שחזור של גמר המזרח בגרסה השלילית – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

בראש 7 המשחקים שייערכו הלילה יעמוד שחזור של גמר המזרח בו אטלנטה תארח את מילווקי, בזמן ששתיהן נמצאות במאזן שלילי, ובמיוחד אטלנטה נמצאים במומנטום שלילי במיוחד של 6 הפסדים רצופים, רצף שני רק ל-10 של יוסטון שתארח את אלופת המערב הלילה. מעבר לזה, הסטייפלס סנטר ייפתח למשחק המוקדם של הלייקרס וייפתח שוב למשחק המאוחר של הקליפרס, גולדן סטייט יוצאים לשארלוט אחרי 8 משחקי בית רצופים, דוראנט יפגוש את האקסית מאוקלהומה ויוקיץ' יפגוש את הקבוצה שבה הוא נהנה להתעלל מפורטלנד.

22:30 לוס אנג'לס לייקרס (7- 6) – סאן-אנטוניו ספרס (4- 8):

הלייקרס לא מרשימים, אבל המאזן נראה בסדר. ניצחונות בהארכה על שארלוט ומיאמי העניקו ללייקרס מרווח ביטחון, כך שגם ללא לברון הם עם מאזן חיובי. ההגנה שנמצאת ממש באמצע הליגה (מקום 14) היא החלק החיובי יותר של הקבוצה והישג מרשים של ווגל ביחס לסגל השחקנים שלו, אבל זה לא מספיק כשמשחק ההתקפה נראה כמו שהוא נראה כרגע.

מעניין שהספרס דווקא עם נט רייטינג חיובי ועדיפים על הלייקרס סטטיסטית בשני צידי המגרש, אבל בניגוד ללייקרס, שמפסידים בתבוסות ומנצחים משחקים צמודים, הספרס עושים בדיוק הפוך ושומרים על המקום ה-13 במערב ובחירה 6-7 בדראפט נכון לעכשיו. מארי, שממשיך להשתפר, הוא האיש שמוביל את הספרס העונה, ואילו דרק וויט לא מצליח להכניס את עצמו לעניינים.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין ווסטברוק למארי. במפגש הקודם בין הקבוצות ווסטברוק הצליח לנצח בקרב האישי והלייקרס ניצחו במשחק צמוד.

רמת עניין של משחק: B+ – עוד פרק בקומדיית ראס, והפעם בשעה נוחה.

הימור: פרנק ווגל מצליח לעשות משהו במשחקים צמודים, כשהלייקרס עם מאזן 5- 0 במשחקים שנגמרו בהפרש 5 ומטה, לעומת 2- 6 בשאר המשחקים. הלייקרס ב-5.

1:00 אטלנטה הוקס (4- 9) – מילווקי באקס (6- 7):

הקבוצה שהעפילה לגמר המזרח בעונה שעברה פתחה את העונה הנוכחית בצורה רעה מאוד, כאשר הם נושאים עכשיו רצף של 6 הפסדים רצופים והצליחו לרדת למקום ה-13 במזרח. ההתקפה של ההוקס די ממוצעת בינתיים, תוצאה של מיעוט איבודים מול אחוזים נמוכים יחסית, כך שעיקר הבעיה היא בהגנה שמדורגת 28 בליגה. החדשות הטובות הן שהמשחק הבא נגד יריבה במאזן חיובי הוא בעוד שבועיים, כך שיהיה להוקס זמן להתאושש.

אצל האלופה נתקלנו בינתיים בריבוי פציעות קטנות, כאשר מתוך 13 משחקים עד כה העונה, הולידיי החמיץ 6, מידלטון 7, יאניס אחד ולופז לא שיחק מאז משחק פתיחת העונה. מי שמשתלב נהדר במילווקי זה גרייסון אלן עם 15.8 נקודות ב-59.8% אפקטיבי ו-92% מקו העונשין, והוא מצליח לחפות חלקית על המחסור בסקוררים הבכירים האחרים. במילווקי לא מודאגים, ובצדק, אבל כן צריכים לאסוף ניצחונות מפעם לפעם.

המפתח של המשחק הוא טריי יאנג והיכולת שלו נגד ההגנה של מילווקי. הולידיי אמור לשחק ולשמור עליו, ויהיה מעניין לראות איך יאנג יתמודד עם זה בכושר הפחות טוב שלו בינתיים העונה.

רמת עניין של משחק: B- שחזור של גמר המזרח, אבל אפילו עם יותר פצועים ממה שהיה באותה סדרה.

הימור: ההוקס זקוקים לזה יותר ומגיעים פצועים פחות, בזמן שמידלטון ולופז בחוץ אצל מילווקי. אטלנטה ב-8.

2:00 שארלוט הורנטס (7- 7) – גולדן סטייט ווריורס (11- 1):

שארלוט במגמת התאוששות עם שני ניצחונות רצופים, אבל ההגנה עדיין נמצאת בקצה התחתון של הליגה והם נפגשים היום עם הקבוצה שהורידה אותם להכי מעט נקודות העונה, 92 בלבד, במשחק בו הם כלל לא קלעו ב-5 הדקות האחרונות. ברידג'ס קצת נרגע אחרי פתיחת העונה הנהדרת, אך עדיין רושם 21.5 נקודות למשחק ב-51.4% אפקטיביים נאים.

גולדן סטייט סוגרים את רצף משחקי הבית הנוחים יחסית עם הפסד בודד, דווקא במשחק הראשון ברצף הזה נגד ממפיס, והווריורס פתחו פער של שני משחקים לפחות משאר הליגה. כרגע, גולדן סטייט נמצאים במקום הראשון בהגנה, מקום שני בהתקפה, מקום ראשון באחוז האפקטיבי ובטרו שוטינג, מקום ראשון באסיסטים, מקום שני בריבאונדים ומקום ראשון בחטיפות הן רק חלק מהסטטיסטיקות שמראות את הפתיחה הנהדרת של הלוחמים, כמו גם את הלו"ז הנוח יחסית שהם נתקלו בו.

המפתח של המשחק הוא האיבודים של הווריורס, שזו נקודת התורפה העיקרית שלהם העונה. קבוצה כמו שארלוט תדע לנצל את זה במתפרצות.

רמת עניין של משחק: A- – שתי מומלצות צפייה כששארלוט מנסים לחזור למומנטום החיובי של פתיחת העונה, זה שהווריורס עדיין לא יצאו ממנו.

הימור: גם גולדן סטייט צריכים להפסיד לפעמים. שארלוט ב-6.

2:00 יוסטון רוקטס (1- 11) – פיניקס סאנס (8- 3):

ג'יילן גרין בינתיים עומד על ממוצעים של 14 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-3.1 איבודים על 28.9% לשלוש, 43.2% אפקטיבי ו-77.8% מהקו. מזכיר קצת את פתיחת העונה שעברה אצל אנתוני אדוארדס, וגרין ודאי ישמח להמשך דומה. זה בערך כל מה שמעניין אותנו עם הקבוצה היחידה שעוד לא הגיעה ל-2 ניצחונות העונה, ואפילו ג'יילן גרין הוא לא הג'יילן הראשון שקפץ לי בחיפוש (קדמו לו הרטס ורוז…).

בצד של פיניקס, 7 ניצחונות רצופים הם ההוכחה לכך שהעניינים מתחילים לחזור למסלולם, וזה מתחיל קודם כל בהגנה שחזרה לטופ 10 אחרי פתיחת עונה רעה בתחום הזה. גם בצד ההתקפי הסאנס במרחק נגיעה ממקום בטופ 10, ובתחום הזה בולטת הקליעה שמדרגת את פיניקס במקום ה-4 גם באחוזים האפקטיביים וגם בטרו שוטינג.

אני מרשה לעצמי לדלג ישר להימור: פיניקס ב-20.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (5- 6) – ברוקלין נטס (9- 4):

המתח הורגש באוויר כשהישיבה עמדה להתחיל. כולם חיכו שהבוס ייכנס למשרד והדיון יתחיל, וכל אחד קיווה שהוא לא יהיה זה שישלם את המחיר. לפתע הדלת נפתחה והבוס נכנס, מלווה בשני מאבטחים גברתנים. "סם, תקשיב רגע" ניסה לפנות אליו מייק, אך הוא התעלם. סם התיישב במקומו והביט כמה שניות על היושבים האחרים וכל אחד מהם ניסה להסתיר את החרדה שהייתה נסוכה על פניו.
"מייק" פנה אליו פתאום סם "הרצף הנורא הזה כבר עומד על 4" הוא אמר תוך כדי שהוא מגביה את קולו. "זה לא מקובל עלי הקטע הזה. תתחילו כבר להפסיד". "טיפלתי בזה" ענה מייק. "סידרתי לנו משחק נגד ברוקלין". אחרי כמה שניות של מתח חייך לפתע סם ואמר "עבודה טובה קואוץ'". סם יצא בחיוך מהמשרד וכולם מחאו כפיים.

המפתח של המשחק הוא היחס של הקהל לדוראנט, עכשיו כשהוא כבר לא בגולדן סטייט. אלא אם זה ישפיע עליו, קשה לראות כאן ניצחון ביתי.

רמת עניין של משחק: B – גם בהיבטים המקצועיים, זה מפגש בין הגנה טובה להתקפה טובה, וכמובן יש את נושא דוראנט והחזרה לאוקלהומה.

הימור: ברוקלין ב-15.

3:00 דנבר נאגטס (8- 4) – פורטלנד טרייל בלייזרס (6- 7):

כמו מה שהיה בעונה שעברה אחרי הפציעה של מארי, יוקיץ' משחק ברמה של MVP וזה מספיק לדנבר להשיג ניצחונות בכמות שמספיקה למקום טוב בצמרת המערב, אבל עדיין קשה לראות את הנאגטס מגיעים רחוק בפלייאוף ללא מארי. בינתיים, עד שמארי יחזור, כולם מחכים למפגש של דנבר עם ההיט בכ"ט בנובמבר, כלומר נר שני של חנוכה.

בצד של פורטלנד, ההגנה מראה שיפור משמעותי ביחס לעונה שעברה, וכיום היא מדורגת 16 בליגה, כך שיש מקום להאמין שאם לילארד יחזור לכושר יהיה להם מה למכור. עם זאת, קשה לראות את פורטלנד מגיעים רחוק בלי לנסות להמר באמת, וזה לא ממש נעשה שם, גם אם ספק האם ומתי הייתה להם הזדמנות טובה.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ של יוקיץ' ונורקיץ'. אם הבוסני יצליח קצת להפריע זה יכול להספיק לפורטלנד עם היתרון בקו האחורי.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי סדרות נהדרות בין הקבוצות בשנים הקודמות, והפעם כששתיהן כבר פחות רגועות ובטוחות בעצמן מאשר בעבר.

הימור: רק לאחת הקבוצות יש שחקן שמשחק בקליבר של MVP. דנבר ב-9.

4:30 לוס אנג'לס קליפרס (8- 4) – שיקגו בולס (8- 4):

הקליפרס פתחו את העונה במאזן של 1- 4, אבל מאז ניצחו 7 רצופים וחזרו לצמרת המערב, מה שמעלה מחדש את השאלה מה הקבוצה הזאת שווה בלי קוואי והאם פול ג'ורג' הוא מועמד ל-MVP. ההגנה של הקליפרס מדורגת כרגע שלישית בליגה, והיא הסיבה המרכזית להצלחה שלהם לאחרונה, על אף שאין ספק שהקליעה השתפרה בשבועיים האחרונים.

במקרה של שיקגו, בשבועייפ האחרונים רמת היריבות עלה, וגם המאזן נפגע בהתאם, אבל הם מצליחים לשמור על מקומם כקבוצה לגיטימית בצמרת ובטופ 4 של המזרח. כרגע, גם ההתקפה וגם ההגנה של הבולס מדורגים בטופ 10, וככה הם מצליחים לא רע נגד מגוון שונה של יריבות, כאשר לאבין ודרוזן עומדים על נתונים כמעט זהים – 25.7 – 25.3 ללאבין בנקודות, שוויון 5.5 בריבאונדים, 3.9 – 3.8 לדרוזן בריבאונדים ויש עוד קווי דמיון.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מחוץ לקשת של שתי הקבוצות, מכיוון שלשתיהן יש כלים הגנתיים לא רעים נגד הכוכבים שיודעים לייצר גם בדרכים אחרות, והקליעה מבחוץ תקשה על ההגנות לנטרל את הכוכבים היריבים.

רמת עניין של משחק: A- – מדובר בקרב צמרת לכל דבר ועניין. אפשר בכיף לשים שעון מעורר למחצית השנייה.

הימור: הביתיות תכריע כאן לדעתי. הקליפרס ב-7.

ולסיום, החידה השבועית. במשחק הקודם של גולדן סטייט שבר סטף קרי את שיא השלשות בעונה סדירה + פלייאוף ביחד. כמה שלשות נשארו לו כדי לקבוע שיא חדש בעונה הסדירה בלבד?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 251 תגובות

  1. הערב אזכה לראות סוף סוף את הקרקס הנודד של פ. טי. ראסל, ההצגה הטובה בעיר. מקווה שהוא מבשל משהו מיוחד. פחות מקאוודראסל דאבל אני לא מקבל.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  2. אני אומר סן אנטוניו במשחק צמוד ודי מכוער. כשפופוביץ' מזכיר לכולם למה הוא נחשב לאחד המאמנים הכי גדולים אי פעם.

  3. תודה עמיחי אחלה פריוויו
    הערב קרב ישיר ללל נגד הקלינגון.
    אין איפה להתחבא משחק סכום אפס רק שתי תוצאות אפשריות סיבוב במכבסה או סובי סובי ממטרה. תירוצים לא יתקבלו, היא לא מעניין 🙂 ניפגש במגרש…

    1. כן מישהו יכנס למכונה היום אני מקווה שזה יהיה אני ושננצח. על הנייר זה משחק קל אבל יש את ראס משמיד הקבוצות

      1. נראה 🙂 אלה שתי קבוצות סבבה זורם עם כל תוצאה. שארלוט אני הכי אוהב לראות אבל אין לי שום ציפיה מהם השנה גם עדין קצת צעירים וגם הפלאמילי הזה שתקוע במרכז כמו עציץ אין לי מושג איך הם לקחו שחקן כל כך גרוע. לכן כל מה שהוא בתוך הפליאוף יהיה הישג בשבילם. וושינגטון לא סנטר בשום פנים ואופן אבל הייתי מעיף את הפלמילי הזה ומשחק איתו עד כדי כך הוא גרוע.
        הלוחמים.. הלוואי וימשיכו. עד עכשיו היה להם 8 משחקי בית רובם קלים נראה קדימה מה הולך.
        בכל מקרה יהיה משחק עם pace גבוה אסיסטים עניינים.

          1. הבן אדם 6.11 הר אדם חונה במגרש 27 דקות בממוצע. ההספק ? 6.6 נקודות למשחק 7.8 ריבאונדים (בלי לבדוק לדעתי אפילו לברידג'ס יש יותר) – איש הסינגל דאבל. מצליח להגיע לקו במשך אותן 27 דקות בממוצע 2.4 פעמים במשחק וקולע 0.7 מהן – כלומר 29% מהקו.
            סנטר על. סנטר מהדור החדש. האמת שיש לו בסקילס גם זריקות לשלוש אבל הוא לא מנצל את היכולת הזאת כי הוא יודע לזרוק אותן אבל אין לו מושג איך לקלוע אותן.
            מפלצת בקיצור.

            1. הוא הדרדר האמת. חשבתי דווקא שיועיל לשארלוט אבל הוא נוראי ממש נגר על

            2. תמיד היה נגר. השנה עבר לטופ במקצוע. זה פעם ראשונה ב 100 שנות קריירה שפותח תמיד היה מחליף. אין לי מושג מה עבר להם בראש עד שסוף סוף בנו רוסטר רציני. גדול עלי נו.

  4. אם בתקופות קודמות היו ריבים מילוליים רבים על השחקן הנ"ל כאן, התקופה הזו שונה. באתר יש היום הרבה הסכמה שראסל (שובר הטבעות, מחריב הקרשים ומנגן על העצבים של לברון) ווסטברוק הוא השחקן הפופולרי והנצפה ביותר פה, כל הקהילה מכתתת רגליה אל הטלוויזיה, לוקחת את השלט וצופה מרצונה בשחקן כדורסל מקצועני עושה הכל, רק בדרך שלו. אפשר לקרוא לו האתנחתא הקומית של כולנו

  5. הלייקרס לא מרשימים? הם גרועים פשוט המאזן סביר כי היו להם משחקים קלים יחסית.
    אני אוהב את גרייסון אלן והתאכזבתי מהתקופה שלו ביוטה, ועכשיו הוא פורח. רק תגידו לי למה לא דני אבדיה?!
    אין לגרייסון יתרון פיזי או אתלטיות עודפת, הייתי מצפה שלדני יהיו מספרים התקפיים דומים.

      1. לא ראיתי שאלן היה כזה קלעי בקולג׳.
        הוא הבין את מקומו בקבוצה ועובד על הקליעה וזה משתלם לו. אבדיה יותר מוכשר והתקרה שלו הרבה יותר גבוהה, הוא צריך לקבל בטחון ולממש את זה.

    1. אבדיה יכול לקלוע ויכול לשים סל מכדרור והוא בסיטואציה לא רעה, אבל בינתיים לא נראה משוחרר.
      אם ישחק משוחרר יש לו מה לתרום כבר העונה ובטח לשנים קדימה.
      בואו לא נשכח שהוא רק בן 20.

  6. עם כל הצחוקים על הקרקס של הלייקרס, אנתוני דיוויס הוא אכזבה עצומה, פשוט עצומה.
    אם בשנה הראשונה נדמה היה ששנה לאחר מכן הוא הוא יעבור לנהג הטייס ולברון לטייס משנה זה התברר כלא נכון.
    הפציעות הכרוניות שכל פעם עוצרות אותו שממומנטום כזה או אחר מתפתח, אי היכולת שלו לסחוב קבוצה לבד ולדרוס בצבע כמו ביג אמיתי והאופי הרך שלו שמונע ממנו לעלות לגדולה למרות כישרונו העצום שם את עצמו מחוץ לגדולים ביותר בליגה והוא לחלוטין תלוי ביכולת של לברון לחזור לכושר שיא או קרוב לכך כדי לאיים על התואר. פשוט אכזבה.

  7. טים קווקאמי (אחד מכתבי הספורט המרכזיים בסצנה של המפרץ) כותב לאור התרומה של וויגינס לג"ס העונה ותצוגת המשחק הנאה של הרוקי קמינגה על העסקה שהביא אותם לג"ס. היו לה 3 פרמטרים:
    .
    וויגינס תמורת ראסל, שלא התאים בשום צורה לג"ס ועדין לא הראה שהוא גורם משמעותי במיניסוטה. וויגינס מהווה את השומר הראשי על שחקני כנף של היריבה. שזה אומר קוואי, לברון, פול גורג, דוראנט ודומיהם. מול קבוצות אחרות הוא שומר על הפוינט גארד, למשל יאנג. אם לוויגינס היו הביצים שיש לגורדן פול הוא היה אול סטאר קבוע. בכל מקרה הרכב שבו הוא אופציה שלישית בהתקפה אחרי קרי וקלי זה מצב לא רע בכלל לג"ס.
    .
    בחירת דרפט מוגנת 5 מקומות שהפכה לקמינגה (התפרסם שג"ס הבטיחה לגיגי שהיא לוקחת אותו אם יהיה זמין). במשחק המשמעותי הראשון שלו העונה הוא הפגין, משמעת עצמית, יכולת הגנתית גבוהה (דהרוזן), יכולת מסירה בהתקפה וכושר חדירה. אם הוא ישפר את הקליעה הוא יהיה אול סטאר, אם לא, רול פלייר טוב מאד.
    .
    חסכון כספי של כמה עשרות מיליוני דולר. העסקה כללה העברה של שני שחקנים מג"ס (אוונס וספלמן) והורידה את ג"ס מתחת לתקרת המס. כתוצאה מזה ג"ס לא שילמה בשנה שעברה תוספת למס המותרות המכונה "מס מותרות של עברין סידרתי". קבוצה ששילמה מס מותרות ב 3מתוך 4 השנים האחרונות תשלם בשנה החמישים (אם היא משלמת מס מותרות בשנה הזו) תוספת של דולר אחד לכל דולר חריגה. השנה ג"ס משלמת בגין התוספת הזו כמעט 38 מיליון דולרים. אי מעריך שבשנה שעברה היא היתה משלמת בערך 23 מיליון נוספים.

  8. אחלה פריוויו עמיחי, תודה רבה. רק נפלה טעות מצערת בתחזית של המשחק הראשון – נקרע אותם! אני ממש בטוח בזה, יש להם מיליון פצועי גוף, ופצוע נפש אחד, ולא מתקבל על הדעת שגם בלי פולטל נפסיד להם שוב.
    .
    גולדן-שרלוט וקליפרס-בולס מעניינים מאד.
    .
    נודע לי היום שיוקיץ' השתווה לבירד במקום השמיני במשחקי טריפל-דאבל. בהחלט הישג מכובד. מניח שלא יעבור את ראסל, אבל בהחלט ימשיך לטפס בטבלה בשנים הקרובות.

  9. גם אני אבוא היום לחזק את ראס מול כוחות הרשע וכל הציניקנים שלא יודעים לזהות גדולה גם כשמאירים להם עם הפרוז'קטורים של הסטייפלס סנטר.
    היום תעלה חמישיית הלייקרס כשמתוכה ארבעה הם מ75 השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הליגה!

    מולם יעלה ויבוא האליל הספרסי האפור יאקוב פולטל ועוד כל מיני אנשים באפור ומאמן צבעוני במיוחד.

    תכלס' די מגעיל את הנשמה הסוצליאסטית שלי כל האבק כוכבים הלייקרסי הזה.

    אז אני היום לשם שינוי עם הספרס
    וכמו תמיד עם ווסטברוק.

    ט"ד של ווסטברוק מעל 30 נקודות ונצחון לספרס

    אז
    גו ספרס.
    גו ראס.

    אז נלך על האנד

      1. כן
        זה גם לא חמישיה בדיוק, יותר חברה שעולים מהספסל.
        אבל איזה נשמה ספרסית אתה עם כל העובדות הקטנות האלו…

        1. הלילה ראש בראש אני מול האשך שני הקבוצות מסריחות , שמעון דה שוט וגם פופו איתי על העגלה של הלייקרס היום.
          דרך אגב פופו אתה טועה ומטעה, יש לי בפה רק מילים חמות לראס, רק משחק קודם איחלתי לו שיישרף!!! (קרדיט לאשך)

  10. בס"ד
    ערב מעניין.
    הקליפרס עושים עבודה יפה בשקט. אני מהמר על הפתעה של אוקלוהומה, תכינו את המכבסה.

  11. הלילה ראש בראש אני מול האשך שני הקבוצות מסריחןת , שמעון דה שוט וגם פופו איתי על העגלה של הלייקרס היום.

    דרך אגב פופו אתה טועה ומטעה, יש לי בפה רק מילים חמות לראס, רק משחק קודם איחלתי לו שיישרף!!! (קרדיט לאשך)

    1. חושב שגם של יש הגנות טובות יותר, ההגנות במשחק מביכות בלי לחץ לא נצמדים לשחקן לא קוראים חסימות, משחקים בהילוך שני

      1. כן משחק קודם על כל זיג של דיוויס הוא החזיר בזאג, אין לספרס אתלטיות או גובה, ההגנה של הלייקרס מבישה

  12. עצוב מה שניהיה מהחלוצים של ספרד. למרות שפראן טורס(שחקן מדהים) פצוע, גם פינו, ולדעתי גם מורינו. אבל מוראטה, ודה תומאס?

    1. הוא משחק בחוסר אחריות שזה לתפוס את הראש, הוא לא קולט את הקצב של השחקנים סביבו, יש מוסרים מצויינים יש פותרי בעיות ויש יוצרי בעיות ראס זה מהזן השלישי (קרדיט לג’ון ולאשך)

  13. מלו הוא השמעון פרס של אמריקה.
    נמצא גבוה במערכת שנות דור אבל אף פעם לא זכה לגדולה בשיאו.
    דווקא בזקנתם אוהבים אותם ורוצים בהצלחתם.
    אחד היה נשיא ואחד אולי יהיה שחקן שישי😂

        1. מאז שראס נכנס סאן אנטונין בריצה 7-0 בלי התקפה בלי הגנה איבודי כדור מפגרים, הייתי מכניס אותו ברבע החמישי, אסור לאפס לראות פרקט

  14. לא יצא לי לראות אף משחק של הספרס השנה אז שואל ברצינות
    הספרס כאלה גרועים בהגנה או שמשום מה היום לליקרס יש מזל?

  15. לא ייאמן שהוא מאבד ככה זה רמה של ילדים א המסירות המפגרות האלה, פעם שנייה אני רואה את הספרס העונה הקבוצה גמורה צריכה ללכת לריבליד.

    1. הוא לא היה תמיד גרוע הוא היה תמיד טיפש אבל האתלטיות והקליעה היו טובים בהרבה ומפצים על הטיפשות שבאה מפעם לפעם

  16. למה זה מגיע לנו? ראס חוזר, נגיעה ראשונה בכדור, טרנאובר, ליי אפ. הלייקרס שיחקו כל כך טוב ושוטף בלעדיו. עונה קשה צפויה לנו

  17. מאז שראס נכנס סאן אנטונין בריצה 7-0 בלי התקפה בלי הגנה איבודי כדור מפגרים, הייתי מכניס אותו ברבע החמישי, אסור לו לראות פרקט

    1. העיקר שמעון טען שאוקלהומה היו הרבה יותר טובים איתו שעם ילדים מהדראפט הגיעו לאותו מקום שהוא הוביל אותם עם ממוצע טריפל דאבל

      1. ראס זה זבל עופות שנים לא יודע מה אנשים התלהבו מהבלוף הזה.

        אור דרך אגב עזוב את שמעון הוא חודש במכבסה על מה שכתב על וושינגטון.
        ״ איזה עומק? קוזמה הארל פופ זה זבל טהור. אתה משווה זבל לכוכב כמו ראס? אלו שחקנים שיארזו מזוודות מקבוצות לקבוצות בקרוב איזה קליעה יש להם? לא הגנה ולא קליעה. מה שפופ קלע גם מקלמור ודונאהל האוס עושים בקלות״- שמעון טבדי

  18. וואי וואי פורטוגל כנראה בפליאוף, וסרביה במונדיאל. לפורטוגל סגל חזק מאוד, סנטוס מיצה את עצמו. והאמת גם רונאלדו.

  19. ראס עם פלוס מינוס הכי גבוה בחמישייה בדרך לטריפל דאבל כמו שאור אמר בלעדיו גם ה-30 צופים שהגיעו למגרש לא היו באים.
    ברוך תפסיק לצטט את שמעון אחרי שבועיים יש חוק התיישנות חוץ מזה חכה הלייקרס יהיו יותר משנה שעברה – לגבי ווש אני מקווה שיישארו למעלה

    1. תלוי כמה משחקים לברון ודיוויס ישחקו אם יחסירו אותה כמות כמו עונה שעברה הלייקרס לא עושה פלייאוף, האפס זה כמו ג’ון וול אין לו כבר מקום על המגרש

  20. דיוויס הזה פושתק, תן לרכיכה פצצה הוא נופל לחודשיים, ליגה של גזעניים קופצים על הלבן והוא מקבל טכנית

      1. כבר אמרתי לך על זה ברוך, הוא עובר שחיקה לא ייאמנת שנה אחר שנה ולא צריך את הכסף הזה בשביל משהו שעולה לו בבריאות. הרגע הוא אימן בנבחרת ארה"ב בטוקיו למען השם

  21. חחח
    רואה את המשחק בדיליי
    וחושב איזה גאון אלוהים שיצר את הסיפור של ווסטברוק
    לקלוע שלשה ולהחטיא דאנק
    חחחחחח

  22. כרמלו אנטוני עם 7 זריקות ב 30 דקות זה בטוח איזשהו שיא.
    THT לשם השוואה זרק כפול וכל זה ביום שהוא באחוזים מצויינים.

  23. הלייקרס עם שישה שחקנים מעל 14 נקודות משתפים יפה את הכדור כיפים לצפייה בלי לברון שיישאר בחוץ. בלי קשר הלוואי שכרמלו יישאר בחמישייה.

    1. הלוואי שיקחו זבל כמו סימונס, זה ההחלטה הכי גרועה שהמועדון יכול לקבל צריך ללכת לרבילד מלא, מה סימונס יעשה שם?

      1. סימונס כרגע יותר טוב מכל שחקן אחר בסגל של הספרס. פופוביץ' הוכיח שהוא מסוגל לשנות סגנון משחק לפי מה שיש לו בסגל.
        סימונס יקבל קבוצה, שתרוץ סביבו לפי סט היכולות שלו (משחק מהיר וקלעים מסביב, עם הגנה טובה). אני מאמין שפופוביץ' יצליח לישר אותו ויש שם את צ'יפ אנגלנד בתור מאמן קליעה.

        1. מה צפ אינגלנד יכול לעשות עם סימונס? סימונס לא יפתח קליעה לא משנה בכלל מי המאמן , גם פילי בנו קבוצה שתרוץ סביב סט היכולת שלו הוא פשוט נגר התקפית (הוא קולע מול שומר 46% בצבע וזה שהוא אופציה רביעית ומקבל שומרים חלשים), סימונס לא מסוגל גם לייצר הפרדה מהשומר בזכות אתלטיות או סקילס. הספרס איתו תהיה קבוצה שלא תהיה גרועה מדי ומצד שני לא תגיע לפלייאוף

          1. סימונס "נגר" התקפית כי הוא פשוט מסרב לזרוק מה שזה לא לייאפ. יש הבדל בין להחטיא לבין פשוט לא לזרוק, וסימונס פשוט מסרב.
            מה צ'יפ יכול לעשות עם סימונס? מה שהוא עשה עם קוואי, לשפר את הקליעה. אבל דבר ראשון, אולי הוא ופופ יכולים לתת לו את הבטחון לזרוק.
            סימונס לטעמי כן מסוגל ליצר הפרדה כי הוא עדיין אתלט ופיזי מהשומרים שלו. חזק וגדול משומר קטן או זריז ומהיר משומר גדול. היתרון של סימונס זה המגרש הפתוח ושם הוא מצויין. אפשר היה לקבל טעימה מזה מהתקופה שאמביד היה פצוע וישב בחוץ.
            .
            הספרס כרגע גם לא טובים מספיק ולא גרועים מספיק. בם צריכים סטאר ובעסקה עם סימונס, הם לדעתי יקבלו את זה, בנוסף לזה שהם קיבלו את השחקן הכי טוב בעסקה.
            .
            אם פעם חשבתי שסימונס ואמביד יכולים להתקיים ביחד, היום אני משנה את דעתי. אלו שני סגנונות שונים לחלוטין ואין ספק שפילי צריכים ללכת עם אמביד, גם אם הוא מחמיץ 20 משחקים בעונה.
            .
            לפעמים שחקנים צריכים לשנות סיטואציה כדי להביא את עצמם לידי ביטוי. יש פה הימור ללא ספק, אבל לדעתי הימור שהספרס צריכים לקחת

            1. חחחחח מה הספרס יעשו עם סימונס 😂😂😂😂 חוץ מלקבל בחירה 1 בדראפט?
              ולמה נראה לך שיש בספרס שחקן כלשהו שהייתי לוקח לפילי?

            2. אני יכול לתת את סימונס על לקינגס על פוקס והילד. אגב בכלל לא בטוח שפוקס טוב ממקסי בטח במערכת של פילי ולמקסי יש עוד לאיפה לעלות…

            3. ברשותך אני אעתיק פה תגובה של גיא שמתאימה לאירוע:
              "ילד,
              בגילי כבר אין לי כוח לתגובות מגכיחות מהזן הילדותי.
              תעשה טובה, תשחרר. לך שחק עם מי שמוצא את תגובותיך משעשעות."

  24. הבעיה של אטלנטה שזה סגנון לא מנצח כל הסטטים האלה ויאנג, האולם שלהם לדעתי זה הריק בליגה כדי שיתחילו למכור כרטיסים ב10-20 דולר למלא את האולם

  25. העומק מתחיל לאט לאט לחזןר מהפציעות גם אם קצת לאט מדי…
    טהט היה השחקן שהכי ציפיתי שיפתיע העונה בסגל, נראה טוב למשחק ראשון.
    ילד תותח.
    הספרס במצב הכי גרוע בכל הליגה.
    מינסוטה צריכים לעשות מאמץ להשיג את תאד יאנג, למרות שאולי יצטרכו לערב קבוצה שלישית כדי שזה יעבוד.

  26. אווירה טובה באוקייסי
    דוראנט קיבל בוז מהקהל והגיב כצפוי עם 7 מהירות, ומצד שני שגא לא פראייר בכלל

  27. אני לא מבין למה נאש ממאן להקשיב לעצה הכי פשוטה – תדאג תמיד שהארדן או דוראנט יהיו על המגרש

  28. ג'ו האריס יורד מדדה לחדר הלבשה אחרי שנפל לא טוב על הקרסול – מקווה שיהיה זמין למשחק מול הלוחמים

  29. אין הרבה מה ללמוד ממשחק מול יוסטון במהדורתה הנוכחית.
    מה שכן יש אלו נק' אור,
    לדוגמה מגי שנתן אחלה משחק עם דומיננטיות בצבע (שלטה ברב', הן בהגנה והן בהתקפה) ושיתוף פעולה נהדר עם כריס פול.
    .
    בוקר טוב!

  30. הלוחמים מפסידים במשחק צמוד ולדעתי יחזרו לגודלם הטבעי אחרי לוח משחקים קל במיוחד. עדיין נראה שהם שהם מצוינים וידברו חזק השנה, כשגם היום בעוד ערב קליעה בינוני של קרי (24 נק ב-22 זריקות, 0 מ-4 בחמש דקות האחרונות) הם תחרותיים ויש להם קלעים נוספים טובים.
    מחכה למשחק מול ברוקלין…

  31. זהו, עשיתי גם את כל הגיבויים למה שעשיתי אתמול. יום שכנראה יתחיל במיקרוסקופיה, איזה כיף לראות הכל ממש מקרוב.
    על הפרק, תולעים, צמחים עילאיים צפים של ישראל וכמובן אצות.

    1. עכשיו הוא הריץ את דנוור לכמעט 20 הפרש.
      לא רואה את פורטלנד חוזרים מזה.
      זה של דנוור בכיס והריצה הזו של PJ סגרה את העסק.

  32. עד כמה שדוראנט נותן עונה אדירה,
    זו של יוקיץ', בינתיים (לטעמי), מרשימה מעט יותר.
    לטעמי, יכולת ניהול המשחק המבריקה של יוקיץ' עושה את ההבדל (המזערי. דוראנט אדיר).

    1. בהחלט, יוקיץ "לבד" עושה עבודה פנטסטית.
      למה לבד? אין מארי ואין פורטר. אבל יש לו שם מספיק שחקנים להפוך אותם ליותר טובים ואארון גורדון ממש מתאים לכל הטריקים של הסרבי.

  33. מחר מבחן אופי לסאנס –
    משחק חוץ במינסוטה. אם אייטון היה משחק, המאצ' אפ מול טאונס היה פחות בעייתי.
    אבל הוא עדיין פצוע,
    והסאנס יהיו בחלק הלא נעים של באק-טו-באק של צמד משחקי חוץ עם טיסה משמעותית באמצע (מיוסטון למינסוטה). לא קל.

      1. ואופי הרצחני כמובן. אבל נותן את הוויבס שלו קצת רואים שהוא העריץ אותו בילדות אני זוכר עוד כשהוא הגיע לליגה הוא דיבר על זה פעם. אבל כן ברור ששנות אור מפרידים בינהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט