דני – The X Man במשחק פריצה / יניר רובינשטיין

דני – The X Man במשחק פריצה / יניר רובינשטיין

בסיום המשחק נגד ניו אורלינס הערב, משחק אותו ניצחה וושינגטון במאמץ קל 100-105 (דינווידי 27 נקודות, אינגראם 31 נקודות, דני עם דאבל-דאבל 11 נק', 10 ר', KCP עם 18 יעילות, והראל עם 14; ביל לא התלבש מפאת סיבות אישיות) הסתובבתי לי בתעלות האולם, והעלתי לי זכרונות מזמנים עברו. בכל מקרה, אקצר בדבריי מפאת חוסר הגישה, אך לא אקצר לגמרי שכן הצלחתי להוציא מעט מים מהסלע בכל זאת כמו שתראו.

הפעם הקודמת שבה סיקרתי משחק של וושינגטון היה לפני 32 חודשים – נגד היוטה ג'אז' ב-19 למרץ 2019.

יש רק שני שחקנים ששיחקו גם אז וגם היום – תומאס סאטורנסקי. אז במדי וושינגטון והערב במדי ניו-אורלינס. וראול נטו. אז במדי יוטה והיום במדי וושינגטון. ושניהם היו די זניחים הערב.

מי שנתן את משחקו הטוב העונה היה ללא ספק דני אבדיה שמהיום אקרא לו "ה-X מאן" לאחר שלפחות פעמיים הרים את הידיים בסימן X לאחר עצירה מוצלחת בהגנה:

עד היום, דני הוביל את הקבוצה בדרוג הגנתי 96.3:

אך היום דני לקח את התרומה שלו לשלב הבא כאשר שילב עצירות הגנתיות בדקות המכריעות עם סלים בהתקפת מעבר, ומהלכים חכמים אחרים בהתקפה.

א. פרופורציות. ניו-אורלינס בדרך הבטוחה לחיל השיריון. אך אלו בדיוק המשחקים שצריך לדעת לקחת ולנצח בלי המון דרמה. וושינגטון הראתה בגרות יוצאת דופן כאשר עשתה זאת בעזרת משחק קבוצתי מנצח אף שפיגרה ב-17 במחצית. דני היה המצטיין ההגנתי של המשחק עם סדרת החלטות חכמות, שלל (10) ריבאונדים וגם 11 נקודות . וגם כמה אסיסטים נחמדים. ובעיקר, הוא לא חשש להראות קשיחות מול אינגראם גם כאשר שמר עליו עם 5 עבירות. העובדה שהמאמן השאיר אותו על המגרש לרוב הרבע הרביעי הראתה עד כמה הוא חשוב למערך ההגנתי של וושינגטון.

ב. אין גישה לחדר ההלבשה. אבל נתקלתי בדני. ויתרה מכך, גם אם במקרה אני נתקל בשחקן ומצליח לדבר איתו, לא בדיוק אפשר להוציא מצלמה ולהתחיל לראיין כמו פעם. לפחות לא בשלב הזה של העונה. אבל לא יודע איך, עם כל ההגבלות על עיתונאים דרג ב', נתקלתי במסדרון בדני אבדיה ודיברנו. דיברנו על משחק ה-breakout שלו היום. הוא הראה בגרות ולא התרגש. הוא נראה מותש שכן באמת נתן הכל ברבע האחרון. דיברנו על שלל הישראלים שבאו לראות אותו (ביציע שלי שמעתי הרבה עברית). דיברנו על התמיכה שהוא מקבל מהמאמן.

ג. ואחרי כמה דקות ציון עבר. מלווה בג'קסון הייס. מקרוב ציון לא נראה כל-כך מפחיד. דווקא מעט דובי וחביב. ואז עבר אינגראם בתלבושת סנופ-דוג קלאסית, מין פיג'אמה ארוכה כזאת, אבל עם טוויסט סגול.

ד. געגועי לסאטי. חיפשתי את סאטורנסקי, אבל כשהגעתי לאזור החנייה התברר שהוא כבר עזב.

ה. ספנס. ואז בדרך חזרה הספקתי להחליף what's up עם ספנסר דינווידי, ואז נעצרתי בתדהמה לבהות במונטרז הארל שהיה לבוש במין חליפת הקוסם מארץ עוץ עם מחזירי צבעים בצבע מראתי. כנראה שבהיתי יותר מידי, כי הוא הסתובב אליי ושאל what are you looking at? אמרתי לא, I'm just impressed by the outfit, והוא התפקע מצחוק. אז אמרתי, actually, I'm also super impressed by how you played tonight, ועל זה הוא כבר הגיב, thanks man, really appreciate it. ואז דיברנו על המנטליות שלו ושל דני שכל possession matters, כמו ביורוליג. והוא אמר לי, this is what I do. appreciate it really. וסיכמנו לדבר שוב, בראיון מיוחד לאוהדים בישראל, בהמשך העונה. אינשאללה.

נשתמע, חברים.

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. תודה יניר. אני לא מסתיר שאני חולה על דני וחוש שהפונציאל שלו בשחקים ובגלל זה מאוכזב ממנו. חוזר פה על תגובה שכתבתי בבלוג החי:
    02:47:14
    הסל של דני ממש בתחילת הרבע השני מלמד על כל הבעיות שלו במשחק ההתקפה. ראו שם שהוא נלחם בכל הכח כדי להיכנס לפוזיצייה של לקבל את הכדור ואחר כך עשה סיבסוב על המגן שלו עם עבודת רגליים מהירה מאוד וועשה סל. זה היה בלתי עציר.
    וזה רבותי… מה שהוא לא עושה כשהוא מתעצץ לו על קו ה 3 באדישות ומחכה שמישהו יואיל בטובו למסור לו (ספולר – אף אחד לא ימסור לו). אם הוא היה משקיע את אותה רמה של מאמץ בהתקפה כמו שבהגנה היו מגיעות לו לבית משאיות של ברינקס.
    בקיצור הכל בידים שלו. אותו האסל בהתקפה (כל הזמן) כמו בהגנה והילד כוכב. אם לא ימצא את עצמו בסוף בחוץ.
    מרשה לעצמי להיות אופטימי הבוקר.
    תודה על הפוסט.

    1. I would preach patience. לדני היו שני סלים חכמים בהתקפה: אחד הפוסט-אפ המדובר על סאטורנסקי. השני החדירה נגד וולנצ'ונאס. בשני המקרים דני ניצל אי-התאמה בהגנה. אבל זה די נדיר למצוא כאלה אי-התאמות בהגנות של היום. זה שהוא מצא שניים כאלו זה מרשים.
      בנוסף, מבט על הנתונים ההגנתיים בטבלה ממחיש כמה אנרגיה הוא משקיע בהגנה. לפיכך, נשאר לו פחות אנרגיה בצד השני של המגרש. ויתירה מכך, הרבה פעמים הוא השחקן האחרון להגיע להתקפה בגלל שלקח את הריבאונד ההגנתי.
      יש המון מקום לאופטימיות בגלל שהוא מקבל 28 דקות משמעותיות עם אחוז שימוש מתחת ל-13%. וזה נתון מרשים.

      1. אין כאן שום עניין של הגנה חלשה. הוא עשה הארל. נלחם בכל הכח לקבל את הכדור. האסל האסל האסל. מלא אנרגיה. וסופרייז סופרייז… מסרו לו! כלומר אף אחד לא מתעלם ממנו כשהוא נמצא שם ונלחם להגיע לפוזיציה. הוא הגיע לפוזיציה שממש נלחם עליה. ואז כשהכדור אצלו ראו את כל החבילה שבזכותה הוא נבחר גבוה בדראפט. כח. גובה. מהירות. קורדינציה הכל ברמות הכי גבוהות שיש. היה עליו מגן אבל הוא התגבר עליו בקלות והיה גם plus 1 שהוא קלע.
        מצד שני הבן אדם משחקים שלמים מעדיף שלא לנצל את כל התכונות האלה ומחכה על קו השלוש באדישות וסוגר משחק עם אפס מאפס מהשדה. זה לא הם. זה הוא. הוא צעיר במלוא כוחו ויכול להשקיע גם בהגנה וגם בהתקפה. לא מקבל את הטיעון על זה שאין לו אנרגיה. ה usge שלו תלוי רק בו . הקליעה שלו סבירה והוא אף פעם לא יהיה סטף. אבל יש לו מספיק תכונות אחרות שיכולות לאפשר לו להתמודד מול כל אחד בליגה. שישקיע בהתקפה כמו בהגנה. ואז דה סקיי איז דה לימיט. אם ימשיך לעמוד כמו עציץ על קו ה 3 … נו טוב. הנקודה ברורה.

        1. אני מנסה לומר שצריך להסתכל על חצי הכוס המלאה.
          הוא עשה קפיצת מדרגה מתחילת העונה, אחרי שחזר מפציעה לא קלה.
          הוא משתלב נהדר בקבוצה שבה כמעט כל השחקנים חדשים ומוצאים את מקומם.
          טבעי שבתור שחקן שנה שנייה הוא ייקח זריקות שבהן הוא בטוח יותר.
          עם ההגנה יגיעו הדקות (כמו שראינו היום – 28 מהספסל!), ואיתן ההזדמנויות ההתקפיות (כמו שראינו היום).
          בקיצור, להכריח יותר בהתקפה לא בהכרח מתכון מנצח. וגם לא בהכרח יביא את הברינקס (בתשובה לשמעון).

          1. חצי הכוס המלאה בליגה הזאת = ברינקס. אין חצי חצי כוס מלאה אחרת. או שאתה איזה רול פלייר סתמי סותם חורים בהגנה פה ושם ומתגלגל בין קבוצות על חוזה מינימום או קרוב לזה (כספי – אוהב אותו גם אבל זה מה שקרה) או שאתה ברינקס. שמעון צודק ב 100%. לא ב 99%. ברינקס מגיע רק ואך ורק מההתקפה. השתלבות בקבוצה ; הגנה ; מדד פלוס מינוס זה הכל סיסמאות של קיבוץ. קואופרטיב. ה NBA זה ליגה של חיות. שום קואופרטיב. כל אחד לעצמו. מי שמקבל את הברינקס זה שחקנים סוציומטים שדואגים רק לעצמם. נקודה. זה מבאס מצד אחד מצד שני זה טונות של כסף ואהדה ובסופו של דבר גם מעמד. אצל דני זה שינוי מנטלי מסויים שהוא צריך לעבור כאחד שבה מפה ולא מהתרבות ההיא הוא מסתכל קודם כל על הקבוצה. אז זה סבבה אבל זהו שלא. זה לא עובד ככה. אם ישנה את המיינד סט ויתחיל להשקיע בהתקפה יש לו את כל הכלים לקבל את הברינקס ואנחנו נהנה ממנו שנים. אם לא? לא רוצה לחשוב על זה.טוב העניין סגור מבחינתי. I rest my case . תודה על ההשקעה ועל הפוסט המצוין הזה.
            נ.ב. אני יותר אופטימי הבוקר. נקוה שימשיך בכיוון הזה.

            1. ברינקס מגיע רק מהתקפה? דריימונד, גובר, סימונס וכו יחלקו עליך ובצדק

            2. דור אתה צוחק? אתה באמת משווה את גרין וסימונס לדני? סימונס הוא שחקן של קרוב לטריפל דאבל בתוקף תפקידו וממוצע קריירה בקליעה דו ספרתי מה שדני עשה השנה רק פעם אחת. וגם גרין כזה כממוצע קריירה (בנקודות הוא סינגל גבוה). שניהם שחקנים מעורבים במשחק ההתקפה עם usge גבוה כלומר יש להם תפוקה התקפית לא מבוטלת גם בצד האסיסיטים. זה לא הסיפור אצל דני חד משמעית. הוא מסוגל לרדת מהפרקט בלי לקלוע בכלל, מעט מאוד אסיסטים וכמה ריבאונדים. זה לא בר השוואה בכלל. דרך אגב ברור שלכל כלל יש יוצאים מהכלל אבל רוב הברינקסים ניתנים על משחק ההתקפה. זה לא בכונה לבקר אותו שלילי. ביקורת בונה תקרא לזה.

            3. גרין לא מקבל מקס. הוא מקבל 20 מיליון. סימונס כבר לא יקבל מקס בעתיד זה פילי המפגרים נפלו איתו בגלל ההייפ. הוא לא קיבל מקס על הגנה. היחיד שקיבל מקס אמיתי רק על הגנה זה גובר. לעומת זאת על התקפה מקבלים ישר מקס

            4. אגב שחקני הגנה מרוויחים גרושים בד"כ בליגה. יש כמה חריגים מאד אבל תראה כמה מקבלים בברלי, קראודר, טאקר וכל החברים האלה גרושים. לעומת זאת מייקל פורטר נתן התקפה חודשיים וקיבל חוזה מקס.
              מהגנה לא תראה מקס (גובר זכה כמה פעמים בתואר שחקן ההגנה ואין ליוטה מי להביא במקומו לכן קיבל מקס)

            5. סטיבן אדאמס גם קיבל כסף גדול על הצד האפור של המגרש.
              יש גם אחלה רול פליירים שמקבלים שכר סבבה. דני גרין, סלו-מו אנדרסון שעולים לי לראש. אבל אם אבדיה יראה שיפור התקפי, כנראה שזה יתבטא בחוזה יותר גדול.

            6. מייקל פורטר קיבל חוזה גדול כי ברגע שהוא הראה שהוא התאושש מהפציעה, התקרה שלו קפצה משמעותית למעלה למקום שהייתה לפני שנפצע לפני הדראפט.
              לפורטר ניבאו פרנצייז לפני הפציעת גב, אבדיה לא היה בשום של בסטטוס כזה

            7. סמיילי השמות שציינת זה אולי 10 שחקנים בליגה… כמה יש בהתקפה? ובוא אתה באמת רוצה להשוות משכורות בליגה בין שחקני הגנה להתקפה? פיסח כמו בארטנס וגלינארי עושים 20 מיליון והם מרוויחים יותר מכמעט כל שחקני העילית בהגנה בליגה

            8. חברים הסברתם שהברינקס מגיע רק מהתקפה ועובדתית זה לא נכון. מה שנכון הוא שאמנם התקפה יותר חשובה בעיני משלמי המשכורות בליגה בפער ניכר אבל ברינקס מגיע גם להרבה שחקני התקפה בינוניים שנותנים עבודה בעיקר בצד האפור של המגרש. טרול לשאלתך – לא השוותי בין דני לגרין/גובר/סימונס (שלושתם כמה דרגות מעליו) אלא עניתי להצהרה שלך שברינקס מגיע רק מהתקפה. אין לי ממש כח לחפור בזה יותר מדי אבל יש לא מעט שחקנים שמקבלים ברינקס נחמד (לאו דווקא מקס) בעיקר על בסיס תרומה הגנתית

            9. יניר אל תשכח שחסרים לוושינגטון בסגל ברטאנס האצ'ימורה וברייאנט. תוסיף להם את קוזמה, הארל, KCP ואפילו גאפורד ואין לדני הרבה מקום שם אלא אם כן הוא ישחק 3. אני הייתי מטריד את ברטאנס (אם מישהו יקח את השק כסף הזה) כדי לפנות קצת מקום

          2. דור מסכים שהעניין נחפר ועדין לא רואה הרבה שחקנים שהטיקט שלהם זה הגנה שמקבלים הרבה. טוב נעזוב את זה. חפרנו.

            1. לתת עוד הערה קטנה על הבוקר פה – אני הייתי מכניס לדיון, לשם השוואה, את קלי אוברה. שחקן שהטיקט שלו היה הגנה ואז בשלב מסויים הוא התחיל להכריח זריקות בשביל להביא את הברינקס. וזה גרם לו לרדת בדקות.

              בכל מקרה, דני עושה דברים נכון וההזדמנויות יגיעו והביטחון רק יעלה אם לא יכריח בהתקפה. מסכים בגדול שהוא צריך לנסות לחתוך ולבקש את הכדור יותר. ה-USAGE שלו צריך לעלות לכיוון ה-18. שמע, אבל עכשיו שהוא יהיה יותר על המגרש המאמן גם יחשוב יותר איך להתאים תרגילים אליו. זה הביצה והתרנגולת — זאת הנקודה העיקרית שלי.

            2. יניר אל תשכח שחסרים לוושינגטון בסגל ברטאנס האצ'ימורה וברייאנט. תוסיף להם את קוזמה, הארל, KCP ואפילו גאפורד ואין לדני הרבה מקום שם אלא אם כן הוא ישחק 3. אני הייתי מטריד את ברטאנס (אם מישהו יקח את השק כסף הזה) כדי לפנות קצת מקום

  2. הייתי מהמר (ואני לא מסתמך על סטטיסטיקות אלא יותר נסיון חיים) שמה שאינגראם לבש נקרא וונזי.
    שילוב של חרמונית ופיג'אמה.
    אחלה דבר. אין לי, אבל בתכנית.
    טור חביב ביותר.
    תודה ותמשיך לעדכן
    🙂

    1. נהדר, ברץ'! האמת בדקתי, וזה דומה למה שהראל לבש. למה שאינגראם לבש אין לי תמונה לצערי ולא הצלחתי למצוא שום תמונה שמישהו צילם. אם אמצא אעדכן. 🙂

  3. אחלה משחק, הכי חשובבשביל דני שמרגע שעלה על המגרש באמצע הרבע השלישי הוא לא ירד ממנו עד סוף המשחק, והיה אפשר לראות עליו שהוא נותן הכל. וריספקט לווס שחש את זה ולא התקבע על הרוטציות הקבועות

  4. תודה. מסכים עם כל מילה.
    בניגוד למה שרשמו מעלי זה לא רק החלטה שלו אלא גם של המאמן. משחקים כאילו יתנו גם לו וגם למאמן ביטחון לתת לו יותר הזדמנויות (10-15 פעמים במשחק במקום 5-7).
    ואז חלק מהם יהפכו לאסיסטים שכרגע לא קיימים.
    חלק לזריקות.
    ועל חלק יוותר.
    צריך להיות שחקן של 10 נקודות ו – 4 אסיסטים.
    לא ראינו אותו בכלל בפיק אנד רול – ויכול להיות גם החוסם וגם המוסר.
    בעניין ההצלחה – זה עניין של הגדרה.
    כבר עכשיו שחקן רוטציה בקבוצת פלייאוף. כולנו מאמינים שהוא יכול יותר אבל זה עדיין הצלחה אפילו אם זו תהיה הקריירה שלו.

    1. מסכים חלקית. יכול להיות שזו הנחיה אבל כן מאמן לא מאמן בסוף השחקן נמצא על המגרש. ואם אתה משחק בלי אנרגיה בהתקפה לא זז מהמקום לא תגיע לכלום. לרוב הוא לא חי את משחק ההתקפה משחק בלי שום האסל. גם שם צריך להשקיע להתפנות להילחם על מקום. כשמשחק ההתקפה נעדר דינמיות לחלוטין קשה להגיע למשהו. דני לא צריך להסתפק בשום אופן בקריירה סטייל כספי. יש לו סט כישורים ורסטילי מאוד ורוב הכישורים שלו הם ברמה הגבוהה ביותר שיש והוא צריך להביא את הכל לידי ביטוי. כשהוא זז כשהוא דינמי כשהוא משחק אין עליו. לדעתי אין גבול להתפתחות שהוא יכול להגיע אליה. הוא גם ווינר בנשמה רואים את זה. שיהיה בהצלחה.

      1. מסכים שהוא יכול יותר. אבל כל ההחטאות בתחילת השנה וחוסר הבטחון גרמו לו ולמאמן לרחת צעד אחורה. נקווה שהמשחק הזה יוציא אותו לדרך חדשה.
        כספי לא היה שחקן רוטציה בקבוצת פלייאוף.
        מסכים שהיכולות של דני גבוהות אבל לצפות בשנה שנייה ל 20 נקודות כל משחק זה לא ריאלי. צריך סבלנותץ שיגיע ל 10 ו-4 ואז אפשר לעלות למדרגה הבאה

  5. אין ספק שהטרייד לפני פתיחת העונה עשה רק טוב לוויזארדס והרבה נזק ללייקרס. ווסטברוק ממש לא משמעותי למושב הזקנים בסטייפלס סנטר בעוד שקוזמה והארל תורמים המון לוויזארדס. המשחק הרבה יותר קבוצתי וגם שחקנים שעולים מהספסל כמו אבדיה למשל תורמים המון לפתיחה המצויינת של וושינגטון.

    1. לגבי וושינגטון – לדעתי זה בעיקר המאמן כי דינווידי וקוזמה היו זורקים כל פעם שמקבלים את הכדור אם המאמן לא היה אומר להם אחרת.
      לגבי הלייקרס – המטרות שלהם אחרות. נראה בפלייאוף איך זה יעבוד. קשה להאמין שישמרו ברמה כל כך נמוכה במשחקים קובעים

  6. היו כאן כמה דעות קשות על אבדיה.. ומאחר ואיני מרבה לראות משחקים שהשם סטף לא מופיע בהם .. נעצבתי אל ליבי בגלל ההחמצה היהסטורית… אבל.. הסרטון של היום חימם את ליבי. יש לדני מספר יתרונות ומספר חסרונות וחשוב מאד שישתמש בהם..לפי הסדר: יש להודות הבחור איטי.. במיוחד מול שחקני הבזק של הנבא.. אבל לשחקנים בגובה שלו הוא סביר.. יש לו צעד ראשון ארוך שיעזור לו בכידרור מול פוראורדים.. אבל , במידה ולא ישפר את הזריזות (ניתן לעשות בתירגול של צעדים קטנים ומהירים ומסת שריר ברגל) שיעזוב.. חבל על המאמץ.. . עכשיו.. כנראה קלע דגול כבר לא יצא ממנו.. הגנים של אבא לא עזרו בנקודה זו שהיה קלע מופלא.. למי שראה..אבל שימשיך לעבוד על הזריקה מ3.. יתכן שיצליח לשמור על ה 33.. אחוז ומעלה.
    לעומת זה הוא התחזק גופנית ביותר! וחבל שלא מציינים זאת.. משחק הגב לסל שלו טוב והוא חזק לדחוף פוראורדים ובודאי גארדים שיגיעו אליו בחילופין. עליו פשוט ללמוד לזהות הזדמנויות ומיד ללכת עם הגב עם שומר נמוך או חלש, האחוזים קרוב לסל טובים בהרבה.
    השמירה שלו מצוינת בדיוק מהסיבה שאמרתי… גם אם עוברים אותו במהירות.. הוא עובר לפסיעות קטנות ומהירות ומגיע לקפיצה האחרונה יחד עם המתקיף וכאן מגיע גובהו והאתלטיות המשופרת לידי ביטוי בחסימות נקיות יחסית.. שימשיךלשפר את הנקודה . אין הרבה שחקני נבא בגובה שלו שמסוגלים לעקוב בהגנה אחרי חדירה מהירה ולנצל את הגובה מול הזריזות של התוקף. גם בהבט הפסיכולוגי של חריצות הוא טוב … כנראה קבל הרבה חיזוקים על ההגנה שלו.. וללות מישהו בכניסה זה לא בושה.(למרות שכאן משתמשים ב"ליווי" כאקט של עצלנות) אבל לא להרפות.. עד סוף הכניסה.. לשמור על סינכרון.. ולהשתמש בגובה ובניתור הסביר להפריע לזריקה או אפילו לחסום. סתם כאנקדוטה היסטורית… ניתוח הכניסה לסל של ידידנו הארדן בימיו הטובים.. הראה שהוא בין הכי איטיים.. וזה עוזר לו.. כי השומר מנתר בסוף לפי מה שהוא הורגל אצל שחקנים מהירים.. והארדן רק עולה כשהוא בדרך למטה

  7. תודה רבה יניר
    יהיה נחמד לקבל כאלה מדי פעם
    בכל זאת מדובר על השגריר שלנו בוושינגטון
    .
    כיף לראות את העבודה בהגנה, ותמיד זה מפתיע אותי מחדש עם הגודל שלו הוא מצליח לשים גוף על מפלצות כמו יאניס ואינגרם
    מן הסתם ההזדמנויות בהתקפה זה יותר העובדה שביל בחוץ, אבל היה יפה לראות גם את הגיוון. גם הפוסט אפ, גם החדירה הנחמדה על וולנצונאס, וגם פיק אנד רול נראלי ברבע הרביעי עם מן פלוטר כלשהוא.
    מקווה שהמאמן, שדווקא שמתייחס אליו, יתן לו כמה כאלה מדי פעם
    .
    תודה יניר

  8. תודה רבה יניר
    יהיה נחמד לקבל כאלה מדי פעם
    בכל זאת מדובר על השגריר שלנו בוושינגטון
    .
    כיף לראות את העבודה בהגנה, ותמיד זה מפתיע אותי מחדש עם הגודל שלו הוא מצליח לשים גוף על מפלצות כמו יאניס ואינגרם
    מן הסתם ההזדמנויות בהתקפה זה יותר העובדה שביל בחוץ, אבל היה יפה לראות גם את הגיוון. גם הפוסט אפ, גם החדירה הנחמדה על וולנצונאס, וגם פיק אנד רול נראלי ברבע הרביעי עם מן פלוטר כלשהוא.
    מקווה שהמאמן, שדווקא שמתייחס אליו, יתן לו כמה כאלה מדי פעם
    .
    תודה יניר

  9. תודה על הסיקור. ראיתי איזה לילה העונה משחק של וושינגטון , סתם כי עבדיה היה שם, ומאז אני רואה כמעט את כל המשחקים שלהם. קודם כל וושינגטון פשוט קבוצה יותר שמחה השנה, אז כיף לראות אותם. חוץ מזה דני הפתיע אותי באותו משחק, אני שנה שעברה חשבתי הוא 100% באסט ולא מעניין לראות אותו בכלל. אבל במשחקים שראיתי כל פעם שהוא עולה, אתה מרגיש שווש כאילו עוברת שדרוג (זה גם קשור לזה דהוא משחק עם הראל ביחד) פתאום ווש מרגישה כמו קבוצה שקשה לקלוע עליה. ברגע שקשה לקלוע עליך, כל משחק יש הזדמנות לנצח וזה תלוי באיכות ההתקפה ובזריקות שנופלות. מתוך ה 4 משחקים האחרונים שראיתי, שניים מהם נוצחו ע'י דני בהגנה, ואני לא מגזים. ה +- שלו היה חריג חיובי כאשר של כל האחרים נמוך משמעותית.
    באחד מהם הוא בקושי שיחק והיה פסיבי, ובאחד הוא שיחק מצויין בהגנה ולא נגע בכדור בכלל בצד השני.
    בזכות ההגנה הוא מקבל את הדקות שלו, ואז ההזדמניות מגיעות. אז אין מה לייעץ לו לזרוק 15 פעם במשחק, אין לו את הבטחון לזה, וזה יוביל לאיבוד כל הדקות שלו. במקום זה צריך להיות מעודדים שהבחור שומר על יאניס, ועל אינגראם ב 1על 1 וכל וושינגטון יודעים שזה המהלך הכי טוב של הקבוצה. אין הרבה שחקנים בליגה שאפשר להגיד עליהם את זה, ואם ימשיך כך הוא יצליח, גם עם טריפל סינגל בהתקפה

  10. יניר תודה רבה על הסיקור ועל ההשקעה, היה כיף לראות את דני משחק מצוין ומנצח. קשה לדעת איך הוא יתפתח אבל אני מקווה שימשיך להשתפר ולצמוח, שיהיה בריא ושיעשה אותנו גאים! אגב, X-Man לא היה גם הכינוי של קסאבייר מקדניאל? 🙂 (למי שזוכר)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט