קרי ממשיך בעליונות, מיאמי גברו על וושינגטון, פילי הפתיעו את דנבר ועוד בסיקור משחקי חמישי/ אורי הדר ועידו גילרי

קליבלנד קבליארס (8-9) – גולדן סטייט ווריורס (2-13) 104-89:

היו זמנים שמפגש בין הקבוצות הנ"ל היה משחק העונה. לברון נגד קרי, אחרי זה לברון נגד דוראנט וקרי. הקבוצות עברו תהפוכות רבות עד העונה, שאותה פתחו בצורה מפתיע כל אחת מסיבותיה. אז לענייננו, הקאבס בסגל חסר מאוד אירחו את הלוחמים הלוהטים. משחק צמוד היה לנו לאורך כל הדרך שכלל 13 שינויי הובלה.

נעבור קדימה לרבע הרביעי, אליו נכנסו הווריורס בפיגור 13- 81:68. אלא שאז סטף החליט להשתלט על המשחק עם 13 נקודות בקצת פחות מ 6 דקות, וג"ס קלעה 17 נקודות רצופות ללא מענה, 85-81 לווריורס. קליבלנד בהנהגת גרלנד המשתפר עוד ניסו לעצור את המפולת, אך ללא הצלחה. גרין וקרי סגרו את המשחק אחרי שני אסיסטים של גרין שייצרו לייאפים קלים, ולבסוף שלשת סטפ באק של סטף הקפיצה את הווריורס ליתרון 9, 02:47 לסיום. סך הכל גולדן סטייט ניצחו את קליבלנד ברבע האחרון 36-8, כולל 20 נקודות מה40 של סטף ברבע המכריע (8 מ12 מהשדה, 4 מ7 לשלוש ברביעי).

אל ה40 של קרי הוסיף הלהטוטן 6 אסיסטים ו 4 ריבאונדים, כולל עוד משחק של 9 שלשות- בפעם ה 38 בקריירה. דריימונד בשורה סטטיסטית קלאסית עם 4 נקודות ו 14 אסיסטים, וביליצה ולי עלו מהספסל וקלעו 14 ו 11 בהתאמה.

את קליבלנד הפצועים הוביל דאריוס גרלנד עם 25 נקודות ו 5 אסיסטים, דין וויד האלמוני הגיע ל17 נקודות ו 9 כדורים חוזרים וקווין לאב המתבגר הוסיף גם הוא 17.

מיאמי היט (5-11) – וושינגטון וויזארדס (5-10) 97-112:

מפגש ראשון מתוך השתיים בין הקבוצות בשלושה ימים, פעם הבאה ביום שבת בוושינגטון. הוויזארדס פתחו טוב ועלו ליתרון 13-6 ברבע הראשון. ההיט חזרו וסיימו את הרבע ביתרון 21-19. ההיט לקחו את המושכות ברבע השני, וסיימו גם אותו ביתרון 47-40. אך הרבע השלישי הוא מה שסיים את המשחק: מיאמי צלפה 7 מ8 מחוץ לקשת, והשלשה של דאנקן רובינסון 4 דקות לסיום העלתה את מיאמי ליתרון השיא שלה במשחק: 75-57.

המוטיב המרכזי במשחק היה ההבדל באיבודים: ההיט איבדו רק 6 כדורים והוויזארדס איבדו 17! וושינגטון התקשו לשמור על הכדור ללא מוביל הכדור הראשי שלהם, ספנסר דינווידי. ההיט יכולים להיות מרוצים: זה הוא הנצחון ה9 בספות כפולות מתוך 11 הנצחונות שלהם. מאמן ההיט אריק ספוסלטרה פרגן בסיום: "תראה, וושינגטון ביססה את הדרך שלה לשחק. הם קבוצה הגנתית מצוינת. אתה צריך לשחק התקפה עם כוונה כלשהי ועם קצב וריווח נכון". מאמן היריבה ווס אנסלד ג'וניור הצביע מתי קבוצתו הפסידה את המשחק: "המשחק נאבד לנו קצת ברבע השלישי. חוץ מזה היינו בפנים".

קצת פרובנציליות: דני שיחק את משחקו החלש ביותר מזה זמן מה: קלע 6 נקודות ב2 מ6 נסיונות וקטף רק ריבאונד בודד. מה שהצביע על המשחק החלש של אבדיה הוא המדד שלו שהיה מינוס תשע, לאחר שהוביל את הקבוצה במדד בכל משחק כמעט העונה.

ברדלי ביל הוביל את המפסידים עם 30 נקודות 5 אסיסטים ו6 ריבאודנים, קוזמה ממשיך ביכולת הטובה שלו עם 19 נקודות ו 13 ריבאונדים, מונטרז הרל עלה בחמישייה וקלע 12 נקודות וקורי קיספרט הרוקי קלע 13 נקודות עם 3 מ7 לשלוש.

את המנצחים הצעיד ג'ימי באקטס עם משחק שני ברצף של 30 נקודות- 32 נקודות, אליהן הוסיף 5 אסיסטים ו4 חטיפות, באם חזר מפציעה קלה וקלע 20 עם 9 ריבאונדים, גייב וינסנט הוסיף מהספסל 18 וטאקר הוותיק סיים עם 15.

ממפיס גריזליס (7-8) – לוס אנג'לס קליפרס (6-9) 108-120:

הגריזליס אירחו את הקליפרס במפגש צמרת אמצע הטבלה במערב. ממפיס שלטה במשחק והגיע ליתרון שיא של 23 נקודות לעומת יתרון 1 היה השיא של הקליפרס. הגריזליס הקבוצה המובילה בליגה עם נקודות בצבע למשחק, וגם נגד ל"א הראו דומיננטים: ממפיס נצחו 74-36 בצבע, כולל 20 מתוך ה28 שלו בצבע. ג'ה קלע גם 17 מתוך ה28 שלו ברבע השלישי, בו ממפיס הבדילה את עצמם מהקליפרס. ממפיס המשיכה את הביצוע שלה לתוך הרבע הרביעי, שם 7:30 דקות לסיום הגיע גם יתרון השיא.

ממפיס לאחר פתחית עונה מצוינת קצך חזרה אל הקרקע, אך המשחק הזה צריך לעודד את הדובים. אל ה28 של מוראנט הצטרפו דילון ברוקס וגג"ג כל אחד עם 18 נקודות. דזמון ביין המצוין הוסיף 16 נקודות ב63% וברנדון קלראק שנדחק מהרוטציה קלע 14 מהספסל.

לקליפרס קלע פול ג'ורג' 23 נקודות, 6 אסיסטים ו 5 ריבאונדים, רג'י ג'קסון הוסיף 18, לוק קנארד קלע 15, וזובאץ והרטנסטיין קלעו 13 ו11 בהתאמה.

מינסוטה טימברוולבס (9-6) – סן אנטוניו ספרס (11-4) 90-115:

סלח לי מאנו דה מאן כי חטאתי, אבל… הקבוצה שלך לא נראת טוב. הספרס נשלטו על ידי מינסוטה לאורך כל המשחק, באופן חד צדדי לחלוטין. יתרון השיא של הוולבס הגיע ל25 לעומת הספרס שלא היו ביתרון בשוב שלב במשחק. למעט תאדיוס יאנג, כל הקבוצ הייתה במדד שלילי. כתבתי את זה פה גם שבוע שעבר, אבל פתיחת העונה של קלדון ג'ונסון מאוד מאכבזת אותי אישית. אחרי הזמן שבילה באולמיפיאדה ציפיתי שיבצע קפיצת מדרגה גדולה יותר, אך ביינתים נראה קצת מהוסס בין כל הגאנרים שיש לספרס.

חזרה למשחק בקצרה: מינסוטה קלעו שיא עונתי של 21 שלשות, ראסל קלע 22 וטאונס עם 25 נקודות ו 12 ריבאודנים. ביסלי קלע חמש שלשות בדרך ל15 נקודות, ואדוורדס ומקדניאלס הוסיפו 13 כל אחד. אפילו טוריין פרינס תפר 13 נקודות עם 3 מ5 לשלוש.

נקודת האור היחידה של הספרס הייתה דווין וואסל שקלע 18 נקודות מהספסל, ג'ונסון ולוני ווקר קלעו 12 כל אחד ודז'ונטה מרי התרסק אחרי פתחית עונה מופלאה וסיים רק עם 7 נקודות ו 8 ריבאונדים.

דנבר נאגטס (6-9) – פילדלפיה 76'רס (7-9) 103-89:

הסיקסרס הגיעו למייל היי בתקופה מעצבנת במיוחד בה הקורונה והפציעות עצרו פתיחה יפה של הקבוצה למרות סאגת בן סימונס המתמשכת. החיסרון של אמביד היה קריטי במיוחד כשהם מפסידים חמישה רצוף בלעדיו. בלי כוכב הקבוצה יחד עם דני גרין הותיק ומטיס תייבול האייס ההגנתי מצבם נראה די עגום במסע של שישה משחקים במערב. אבל האורחים מפילדלפיה לא התכוונו לוותר לנאגטס המדוללים גם הם. היכולת של ניקולה יוקיץ' ה-MVP המכהן הצליחה עד עתה לחפות על החיסרון של שני הכוכבים שלצידו – ג'מאל מורי שקרע את ה-ACL בסוף העונה שעברה ומייקל פורטר שסובל שוב מבעיות גב שהגבילו אותו מפתיחת העונה וכרגע משאירות אותו מחוץ למגרש לזמן לא ברור.

הרבע הראשון היה בעיקר עימות בין יוקיץ' לטייריס מקסי הצעיר שמראה השנה קפיצה גדולה ביכולת. הסרבי סיים אותו ביתרון אישי 11-15 אבל הסיקסרס הובילו בנקודה. פתיחת הרבע השני סימנה נקודת מפנה כשהספסל של הנאגטס לא מצליח לעשות כלום ואפשר לזה של הסיקסרס לקלוע עשר נקודות רצופות. גם החזרה המהירה של יוקיץ' למגרש לא הצליחה באותם רגעים לעצור את הסחף כשהאורחים ממשיך להמטיר ומקסי חזר למגרש באמצע הרבע כדי להגדיל ל32-48. כאן נמאס ל-MVP והוא החליט להחזיר את הקבוצה למשחק בין עם בקליעה בכוחות עצמו או באסיסטים לחברים. הוא סיים את המחצית עם 27 נקודות והנאגטס צמצמו ל52-58 בהפסקה.

אחרי ההפסקה הדלק במיכל של יוקיץ' נגמר מה שאפשר לטוביאס האריס שחזר לאחרונה לשחק לקחת יוזמה ולעזור לאורחים להשתלט מחדש על המשחק. בלי הנקודות של יוקיץ' לנאגטס לא היה מענה והסיקסרס ברחו ל69-87 בכניסה לרבע האחרון. הנאגטס עוד ניסו לעשות קולות של קאמבק אבל האריס ומקסי לא ממש נתנו להם להתקרב כך שארבע דקות לסיום מאלון זרק את המגבת והוציא את החמישיה.

האורחים מפילדלפיה נהנו כאמור מיום מצויין של מקסי הצעיר שסיים עם 22 נקודות 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים (אוהב לשחק מול דנבר הבחור – גם בעונה שעברה הוא נתן מולם משחק אדיר). סת' קרי לא פיגר הרבה אחריו עם 20 נקודות 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים וטוביאס האריס תרם 17 נקודות עם 7 ריבאונדים.

בנאגטס יוקיץ' היה מדהים בחצי הראשון אבל הוסיף רק 3 מהעונשין בשני כדי לסיים עם 30 נקודות ב10 מ-17 מהשדה, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. וויל ברטון היה טוב עם 19 נקודות כולל 4 מ-6 לשלוש והוסיף 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. שאר הצוות המסייע היה חושך כשהם מדייקים ב-15 זריקות מ-56 ניסיונות. הגדיל לעשות ג'ף גרין שב-23 דקות על הפרקט לא הצליח לרשום שום תרומה סטטיסטית למעט ריבאונד בודד.

יוטה ג'אז (5-10) – טורונטו ראפטורס (9-7) 103-119:

שתי קבוצות במגמות הפוכות נפגשו הלילה בסולט לייק סיטי. הראפטורס שיצאו למסע משחקים לא פשוט במערב נמצאים בתקופה לא טובה אחרי פתיחת עונה מפתיעה משהו. הם נאלצו גם לקבל חדשות לא טובות לגבי אוג'י אננובי שהיה דווקא בכושר לא רע. הפורוורד הצעיר שמוביל את הקבוצה בנקודות סובל מהיפ פויינטר שישאיר אותו בחוץ לתקופה לא ברורה. מן העבר השני הג'אז שמחו לראות סוף סוף על הפרקט את החיזוק מהקיץ – רודי גיי הותיק שהגיע מהספרס. השמחה הזו התבררה די מהר כמוצדקת כשגיי נתן בכורה מרשימה.

האורחים דווקא פתחו טוב והובילו בהפרשים קטנים ברוב הרבע הראשון בניצוחו של גארי טרנט ג'וניור. אבל הירידה של טרנט לספסל והכניסה של גיי למגרש אפשרו לג'אז לברוח ליתרון 31-42 שלוש דקות לתוך הרבע השני. כאן הספסל של הראפטורס לא נשבר ושמר אותם בתמונה עד שפרד ון וליט התהלהט וקבר שלוש זריקות מעבר לקשת בשלוש התקפות רצופות כדי להחזיר להם את היתרון איתו הם גם ירדו למחצית 61-63.

הג'אז חזרו חדים מחדרי ההלבשה והצליחו להגיע לסל בקלות כשהם גם מדייקים מרחוק מה שאפשר להם להשתלט על המשחק כשדאנק של גובר קובע 80-92 בכניסה לרבע האחרון. שחקני יוטה המשיכו במטווח וקברו עוד ארבע שלושת בפתיחת הרבע המכריע כשלשה של גיי תשע דקות לסיום הגדילה ל 84-105 וסגרה מעשית את המשחק.

ביוטה 7 שחקנים קלעו בדאבל פיגרס כשהקבוצה כולה צולפת 19 שלשות ומוסרת 34 אסיסטים בערב קבוצתי למדי. רודי גיי ודונבן מיצ'ל הובילו את הג'אז עם 20 נקודות כל אחד כשגיי עושה סיפתח מאד מוצלח עם 7 מ-8 זריקות כולל 5 שלשות. רודי גובר היה מושלם מהשדה והוסיף 14 נקודות עם 11 כדורים חוזרים ורוויס אוניל תרם 16 נקודות עם 4 מ-6 מעבר לקשת.

גארי טרנט ג'וניור הגיע לשחק וקבר 31 נקודות ב12 מ-18 מהשדה כששותפו לקו האחורי פרד ון פליט לא נשאר הרבה מאחור עם 24 משלו . הבעיה הייתה שלמעט קאם בירץ' שרשם 14 נקודות ב8-6 מהשדה וסקוטי בארנס בעוד משחק אולאראונד נאה אף אחד אחר לא הגיע לעזור להם. הדגש מן הסתם הוא על פסקל סיאקם שהיה חלש מאד עם 2 מ-14 מהשדה ו-4 נקודות בלבד יחד עם 4 איבודים.

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. להגיד שקרי לוהט בתקופה האחרונה יהיה אנדרסטייטמנט ראוי לשמו, בורכנו. בעקבות השנה החולפת, נראה לי שאפשר גם לאפסן את השאריות האחרונות של 'קר לא מאמן, עם כזו קבוצה גם אני הייתי במאזן חיובי' (עוד נשארו חסידים לתיאוריה הזו?). גם גרין מצא את מעיין הנעורים, רק שלא יזמין את החברים שלו לסוכנות קלאץ'.
    תודה רבה על הסיקור המעולה, ושישי שמח לכל בית הופס

    1. קר מאמן מצוין – האדם החושב מהזן הטוב ביותר שיש. ראיתי שני משחקים של הגולדנים השבוע ולאורכם היתה לי תחושה שהלוחמים עשו בקיץ הזה בדיקה מחודשת לכל הנחות היסוד שלהם. סטיב קר הוא מאמן חושב אולי הכי חכם בליגה. יש לי תחושה שאחרי העונה הלא מוצלחת אשתקד הוא לקח בקיץ את כל הצוות אנליסטים שלו הושיב אותם על השולחן ואמר בודקים את כל הנתונים הכל פתוח. משנים את הסכמות. התוצאה? אפילו בניהול הזמן שלו במשחק רואים את זה. בשנה האחרונה סטף היה קבוע עולה רבע ראשון יורד אחרי 12 דקות חוזר באמצע השני . שבלונה. אני לא זוכר את קר מוריד אותו ככה באופן דינמי ומחזיר בהתאם להתפתחוית במגרש. עכשיו יש תחושה שניהול הזמן של הכוכב שלו הרבה יותר קשור למה שקורה בפועל על המגרש ולהתפתחויות מאשר השבלונה שהתפתחה. זה היה מוזר לראות את קרי משלק יחד עפ וויגינס בתחילת הרבע השני רבע שבדרך כלל שמור למחליפים.
      דבר נוסף שמאוד בולט הוא שללוחמים חזר הרעב. הם נחו מספיק משלושת האליפויות הראשונות – זה סגל שבנוי על חבורת מתאבדים על המגרש .לראות את סטף שם גוף לחסימה מול גריפין השבוע זה היה לא יאומן.
      ועוד דבר – דריימונד גרין. לא יסולא בפז. הוא עושה טונות דברים על המגרש ניהול משחק אנרגיות אין סופיות הגנה מושלמת והאסיסטים האלה לחיתוכים שיש מעט שחקנים בליגה שמסוגלים לתת. סוס שחור שדוהר באמצע המגרש במהירות אדירה עם שליטה אבסולוטית בכדור לא טריוויאלי לשחקן בגובה שלו פצצת אנרגיה.
      לגבי קרי עצמו. אין מילים. אני לא אתחיל פה בדיוני ראשמור נחכה עוד קצת אבל לדעתי הוא כבר שם.

      1. חלוקת הדקות של קרי בעונות הקודמות לא נבעה רק מקרה אלא תאמה את הרצון של קרי עצמו. השנה קר החליט להכניס שינוים. קרי לא אהב ( לדברי התקשורת המקומית) אבל אחד הדברים שמעידים את קרי מסופרסטארים אחרים היא הנכונות שלו ללכת עם המאמן. לדברי קר הוא עדין מנסה כל מידי חלוקות זמן כדי למצוא אופטימום שגם משביע את רצונו של קרי וגם יאפשר להוריד את כמות הדקות שלו מ 36 (2 * (12 + 6))

  2. קרי, שוב, מוכיח עד כמה הוא שחקן ענק.
    צריך לקחת בחשבון –
    הוא שיחק כדורסל לא פחות טוב בעונה שעברה.
    ההבדל בין קבוצת פלייאין לבין הקונטנדריות שצומחת לנו מול העיניים?
    ההגנה.
    מס' 1 בליגה.
    את התבנית להגנה בנה קר (כבר בעונה שעברה היא הייתה טובה),
    וחלק ארי מהקרדיט לתוכן שניצוק לתבנית מגיע לדריימונד "ההבולדוג" גרין.
    .
    תודה, חברים.

      1. גרין ענק בענקים !
        When it’s all set and done, גם השימון יבין שתמיד היה מדובר בעילוי – למרות שעלה לי באליפות 2016 שכואבת לי יותר מכל הכמעט 50 שנות כדורסל ..ההפסדים של מג’יק לבירד העצום כאבו אבל פחות, בגלל הציפור האהובה והגאווה שנפגעה בהפסד של שאקובי לטינופות המופלאים מדטרויט ..
        2016 רישמרה את הלברון המופלא רשע מרושע וזה ממש כואב ..
        אבל גרין עילוי שימון, גם אם לא יעזור להביא עוד אליפות ואינשאללה יניף עוד. אמן ואמן ..
        והשיירה עוברת 😉
        שבת שלום לחברינו בארץ ובעולם .

      1. קרי לא ייאמן, קר מאמן מצויין.
        גיא לגבי ההגנה אני חולק עלייך בנושא הזה, גם עונה שעברה הייתה לגולדן סטטיט הגנה פנטסטית בחלק העליון של הטבלה (מקום 5 בליגה), משחק ההתקפה נראה טוב יותר מסיבה ברורה שיש לקר שחקנים שמתאימים בול לשיטה (יש ירידה חדה העונה בסטטיסטיקה ההתקפיות העונה), עדיין גם אתמול התלות בקרי גבוהה הרבה יותר מדי.
        בסוף לגולדן סטייט עדיין יש בעיה ללא קרי (אין לידו קלי) ובהגנה מול גבוהיים. המפגש מול הסאנס יוכיח את זה.

      2. באמת שמעון נובח על קר
        בעינייני קר שמעון ננעל בצנטרישוט עם דהשוט ואונס הטבעות המלכותי

    1. וזה בלי שקליי סיים את השיקום או שהגיע מישהו בקאליבר שבו אוברה היה בפניקס (קצת קלקלנו לו האמת).
      הלכו על קונספט של הרבה שחקני כנף מהירים ומציקים והביאו שחקני פנים שמתאימים ל"שיטה" וקולעים לא רע מבחוץ.

    2. קרי לא ייאמן, קר מאמן מצויין.
      גיא לגבי ההגנה אני חולק עלייך בנושא הזה, גם עונה שעברה הייתה לגולדן סטטיט הגנה פנטסטית בחלק העליון של הטבלה (מקום 5 בליגה), משחק ההתקפה נראה טוב יותר מסיבה ברורה שיש לקר שחקנים שמתאימים בול לשיטה (יש ירידה חדה העונה בסטטיסטיקה ההתקפיות העונה), עדיין גם אתמול התלות בקרי גבוהה הרבה יותר מדי.
      בסוף לגולדן סטייט עדיין יש בעיה ללא קרי (אין לידו קלי) ובהגנה מול גבוהיים. המפגש מול הסאנס יוכיח את זה.

      1. שכחת רק להוסיף: "כמו שתמיד אמרתי" אגב מצחיק שאתה נכנס עד כמה דריימונד נגר שלא שווה כלום התקפית ובאותה נשימה מדבר על זה שמקמיאלן מאמן גרוע כי הם משחקים בלי חיתוכים כמעט (זה הרי לא שחסר מי שימסור את הכדורים לשחקנים החותכים נכון?)

        1. חגי כמה כיף להתדיין איתך ששומרים על שפה נאותה, לעניינו, יאנג לא מסוגל למסור כדורים ולנהל משחק? רדיש לא מסוגל להוביל כדור ג’ונסון? מה לגבי ההתקפה של יוטה או של מיאמי לפני לאורי.
          .
          בגולדן סטייט כל הזמן יש מובילי כדור על המגרש, הביקורת שלי על התנועה ללא כדור נובעת גם ליאנג.
          .
          דריימונד מוסר מצויין לעולם לא לקחתי את זה ממנו, עדיין ללא הגרביטציה שיוצר קרי ההתקפה הייתה מסריחה.

          1. צחקתי לגבי השפה אבל נעזוב את זה. יאנג אכן מוסר אדיר אבל בשביל שיהיו חיתוכים צריך שהוא זה שיהיה בתנועה סטייל קרי (נגיד, למרות שיאנג קלעי פחות טוב מקרי) ואז מי אמור למסור? רדיש? רדיש מוסר לא טוב והחמאתי לו. ג'ונסון? נו באמת אתה מצפה שיתנו לילד צ'אנס אמיתי, ועוד להיות מוביל כדור משני, בקבוצה שרואה בעצמה כקבוצה עם שאיפות? אם לקולינס הייתה יכולת מסירה היה על מה לדבר אבל אין לו בכלל (וגם הכדרור שלו טעון שיפור). צריך שחקן גבוה עם ראיית משחק מעולה וכדרור טוב. זה מצרך די נדיר בליגה. (נגיד היכולת לזייף הנד אוף – להשתמש בגרוויטי של סטף ולרוץ לכיוון הסל זה משהו שאני לא יכול לחשוב על עוד שחקן קו קדמי למעט בם שיכול לעשות את זה. ואם אתה שואל אותי זו הסיבה שבחרו באוקנגוו – כי רואים בו סוג של דריימונד גם אם זו תקוות שווא זה הכיוון של ההוקס)

            1. תודה תגובה מצויינת, יאנג מוסר אדיר בין הטובים בליגה הוא גם קלעי מחונן וזריז ביותר, אני חושב שהוא היה הופך לשחקן מסוכן בהרבה אם היה משחק גם ללא כדור.
              .
              שנה שעברה אטלנטה הריצו מהלך שכמעט ואני לא רואה השנה של Stagger במספר סוגיו.
              יאנג מוסר כדור לגבוה שיוצא על הצבע , שעושה הנד אוף לגארד/ פווארד שיוצא בחסימה בנתיים שקאפלה או קולינס מתגלגלים לטבעת ויאנג והפווארד השני (במקרה שאם קפלה עושה את הנד אוף מתגלגלים על קו ה3).
              .
              לרדיש יש יכולת כדרור וחדירה גם לגונסון ממה שראיתי בתקציר בגי ליג, https://youtu.be/_Qtc6WpxOZo
              אני בהחלט חושב שצריך לתת לו זמן משחק בטח שגילנארי מסריח את הפארקט ושהתקרה של אטלנטה הרבה יותר גבוהה איתו.
              .
              אני לא מצפה שימסרו כמו יאנג (אני יכול לספור על יד אחת את השחקנים בעלי יכולת המסירה של יאנג בליגה, אלא מסירות פשוטות שכל שחקן בליגה יכול למסור . כן זה התקפה שלוקח זמן להטמיע ויהיו טיפה הפסדים בדרך אבל זה הרבה יותר טוב לטווח הארוך מקבוצה שחייב על יכולת היצירה של יאנג בלבד.

            2. את הדיונים על התנועה הלא קיימת של טריי עשינו מזמן.
              אמרתי אז שלעולם לא יעשה תנועה בגלל אגו וחגי אמר שיעשה וישתפר בזה.
              כמובן שלא קרה.
              הוא נתקע על החצי ומשאיר אותם לשחק 4 על 5 כי אם אם הכדור לא אצלי אני לא זז ותסתדרו, נראה אתכם.
              אם טובת הקבוצה הייתה בראש מעייניו ולא רק תהילה אישית הוא כבר מזמן היה משפר את האלמנט הזה במשחק שלו.

            3. ברוך על מה אתה מדבר?? מסירות פשוטות שכל אחד יכול למסור? מסירה לחיתוך היא אחת המסירות הכי קשות במשחק שצריכה כשמה לחתוך את ההגנה ולעבור יער של ידיים. זה דורש שלושה דברים 1 שחקן שימשוך שחקנים כלפי חוץ 2 מוסרים טובים רצוי גבוהים 3 שיטה מתואמת מספיק. להוקס אין את 2 (בוגי והרטר מוסרים טובים אבל זה לא מספיק בשביל שיטה). לגבי ג'ונסון בוא ותסביר לי למה אתה חושב שמגיע לו הקרדיט הזה כרגע? מה הוא כבר הוכיח? גם על רדיש אמרו שהוא כישרון ענק ורק העונה הוא איכשהו משחק בצורה שהיא לא נזק
              .
              אשך אני אשים את הדברים המקצועיים בצד (שהם פשוט לא נכונים אבל נעזוב את זה). מאיפה השנאה החולנית הזאת ליאנג? כאילו חוץ מזה שאנשים כמוני אומרים שהוא יותר טוב מלוקה מה הסיפור שלך איתו? חגיגות מעצבנות? כאילו כל המניירות שלו זה לא דברים נדירים אז למה דווקא הוא מבחינתך מקור הרוע בעולם?

            4. איפה אתה רואה במה שכתבתי שנאה חולנית?
              אגב שכחת כבר את כל הדיונים על התנועה שלו שניהלנו לפני כמה עונות?
              אגב, אכן יש לי שנאה חולנית אליו, וזה בגלל האופי החרא, והשטיקים המסריחים על המגרש, שיוצאים מאוד מגדר הרגיל.
              אבל כאן לא הפגנתי את זה.
              פשוט כתבתי שהוא לא עושה תנועה כי הוא מחפש האדרה אישית ומעדיף זאת על טובת הקבוצה.

            5. לגבי התנועה ללא כדור אני מסכים חלקית. אני חושב שזה אלמנט שהוא חייב להוסיף וזה שזה לא קורה זה חלקית עליו (ושוב זה הרבה יותר מורכב. גם סטף לא עשה דברים שסטף עושה עד שקר הגיע) אבל מאיפה הבאת את זה שאמרתי שהוא יעשה את זה? מעולם לא זכור לי אמירה כזו כי אין לי דרך לדעת מה הוא יעשה וזה לא שהיו ניצנים של אלמנט כזה.
              .
              לגבי השנאה: "אם אם הכדור לא אצלי אני לא זז ותסתדרו, נראה אתכם….הוא לא עושה תנועה כי הוא מחפש האדרה אישית ומעדיף זאת על טובת הקבוצה." אם זה לא משפט שנכתב משנאה אני לא יודע מה כן (ואגב הוא פשוט לא נכון בכלל אבל נעזוב את זה).
              מה שאני עדיין לא מבין זה למה דווקא הוא? מה חסרים שחקנים שלשיטתך עושים בדיוק אותו הדבר בליגה ולא זוכים לאותו היחס (בשלוף: בוקר, מורנט, דיארון פוקס אנטוני אדוארדס)

            6. אני אתקן זה לא רק חיתוכים אלא תנועה ללא כדור , הסאנס עושים את זה בצורה מופלאה אותו דבר יוטה, מיאמי ופיל ללא האריס ואפילו הספרס (את הספרס ראיתי רק מול הלייקרס) בסוף ההתקפה של אטלטנה היא יותר מדי סטטית ומוגבלת.
              .
              לגונסון מגיע הזדמנות על סמך הפוטנציאל שלו והוא לא מקבל אחת, אין שום סיבה שגילנארי יקבל כל כך הרבה דקות העונה, בסוף גולדן סטייט גילו את גרין רק בגלל שהוא קיבל הזדמנות אותו דבר מקסי בפילי….

            7. אבל ברוך זה פשוט לא נכון. לגבי סטטית אני לא יודע איך אתה רוצה למדוד את זה. ואני חושב שזה לא כזה משנה לגבי כמות תנועת הכדור. מה שחשוב זה שההתקפה תהיה יעילה. שנה שעברה בתקופה שהוא היה המאמן הם היו 8 בדירוג ההתקפי והעונה הם מקום 5. הם משתמשים במגוון גדול של כלים (פיק&רול, פוסט-אפ, חיתוכים והוסיפו השנה גם לא מעט מהלכי הנד-אוף) וגם הם לא מקדשים את השלשות ומשחקים לא מעט על מיד-ריינג' שמרחיב את האפשרויות שלהם. יש לא מעט תנועה ללא כדור של הקלעים שמתחילים את המהלך באיזור המרפק (בעיקר של בוגי והרטר)
              .
              לגבי ג'ונסון וההשוואות נכון שמקסי בעונה מצוינת מעל הציפיות עד כה אבל בשביל לשלב את ג'ונסון זה דורש חתכת הימור ואף אחד מאיתנו לא זוכר הימורי מאמן שנכשלו אלא רק כאלו שהצליחו

            8. השאלה שלי אלייך האם אתה חושב שהתקפה כזאת יעילה לפלייאוף ? והאם היא וממצה את סגל השחקנים בצורה מקסימלית? אני חושב שלא.
              .
              בסוף יאנג הוא כשרון התקפי שמסוגל לסחוב לבדו ולהפוך את הקבוצה לאחת מהתקפות הטובות בליגה עם זאת גם יוסטון של הארדן הייתה כזאת ונכשלה בפלייאוף, לצערי בגלל החוסר תנועה ללא כדור יאנג גם לא מנצל את מירב הפוטנציאל שלו (יש לו טווח ומהירות שחרור והוא גם זריז להחריד).
              .
              לגבי ההתקפה של אטלנטה, לא ראיתי יותר מדי גיוון. אני רואה פה ושם הנד אוף שזה רחוק מלהספיק, ההתקפה של אטלנטה מתבססת לדעתי יותר מדי על פיקאנדרול (מריצים לא מעט horn ויש משחק לא רע בין שני הגבוה) ההבדל מיוטה שבמהלך הפיקאנדרול שאר השחקנים עושים תנועה גם הם ומובילים כדור גם הם.
              .
              לגבי תנועה ללא כדור וגם לגבי ג’ונסון אני מאשים פה בעיקר את מקמיילן שמשתמש בגישה ״ if it isn't broken, don't fix it״ למרות שהיא לא ממצה את מירב הפוטנציאל של הקבוצה.
              .
              אני חושב שאם יתנו לגונסון 15-20 דקות בערב בטח שהאנטר פצוע וגילנארי לא הופיע לעונה שום דבר רע לא יקרה לקבוצה, וזה הימור שחייבים לקחת כשאתה מסתכל על התקרה של הקבוצה בזמן הארוך, זוהי עונה ארוכה מאוד ולוח המשחקים הולך להפוך ליותר ויותר קל.

  3. ברדלי ביל האח של סילי בילי חזר למגרש וכמובן וואש מפסידים
    יש לי הרגשה שהוא לא כלכך אינטלגנט והוא יזכר כקלוריות ריקות,יש עליו שלט ענק של סכנה לגעת

  4. פופ צריך רק עוד 21 ניצחונות כדי להיות המאמן עם הכי הרבה נצחונות בעונה הסדירה. לפני פתיחת הליגה זה היה נראה לי אפשרי ואפילו פינטזתי על מאבק על הפלייאין… אבל כרגע זה לא נראה שאנחנו נצליח לסגור משחקים העונה

    1. אני מזמן חושב שאתם צריכים טאנקינג לעונה אחת ולחזור עם בחירת דראפט גבוהה ולהוציא מזה עונת פרישה מכובדת בשבילו. חבל על הלהיות תקוע איפשהו באמצע הזה כי לא נעים לו להפסיד.

  5. שרת ואשך ראית מה קרה באוסטריה? ראש הממשלה החליט שיש חובת חיסון (לא הספיק לו לכלוא את כל הלא מחוסנים), הפגיעה בזכויות האדם נהייתה באופן חסר תקדים ועולם שותק. מצחיק רק שלפני כמה שנים דיברו באירופה על הGDPR.
    .
    מחקרים מראים בבירור, שהבדל בין מחוסן ללא מחוסן במניעת הדבקה הוא מזערי ונעלם אחרי 3 חודשים. אני בכלל לא מדבר על התופעות לוואי (2 מהמשפחה הקרובה שלי לצערי סבלו מבעיות לב אחרי החיסון, למזלי הן עכשיו בסדר).

    1. תופעה מדהימה, חברה אחת מחזיקה את העולם בביצים ומחתימה ממשלות על סעיפים דרקוניים, אסור לבקר אותה, אין לה אחריות על תופעות לוואי, סעיפים מטורפים וכולם מסכימים והופכים לדיקטטורה.
      זה כנראה מה שיש ב"סעיפים המושחרים":
      https://www.youtube.com/watch?v=nYIJxoh7gqw

    2. ברוך עזוב אותך משטויות בוא כבר למקסיקו. אין פה קורונה, אף אחד כבר לא מתעסק בזה, לא בחדשות, לא ברחוב ולא בשום מקום. המדינה הפכה לירוקה לפני שבוע בערך והכל פה מפוצץ באנשים בעיקר באירופים קנדים ואמריקאים שבורחים מהמדינות שלהם, חלק באים לחופש אבל רבים מהם באים להשתקע פה, עושים ניירות ומוותרים על האזרחויות שלהם(בעיקר האמריקאים והקנדים). אתה לא מאמין איזה גל מטורף של הגירה מהעולם הראשון לאמריקה הלטינית מתרחש עכשיו. האירוניה שהמקומיים מנסים להגר לארהב וקנדה ושם רוצים לבוא לפה. עולם הפוך
      .
      הרבה יותר רגוע ונורמלי פה מישראל ומרוב המקומות בעולם.

        1. מוצאים פספורטים מקומיים ומוותרים על האזרחות המקורית שלהם.
          לא בעיה להשיג ניירות באמריקה הלטינית במיוחד אם יש לך כסף.
          מה שמדהים שמגיעים לא מעט צעירים מאירופה בגילאים של בין 20 ל30. גרמניה אוסטריה בעיקר אבל גם צרפת אנגליה הולנד ועוד.

            1. גם כסף עושים פה בלי סוף.

      1. אני נפלתי בשני בנייני דירות בקאבוס לצערי. בכל מקרה הטיסה שלי בראשון לLA ומשם ישר מגיע למקסיקו.
        .
        אף אחד לא מוותר על האזרחות האמריקאית, הדבר הקל ביותר זה להוציא ויזה מקסיקנית תהליך שעולה 1500 דולר, הולך לשגרירות המקסיקנית מקבל טופס וויזה שתקפה לחודש ואז מגיע למקסיקו ועושה טביעות אצבע וזהו אתה יכול לחיות ולהשקיע במקסיקו.
        .
        אני מבין למה הרבה מהגרים למקסיקו מהחורים שגרים בהם שמש יפ עיירות טרופיות וזול ב3-4 אלף דולר אתה מביא ארמון, בעוד בקליפורניה דירת חדר וחצי.

        1. ברוך אל תקשקש שטויות אם אתה לא יודע. תבוא לקריביים אני אפגיש אותך עם האנשים האלה.
          הרבה מהם יזמים בכל מני תחומים, חלק כאלה שעובדים און ליין ולא מעט אנשי קריפטו שגם בורחים ממיסוי. במיוחד אלה שבאים מארהב.
          אם היית מדבר איתי הייתי אומר לך ללכת על טולום עושים שם מכפלות מטורפות על נדלן ואין עוד הרבה זמן לנצל את זה אבל יש עוד מקומות בקריביים הרבה יותר טובים מקאבוס להשקעה כרגע. העתיד של מקסיקו נמצא פה. אם אתה צריך יעוץ דבר איתי😉

          1. לגבי טולום חבר שלי שיגע אותי שנה שעברה להשקיע שם בנדלן , ופשוט נפנפתי אותו, אני בהחלט אדבר איתך לגבי השקעה אם יש איזה אופציה טובה.

            1. שנה שעברה היה ה-זמן להשקיע בטולום. מכפלות לא מהעולם הזה 100 אחוז בשנה ומעלה

  6. תודה אורי וגילרי. הנאגטס הפתיעו לרעה אבל תכלס בלי פורטר ומארי זאת קבוצה קצרה ולא כשרונית מסביב לג׳וקר. האריס נתן עוד משחק טוב, איפה טראסט שאמר שהוא הבעיה ההתקפית של פילי.. על סטף נגמרו כבר הסופרלטיבים

  7. תודה רבה לדואו, אחלה סיקור.
    .
    מסכים לגמרי עם ההבחנה על הספרס – אנחנו נראים קטסטרופה. לא ברור לי איך קבוצת כדורסל תחרותית מצליחה לקלוע באופן מתמשך כל כך מעט משלוש, הם לא מתאמנים על זה לפני המשחק? 🤷
    .
    מספר 30 של הלוחמים חתיכת שחקן.
    .
    ברכות לרודי גיי על הפרמיירה. יועיל להם מאד העונה.

  8. תודה על הסיקור – ברוך השב גילרי.
    על סטף נגמרו המילים.
    קר מאמן מצויין. יש לו ערך מוסף, הוא לא רק צופה ומגיב.
    וושינגטון מתחילה לחזור לגודלה הטבעי (געגועים לראס? עוד מוקדם…)
    גולת הכותרת – פילי מנצחת את דנבר בחוץ בלי אמביד וסימונס (ופולץ). טראסט דה פרוסס
    😂😂😂

  9. מיאמי חזרו למקום הראשון במזרח כמו שהימרתי עליהם שככה יגמרו את העונה הסדירה מעניין אם זה יחזיק. זו קבוצה שצריך לשים לב אליה השנה. ההגנה שלהם מטורפת ויש שם בניה מאוד מאוזנת של כל הרכיבים וכל זה למרות שדאנקן רובינסון בנתיים חוץ מאיזה הבלחה פה ושם פשוט מסריח את הפרקט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט