לאמלו מול מוראנט, מיאמי שוב נגד הוויזארדס ולילארד רוצה לחזור לדרך המלך ברצף משחקים פנטסטי/ עידו רבינוביץ

לאמלו מול מוראנט, מיאמי שוב נגד הוויזארדס ולילארד רוצה לחזור לדרך המלך ברצף משחקים פנטסטי/ עידו רבינוביץ

ניו יורק ניקס (7-8) – יוסטון רוקטס (14-1), 00:00

המשחק המוקדם בליל חצות מציג את הניקרבוקרס מבירת הסחר העולמית שישמחו להישאר מעל מאזן חצוי עם ניצחון על הרקטות הטקסניות שניצחו רק מערכה אחת מ-15 הראשונות שלהם העונה.

הניקס ישמחו להראות קצת סימני של עקביות להמשך העונה: הם ניצחו את הסיקסרס בפילי, את האלופה היוצאת בויסקונסין ואת האקסית של ת'יבידו ביונייטד סנטר אך הם גם נפלו לטורונטו בבית והפסידו לאורלנדו במדיסון סקוור גארדן פעמיים, כולל במשחקם האחרון ביום רביעי.

שישה שחקנים עברו את רף 10 הנקודות נגד המג'יק, אך שתי ההחתמות הגדולות מהקיץ, קמבה ווקר ואוון פורנייה, השתלבו ל-4/13 מהשדה ו-2/7 מעבר לקשת. שניהם חוו ירידה בסקורינג העונה, במיוחד קמבה שקולע 7.5 נקודות פחות ממוצע הקריירה שלו ב-14 המשחקים בהם השתתף העונה העונה. הניקס זקוקים בדחיפות לסיוע ההתקפי הזה שווקר יכול לספק –  הם לא הצליחו להגיע למספר תלת ספרתי של נקודות בכל אחד משלושת משחקיהם האחרונים.

הם מקבלים משחק קליל על הנייר כאשר הרוקטס מגיעים לביתם, יוסטון עם הדירוג ההתקפי והכולל הגרועים ביותר בליגה, וזאת לאחר משחק רע מאוד נגד אוקלוהומה סיטי לפני שלושה ימים בו הם קלעו 89 נקודות בלבד ב-42.2% אחוזי יעילות מהשדה. זה היה ההספד ה-13 הרציפות לחבורתו של סטיבן סילאס, שמקווה להמשיך ולפתח את השחקנים הצעירים שלו לאורך העונה. ראינו ניצוצות מג'יילן גרין, קווין פורטר ג'וניור וכריסטיאן ווד, יחד עם עזרה פחות צפויה מאלפרן סנגון וקניון מרטין ג'וניור.  

קווין פורטר ג'וניור בספק אצל יוסטון.

שני הגבוהים, נרלנס נואל וטאג' גיבסון, בסימן שאלה למשחק בביתו של ת'יבידו.

הימור: הניקס יתקשו יותר משהם רוצים, אך לבסוף יחמקו עם ניצחון ב-5.

אינדיאנה פייסרס (11-6) – ניו אורלינס פליקנס (14-3), 02:00

ה-"בנקרס לייף פילדהאוס" יקבלו לשעריו את השקנאים מלואיזיאנה כאשר הקצביים מאינדיאנה ישחקו מול הפליקנס בפעם הראשונה העונה.

חבורתו של ריק קרלייל מקווה לגדוע רצף של שלושה הפסדים רצופים בחזרתה ממסע חוץ קשה שכלל מערכות בניו יורק, דטרויט ושארלוט. הפייסרס הפילו 6 מ-7 משחקיהם הראשונים בעונה, חזרו לדרך חיובית עם 5 ניצחונות ב-7 משחקים לפתוח את חודש נובמבר לפני שלושת המשחקים האחרונים שלא נגמרו לטובתם. בקרב האחרון שלהם מול ההורנטס, הם נכנסו לרבע המכריע בפיגור 13, ירדו עד ל-17 הפרש לפני שיצאו לריצה שהותירה אותם בהפרש פוזשן אחד עם 19 שניות על השעון, הצליחו לגרום לאיבוד של ברידג'ס אך לא הצליחו להתקרב לזריקה נורמאלית והצרעות ניצלו עם ניצחון 121:118.

הפליקנס ישמחו להמשיך לאינדי את רצף ההפסדים ובמקביל להתחיל את רצף הניצחונות הראשון שלהם העונה. הם הפתיעו את הקליפרס עם ניצחון 94:81. לאחר שפיגרו ב-20 במחצית הראשונה, הם הותירו את הקליפרס על 26 נקודות בלבד ב-20 הדקות האחרונות, מה שהיה המפתח בהשלמת הקאמבק החשוב.

"זה העניין איתנו, גם כשאנחנו חופרים לעצמנו בור, אנחנו תמיד מחפשים להילחם בחזרה ולשוב למשחק. ברגעי הלחימה האלו אנו שוכחים לבצע את הדברים הפשוטים וכך מפסידים. לשמחתנו, זה לא קרה הפעם. זה היה משחק חשוב בשביל ההתבגרות שלנו כקבוצה, הצלחנו להגביר את קצב המשחק ועדיין לבצע את התכנית ההתקפית וההגנתית" כך אמר ג'וש הארט המאושר בסיום המשחק מול המהדקים בניו אורלינס. הארט הוא אחד מבודדים שמתפקדים בסגל החלש של ניו אורלינס, שמציגים ספסל דליל במיוחד שהקלעי המוביל בו הוא ג'קסון הייז עם 5.7 נקודות למשחק (מבין שחקנים שלא פתחו לפחות חצי מהמשחקים). קירה לואיס ג'וניור נתן להם פליימייקר תוסס מהספסל מול הקליפרס כאשר קלע 16 נקודות, הוסיף 4 אסיסטים וחטף 3 כדורים. יש לו כישרון בידיו לתת משחקים של דו ספרתי מהספסל  – הוא עשה זאת 3 פעמים העונה, אך זו גם אותה כמות משחקים בה נשאר על ה-0. מיקרוקוסמוס ליכולת הרעועה והלא עקבית של רוב הסגל הזה, שמשווע לחזרת זאיון וויליאמסון.

נקווה לעוד מותחן נוסף בין שתי הקבוצות הללו. בשנה שעברה המשחק הראשון הלך להארכה בה אינדי ניצחה, המשחק השני היה ניצחון בנקודה לפליקנס.

דוונטה גראהם ודאלטון הולמס מצטרפים לזאיון בלבוש האזרחי בניו אורלינס.

מאידך, רק טי.ג'יי וורן נותר בדו"ח הפציעות של המארחים.

הימור: אינדיאנה ב-12 לקטיעת הרצף השלילי.

וושינגטון וויזארדס (5-10) – מיאמי היט (5-11), 02:00

שתי יריבות הבית נפגשות שנית בהפרש של ימים ספורים כאשר הפעם תורם של המכשפים מוושינגטון לארח בביתם את החום הרותח של מיאמי למפגש ממנו המנצחת תצא עם המיקום הגבוה מבין השתיים ואולי תחטוף את ראשות הקונפרנס.

ג'ימי באטלר, שמשחק העונה ברמת MVP לאחר האכזבה העצומה בפלייאוף הקודם, תפר את הוויזארדס במשחק הקודם עם משחק נדיר של 32 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, יחד עם איבוד אחד בלבד באחוזי שימוש גבוהים של 34.7%. יחד עם באטלר, השחקן המרשים היה עוד אחד מהצעירים החבויים של מיאמי שתמיד יכולים להתעלות על עצמם בכל רגע נתון, הפעם זה היה גייב וינסנט. הרכז התזזיתי של ההיט עושה עבודה מצוינת כל העונה מהספסל, בעיקר בפן ההגנתי, אך הוא גם הוכיח את יכולות הקליעה שלו בחיפוי על טיילר הירו הפצוע. הוא צלף 18 נקודות מתוכן 3 קליעות מחוץ לקשת בתפקיד המוביל מהספסל. יום אחד זה איכות כללית וינסנט, האחר שייך לאתלטיות של קיילב מרטין, אחר כך זה מקס שטרוס שתופר שלשות וממתינים עדיין להתפוצצויות של מצטייני ליגות הקיץ – עומר יורטסבן וקייזי אוקפלה. כבר לא ניתן להגיד שזה מזל, מחלקת הסקאוטינג במיאמי מהטובות בליגה כרגע, אם לא במקום הראשון, למרות המניעה של ריילי לבחור הרבה בדראפט.

הניצחון הזה של מיאמי קטע רצף של חמישה ניצחונות רצופים מבית היוצר של המאמן הצעיר והפנטסטי, ווס אנסלד ג'וניור, ששדרג את ההגנה של המכשפים בצורה דרמטית. ההיט כמובן מודעים לשיפור ההגנתי, אך מודעים גם לחוסר הניסיון של הקבוצה והנטייה שלהם להפסיד את קרבות האיבודים. ההיט הכריחו מעבר של 17 כדורים אליהם, 6 מהם הגיעו מבראדלי ביל שנתן משחק טוב פרט לאיבודים עם 30 נקודות שהובילו את קבוצתו. ביל צפוי לקבל חזרה לצידו את ספסנר דינווידי, הרכז שעובר מיני-רנסנס העונה בוושינגטון חסר מאוד בהפסד האחרון כאשר אארון הולידיי (4 נקודות, 4 איבודים, 9- מדד פלוס/מינוס) לא היווה תחליף ראוי לתפוקה שלו.

יהיה מסקרן לראות את ההגנה של דני אבדיה, שהייתה מעולה העונה מלבד שני המשחקים האחרונים, בהם התמודד עם שניים משחקני הכנף הטובים בליגה שהוכיחו שעדיין יש לו הרבה על מה לעבוד.

באם אדביאו וטיילר הירו בספק, מרקיף מוריס ו-וויקטור אולדיפו בחוץ אצל ספולסטרה ומיאמי. דניאל גאפורד אולי ישוב למשחק למרות הפציעה באגודלו, אך דאביס ברטנס, תומאס ברייאנט ורוי האצ'ימורה לא יהיו זמינים למקומיים.

 הימור: משחק צמוד יותר מהקודם אך מיאמי לוקחים בהפרש 4.

אטלנטה הוקס (9-7) – שארלוט הורנטס (7-10), 02:30

טריי יאנג בדו קרב ראש בראש מול לאמלו בול כאשר העיטים הדרומיים מארחים לביקור קצר את הצרעות מצפון קרוליינה ב-"סטייט פארם ארנה".

על אף המאזן השלילי, המומנטום בגרוב נהדר אצל ההוקס שניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים בחזרה לפורמה שאפיינה אותם לאורך שלבי הסיום של העונה שעברה. שלוש יריבות מזרחיות: מילווקי, אורלנדו ובוסטון היו 3 הקורבנות של טריי יאנג וחבורתו, שהתעלו על יריבותיהם בהפרש של 11 לפחות בשלושת המשחקים הללו. ההוקס שמחים לשחק בבית נגד יריבת קונפרנס נוספת, הם ניצוו 13 משחקים רצופים נגד קבוצות מהמזרח שבאות להתארח בג'ורג'יה, 6 מתוך 7 המשחקים בהם שיחקו במבצרם הביתי נגמרו עם ידם על העליונה.

מנגד, לאמלו בול ישמח לשחזר את ההישג האדיר שצבר מול ההוקס בעונה שעברה. בול הפך לצעיר ביותר בהיסטוריה שצובר טריפל דאבל בגיל 19 בלבד, זה קרה מול אטלנטה אשתקד. ההורנטס גם כן דוהרים עם חמישה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם – מותחן מול אינדיאנה שנגמר ממש בשניות הסיום למרות שהובילו ב-25 נקודות בשלב מסוים.

"זה משהו שאני חייב לבדוק ולראות כיצד לשמור על השחקנים שלי במצב תקיפה. צריכים לשמור על המנטאליות האגרסיבית הזו, זה מה שהשיג לנו את היתרון. אסור את להוריד את הרגל מהגז" ציין ג'יימס בורגו, האיש על הקווים אצל שארלוט, במסיבת העיתונאים בעקבות הניצחון הדחוק.

דיאנדרה האנטר ואונייקה אוקוונגו לא ישתתפו אצל אטלנטה.

פי.ג'יי וושינגטון יחסר בשורות ההורנטס.

הימור: שארלוט קוטעת את הרצף של אטלנטה, 7 הפרש לצרעות.

בוסטון סלטיקס (8-8) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (9-6), 02:30

הסלטיקס יקוו להמשיך את האופוריה לאחר הניצחון על היריבה המרה מלוס אנג'לס כאשר הם מקבלים לידם את האוקלוהומה סיטי ת'אנדר הלוחמניים ב-TD גארדן שבמסצ'וסטס.

ג'ייסון טייטום, שהתחיל באופן פושר את העונה, התפוצץ על הלייקרס בערב אדיר עבור הירוקים שחזרו למאזן חצוי עם ניצחון 130:108 על הלייקרס במשחקו הראשון חזרה של קינג ג'יימס לאחר הפציעה.

"גם אם מאמינים לכך וגם אם לא, אני תמיד אומר לעצמי שאני השחקן הטוב ביותר על הפרקט כשאני עולה לשחק" אמר טייטום לאחר ההתנגחות של עם לברון ג'יימס.

אימה אודוקה, מאמן השנה הראשונה שהחליף במפתיע את בראד סטיבנס, מוצא את רגליו בליגה. לאחר חמישה הפסדים בשבעת משחקיו הראשונים כמאמן בליגה של הגדולים, הוא צבר 6 מתוך 9 האחרונים שעמד על הקווים.

הרעמים לא מגיעים עם תחושה טובה כמו הסלטיקס, הם נחלו הפסד צורב למילווקי באקס לאחר קרב הגנתי קשוח. שיי גיליג'יוס אלכסנדר, הברומטר של משחקי הת'אנדר, חווה ערב קליעה זוועתי שהסתכם ב-5/20 כללי עם 2/12 מדאונטאון. ג'וש גידי היה השחקן האפקטיבי ביותר באוקייסי, האוסטרלי הצעיר ממשיך לסובב ראשים עם היכולת שלו למלא כל עמודה בדפי הסטטיסטיקה. הוא מראה יכולות קליעה, מבשל לחבריו בחסד (מוביל את הרוקיז באסיסטים העונה) וגם משחק באופן אגריסיבי על הקרשים. הוא עדיין לא יעיל באופן קונסיסטנטי, אך זה כמובן שכיח אצל שחקני שנה ראשונה.  

הת'אנדר הפתיעו את הסלטיקס בשנה שעברה עם ניצחון תמוד שקטע רצף של 14 הפסדים רצופים של הרעמים. שלושה מארבעת המשחקים האחרונים ביניהן נגמרו בהפרש 4 או פחות, שניים מהם בהבדל נקודה בלבד.

דריק פייבורס לא יתלבש אצל אוקייסי.

ג'יילן בראון וה-"טיים לורד", רוברט וויליאמס, ימשיכו לרכוב על הספסל עם הפציעות הממשוכות שלהם.

הימור: אלך על הפתעה קטנה עם ניצחון של אוקלוהומה ב-4.

מילווקי באקס (8-8) – אורלנדו מג'יק (12-4), 03:00

יאניס והאלופה משתוקקים לעלות חזרה למאזן חיובי עם ניצחון על המג'יק המקרטעים שעוזבים את ביתם החמים בפלורידה לכפור של וויסקונסין.

הבאקס יצאו עם ידם על העליונה מול אורלנדו בשבעת המשחקים האחרונים שלהם, שישה מהם בהפרש דו ספרתי. הם מקווים לנצח הלילה את המשחק הראשון מבין השניים של הקבוצות הללו בשלושת הימים הקרובים. הבאקס עדיין לא מראים את הרמה שלהם מהעונה שעברה, הלילה זו ההזדמנות שלהם לראשונה להגיע לרצף של שלושה ניצחונות אחד אחרי השני. הם גברו על הלייקרס והת'אנדר, כל אחת ב-7 הפרש. הגריק פריק קלע 34 נקודות וקטף 14 קרשים בממוצע לשני המשחקים הללו.

המשחק נגד הלייקרס היה המפלצתי ביותר מביניהם, אנטטקונמפו הפך לשחקן החמישי בלבד ב-20 העונות האחרונות עם 45+ נקודות ב-75% מהשדה ומחוץ לקשת באותו המשחק.

אמש אורלנדו כמעט גנבה ניצחון ממוליכת המזרח הנוכחית, הברוקלין נטס, אך לבסוף הרשתות מניו יורק ניצחו 115:113. אורלנדו הובילו ב-16 לאחר הרבע הראשון, אך משחק עצום של ג'יימס הארדן (36 נקודות, 19/20 מקו העונשין, 10 כדורים חוזרים ו-8 אסיסטים) מנע מהם את הסנסציה.

ג'יילן סאגס, הרוקי עם הר התקוות, נתן את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בקריירה המקצועית האינפנטילית שלו – 21 נקודות ו-4 שלשות כאשר הוביל את רשימת הקלעים של קבוצתו שהציגה 6 שחקנים עם 12 נקודות לפחות. הקו האחורי שלו ושל קול אנתוני הוא הסיפור של הקסם העונה, כאשר אנתוני כמעט צולף 20 נקודות למשחק בממוצע.

ג'ונתן אייזיק, מרקל פולץ, מייקל קרטר-וויליאמס ואיטוואן מור חסרים אצל ג'מאל מוזלי.

לאחר חזרתו של קריס מידלטון, רשימה הפצועים של האיילים כוללת את ברוק לופז, דונטה דיוינצ'נזו ורודני הוד.

הימור: מילווקי באה לדרוס, 22 הפרש.

מיניסוטה טימברוולבס (9-6) – ממפיס גריזליס (7-8), 03:00

שניים מהשחקנים הקפיציים והמהנים ביותר בליגה בדו קרב רותח – ג'ה מוראנט נגד אנטוני אדווארדס בקרב אווירי כאשר ה-"טארגט סנטר" ישמש כזירה לקרב ההטבעות בין השניים.

הבחירה הראשונה בדראפט הקודם היה חלק משמעותי בשני הניצחונות הרצופים של קבוצתו נגד הקינגס והספרס, כאשר באחרון הוא קלע 13 נקודות בלבד ולא כפה על עצמו את המשחק בדרך לניצחון ב-25 נקודות על קבוצת הדורבנים הסולידית בהחלט.

ג'א מוראנט מלהיב עוד יותר את ממפיס המנומנמת עם 26 נקודות למשחק, ולא ירד מ-22 נקודות בששת המשחקים האחרונים שלו – כולל שני ניצחונות חשובים בשבוע החולף על יוסטון (34 הפרש) והקליפרס (12 הפרש). הבעיה היא, שרוב הניצחונות שלהם אכן מגיעים בטנסי.

הטימברוולבס אינם קבוצה בית אימתנית במיוחד, אך דובי הגריזלי עדיין צפויים להתקשות יתר על המידה.

המשחק האחרון בין שתי הקבוצות היה אחד מהמשחקים המלהיבים ביותר העונה – הגריזליס חזרו מפיגור 16 ברבע הרביעי ליתרון מאוחר לפני שקארל אנתוני טאונס שלח זריקת שלוש משוגעת שהכריחה תוספת זמן, אך שם המזל של מיניסוטה פסק וממפיס חתמו עם ניצחון. במשחק זה, 82 מהנקודות של הזאבים הגיעו מהשלישייה הגדולה של קא"ט-דילו-אנט, הגריזליס חייבים לגרום להם להוציא את הכדור מהיד שלהם לשחקני המשנה שעד כה לא ממש מספקים את הסחורה העונה.

ג'וש אוקוגי ונאז ריד לא בסגל של כריס פינץ' הלילה.

דילון ברוקס, די'אנתוני מלטון וסם מריל לא ישחקן במדי ממפיס מנגד.

הימור: הפעם זה תורה של מיני, ניצחון ב-9 הפרש.

פורטלנד טרייל בלייזרס (8-8) – פילדלפיה 76' (7-9), 05:00

הסיקסרס זקוקים להתגבר על מכת הפציעה שתקפה אותם ולהתעלות על עצמם נגד הפורטלנד טרייל בלייזרס הממתינים להם מול הקהל הביתי ב-"מודה סנטר" שבאורגון.

כנראה ללא ג'ואל אמביד, דני גרין, מטיס ת'ייבול וכמובן בן סימונס, ארבעה שחקנים שעלו בחמישייה של דוק ריברס פעמים רבות בעבר, פילי נאלצת להסתמך על שחקני רוטציה אחרים למלא את החלל. טייריס מאקסי, הסופמור המלהיב מקאנטאקי, לקח את ההזדמנות בשתי ידיים – הוא קולע 25ץ2 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים שלו, כולל תצוגה נאה עם 22 מתוקים כאלו בניצחון הקריטי נגד הדנבר נאגטס.

ג'ורג' ניאנג, עוד אחד מהצעירים העולים בעיר אחוות האחים, שיבח את חברו לעמדת הכנף – "טייריס לא מקבל חסד מאף אחד. הוא חוטף את המכות לסנטר וכך ממשיך להתפתח ולגדול, להיות שחקן טוב יותר. זה ניכר, הוא בכושר פנומינלי" אמר בחיוך.

בעוד מאקסי מחפה על הבור ההתקפי מהקו האחורי, דוק ריברס הכניס מישהו לעמדת הסנטר ממכלה אחרת בקאנטאקי, מערב-קאנטאקי הקטנה, ממנה יצא הביגמן המוכשר צ'ארלס באסי שנכנס לנעליו העצומות של אמביד ועושה עבודה טובה בהתחשב בנסיבות.

הוא לא עילוי התקפי, אך הוא שיחק את משחקו הטוב ביותר בתור מקצוען נגד דנבר עם שיא קריירה של 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 בלוקים ב-19 דקות בלבד יחד עם הגנה איכותית.

בצד השני נעמדים הבלייזרס, שנעמדים כעת בצומת דרכים עם מאזן חצוי. הם ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם, כולל המשחק האחרון והמרשים שלהם מול השיקגו בולס לפני שלושה ימים, אולם זו לא העונה לה ציפו בשנתו הראשונה של צ'ונסי בילאפס. לילארד הוביל את רשימת הקלעים נגד השוורים מאילינוי, אך קלע רק 33% מהשדה ומהשלוש עם ארבעה איבודים. אלו לא נתונים המצופים משחקן הנתפס ברמתו של דיים דולה, קל וחומר לאחר אחת מהעונות הטובות בקריירה שלו אשתקד שנגמרה בבחירה רביעית ברציפות למשחק האולסטר ולא הרבה מעבר.ממוצע הנקודות שלו ירד ב-8.4 עם ירידה באחוזי היעילות של 10.2%. הוא כעת מתמודד עם פציעה (אך צפוי לשחק) אבל זהו לא תירוץ ליכולת הבינונית הזו.

מלבד לילארד, אין חבולים נוספים אצל פורטלנד.

הפצועים של פילי כנאמר לעיל: אמביד, גרין ות'ייבול.

הימור: לילארד מתעורר וצולף שלשת ניצחון שממשיכה את המומנטום של הקבוצה. ניצחון ב-2.

סקרמנטו קינגס (10-6) – יוטה ג'אז (5-10), 05:00

המשחק החותם את הערב העמוס להנאה הזה מתקיים בבירת קליפורניה עם אירוח של הג'אז בביתם של המלכים.

הג'אז כבר ניצחו את הקינגס העונה בסקרמנטו. למעשה, הם משחקים הלילה את המשחק ה-200 בין שתי הקבוצות.

הג'אז ניצחו 115 פעם בניגוד ל-84 של הקינגס. הניצחון האחרון של יוטה ב-"גולדן 1" היה השישי ברצף מעולה שלהם נגד המלכים, הכולל בתוכו את המשחק בו יוטה שברו את הקינגס ב-49 הפרש באפריל 2021.

הקינגס מעוניינים לשים סוף לרמיסה הזו, והם תופסים את הג'אז במצב לא רע לעשות כן. החבורה של קווין סניידר הפסידו בשני משחקים החוץ האחרונים שלהם, נגד שתי הקבוצות של פלורידה.

יוטה יכולה להיצמד למרחק משחק וחצי מהפיניקס סאנס על המקום השני במערב אחרי גולדן סטייט. סקרמנטו פוטנציאלית יכולה לעלות למקום זמני בפליי-אין עם הפסדים של אוקלוהומה ומיניסוטה המשחקות לפניה הלילה.

הימור: יאללה, הימור אז הימור. סקרמנטו ב-10.

לפוסט הזה יש 137 תגובות

  1. הסלטיקס לא יפסידו העונה לאוקייסי ובטח שלא לילה אחרי שנצחו את הלייקרס.
    הסלטיקס יקחו את שני המשחקים הקרובים לפני שישחקו מול דוראנט וברוקלין. נראה אם יצליחו ליימר סטריק של נצחונות.

    1. עד סוף דצמבר יש להם הרבה מאד משחקים קשים. הם צריכים להרגיש ברי מזל גדולים אם יגיעו לסוף השנה במאזן חיובי.

  2. ג"ס בששת המשחקים הבאים: בבית: טורונטו, פילדלפיה, פורטלנד. חוץ: קליפרס (ג"ס בלי יום מנוחה), פיניקס. בית: פניקס (ג"ס אחרי יומים מנוחה. פיניקס בלי יום מנוחה).
    .
    3-3 נסבל בקושי
    2-4 סביר בהחלט בתנאי שאחד הנצחונות על פיניקס
    1-5 טוב משציפיתי
    0-6 אין מילים

    1. אחלה פריוויו תודה עידו.
      קשה לי לראות את בוסטון מפסידה הערב למרות הבק טו בק הם בכל זאת בבית אחרי נצחון עם מומנטום וטייטום נכנס לעניינים. יש לי תחושה שהעונה של שבוסטון נכנסת לגל חיובי. לעומת זאת קשה לי לראות את שארלוט מנצחת בגלל הבק טו בק ועוד בחוץ. וגם טריי חם לאחרונה. קאפלה יעשה מפלמילי קציצות.

      1. סוף רבע ראשון שארלוט מפגרת ב 14 נקודות. 40 26. קאפלה 10 נק 8 ריבאונדים. פלאמילי? 4 נק ריבאונד 1. קאפלה עושה ממנו שטיח מנגב עשה ממנו קציצות כצפוי . פלאמלי זה אחד השחקנים הכי גרועים שאני זוכר. מכה ששארלוט צריכה לסחוב את הדבר הכבד הזה על הגב.

      1. הוא מוגדר מיום ליום שזה הקישקוש שמאפשר לתת לו מנוחה בלי לעצבן את סילבר. לא ראיתי בשום מקום איזכור לכך שהוא סובל ממשהו מעבר למכה שגרתית, לא דבר שבגללו לא משחקים. לא רק הוא לא שיחק אלא כל המבוגרים בסגל למעט ביאליצה.

  3. פילי עדיין במאזן חיובי
    במחזור הקודם ביקשתי הפתעה בפילי וניצחנו את דנבר.
    זורם עם עצמי ומבקש הפתעה גם בפורטלנד.
    למרות לשתסריט כמו שתיארת שליילארד קולע שלשת ניצחון מהלוגו גם מתקבל. אולי זה יזניק אותו קדימה
    🤓

    1. אמנם דנבר בלי יוקיץ מארי ופורטר זו קבוצה די עלובה ולכן הנצחון הזה של פילי הוא לא הפתעה בעייני אבל מעבר לזה לפעמים כשכוכב מושבת – בודאי כוכבבסדר גודל של אמביד – לקבוצה לוקח זמן להתחבר. לדעתי הם מחוברים כבר הם יהיו יותר טובים ממה שקרה בשבוע האחרון.

        1. צודק ואפילו טוב. 30 נק. התבלבלתי עם המשחק דנבר שיקגו שהיה למחרת. בכל מקרה הנקודה אותה נקודה ואפילו מתחזקת. יש עומק בפילי רק היו צריכים לחלק תפקידים מחדש בלי אמביד

  4. ערב לא רע, רק נקווה שהסלטיקס יצליחו לרצף את הערב הזה לקודם. לא יהיה קל.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  5. הלילה אני מצפה מדני להמשיך לזרוק מינימום 8 פעמים, המרתי על כך לפני 3 משחקים, הוא זרק 4 6 ו 9 אחרי ה-0. שימשיך בגרף עליה, ושיצליח לשמור טוב את גימי כי שמר בינוני פעם קודמת

  6. צריך להוריד את יוסטון ליגה אני לא צוחק, הניקס גם מבישים הלילה זה בין הרבעים הרעים ביותר שראיתי העונה, זה לא כדורסל של הNBA אפילו לא קרוב

  7. הניקס לא מסוגלים לקלוע במתפרצת לא ייאמן, יוסטון עושה מחווה לניקס ומשחקת כמו ראס ( 5 אסיסטים על 8 איבודים) והניקס לא מנצלת את זה ושוברת את הסלים באולם

  8. דני אגרסיבי בהתקפה ובהגנה עושה סך הכל עבודה סבירה פלוס אחרי מה שהרגיל אותנו. הירו ברח לו פעם אחת ובאטלר שם סל או שתיים קשים אבל סך הכל עבודה טובה. המשחק שלהפ היום יהיה הרבה יותר טוב כי הם קיבלו שני שחקנים חמישיה חזרה.

    1. לא חבל. זה שחדר זה הדבר היחיד שמעניין. לקח כדור מקו ה 3 חדר כמו שצריך והגיע למצב. כולם מחטיאים גם הוא אבל לפחות הוא מנסה סוף סוף המון האסל גם בהתקפה. ככה צריך לשחק. אני סופר לו רק את ה FGA .זה הנתון היחיד שמעניין בנתיים כבר יש לו 5. אהה כן ו 6 נק. מעולה רק שימשיך ככה

  9. חייב לציין שוויליאמס הנמוך (לשעבר השמן) עשה יופי של קפיצה השנה, למה לא רואים את זה מפריצארד, ונייסמית?

    1. רואים גם שהוא לוקח ללב כשעושים עליו שלשה. אני אוהב את זה כי זה מייצר מוטיבציה. שגא דיי מזכיר לי את אינגרם. אותו סוג של מבנה גוף ואולי גם משחק.

  10. אנס נכנס עכשיו הרבה כמחליף. הוא נותן קצת כח בצבע וזה בסדר מול קבוצות פחות חזקות אבל נגד הטובות פשוט אין לו מה לעשות על המגרש. שוב, אני גאה שהוא בסלטיקס בגלל המודעות הפוליטית שלו לחוסר צדק ובמיוחד נגד הלברוניזם. הכבייכול זלזול הלברוניסטי בו זו תעודת כבוד שלו כמו הסיכון שלקח, לא יכול להיכנס לטורקיה ולא לסין ונמצא תחת סיכון משתי המדינות האלה. אני לא הייתי יכול להיות במצבו. אין לי את האומץ שלו.

  11. מחצית טובה של דני 6 זריקות 6 נק מלא האסל. הוא שומר על אחד השחקנים הטובים והחמים בליגה עשה עבודה טובה. השופטים שרקו פעמיים לבאטלר בלי הצדקה קיבל גם טכנית. לא נורא.

  12. כמו שחזיתי סוף רבע ראשון שארלוט מפגרת ב 14 נקודות. 40 26. קאפלה 10 נק 8 ריבאונדים. פלאמילי? 4 נק ריבאונד 1. קאפלה עושה ממנו שטיח מנגב עשה ממנו קציצות כצפוי . פלאמלי זה אחד השחקנים הכי גרועים שאני זוכר. מכה ששארלוט צריכה לסחוב את הדבר הכבד הזה על הגב.

  13. אחרי פתיחה לא טובה של השנה, שרודר נתן קפיצה וכרגע הוא ההחתמה הטובה של סטיבנס ועושה עבודת חירור על שם גיילן בראון.

  14. סך הכל חצי טוב התקפית והגנתית למרות שאוק לא ממש שיחקו טוב שאפשר יהיה ממש לציין את הגנת הסלטיקס.

  15. דני עלה בפיגור 13 הרבע השלישי מסתיים ב 4 הפרש . שיחק מעולה? עשה כמה מהלכים טובים בהגנה חסם את באטלר פעם אחת מסר אסיסט יפה להארל. פלוס מינוס שלו הכי גבוה בקבוצה אומר את זה בלי לבדוק. שיפר את ווש ללא ספק. האם שיחק מעולה ? לא. משחק גרוע שלו. סיים את המחצית הראשונה עם 6 זריקות לסל וברבע השלישי לא זרק אפילו פעם אחת. סיים את הרבע השלישי עם אותן 6 זריקות. מבחינתי משחק גרוע שלו ברבע השלישי למרות שהיה הכי טוב בווש.

  16. מרכוס סמאחטה זה חתיכת בולדוג. עם עבודה הגנתית חשובה ביותר.
    השחקן שהכי מזכיר לי את שארפ של מכבי תל אביב מבחינת הנודניקיות לרכז שממול. גורם לאיבודי כדור. אם הוא היה יותר קונסיסטנתי בהתקפה הוא יכול היה להיות שחקן של 18 נקודות ו 8 אסיסטים למשחק על 6 קטיפות.

  17. צריך לבוא עכשיו פסק זמן כי ההגנה הירוקה התרופפה ומחזירה את אוקיסי למשחק.
    מה עם הפסק זמן שביקשתי?

  18. כל מי שרוצה לראות איך נראית תצוגת נגרות לראות את 2 זריקות העונשין של פלמלי ממש בסוף הרבע השלישי. מזעזעז. נוראי. דרך אגב הר האדם עם נתון מרשים של ריבאונד 1 ויחיד מתחילת המשחק עד עכשיו ו 7 נקודות. קפלה באותו זמן לקח 13 וקלע 18.

  19. ההפרש היה 25 וירד ל 9
    יופי שאודוקה לוקח פסק זמן.
    היה צריך לקחת שם שניים שושה פסקי זמן בדרך.
    בסך הכל הוא ממשיך בדרך של הבוט משנה שעברה.
    קופי פייסט.

    1. ++ משחק סביר של דני. כלומר הוא היה מעולה אבל 7 FGA זה לא מספיק. כי בסוף יושב איזה GM שמן עם שפם שבחיים לא ראה את דני ואומר שחקן של סינגל דיגט? מינימום. קצת הגנה וכ – מינימום +.יאללה דני להמשיך.

      1. התכוונת שיושב שם GM שבא לארץ לראות את אבדיה במכבי, מכיר אותו היטב ומודע לכל יתרונותיו המקצועיים. הנתון החשוב מבחינת אבדיה היום זה 4 האסיסטים שלו.

  20. לא יאומן של עשו פאול. היה להם מלא הזדמנויות. למרות שלא ניסיתי נאחס הפוך, יצא שווש ניצחו. אין לי בעיה להיכנס לסיבוב במכבסה 🙂

    1. לפחות תיקן את הטעות החמורה שלו בסוף ואסף ניצחון.
      אוקייסי לא האמינו שמאמן בוסטון כמעט נתן להם את המשחק בסוף אבל ברגע האחרון הזחוח עשה יו טרן והחזיר שוב את החמישייה שלו.
      כמעט ברח המשחק בגלל הקיבוע הבוטי.

    1. הבזיון היחיד זה שזה לא קרה עד עכשיו. אדוארדס קאט וראסל זה שלשיה לפליאוף לא יאומן הם שהם נמצאים.הערב זה יותר הגיוני בשבילי.

    1. אם לא היה נכפה עליהם מקסי היה קם ל5 דק מחליף חחח לתת לסימונס לנוח. מקסי עדיין לא תוקפני מספיק דוק מסרס אותו בשביל ניהול המשחק. הרבה פעמים הוא יכול לקחת את הדומר שלו בקלות לליאפ והוא עומד ומוסר הצידה להניע כדור. יבוא עם הזמן שיצבור ניסיון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט