סטף נגד קייד, לברון (אולי) חוזר בלייקרס נגד בוסטון, הנאגטס נ' הבולס והסאנס נ' המאבריקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

סטף נגד קייד, לברון (אולי) חוזר בלייקרס נגד בוסטון, הנאגטס נ' הבולס והסאנס נ' המאבריקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (7-9) – אינדיאנה פייסרס (10-6):

המומנטום של ההורנטס אמיתי הפעם:

ההורנטס פתחו את העונה עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים הראשונים, רק כדי ליפול לרצף של 5 הפסדים רצופים, אבל ניצוצות של השתפרות ניכרו כבר בהפסד בהארכה ללייקרס, אחריו באו 4 נצחונות רצופים כולל על גולדן סטייט ווושינגטון.

גם בעונה שעברה ראינו חוסר יציבות קיצוני מהקבוצה של בודגה, אבל יש שתי סיבות בגללן אני חושב שהפעם המומנטום יכול לבשר על קבוצה שבאמת תתמודד על מקום בפלייאוף במזרח הצפוף או לפחות למקום בפלייאין. הראשונה היא שבול התקדם וימשיך להתבגר ולהתפתח, אז נראה ממנו פחות זריקות רעות ויותר שימוש באינטיליגנציית המשחק הנדירה שלו.

שנית כי הפעם המומנטום נשען על הגנה, בשונה מהרצה הקודמת בה קלעו מעל 120 נקודות ב-4 מ-5 הנצחונות שלהם, הפעם הם מצליחים להחזיק את היריבות על 102 או פחות ב-3 משחקים רצופים, וכמאמר הקלישאה בהגנה אין יום רע.

אינדיאנה צריכה ללכת למימוש נכסים:

אני מרים ידיים. אינדיאנה, בתור שוק לא אטרקטיבי לשחקנים חפשיים עשתה דיי הכל נכון מבחינת הסגל. היא בחרה נפלא בדראפט הצליחה לקבל נכסים תמורת שחקנים שלא יכלה להוציא מהם עוד דבר, ויש להם סגל עם לא מעט כישרון. אבל כשאין לך סופר דופר סטאר מהשוג של קארי, יאניס, יוקיץ', לברון, דיוויס או לוקה, כדי להיות קבוצה טובה אתה צריך שהשחקנים שלך יתחברו היטב, ישלימו אחד את השני, כפי שאפשר לראות בשיקאגו, פיניקס או יוטה.

באינדיאנה זה לא קורה וכנראה שכבר לא יקרה, מיילס טרנר וסבוניס הם לא חיבור קו קדמי טבעי. ברוגדון לוורט והולידיי הם לא קו אחורי שמשיג יותר ממה שהכישרון שכל אחד מהם לכשעצמו שווה. זה הזמן ללכת לפירוק והרכבה לפני שקהילת הכדורסל הכי טובה בעולם מתייאשת מהקבוצה שלה באופן סופי.

הימור: שארלוט ב-12

2:00 דטרויט פיסטונס (10-4) – גולדן סטייט ווריורס (2-13):

סטף משחק את הכדורסל הטוב בחייו:

אז כן זאת עונה סדירה, וכן המדגם עדיין קטן אבל אני חושב שכבר עכשיו אפשר להגיד שבעונה וקצת האחרונות סטף משחק את הכדורסל הטוב בחייו. הוא בוודאי משחק כדורסל טוב יותר מבתקופת דוראנט, אז המספרים שלו היו נמוכים יותר והאחוזים מעט טובים יותר, אבל הוא עשה את כל זה כשההגנה הייתה צריכה לרדוף אחרי דוראנט וקליי, וכאשר גרין מנהל לו את המשחק מהטופ אוף דה קי.

התקופה היחידה שאפשר להשוות לתקופה הזאת היא 2015-16 וגם אז אם משכללים את הקושי לעומת היום, מה שקארי עושה עכשיו הוא פשוט מזהיר ואני לא יכול לחכות לראות איך זה יראה עם קליי, ואולי עם עוד מהלך של הבאת שחקן משלים על חשבון ערימת הצעירים שהם לא באמת משתמשים בהם כרגע.

הימור: גולדן סטייט ב-20

2:30 בוסטון סלטיקס (8-7) – לוס אנג'לס לייקרס (8-8):

טייטום תמורת סימונס? לא. בראון תמורת סימונס? למה לא

אני חושב שלכל מי שרואה את בוסטון העונה דיי ברור שהיא לא הולכת לשום מקום עם הצמד בראון-טייטום. אף אחד מהם לא בליגה של הגדולים באמת, והם גם לא יהיו כל עוד הם משחקים ביחד. זה לא שהם דורכים אחד על הרגליים של השני כמו שהם לא משלימים אחד את השני. וכך אם אתם חושבים שאחד מהם הוא באמת 1A, אז כנראה שהשילוב ביניהם מונע מזה לבוא לידי ביטוי, ואם אתם חושבים שלא אז אם בוסטון רוצה לחזור לרלבנטיות היא חייבת להביא שחקן שישלים את אחד מהם.

אני חושב כבר הרבה זמן שטייטום הוא גם השחקן המנצח יותר מבין השניים וגם יותר סמל בבוסטון (קצת גזענות בבוסטון אתם אומרים? לא אכחיש), מה שאומר שהם צריכים לחפש יעד לברון. אינדיאנה עליה דיברנו כבר היא אופציה, אבל אני יותר אוהב את הרעיון של סימונס. פילי נואשים למהלך עליו, והוא יכול להמציא את עצמו מחדש בבוסטון עם סגנון מהיר שגם הולם את היכולות של טייטום, והשלמתו בקו האחורי בצד ההגנתי וגם בצד ההתקפי.

הימור: הלייקרס ב-8

2:30 ברוקלין נטס (5-11) – אורלנדו מג'יק (11-4):

ברוקלין הם הטים טו ביט במזרח גם ללא קיירי:

זה באמת דיי מדהים להגיד, אבל גם בלי קיירי, אחד מ-15 השחקנים הכי טובים בליגה, ברוקלין היא בעיני הטים טו ביט במזרח. הם יותר טובים ממילווקי (וגם היו כאלה בשנה שעברה), פילי בבלגאן, מיאמי מוגבלים התקפית, ושיקאגו, וושינגטון ושארלוט נחמדות אבל לא בקליבר הזה.

וכל זה נובע מדבר אחד בסופו של דבר – קווין דוראנט על 29 הנקודות ב-57% מהשדה שלו. תנו לזה לשקוע רגע. האיש, כפי שעשה לאורך כל הקריירה, יכול לעשות סל מתי שהוא רוצה לא משנה מול איזה יריב ולא משנה מי מקיף אותו.

אם לוקחים בחשבון את ריבוי הפציעות של הנטס ואת העובדה שהארדן עדיין לא הארדן (והוא יהיה, גם אם לא ב-100% ההארדן שהיה להם כשהיה אפשר להוציא 3 זריקות עונשין בכל רגע נתון, אז 90%) אפשר להבין שגם בלי קיירי, ברוקלין היא הקבוצה שכל קבוצה אחרת צריכה להסתכל על עצמה במראה ולשאול: האם אני יכול לנצח את החברה' האלה 4 פעמים.

הימור: ברוקלין ב-15

3:00 מילווקי באקס (8-7) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-6):

מידלטון יותר חשוב לבאקס מאשר הולידיי:

השחקן הכי חשוב של הבאקס הוא יאניס, הוא השמש הירח והכוכבים גם יחד בעוד כל היתר יכולם להיות לכל היותר לוויין רוסי בלתי מאוייש שסובב את אחד מכוכבי הלכת ללא יכולת עצמאית.

אבל השאלה מי השחקן השני הכי חשוב לבאקס פתוחה יותר, ואני חושב שהתשובה היא אחד השחקנים הפחות מוערכים למול יכולתם בליגה – מידלטון. בלי חזרתו מקורונה, הבאקס פשוט לא מנצחים את הלייקרס במשחק האחרון, וממשיכים להתרחק מהמקומות שמובילים אל הפלייאוף.

בוא נתעכב רגע על השאלה למה. קודם כל מידלטון הוא שחקן הגנה טוב יותר ממה שנותנים לו קרדיט, נכון, לא טוב כמו הולידיי שזאת מיומנתו העיקרית אבל שחקן הגנה טוב וחשוב. תחשבו קליי תומפסון עם קליעה קצת פחות טובה. ההתקפה שלו כמובן טובה יותר, אבל יש פה עוד נקודה חשובה והיא זאת – כשמידלטון לא משחק הולידיי זורק הרבה יותר, פשוט אין ברירה מישהו צריך לזרוק וזה לא יהיה פורטיס או גרייסון עם כל הכבוד (ויש כבוד), מידלטון תורם בהגנה ומחזיר איזון התקפי לבאקס, והוא גם מסוגל להתפוצץ ל-40 מדי פעם. זה הופך אותו לשחקן קריטי עבור הניסיון של הבאקס להיות רלבנטיים לריפיט. ניסיון שנראה כרגע כקשה מאוד.

הימור: הבאקס ב-5

3:00 ניו אורלינס פליקנס (14-2) – לוס אנג'לס קליפרס (6-9):

פול ג'ורג' הוא לא 1A:

פול ג'ורג' נותן יכולת נהדרת מתחילת העונה וללא קוואי הוא מנווט את הקליפרס בביטחה לפליאוף במערב בתקווה שקוואי יחזור לקראת הפלייאוף והקליפרס יהיו תחרותיים, תחת עבודת האימון המצויינת (וזה כואב לי להגיד את זה) שעושה טיירון לו.

אבל פול ג'ורג' על 27 נקודותיו ו-45% האחוזים מהשדה אינו 1A. שימו אותו במקום יאניס, יוקיץ', קארי או לוקה והוא לוקח את הקבוצה שלו פחות רחוק ממה שהם לוקחים אותה. וזה למרות שג'ורג' הוא שחקן שתורם בשני צידי המגרש, שיכולת הקליעה שלו טובה ומגוונת, והוא מסוגל גם להוביל כדור. אבל אין לו, לא הייתה לו וכנראה כבר לא תהיה לו את היכולת להשתלט על המשחק, להכפיף אותו לרצונותיו ויתרונותיו באופן שיש לאחרים, ולכן לאורך כל הקריירה הוא היה צריך, והקבוצות שלו גם חיפשו עבורו, את הכריס פול, קוואי לנארד, וכיו"ב. לבד, הוא פשוט לא יכול.

הימור: הקליפרס ב-20

4:00 דנבר נאגטס (6-9) – שיקאגו בולס (5-10):

אף אחת מהקבוצות האלה לא יגיעו לגמר האזורי:

כואב לי להגיד את זה כי אלה שניים מסיפורי הפיל גוד הכי טובים של העונה.

אבל דנבר מתבססת על שני שחקנים שפציעות הם חלק גדול מסיפור הקריירה שלהם – MPJ, תמיד, ומארי, לאחרונה. הסיכוי ששניהם יחזרו ביכולת הנדרשת עד הפלייאוף אפסית, ובלעדיהם יוקיץ' מדהים ככל שיהיה (ויש מעט שחקנים שאני אוהב יותר לראות) זה פשוט לא יספיק מול הלייקרס, הסאנס והווריורס.

שיקאגו היא הבסט קייס סינריו למה שהוא הוורסט קייס סינריו בדמות אינדיאנה. ללא כוכבים של ממש אבל עם אוסף של שחקנים עם יכולות משלימות וכימיה נהדרת, זאק לווין, דמאר דרוזן, לונזו ווץ' וקארוסו יקחו את הקבוצה לפלייאוף ויקשו על כל קבוצה שיפגשו. אבל הקליעה של דרוזן לא מספיק טובה, ובחירת הזריקות ויכולת קבלת ההחלטות של לווין לא מספיק טובה, בול לא מספיק דומיננטי כדי להשתלט על הקבוצה וווץ' הוא לא סנטר שינהל את המשחק מלמטה. כל עוד 4 הדברים האלה נכונים, הבולס הם עדר ללא רואה במובן של מישהו שיכול להוביל אותם בדקות קשות של משחק פלייאוף, לא רק בדקות האחרונות אלא גם כשצריך לעצור ריצה של היריבה ברבע השלישי.

זה מסוג הדברים שהורגים הרגו ויהרגו קבוצות כמו יוטה ושחקנים כמו סימונס דברים שלא רואים בעונה הסדירה אבל הופכים לגלויים עד כדי אימה בפלייאוף.

הימור: שיקאגו ב-13

5:00 פיניקס סאנס (3-11) – דאלאס מאבריקס (5-9):

לוקה הלך אחורה ומישהו צריך לעשות איתו שיחה על מקצוענות:

לוקה הוא אחד השחקנים המהנים לצפייה בליגה ובדיוק מהטעם הזה מישהו צריך לעשות עם הבחור שיחה מאוד רצינית. הוא חזר השנה לליגה לא בכושר, רואים את זה במבחן העין ורואים את זה במספרים. מ-35% מחוץ לקשת ל-31%, מ-48% מהשדה ל-43.4%, הכי נמוך מאז עונת הרוקי שלו, מ-27-28 נקודות למשחק בשנתיים הקודמות ל-25 נקודות.

יש לו מספיק זמן לתקן בפלייאוף, אבל בוא, אתה לא לברון, אתה ילד בן 22 שצריך עדיין לספק את הסחורה משחק משחק וזה לא רק עניין של להיות מקצוען. מאוד קשה לקבוצה שהיא לא קבוצה שרצה הרבה שנים על הצלחות יחד, להיבנות לפלייאוף כשהיא לא מקבלת את המיטב מהכוכב שלה בפלייאוף, זה פשוט לא עובד.

לוקה חייב, להשתפר, וזה צריך לקרות דיי מהר כדי שהעונה הזאת תהיה ברמה כלשהי רלבנטית.

הימור: הסאנס ב-4

5:00 סקרמנטו קינגס (9-6) – טורונטו רפטורס (9-7):

טורונטו צריכה למצוא טרייד על סיאקאם:

לפני שסיאקאם חזר מהפציעה המאןשל טורונטו עמד על 4-7, מפתיע ומכובד כאשר הם נהנים מבחירה מצוינת בדראפט (כרגיל) ומיכולת טובה מהצפוי. מאז חזרתו – 5 הפסדים רצופים, קריסה הגנתית מוחלטת, ותצוגות שנעו בין הסביר למתחת לכל ביקורת.

וזה לא שסיאקאם שחקן רע, הוא שחקן בסדר גמור ובסיטואציות אחרות הוא גם יכול לתרום, אבל הסיטואציה בטורונטו הנוכחית, לא נכונה עבורו, הזריקות שלו בהגדרה באות על חשבון פורוורדים שהם כרגע יעילים יותר – סקוטי בארנס ו-OG.

נאמר את זה אחרת – אני לא חושב שבהיקף הכישרון הנוכחי של טורונטו יש מקום לכל ה-3, סקוטי הוא עתיד המועדון והתקווה שלו, אחד מהשניים האחרים חייב ללכת, לדעתי סיאקאם הוא האיש הזה.

הימור: סקרמנטו ב-7

לפוסט הזה יש 210 תגובות

  1. לוקה כבר 7 שנים בבוגרים, והוא לא בדיוק מסריח את המגרש…
    קלט את הקטע שהעונה הסדירה היא שואו …זה גם סוג של מקצוענות 🙂
    בוסטון הולכת אחורה במקום קדימה וזה כבר מתחיל להדאיג.
    בראון לווריורס תמורת היגינס וקצת בחירות יכול לעבוד ?

  2. למה?
    למה לדוש במה שכבר ברור שלא יקרה? הרי פילי הציעה את סימונס לסלטיקס רק בשביל לקבל את התשובה לא, תודה…
    כבר שבוע וחצי אני טוען שלברון יחזור רק במשחק מול הסלטיקס. Only in America…..
    הלילה נראה אם טעיתי או צדקתי.

    1. גם אם הוא יחזור, אתה מניח שממש חשוב לו לחזור דווקא נגד בוסטון אבל האמת היא שהקבוצה הזו כבר לא מעניינת אף אחד.

      1. זה לא שהלייקס מעניינת מישהו יותר מהסלטיקס.
        שתיהן באותו הברוך אז זו הזדמנות מצויינת לשובו של המלך.

        1. הכוונה לא רק את האוהדים
          .
          יצא לי מתנשא אבל ככה נראה לי. גם הלייקרס לא עניינו אף אחד בתקופה שלפני שהגיע לברון

          1. כנראה שאתה לא זוכר את המעורבים של מנחם מאותה תקופה. בערך 60% עסקו בלייקרס ( ימי ביב השופכין העליזים). שוב, אלו קבוצות (האמת, הלייקרס יותר מהסלטיקס אבל עדיין) שתמיד בכותרות, לא משנה המאזן שלהם.

            1. מקבל. ב-last resort אגיד שהנקודה המקורית היא שללברון לא אכפת מהסלטיקס במיוחד כדי לחזור דווקא מולם

        1. פריוויו נפלא איפה חותמים על הטריד, בתור נציג פילי אני מוסיף גם וזלין שלא תצטרכו להביא מהבית.
          .
          היום אני ואור בקרב ראש בראש מול דוק רזי ואברי, שתי הקבוצות רחוקות מלהציג יכולת מרשימה והובסו בנוקאוט משחק קודם. אני מהמר על דיוויס שיטרוף את הסלים ונצחון לליקרס שיכניס את דוק רזי למכונה, לגבי ראסל ווסטברוק יש אנדר אובר של 7 איבודים אני אומר מסיים עם 8 איבודים הערב ו5 מ19 מהשדה (יהיה לו ערב של קליעה).
          .
          דוק לגבי לברון לא הייתי דואג גם אם היה חוזר הוא לא בכושר משחק היה משחק אולי 10 דקות בהם לא היה זז.

          1. בלי לברון?
            אני מכין לך צנטריפוגה ואם הסלטיקס יפסידו אני נכנס בעצמי עם הטיטולים של יואל….

            1. לאלאלא דוקירז אין טיטולים בשבילך,אתה נכנס לצנטרישוט ערום

            2. ברוך יחכה לך בצנטרישוט

            3. מחכה לו בצטרנישוט

    2. אני מת שהיריבות בין הסלטיקס ללייקרס תחזור לכותרות.
      וגם מוזיקת בלוז סטייל בי.בי קינג. ומערבונים. אבל זה באמת כבר לא מעניין אף אחד. אפילו לא את הלייקרס והסלטיקס.

        1. אני מדבר על בירד מול מג'יק…. פאריש מול ג'אבר… צווארון כחול מול שואוטיים… מורשת של ג'רי ווסט נגד העולם… וכולם שונאים יחד את הפיסטונס…
          מילא ללייקרס עוד יש פוטנציאל. הסלטיקס מביאים לי את הבלוז אבל כאמור, גם מזה לאף אחד לא אכפת.

          1. אתה צריך לחזור לעשור הקודם כדי למצוא את הלייקרס ובוסטון רלוונטיות באותה תקופת זמן, וגם אז לא דיברנו על סופר טים באותו קליאבר של שנות ה80. יש גם את המתיחות הגזעית שהייתה באותה תקופה

  3. הסאנס לא הבריקו במשחק הקודם מול דאלאס,
    יהיה מעניין לראות האם הם מצליחים לתת משחק משכנע יותר (בדגש על ההתקפה).
    .
    דרך אגב (פריט מידע איזוטרי שלא מעניין אפילו אוהד סאנס ממוצע) –
    פרנק הטנק לא ישחק הלילה.
    .
    תודה, דור.

  4. פריוויו מצוין תודה רבה דור.
    .
    לטעמי אתה קצת ממהר לחרוץ גורלות הפעם –
    .
    לבוסטון אין סיבה לוותר על בראון למעט עבור שחקן טוב ממנו, והאמת שאני לא רואה כזה בשוק כרגע, ובוודאי לא סימונס. אולי לא ברור איך המצב שם ישתפר אבל הוא בהחלט יכול להדרדר אם יוותרו על בראון, ואז, קרוב לוודאי, יאבדו גם את טייטום.
    .
    אינדי סובלת מפציעות – אם לאוורט חוזר כמו שצריך, ווורן מחלים, אין סיבה שלא ישחקו טוב יותר מאשר בעונות האחרונות, בעיקר אם קרלייל יתאקלם שם. עוד מוקדם לפרק לדעתי.
    .
    סיאקם כנ"ל – לא רואה שחקנים יותר טובים ממנו שיעשו את הדרך חזרה, והוא הוכיח שהוא יודע לנגן כינור שני/שלישי, אז לא רואה סיבה שלא יעשה זאת בטורונטו. הוא אולי לא יהיה הכוכב שציפו שיהיה, אבל בהחלט יכול לתרום שם. יתכן גם שיטרידו אותו עבור נכסים עתידיים, אבל זה תלוי יותר בכיוון הכללי של המועדון ופחות בו אישית. יוג'ירי יכול להחליט להטריד גם את ואן וליט.

    1. מסכים לגבי בראון אבל בהחלט רואה את טורונטו נותנים את סיאקם בשביל בחירות דראפט ו/או שחקנים עם פוטנציאל. הם צריכים לתת לסקוטי את הזמן להתפתח, וכוכב שיגיע יכול להפריע

    2. אינדי כבר לא ממש סובלת מפציעות, חוץ מ TJ וורן כולם שם כבר בריאים. לאוורט חזר לרוטציה וגם הרוקי דוארטה השתלב כמו שצריך, הסגל שלהם עכשיו כמעט מלא ולא יותר פצוי מרוב הסגלים בליגה. הם צריכים לחפש טרייד על טרנר תמואת איזה סטרץ' 4, לא ברור לי איך עבור כזה נכס שיכול להשלים מצוין כל קבוצת פלייאוף הם לא מצליחים למצוא טרייד כבר שנתיים.

  5. פריוויו פצצה מת על הפורמט הזה.
    לגבי אינדי – לא מסכים שצריכה ללכת למימוש נכסים בשום פנים ואופן. יש שם חומר שחקנים מעולה – לא לשכוח שהרבה היו פצועים חלק עדין. זו בעית פציעות + וקרלייל מאמן חדש שם שצריך לתת לו הזדמנות (לדעתי) או להחליף. צאיך עוד קצת התאמות אבל סבוניס טרנר ברוגדון לה ורט דוארטה וורן זה בסיס מצוין. צריך התאמות קצת לא הייתי הולך לרי בילד.
    בןסטון – לאאאאאאאא. בשום פנים ואופן לא. מי שצריך ללכת בבוסטון זה לא טייטום ולא בראון. זה סמארט. הוא צריך ללכת לא רחוק לספסל כששרודר מחליף אותו ואז בראון זז ל 2 טייטום 3 הורפורד 4 וויליאמס 5. שחקנים שמשחקים בעמדות הטבעיות שלהם. זו קבוצה שיכולה להגיע רחוק. הם צריכים לטפל בבעיית השחקנים המשניים שלהם בשופ אןפן לא לוותר על בראון או על טייטום.
    מסכים לגבי דנבר ושיקגו כנל פול ג'ורג'.
    לגבי לוקה – יש הרבה?שחקנים שחזרו חצי קלאץ. נסלח לו.

  6. פריוויו נפלא איפה חותמים על הטריד, בתור נציג פילי אני מוסיף גם וזלין שלא תצטרכו להביא מהבית.
    .
    היום אני ואור בקרב ראש בראש מול דוק רזי ואברי, שתי הקבוצות רחוקות מלהציג יכולת מרשימה והובסו בנוקאוט משחק קודם. אני מהמר על דיוויס שיטרוף את הסלים ונצחון לליקרס שיכניס את דוק רזי למכונה, לגבי ראסל ווסטברוק יש אנדר אובר של 7 איבודים אני אומר מסיים עם 8 איבודים הערב ו5 מ19 מהשדה (יהיה לו ערב של קליעה).

    1. +1 לגבי פילי וסימונס. לבוסטון אין רכז, אז תיאורטית היא יכולה להשתמש בסימונס (לא ברור מה הם יעשו איתו בפלייאוף אבל נגיד), אבל לתת את הכוכב השני שלך בשביל זה? צריך להיות שיכור כדי להסכים.

      1. סימונס מתאים בול לסלטיקס, אבל בעיקר כי בראון שם- לראות את בראון טייטום וסימונס רצים ביחד יכול להיות מדהים בשני צידי המגרש. הערך של בראון פשוט יותר גבוה (גם חוזה יותר נמוך) ככה שגם אם זה יקרה ( וזה לא) זה לא יהיה אחד על אחד.

  7. המאמן החדש של בוסטון לא מבריק בינתיים. הבעיה של בוסטון שאין לה זמן לבדוק אם זו התחלה קשה או מצב קבוע. אין הרבה מאמנים מנוסים זמינים. בג'ס דוקא יש שנים כאלו, אבל אטקינסון דפק את הרגל (מוזר שלא דיווחו מה בדיוק) ולא יכל להיות על הקווים. את מייק בראון ג"ס תשחרר אבל תדרוש תמורה בחירת דראפט. מצד שני אף אחד מעוזרי המאמן של קר שקיבל קבוצה לא הצליח במיוחד
    .
    בראון וטיטום דורכים אחד לשני על האצבעות. אף אחד לא חינך אותם לשתף פעולה והם משחקים בסגנון עכשו תורי עכשו תורך. זה לא משהו שאי אפשר לשנות אבל יקח זמן. בקיצור העונה אבודה. אבל הבעיה האמיתית שאין מאחוריהם אף צעיר נוסף שנראה מבטיח.
    .
    משהו באינדיאנה לא מסתדר. הם משיגים פחות מסכום השחקנים. נכון שהפציעות של לוורט וורן לא עוזרות ועדיין. אין בקבוצה שחקן שהוא בעל הבית.

    1. למה אינדי משיגים פחות לא הבנתי? איזה שחקנים יש להם בדיוק? כוכבי הופס. אין שם כוכבים והם נופלים על הנייר מרוב קבוצות המזרח…..

      יש שם שם שחקן שמישהו לוקח לפני דטקאנט הארדן קיירי? יאניס מידלטון? טייטום בראון? טריי? באטלר הירו אדביו? למאלו ברידגס? לאבין דרוזן? ביל? אמביד?

      הם קבוצת פליי אין/תחתית פלייאוף/הדחה סיב 1 ביום טוב.

      1. אתה צודק כשמדובר בכוכבים לכן הם לא יכולים להתמודד על מקומות 1 – 4 במזרח. אבל על מקומות 5 – 10? לאינדיאנה יש עומק ויש להם גם מסורת. אין סיבה שיהיו פחות טובים מבוסטון, שרלוט או אטלנטה.

          1. להנהלה וגם לאוהדים של אינדיאנה אין דרישה מהמאמן והשחקנים לקחת אליפות, כמובן שהם רוצים וישמחו אבל זה לא המינימום הנדרש. אין להם אשליות בדבר היכולת שלהם למשוך שחקנים חופשיים מהדרג הראשון או השני אבל הם עושים עבודה מצוינת בהשגת שחקנים טובים במחירי מציאה. הדרישה שלהם פשוטה – כל שנה פליאוף.

      1. בראון לא זבל. הוא הצליח יפה כשמילא את מקומו של סטיב קר וגם עושה עבודה טובה בנבחרת ניגריה. לגבי בחירת הדראפט, זו לא בקשה שלי, אם בוסטון יבקשו אותו באמצע חוזה מקובל לתת פיצוי לקבוצה עם החוזה.

  8. אולי נארגן משהו בסגנון ג'יילן בראון וג'וש ריצ'רדסון (מטעמי שכר) בתמורה לברוגדון וטרנר?

    בראון על סימונס לא יקרה מצד בוסטון בחיים ובצדק. משהו באינדיאנה באמת לא מצליח לעבוד, אולי זה יהיה טוב לשתי הקבוצות…

    1. בראון לא יילך על טרנר וברוגדון, זו בדיחה?
      הוא ילך בשביל משהו טוב כמוהו או יותר טוב ממנו.
      היחידי שבא בחשבון זה קאט. כמובן שבראון לא יילך לבד תלוו בחירות ועוד שחקנים. אוליי וויליאמס וגם שרדר ונייסמית.
      רק ככה ברון עוזב, אחרת הוא אנטאצבל.

    2. אפשר להשיג הרבה יותר על בראון. ואני גם ממש לא שולח אותו לשום מקום. הבעיה של בוסטון זה לא בראון ולא טייטום, זה פשוט שאין שם אימון והם מוציאים שם רע לשכונה.

  9. ESPN Sources: NBA has suspended Pelicans forward DiDi Louzada for 25 games without pay for violating the NBA/NBPA’s Anti-Drug program. Louzada tested positive for Drostanolone and Testosterone.

  10. אני לא משוכנע לגבי ברוקלין. יותר מידי חריקות במערכת והארדן נראה כמו צל של עצמו למעט הבזקים קצרים מידי…למרות שהוא במגמת שיפור. אני מקווה שאני טועה ולו רק בשביל לראות שידור חוזר שלהם מול מילווקי והפעם בגמר המזרח

    מעניין איך הם היו נראים אם הם היו מחליטים להשאיר את דינווידי כגיבוי לקיירי.

  11. קצת חושש מסימונס בסלטיקס, תמורת כל אחד. מילא המגבלות שלו ככדורסלן, עם זה אפשר לחיות, אבל כבר היה לנו מקרה ראש כמו קיירי שלא השתלב, וסימונס יכול להיות גרוע יותר. נמשיך לחפש עסקאות.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  12. ברוקלין במצב מאתגר
    חמישיית הפצועים שלהם – אירווינג, האריס, דוראנט, מילסאפ וקלקסטון כנראה חזקה יותר מהחמישייה שתעלה היום
    חמור מכך, דוראנט לדעתי לא יחזור כזה בקרוב
    זה מדגיש עד כמה העניין עם קיירי מהותי
    לפחות יש הזדמנות להארדן לחזור לעצמו וליישר את הממוצעים, אני מקווה גם שאחד משחקני הרוטציה המשניים כמו במברי ישחק אותה ושתהיה הזדמנות לאחד מהצעירים להתבלט (קמרון תומאס?)

      1. קראתי איפשהו (לא בטוח אמין) שההחמרה מכאבים (sorness) לנקע (contusion) מלחיצה את הנטס ושהם ינצלו את הלוז המרווח שלהם לימים הקרובים לתת לדוראנט מנוחה של 10 ימים (להפסיד את המשחק מול אורלנדו בבית אתמול, ומשחקי חוץ מול הקאבס ובוסטון).

    1. ברור זה ערוץ הבית זה כמו שבן כספית יעבוד בערוץ 20.
      לא ראית מה פול פירס אמר אז בזמנו שחייבו אותו לדבר כל הזמם הליימך 😂😂😂
      אין תאגיד זה רק בראש שלנו ולברון לא שולט בקלאץ הליגה לא מצאה הוכחות 😂😂

  13. דיוויס נשמר על ידי קאנטר אחד השומרים הגרועים שיש וכל מה שהוא עושה זה לזרוק ג'מפרים
    קח אותו לסל יא דופוס

  14. כשאני צודק, אני צודק…..
    נכון ברוך?
    צדקתי או לא?
    ואני גם אוהב לומר שצדקתי.
    אמרתי לברון יחזור היום בשביל ה…. הה ההה הההחחהחה חה חה

    1. גיא אמר שלברון לא חוזר וזה סופי
      אמרו שזה לא מעניין ושבוסטון משעממת ולא בעניין, אז אמרו.
      בתכלס תחושת הבטן שלי צדקה.
      אמרו 10 דקות אבל המלך על המגרש כבר 20 דקות…
      אולי בכל זאת צריך להאמין בתחושות הבטן יותר מהודעות "רשמיות" בעיתון?
      אולי לראות ולחוש זה קצת יותר מאשר לבדוק טבלאות וגרפים?

  15. אני חושב
    פעם ראשונה העונה שאני שמח שראס הפך לקלינגון.
    איך הוא החטיא שלשה פנויה עכשיו?
    הוא כמעט ירד לכיוון בן סימונס.

  16. את קנטר הטורקי אני מעריץ על האקטיביזם הפוליטי נגד ארדואן וסין, כי גם אני הייתי מהמפגינים ב-בן יהודה 222 נגד סין ומה שהיא עושה..
    פעם אחרונה שעמדתי שם עם שלט היה לפני 12 או 13 שנה ונגד מה שעשו לטיבט, מדינה שדרכיה שלום.
    אבל בכדורסל הוא גופה ואין לו מה לעשות במגרש, חד משמעי אין לו מה לעשות כי הוא רק מזיק עם האיבודים והפאולים המיותרים.

  17. איפה כל המכחישים?
    תחזרו לחורים. לפעמים תחושת בטן יוצאת צודקת לגמרי…
    חברון חזר היום דווקא למשחק מול הסלטיקס.
    למה?
    למה לא במשחק הקודם?
    מדוע?
    מדוע לא במשחק הבא?
    כי הסלטיקס לא מעניינים אור?

  18. היום הכנסתי את כולכם לצנטריפוגה ל 100,000 סיבוב בצנטריפוגות של פורדו.
    אתם כמעט 60% אורניום.
    🙂

  19. שיט (טית של לונזו) הליה עושה קאמבקון
    והפעם שיר של הרמונס לזכרם של גוי וגוני
    גאבה גאבה היי
    .
    Gabba gabba we accept you
    We accept you one of us
    Gabba gabba we accept you
    We accept you one of us
    .
    I don't wanna be a pinhead no more
    I just met a nurse that I could go for
    I don't wanna be a pinhead no more
    I just met a nurse that I could go for
    .
    I don't want to be a pinhead no more
    I just met a nurse that I could go for
    I don't wanna be a pinhead no more
    I just met a nurse that I could go for
    .
    D U M B everyone's accusin' me
    D U M B everyone's accusin' me
    .
    I don't wanna be a pinhead no more
    I just met a nurse that I could go for
    I don't wanna be a pinhead no more
    I just met a nurse that I could go for
    .
    Gabba gabba hey
    Gabba gabba hey
    Gabba gabba hey

  20. ההרגשה שלברון נותן כרגע, בעצם מתחילת העונה, היא שהוא מחכה עוד קצת, סוגר על כארים ועובר אותו, אחרי כן יילך לכל קבוצה שתיקח את ברוני בשביל לסגור פינה של אבא ובן לשנה ואז הוא יפרוש לעסקים כי גם שם הוא צריך לנסות לעבור את מייק.
    אולי יקנה קבוצת אן בי איי. אני חושב שילך חזק על הקבס ומקווה שהבעלים לא יסכים למכור. זה יכול להיות מאד מצחיק.

  21. קרלייל הוריד את כל החמישיה שלו לספסל 8 דקות לסוף ולא החזיר אותם. ההפרש הצטמק מ 20 ל 6 . נשארו 28 שניות . המצלמה כל הזמן הולכת לספסל של אינדי כולם שם. סדרת חינוך.

  22. לברון כבר עם 20 נקודות ובאחוזים טובים.
    בנה שם דרמה עם ההפרש של הסלטיקס אבל עכשיו הוא יעשה את האמבק שתיכנן, מ-ר-א-ש, מה לעשות? הלגאסי דורש ששוב ימחק את הסלטיקס.
    כמו חתול שמשחק עם עכבר.

      1. אני כמו ביל ראסל בבוסטון אחרי עוד אליפות, כל מה שרציתי זה בירה וקראו לי כושי מלוכלך בפאב ואמרו לי לחזור לאפריקה

  23. ראס נתן עכשיו 7:את השאקטין היומי איזה בדיחה השחקן הזה הורפורד הביא לא בלוק אבל הבלוק היה מיותר הוא היה מעיף את הכדור לתקרה כם ממיחא.

            1. זה שהוא אוהד בוסטון זה אוטומטית 50 אחוז מהתגובות בפח

            2. יש יותר מ 2 עכשיו
              מי הצנזור שמוריד את התגובות?
              מה נהיינו פה?
              משתיקים?
              CCCP?
              זה אדם אחד עם השטויות שלו.

            3. עובדה שאת ה חחחחח שלך הוא כן קיבל.
              האיש בדיחרה

            4. אין לי מושג, אולי כי אני מחובר כצוות. אני יכול למשל להכניס תגובה עם יותר מקישור אחד.
              ?

            5. שמע
              צדקת
              יש מכסת חיתים שאני מוכן לקבל.
              הלכו לקראתי ומצד שני מישהו עבד קצת להכניס הגבלות פה. זה בסדר שהכניס פשרה ואני יכול לחיות איתה.

      1. אני יותר נהנה לראות שיש פה חוק נגדי
        שמישהו ממש עבד בשביל להגדיר פה מחיקת תגובות שלי. משהו חדש….
        אני נהנה לראות ששימון צדק כשאמר שמי שמנהל בפועל דברים בלייקרס זה לברון ולא פוגל. זה היה כל כך ברור במה שכתבתי בתגובה שנמחקה.
        מי שראה את הוויכוח של לברון עם השופטים (הם כבר לא פריירים שלו יותר…. לפחות חלקם) כשפוגל לידו מקשיב ולא פוצה פה הבין מדוע אני כל כך צוחק. זה היה שיא העליבות של פוגל מול היצור הדורסני הזה עד שאני ממש שוקל להצטרף ל LLL….
        אני הכי נהנה מזה שצדקתי בתחושת הבטן שלי שהליימך יחזור מול הסלטיקס, עם כל הפרומו והשקרים שנלוו לזה. אני אומר את זה כבר שבוע לפחות ויש הוכחות פה בהופס אבל מסתבר שגם הן יכולות להיעלם כי יש פה צנזור שסופר חיתים….

  24. ניסוי 5 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      1. עמדה גם עמדה
        שי צדקת ב 100%
        ואני מוכן להתפשר עם הגילאריז. השאירו לי מספיק חיתים
        מסכים לפשרה.

  25. אוקיי
    הבנתי איפה זה עומד
    בשביל הבריאות הנפשיש (ש מבכלמ) של הגילאריז אני מוכן להתפשר קצת.

    1. חכה שהן יורידו את המסכה , עוד יותר מפחיד ,אתה יודע מה יש לעשות בלילות החורף הקרים בקולורדו? רק קריסטל מת

    2. ולא מטומטם לשים מסיכה במטוס. נגיד במסעדות ידוע שאין קוביד.
      האמריקאים חזק עם הטימטום הזה. אהבלים גמורים, אבל מה אני מדבר כשהייתי בארץ ראיתי אין ספור אהבלים בכל מקום

  26. חייב להגיד משהו על המחליפים הצעירים (שנה שניה ושלישית) של הסלטיקס.
    אני אתחיל מלנגפורד. הבייבי פייס הזה התקפית לא מספק את הסחורה, כולל שלשה פנוייה לגמרי כשהוא מכניס 50 כאלה תוך שינה באימונים שיצאה בחוץ אבל הגנתית הוא נתן משחק מעולה. היה הכי טוב על המגרש בשתי הקבוצות. אפילו יותר טוב מסמאחטה ובראדלי, בטח שיותר טוב מדייויס.
    לגבי שאר המחליפים הצעירים? אודוקה לא מאמן של שקנים צעירים. הוא לא מקדם אותם ולא רואים אותם תורמים בכלל. פריצארד ונייסמית נמחקו לגמרי במשחק הזה ובעצם מתחילת העונה. ההרגשה של אברי שהקבוצה נראית לא מאומנת? מעניין. אני לוקח את 4 באוקטובר כיום פתיחת השנה של האן בי איי, כולל משחקי ההכנה ועברו כמעט 60 יום מהפתיחה. מה אני חושב על אודוקה אני אגיד כשיעברו כ 100 ימי החסד.

      1. שמע תכשיט, צדקת לגבי לברון אבל אתה לא יודע מה אצלי בראש לגבי אודוקה ברגע הזה. אתה יודע רק מה שבאתי מהצד של אברי כי הוא רסמי אומר את זה.

        1. אני שוקל לפתוח עסק של מערבלי בטון אבל צריך למכור את כל הצנטריפוגות. יש לי כמה במבצע אם אתה מעוניין לרכוש.
          רק תזהר לא לעבור את הלימיט עם ה חחחחחח….

    1. אני שוקל לפתוח עסק של מערבלי בטון אבל צריך למכור את כל הצנטריפוגות. יש לי כמה במבצע אם אתה מעוניין לרכוש.
      רק תזהר לא לעבור את הלימיט עם ה חחחחחח….

  27. אני זוכר את המשחקים האלו שפופ היה מושיב את דנקן, פרקר וגינובלי ובכל זאת הספארס היו מנצחים את ג"ס כאילו כלום. אז עכשו אנחנו.

    1. כתוב שם בבירור שמבדיקה מדוקדקת אכן הייתה שם עבירה, כי הייתה עבירה, ולכן הייתה עבירה.
      ואנחנו סתם המצאנו שלא הייתה עבירה, כי לא קראנו שהייתה עבירה, וסמכנו על אחיזת העיניים שלא הייתה עבירה.
      אז אנחנו צריכים או אופטומטריסט, או לחזור לשיעורי קריאה בכיתה א'.

  28. הד ר הטוב ביותר בדטרויט שגרמי גראנט כנראה יסכים לעבור קיבל ברינקס נהנה לשחק כוכב עכשיו הנחיתו לו את קייד על הראש שעונה הבאה הכדור יהיה אצלו תמיד אז כמשלים עדיך לו בקטנטנדרית וכמו שאני מכיר את דטרויט יתנו אותו חינם

  29. שימון

    מה אתה אומר על המלחמה של קנטר נגד לברון והעריצות הסינית?
    אתה בא לבן יהודה 222 ת"א עם שלט אנס צדק?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. אני אבוא עם כובע ומסיכה על הפנים לתת לך קצת עזרה נגד ה-שיק-צה (קוראים במילרע, אני מדגיש, שיצא קצת יותר אשכנזי)

  30. דיאנדרה איטון מתפוצץ במחצית בדרך למקס ומוריס עם 3 זריקות במחצית. מה?! ושתי נקודות. אין ספק שהקעקוע שהוא עשה על אגב מתאר את המציאות אבל לא בדיוק כמו שהוא חשב.

  31. תמא בדנוור
    שיקאקא ניצחו במשחק עם בלי יוקיץ.
    מקווה שהפגיעה לא תגרע אותו במשחקים הקרובים כי דנוור בלעדיו בלי מארי ופורטר זו לא המתיימרת.

  32. איך לשחק בינוני, ולנצח. מאת הסאנס.
    .
    מספיק רכז אחד אמיתי (כזה שמבין שהוא לא חייב לקחת את כל הזריקות) ו-2 עוגנים בהגנה (ברידג'ס ואייטון).
    בוקר עוד יחזור לעצמו,
    עד אז –
    ההגנה ממשיכה להיות מהטובות בליגה.
    בסיס מצוין להמשך.

  33. באיזשהו שלב המשחק ברח להם מהידיים – אבל המאבס נראים לא רע בלי לוקה. יותר הנעת כדור. פחות לעמוד מהצד ולהסתכל.

        1. 4 שחקנים עם 15+ נקודות למשחק.
          פורזינגיס שוב נראה כמו שחקן כדורסל,
          ויש לא מעט אתלטים מרשימים שכולים מהספסל.
          עשו הרבה צרות לסאנס ב-2 המשחקים ללא לוקה.

          1. אני לא מתווכח. הסאנס מספיק חזקים כדי שגם הפסד מולם בהרכב מלא לא ייחשב לאכזבה.
            אבל אולי מה שהמאבס צריכים זו תקופה בלי לוקה. או לחשוב איך לנצל אותו אחרת – למרות פתיחת העונה הסבירה.
            שחקן של ממוצע קרוב לטריפל דאבל שגורם לשחקנים סביבו להראות גרועים זה לא איזשהו תקדים היסטורי. לא אומר שהוא כזה (באמת שלא יודע).

  34. הווריירס עלו בלי רוב סטף ודריי ובגדול רוב החמישיה שלהם (אם מחשיבים את קליי ואולי את וייסמן שתלוי לאיזו חמישיה הוא יחזור). זה הספיק מול דטרויט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט