אירועי דיומא 20.11.2011 – כדורגל, שחמט וטניס

כדורגל

סרייה א' – מחזור 13/ ניר מועלם :

16:00 אטאלנטה – ספציה, 2 ONE : אטאלנטה שבמקום הרביעי תארח את ספציה שבה משחק סוף פודגראנו, והיא נמצאת במקום ה-16, ובמרחק 2 נקודות מהקו האדום. אטאלנטה מגיעה למשחק אחרי 2-1 על קליארי, וגם ספציה מגיעה אחרי ניצחון מאוד חשוב 1-0 על טורינו. הימור – אטאלנטה תשיג ניצחון חשוב נוסף, בדרך להישארות בטופ 4, ורק אזכיר שבשלישי הקרוב היא תשחק מול יאנג בויז בליגת האלופות.

*שווה צפייה* 19:00 לאציו – יובנטוס, ספורט 2 : כבר עברו 12 מחזורים העונה ( כמעט שליש) ותמיד שאנו מדברים על שתי הקבוצות האלו, אנחנו בטוחים שמדובר במשחק צמרת, אבל העונה הכל התהפך, כאשר לאציו במקום ה-5 ואליו יובנטוס במקום ה-8, כאשר 3 נקודות מפרידות ביניהן. לאציו מגיעה אחרי 3-0 על סלרנטינה העולה החדשה, ואילו יובנטוס אחרי 1-0 חשוב בבית על פיורנטינה. אציין שבחמישי לאציו תפגוש את לוקומוטיב מוסבקבה במסגרת הליגה האירופית, ויומיים לפני זה יהיה ליובנטוס משחק ענק באנגליה מול צלסי במסגרת ליגת האלופות. הימור – תיקו.

*שווה צפייה* 21:45 פיורנטינה – מילאן, 2 ONE : עוד משחק מסקרן היום באיטליה יפגיש את הויולה מול הרוסונרי, כאשר מילאן במקום השני עם אותו מספר נקודות כמו המוליכה נאפולי, ומנגד פיורנטינה במקום ה-7, והיא רחוקה 14 נקודות ממילאן. פיורנטינה התחילה טוב את העונה אך במשחקים האחרונים היא התחילה להפסיד לא מעט, מה שהוריד אותה בטבלה מספר מקומות, והיום היא מגיעה אחרי הפסד חוץ 1-0 ליובנטוס, ומנגד מילאן מגיעה אחרי תיקו של 1-1 בדרבי מול אינטר, וכבר ברביעי הקרוב מחכה לה אתלטיקו מדריד במשחק חוץ קשה מאוד בליגת האלופות. הימור – אני חושב שבבית פיורנטינה צריכה לנצח את המשחק הזה ואני אלך איתה.

לה ליגה/ צפריר אוזדובה


ברצלונה- אספניול (22:00)

הדרבי של ברצלונה חוזר ובגדול. זה גם משחק החזרה של צ׳אבי לברצלונה והפעם כמאמן וזה גם שובו של הדרבי אחרי שאספניול חזרה לליגה הבכירה. הציפיות מצ׳אבי גדולות מאוד אבל צריך לזכור שהסגל מוגבל והיום המנכ״ל אלאמני הצהיר שלא יגיעו שחקנים בינואר אלא אם יהיו שחרורים לפני. מה שמדהים בדרבי הפעם הוא העובדה שבמחזור ה 14 לשני הקבוצות יש אותו מספר נקודות (17) לא זכור לי דבר כזה כבר הרבה זמן. לפני הפגרה בארסה תחת סרג׳י סיימה בתיקו 3 עם סלטה בעוד שאספניול ניצחה בבית 2-0 את גראנדה.

אתלטיקו מדריד- אוסאסונה (19:30)

משהו מוזר עובר על אתלטיקו מדריד. הקבוצה זכתה באליפות בעונה שעברה ובקיץ חיזקה את עצמה בשמות כמו אנטואן גריזמן ורודריגו דה פול אבל הקבוצה מדשדשת ומפגינה חוסר יציבות. היא ממוקמת במקום הרביעי עם 23 נק׳ 5 פחות מהמוליכה סוסיאדד אך עם משחק חסר ובמחזור האחרון כבר הובילה על ולנסיה 3-1 עד הדקה ה 90 רק כדי לסיים איתה בתיקו 3-3.
מנגד אוסאסונה של יאגובה אראסטה עוברת עונה טובה כשהיא ממוקמת במקום ה 7 עם 19 נק׳ (שזה 2 יותר מברצלונה) עם זאת למרות המיקום המצוין הם כבר עם ארבעה משחקים ללא ניצחון.
בעונה שעברה אתלטיקו ניצחה את שני המפגשים.

סיביליה- אלאבס (17:15)

האנדלוסים עם ההגנה הטובה בליגה העונה (ספגו רק 7) ונמצאים במקום השלישי עם 27 נק׳ אותו מספר כמו של ריאל השניה ונק׳ פחות מסוסיאדד המוליכה אך עם משחק פחות. עם הסגל העמוק של סיביליה היא בהחלט פייבוריטית לזכות השנה. היא מגיעה אחרי ניצחון 2-0 בדרבי על בטיס.

מנגד אלאבס מהמקום ה 14 עם 13 נק׳ שנמצאת בתקופה טובה וניצחה במחזור הקודם 2-1 את לבאנטה ומשחק לפני סיימה בתיקו עם בארסה בחוץ. בעונה שעברה סיביליה ניצחה את שני המפגשים.

שחמט – אליפות אירופה לנבחרות לאומיות

אתמול שוחק הסיבוב השביעי בתחרות, מתוך תשעה סיבובים –

בתחרות הכללית:
אוקראינה מפתיעה את רוסיה!
האזרים מנצחים את ההולנדים
ארמניה וספרד בתיקו
צרפת מנצחת את גרוזיה, עם עוד ניצחון של פירוז'ה (6.5 מתוך 7 עד כה!) המד-כושר החי שלו כרגע הוא 2799 והוא משתווה לדינג במקום השני בעולם.
ישראל מנצחת 3-1 את פינלנד עם נצחונות של מיכלבסקי ופוסטני

בצמרת התחרות:
11 נקודות: אזרבייג'אן, אוקראינה
10 נקודות: רוסיה, פולין, צרפת, סרביה, ספרד, ארמניה
ישראל עם 7 נקודות

היום בסיבוב השמיני והלפני אחרון:
אזרבייג'אן – אוקראינה
רוסיה – צרפת
פולין – ספרד
ארמניה – סרביה
ישראל תפגוש את סלובניה-1 המדורגת מעט מתחתינו

בתחרות הנשים:
רוסיה לא מתקשה גם מול אזרבייג'אן
פולין מנצחת את גרמניה ויוון את ליטא
ישראל מסיימת ב 2-2 מול אוסטריה עם נצחונות של שווייגר וקלינובה בשני הלוחות הראשונים

בצמרת התחרות:
14 נקודות: רוסיה בשליטה בתחרות
11 נקודות: גרוזיה
10 נקודות: יוון ואוקראינה
לישראל יש שש נקודות

היום בסיבוב השמיני, הלפני אחרון:
אוקראינה- רוסיה
יוון – גרוזיה
הולנד – פולין
ישראל תפגוש את ספרד האיכותית

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר 'גמר הסבב' לגברים חצאי הגמר

15:00: דניאיל מדבדייב (רוסיה) – קאספר רוד (נורבגיה): אלוף ארה"ב נראה מצוין בשלב הבתים וניצח בכל משחקיו. יריבו, שמופיע לראשונה (גם מארצו) בטורניר זה, הפתיע אמש את אנדריי רובליוב וישאף לחולל תוצאה בלתי צפויה אף יותר מול המדורג מספר 2 בעולם והאלוף המכהן של הטורניר.

22:00: נובאק דג'וקוביץ' (סרביה) – אלכסנדר זברב (גרמניה): שחזור של גמר הטורניר לפני שלוש שנים, כשזברב בן ה-21 (דאז) הפתיע את הסרבי הגדול, חברו ושכנו למקלט המס במונטה קארלו. שני הטניסאים הצליחו 'לטפח' יריבות ספורטיבית משמעותית, בהתחשב בפער הגילים של עשר השנים ביניהם, ומשחקם היום יהיה האחד עשר איש מול רעהו (7:3 לטובת נובאק). העונה הם נפגשו לא פחות מארבע פעמים וכל ההתמודדויות היו צמודות. המדורג ראשון בעולם ניצח שלוש פעמים ושמט משחק אחד, בחצי הגמר של המשחקים האולימפיים.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. מה אומר אלכס?
    נקבל שוב גמר של נובאק מול דניאל?
    אני גם מזכיר פה שיש גם משחקים בפריימר ליג.
    לסטר – צ'לסי שבת 20.11.21 14:30
    אסטון וילה – ברייטון שבת 20.11.21 17:00
    ברנלי – קריסטל פאלאס שבת 20.11.21 17:00
    ניוקאסל – ברנטפורד שבת 20.11.21 17:00
    נוריץ' – סאות'המפטון שבת 20.11.21 17:00
    ווטפורד – מנצ'סטר יונייטד שבת 20.11.21 17:00
    וולבס – ווסטהאם שבת 20.11.21 17:00
    ליברפול – ארסנל שבת 20.11.21 19:30

    1. רזי, נראה שיש סיכוי יותר מסביר לכך. מדבדייב שחקן טוב יותר מרוד על המשטחים הקשים וסיכוייו לנצח גבוהים. נראה כי המשחק בין נובאק לזברב עשוי להיות צמוד יותר. מקווה שדג'וקוביץ' יצליח לנצח.

  2. לא יודע כבר מה לעשות עם היונייטד?
    אולה קיבל ממני שרוך ענק והוא ממשיך לסמוך על אנשים שאין להם מקום בהרכב הראשון של היונייטד. מקטומייני הוא לא שחקן שצריך להיות בהרכב היונייטד. הוא אדיוט סקוטי שתמיד עושה טעויות. למרות שהשער נפסל בסוף בגלל כניסה מוקדמת לרחבה אסור היה למקטומייני לתת לכדור לברוח ולהכשיל אחרי כן. המחמאות לדה חאה שהצליח להדוף פנדלים.

  3. פשוט לא ייאמן.
    פאקינג ווטפורד עושים מהיונייטד הנוצצת כלום ושום דבר.
    בושה וחרפה איזה זבל של הגנה וקישור. למה להרוס שבת על כאלה כלומניקים.
    פשוט זבל
    ווטפורד, םאקינג ווטפורד!

  4. 0:2 לווטפורד
    מי היה מאמין…
    מי היה יכול לחזות תוצאה כזו בימי פרגי?
    זה סיוט שלא נגמר.
    אני מיואש.

  5. מי שרואה את המשחק פיראטית רואה שההימור הוא 80% מניצחון לווטפורד 14% תיקו ורק 6% יוניטד.
    בושה וחרפה. אולה צריך, חייב לעוף בסוף המשחק הזה וקאריק צריך לקחת תמושכות עד סיום העונה. בעונה הבאה להחתים את זיזו מייד ולתת לו יד חופשית לפרק את ההגנה והקישור ולהביא את מי שהוא רוצה. לתת לו כבר היום אפשרות סקאוטינג על השחקנים בהם הוא מעוניין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט