דדליין הטריידים: אוון טרנר באינדיאנה, גריינג'ר לסיקסרס !/רועי ויינברג

 

 

כל הטריידים מדד-ליין הטריידים של עונת 2013/14. בינתיים-אנדרה מילר בוושינגטון, מרקוס ת'ורנטון בברוקלין, גארי ניל בשרלוט, ספנסר האווס בקאבלירס, וארון ברוקס בדנבר.

עדכון אחרון: 21:51, 20.2.14

למרות שהדד-ליין עבר, עדיין יכולים להתפרסם דילים חדשים. יש שמועה חזקה שאושרה על ידי מקור בליגה, בקשר למעבר של אנטואן ג'יימיסון מהקליפרס לאטלנטה, אך לא ידוע מה הקליפרס יקבלו בתמורה.

***

דווח בטוויטר של בכיר ביאהו!ספורט, אדריאן ווז'נבסקי, על טרייד של אינדיאנה ופילדלפיה, במסגרתו דני גריינג'ר יעבור לאינדיאנה תמורת לאבוי אלן ואוון טרנר. הסבנטי סיקסרס מפסידים משמעותית מהטרייד, אך אינדיאנה מרוויחה את הסטאר (17.4 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-35 דקות למשחק), ואת אלן האיכותי (5.2 נקודות עם 5.4 ריבאונדים ב-18 דקות לערב). לעומתם, לגריינג'ר יש 8.3 נקודות ב-22 וחצי דקות למשחק.

טרייד זה משפר סיכוי הפייסרס לאליפות, ומעניק להם עוד כלים לארסנל ההתקפי שלהם. לא ניתן לראות שום רעיון שעומד מאחורי המהלך מבחינת הסיקסרס, מלבד טנקינג.

***

ביירון מולנס עבר לפילדלפיה 76', תמורת בחירה בסיבוב השני בדראפט שהולכת לקליפרס. הקבוצה מלוס אנג'לס ניסתה להמנע מתשלום מס מותרות, בהצלחה, והסבנטי סיקסרס מקבלים חיזוק לקו הקדמי על חשבון האווס שעזב.

***

הספרס העבירו את הסווינגמן נאנדו דה קולו (4.3 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.2 אס' לערב העונה), תמורת אוסטין דיי (נקודה, 0.9 ריבאונדים, 0.3 אסיסטים) מהראפטורס. הטרייד נותן לסן אנטוניו עומק בעמדת הסמול פורוורד, ומוסיף עוד קלע לספסל של הקנדים.

***
יוסטון שלחו את הסקורר ארון ברוקס (7 נקודות ו-1.9 אסיסטים למשחק העונה) לדנבר, תמורת ג'ורדן המילטון (6.8 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ב-17 דקות משחק לערב). יוסטון צריכה לשלם פחות משכורות, ומרוויחה סווינגמן, שיכול לשחק גם כסמול פורוורד וגם כשוטינג גארד. הנאגטס מרוויחה חיזוק לקו האחורי, דבר הקריטי עבורם לאור העברת מילר ופציעת רובינסון, ועוד וטרן לסגל.

***
אנדרה מילר עבר לוושינגטון, בטרייד משולש שכולל את פילדלפיה ודנבר.

דנבר מקבלת את יאן ווסלי
פילדלפיה מקבלת את אריק מיינור ו-2 בחירות דראפט סיבוב שני
וושינגטון מקבלת את מילר.

הוויזארדס מקבלת חיזוק וניסיון לקו האחורי, ומשדרגת את תפקיד המחליף של ג'ון וול. דנבר מקבלת עוד טווינר ו-ורסטיליות לעמדות הפורוורד, והסבנטי סיקסרס מקבלת עוד פרוספקט ובחירות דראפט. מילר קולע 5.9 נקודות עם 2.4 אסיסטים למשחק העונה, ווסלי 3.2 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ברבע שעת משחק, ומיינור משחק כמעט 10 דקות לערב, וקולע 2.3 נקודות עם 1.7 אסיסטים.

מרצ'ין גורטאט מבואס
התגובה של גורטאט אחרי הטרייד המשולש.

***

מתפתח טרייד בין שרלוט ומילווקי- ג'ף אדריאן ורמון סשיונס יעברו למילווקי, תמורת גארי ניל ולוק רינדאור. שהטרייד יבוצע, נעדכן.

***

מיאמי העבירה את רוג'ר מייסון וכסף לסקרמנטו, תמורת בחירת הסיבוב השני בדראפט של הקינגס בעתיד הקרוב. קרוב לודאי שמייסון יחתך מסקרמנטו.

***

ספנסר האווס, סנטר הסבנטי סיקסרס, עובר לקליבלנד קאבלירס תמורת 2 בחירות דראפט עתידיות בסיבוב השני, והסמול פורוורד ארל קלארק. קליבלנד לא אמרו את המילה האחרונה-הם מנסים להעביר את טיילר זלר, ודיברו עם הקליפרס על טרייד אפשרי. האווס קולע העונה 13 נקודות עם 8.5 ריבאונדים ב-31 דקות למשחק, בנוסף ל-1.3 גגות ו-3.3 אסיסטים. הוא מחזק משמעותית הקו הקדמי של הקאבס, למרות שחוזהו נגמר בסיום העונה. קלארק קלע 5.2 נקודות עם 2.8 ריבאונדים למשחק העונה.

***
הטרייד הראשון: סקרמנטו מקבלת את ג'ייסון טרי ורג'י אוואנס תמורת מרקוס ת'ורנטון, שהולך לברוקלין.

סקרמנטו מקבלת תמורה רצינית לספסל בדמות ניסיון, כאשר ג'ייסון טרי (4.5 נקודות ב-16 דקות למשחק העונה), ורג'י אוואנס (2.7 נק' ו-5 ריבאונדים ב-13 דקות למשחק העונה), מגיעים לקבוצה. לשניים יש 26 שנות ניסיון משותפות בליגה.

הנטס רצו להחתים גארד נוסף לסגל, והתכנון המקורי שלהם היה להשיג את ג'ארט ג'ק, אך הקאבלירס לא הסכימה לקלוט את ג'ייסון טרי, אז הם פנו לסקרמנטו. ת'ורנטון העונה קולע 8.3 נקודות לערב ב-24 דקות.

קרוב לודאי והנטס יבצעו עוד טריידים, שהשמועות מדברות על טרייד בינם לבין הלייקרס, כאשר במסגרתו ג'ורדן היל יועבר לברוקלין. ישנם דיווחים על כך שגם סקרמנטו לא אמרה את המילה האחרונה, כאשר הם ינסו להעביר את ג'ימר פרדט.

***

הטרייד השני:

הלייקרס העבירו את הפוינט גארד שלהם, סטיב בלייק הותיק, לגולדן סטייט, תמורת הסקורר המבטיח מרשון ברוקס והפורוורד קנת' בייזמור. ג"ס הרוויחה ניסיון בקו האחורי, והלייקרס קיבלה עוד 2 פרוספקטים מוכשרים.

Lakers guard Steve Blake has been traded to the Golden State Warriors for a pair of reserve shooting guards.

The Lakers will get Kent Bazemore and MarShon Brooks from the Warriors, the team said in a news release.

 

[+] EnlargeSteve Blake

Liam Kyle/Getty ImagesThe Lakers traded Steve Blake on Wednesday to the Warriors for reserve shooting guards Kent Bazemore and MarShon Brooks.

 

"Mixed emotions, really," Blake said after changing into street clothes and exiting the arena less than an hour before tip-off of Wednesday night's game against the Houston Rocketsafter being informed of the trade. "I knew it could happen but didn't expect it to happen, all at the same time."

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 107 תגובות

  1. דבר ראשון, אני לא מבין מה חתולים מפריעים בכתיבה?
    דבר שני, מי רוצה חתולים בבית? מי שאוהב חתולים אוהב גם את הלייקרס, ז"א משהו דפוק אצלו בראש.
    דבר שלישי, קווין לאב אמר לפני כמה שעות:
    People think it's so far-fetched that I would stay in Minnesota. And I'm not s——- on the Lakers, but we have the better team right here with the Wolves, the better foundation. I'm having fun right here.

  2. מה ציפית שהוא יגיד שנמאס לו במינסוטה וקפא לו כבר התחת הבחור 6 שנים בליגה ולא ראה פליאוף למה להשאר …
    בטוח שהוא יעזוב

  3. חתולים מקלידים מה שהם רוצים ולא מה שאתה רוצה.

    ובקשר לראיון של לאב – ראה מקרה אדם סילבר וטנקינג.

    אני מבטיח לך שכל האחרים רואים…

    1. אני אוהד בוסטון, וחובב חתולים גדול.
      הבעיה עם חתולים היא שהם קופצים על המקלדת בזמן שאתה מקליד ומחרבשים הכל. יש תוכנה שאמורה לזהות מתי הלחיצות על המקלדת לא הגיוניות (כמו חלצץל) ולמחוק אותן

      1. בדיחת המקלדת הכי טובה שאני מכיר:

        צ'ק נוריס לא כזה גיבור גדול. אם הוא היה כזה גבר הוא היה מגיע לכאן עכשיו ודופק לי את הראש במקלדת חלתהיובשנכצנסככככככחחחחחחחחחח//..<<<

    1. שיקגו הגיוני לאור העובדה שמקהייל ביקש ספציפית את דאנליבי, אבל אז זה אומר שיהיו עוד כמה קלפים. מורי לעולם לא פספס מועד העברות ואין סיכוי שזה יקרה הפעם

  4. לברואר אין ערך.

    שיקגו הגיונית פשוט כי הם איבדו את דנג בלי להביא עוד שחקן הגנתי בעמדה, ולברואר יש עבר די חיובי בקבוצה.

    אה, וגם בגלל שבניגוד לספרס – הם משחקים במזרח.

  5. ובכן, כפי שאתם רואים סטיבי לא מבזבז זמן:

    Steve Blake is leaving Staples Center, saying goodbye to coaches. Deal with Golden State obviously moving quickly.

  6. לדעתי הצעדים הבאים של הלייקרס הלילה הם –

    1.היל לנטס לפי השמועות

    2. קיימן לאטלנטה כמו שהיצעתי בפוסט של להיות הג'נרל מנג'ר

    – בשני המקרים תמורת חריגות טרייד וללא שחקן שמגיע ללייקרס, ואז הם יורדים מתחת לתקרת המס.

    אגב, בזמור עוד יכול להיות גניבה.
    סןפר אתלט, שומר, המון פוטנציאל.

    חיזוק דרמטי לגולדן סטייט.
    בלייק היה פשוט מדהים העונה.
    תיאורטית – נותן להם גם הרבה יותר חופש להטריד עכשיו את בארנס.
    מעניין אם משהו יקרה…

  7. ואגב, אחרי הטרייד הזה של בלייק – הלייקרס בטנק באופן רשמי ומעשי.
    (למרות שאין דבר כזה…)

    סביר להניח שקובי גם לא יחזור העונה בעקבות זה.

    1. Yes dedi, because Steve Blake was the difference between tanking and competing… Such an important player. And Kobe only wated to see what's up with Steve Blake, as without the great Steve Blake it isn't the same for Kobe any more

    2. דדי לגבי קובי אני לא בטוח אל תשכח שהוא שואף לעבור את קארים ובגילו לוותר על עונה שלמה זה להגיד שלום לחלום הזה,מה עוד שבגלל מצבה של הלייקרס הוא יוכל לזרוק כמו מטורף ולקלוע כמויות יפות של נקודות והלייקרס עדיין יפסידו.השאלה מה יותר חשוב לו לנוח שנה ולקוות שהלייקרס באמת מבשלים משהו שבתווך של השנתיים יתמודדו שוב על אליפות או לשבור את השיא של קארים

  8. מסכנים הניקס, הפציעה הזאת בברך המנותחת של שאפארט כיסחה להם כל צ'אנס לטרייד איתו, והוא כאמור הנכס העיקרי שיש להם לסחור בו בדד-ליין הזה.

  9. עוד קבוצה עם חריגה מתאימה וצורך בהיל הם הפליקנס.

    ללייקרס יש הצעה מהנטס שלא כוללת שום דבר חוץ מהחיסכון.
    מנסים לחלץ גם בחירת סיבוב שני מהפליקנס כי לנטס אין אחת לתת.

  10. הדברים הולכים להיות מעניינים. עדכון טרי שהלייקרס מתכננת להעביר את היל וקיימן בכל מחיר כדי להיות מתחת למס המותרות. ברוקלין אמרה שהיא רוצה את היל, יכול להיות שדיל כזה יקרה? גם קיימת אפשרות שקבוצה שלישית תצטרף ותקלוט את קיימן

  11. הם לא לקחו ממיאמי שחקן. כלומר, לקחו את מייסון כדי להעיף אותו? תמורת בחירת סיבוב שני שם חוזה הוא בין כה וכה אינו מובטח?
    איני מצליח להבין.

    1. מיאמי רוצה לעשות עוד טריידים, והיה חסר להם מקום בסגל, אז עכשיו הם ביצעו טרייד כדי שיוכלו לקלוט עוד שחקן.

  12. שמועה שרצה בטוויטר:

    גארי ניל ודני גריינג'ר יבואו לשרלוט. המחיר? לא ידוע. אם זה יקרה, ואל ג'פרסון ישאר בשרלוט, הם קבוצה של המקום ה-3-5 בפלייאוף.

  13. עזוב אותך שטויות, את מה שמיאמי מרוויחים לא בעיה להבין.

    מה הרווח של סקרמנטו מכל הסיפור. לקחו את מייסון ומשכורתו ואז לקחו את מייסון והעיפו אותו? ועל הדרך גם זרקו למיאמי בחירת סיבוב שני?

    מה יצא להם מזה?

  14. אוי נראה לי שקופצ׳ק צריך לצאת לפנסיה. כל הג״מ החדשים מתעללים בו שוב ושוב. הוא מבקש בחירת סיבוב שני עבור היל, הנטס אמרו לו שיביא להם בחירת סיבוב שני על זה שהם חוסכים לו 7 מיליון דולר

    1. מה שמצחיק זה שיש להם איזה 10 מיליון מתחת למס המינימלי זה אומר שבכסף מתחלק בין השחקנים והולך לאיבוד לקבוצה. יכול להיות שהם הולכים פה על בלוקבסטר של השנייה האחרונה

  15. דנבר ושינגטון ופילי בטרייד משולש . מילר לוושינגטון, דנבר מקבלת את יאן וסלי ופילי את מיינור ושתי יבחירות סיבוב שני.
    לפילי יש שתי בחירות בסיבוב ראשון ושבע בסיבוב השני

    1. אנדרה מילר מצויין – לא יודע על מה אתה מדבר.

      ווושינגטון עשו בדיוק את הטרייד שחזיתי בפוסט על להיות ג'נרל מנג'ר.
      בדיוק.

      ההבדל היה שמיינור לא נשלח לדנבר.

  16. טרנר ולאבוי אלן.

    אפשר למדוד את האצבעות של שחקני אינדיאנה כדי להתאים טבעות.

    שדרוג משמעותי לקבוצה הטובה בליגה.

  17. אינדיאנה נהיו קבוצה מפחידה אחרי התוספת הזאת!!
    הם ממש יעשו בעיות למיאמי בפלייאוף..
    יהיה נטורף כשהם יפגשו,לא יכול לחכות לפלייאוף!!

  18. שמועות מגרינוויל – אדם בערך בן כ 76 נצפה כאשר הוא לבוש מכף רגל ועד ראש בבגדים של אינדיאנה פייסרס. כאשר נשאל לפשר העניין ענה כי הוא אוהד אותם מימים ימימה

  19. יפה שהוא ענה, כי הוא בטח עסוק בללכת להמציא הסברים לטריידים של טרנר, הואס, ובלייק – שלא כוללים את המונח טנקינג…

  20. פילדלפיה לא חתמו על טנק היום,הם חתמו על צוללת!!
    הם הולכים להפסיד את כל המשחקים שלהם עד סוף העונה.
    זה יהיה הטנקינג המפואר בהיסטוריה!!

  21. טנקינג שמנקינג,
    תסבירו לי מה ההגיון להשאיר את הואס עד סוף העונה ואז לאבד אותו ללא תמורה ? ככה לפחות הם קיבלו פרוספקט ושתי בחירות דראפט.
    לגבי טרנר, הוא הופך לRFA בסוף העונה ופילי הכריזו שלא בונים עליו, בסיכומו של יום הם שלחו את טרנר, האוס ואלן תמורת בחירןת דראפט, פרוספקטים וחוזים גמורים.
    הGM של פילי יצא גדול
    אני עדיין לא מבין מה יהיה החלק של טרנר ברוטציה באינדי? מעניין

  22. פילדלפיה בהחלטות לא ברורות , שיעברו לעיר אחרת וזהו.
    טנקינג או לא הם גם ככה הבטיחו בחירת דראפט טופ 3 העונה גם ללא הטריידים.
    כך חולפת תהילת עולם אני לא רואה את גרינג׳ר משתקם בסיקסרס.
    אינדיאנה שיפרה את הקבוצה בהנחה שטרנר יתרגל לשחק כשחקן 6 בכל נקה בירד כבר העביר ביקורת על גרינג׳ר עוד קודם וכנראה רמז לבאות.
    אינדיאנה השיגה את המקסימום עבורו בכושרו הנוכחי.

  23. תהיה לו תחרות קשה עם קארון באטלר.

    אני מאמין שאחד מהם יגיע למיאמי – בטח קארון, והשני לסאן אנטוניו שצריכה בדיוק סוג כזה של שחקן.

  24. עמדתי לפרסם יומן אינדיאנה, ואז זה קרה…
    אף פעם לא החזקתי מטרנר יותר מדי, אבל הוא יותר טוב השנה מגריינג'ר, שדי חבל לי שסיים ככה את דרכו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט