בי בי לקריירה שלו , סטוריאט התנהג כמו דביל אמיתי רץ אחרי לברון דוחף מקלל זה מראה לא טוב לליגה. מה שהוא היה צריך לנקות את הפנים ללחוץ את היד ופעם הבאה שנלחמים על הריבאונד בטעות להחזיר אחת כזאת ללברון

        2. מבלי להוריד מהלכלוך של לברון, הייתי זורק את סטיוארט לכמה משחקים לפחות. הבנאדם איבד את זה ברמת רון ארטסט

    2. נו באמת, אם זה היה כל שחקן אחר (למעט, אולי ראסל ווסטברוק…) לא היית כותב את התגובה הזו.
      העבירה של לברון היא פלייגרנט 2 –
      הוא השתמש במרפק במאבק על מיקום.
      .
      ועדיין –
      רואים בבירור שזה לא היה מקרה של "חיפש לפגוע".

      1. חחחחחח 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        זה התגובה הכי טובה בהופס כמו השופטים של הליגה 😂😂😂
        לברון לא התכוון לפגוע 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        כמו המחבל אתמול בירושלים קנה נשק ונפלט לו כדור בטעות

      2. גיא ראיתי את המהלך כמה פעמים. הוא מאוד חיפש לפגוע. סטוארט מציק לו במאבק על מיקום ואז הוא פשוט מחליט שהוא מוריד לו מרפק. המרפק עצמו כבר לא היה קשור למאבק על מיקום והוא מגיע אחרי שהכדור של גרנט כבר נכנס לסל. לא יודע אם הוא התכוון לפרצוף שלו או לא אבל שחקן רגיל בליגה היה סופג על זה לפחות הרחקה ממשחק אם לא יותר (בגלל הפציעה המסוכנת שלה הוא גרם)

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            1. שמע זה ענק

            2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח2X

      3. אני ראיתי את זה בלייב ומציע לך שעד שלא תראה את הארוע מתחילתו ועד סופו לא תחווה דעה.
        זו היתה מנוולות לשמה בהגדרה הטהורה ביותר שלה אין לך מה להגן על לברון פה.
        גועל נפש.. מאבק מיקום עלאק. הכניס לו בומבה לפרצוף בכל הכח ובכוונה כדי לפגוע וכמה שיותר חזק.. ראית את הפרצוף זל סטיוארט? נראה לך שזב קרה במקרה? ולא זה לא שנאת לברון הייתי כותב את זה על כל שחקן אחר שהיה עושה דבר כזה

        1. יכול להגיד לך גם שבמשך כמה דקות לא היה ברור מה שקרה שם אבל זה היה מטורף לראות את הפרצוף של סטיוארט וכמויות הדם ואת הקריזה שנכנס אליה. ראו שהוא מחפש את לברון להחזיר אבל לא היה ברור למה. חשבתי בהתחלה שהוא סתם חמום מוח אבל כשראיתי את הריפליי הבנתי. חושב שרוב השחקנים היו מתנהגים כמוהו.

        2. נו מה? הוא כבר הסכים.באותה מידה מציע שתקרא את התגובות מהתחלה עד הסוף לפני שתחווה דעה.
          הוא כבר הסכים שזה מכוון די מזמן.

          1. לא קורא 100 תגובות רושם בצד ואחר כך מגיב (אתה כן?). אני רואה תגובה שהיא בולשיט (סליחה גיא חושב עליך רק חיובי אבל זה מה שקרה במקרה הזה) ומגיב. ראיתי אחר כך שהבין שהוא טועה. דרך אגב מעריך כל אחד ואחד פה זה לא אישי אבל לפעמים הצרור מהנשק האוטומטי לפני שבכלל רואים זה בוא נגיד מעצבן. עוד משהו.. בגלל שראיתי את הכל בלייב – וזה היה באמת מגעיל ברמות שבאמת לא זכורות לי – חלק מהעניין זה אמוציות. זה היה פשוט סרחון כל כך גדול שאני לא מסוגל להבין את מי שמסוגל "להבין" את זה. סורי. לא חשוב אם זה היה מתוכנן על ידי השיקצה (אני מאמין שכן) או סתם התקף עצבים. זה פשוט מסריח ברמות מנוולות שמחייבות תגובה. נקודה.

            1. לא ראיתי שמישהו היה מסוגל להבין את זה. הויכוח היה לגבי האם זה היה מכוון או לא והאם הוא חיפש לפגוע. יש בעולם אנשים שהם פחות אגרסיביים והם מתחילים מתוך נקודת הנחה שבנאדם סביר לא מנסה לפצוע אחרים בצורה מכוונת – הלוואי וכולם היו כאלה.
              אני מסכים איתך לגמרי אבל שזה היה מכוון ושלברון ניסה לפגוע – בטח לא סתם להשתחרר או לייצב את עצמו. נראה לי שהוא הופתע מאיפה שזה פגע, אבל אלו לא ממש נסיבות מקלות.

            2. מסכים ב 100 אחוז. אני גם בהתחלה לא הבנתי מה הסטיוארט הזה משתולל. חשבתי סתם איזה חמום מוח ממוצע – (דרך אגב כנראה שבגדול הוא כן חמום מוח) שמשתולל. אבל אחרי כמה דקות שהראו בריפליי מה לברון עשה לו וואלה הזדהתי איתו. עזוב נו זה היה מכוון לגמרי. טוב לא משנה העניין מוצה עד תום ניכה ונראה מה העונשים ששניהם יקבלו. תודה בכל מקרה

  1. חתיכת מהומה, אין ספק, כבר הרבה זמן שלא ראיתי דבר כזה. סטיוארט באמת איבד את זה. אבל קשה לי להאמין שזה היה מתוכנן, לברון לא עושה דברים כאלה למיטב זכרוני לפחות.
    .
    מבאס הסיפור של קליבלנד, נקווה שיחזרו למיטבם כבר העונה.
    .
    פיזור הדקות של קרי מעניין, ויכול להשפיע גם על הדקות של קליי. גם העובדה שהם מסתדרים טוב בלעדיו, לפחות בינתיים, מעלה את השאלה עם מי ומתי הוא צריך לשחק, לפחות בעונה הסדירה. קבוצה מצוינת שמעלה את קליי תומפסון מהספסל היא קבוצה שקשה מאד לנצח.
    .
    גארי פייטון יודע לשחק הגנה??? לא ראיתי את זה בא 😉
    .
    בעניין מוראנט – ראיית משחק זה טוב, בסקטבול אייקיו זה מצוין, אתלטיות זה אחלה, אבל לא לשכוח לעבוד על הקליעה, שלא יגמור כמו ראסל בננה בציריך.

    1. סיוטארט איבד את זה? 😂😂😂😂😂 הבן אדם חטף אגרוף לפרצוף סתם כי למלך לא היה נוח המאבק על הריב 😂😂😂 וכנראה גם שמרו אותו כל המשחק חזק הוא לא רגיל לזה. גדל בליגת קליר פאת. סיוארט איבד את זה? 😂😂😂😂😂 היתתי מפרק ללברון את הפרצוף הכעור שלו במקומו הדביל נעמד פייס טו פייס ולא היה לו ביצים לפרק את לברון

    1. חביבי, סטיוארט זה שחקן שנלחם על החיים שלו בליגה. אם הוא הולך על חיסול חשבונות מהסוג שהזכרת נגמרה לו הקריירה. לצאת גבר זה חשוב, אבל לגמור קריירה בגיל 34 עם עוד כמה מליונים בבנק זה יותר חשוב.

      1. צודק
        מניח שהסוכן יסביר לו ובסוף תהיה סולחה.
        מה עם הנו-טיים-לורד שלך אברי? אתה עדיין חושב שהוא תפוח זהב?
        הקבוצה מסתדרת לא רע עם הוויליאמס השני, פחות ריבאונד וחסימות אבל יותר שלשות.

        1. אני חושב שהחוזה שלו יותר מהצדיק את עצמו. שיחק מצויין עד עכשיו וכנראה ישחק הלילה מול יוסטון. אתה חושב אחרת?

          1. לדעתי, יצדיק את עצמו אם ישמש בתרייד עתידי שיביא ביג מן טוב. הוא השחקן הפציע ביותר בבוסטון ושחקן חד מימדי בלי יכולת לשמור על סנטרים שיוצאים החוצה שלא לדבר על שלשות.

  2. מעניינים (לפחות אותי) טיפה יותר מאשר הלייקרס –
    הסאנס.
    קיבלנו את דנבר ללא יוקיץ, ולשם שינוי ניצלנו זאת עד תום.
    הפעם זה הספסל שנתן את הריצה שגמרה את המשחק. קמרון ג'ונסון נתן את משחקו הטוב ביותר העונה, כאשר ברבע הראשון הוא עולה מהספסל והופך משחק צמוד לרבע של 48 נק' לסאנס והפרש 20בסיומו של הרבע.
    ריצות כאלו ראינו בעונה שעברה בתקופה הטובה של הסאנס,
    זה משמח לראות כזו שוב.

  3. תודה על המעורב מנחם.
    המרפק של לברון… וואו.
    https://www.youtube.com/watch?v=jVuO7dUaUZ4
    מכוון לחלוטין.
    יש את הסרטים האלה על כוכבים מזדקנים ושחצנים שנעדרים כל מודעות עצמית חושבים שהם עדיין מגניבים. כמו ספיינל-טאפ. או שטויות של ויל פארל.
    זה הלייקרס שנת 2021.
    *
    אגב, הם הקבוצה שחוטפת הכי הרבה נקודות בליגה בצבע. זה עם ביגמנים שנחשבו לשחקני הגנה טובים עד עילויים. דייויס, דיאנדרה, דווייט האוורד… אמנם דווייט האוורד היה שחקן ההגנה כשחלק מהשחקנים בליגה עוד היו ביסודי אבל עדיין היית מצפה שהוא ייזכור משהו.

    1. יכולים להיות לך אחלה גבוהים ושומרים, אבל אם הרוטציות ההגנתיות גרועות אז זה לא ממש עוזר לך שהגארדים מבלפים בהגנה.
      בשלב מסוים אותו גבוה הגנתי לא יכול להיות בכל מקום והוא מתעייף או שנמאס לו "לשמור לבד".
      הווארד כבר איטי ופחות אתלטי ממה שהיה בשיאו, כל גארד זריז היום משאיר לו אבק. הוא טוב מול שחקנים כבדים. דיוויס הוא הברומטר של ההגנה, אבל לפעמים נראה שהוא עשוי מפלסטלינה וגם נראה שהוא פחות מתאמץ בצד הזה של המגרש

      1. מילא גארדים שעוקפים אותם. טאונס הוריד עליהם 29 כשלפני ואחרי ג"ס והקליפרס הראו שהן יכולות לעצור אותו. גם פורוורדים (אמנם מהירים) כמו טייטום ויאניס התעללו בהם.
        במשחק הראשון של העונה ביאליצה נראה כמו אולסטאר מולם ומאז לא שיחזר את זה.
        אבל מסכים שבכדורסל המודרני זה גם חילופים ובהחלט לא רק שחקן ספציפי.
        אז בגדול זו גם אשמת הGM וגם אשמת המאמן?

        1. הלייקרס זה קומדיה כולם אשמים. דיוויס הכי פחות. אם אתה מביא שני חורים שחורים בהגנה כמו ראס ולברון שהשני צריך גם לואד אתה חייב למלא מסביבם רגליים צעירות שלוחצות שיכולות לשמור ולסגור את החורים שלהם ולא גופות כמו דוויט ודיאנדרה שאין להם רגליים להזיז. דוויט בקושי יכול כבר להטביע לוב. לא מבין למה מאליק מונק לא משחק יותר. טאקר ומונק זה סבבה גם קולעים גם רצים אבל הם לא שחקני הגנה

  4. לברון צריך להיות מורחק
    סטוארט משוגע , משתולל כמו מוכה כלבת
    יש לו גם עבר של התנהגות בעיתית מול שחקנים אחרים
    צריך עזרה נפשית , שיתקשר לפסיכולוג של בן סימונס לא נראה לי שהוא עובד יותר מדי

  5. המרפק של לברון בהחלט מכוון ומדובר ללא ספק בפלייגרנט 2.
    לא חסרות מכות כאלו במהלך משחק כדורסל (לפרטים קראודר וג'יי אר סמית…), חלקן מכוערות יותר וחלקן פחות, חלקן זולות יותר וחלקן פחות.
    הרחקה מוצדקת, בטח עם כל המצלמות והריוויואים שיש היום ב-NBA.
    כנראה בגלל שזה לברון אז כמות ה"וואו וואו וואו" גדולה מהרגיל… הרי שיוקיץ' החזיר למוריס הוא היה "גבר גבר" ושכחו מזה אחרי כמה ימים.
    כדורסל הוא משחק אגרסיבי ולפעמים חוטפים ולפעמים מחטיפים… השאלה היחידה היא מה יהיו ההרחקות הבאות וגם ככה עוד שבוע ישכחו גם מזה.

    1. מה הקשר למקרה של יוקיץ. יוקיץ הגיב וגם לא פתח לו את כל הפרצוף. החזיר באותו מטבע. פה זה מה שנקרא מכה מלוכלת. מכוון לחלוטין בגלל זה הוא מישר את היד.
      משום מה עוד לא ראיתי זווית ממש טובה של הפגיעה אבל נראה לי שהוא פגע בו עם האגרוף ולא עם המרפק.

            1. התנועה של היד היא לא של בוקס אאוט לריבאונד, היא של ניסיון עלוב לתת סאקר היט שלא סגור על עצמו אם זה מרפק או אגרוף, יצא לו באמצע. אז או שהוא לוחם גרוע שגם בהפתעה ובלי הגנה לא יכול לכוון ספיניג אלבוו כמו שצריך, או שהוא לוחם גאון ורצה רק לדמם אותו קצת ולא לגרום לנוקאוט. בכל מקרה מהלך מלוכלך. ההשוואה צריכה להיות לברון מול מוריס ויוקיץ מול סטוארט, כמתחילים ומגיבים. יוקיץ יצא מלך כי החזיר באותה מטבע לסאקר סקרין מלוכלך. סטוארט יצא טמבל באמוק. א, היתה לו הזדמנות ישירה להחזיר ללברון ולצאת מלך כמו יוקיץ, הוא ויתר עליה ואז המשיך בהצגות תחזיקו אותי תחזיקו אותי שחוץ מלהגדיל את הקנס וההשעיה שלו לא הובילו לכלום.

            2. שרת צריך גם לזכור את המעמד והמראה הגופני של יוקיץ, יוקיץ הוא סופרסטאר על, הליגה לא שופטת אותו בצורה דומה לשני שחקנים אחרים. יוקיץ יצא גדול מבחינתי.
              .
              לעומת של סטוריאט ההוא עשה טוב שלא נצן אגרוף ועשה טעות שעשה את ההצגות המפגרות האלה הוא הי צריך לחכות ובטעות לתת ללברון מכה מלוכלכת באחת המהלכים.

              ,
              קרב אגרופים בין שני שחורים פנים מול פני לא מצטייר טוב בטלוויזיה בתוכנית שמתאימה לילדים, ומרחיק אוהדים מענף, איזה הורה יקח את הילד הקטן שלו לראות משחק nba שכל מה שהוא שומע זה קללות ומכות?

            3. צודק, יש הבדל גדול בין אגרוף לפנים עין תחת עין לבין דחיפה. ותכלס אם לא היה מגיב כמו טמבל לברון היה מורחק הרבה יותר מהר אז גם לא היתה לו אפשרות להחזיר, וייתכן שהמומנטום היה שונה ומונע מהלייקרס את המהפך. לברון מלוכלכך, סטוארט טיפש עם בעיות שליטה בעצבים.

  6. השאלה מתי עושים טרייד על לברון? הקבוצה נראית הרבה יותר טוב בלעדיו, ראסל ודייויס פתאום חזרו לחיים ונראו הרבה יותר שמחים ומחוברים בלי הדושבאג הזה.
    מקווה שישעו אותו לכמה משחקים שייתן לראות מה יוצא מהשילוב ראס דיוויס. נראה לי אחלה שילוב, בלי האווירה הרעה שמשרה לברון, ראס יכול להפוך את דיוויס לשחקן של 40 בערב. תחשבו מה הוא עשה מאדאמס. ודיוויס יסדר לראס 20 אסיסטים במשחק.
    נראה שבלי לברון שעושה בית זונות בהגנה פתאום יש הגנה בלייקרס, פתאום דיוויס מתאמץ. זו אמנם רק דטרויט שמתעקשת להפסיד (לברון יצא טמבל פעמיים) ועדיין ראו דינמיקה אחרת, הרבה יותר משוחררת והרבה יותר כדורסל.

  7. לא יודע מה עם לברון אבל סטיוארט יכול בכיף עכשיו לעבור ל NFL. הבנאדם חומק מהשומרים שלו, חותך דרך כל מי שמנסה לעצור אותו והיה ממש ממש קרוב לטאצ'דאון.
    אולי בכלל הוא האיש שיזניק את נבחרת הרוגבי האמריקאית לגבהים שלא הכירה.
    קצת אימונים והיה מגיע ללברון לפנים
    🙂

    1. זה בדיוק הרושם שקיבלתי כשראיתי אותו לראשונה במכללות.
      וגם כתבתי את זה אז, הבנאדם לא יצליח לממש את יכולותיו במקצוענים.
      הוא איטי מדי, הזריקה שלו קלה מדי לחסימה, שומרים גדולים וחזקים / זריזים, שהם לא ילדים קטנים פשוט ינטרלו את כל יכולות הקליעה שלו.

  8. אף אחד לא מדבר על זה אבל אנדרה דראמונד ירד מ28 מיליון ל2 מיליון גם ביכולת שלו 😂😂😂 איזה גופה הוא חשבתי יהיה לנו מחליף סבבה בסנטר אבל הוא גם לא מחליף סבבה הבן אדם כאילו שכח לגמרי לשחק כדורסל. צארלס באסי טוב ממנו וכדאי לפילי לתת לו לשחק יותר.
    פשוט הופתעתי לראות איזה פח הוא נהיה

      1. כן גם אוטו פורטר אבל אצלו ראו את הדעיכה ביכולת עוד שהיה לו את ה28. דראמונד ירד ישר עם החוזה חחחחחחחח
        נראה לי דראמונד דוגל במשפט שלי משלמים לך מינימום תעבוד מינימום, משלמים לך מקסימום תעבוד מקסימום :). הבעיה שהוא משחק כמו 2 דולר כמעט ברמה של דוויט (ואיך שמחתי שהעפנו את דוויט…)

  9. תודה מנחם. מוראנט נתן עוד קפיצת מדרגה מרשימה העונה, רק שהוא חייב עוד מישהו לידו שיעשה את זה בשביל שממפיס תתקדם. טריפל J / ברוקס

  10. מניח שעכשיו הליגה תצטרך להשעות את עצמה לשבועיים, וסטיוארט יצטרך לשלם ללברון פיצויים על השריטה שהאף שלו גרם למרפק שלו. מה לעשות, יש חוק חדשה, ומי שחוטף מכה מלברון משלם.
    תודה רבה על מעורב מדמם

  11. יהודה שישליק הגיע לקבל חיסון בקופת חולים, מפחד פחד מוות ממחטים
    שאל את איגור האח הסובייטי אם אפשר בטוסיק?
    בטח, אמר לו איגור, אתה לא כל כך טעם שלי אבל אני זורם עם מה שבא

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אני מוגבל בכמות החיתים אחרת היית מקבל מסך שלם…..

  12. לברון עשה לסטיוארט פגע וברח
    לא ככה מתנהגים
    מומי פעם היה במשחק רחוב באל איי
    אנשים חטפו שם כדורים מנשק אוטמטי לעכוז על פחות מזה
    מרפק כמו של לפלופ יכל לגרום למלחמת כנופיות בקומפטון ובאיסט אל איי

  13. איזה מלך לברון, אפילו כשלא מתכוון מתלבש לו…
    .
    אולי אני ציני מדי, אבל כל הזמן שסטיוארט שיחק אותה 'תפסו אותי' היה נראה לי שהוא בעיקר חושב על כמות העוקבים שתהיה לו בטוויטר

    1. לא כיוון לשום כתף, היד שלו היתה נעולה מעל הכתף של סטוארט, המטרה היחידה האפשרית היא הראש. פלגרנט 2 אוטומטי בלי לחשוב, ולדעתי 3 משחקי הרחקה. לתת בומבות בהפצעה במגרש כדורסל זה הכי מלוכלך שיש.

      1. לדעתי לא כיוון לראה. אבל זה נראה מאוד במודע ואין שום סיבה לא לתת פלייגרנט 2 על זה בכל מקרה, גם אם התוצאות פחות מדממות.

    2. מסכים, לברון ניסה להשתחרר, והגזים בעוצמה, נראה קצת לחוץ שהוא הולך ליפול.
      בכלל לא התכוון לפצוע או משהו כזה, סתם עסק שהסתבך

        1. התכוון להדוף או להילחם ונראה לי שהיה בלחץ בגלל שכמעט נפל. לא התכוון לפצוע, נראה לי שאנחנו מסכימים על זה, הוא די נדהם שהיתה פציעה של חתך.

        2. התכונן להכות ולפגוע
          הדם זה כבר סיפור אחר
          היה אגרוף ואמה כמו ששי אמר.
          חד וחלק רצה לפגוע.
          כשאדם עצבני הוא לא תמיד שולט בתגובות. גם אדם הגיוני יכול לצאת מהכלים ולברון פשוט איבד את הפאסון כשסגרו אותו. התגובה היתה מכוונת למרות שהתוצאה לא.

      1. זו הייתה הגנה עצמית אמר כל גבר מכה אי פעם. תגיד שחר אתה רציני? משפטים מהסוג הזה אלו בדיוק משפטים מהסוג שמצדיק אלימות (ולא משנה מאיזה סוג אגב. קוראים לזה מינמליזציה)

    3. אני מת על הלברון, אבל חייב להיות נאמן למה שעיניי רואות, תסלחו לי חברים, הוא כיוון במודע מרפק לכיוון הפנים תוך ידיעה שהוא במאבקי ריבאונד, IMHO זה מכוון לפנים במסווה

        1. זה התחיל מהצד של האמה לכיוון הגבה והמשיך עם כף היד המאוגרפת לשפה. תנועה שמצביעה על כוונת זדון חד משמעית. יש טכניקות
          רבות לפגוע במהלומות, המרפק והזרוע הן חזקות
          לא פחות מהאגרוף, מהלך מלוכלכך. לדעתי זה די ברור הכוונה מהתנועה הלא טבעית של היד של לברון, זו לא תנועת בוקס אאוט, אתה לא מצליף את היד ככה שאתה סוגר לריבאונד

          1. שחר אני חושש שאתה מסתכל בעיניים ווישפיליות, תראה מחדש, איזה יציב הוא אחרי המכה, לא פחד ליפול ולא בטיח, היתה לו שליטה אבסולוטית מודעת על גופו בתור אתלט על.

            1. ברור שהוא טעה, היה לא בפוקוס מכל מיני סיבות, אבל עם זאת לא התכוון לפצוע. זו תנועה סופר מהירה, אי אפשר לצפות מה יקרה. ניסה לנער מעליו את סטיוארט בצורה מוגזמת. בהחלט מיותר

            2. הוא לא ניסה לנער, הוא ניצל את הרגע לחבוט לו בפרצוף בשיא הכוח.
              זה ברור ב-1000%.
              התנועה סופר מהירה עקב כך.

    4. אם זה כל אחד למעט לברון (או ווסטברוק…) לא היינו בכלל מתעסקים בזה.
      .
      פלייגרנט 2 ברור. לא יותר.
      .
      (משעשעות הפרשנויות אודות "האגרוף". כל מי שאי פעם בחייו נתן או ספג אחד כזה יודע לזהות בדיוק מה זה לא היה)

      1. מעולם לא הלמתי מרפק מכוון לפנים של מישהו. אולם נתתי עשרות אלפי אגרופים ומרפקים מסובבים לתוך פדים בג׳ים מוי טאי אוריגינל בתאילנד, וסגרתי לריבאונד אינספור פעמים בליגות הנמוכות בארץ, אני לא גו רוגן, אבל יודע להבחין בין סגירה לריבאונד לבין מרפק מכוון שהתלבש עקום.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      כולם יודעים את האמת גם השחקנים. זה האמת שבשתיקה. התאגיד שולט והשחקנים יודעים את מקומם הם חלק מהשואו לשרת את התאגיד בלבד.

      אני חוזר ואומר מי לעזאזל ישמור עליו? שיקפיצו את דן מארלי 🙂

          1. זה לא נובע מגזענות לדעתי ככה מתייחסים ללבנים הם נחשבים פחות טובים וקשוחים בכדורסל מבחינה תדמיתית אצל ההוד והלבנים צריכים להוכיח יותר כדי לקבל כבוד. זה טבוע שם. לכן זרקו ללוקה את הוויט בוי כי הוא השפיל אותם במשחק שלהם. הלבן לקח אותם לבהיס, לכן הוא גם יקבל בהמשל את הכבוד כמו שבירד קיבל. הרי זה משחק של שחורים והם באים לזה בדומיננטיות מנטלית.

            1. אם ככה מתייחסים ללבנים (או שחורים) אז זו כן גזענות. בהגדרה של זה.
              לדעתי בירד קיבל את הכבוד כבר על ההתחלה כי הלבנים בבוסטון באותה תקופה ממש רצו "תקווה לבנה".
              פשוט אומה של דפוקים. כולם שם.

            2. גזעניים בצורה שלא ייאמנת רוב השחורים מסיבה זאת, הליגה הולכת גם לכיוון כזה, גיילן בראון התעקש על מאמן ״שחור״ , הליגה עשתה פרצופים שהמאמן של מינסוטה הלבן נבחר ..אם זה לא גזענות אני לא יודע מה כן.

            3. נו בוא נחזור לזה
              .
              "גיילן בראון התעקש על מאמן ״שחור״ , הליגה עשתה פרצופים שהמאמן של מינסוטה הלבן נבחר"
              .
              איפה ראית את זה? ולמה לוק וולטון לא הוחלף במאמן שחור לפני שנתיים?

            4. הכתבה שאשך פרסם, אשך אם תוכל להביא שוב את הכתבה הנפלאה הזאת , של הניו יורק טיימס, הליגה השנה נתנה הוראה לחפש מאמנים שחורים.

            5. https://www.google.com/amp/s/www.haaretz.co.il/amp/sport/nba/.premium-MAGAZINE-1.10361623

              אור בשבילך והציטוטים הנבחרים:

              “ המשרה בבוסטון התפנתה ביוני, כשהסלטיקס הודיעו שבראד סטיבנס, מאמן הקבוצה בשמונה העונות האחרונות, יהפוך לנשיא החדש לענייני כדורסל. ג'יילן בראון, אחד מהכוכבים הצעירים של הסלטיקס, אמר לאחרונה בריאיון ל"אנדפיטד" שהוא ביקש מהקבוצה למנות מועמד שחור ואמר שהייצוג מאוד חשוב לו. "שחקנים ביקשו, דרשו ורצו לראות יותר אנשים שנראים כמוהם", אמר אודוקה והוסיף: "אני חושב שהמשקל באימון עבר מלסמן איקסים על הלוח ותוכניות משחק למערכות יחסים. ולמאמנים שחורים יהיה קשר תרבותי טבעי עם השחקנים שלהם".
              .
              בהצהרה לאחר מינויו של כריס פינץ' למאמן מינסוטה הביע ארגון המאמנים "אכזבה" מתהליך החיפוש של הקבוצה. "האחריות שלנו היא להצביע על כך שארגון נכשל לבצע חיפוש יעיל ושקוף של מועמדים ממגוון רחב של רקעים מגוונים", נכתב.

            6. סבבה אז שחורים רוצים לראות יותר מאמנים שחורים, לזה אתה קורא גזענות?

            7. ברוך. אני די מבין אותם מהצד השני:
              "מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור למרות 16 שנים בהן שימש כעוזר מאמן, לא הצליח למצוא עבודה כמאמן ראשי ב-NBA".
              זה שהלבנים בארה"ב הם רק ענייניים… יש שם גם מספיק בעלי קבוצות שרוצים הנהלה ש"נראית כמוהם" כמו שיש שחקנים שרוצים מאמנים ש"נראים כמוהם".
              באיזשהו שלב צריך להגיד לאמריקאים שלשאר העולם הם כולם נראים אותו דבר ושירגיעו.

            8. התכוונתי – זה לא שהלבנים בארה"ב. נשמט "לא" מאוד חשוב.

            9. אתה צוחק כן? אני רוצה לראות רק עובדים לבנים אצלי כיוון שהם נראים כמוני ואם יהיה מועמד שחור או לבן אני אבחר בלבן אוטמטית זה גזענות?

            10. אור ברוך צודק גיילן בראון רוצה להיות מרטין לותר קינג הוא והשיקצה באותו ראש. הוא רצה מאמן שחור הוא מאד מיליטנטי והייתי מהמר שגם גזען לא קטן.

              גם לגבי מיניסוטה הוא צודק הייתה דרישה למאמן שחור. אם ווגל יפוטר מתישהו הוא גם יוחלף בשחור כמו וולטון שהוחלף בגנטרי.
              בעצמם בליגה משחקים כרגע ב WHITE SURVIVER 🙂

            11. וכמה שנים ניק נרס אימן עד שהוא קיבל עבודה בNBA? כמה שנים בקי עוזרת מאמנת ואף אחד לא סופר אותה למה? אני יכול להמשיך.
              .
              אתה מבין ומקבל גזענות, לא אומר שזה צודק או בסדר.

            12. אם יהיה מועמד שחור או לבן אני אבחר בלבן אוטמטית זה גזענות?
              כן.

            13. זה לא גזענות זכותו של אדם להעדיף משהו מסויים. אם אתה אוהב אישה לבנה יותר משחורה אתה גזען? אם אתה אוהב קינדר בואנו שחור על קינדר בואנו לבן אתה גזען? זכותו של כל אדם לאהוב מה שבא לו. לא חייבים דין וחשבון לאף אחד

            14. אם אתה מתעקש לדעת אז ניק נרס חמש שנים עוזר מאמן בליגה לפני שמונה להיות מאמן ראשי. רוצה לנחש כמה אודוקה?

            15. ברוך, יש הבדל בין הדוגמה שלך לתיקון של תת-ייצוג

            16. שמעון – יש הבדל בין להימשך לנשים עם מראה מסוים לבין לקחת או לא לקחת אנשים לעבודה על סמך המראה שלהם במקום על סמך כישורים רלוונטיים.

            17. צודק ג'ון, כל הכבוד שהיה לי לאומה התנדף ב 15 השנים האחרונות.

            18. טז"מ, הרגת עם הקינדר, אתה גזען קטן, אבל אל תדאג גם אני וגם השאר. אתה בחברה טובה.

            19. טוב, היה ברור שאני אשבר ואגיע לזה מתישהו.
              עבור עשרים המאמנים החדשים האחרונים שקיבלו משרה בליגה (11 לבנים, 8 שחורים, 1 זר)(או החל מ2017) ממוצע שנות הנסיון בליגה לפני קבלת המשרה הוא:
              5.8 שנים עבור לבנים ו10.4 עבור שחורים (ו17 לאיגור)
              אם מכניסים לנסיון שנות משחק ואימון במכללות משמעותיות וקבוצות ליגת פיתוח מקבלים נסיון של:
              12.2 שנים עבור לבנים ו15.4 עבור שחורים (איגור נשאר עם 17)
              ואם בכל זאת יש המעוניינים לטעון שהמינויים השנה דווקא היו גזעניים יותר או במיוחד אז הנסיון הממוצע של 5 המאמנים השחורים שמונו השנה עומד על 9 שנים ו16.2 עם שנות משחק

            20. למה אתה מתאמץ. תקבל תשובה שניסיון זה אוברייטד ומה זה בכלל קשור.

            21. כי חלק מהטענה שלו הייתה שלוקחים מאמנים שחורים על פני לבנים בעלי יותר נסיון מהם כי גזענות. כרגיל המציאות מראה שזה שקר עלוב.

            22. וחוץ מזה מסכן איגור שחיכה 17 שנה להזדמנות ולקחו ממנו את לוקה

            23. כן אתה מפספס את הנקודה, שזה לא יזיז להם. ואתה צריך לרוץ ולבדוק מלא נתונים. פשוט בזבוז זמן. נקודת המוצא היא שהכל אחיזת ושהגזענות היא כלפי הלבנים. לך תוכיח שאין לך אחות עכשיו.

            24. חגי הוא לא עונה להם בפרטי
              אני קורא שקט ומאוד שמח לקרוא את הנתונים במקום סתם הערכות

            25. צודק. והאמת שגם אני שמח לקרוא את הנתונים זה מוסיף הרבה.

            26. אכן לא עונה בשביל להזיז להם

            27. ת'וג, גם אני שמח שהבאת נתונים.

  14. אם לברון יקבל עונש מצחיק (ולמישהו יש ספק שהוא יהיה מצחיק: גג הרחקה למשחק ועוד על תנאי + 10 סנט), הוא יהפוך לפרויקט של הליגה.
    כל מגן עכשיו יעלה למשחק כשסטויארט וחוסר הצדק הכל כך עמוק הזה יושב לו בראש ומזמזם.
    לדעתי, לא ראינו עדיין את כל הסיפור.
    לברון הולך לאכול הרבה ח%^, שהוא בישל לגמרי בעצמו.
    הנזק העיקרי הוא למורשת שלו, אולי הדבר הכי חשוב לו עכשיו לבניית המקפצה לקריירה פוליטית (מושל קליפורניה זאת מטרה יותר ריאלית מנשיאות ארצות הברית).
    זה לא שכוכבי על כיסחו שחקנים על המגרש בעבר:
    קארים הוריד זאת קן בנסון ששיחק מלוכלך עם אגרוף ששבר לו עצמות בפנים והורחק לתקופה ארוכה.
    https://www.youtube.com/watch?v=aN57mvDICXw
    לתקופה ממושכת קארים נחשב האיש הרע של הליגה. אדם נטול חמלה, חיוך או סימפטיה. זה לא מנע ממנו חתיכת LEGACY (אם כי שמו נעדר מדיוני ה- GOAT שלא בצדק אולי גם בשל התדמית הרעה שלו).
    לארי בירד ביצע המון פאולים מלוכלכים שהיו זוכים היום לעבירה מכוונת ולהרחקות, אבל זה היה הכדורסל אז בשנות ה – 80. זכורה
    במיוחד הקטטה מול הדוקטור. מאלון תפס אז את בירד, כדי שהדוקטור יוכל להכות אותו חופשי.
    אף אחד היום לא זוכר את זה לגנותו של בירד או של דוקטור ג'יי.
    https://www.youtube.com/watch?v=wZLdo5jsk-U

    1. לברון נאבק בצורה מוגזמת, אבל הפציעה זה תאונה, לא התכוון לפצוע.
      זה לא משהו שלא רואים במשחקים, פשוט זה לא נגמר בחתך ודם בדרך כלל.
      זה לא יחתים את המורשת שלו, הוא נחשב שחקן קשוח למדי, רק פה זה הסתבך בטעות בגלל הדימום.
      קארים לא הורחק אז אגב, הוא פשוט שבר את היד ולא שיחק חצי שנה, ואף אחד היום לא חושב שהוא שחקן אגרסיבי

        1. הוא הדף אותו עם האמה ולא התכוון שזה יהיה חתך עם דם. לדעתי נלחץ כשכמעט נפל לרצפה ולכן הוציא מכה עם האמה השמאלית

          1. אם אתה נופל אתה מנסה לתפוס את מי שלידך, לא מוריד לו בומבה.
            באמת נראה מופתע מאיפה שזה פגע אבל משפת הגוף לא נראה לי שהוא היה מאוד מתנצל. יש מצב שאפילו חימם את סטיארט עוד קצת עד שסטיוארט איבד את זה…

          2. זאת לא הדיפה, זאת חבטה, ומאוד מהירה וחזקה, דווקא זה שהוא פספס בזוית החבטה גרמה לכך שהחבטה שיפשפה צבטה את חלקי העור בפנים וגרמו לחיתוך ודימום במקום לזעזוע מוח ואולי איבוד הכרה. דימום רק נראה מפחיד אבל הרבה פחות נורא מאשר אם עוצמת החבטה היתה יותר אנכית לכיוון הראש. בכל מקרה אין לי שום ספק שלברון ניסה לחבוט

            1. מישהו כתב בתגובה לסירטון ביוטיוב – באיזה מצב בכדורסל אתה משחק עם אגרוף קפוץ? אף פעם. אין מצב כזה בכדורסל שתעשה אגרוף. לברון עשה את האגרוף רגע לפני שהוא חבט לו בפרצוף מתוך כוונה מלאה.

  15. וואו, איזה אירוע.. אפשר לראות בסרטון איך AD כמעט הצליח להיפצע גם כשלא היה מעורב בכלל- שני אנשים נפלו עליו בניסיון ההסתערות הראשון של סטיוארט.
    בניסיון ההסתערות השני וחסר הסיכוי זה כבר נכנס לאינסטנט קלאסיקס.

  16. מנחם מעורב נפלא. מרוב שהייתי עסוק בלברון כמעט ופיספסתי מעורב באמת מצוין. אבל הנה השלמתי. לגבי קליבלנד קודם כל מסכן סקסטון הוא בעונת חוזה אבל לדעתי – קליבלנד לא פחות מניצלה – הוא היה דורש מקס או קרוב לזה ולדעתי אין צורך לתת לו את זה.
    . אני חושב שהוא שחקן טוב אבל אני לגמרי על העגלה של גארלנד לא שלו. אני די בטוח שכשמובלי יחזור ואני מניח שהוא יחזור טוב אף אחד לא ירגיש בחסרון של סקסטון והם יחזרו להיות פקטור במאבק על הפליאוף במזרח. אותי קליבלנד לא הפתיעו בכלל השנה.
    לגבי הלוחמים באמת דילמה עם פול. אבל אם קר יכניס אותו לרוטציה גם כסקנד גארד וגם כפוינט גארד כמחליף לפרקים של סטף ושל קליי זה יכול להיות מושלם. בכל מקרה אני הבחנתי שניהול הזמן של קר לגבי סטף שונה מבעבר נתת פה הסבר מעניין לזה. האמת שפול כל כך טוב שהתחלתי לחשוש מהחזרה של קליי שזה השחקן שאני אולי הכי אוהב בליגה.
    לגבי מוראנט אני על העגלה שלו עוד מהדראפט וחשבתי שהוא היה צריך להיבחר לפני ציון. הוא באמת משהו מיוחד מאוד. חבל שהצוות שמסייע לו בממפיס לא משהו אבל לדעתי: דילן ברוקס (שמשום מה אני לא סובל אותו – אין לי מושג למה – אבל הוא שחקן מעולה) ו JJJ אם יכנסו לכושר ממפיס תהיה בפליאוף ואולי גם לא דרך הפליאין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט