מעורב הופס ליום ששי: ראסל ווסטברוק הוא ה-י-ו-ם השחקן הטוב ביותר של הלייקרס / מנחם לס

1. אני ממליץ שהאשך וברוך – צמד-חמד שהוא, כצמד, מס' 1 בתגובות – יירשמו לוינגייט לקורס 'כדורסל 101' לתקן את השיבוש בהבנת הכדורסל שלהם.

זהו קורס שלימדתי כמה פעמים בשנות ה-80 וה-90 בוינגייט בשנות השבתון ובחופשות הקיץ, ומטרת הקורס הייתה לגרום לסטודנטים שהיו אוהדי כדורסל מהשורה להבין את המשחק שהם רואים בטיווי.

במחשבה שנייה, הם מבוגרים מדי לחזור לספסל הלימודים, אז אני יכול לשלוח להם את תקציר הקורס, ואולי זה יספיק להתחלה, ואז נחשוב כיצד להמשיך.

כי ביני לבין שימון, מי שרואה את ראסל ווסטברוק במשחק רגיל בו התנאים אינם נגדו TO BEGIN WITH, חייב להבין את גדולתו אלא אם כן ישנו כאן איזה מעצור מנטלי.

אני מצטט את עמיחי קטן, עורך אתר הופס שהפך ליד ימינו שלי, דוק מנחם לס, בעל אתר הופס:

"אצל הלייקרס, הורטון-טאקר קלע 25 עם 12 ריבאונדים ו-2 חטיפות, ווסטברוק קלע 19 עם 15 אסיסטים ורק 3 איבודים, דיוויס קלע 18 עם 9 ריבאונדים ו-2 חסימות, מונק קלע 11 מהספסל וכרמלו הוסיף 10 מהחמישייה".

מי שראה את המשחק של הלייקרס במילווקי והוא נייטרלי לחלוטין בקשר ליכולת של ווסטברוק – ואני ראיתי את כולו עם קפיצות להאוקס נגד הסלטיקס – ראה דבר אחד ברור: ראסל ווסטברוק הוא אבן הפינה של הלייקרס. הוא-הוא שמחזיר אותם למשחק כשהבאקס מאיימים לברוח עם המשחק. הוא-הוא שמשתף את כל שחקני הלייקרס עם כניסות מצויינות ואז במקום להכריח זריקה הוא מוסר לאדם פתוח (סיים עם 15 אסיסטים!!!). כשהוא יכול, הוא זורק. הקליעה שלו השתפרה לאין ארוך (אני כבר לא בטוח איך כותבים 'לאין ארוך', ואם בכלל יש ניבון כזה, ואשמח אם מישהו בתגובות יתקן אותי כי כבר 61 שנים לפחות לא שמעתי, לא קראתי, ולא ראיתי 'אין ארוך' או 'אין ערוך', או אם בכלל יש דבר כזה, אבל זה רק בין שימון לביני).

ווסטברוק קלע 19 באחוזים טובים, איבד רק 3 כדורים, שמר טוב על כל מי שניהל את משחק הבאקס – יהיה זה הולידיי, היל, אלן, או מידלטון – ובלעדיו הבאקס היו מנצחים על 20 לפחות.

אני מבקש מכל חבר צוות או סתם מגיב הקורא את האשך או ברוך הלועגים על הפוינט גארד הנפלא הזה, ראסל ווסטברוק – לקחת את התגובות שלהם בערבון מוגבל, כי הם מכסים את עיניהם כשראסל ווסטברוק מפליא במשחקו.

עכשיו מילה על אנטוני דייויס: איזה מין שחקן הוא? ענק, בעל קליעה מצויינת, אתלט טוב מאד. כיצד הוא מסוגל לשחק משחק שלם ולתת ליאניס היווני לקלוע 47 נק' בעוד הוא קולע 18? הוא אמריקאי – מולדת הכדורסל – שאמרו עליו 'הדבר הבא', והוא נותן לשחקן יווני להשפילו עד כדי כך? שים כל סנטר אמריקאי משנות ה-70, ה-80, וה-90 נגד יאניטס, והם שורטים אותו, מחזיקים בו, מכים בו, מוחצים אותו, מעליבים אותו. ה-כ-ל אבל לא נותנים לו לקלוע 47. מי הוא? קרים עבדול ג'אבר? שקיל או'ניל? ליאניס אסור לתת לקלוע 47. זה כמו לתת לסינים לכבוש את טאייאן.

כנראה שלאנטוני דייויס פשוט אין את זה. אין לו לב של ווינר.

אבל החלק הזה של המעורב מוקדש לשחקן שלי ראסל ווסטברוק ששלשום הראה לכל המלגלגים מי שולט במשחק. זה שהלייקרס לא טובים מספיק לרמתו זו לא אשמתו.

אלה מילותי האחרונות בנושא.

2. אטלנטה האוקס ניצחה את בוסטון סלטיקס ב-OLD FASHION BASKETBALL

ב-OLD FASHION BASKETBALL אני מתכוון בקליעה ב-PAINT, קליעה מה-3 , ריבאונדים, ושיתוף כל החמישייה (קולינס 20, בוגדנוביץ' 12, יאנג 18, קפלה 9, והוארטר 19, ואז קם רדיש 19 מהספסל. הם הובילו נגד הסלטיקס כל המחצית השנייה ולא היה ספק מי היא הקבוצה הטובה יותר.


Min
FG3PTRebAstPts
Danilo Gallinari203-61-4408
Kevin Huerter327-95-75219
John Collins349-131-111120
Bogdan Bogdanovic324-124-101612
De'Andre Hunter00-00-0000
Gorgui Dieng20-00-0000
Clint Capela324-70-11239
Trae Young354-120-601118
Onyeka Okongwu00-00-0000
Jalen Johnson00-00-0000
Cam Reddish278-141-62119
Delon Wright131-31-2413
Lou Williams131-50-0132
Sharife Cooper00-00-0000
Solomon Hill00-00-0000
Timothé Luwawu-Cabarrot00-00-0000
Skylar Mays00-00-0000

3. הקונצרן CRYPTO.COM שילם לבעלי האולם שנקרא עד עתה STAPLES CENTER סכום עתק של $700 לשינוי השם

חברת CRYPTO.COM (שהיא פלטפורם CRYPTOCURRENCY שמרכזו בסינגפור), קנתה את הזכות לשינוי השם STAPLERS CENTER שהיה שם האולם משך 22 השנים האחרונות עבור שיא כספי של 700 מיליון דולארים. שם האולם יהיה עתה CRYPTO.COM ARENA.

כמובן שזה האולם בו משחקת הלייקרס, הKINGS (הוקי קרח, NHL) והספארקס (WNBA).

4. ריץ' פול – יד ימינו של לברון, חבר רומנטי של אדל: כיצד מוכר חולצות טי בקליבלנד הפך לאחד האנשים החזקים והמשפיעים בספורט האמריקאי

Celebrities attend the Los Angeles Lakers play the Golden State Warriors during the season opener

לכתיבת הקטע הזה השתמשתי בכמה מקורות, כשהעיקריים שבהם הם Cydney Henderson מיו אס איי טודיי וג'יימס דטור מ-SB NATION

את הסיפור הזה ניתן לסכם בניבון "הפישפש שעלה לגדולה"

עולם הספורט התעניין באובססיביות אחרי כל צעד של ריץ' פול, פעם מוכר טי-שירטים בקליבלנד, אוהיו, והיום ה-CEO של KLUTCH SPORTS. אבל אחרי שריץ' פול WENT PUBLIC עם יחסיו הרומנטיים עם זמרת העל האנגליה אדל, העולם כולו מתעניין עתה באובססיביות על מעשיו של יד ימינו של לברון ג'יימס, כי ריץ' פול ואדל זה ה-UNLIKELY CELEBRITY POWER COUPLE שאי פעם ראינו.

היום שמו של ריץ' פול שגור ונפוץ אבל רק מעטים יודעים מה בדיוק הוא עושה, וכיצד הוא נעשה אחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם הספורט המקצועני האמריקאי. מטרת פוסט זה להסביר מי הוא ומה הוא ריץ' פול.

ריץ' פול גדל במשפחה בורגנית בה האב הריץ מעדנייה במזרח קליבלנד, אב שהאמין בחשיבות החינוךף ושלח את בנו ללמוד בבית הספר הקתולי הפרטי 'בנדיקטיין היי'. האב לא זכה לראות את בנו מסיים את בית הספר היקרתי בגין מחלת סרטן שלקחה את חייו בשנת 1999. אבל לריץ' היה מספיק כוח רצון להמשיך ללמוד ולמלא את הבטחתו לאב שהוא יסיים את התיכון.פול ידע שלימודי מכללה הם לא כוס התה שלו, ומיד עם סיום הלימודים הוא החל לעסוק בקנייה ומכירה של THROWBACK JERSYS (ג'רסי שהייתה להם תכונה תורשתית, או שנשאו שם של ספורטאי דגול).

לפול היה 'רגש' מה הנוער מחפש, והוא החל בנסיעות קבועות לאטלנטה, וערים גדולות אחרות, לחפש THROWBACK JERSYS כי זה היה בתקופה לפני שהחלו לייצר אותם ב-MASS PRODUCTION. הוא היה קונה אותם בכמויות ומוכר אותם ישר ממכוניתו.

Paul innately knew what people wanted. His eye for which jerseys, and which players to stock was legendary. That’s precisely what happened when a fate encounter at the Akron-Canton airport would change everything.

עדיין שנה לפני שלברון הגיע ל-NBA ב-2002, הוא כבר היה האתלט הצעיר הידוע ביותר בעולם!

Still a year removed from the NBA in 2002, LeBron James was nonetheless the hottest young athlete in the world. Dozens of magazine covers, proclamations that the next great one was arriving — prophecy of the “next Michael Jordan” coming out of Akron was a worldwide story.

רצה הגורל, וזה מה שקרה בשדה התעופה של אקרון-קנטון:

LeBron was at the Akron-Canton airport on a Spring morning, preparing to board a flight to Atlanta to see the NCAA Final Four. Wearing a Michael Vick jersey hand-picked for the trip, LeBron was distracted by a skinny young man whose jersey game far exceeded his own. It was a pristine, authentic, powder blue Warren Moon Oilers jersey, and it was too much to let pass. LeBron James approached the man, dying to know where he got such an incredible throwback, and Rich Paul, who just so happened to wear the jersey that day, was eager to tell James about his throwback business.

Needing to get his hands on his product, LeBron gave his contact information to Paul, and soon he was buying his jerseys exclusively from the man he met in the airport. Their relationship started with a Magic Johnson Lakers jersey, and a Joe Namath Rams — but quickly blossomed into so much more, and the duo became fast friends.

ריץ' פול מתחבר למעגל הפרטי (INNER CIRCLE) של לברון

לאתלטים עליונים ישנם חברים רבים אך רק מעט הזוכים להיכנס ל-INNER CIRCLE שלהם. שניים מחבריו הטובים ביותר של לברון עוד מבית הספר העממי הם מבריק קרטר ורנדי מימס, אבל המעגל ניפתח מהר מאד לריץ' פול שממוכר THROWBACK TEE SHIRT הפך מהר מאד ל-TRUSTED CONFIDANT.

השלושה הפכו ל-MAIN SUPPORT SYSTEM של לברון, כל אחד ממלא תפקיד מיוחד. קרטר הפך למנהל העסקים של לברון, עם אחריות לשמר ולפתח את ה-BRAND. מימס הפך לליאזון (LIASON) בין לברון והקבליירס, מוסר הלוך וחזור אינפורמציה חשובה, וריץ' פול החל לעבוד תחת סוכן-העל ליאון רוז ב-CREATIVE ARTISTS AGENCY – ה-CAA ללמוד ולהבין טוב יותר כיצדSPORTS SGENCIES WORK ואת כל ה-IN וה-OUT בהרצתם.

It was a brilliant system that sured up every aspect of LeBron’s career, and ensured the budding superstar had people he trusted at every point of his journey.

הגיע הזמן לסוכנות משלהם

With years of learning the ropes at CAA, and seeing Rose negotiate LeBron’s extension with the Cavaliers in 2006 — LeBron’s inner circle believed they were ready to start their own agency. In 2012 Paul and James foundered “Klutch Sports,” leaving CAA and making preparations for James’ contract with the Miami Heat to expire in the Summer of 2014.

Hiring smart people around them, like contract guru Mark Termini, Klutch quickly became the hottest new agency for NBA players. The combination of LeBron’s star power and Paul’s natural gift for salesmanship, the agency was a force in basketball.

From 2014-20 Klutch, under Paul’s leadership, had negotiated $1.4B in NBA contracts, expanding its client roster to 25 players — including Anthony Davis, Ben Simmons, and Trae Young, to name a few.

הפופולריות של הסוכנות הטילה חששות אמיתיים על ה-ESTABLISHMENT שהחליטה לסמן את ריץ' פול:

ה-NCAA החליטה ב-2019 החלטה מוזרה ביותר: ההחלטה הייתה שסוכנים המייצגים שחקנים חייבים להיות בעלי תואר BACHELOR DEGREE. החוק החדש היה בברור נסיון לחסל את ריץ' פול כסוכן כי הוא לא למד במכללה, והחוק קיבל מיד את השם הנרדף "THE RICH PAUL RULE".

ה-NCAA ניסתה להסביר שהתואר B.A או B.S הוא המינימום הדרוש לסוכנים המייצגים שחקנים שהם בעלי תואר BACHELOR (היום, עם ה-ONE AND GONE כשהטובים באמת הופכים למקצוענים, אולי 15% מהשחקנים המגיעים ל-NBA הם בעלי תואר B.A או B.S)

The NCAA’s rationale was that the degree somehow protected players, though that rang hollow. In the case of Klutch Sports it wasn’t a monolith with Paul at the top calling the shots, but rather a network of trained agents handling the business. Paul was certainly the figurehead, but his experience both dealing with LeBron James, and working with CAA certainly gave him claim over being a good agent.

לכולם היה ברור שלחוק ה-NCAA הייתה מטרה אחת: להוציא את ריץ' פול ממעגל הסוכנים.

ריץ' פול כתב מאמר OP ED לאתלטיק בו הוא טוען שלחוק ה-NCAA הייתה מטרה אחת: להקשות, ואפילו למנוע, משחורים להיות סוכני ספורט, ולהשאיר את המקצט=וע הזה LILLY WHITE כפי שהיה תמיד.

ה-NCAA ביטלה מיד את הדרישה לתואר BACHELOR מסוכני ספורט, והיללה את ריץ' פול כאחד הסוכנים החשובים ביותר בספורט האמריקאי.

5. ריץ' פול ואדל

הפגישה הראשונה של ריץ' פול ולברון הייתה עניין של FATE מתחילה ועד הסוף. לריץ' פול הייתה עוד פגישה שכולה הייתה עניין של FATE, ביום הולדת, כשריץ' פול – שלא ידע בדיוק איזה כוכבת-על אדל היא, בוואי כוכבת הזמר הגדולה ביקום – ביקש ממנה לרקוד. הכל היה CORDIAL. לא נידלקו כל זיקוקין. הוא לא ידע בדיוק מי היא והיא לא ידעה בדיוק מי הוא ומה מעשיו. אבל השיחה ביניהם קלחה, והם הפכו לידידים.

אבל כפי שאדל סיפרה לעופרה ב-OPRAH TV SPECIAL, זה לא היה עד שהשניים ניפגשו לשיחת עסקים שה"SPARKS FLEW"

רומן אהבים

The two were drawn to each other. Adele has called Paul “hilarious,” “so funny” and “very, very smart,” also admiring his work ethic towards his clients. For his part Paul has been relatively quiet about the relationship, but he’s generally a man who favors privacy.

Still, the move has catapulted Rich Paul out of the sphere of sports, and into worldwide recognition because of his relationship with Adele. The pair have been spotted at Lakers games, and around Hollywood — really making it the first time Paul has faced the paparazzi, without LeBron being at his side.

6. מה NEXT עבור ריץ' פול?

KLUTCH SPORT ממשיך לגדול ולהפוך לכוח בלתי עציר בעולם הספורט. זה החוש המסחרי של פול וה-STAR POWER של לברון שהפכו לקומבינציה שאין לה אח וריע. לאחרונה פול קיבל גם עמדה עם UNITED TALENT AGENCY (ה-UTA היקרתי) ש-KLUTCH ינהל להם את כל ה-SPORT DIVISION.

. UTA, primarily focused on film and television, represents a new venture for Paul to continue to solidify himself as a premiere agent, and with LeBron already taking a foray into film with Space Jam: A New Legacy, the future of Klutch is bright.

It’s been a hell of a ride for a dude who began selling jerseys out of his car, but the sky is the limit for one of the most influential men in sports.

7. כמה מיליוני אוהדי ניקס לא אהבו מה שהם ראו בטיווי כשהניקס מפסידים לאורלנדו, באורלנדו

הניקס הפסידו 104-98. הגארד של המג'יק קול אנטוני תקע 15 חיצים, קטף 10 רימונים, וחילק 7 בונבוניירות, כולל ג'אמפ חשוב ביותר ברבע הרביעי ששם את המג'יק קדימה בארבע הפרש.

אנטוני לא הסתפק במה שעשה על הפארקט והיה לו את ה-VIRAL MOMENT OF THE NIGHT כשצחק על חשבונם כשהשתמש ב-"BING BONG" שלהם בסיום הראיון שלו בסיום המשחק….

8. פרנק ווגל שלח תלונה ל-NBA על חוסר שריקות פאולים על אנטוני דייויס

הלייקרס, עתה קבוצה של 500., החליטה ללכת לליגה ולהתלונן על חוסר שריקות כשהם 'רואים' פאולים על הסנטר הענק. משך כל המשחק נגד מילווקי AD לא היה על הקו אפילו פעם אחת. הוא אמר לדייב מקמנמין מ-ESPN שזה "MIND BOGGLING" (https://twitter.com/mcten/status/1461172411420889089

AD הולך לקו העונה 6.2 פעמים למשחק (ממוצע הקריירה שלו הוא 7.0 'הליכות קו' למשחק.

אם אני האדם ב-NBA אליו הוגשה התלונה הייתי מגיב לפרנק ווגל שאם AD היה משחק כמו סנטר תחת הסל ולא בחוץ כמו שוטינג גארד, אולי גם מספר הפאולים שהיה מקבל היה גדל.

הנה הדאנק של AD על יאניס. היה או לא היה פאול?

ומה בקשר לזה?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 94 תגובות

  1. בכל עונה בשנים האחרונות יש לווסטברוק תקופה אחריי פגרת האול סטאר שבה הברגים בראש מסתדרים והוא עובר לשחק משחק הרבה יותר יעיל ואחראי. זה תמיד מעלה תהיות כמה גדול הוא היה יכול להיות אם תמיד היה משחק ככה. התשובה תמיד מגיעה בפלייאוף כשהוא חוזר לסורו ומחרב את התקפת קבוצתו. אבל הפעם הידוק הברגים מתחיל אולי הרבה יותר מוקדם ויהיה מעניין לראות אם יהיה לזה המשכיות. בכל אופן ברור שעדיין מוקדם מידיי לשפוט את הצלחת או כישלון ניסוי הווסטברוק בלייקרס.

  2. ריץ פול
    "Only in America"
    הניבון הוא אין ערוך מלשון ערך והכוונה לא ניתן להשוואה, פי אלף מונים.
    ראס זה טורנדו, או שהוא הורס אותך או שהוא הורס את עצמו ואנחנו צריכיםלהנות ממה שיש בו הפלוסים והמינוסים, גישת דה שוט.

  3. מרתק דוק, תודה רבה.
    כמו שאומרים החברים שלי מכפר חסידים, "אם ווסטבריק השחקן הכי טוב שלך אתה בבעיה".
    ריץ' פול מחריד, צבוע, ללא מוסר, נחש אמיתי. מחרב את היחסים שחקן-קבוצה בליגה וגורם לבעיות עצומות שיצטרכו להתמודד איתן בהמשך.
    יאנג- רק תראו את הסטט' מהמשחק הזה. 4-12, 0-6. מי שחשב שהבחור סופרסטאר חי באשליות.
    ניקס – בינוניים מינוס כמו שתמיד היו, ויהיו תחת תיבס – שתחת הערך "בינוניות מינוס" בבסקטבול רפרנס מופיעה תמונתו.
    דייוויס – אכן רכיכה. אופי ממש מחורבן. אין פלא שהתחבר לשיקוץ.
    התלונה של ווגל מעליבה, דייוויס הוא "האתרוג", השחקן שמקבל הכי הרבה שריקות אוטומטיות על כלום בליגה בעונות האחרונות.
    בבועה זה היה ברמת מכירת המשחקים, לא ניתן היה לשמור עליו.
    השריקה הגיעה אוטומטית ממש עם הגעת הכדור אליו, שרקו עבירות על שחקנים שהוא דרך עליהם, נכנס בהם, עמדו אליו עם הגב, שמרו 2 מ' מהקורונה וגם ישבו באזרחי ביציע.

    1. אשך תיזהר עם פיזור העבודות שלא תבלבל אנשים.
      דיוויס אכן השחקן המושלם ליד לברון, מספיק טוב מבחינת יכולת ומספיק עלוב מבחינת אישיות. מפה ועד הסנטר הכי טוב בליגה…..אני לא בטוח שהוא הסנטר הכי טוב בלייקרס.

        1. אני בראש ובראשונה אוהד איגלס ועוקב הרבה יותר אחרי פוטבול מאשר נ.ב.א שזו ליגה שבעיניי הפכה לשעמום המחץ בשנים האחרונות.
          אני אקפיד להבא לתאם איתך על מה להגיב כדי שלא תגער בי צפריר יקר.
          אני יודע שמציק לך כשאני אומר את האמת לגבי אוסף הרכיכות העלובות שלובשות סגול בשנים האחרונות, אבל אתה חזק ותתמודד עם זה היטב.
          בנודע לשנוא ליבי החדר המקריח הבכיין מספר אחת בהיסטוירה – אין סיכוי שאוותר על הזדמנות לטנף עליו – אם הטכנולוגיה מאפשרת זאת, למה לא?

    2. האמת שרואים איך החוקה החדשה משפיעה על יאנג: 30.8% מהשלוש ו52% TS. גם יחס אסיסטים איבודים שלו לא טוב: 7.9 אסיסטים על 4.2 איבודים. אני מניח שבפלייאוף (אם ההוקס בכלל יגיעו כי כרגע זה לא נראה בטוח בכלל) זה רק ילך ויתעצם.

        1. סורי הייתי חייב. זה המספרים של אהובך. טריי דווקא נותן את המספרים הרגילים שלו פחות או יותר (קצת פחות כרגע אבל מן הסתם זה יתיישר)

          1. לוקה מעצבן אותי השנה ואני לא אוהב את המשחק האגוצנטרי שלו.
            נראה שקיד דוחף אותו לשחק ככה עד הקצה.
            הוא מכריח זריקות והאחוז גרוע, לא משתף מספיק את הכדור וכו'.
            ועדיין, הוא שחקן פי 100 יותר טוב מטריי ובאמת סופרסטאר יכול לכפות את רצונו על משחק וסדרה.
            טריי פשוט לא – זה להיות בלי ולהרגיש עם.
            עלי אקספרס.

            1. אני לא חושב שיש מישהו שיתווכח שלוקה עליון על טרי בכדורסל

            2. יש מישהו שיתכווח וזה אתה ברוך ברגע שהתוצאות ישתנו כמו שאתה תמיד עושה. אה ואני טוען שטריי שחקן כדורסל יותר טוב מלוקה גם עכשיו ובטח בשנים הבאות.
              .
              אשך זה נחמד שיש את מי להאשים אבל לוקה הוא אותו לוקה, והקבוצה היא אותה קבוצה, הוא פשוט פתח חרא את העונה ומן הסתם הוא יחזור לעצמו. טריי הוביל את ההוקס להישגים שמעטים השחקנים בגילו שהובילו כך, ותנסה לשנמך את ההישג הזה גם עד הזמן שזהבה גלאון תהיה ראשת ממשלה, זה לא יעזור. אז אולי פשוט תודה שאתה טועה לגביו? לא עדיף ככה מאשר להמשיך לדבר בלי קשר למה שקורה?

            3. לא הוביל לשום הישגים. לעבור את הניקס ופילי של הצוות האוסטרלי זה לא הישג.
              נראה לאיזה הישגים יוביל העונה.
              לוקה מקצין תחת קיד – זה לא אותו לוקה, הוא הפך להארדן.

            4. לא יודע רוזייר וטייטום ובראון ילדים הגיעו לאותו הישג, בסוף פילי קרסו יותר ממה שאטלנטה ניצחו, הסיכוי שאטלנטה עוברת את הקליפרס עונה קודמת הוא אפסי, אני לא מזלזל ביאנג חושב שהוא שחקן ענק רק לוקה הוא לא.

  4. תודה על המעורב מנחם.
    מסכים איתך לגבי ווסטברוק. לא שהוא רכז נפלא, אלא שהוא הדבר הכי טוב בלייקרס כרגע. שזה די לא משהו בשבילם…
    בכלליות – אני לא במחנה "הוא איום ונורא" אבל הוא כן מספק רגעים שלא ברור מה הוא עושה על המגרש.
    מצאתי את עצמי צועק עליו (דרך המסך, הוא לא שמע) "מה אתה עושה?!" ואז נזכרתי שאני בעצם מעודד את הקבוצה השניה וזה בסדר….
    כל זה לפחות הופך אותו למעניין יותר.
    דייויס יכול להמציא תירוצים למשחק החיוור שלו מול יאניס כמה שבא לו – אבל יאניס הביך אותו. שייתרכז באיך יאניס קולע עליו 47 כשהוא אמור להיות משחקני ההגנה הטובים בעמדה שלו – ולא בסיבות ללמה הוא הגיע רק ל-18.

  5. וואו מנחם הרבצת פה חתיכת מעורב, תודה.
    בסוף העונה יפתח אגף חדש במכבסה של שב"ר ע"ש ראסל ווסטברוק לאור העומס הצפוי.

  6. טוב מנחם גם אני צפיתי במשחק ואני לא מסכים איתך. ווסטבורק לא שיחק טוב. קודם כל לא ברור לי איך נרדמו לו 3 איבודים כי אני ספרתי לו 7. דבר שני הוא נראה מהוסס במסירות שלו ובזריקות שלו ושיפר את הסטטיסטיקה שהמשחק היה גמור. אני גם לא מסכים איתך לגבי ההגנה. קודם כל הוא עובר אוטמטית על שחקן בפיק שאני שונא את זה אבל זה הכדורסל היום. דבר שני הוא לא מרוכז אם הכדור רחוק מהשחקן שלו הוא ירוץ לחפש ריבאונד הוא ישחק אותה בא לעזור ובינתיים השחקן שלו לבד. ברגעים שהלייקרס התקרבה לבאקס הוא לא לקח זריקה ולמעשה הוא ודיוויס הפקירו את הורטון טאקר לנסות להציל את הקבוצה.
    בכלל כל הריווח בשבילו זה לא כדורסל איכותי ולמרות שהוא טוב הוא לא מספיק טוב בשביל שהסגנון הזה יעבוד ללייקרס.

  7. לאין ערוך. "לאין ארוך" אין משמעות הגיונית, ובהקשר של שחקני כדורסל אפרו-אמריקאים זה הופך לעוד פחות הגיוני.

  8. מנחם הסיפור של ריץ פול פשוט, אדיוט שכל מזלו שהוא חבר של לברון ג’יימס, בלי לברון הייתה רואה אותו עדיין מוכר חולצות.

    1. תפריד בין כמה דברים.
      היה לו מזל שיש לו את לברון לצידו? ברור.
      בלי לברון הוא לא היה מגיע לשם? כנראה.
      להבדיל מהרבה אנשי פמליה אחרים, הוא ניצל ומינף את ההזדמנות שנקראת לברון בצורה חכמה רווחית מאוד, ומדוייקת? לגמרי, ועל כן אדיוט הוא ממש לא.

      1. מינף לברון הפך אותו לסוכן שחקנים, כמו שהבן של דן גילברט התליח בזכות שאבא שלו קנה ממנו את היסק והשקיע בו מיליונים… אדיוט גמור (לאיש יש 0 תעודות בחיים) וזבל של אדם.

  9. אשך צודק כרגיל התגובה של ווגל מביכה, לדיוויס יש מעיל רוח סביבו.
    .
    אני מאמין גדול במטבעות וירטואליים, יש בזה כל כך הרבה כסף על הרצפה. אם ארצו אני אסביר על זה טיפה באתר ואתן דיווחים חיים על עסקאות שוות כניסה בזמן ישיר

    1. בתור מישהו עם מטבעות וירטואליים – יש בזה הרבה פוטנציאל, אבל לא חסר כאלו שהפסידו. אני אתן לך כלל אחד – אל תקשיב למומחים שמספרים לך שזה כסף על הרצפה, זה מתכון בטוח ליפול. ואני לא מדבר על זה שלפחות בישראל מאוד מסובך לאדם הנורמטיבי למממש את הרווחים

      1. Binance עובד גם בישראל למיטב דעתי ומאוד קל לממש רווחים בטח אחרי שאתה משלם מיסים כן?
        יש לי אנשים שמקבלים הרבה כסף שמנתחים לי גראפים (בנוסף לניתוח שאני עושה בעצמי כשיש לי כוח וזמן) ,
        ואני משקיע לפיהם, בכל תחום שהוא משחק 0 יש מישהו שמפסיד, הקטע זה לא להשקיע כמו דביל אלא בשיטה מסודרת לפי כללים ברורים.

        1. מה שאתה מתאר כאן זה סיפור אחר לגמרי. כאמור, אני גם משקיע, ואני חושב שיש לזה ים פוטנציאל. לא רק ביננאס עובד בישראל, גם Cro לדוגמא ששם אני ועוד הרבה. הבעיה שבניגוד לרשויות המס, שמאוד שמחות לקבל תשלומים על הרווחים, הבנקים מסרבים להפקיד כסף שקשור לקריפטו מפחד של הלבנת הון, למרות שיש כבר פסיקת בית משפט שאסור להם לפסול אוטומטית. גם לשלוח כסף בהעברה בנקאית הם בגדול לא נותנים, אם כי פה אפשר פשוט להכניס דרך כרטיס אשראי, לפחות ב Crypto.com

          1. פה בפיגור שנות אור הבירוקרטים. זה בכוונה לא רוצים שאנשים יתעשרו ויפריעו לאחרים. קרטל בחסות החוק.
            ממתי חזקת החפות לא תקפה? כולם עבריינים עד שיוכיחו אחרת לא אמור להיות ההיפך?
            מה שהולך בארץ בתחום הזה מבחינת מוסדות הרגולציה הוא חרפה

  10. ראיי עכשיו את המשחק של הווריירס מהלילה.
    סטף עוד פעם עם 9 שלשות. כשהתחלתי לצפות בNBA – זה היה השיא של השלשות (דייל אליס ב-1990 אם אני לא טועה) – כיום סטף עושה את זה וגם שחקנים אחרים עושים את זה כשזה נחשב למשחק "טוב" שלהם – לא לאיזושהי התעלות. ממש אוהב את הכיוון של הליגה.
    קליבלנד הייתה קצרה והתחילה את הרבע השלישי בלי אוויר – בהרכב מלא לדעתי יש להם קבוצה לא רעה לראשונה מאז שלברון עזב.

        1. הורדתי את העיינים מהמסך לשניה הלילה אני מרים בחזרה ורואה את הכדור עף מרחוק מכיוון שיש בו שני שחקנים של הקאבס. הכדור בסל כמובן. אחר כך ראיתי את סטף צץ בינהם. האיש הזה לא יאומן בקצב הזה תוך חמישה משחקים הוא עובר את ריי אלן.

  11. מעורב מפואר, תודה רבה רבה מנחם.
    .
    מעניין מאד הסיפור של ריץ' פול, לא הכרתי. יש אפשרות שפרשת סימונס תתברר הקפיצה מעל הפופיק, גשר אחד רחוק מדי, ושאר קלישאות. מי שחתם אצלו לאחרונה הוא קלדון ג'ונסון שלנו, מקווה שלא יעשה לנו סימונס/קוואי.

  12. תודה מנחם. כבוד להיות מוזכר במעורב.
    לגבי ווסטברוק, יכולות הכדורסל המצוינות שלו לא תמיד באות לידי ביטוי מכל מיני סיבות, שרובן תלויות בו ובקבלת ההחלטות שלו על הפרקט.

      1. מדוייק אשך, היכולת הטובה ביותר של ראסל ווסטברוק זה שיווק, אפס אחד גדול עם קהל מעריצים שבוי, ושלושה חוזי מקס. כל הקשר כיום בינו לבין הכדור הכתום הינו קשר של מתקיף וקורבן

  13. הבעיה הגדולה בראס האפס שהוא נותן משחק טוב פעם ב10 משחקים ולרוב הוא אסון בשני צדי המגרש. מנחם מה עם העובדה שפילי טובה יותר בלי הפחון סימונס?

  14. דוק את מה שיש לראס אי אפשר ללמד או שיש לך או שאין לך. הבעיה היא שחוץ ממה שיש לו אי אפשר ללמד אותו שום דבר נוסף. מדובר במוח שהוא גוש כמו גוש בטון מה שיש שם תקוע שם ולא יכול לצאת ואי אפשר לדחוף לבפנים שום דבר נוסף.
    זה המצב.
    מסכים שהוא השחקן הכי טוב בלייקרס כרגע ואם זה המצב אז הלייקרס יכולים להחזיר את המפתחות של השנה הזאת.
    חוץ מזה שהוא מתבגר ויש לו רגעים מביכים ביותר- נסיונות הטבעה כושלים וכד' שכרגע מתאימים יותר לשאקטין.

      1. לא יודע. נגיד שראס.. בנתיים כולם על הפנים חוץ מ THT . אולי גם AD אבל הוא משחק בניתיים 1 כן ו 5 לא . מה זה משנה. אין שם כלום.

        1. AD העונה לא מחסיר משחקים (זה שהוא נופל כל משחק על הפארקט ובכה זה משהו אחר), כרמלו אנתוני. ראס נמצא ליד בייזמור בקטגוריה של הגופות

  15. תודה מנחם אני איתך בעניין ראס.
    פעם אחת בגמר הכללי,
    פעמיים נוספות בגמר איזורי,
    ב-2016 עבר את ס"א ללא ביתיות וכמעט הדיח את ג"ס – תבדקו טוב מי "הפך" בחצי השני את המשחק הראשון בסדרה.
    הכל בתור כוכב שני.
    נכון היה לו את דוראנט, אבל גם להארדן בשנה שעברה היה את דוראנט.
    MVP וכל שיאי ה-TD למיניהם.
    לקח את אוק' חסרת הכל לפלייאוף ב-2017 (סטף כבר שנתיים מחוץ לפלייאוף).
    לקח את וושינגטון לפלייאוף אחרי פתיחה מזעזעת. נראה אם הם יהיו שם השנה.
    כשהיה בשיאו, היה הרכז הטוב בליגה.
    רק כניסה פושעת של בברלי מנעה ממנו טבעות – עם אוק' סיטי הצעירה.
    חוויית צפייה – למרות שבשנים האחרונות איבד לחלוטין את הקליעה (ולפעמים גם את שיקול הדעת).
    .
    מעל לכל מוסר דגול: ראיית משחק מעולה, זיהוי היד החמה/נחוצה, תזמון מושלם, רמת ביצוע מבריקה.

    1. ראס שחקן טופ 30 בכל הזמנים. עכשיו הוא קומדיה אבל היו מספיק שנים שהוא ניגב. ולדוראנט היה גם ראס לא רק הפוך. אני לא ראיתי שkd הצליח לבד….בדכ כמו לברון מקיף את עצמו בכוכבים ראס הארדן קרי קליי קיירי הארדן….

          1. תמיד לומד. האתלטיות לא כמו של גה אבל זה מהלך שאני מסוגל לבצע בהחלט ויגרום לשומר לעוף לצד השני. זה קצת יראה כאילו גלינארי עושה את זה אבל יהיה סביר להניח סל ונקודה בכיס😎
            כל המהלכים שלי זה מאייברסון פרנסיס גייסון וויליאמס וסטפן הלו….
            המהלך היחיד שיכול להיות שהמצאתי או לפחות לא העתקתי בזכויות יוצרים זה נעילת הגב של טריי הייתי עובר בחסימה ונועל מגן עם הגב ומוציא עבירות עוד בשנת 2000😂😂

            1. אגב יש באמתחתי מהלך שעדיין לא ראיתי אף אחד עושה את זה בשום מקום. אתה מקפיץ שומר מה3 אחרי שהפסקת כדרור זורק לו את הכדור על הגב ורץ לסל חחח הצליח לי מלא פעמים בשכונה היום אלה ששומרים אותי ומכירים נזהרים חחח
              אז אם תראו מישהו עושה את זה בליגה זכויות יוצרים שלי

    2. דה שוט בזה אתה נידון לסיבובי צנטרישוט לכל החיים בלי אפטר או הפסקה בבידוד מוחלט
      הקלינגון איבד את זכויות הביקור אצלך

  16. מנחם עזוב ראס היחיד שהפוסטים שלך לא יכולים לפגוע בו כי הוא נגר במשרה מלאה. נראה לי שהוא הפך לכזה בעקבות הפוסטים השנתיים הרגילים שלך עליו. לא חושב שהיה שחקן שקיבל יותר פוסטים ממך מראס.

        1. כיוון שאתה רוצה תגובה שלי כנראה אז בבקשה
          https://official.nba.com/l2m/L2MReport.html?gameId=0022100223
          הם צודקים שם אגב. כרגיל אתה ושמעון מחפשים בכח לראות דברים.
          אני מבין שהבולס הם מהמאומצים החדשים שלך ושלילארד הוא אויב המדינה מספר 7? אבל עדיין מותר לצפות במשחקים בלי אג'נדה.

          1. לא מסכים בכלל עם השריקה והפענוח, עברתי על המהלך כמה פעמים.
            הטענה של הליגה :
            Ball (CHI) moves into and makes contact with Lillard's (POR) body, which affects his driving shot attempt. The contact occurs after he gathers the ball against his body and a shooting foul is correctly called
            לילארד יצר הפרדה לא חוקית עם היד הנגדית בתחילת המהלך שבחוקים סטריליים חייבים לשרוק על זה עבירת תוקף, אחרי זה הוא עוד קפץ על בול, לא יודע איך הם רואים מזווית הצילום ששודרה שבול יצר מגע עם לילארד ולא להפך (הרגליים של בול היו מקבילות לאלו של לילארד ולא זזו לכיוונו)

            https://official.nba.com/last-two-minute-report/?gameNo=0022100223&eventNum=2122

    1. כמו ששמעון כתב למעלה – ראס מחוסן מפני קללות-שבחי-המנחם (היחידי בדור הנוכחי).
      לגבי הצנטרישוט – קרא בבקשה את סיפורו של פרנץ (בקנבאואר) קפקא : במושבת העונשין
      (נ.ב. מקווה שהדברים בארץ הסתדרו לך)

        1. אחלה ארץ ישראל יש אני בראשון עוזב אותה שוב , למרות שיש המון הבעיות שהביב יצר (לדעתי ייקח לפחות 2 -3 עשורים כדי לסדר את הנזק שהוא עשה פה חברתית וכלכלית),בישראל אני רואה ניצנים של דבר חדש מתחיל, יש עדיין המון מקום לשיפור ולמרות שהממשלה שנבחרה היא לא בדיוק הקאפ אוף טיי שלי הם הרבה יותר טובים ממה שהיה.

  17. ראסל ווסטברוק הוא שחקן גדול, אחד הטובים ב NBA. אך את הפריחה המחודשת שלו בשבועות האחרונים אפשר להסביר רק באופן אחד. לברון ג'יימס פצוע ולא משחק. זה מאפשר לווסטברוק להוביל את הכדור בהתקפה ולסדר לו ולחבריו בקבוצה מצבי קליעה. ברגע שלברון יחזור הוא ידרוש את הכדור כאופציה ראשונה בין אם הולך לו או לא. אגב, אף אחד כולל מנחם לא כתב על יכולותיו של ווסטברוק בהגנה. לדעתי ממוצעות ומטה.

    1. יש קונצנזוס לגבי ההגנה של ווסטברוק. או היעדרה.
      מהרגע שהטרייד קרה טענתי שווסטברוק שחקן שמאוד מזכיר את לברון – רק בפחות טוב – והשילוב ביניהם בקבוצה הוא בעייתי. לברון דווקא יכול להשאיר לראס את הכדור ולשחק כפינישר שמקבל אסיסטים וקולע (ראס כנראה פחות יכול).

  18. בתור אוהד של ג"ס אני בטוח שיש תחרות שבועית בין השופטים על התואר "מי שהתעלם מהעבירה הכי ברורה על סטפ קרי השבוע"

  19. תודה מנחם, לדעתי ראס לא יציב, יש לו הרבה משחקים של 5 עד 8 איבודים ואחוזים נמוכים והוא לא טוב בהגנה.

      1. אשך ראית מה קרה באוסטריה? ראש הממשלה החליט שיש חובת חיסון (לא הספיק לו לכלוא את כל הלא מחוסנים), הפגיעה בזכויות האדם נהייתה באופן חסר תקדים ועולם שותק. מצחיק רק שלפני כמה שנים דיברו באירופה על הGDPR.
        .
        מחקרים מראים בבירור, שהבדל בין מחוסן ללא מחוסן במניעת הדבקה הוא מזערי ונעלם אחרי 3 חודשים. אני בכלל לא מדבר על התופעות לוואי (2 מהמשפחה הקרובה שלי לצערי סבלו מבעיות לב אחרי החיסון, למזלי הן עכשיו בסדר).

  20. ראסל הפך להיות כאב בעיניים של אוהד כדורסל, זה מה שקורה כשהאתלטיות נעלמת.משחק אחד טוב לא ישנה את זה.
    אי אפשר לסמוך עליו במאני טיים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט