הוויזארדס הלוהטים יגיעו למיאמי, הגריזליס יארחו את הקליפרס וארבעה משחקים נוספים בליל חמישי/ רותם אלרן, תומר שנאן ושחר אלוני

קליבלנד קבאלירס (7-9) – גולדן-סטייט ווריורס (2-12)/ שחר אלוני


הלוחמים, שהם הקבוצה הלוהטת בליגה, בעלת המאזן הטוב ביותר וזו שנראית הכי טוב עד כה, מתארחים אצל הפרשים מקליבלנד שבעצמם זוכים לפתיחת עונה מצוינת ביחס לעונות האחרונות.

גולדן-סטייט, מציגה את קרי בכושר שיא, כאחד השחקנים הטובים כיום בליגה, ולצידו חבורה מגובשת ומתואמת משני צידי המגרש בראשות גרין, וויגינס וג'ורדן פול הצעיר.

קליבלנד תחסר נכון לעכשיו את סקסטון, מובלי, מרקאנן, סטיבנס ואולי גם אלן בשל פציעות ומחלות, ותופיע בהרכב חסר ונמוך, וגם בבק-טו-בק לאחר משחק עם ברוקלין נטס הבוקר.

בגולדן, תומפסון, ווייסמן בחוץ מתחילת העונה, איגודאלה גם בחוץ היום. קרי בספק.

הגולדנים אמנם במשחק חוץ, אבל הם עדיפים בהרבה על קליבלנד שמגיעה עייפה ובהרכב חסר, וסביר שינצחו בהפרש של 15-20 נקודות לפחות עם תצוגה של קרי, שכנראה יזכה למנוחה רבה ברבע הרביעי.
אם קרי פצוע ולא ישחק היום, גולדן עדיין צפויים לנצח לדעתי, אך במשחק יותר שקול.

מיאמי היט (5-10) – וושינגטון וויזארדס (4-10) 02:30

מפגש צמרת במזרח בין ההיט שנהנים מפתיחת עונה מעולה של הביג 3 שלהם לבין הוויזארדס, שמהווים את הפתעת העונה עד כה.
שתי הקבוצות מגיעות לאחר ששיחקו הלילה כאשר בעוד שההיט ניצחו את הפליקנס 113:98 הוויזארדס ספגו הפסד מפתיע להורנטס.
מבחינת פציעות מוריס ואולדיפו לא יתלבשו אצל ההיט כאשר אדביו בספק. ברטאנס, האצ'ימורה ובריאנט יחסרו לוויזארדס כאשר גם דינווידי בספק.

אז מי תנצח הערב? שתי הקבוצות יגיעו עייפות, אבל קשה לי להאמין שוושינגטון תפסיד שני לילות ברצף, לכן אני מהמר עליהם כמנצחים.

מינסוטה טימברוולבס (9-5) – סן אנטוניו ספרס (10-4) 03:00

הטימברוולבס מגיעים לאחר ניצחון על הקינגס בניצוחו של אנת'וני אדוורדס, הספרס מנגד מגיעים לאחר שלושה הפסדים רצופים כשהאחרון שבהם היה הפסד בהפרש דו ספרתי לקליפרס.
אוקוג'י נמצא בספק אצל הטימברוולבס, פלטל, לנדייל וזאק קולינס לא יתלבשו אצל הספרס.

אז מי תנצח הערב? למען האמת, קשה מאוד לומר. שתי הקבוצות לא מרשימות במיוחד, והרמה של שתיהן די דומה. הספרס מגיעים לאחר מנוחה של לילה, ואני מאמין שהעייפות של הטימברוולבס עלולה להתברר כגורם מכריע שיעניק לקבוצה האורחת את הנצחון.

3:00 – ממפיס גריזליס (7-7) VS לוס אנג'לס קליפרס (5-9)

הגריזליס יארחו את הלילה בממפיס כשהם מגיעים למשחק לאחר ניצחון מול הרוקטס בין שני לשלישי, בעוד הקליפרס יבואו לאחר ניצחון מול הספרס.

ממפיס הראתה יכולת עולה ויורדת העונה, ולמרות פתיחה של 5 נצחונות ו-3 הפסדים בשמונת המשחקים הראשונים של העונה, בששת המשחקים שהתרחשו מאז הקבוצה ניצחה בשניים בלבד. הסגל הצעיר של הקבוצה ומחסור בכוכבים מלבד מוראנט הם חלק משמעותי מחוסר היציבות שלה העונה, אך יתרון שיכול לשחק לטובתה הלילה הוא הימצאותו של ג'ארן ג'קסון ג'וניור – אמנם הגבוה המוכשר פתח את העונה בכושר חלש כשהוא קולע ביעילות נמוכה מהשדה (38.3% מהשדה), אך מול הקליפרס הוא יכול לפרוח כשאיביצה זובאץ, הסנטר הראשי של הקליפרס, לא מספיק מהיר ועשוי להתקשות מולו כשישחק כסנטר (כמות דקות שמהווה כ-48% מהדקות של JJJ העונה), וחלק גדול מהיכולת של הגריזליס הלילה עשויה להיות תלויה בו.

מנגד, הקליפרס מגיעים כשמרכוס מוריס וג'אסטיס ווינסלו לא ישחקו גם הלילה, כשטרנס מאן וניקולס באטום עשויים להחמיץ את המשחק כשהם מסומנים כ-GTD אליו. אחת מנקודות האור לקראת המשחק הלילה, ולמרות היעדרותם של שחקני רוטציה חשובים, היא היכולת ההגנתית של הקבוצה – הקליפרס מדורגים העונה במקום השני בליגה במדד הרייטינג ההגנתי, ולמרות שממפיס לא מציגה העונה יכולת התקפית מבריקה כפי שניתן לצפות ממנה, הגנת הגארדים והפורוורדים של הקליפרס תוכל לשחק תפקיד משמעותי במשחק, והימצאותו של זובאץ גם יכולה להגביל את ההתקפה של הגריזליס, הקבוצה עם כמות הריבאונדים ההתקפיים השנייה בגובהה בליגה.

ההימור שלי במשחק הוא על ניצחון של ממפיס בשל הסגל החסר של יריבתה.

4:00 – דנבר נאגטס (5-9) VS פילדלפיה סיקסרס (7-8)

המשחק הבא יגיע אלינו מהרי קולורדו, שם הנאגטס יארחו את הסיקסרס המתקשים ללא אמביד.

דנבר תגיע למשחק לאחר שהפסידו למאבריקס במשחקם האחרון, והם מגיעים אליו כפייבוריטית מובהקת בזכות הכושר של יוקיץ', כשה-MVP היוצא קולע עד כה העונה 26.3 נקודות באחוז אפקטיבי העומד על 64.2% לצד 13.8 ריבאונדים (כל הנתונים האלו הם שיאי קריירה), אך היתרון הברור שלהם בכניסה למשחק הזה הוא המחסור של אמביד בפילי – מאז הפציעה של הנפיל הקמרוני מול הבולס, הקבוצה הפסידה בכל חמשת משחקיה, והמחסור של הסיקסרס בכוכב התקפי, לצד חוסר מסוגלות לעצור את יוקיץ', שמה את פילדלפיה בעמדת נחיתות גדולה שקשה להאמין שתצליח לצאת ממנה.

דנבר עצמם ישחקו ללא מייקל פורטר ג'וניור כשגם וויל בארטון בספק למשחק, אך מלבד אמביד גם בסיקסרס יהיה היעדרויות חשובות נוספות כשמטיס ת'ייבול ודני גרין לא יעלו על הפארקט הלילה, אך שהמצ'אפ מוטה לטובת דנבר וסביר להניח שהמשחק ייגמר בהפרש לא מבוטל למארחת.

ההימור שלי הוא כמובן על ניצחון חד צדדי של הנאגטס.

4:00 – יוטה ג'אז (5-9) VS טורונטו ראפטורס (8-7)

המשחק האחרון של הלילה יגיע אלינו מיוטה, שם הג'אז יארחו את הראפטורס.

הג'אז פתחו את העונה במאזן טוב אך לא מרשים במידה יוצאת דופן, אך חשוב לזכור ששלושה מחמשת ההפסדים של הקבוצה הגיעו מול מיאמי ושיקגו, שתיים מהקבוצות החזקות ביותר העונה. היכולת של הג'אז בשני צידי המגרש היא מהמרשימות ביותר בליגה, כפי שהייתה בעונות הקודמות, כשהיא מדורגת במקום העשירי בליגה במדד הרייטינג ההגנתי ובמקום הראשון בהתקפי, אך אחד הדברים התמוהים ביותר הוא שכרגע היא קולעת באחוזים ה-23 בטיבם בליגה מעבר לקשת, ועל פי כן שומרת על המקום הראשון בהתקפה. מעבר לאלו, רודי גיי ככל הנראה יערוך את הבכורה העונתית והקבוצתית שלו במשחק הלילה.

בצידו השני של המצ'אפ, הראפטורס משלבים בצורה טובה את ואן וליט וסיאקם עם צעירים כמו גארי טרנט ג'וניור (מוביל הליגה בחטיפות) עם סקוטי בארנס ואוג'י אנונובי שמראים יכולת נהדרת השנה. הלילה אנונובי, פרשס אצ'יווה וכריס בושה מסומנים כ-GTD, אך גם אם הם היו משחקים בוודאות הקבוצה משמעותית פחות טובה מהג'אז, וזה ניכר בסטטיסטיקה אך גם במבחן העין, כך שככל הנראה לא נראה ניצחון מצד הקנדית היום.

יוטה מגיעה כקבוצה הטובה יותר מהשתיים למשחק, ובפער לא קטן, כך שסביר להניח שנראה ניצחון של הג'אז הלילה.

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. קרי מוגדר כ "אולי ישחק ואולי לא". זו הזדמנות טובה לג"ס לתת לו יום מנוחה ולראות כיצד הסגל מתפקד בהעדרו. מחר יש עוד משחק, היריבה היום תחסר 2 או 3 מהשלישיה הגבוהה שלה והמאזו טוב מהתחזית.

  2. גולדן סטייט יכולים לנצח את הקאבס בהרכב החסר שלהם גם בלי קרי וזו יכולה להיות הזדמנות טובה לתת הרבה דקות יחסית לרוקיז ובמיוחד לקומינגה שלא יצטרך לעבוד קשה בהגנה על הווינגים של קליבלנד. אפשר לתת לו לנסות לשמור על גארדים או לתת לו תפקיד התקפי יותר משמעותי.

  3. תודה
    מסכים לחלוטין עם הכותבים לעיל שלשחק עם קרי היום זו טעות. הוא הוגדר כסוחב חבלה באגן ועכשיו סטיב קר אמר שכנראה ישחק.
    וזה מול קליבלנד חסרה מאוד בבק טו בק במשחק באמצע נובמבר.
    מניח שההנהלות בליגה לא צריכות את מגיבי הופס ויודעות מה שהן עושות, אבל נראה שהעונה בינתיים הכוכבים נחים הרבה פחות מהמצופה.
    לדעתי זה שילוב של הקבוצות שרוצות מאזן טוב ושל השחקנים עצמם שרוצים mvp בעיקר קרי ודוראנט.

        1. אם מה שאתה אומר נכון אז איך יש כל כך הרבה פציעות? אתה חושב ששחקנים מזייפים כדי ללכת למועדון חשפנות במקום לשחק?

          1. אין כל כך הרבה פציעות בNBA, פציעות לא נובעות רק מעומס, פציעות מושפעות ויכולות לקרות מהמון גורמים החל ממזל רע, מסגנון משחק מבנה גוף, פציעות עבר חוזרות…
            .
            שחקנים כמו קרי דוראנט… מחזיקים צוות רפואי שלם (ללא קשר למוות הרפואי של הקבוצה) שמנתר להם את הגוף ומודיע להם כמה זמן מותר להם לשחק ומתי.
            .
            למכבסה סכין בגב האומה

            1. ברור שפציעות זה קומפלקס שלם של סיבות, מי אמר שלא? אבל אם אתה חושב שלתת לשחקן 46 דקות או 36 דקות באופן קבוע לא משנה את הסיכוי לפציעה שלו, אז אני לא זה שצריך להיות במכבסה…. ומה הקשר למאמר שמראה ירידה של 6 אחוז הפציעות לעומת השנה? מה זה בכלל אומר בשלב הזה של העונה?

          2. יש הרבה פציעות כי שחקנים לא יודעים איך להתאמן. רובם לא מקצוענים או נעדרי מודעות או רצון או משמעת. ציון הוא דוגמא אבל הבעיה של רוב השחקנים הוא שהגוף שלהם לא מאוזן גם כשהם כאילו בכושר. יש לא מעט שירירים בגוף שלהם שלא מטופלים נכון בעיקר ברגלים.
            על תזונה אני בכלל לא מדבר שרובם ממש אוכלים זבל אמריקאי בשקיות שזה בעצם רעל.

  4. לדעתי ההיט קבוצה טובה מהמכשפים. פילדפיה זה ארגון מביך בלי אמביד הם מגרדים פלייאוף.
    יוטה משייטת לעונה של+ 57 נצחונות

  5. חושב שאף פעם לא טרחתי להקניט או לעמת את כל רפי ההבנה עם הויכוחים והטייקים חסרי המושג לגבי קרוזו ולונזו בשנתיים-שלוש האחרונות, אז אחרי שראיתי את זה היום – מרשה לעצמי פעם אחת, אבל אפילו עכשיו בלי להזכיר שמות ) גם בגלל שהרשימה ארוכה מדי…).
    .
    ״Alex Caruso and Lonzo Ball Are Defensive Gods | Chicago Bulls Analysis | The Void״
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=wFQ8tPUTJAU&ab_channel=TheRinger

    1. זה אותו קרוזו ששנה שעברה טוביאס "אוכל לסוסים" האריס עשה בכוונה אליו סוויץ' כדי לקלוע לו על הראש סל נצחון?

      זה אותו לונזו בול שלפני שבוע וחצי פורקן קורקמז קלע לו על הראש 7 שלשות?

      כל המטריקס הזה זה בולשיט אחד גדול, איך מחשבים את זה אם קרוסו שומר על ג'ייימס הארדן או ראול נטו?
      אין פה שום התייחסות לבק טו בקס , חוזק יריבים(שחקנים אינדווידואליים) שעליהם שומרים , מי פצוע ומי בריא,איזה סגנון משחק יש לשחקן שנשמר.

    2. כשאתה קוטף דובדבנים ובין היתר בשביל להראות שני מהלכי הגנה מתוך משחק שבו השחקן ההתקפי בהם שרף את הקבוצה והמשחק הסתיים בתבוסה זה לא ממש מעודד מבחינת רלוונטיות למציאות.

  6. רותם תודה על הפריוויו. לא האמנתי למה שקראתי ש JJJ הוא רק על 38% מהשדה השנה והלכתי לבדוק אותך וראיתי שאתה צודק. מהשלוש הוא על 34.5% וחצי מהזריקות שלו בערך הם שלשות זה אומר שהזריקות שלו ל 2 נקודות הן גרועות במיוחד בודאי ל PF שהטריטוריה שלו צריכה להיות באיזור הסל שם יש הסתברות יותר גבוהה לקלוע. ואכן האחוזים שלו מהשדה בצניחה חופשית מ 50% בשנה הראשונה 47 42 ו 38. חשבתי שזה קשור לחלודה בגלל הפציעות אבל לא.. הוא על 89% מהקו השנה שזה כבר מאוד גבוה (תמונת ראי לזריקות מהשדה מהקו הוא עולה כל שנה). הוא מגיע פחות לקו. אני חושב שזה מעיד על בעיה מסויימת ואם אני זוכר נכון הוא קיבל מממפיס מקס השנה. וואו. זה די פשוט להבין שהוא הבעיה של ממפיס השנה. כנראה נחלש מאוד גופנית בגלל הפציעה זה מה שעושה רושם.

  7. לא נראה לי שיש הרבה סיכוי לווש נגד מיאמי .. הם גם בבק טו בק כמו מיאמי אבל מיאמי לפחות משחקים בבית. גם אם זה לא היה בק טו בק הייתי מהמר על מיאמי.
    המשחק היחיד שהתוצאה שלו מסובכת לחיזוי זה קליפרס ממפיס. כל האחרים די ברור (לוחמים גם בגלל שקליבלנד בלי מובלי מרקנן וכ', מיאמי (הימרתימעליהם השנה כמספר 1 במזרח) מאןד אופתע אם ווש ינצחו) מיני שסוף סוף כבר כמה משחקים בהרכב מלא אמורה לחסל את הספרס פילי בלי אמביד תתקשה מול היוקיצים למרות שאם הכל יתחבר שם טוביאס וכ יש מצב (אני עדין בהימור שלי שהפציעה של MPJ עלולה לא להסתיים עד סוף השנה) והג'אז זה די ברור. לגבי הקליפרס נגד ממפיס בגלל ששמעון לוחץ אותי לתת הימור אז אני בכל זאת אהמר: ההימור הוא שאין לי מושג מי תנצח . טוב חפרתי יש משחקים ביי

    1. ואכן 5 דקות של כדורסל מהפתיחה ו"בדיוק" כפי שהימרתי ווש והקאבס מובילים ב 7 הפרש על גולדן וממאמי. טוב ביי.

  8. לא דווח שסטף פצוע ? לא מבין את ההתעקשות של קר לשחק איתו רק שלא יפצע. מחכים כבר שנתיים לראות אותו ואת קליי ביחד.

  9. דני משגע אותי אם חוסר הרצון שלו ללכת לסל. סוף שעון הכדור מגיע אליו במקום שיחדור מחפש מסירה וכמובן מהלחץ מאבד אותו. אוףףףף

      1. עזוב נו הוא אחלה שחקן שיקבל קצת בטחון. ראיתי עכשיו את קומינגה החטיא ליי אפ הכי פשוט שיש ודקה אחרי כן זרק שלשה. החטיא אותה גם אבל אין דרך אחרת ללמוד. רק מדגיש שאני מת על דני חושב שהוא פוטנציאל ענק

  10. אין אף שחקן שיכול לקחת כדור לסל בחמישיה השניה כרגע, מניח שבמחצית השניה נראה את אבדיה יותר אסרטיבי אחרי שיקבל הנחיה מהמאמן.

  11. נראה לי שהשופט לא אישר סל חוקי לדנוור היתה חסימה אחרי שהכדור נגע בקרש לדעתי.
    פה היה מקום לבדוק במוניטור.

  12. השופטת במשחק קאבס – ווריירס היא חרפה למשחק. כל שריקה שלה, שאני ראיתי, הייתה מיותרת ובאה להראות 'אני כאן'.
    היא לא מתאימה לרמה, הורסת את שטף המשחק וזה פשוט לא מובן למה היא שם.

  13. הלוחמים ניצחו את הרבע האחרון 36 – 8 !! הפכו פיגור של 13 ברבע לנצחון ב 15 שזה באמת מטורף. סטף עם 20 נקודות ברבע הזה וההגנה היתה רידיקלס. אין מילים

  14. טוביאס הזבל ירד לספסל , מקסי משתלט על הענינים יש הנעת כדור , זריקות טובות הגנה טובה פילי פותחים 14 יתרון .
    טוביאס חזר תוקע את המשחק, מכדרר את הכדור למוות ,משחק is ball חרא של הגנה
    מחצית וכמעט שוויון.
    לפילי יש שני שחקני מקס סימונס וטוביאס ולא להאמין שהם משחקים יותר טוב בלי שני הזבלים האלה

  15. הלילה, שובו של הליימך. לברון יעשה unexpected appearance
    ויופיע למשחק הקלינגונים הגדול בין ראס לסמארט.
    לה בוהם ישים 32 נקודות, יקח 12 ריבאונד ויחלק 9 אסיסטים, כאילו לא היה בצוע' אף פעם.
    ראו הוזהרתם.

  16. וושינגטון כן הפסידה פעם שנייה ברציפות, פילדלפיה ניצחה ומינסוטה הביסה את הספרס.
    עדיין 50% הצלחה זה יפה מאוד במונחים של קליעה מהשדה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט