מעורב הופס ליום ג': דוק לס – מחסל הקבוצות והשחקנים. אתמול? קליבלנד ומובלי / מנחם לס

1. זאת מתחילה להיות בעייה: ברגע שאני מהלל קבוצה או שחקן – הנפילה באה למחרת או במשחק הבא

אתמול היללתי את קליבלנד ואת מובלי אחרי הניצחון על הסלטיקס. היום קליבלנד הפסידה 98-92, ומובלי היה 0 מ-11 לנקודה אחת בודדת.

2. כיצד הקבוצות מתמקמות מאז תחילת העונה. פוסט מבוסס על מאמר ראשי מאת צוות ESPN

(https://www.espn.com/nba/story/_/page/powerrankings-32629893/nba-power-rankings-week-5-golden-state-warriors-comeback-complete-plus-our-new-1-30-breakdown

הקבוצה היחידה עם הפסד בודד אחד – הגולדן סטייט ווריורס – סבלה ביוםמ ראשון הפסד שני מידי שרלוט הורנטס. סטפן קרי שהתחיל את השבוע עם 50 נק' נגד אטלנטה האוקס, והמשיך עם 40 נגד שיקגו בולס, היה הפעם רק 7 מ-22 בהפסד לשרלוט. ככה זה. כשאתה מגיע הביתה – סטף נולד וגדל בשרלוט – ההתרגשות גדולה מדי לתת עוד משחק מפלצתי לעיני חברי הילדות שלך.

הווריורס עדיין במקום הראשון עם הרקורד הטוב ביותר במערב. דוין בוקר והפיניקס סאנס קרובים במקום השני עם ריצת 8 נצחונות. הלייקרס מנסים להישאר במקום עד שלברון ג'יימס חוזר לשחק, עם הודעה משמחת שהוא 'DAY-TO-DAY' אחרי החמצת 6 משחקים.

במזרח הוושינגטון ויזרדס בראשות בראדלי ביל מנסים הכל להישאר לפני הפורצת מאמור, הברוקלין נטס, שנראית יותר ויותר כאילו היא מצאה את הריטמיות הנכונה שלה, הווה אומר ג'יימס הארדן מצטרף לקווין דוראנט במצויינות כדורסלנית, והשאר מצטרפים. מיאמי היט הולכת גבוה ואז מתקררת, ואתה מאמין שהבאקס הפסידו 7 מ-10 המשחקים האחרונים?

האם הבאקס יעצרו את הנפילה מטה? האם הנטס ייקחו את הבכורה כפי שניבאו? האם לברון ג'יימס יחזיר את הכבוד ללייקרס? האם הווריורס ימשיכו להיות הדרלינג של הליגה אפילו ללא קליי ת'ומפסון?

מי שייכנס למאמר ימצא תשובות לכל השאלות הללו.

3. מה הסיפור עם ג'ייסון טאטום?

ג'ייסון טאטום הוא בירידה בכל הסטטיסטיקות החשובות במשחק ההתקפה שלו. מה שעוד מטריד את אוהדיו היא התחושה שמשהו לא בסדר עם מפרק הכתף שלו. יותר מדי פעמים הוא מחזיק בו כאילו מעסה אותו במסאג' בידו.

כתב הבוסטון גלוב אדם המלסבק כתב על ה-BODY IMAGE של טאטום במאמרו http://What’s wrong with Jayson Tatum?

.הוא כותב:

When Tatum is at his best, he plays with an obvious and uncommon swagger. But for much of this season, whether complaining to officials or displaying frustrations with his own play, his body language has been off. Head coach Ime Udoka said he noticed it Saturday night, when Tatum made just 1 of 8 3-pointers and committed six turnovers in the 91-89 loss to the Cavaliers.

“A little frustration on missed shots, letting it affect him on the other end,” Udoka said. “Just got to play through that. Having some tough shooting nights, and we talked about him impacting the game in other ways. But he got frustrated, played to the crowd a little bit, had some turnovers there late, some sloppy ones.”

Everyone assumes (probably correctly) that Jayson is going to figure things out and that his shooting woes will average out soon enough. But these slow starts are becoming enough of a trend that it only makes sense to wonder what the cause is (and perhaps figure out a way to prevent them in the future).

Nobody really knows what’s going on, perhaps even Tatum himself.

4. איך הבולס משחקת SMALL והתוצאה משחק BIG (גדול)

NBA: Chicago Bulls at Los Angeles Clippers

כשהבולס סיימו נגד הווריורס עם דפנסיב רייטינג של 119 כולם חשבו שהנה, הנפילה של הבולס מתחילה. ואז בא ערב של דפנסיב רייטינג של 91.9 נגד הקליפרס.

כמובן שהקליפרס אינם העונה קבוצת ההתקפנה של הווריורס, אבל אסור לשכוח שהם – הבולס – הופיעו ללא שני הביג-מן שלהם, ניקולה ווצ'ביץ' ופטריק ויליאמס.

קשה להאמין מה שבילי דונובן עשה: הוא העמיד את טוני בראדלי כסנטר ואת אלכס קרוסו בחמישייה, עם תפקיד לשמור על פול ג'ורג'.

קרוסו שמר על פול ג'ורג' בצורה הטובה ביותר, ובזאת היקשה על כל מערך ההתקפה של הקליפרס. ג'ורג' קבר 11 זריקות חופשיות אבל רק 7 מ-25 מהפארקט.

And then Donovan went even wackier in replacing Bradley with JaVonte Green. Green’s 22 minutes were a +9, and his lineups where the tallest guy was 6’7” played the last 6 minutes of the game and secured the victory.

The Clippers were abysmal taking care of the ball to begin this game with 10 turnovers in the first quarter alone, but eventually settled a bit to where the Bulls defense had to be more just fundamentally sound.

With the Bulls being forced to innovate out of necessity, a lot depends on these matchups. For the Warriors, not so good. Against the Clippers, a fantastic night.

5. דריימונד גרין מסביר כיצד הוא הפך ל-TOPPLED GOLIATH נגד שרלוט הורנטס

הגולדן סטייט ווריורס פיגרו אחרי ההורנטס בשתי נקודות עם 25.7 טיקים לסיום הרבע הרביעי. הפוזשיון היה של שרלוט אבל גרין הצליח לסגור (TON TRAP) טרי רוזייר ולהכריח JUMP BALL.

ג'אמפ בול בין גרין – 1.96 מ' – לרוזייר – 1.86 מ'? נו פרובלם.

REALLY?

רוזייר זכה ב-TAP מעל גרין, והווריורס היו חייבים לבצע פאול. רוזייר קבר את השתיים ושרלוט ניצחה 102-106. ההפסד היה ס"ה השני העונה לווריורס, והוא קטע רצף 7 נצחונות. תנו מבט בפליי הבלתי מצופה:

After the game, Green offered an explanation. He said that he was distracted on the jump ball because the referee, David Guthrie, was still talking and the ball went up fast. Green did add though that he still should have won the tap and took responsibility.

“It’s not his fault,” said Green, per ESPN’s Nick Friedell. “That’s on me.”

6. זה הופך רציני: מינסוטה טימברוולבס נקנסה ע"י ה-NBA רבע מיליון דולאר על עריכת אימונים סודיים בקיץ במיאמי לשחקנים שהיא בחנה

7. הלילה, הלילה, שמחה גדולה הלילה: גולדן סטייט ווריורס נגד ברוקלין נטס, בברוקלין

8. פינת החי: האמת – וכל האמת – על העורבים

העורב השחור, עם נוצות הפחם שלו, הצפור האינטיליגנטית, וה-MOST ADAPTYABLE הזאת הפכה משך דורות בתרבויות שונות לסמל של דברים רעים ולא נעימים. בהרבה תרבויות אירופאיות העורב הוא סמל לרוח רעה, עם קשר לדמונס – שדים ורוחות.

אבל האמת היא שהעורב הוא צפור אינטליגנטית ביותר, חברית ביותר, ונאמנה ביותר. העורבים הופכים לזוגות לחיים ומגדלים יחד את גוזליהם. העורבים תקשורתיים מאד ואוהבים לשחק ולהשתובב. אם תגדל עורבים בשובך ותספק להם מזון, יש לך ידידים לעד.

These super-smart birds even console each other, offer each other gifts, and recognize other friendly birds as well as individual human faces. So, while they may look menacing, you'll probably get along with them just fine if you treat them with respect. If not, well, these birds have been known to hold a grudge! After all, another term for a group of ravens is 'conspiracy.' Let's try to stay on their good side

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
89 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
שחר אלוני
16/11/2021 3:20:06

תודה מנחם, מעניין אם הקטע של גולדן יהיה רציני העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכן מובלי מה שעשית לו מנחם יאללה…

thetroll
thetroll
16/11/2021 21:13:26

מתברר שמובילי לא רק היה 0 מ 11 – הניחוס עבד עד הסוף והוא פצוע. יעדר 2-4 שבועות. מנחם שיחקת אותה 🙂 חחח

Berch
16/11/2021 7:15:33

אחלה מעורב
הלוחמים מעוררים נשכחות, אולי תפרט כמה הם טובים…
🤣

ד"ר פופרס
16/11/2021 7:32:41
הגב ל  Berch

התחרפנת
הם אחלה למה להרוס

Jonathan
16/11/2021 7:48:40
הגב ל  Berch

הלו, מה פתחת עין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

בשביל שגולדן ינצחו אתה צריך להזמין טור ממנחם על כמה שדוראנט מדהים והנטס מדהימים

ד"ר פופרס
16/11/2021 7:30:41

בוקר לס,רעיון יעול,
תלך הפוך על הפוך בא לך להלל תלכלך😂
אבל לא לעזור למושבת המצורעים של ל.א בבקשה כל השאר סבבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

על אל איי רק דברים טובים יקחו אליפות בקלות פו פו פו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/11/2021 7:56:58

לא ידעתי על הפציעה של טייטום, אבל הוא בהחלט נראה רע השנה. מקווה שהוא יחזור לעצמו מהר, כי בלעדיו אין לסלטיקס הרבה.
תודה רבה על המעורב

שלהבת
16/11/2021 8:05:33

תודה רבה, מנחם! כרגיל מעורבב מצויין.

Zvika Bar-Lev
16/11/2021 8:44:34

תודה מנחם על המעורב המעולה, כרגיל!

Jonathan
16/11/2021 8:54:25

מנחם, תודה על המעורב.
מציע לעשות מעורב אחד שבו אתה מוצא משהו ממש טוב להגיד על כל קבוצה או על הכוכבים שלה – ואז נראה איך זה הולך. אולי אם כולם יידבקו בנאחס זה ייצור גם חסינות לכולם.
ולא לשכוח אף קבוצה, כולל הפליקנס, הפיסטונס והרוקטס (ונראה כמה תצליח לפרגן לאלו…)

אור
אור
16/11/2021 9:32:43
הגב ל  Jonathan

הבעיה שברגע שמודעים לזה ומדברים על זה הנאחס מבוטל, זה חייב לבוא מהלב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

לאו דווקא נכון הוא עשה על לייקרס כזה שנה שעברה וגמר אותם. אבל בעקרון אתה צודק😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

אגב איך הלייקרס זכו בבועה? מנחם לא הפסיק ללכלך עליהם גם במהלך הפלייאוף….
שנה שעברתי הזמנתי חיסול שלו על הלייקרס.
תראה מה הוא עשה לבן סימונס….עכשיו שאני חושב על זה סימונס,זה האיש של מנחם.
עזוב לפני המשחק עם הבאקס הוא לכלך על טריי 🤣🤣🤣

אור
אור
16/11/2021 9:54:21

אין להזמין אצלו חיסול זה לא עובד.. רק אם הוא רושם מה שבאמת חושב
.
שארלוט זה עבודה נקייה שלו, אף אחד אפילו לא שם לב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

לי זה עבד מעולה שנה שעברה הזמנתי חיסול של הלייקרס הוא ישר נענה לבקשתי והוציא טור מאז הם מתו

Jonathan
16/11/2021 10:01:49

תפסיקו עם השטויות.
שיימצא משהו חיובי מהלב להגיד על כל קבוצה. זה לא מזויף.
נשאר רק להקריב עז (או טופו, זה גם תופס בימינו) והכל יהיה בסדר.

עגל
16/11/2021 13:11:06
הגב ל  אור

שכחתם מה מנחם עשה להאשים תאביט? גמר אותו.
ג'בייל מאגי גם כן, אבל הוא מתאושש לאיטו.
לא חסרים שחקנים שמנחם קבר

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 9:03:15

תודה דוק

ברוך רובין
16/11/2021 9:21:38

תודה דוק, מצויין. דוק תנצל את הכשרון החבוי בך, אחרי הטורים הנפלאים תעשה בטים נגד הקבוצות והשחקנים שרשמת עליהם, בעבר הייתי עושה את זה עם התחזיות של דה שוט ואברי (150% פגיעה), אבל עכשיו לצערי לדה שוט אין זמן לתחזיות בעקבות הספר המצויין שרשם.
.
הסיפור של טייטום הוא ברור מאוד, אגואיסט חסר תקנה שכל מה שחשוב לו זה מהסטטטיסטיקה האישית שלו, חור שחור התקפית ממש כמו קובי רק בלי אותן כשרון ויכולת, יש לו גם מאמן שאין לו מושג בענף שכל מזלו זה שהליגה סופר גזענית והוא נולד בצבע עור הנכון.
.
צחוק צחוק, יצא לי לצפות בשיקגו העונה בילי דונבון עושה שם עבודה מצוינת , ההגנה נראית פנטסטית, ההתקפה עדיין לא יציבה ויש לא מעט ירידות מתח הם יכולים לקלוע 130 ביום אחד ויום אחרי לא להגיע לסל, דרוזן נראה כמו אחד השחקנים הטובים בליגה, המשחק מול הלייקרס זה משחק אימון לשחרור השרירים

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
16/11/2021 9:32:26

חסר תקנה ברוך? לדעתך זו לא תקופה, אלא אלמנט בילט-אין בלתי ניתן לשינוי אצל טייטום?

ברוך רובין
16/11/2021 9:46:33

קשה לי להאמין שהוא ישנה את דרכיו, בטח אחרי שהוא דיבר בקיץ שהוא רוצה להפוך למנהל משחק (יכול להיות שאני בהחלט טועה), כיום טומטום רואה רק את הסל לנגד עיניו ולא אף אחד אחר.

חגי "התותח" ניסני
16/11/2021 10:39:29

הפסקה על טייטום עוד תוצא מהקשרה היה בטוח בכך.
.
לגבי ההוקס. באמת גם כשההוקס הצליחו כל יום כתבת שהוא מאמן רע שחייב לעוף. אז דאפו על העיקביות לגבי זה וחוסר ההשפעה של מאזן לקבוע את דעתך.
.
לגבי האנטר. אני אשכנע את ג׳ון וממילא המידע כבר יגיע אליך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עזוב רד מהאנטר נגמר לא יצא לא נורא. רצית קאווי אפילו קראודר לא קיבלנו

חגי "התותח" ניסני
16/11/2021 11:05:26

רק להבהרה, בהינתן בריאות מהי העמדה שלך? אתה גם חושב שהתקרה שלו היא קראודר, או לכל הפחות התקרה של המזגן עם עוד קצת הגבהה אחר כך? וזו שאלה מאוד פשוטה של כן לא אז תענה ישירות בבקשה.

וכדי שתבין איך אומרים דברים ברורים. העמדה שלי היא שבמידה ומדובר בשחקן בריא (כי כרגע הוא יותר נראה כמו גאריס) הוא יגיע לאולסטאר באופן קבוע בשנים הבאות. אני באמת לא יודע מתי אבל זה יקרה. הנה עכשיו תורך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חושב שהוא יגיע לאולסטאר בחיים (אולי פעם אחת בטעות כמו קורבר כזה שיעשו לו טובה). אני חשבתי שהתקרה שלו היה סף אולסטאר/אולי אולסטאר פה ושם בתחזית הכי אופטימית הבעיה שלאור בעיות הבריאות שלו אני כבר לא חושב כך וזה לא יקרה כי הוא פשוט פצוע כל הזמן וזה לא שהוא יחזור הוא ישחק לך 3 שנים רצוף בלי פציעה…..
הוא סוג של קראודר/מייקל ברידגס ביום טוב

חגי "התותח" ניסני
16/11/2021 12:35:16

שמעון אתה מתכוון לענות? או שכרגיל אתה פקה פקה שלא מוכן להתחייב אבל יודע לצעוק אמרתי לכם

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 11:15:23

הוא לא מאמן רע אלא מאמן בינוני עם תקרה ברורה.
מתאים לקבוצות קטנות לעבור מנמושות לבינוניות.
סוג של טיבס משודרג.

חגי "התותח" ניסני
16/11/2021 11:22:41

אם תנמק יהיה יותר קל להתדיין. אבל את זה אני כבר יכול יותר לקבל. אגב מי בעיניך מאמן טוב? (נגיד טווח של 3 שנים אחרונות)

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 13:30:47

אין מה לנמק זה הדפוס שלו מאינדיאנה. שיפר אותם והפך קבוצה מוגבלת ללוחמנית ומאורגנת אבל זהו – הראה תקרה ברורה בפלייאוף. מקובע מאוד.
מאמנים טובים מהשנים האחרונות – קר, זה של ממפיס, סניידר, נרס, ספו, קרלייל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מאמן בינוני+ אבל רוב המאמנים בליגה גרועים ממנו. תיבס מאמן הרבה יותר טוב ממנו אגב. אז אם זורקים אותו צריך להביא מישהו יותר טוב ופה יש סיכוי שיביאו עוד לויד פירס מאשר טוב יותר לכן הוא הבעיה הכי פחות חמורה שם. זה לא המאמן שם השחקנים לא מספיק טובים (כמו נבחרת ישראל בכדורגל)

אור
אור
16/11/2021 9:31:36

חחח מחסל הקבוצות והשחקנים.. גדול אתה מנחם

ברוך רובין
16/11/2021 9:36:55

מצויין, שהנבלה לא יקבל אגורה.

אור
אור
16/11/2021 9:37:22

ריץ' פול בתגובה: מה עשיתם, הרגתם את הילד

ברוך רובין
16/11/2021 9:50:17
הגב ל  אור

קנס של 2.1 מליון דולר זה לא צחוק, מעניין אותי מתי הפיצוץ שלו יגיע עם ריץ פול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מקווה שטייריס מקסי יעזוב את הדביל הזה הוא גם אצלו בסוכנות שלא יעשה לנו בעיות איתו

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 9:53:17

עכשיו גם קלדון ג'ונסון חתם אצלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חצי ליגה כבר בתאגיד מי ישמור עליו במשחקים?

ברוך רובין
16/11/2021 9:59:04

אל תדאג גם בצד שלנו לא שומרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

אני עם אדלצאל תפריעו לי בזוטות אל תדאג בן הקבוצה הבאה תחזיר לך את הקנסות האלה 😎

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 9:52:39

ראיתי איפשהו תגובה חזקה לציטוט הזה של ריץ' פול:
Report: Ben Simmons’ camp thinks the Sixers are trying to ‘force him to play’
(https://www.libertyballers.com/2021/11/11/22777426/report-ben-simmons-camp-thinks-the-sixers-are-trying-to-force-him-to-play)
.
"the sixers think ben simmons camp is trying to 'force them to pay'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ברוך רובין
16/11/2021 9:55:14

ענק, אחלה קונספט זה לא לשלם לאדם שלא בא לעבודה, איך פילי חשבו על זה (פרצוף מופתע). שאפס האוסטרלי יישב בבית

Jonathan
16/11/2021 10:17:24

איך זה עדיין בלגן. עכשיו כשברור שפילי מסתדרים בלעדיו… שפשוט ימשיכו הלאה.
יכול להיות שמורי ממש דואג שסימונס באמת יצליח בקבוצה אחרת ולא רוצה לעשות טרייד שייגרום לו להראות ממש גרוע? נראה לי כל השאר כבר די מוכנים לשחרר. לא רואה את סימונס והשחקנים מדמיינים את עצמם עולים לשחק יחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

תגיד נראה לך שמורי יתן את סימונס חינם? ונראה לך שסימונס יהיה כוכב איפשהו חחחח מקסימום לב ומנוע בברוקלין ליד דוראנט הארדן וקיירי….
אמרתי לך מורי אמר יש לנו 4 שנים…. פילי באותו מקום כמו ש/הייתה איתו מקסי טוב ממנו ובהמשך השנים יעלה עליו בכמה דרגות. אם אמביד לא היה עם הקורונה היינו כבר 1 במזרח.
אמרתי לך אנחנו לא ממהרים ומעדיפים לגמור לסימונס את הקריירה מאשר לקבל זבל תמורתו או שחקנים שלא יקדמו את הקבוצה מעבר.
חוץ מזה המצב עם דמיאן בפורטלנד הולך לפי התכנון 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למי שעוד לא מבין פילי מחפשים כוכב והחוזה השמן והגדול של סימונס זה איזון השכר לטרייד שכזה שסימונס עצמו הוא רק נספח לטרייד שיכלול צעירים ובחירות ואולי קבוצה שלישית ורביעית בטרייד עצמו. בשנייה שפילי מוותרת על סימונס הולך לה הקלף של איזון השכר בטרייד על כוכב לכן לא יהיה שום טרייד שלו עד שלא יגיע כוכב

Jonathan
16/11/2021 11:07:53

צריך שמישהו יסכים לתת כוכב תמורת סימונס…

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 11:20:21
הגב ל  Jonathan

כוכב אמיתי לא יבוא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

יש מלא קבוצות שיתנו. 4 שנים זה המון זמן, קבוצות מתפרקות, דברים משתנים, אין בעיה אנחנו מחכים לרגע המתאים ושוב אתה לא מבין את הקונספט זה לא סימונס על כוכב זה כוכב תמורת צעירים ודראפט (סימונס זה רק בשביל איזון השכר לטרייד)

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 11:19:51
הגב ל  Jonathan

אין שום תרחיש שהוא ממש יעלה למגרש.
מקסימום יישב על הספסל בתרחיש הקיצוני ביותר.
כרגע סקרמנטו נראים כמועמדת האפשרית ביותר לטרייד.
הם גם מסריחים, גם מטומטמים, וגם יש להם נכסים מתאימים.
יש אפילו מצב שיוותרו על פוקס שמקרטע ויישארו עם הליבורטון, ויביאו את סימונס לחיזוק ההגנה.
בטח גם ייפטרו מבאגלי על הדרך.

Jonathan
16/11/2021 11:52:15

צריך קבוצות שיותר מרגישים את הייאוש שלהן. כאלו שכן רוצות להיות בפלייאוף וחושבות שסימונס יכול לתרום להן משהו. סקרמנטו לא באמת רוצים פלייאוף.
מעניין אם לברון יסכים להביא את "לברון בלי ג'אמפשוט" תמורת "לברון בלי שכל". למרות שנראה לי שבגדול "לברון בלי שכל" תורם יותר.

אור
אור
16/11/2021 12:01:07
הגב ל  Jonathan

ללייקרס סימונס עדיף אין בכלל שאלה

ברוך רובין
16/11/2021 12:04:54
הגב ל  אור

הלוואי סימונס לליקרס במקום ראס, לה שפילי יסכימו לזה אבל?

אור
אור
16/11/2021 12:17:17
הגב ל  אור

שמעון אוהב את ראס, לא יזיק לנסות

Jonathan
16/11/2021 12:20:44
הגב ל  אור

זה קצת להשוות בין שני מוצרים מאוד לא מושלמים… אבל לדעתי ראס עדיף. ביום נורמאלי הוא יוצר ומסוגל להתחמם והוא לא ייפחד לקחת זריקות ברגעים מכריעים (אם כבר, צריך לקחת ממנו את הכדור כדי שייוותר עליהן).
ובמצב העניינים הנוכחי – ראס לפחות מגיע לעבודה.

אור
אור
16/11/2021 12:25:20
הגב ל  אור

בוא נניח משחק פלייאוף עם לברון ודייויס על המגרש אחרת זה לא מעניין, אני לא רואה פה השוואה סימונס עולה על ראס גם בהגנה וגם מתאים לסגנון משחק בהתקפה, מצידי שלא יזרוק בכלל יותר מקרש סל

Jonathan
16/11/2021 12:25:22
הגב ל  אור

תדמיין גם את לברון לא מרוצה מסימונס. כולנו דאגנו לשלומו הנפשי של קווין לאב כשהוא שיחק עם לברון… סימונס כבר מגיע במצב הרבה יותר פריך…

ברוך רובין
16/11/2021 12:29:57
הגב ל  אור

ראס כשחקן לא עדיף בשום צורה על סימונס, ראס לא שחקן יוצר. זה שהוא לא מפחד לקחת זריקות לא אומר שהם יכנסו וצריך לקחת אותם.
.
למרות כל מה שאני כותב על סימונס ובצדק הוא שחקן הגנה ומגן פרימטר פנטסטי וברגע שהוא יגיע לליקרס ההגנה תתייצב, בטח שיש את דיוויס בקבוצה, גם ההתנהגות מחוץ לפארקט זה בעצצו של לברון וריץ פול ויתיישר בשנייה ברגע שיגיע לליקרס .
.
ראסל ווסטברוק גופה מהלכת בשני צדי המגרש,לא חושב שהוא יכול לתרום בNBA.

Jonathan
16/11/2021 12:30:56
הגב ל  אור

אני לא רואה צורך בסימונס ליד לברון (כבר יש להם לברון עם ג'אמפשוט).
כמו שאני לא רואה צורך בווסטברוק לי לברון (גם אם הוא היה שחקן מוערך).
שניהם התאמה גרועה בעיני והלייקרס צריכים משהו אחר.
*
ובכלל… לברון מוצא את סימונס מתחת לסל – וסימונס מוותר על הזריקה כי אולי עבירה… עם השטויות של ג'יי אר סמית' זה נגמר בזה שלברון שבר לעצמו את היד מתוך כעס, לא?

ברוך רובין
16/11/2021 12:32:26
הגב ל  אור

קווין לאב סבל באמת מבעיות מנטליות, הוא לא ביקש טרייד לא עשה בלאגן לפני אלא רק היה אדם במצוקה, סימונס אמר שהוא לא מגיע לקבוצה, לכלך על כל השחקנים שם, אמר שיעשה כל מה שצריך כדי לצטת מפילי, כשהתחילו הקנסות הוא חזר לקבוצה זייף באימונים המציא בעיית גב שקרית, ואז שביטלו אותה עבר לתכסיס האחרון העניין המנטלי, יחי ההבדל הקטן.

ברוך רובין
16/11/2021 12:33:37
הגב ל  אור

לברון המציא שבר ביד באותה סדרה כמו שאמביד המציא קרע ברצועה סדרה אחרי, סימונס יתרון מצויין להגנה של הלייקרס, בפלייאוף לא הוא ולא ראס גורם משפיע, תמיד אפשר לשחק על לברון דיוויס וקלעים.

אור
אור
16/11/2021 12:40:28
הגב ל  אור

לא רק זה גם בפלייאוף ראס יכול להרוס

Jonathan
16/11/2021 12:42:20
הגב ל  אור

אני לא בא לשפוט אף אחד מהם על ההתנהלות שלו.
גם לא את לברון או השחקנים סביבם – אנשים שקשה להם בגלל בעיות מנטליות הרבה פעמים גם מתסכלים את הסביבה והרבה פעמים פועלים בצורה לא נורמטיבית לגבי הדברים. אם זה היה רק "לוקח ללב יותר מאחרים" אז באמת שזו לא הייתה ממש בעיה.
בעניין הזה דפוס הפעילות של סימונס, אם כבר – יכול להעיד על קשיים יותר מאשר על היעדרם.
אבל – גם סימונס וגם לאב אנשים בוגרים שצריכים להגיע לעבודה בתחום שבו קבוצות יכולות לשלוח אנשים לעיר אחרת במטרה להשתפר.
*
לדעתי סימונס התאמה נוראית ללייקרס. למעט ההגנה הוא מביא עוד צפיפות מתחת לסל ואין להם צורך בעוד "פוינט-פורוורד".
והכי גרוע: אולי הוא מאוד צודק ובאמת גם יש לו בעיה נפשית וגם בעית גב ומעבר לקליפורניה זה לא מה שיירפא אותו בנס. ו-15 דקות עם לברון בכלל יחמירו את הכל. ללייקרס אין באמת דרך לבדוק את זה כרגע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

ראס כמה דרגות טוב מסימונס. סימונס זה זבל אורגני יוריד את הלייקרס ליגה

אור
אור
16/11/2021 14:33:14
הגב ל  אור

חחחחחחח
ברוך כבר נקבע כמה סיבובים תעשה היום במכבסה

אור
אור
16/11/2021 14:33:25
הגב ל  אור

יקבע

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 13:32:27
הגב ל  Jonathan

סימונס הרבה יותר טוב ללייקרס מראס

ברוך רובין
16/11/2021 13:36:18

כל דבר טוב לליקרס מראס החלום שלי זה פטי מיילס ברבע מחיר אבל אין שום סיכוי

Alex Rabino
16/11/2021 9:58:31

מקבל הכל חוץ ממשפט אחד בהתחלה:"וושינגטון וויזארדס בראשותו של ברדלי ביל". דווקא שביל יושב פצוע על הספסל המשחק של וושינגטון קבוצתי יותר ושחקנים אחרים באים לידי ביטוי ותורמים יותר.

etayle
etayle
16/11/2021 10:26:45

ווגל על ההפסד: "הבולס שמו שמירה כפולה על דייויס, ולא ידענו להסתגל לזה עם הסגל החדש. גם כשהצלחנו, החטאנו המון שלשות" (6 מ-32, כולל 0 מ-6 לווסטברוק. וכרמלו קלע 4 מה-20 האחרונות שלו)

רחמים, מאיפה הם חשבו על הרעיון הזה.

Jonathan
16/11/2021 10:37:56
הגב ל  etayle

חחח

Tzafriros
16/11/2021 12:44:46

היה בחור יפואי בשם סמי שהיה מאכיל כל יום באותה שעה במשך 50 שנה את העורבים בגינה של הכרמלית בתל אביב (רחוב הכובשים)
זה היה מדהים הם כולם היו מחכים לו ונרגשים לראותו. הוא לא היה מחפף אלא עובר אצל הקצב לפני ולוקח שאריות.
הוא תמיד היה אומר לכולם
״אין להם ביטוח לאומי או דמי אבטלה״

ארז
16/11/2021 12:50:31

ככה זה דוק. לכותב על ספורט אסור להיות אוהד, אסור להגיד מילה טובה על אף אחד. עובדה שכלקחת חופשת מחלה מהאתר הברייבס פתאום הפכו להיות אימפריה באיסט, ובהתחלה הרמת להם והם היו במקום השלישי בדיוויז׳ן.

אור
אור
16/11/2021 14:34:51
הגב ל  ארז

וואי נכון!! איזה באסה איתו אחרי מה שעשה להם שנה שעברה, מה ביקשתי פוסט אחד.. היינו כל כך קרובים

ד"ר פופרס
16/11/2021 14:40:12

דוק לס או מישהוא בhoops האם שמעת/תם על שלווקת חוגרת?אני בארץ עם אימי בת ה 82 ויש לה שלווקת חוגרת קשה.
האם מישהוא יודע על טיפול יעיל נגד כאבי עצבים ברמת שריפה בבטן צד וגב ,מכונה או טיפול באמת יעיל נגד השלווקת.

עגל
16/11/2021 15:37:23
הגב ל  ד"ר פופרס

היה לי את זה פעם לאורך כל הרגל, ואלה היו הכאבים הכי קשים שאני זוכר.
המגע של המכנס על הרגל גרם כאב קשה.
למיטב ידיעתי אין לזה ממש טיפול, רק חומרים מרגיעים וטיפול אנטי דלקתי.
למזלי הייתי צעיר ובריא כמו סוס ( shaddow 🙂 ) וזה עבר לי אחרי בערך שבוע.
שתהיה בריאה אמא שלך, בגיל שלה זה לא פשוט.

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 16:17:59
הגב ל  ד"ר פופרס

לא לצערי, אבל זה תופעת לוואי נפוצה של החיסון

trusttheprocess
trusttheprocess
16/11/2021 16:36:36

קודם כל זה שקר , לא קשור לחיסון
היו לי בעבר בעיות בעצבים בגב שהקרינו על רגל שמאל , אחרי עמידה של 5 דקות לא הייתי יכול ללכת או לעמוד מרוב כאבים.
הרופאים איבחנו את זה בתור סיאטיקה וכלום לא עזר.
הדבר היחידי שעזר לי זה מחטים סיניות , לא האמנתי שזה יעבוד אבל כבר 6 שנים ולא היו לי כאבים מאז
הוא שם לי את המחטים בגב התחתון וחיבר אותם לכזה מכשיר חשמלי שנתן זרם קטן כל שניה(לא כואב) וכזה הקפיץ את המחטים כל שניה במשך 25 דקות

אור
אור
16/11/2021 16:44:40
הגב ל  trusttheprocess

החדירו לך מקלט 5G ולא ידעת

trusttheprocess
trusttheprocess
16/11/2021 17:33:45

6 אנשים עם מחלות אוטואמיון מתוך מיליונים על מיליונים של חיסונים זה אחוזי קליעה של ווסטברוק.

אשך טמיר המקורי
16/11/2021 17:50:31
הגב ל  trusttheprocess

זה כמו שבישראל דיווחו על מקרה אחד בלבד של הפרעת קצב לב מהחיסון

חגי "התותח" ניסני
16/11/2021 20:00:59
הגב ל  ד"ר פופרס

יואל תכתוב לי אנסה לברר hanissani@gmail.com

thetroll
thetroll
16/11/2021 21:04:10

מנחם מעורב מעולה כרגיל. לא סתם ניחסת את מובילי עם האפס מ 11 או מה שזה לא היה. עכשיו קראתי שהוא גם פצוע ויעדר 2-4 שבועות. מה שנקרא עשית את העבודה עד הסוף :).
תודה דוק.

ירון, החלום
ירון, החלום
18/11/2021 15:12:09

בס"ד
תודה רבה מנחם, נהדר