מיטשל מול אדביאו, קליבלנד נגד בוסטון ומיניסוטה מנסה להפתיע פעם נוספת בל.א. ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ'

מיטשל מול אדביאו, קליבלנד נגד בוסטון ומיניסוטה מנסה להפתיע פעם נוספת בל.א. ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ'

יוטה ג'אז (4-8) – מיאמי היט (5-7), 00:00

המשחק המוקדם של הערב מפגיש בין שתיים מהקבוצות החזקות ביותר בקונפרנסים שלהם כאשר המיאמי היט נוחתים בסולט לייק סיטי למפגש עם היוטה ג'אז.

לפני שבוע הקבוצות התנגחו במיאמי כאשר ההיט שרדו ניסיון קאמבק של הג'אז והצליחו לנצח מול הקהל הביתי בסאות' ביץ' בתוצאה 118:115. שתי המתמודדות היו במומנטום לא פשוט בשבוע האחרון, ההיט הפסידו את כל שלושת המשחקים שלהם מאז הניצחון על הג'אז, כולל שני הפסדים צורבים יום אחרי יום בסטייפלס סנטר נגד הלייקרס בהארכה והקליפרס ב-3 הפרש.

ההיט ישמחו לעוד תצוגה טובה מהרכש החדש שלהם, קייל לאורי, שחזר מפציעה ונתן 25 נקודות בהפסד הצמוד לקליפרס בחמישי. הטרייד על הרכז של טורונטו הוכיח כעוד מהלך מבריק של המושחים בחוטים אצל מיאמי, פט ריילי ואנדי אליסבורג. מספר 7 פורח בתפקידו החדש לצד באטלר, אדביאו וחבריהם, כאשר המועברים לטורונטו, גוראן דראגיץ' ופרשס אוצ'וואה, לא מתקרבים לתפוקה הזו. לאורי שיחק מעולה נגד הג'אז בפעם האחרונה עם טריפל דאבל ראשון שלו תחת אריק ספולסטרה, הוא יצטרך להמשיך את היכולת הפנטסטית שלו בקלאץ' אם ההיט רוציםם לעשות סוויפ עונתי זריז על הג'אז הקשוחים.

הג'אז מגיעים רתוחים וכועסים לאחר ההפסד האחרון שלהם מול אינדיאנה בסולט לייק, שלושה שחקנים של קווין סניידר – רודי גובר, דונובן מיטשל וג'ו אינגלס יצאו מהמשחק לאחר עימות על הפייסרס, שאצלם רק הועף מיילס טרנר. למזלם, זה לא נגמר בהשעיות לאף אחד משלושת השחקנים האינטגרליים האלו, אך כן צריכה להתעורר דאגה מהיכולת שלהם לאחרונה, במיוחד באספקט הקליעה. נגד אינדי, הם הצליחו לחבר רק 9 זריקות מחוץ לקשת, הסכום הנמוך ביותר שלהם כקבוצה מזה כמעט שנתיים.

אצל הג'אז, רודי גיי עדיין בחוץ.

אצל ההיט, ג'ימי באטלר בסימן שאלה ומרקיף מוריס ו-וויקטור אולדיפו לא יתלבשו.

הימור: מיאמי תחרוק שינייים ותוציא עוד ניצחון קשה, 2 הפרש היט בסיום.

אינדיאנה פייסרס (8-5) – פילדלפיה 76' (5-8), 02:00

הסיקסרס יקוו להתחיל את מסעם של שישה משחקי חוץ רצופים ברגל ימין כאשר הם באים לביקור ב-"באנקרס לייף פילדהאוס" למפגש נגד האינדיאנה פייסרס המקומיים.

פילי, שהתחילו את העונה נהדר על אף סאגת בן סימונס, הפסידו שלושה משחקים רצופים, כולל האחרון שבהם מול הטורונטו ראפטורס המדשדשים. ללא ג'ואל אמביד הפצוע, התפוקה ההתקפית של הסיקסרס בעמדת הסנטר כמעט ולא קיימת, אנדרה דראמונד המחליף קלע 2/8 מהשדה ואין לפילי ביגמן מחליף שיכול לתת את הגוף ההכרחי בצבע, מה שהיה יכול להיות עוזר במיוחד נגד הראטורס שמשחקים כלל ללא סנטר טבעי ברוטציה (הקו הקדמי הנוכחי שלהם מורכב כעת מסקוטי בארנס ופרשס אוצ'יוואה).

למרות ההפסדים שנערמו בשבוע האחרון, הן על הפרקט והן בגזרת הפציעות והקורונה, הסיקסרס יכולים לשמוח מאוד מהיכולת של טייריס מאקסי, שלקח על עצמו הרבה מהנטל ההתקפי מאז שג'ואל אמביד הושבת. בחמשת המשחקים האחרונים שלו הוא קולע 22 נקודות באחוזים נדירים (51.8% מהשדה, 43.5% לשלוש, 93.3% מקו העונשין), יחד עם 5.4 אסיסטים, 5 כדורים חוזרים, 1.4 חטיפות ובלוק אחד עם פחות מאיבוד למשחק למרות עלייה משמעותית באחוזי השימוש שלו בהתקפה.

מאידך לפילי עומדים הפייסרס, שנראים בדרכם למעלה לאחר התחלה לא פשוטה של העונה הראשונה תחת ריק קרלייל. הם מגיעים למשחק זה לאחר הניצחון הטוב ביותר שלהם השנה נגד היוטה ג'אז האימתניים בחוץ והם מציגים קבוצה עם הדירוג ההתקפי העשירי בטיבו בליגה, אך הסיבה לניצחונם מול הג'אז הייתה בעיקר בצד ההגנתי. הם חנקו את אחת מההתקפות הקטלניות ביותר בליגה ל39/83 מהשדה ו9/32 לשלוש, ובעיקר הצליחו להוציא אותם מהכלים שלהם עם משחק פיזי ומציק שייצג אותם לאורך השנים הטובות ביותר של המועדון בעשור הקודם ובכלל. הם ניצחו 4 מ-5 המשחקים בהם החזיקו את היריבה מתחת ל-101 נקודות, הם הפסידו 7 מתוך 8 בצד הנגדי לכך.

טי.ג'יי וורן ואיזייאה ג'קסון כמובן בחוץ, כאריס לוורט בסימן שאלה אצל קרלייל ואינדי.

ג'ואל אמביד, מטיס טייבול, איזייאה ג'ו וכמובן בן סימונס לא ישחקו אצל דוק ריברס.

הימור: זה של פילי הלילה, ניצחון חשוב ליציאה מהימני משבר. 7 הפרש סיקסרס.

אורלנדו מג'יק (9-3) – וושינגטון וויזארדס (3-8), 02:00

המכשפים מהמקום הראשון במזרח ישמחו להמשיך את העונה הקסומה שלהם עם ניצחון מול המג'יק באורלנדו.

הוויזארדס מגיעים כפייבוריטיים עצומים בהתחשב בעונה המפתיעה שהם נותנים עד כה, בראדלי ביל ממשיך להיראות כמו סופרסטאר בהתוות, קייל קוזמה וספנסר דינווידי חווים רנסנס לקריירה לאחר כמה עונות ירודות, מונטרז הארל ממשיך לתת תצוגות אדירות בהתקפה וגם דני אבדיה ממשיך למרר חייהם של העומדים מולו עם הגנה קשוחה וחכמה.

קייל קוזמה במיוחד נראה כמו שחקן אחר, הוא צלף 2 שלשות בפחות מחצי דקה בניצחון הקריטי של וושינגטון מול קליבלנד הלוחמנית שהעלה אותם לראשות הקונפרנס לאחר כמה נפילות של חברותיהן לצמרת. ווס אנסלד ג'וניור, בנו של אחד משחקני הבולטס הגדולים בתקופתו עשו לעצמו שם בוושינגטון עם השם ה-"חדש", הוא שיבח את האופי של שחקניו במסיבת העיתונאים האחרונה: "אני רואה את זה כל יום, חוסר ההישברות של החבורה הזו ניכר כשמנצחים או מפסידים, הם מוצאים דרך לתת את הנשמה שלהם בשני צדי המגרש" סיכם אנסלד. הם מדורגים במקום הרביעי בדירוג ההגנתי עם 102.9, כאשר בעונה שעברה הם סיימו במקום ה-19 בקטגוריה עם נתון של 113.

המג'יק בצד השני לא חווים עונה איכותית כמו חבריהם לדיויז'יה, הם הפסידו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם עם תבוסה נגד הברוקלין נטס ב-33 הפרש כדי לחתום את ימי החול של השבוע החולף. הם קלעו 4 שלשות בלבד נגד הנטס ב-33 ניסיונות. זה היה המשחק היחיד העונה בו קול אנטוני, הצלף המחונן בשנתו השנייה, לא קלע אחת מחוץ לקשת. אנטוני מראה למה הוא פעם נחשב לפרוספקט המתאים לבחירה הראשונה עם יכולות סקורינג מגוונות, במיוחד מדאונטאון עם 3 שלשות ב-39.1% למשחק.

בגזרת הפציעות באורלנדו: מרקל פולץ, ג'ונתן אייזיר, מייקל קרטר-וויליאמס ואיטוואן מור יושבתו למשחק הלילה ולא צפויים לשוב בקרוב.

בראדלי ביל, דאביס ברטנס, רוי האצ'ימורה ותמואס ברייאנט משלימים את גזרת האזרחיים של וושינגטון.

הימור: משחק צמוד יותר מהצפוי אך עם ניצחון של וושינגטון שמיטיב עם שני הצדדים. 4 לוויזארדס.

קליבלנד קאבלירס (5-8) – בוסטון סלטיקס (6-6), 03:00

הקאבס שמפתיעים לטובה מאחרים את הסלטיקס שמפתיעים לרעה כאשר החבורה של אימה אידוקה בירוק נפגשים באוהיו אצל האבירים של ג'יי.בי ביקרסטאף.

השיפור של הקאבלירס העונה הגיע בצד ההגנתי, הם מורידים את יריבותיהם ל-102.2 נקודות למשחק, הנתון השלישי בטיבו בכל הליגה בקטגוריה הזו לאחר שהרשו יותר מ-10 נקודות מעל באותה קטגוריה בשנה שעברה, מה שהציב אותם בחלק התחתון ב-NBA. למרות החסרון של קולין סקסטון עם הבעיה במיניסקוס, הקאבס לא התקשו בפירוק של הדטרויט פיסטונס במשחקם האחרון. צמד המגדלים הצעיר, ג'ארט אלן והרוקי אוון מובלי, סייעו בהשארת הבוכנות מאילינוי על 78 נקודות בלבד. אלן, שקיבל חוזה של 100 מיליון דולר בקיץ האחרון, צבר תאוצה בנובמבר ונבחר לשחקן השבוע בקונפרנס המזרחי לאחר רצף 4 ניחצונות בהם קלע 20.5 נקודות וצבר 16.3 קרשים, בנוסף לאוון מובלי שנראה כמו אחד מהרוקיז הטובים ביותר בליגה. יריבים קולעים מול מובלי ב-9.7% גרוע יותר מהממוצע (אחוזון 91) וב-12.5% יותר גרוע נגד אלן (אחוזון 95). הנתון הזה עוד יותר מרשים בפרספקטיבה שהקאבס מרשים את האחוז השני הכי גבוה בליגה של זריקות מתחת לסל, אך יריבותיהם לא מצליחות לתרגם זאת לנקודות קלות מול שני העצים הגבוהים המוזכרים לעיל.

הסלטיקס בצד השני מראים מאזן חצוי לאחר שצופה מהם להפוך לקבוצה בטופ המזרחי עם עונת עונת שפשוף של ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון. טייטום נראה כשחקן ברגרסיה כעת, הכדור לא נכנס לו והוא מסרב למסור רבות לחבריו לקבוצה. בראון דווקא נראה כמו הכוכב שציפו מטייטום להיות העונה, עם הצגות בצד ההתקפי של המגרש ו25.6 נקודות בשמונת המשחקים בהם התלבש.

בנוסף לטייטום, שתמיד פותח את העונות שלו בצורה רעועה וצובר מומנטום בהמשך, גם מרקוס סמארט מאוד מדאיג את האוהדים בבוסטון. הוא חווה עונה התקפית רעה, אפילו בסטנדרטים הפושרים שלו, ולא מצליח לכפות על כך בצד השני. התעוררו תהיות רבות על מקומו בתור הרכז הפותח של הקבוצה הזו, ולא נראה כי הם ייסגרו בקרוב.

ג'יילן בראון יהיה החיסור היחיד אך הכואב של בוסטון.

קווין לאב, קולין סקסטון ולאורי מרקקנן לא יהיו זמינים לביקרסטאף הלילה.

הימור: אלך על מיני הפתעה עם ניצחון של הסלטיקס ב-5.

לוס אנג'לס קליפרס (4-7) – מיניסוטה טימברוולבס (7-4), 05:30

המשחק האחרון של הערב מציג שתי קבוצות עם מאזנים הפוכים כאשר הזאבים ממיניאפוליס מממשיכים את הביקור קצר בעיר המלאכים באירוחם של הקליפרס בסטייפלס סנטר.

הקליפרס תמיד מראים דומיננטיות נגד הזאבים בשנים האחרונות, הם יצאו עם ידם על העליונה בחמשת המפגשים האחרונים ביניהם, 4 מהם הגיעו בספרות כפולות כולל האחרון בו הטימברוולבס קלעו 84 נקודות בלבד שהתרחש רק בשבוע שעבר, זאת על אף שפול ג'ורג' קלע 4/20 ו-0/7 לשלוש. הם ישמחו להמשיך את רצף הניצחונות הכללי שלהם העונה והלגדיל אותו ל-6 עם ניצחון נוסף מול הכחולים של מיני.

הוולבס גם כן מגיעים למשחק באופוריה לאחר ניצחון עצום על הלייקרס באותו הפרקט בתוצאה 107:83 נגד אנטוני דייויס וראסל ווסטברוק.

הם קלעו 53% מהשדה במחצית השנייה בניגוד ל-25% של הלייקרס בשני הרבעים האחרון, ניצחו בקרב הנקודות בצבע בתוצאה 56:32 ופשוט נהנו על המגרש, תחושה שלא מרגישים הרבה ברחובות הסלים במיניסוטה בעשורים האחרונים.

אנטוני אדווארס, א.א. אווירה של הזאבים, התלהב לחלוטין מהניצחון על קבוצת היוקרה של הליגה מעיר המלאכים וצעק לאוהדיהם במהלך המשחק שהם יכולים ללכת הביתה כבר עכשיו כדי להביס את הפקקים של לוס אנג'לס.

הימור: אשים כספי על עוד סנסציה קטנה, טימברוולבס ב-11 מהממים את הקליפרס.

עוד ישוחקו:

ניו אורלינס פליקנס (12-1) – ממפיס גריזליס (6-6), 02:00

טורונטו ראפטורס (6-7) – דטרויט פיסטונס (9-2), 02:30

לפוסט הזה יש 104 תגובות

  1. הסיפור בקצרה של פילדלפיה העונה ובן סימונס:
    .
    בן סימונס: אני לא מגיע לקבוצה
    פילדלפיה: אתה לא מקבל תשלום אז
    בן סימונס: אני מגיע אבל אני לא יכול לשחק בגלל כאבי גב
    פילדלפיה: הרופאים בדקו אותך ואתה בריא כמו שור.
    בן סימונס : אמרתי כאבי גב התכוונתי ״לבעיות מנטליות״
    פילדלפיה: אתה מקבל את המשכורת… אבל תראה את המומחים שלנו שיטפלו בך
    האפס סימונס: לא
    ריץ פול: איך פילדלפיה מסוגלים להתנהג אליו ככה?

    1. הבעלים לא ישכחו לשחקנים את המקרה הזה בהסכם הCBA החדש שהולך לבוא וזה הולך לחזור לשחקנים בגדול בגלל האפס הזה, ושחקנים שיצטרכו עזרה ויתמודדו עם בעיות מנטליות אמיתיות בעתיד לא יקבלו, זבל של אדם האפס הזה.

      1. אתה אומר 'שחקנים' כאילו ששיקולים כאלו מעניינים את סימונס. הבנאדם מקשיב למה שהעורך דין שלו אומר לו ומנסה לכופף את הקבוצה שלו. בדיוק כמו ששחקנים אחרים עשו לפניו, גם אם בצורה קצת יותר עדינה. ניו אורלינס לדוגמא פשוט הקפיאו את דייויס באופן די רשמי ושמו אותו על המדף. יש מצב שפילי היו צריכים לעשות אותו הדבר במקום על הבלאגן הזה.

            1. מבין מה אתה אומר אבל יש ענייני CBA, אין פה צודק או לא צודק. אם מה שהם עושים הוא במסגרת ההסכם אז זה מה שהם צריכים לעשות
              .
              ההבדל מדייויס הוא שהוא רצה לשחק ואמר לפליקנס שיתבע אותם אם לא יעלו אותו חזרה למגרש

            2. מסכים זה סיטואציה שונה לחלוטין, לגבי פילדלפיה הליגה מאחוריה האריס לא היו עושה צעדים כאלה בלי גיבוי מלא.

            3. זה נכון ולכן כל הביקורת על סימונס מוצדקת בעיניי

    2. חבריקו – ומה אם באמת יש לו בעייה מנטלית? קיירי, קווין לאב, פולץ – לא חסרים סיפורים.
      מה אתה מצפה ממנו? שיבוא עכשיו לשחק עבור פילי ועבור הקהל שלה – כאילו כלום לא קרה?

      1. מה אני מצפה מבן סימונס אולי שיעמוד בחוזה, אתה לא יכול להגיד שיש לך בעיות מנטליות ולא להביא אישורים או סימוכין לכך ולצפות לקבל את הכסף.

        בכללי כל ההתנהלות של השמוק מהקיץ האחרון מוכיחה שהוא רק רוצה לדפוק את המערכת, וה״בעיות מנטליות״ במקרה שלו זה רק הטריק האחרון בשורה של מהלכים מלוכלכים.

        1. סביר להניח שאתה צודק,
          אבל אולי יש אחוז קטן שיש לו באמת בעייה מנטלית. הוא צעיר מאוד, לא בבית (אוסטרליה), אין לו משפחה עדיין ועבר עליו פלייאוף קשה מאוד וקיץ עוד יותר קשה – המאמן והשחקן הכי בכיר הכפישו אותו בתקשורת בצורה חסרת תקדים, כל הקיץ דיברו על טרייד עליו, חוסר ודאות, השפלה ולחץ – בסופו של דבר החבר'ה האלה לפעמים הם די ילדים מגודלים. אני לא צריך לפרט לך על כל הבעיות המנטליות שרצות שם בליגה.
          אם הוא באמת סובל – אז הוא די מסכן (גם אם הוא מיליונר)

          1. אני אלך לכיוון שלך, נגיד ובאמת יש לו בעיה מנטלית תן לפילדלפיה לטפל בזה, אתה לא יכול לצעוק זאב זאב ולקבל את הכסף אתה צריך להביא סימוכין לקבוצה, הוא מצד אחד רוצה שישלמו לו מצד שני מסרב לעמוד בכללים בסיסיים של התנהגות וחוזים

            1. בוא נחכה להתפתחויות, לדעתי אין לנו מספיק אינפורמציה כדי לבסס עמדה בשלב הזה

            2. דה שוט יש לך את כל האינפורמציה שאתה צריך כעת, אתה בוחר לעצום עיניים זה משהו אחר, כל עוד סימונס לא משתף את הקבוצה בהליך הרפואי לא מגיע לאפס אגורה.
              תחשוב עובד אומר למעסיק שלו אני חולה ולא בא לעבודה אבל אני דורש שתשלם לי, המעסיק אומר לו אין בעיה תביא אישורים העובד אומר לא ועדיין דורש תשלום, זה בזיון

            3. וגם לגבי שאר הדברים האחרים אתה מגזים, המשפחה של האפס גרה ברובה בארצות הברית, המאמן נתן ביקורת קנה גם אמביד על שחקן שמחרבן על המועדון ואוהדים כבר 4 שנים ו. (היה ביקורות גרועות מזה בהיסטוריה אני עדיין זוכר את אורלנדו יורדים על שאקיל או יל ועל ההגנה שלו בשביל לא לתת לו מקס והביקורות על קובי ברייאנט..), איזה לחץ יש עליו שחוזה המקס אצלו בכיס? טרייד זה חלק מעסק כולם מבינים את זה.
              .
              הרצון להצדיק פעולות לא לגיטימיות לא מובן לי (כמו במקרה אם שחקני הNBA לשעבר שעקצו את הביטוח).

            4. ברוך כרגיל אתה ממשיך להפציץ, כל מילה בכל השירשור הזה

            5. שרת – אין לנו מספיק מידע כדי לקבוע עמדה פה. אל תהיו ילדים.
              טרול – כמו שאמרתי – סביר להניח שלא – אבל אין לפסול לחלוטין מצב שבו סימונס נמצא במצוקה. ימים יגידו.

  2. מקווה שהתחושה העדינה של שיפור אצל הסלטיקס תמשיך גם היום, אם כי היריבה בכלל לא קלה (קליבלנד, מי היה מאמין שנגיד דבר כזה).
    בגזרת דני, מתישהו הוא יצטרך לחבר גם תפוקה התקפית משופרת מעט. לא יודע עד כמה זה יסולח לו, כאשר הפצועים יחזרו או שההפסדים יתחילו, ושתי האופציות יגיעו בסופו של דבר.

    תודה רבה על הפריוויו המשובח ושבוע טוב

  3. הסלטיקס מראים שיפור רב בהגנה במשחקים האחרונים. דניס שראדר עם משחק 38 נקודות.
    אני רואה איך הסלטיקס חוזרת לאיתנה ותופשת את המקום הראוי לה גם בלי הכוכב השני בקבוצה.
    יהיה מעניין לראות את הורפורד את וויליאמס מול המטוש ומובלי. האם המטוש יצא בעקבות אל אל מחוץ לצבע או שיהיה אחראי על הטיימלורד?
    האם רוב יצליח לשמור על סטט הדאבל גם במשחק הזה או שהמטוש ומובלי ימררו לו את החיים?

  4. תודה עידו, פריוויו מעולה כרגיל.
    דני עם אחוזים גרועים לשלוש (28.6%) ומהקו (54%), ועם ממוצע נקודות 5.1 למשחק. הוא חייב חייב חייב להתחיל לייצר תפוקה בצד ההתקפי. המחמאות על ההגנה לא יתחזקו את עתידו בליגה.

      1. היחס הזה הזוי, אבל ממה שאני מבין וגאס רק קובעים ליין התחלתי ואח"כ זה תלוי במהמרים והליין זז כך שיהיה כסף שווה משני צידיו

      2. יאיר יהיה חייב לא לתת למקס להכנס לקצב (כמו שאלכסי עשה פעמיים) אני לא חושב שהוא יכול לעשות את זה הוא מאבד כיוון שמפיעלים עליו לחץ ולצערו מקס הלוואי זה בין המתאגרפים הטוב ביותר שקיימים ווליום שוטר משובח.

    1. תודה מעניין מאוד, בראון רוצה מאמן שחור ללא קשר לקישורים, הליגה עושה פרצופים שקרלייל ופינץ הלבנים קיבלו משרות אימון אבל זה לא גזענות.

  5. ההיט גם הערב בלי באטלר שמשחק עד עכשיו את הכדורסל הטוב בקריירה בפער, ממש יכולת של סופרסטאר בשיאו הוא הציג עד עכשיו.

  6. דני נכנס בפיגור 3 נגמר הרבע ביתרון 11.
    מדהים מה שהוא עושה בהגנה, לא מבין איך הוא כזה מפחד בהתקפה אחרי כל זה

  7. אני לא יודע איך לבדוק את זה אז מופנה למישהו שיודע.
    בעיני הדק של אבדיה כשראול נטו נמצא על המגרש יש לו את היוסאייג הממוצע הכי נמוך שלו. נכון?

  8. השופטים דיי דופקים שם את הקבס היום מול בוסטון, לפחות בחצי הראשון.
    אני לא אוהב את זה. בשביל מה היה צריך להוסיף את הטכנית הזו?

  9. שרודר השחקן הכי טוב של הסלטיקס במשחקים האחרונים, הוא כל מה שקמבלבל במוח לא היה. השחקן המאכזב ביותר זה פריצארד. ציפיתי להרבה הרבה יותר. הוא פשוט מסריח תפרקט! טומטום גם מאכזב אבל פחות מפריצארד.

  10. אני מתחיל לחשוב שאם שרודר ימשיך ככה, יקבל בשנה הבאה חוזה של 100 ומעלה ל 4 שנים.
    אולי בכל זאת הסוכן צדק? time will tell

  11. במשחקים שאני ראיתי וושינגטון מנצחים בהגנה. ההתקפה שלהם גרועה רוב המשחק, אבל קשה מאוד לקלוע מולם, יכול להיות שזה בגלל שעוד תחילת העונה. אבל זה מעודד לפליאוף בעתיד

  12. לא מבין למה המאמן לא נותן לדני דקות בגארבג' שיתפוס בטחון אחרי שקלע טוב. במקום זה נותן ל kcp את הדקות סתם…

  13. Philadelphia 76ers assistant coach Dave Joerger is taking a leave of absence from the team to undergo treatment for a form of head and neck cancer, he told ESPN's Adrian Wojnarowski.
    .
    שיחלים וינצח 🙏

    1. ברום בראון רוצה מאמן שחור בלבד, מעניין אותי מתי יהיה היספני בליגה.
      טייטום זה קובי ברייאנט בלי הכישורים

          1. ברור לפי הכתבה כבר לא בוחרים מאמן לפי כישורים אלא לפי צבע עור, שיתקעו בזבל בוסטון. דרך אגב ווש ללא האפס מקום ראשון במזרח, אמרתי לך לא הערכת את כוחות ההרס שלו אין לו רצפה.

  14. למרות ששרודר היה טוב ולקח את הכדור האחרון, עדיין הייתי הולך עם טאטום. טאטום פשוט מסוגל ליצור לעצמו מצב קליעה טוב יותר.

      1. ובפועל:
        – לא מגיע למחנה
        – לא עונה לשחקנים ולסגל
        – מגיע במפתיע רק אחרי שמתחיל לחטוף קנסות ולא משתף פעולה
        – "מתאמן" וזורק זין רק כדי לקבל את הכסף
        – נזרק, מודיע שיש לו בעיות גב (במקרה הבעיה הרפואית שאי אפשר לשלול ותמיד אפשר להתלונן עליה)
        – הקנסות חוזרים, מודיע שלא יכול לשחק בגלל בעיות מנטליות. לא מוכן לשתף את הקבוצה במצב.
        .
        בנוסף לכל ידוע היטב איזה אשפה ריץ' פול ומה דרכי הפעולה שלו, וכמה הוא שם זין על האירגונים.
        אתה באמת טוען שצריך עוד מידע כדי לדעת שהוא מבלף כדי לא לשחק ולקבל את הכסף?
        הם הודיעו על כך מראש שיעשו הכל כדי לא לשחק שם!
        רק לא מוכנים לוותר על הכסף…
        הזנייה של העניין המנטלי שפוגעת בכאלה שבאמת יש להם בעיות.

        1. פילי צריכה לגמור לבן סימונס את הקריירה לוודא וידוא הריגה לקריירה זו צריכה להיות המשימה של גוש האריס. הבן אדם מיליארדר הכסף כבר הלך אסור לו לשלם אגורה. שילכו לביהמש במקרה הגרוע ישלם עוד כמה מיליונים. סביר להניח שיזכה.
          לא מבין איך מיליארדר כמוהו ככה כנוע לאיזה פוץ. אם הייתי כזה עשיר הייתי עובד בכוונה באופן אקטיבי לגמור לו את הקריירה לוודא שב4 השנים הקרובות האיש לא יראה דקת כדורסל. לאסור עליו להתאמן מחוץ לקבוצה ובקבוצה לתת לו לכדרר בצד כמו אימון ילדים. ככה 4 שנים. נראה מי היה נשבר

          1. כי א', הוא חלק מאירגון כללי, והאירגון הזה בולט בקיצוניות ה-PC שלו, בתוך חברה קיצונית גם ככה. אז הם די חסרי אונים לגבי ה"בעיה המנטלית" ששיחקו עליה.
            ו-ב', כמו שברוך אמר, איש עסקים צריך לחשוב מהראש ולא מהבטן, הם מנסים לצמצם הפסדים כספיים עליו ולמצוא טרייד, הם עשו את כל הטעויות האפשריות איתו במהלך השנים (שהתרענו בזמן אמת), נתנו לו הכל ודפקו את הקבוצה שוב ושוב כדי להיענות לצרכיו ולקונספציה סביבו, ואז עוד המשיכו ונתנו לו את המקס.
            עכשיו הם משלמים על זה.

    1. כל מילה, לא יודע איזה עוד מידע דה שוט צריך, הכל פתוח על השולחן עם המעשים של האפס, אני רק רוצה לחדד לגבי ״הכאבי גב ״שהוא דיווח עליהם, הם הופיעו פתאום לפני המשחק, ואז אחרי שהרופאים של פילי שללו את הבעיה, הוא הודה שהוא שיקר ואמר שיש לו בעצם ״בעיות מנטליות״.

    1. גם עם ג'ון וודן, רד אאורבך ורלף קליין על הקווים, מה אתה חושב שהם יכלו לעשות כשראס לוקח ריבאונד ומתחיל לשעוט לכיוון הסל?
      מקסימום לדמיין את תכולת כוסית הוויסקי המתחלקת בגרון בבית לאחר עוד הפסד

  15. קמתי בחסות השלפוחית ונשארתי לראות את הרבע השלישי וחצי מהרביעי שאבדיה שיחק.
    משחק חף מטעויות, שלשה, ג'אמפר (סהכ 8 נקודות), הגנה, אסיסטים. יופי של משחק בסהכ.
    מה שבטוח, הכי טוב לו כשראול נטו הדריבליסט האנטישמי על הספסל.

    1. אני אומר כל עונה שעברה שנטו אנטישמי ולא מוכן למסור לו.
      ותאמין לי שהכי צחקתי על דה שוט וסיפורי האנטישמי על כספי בגולדן.
      אני לא בקלות הולך לשם, אבל זה ברור מצפייה רבה בעונה שעברה שנטו לא ימסור לו גם אם חייו יהיו תלויים בזה.

    2. קמתי בחסות השלפוחית וראיתי את טיילר הירו משחק זבל. 1 מ 7 מהשלוש 43% מהשדה 2 אסיסטים 4 איבודים. משחק נוראי. אבל מה הבן אדם זרק הכי הרבה בקבוצה 23 פעם כמעט כפול מכל האחרים וסיים עם 29 נקודות והיום כולם ישפריצו עליו והוא יקבל מקס מיד כשיגיע היום לתת לו אותו. הוא בן 21 וכבר עשה לעצמו שם של קילר בליגה. דני? היה סופר יעיל באמת כל הכבוד על 3 מ 4 מהשדה על הבלוק והחטיפה ועל הפלוס מינוס של 22 יותר מכולם ביחד בקבוצה. באמת כל הכבוד. לזרוק 4 פעמים לסל ביום שביל הצ'ימורה לא משחקים זה באמת גאוני. קיבל 18 דקות.
      מבין את ההבדל? לגבי ראול נטו אני לא יודע אם הוא אנטישמי או לא אבל הוא זבל שדואג לעצמו בלבד זה ברור.

      1. ראול נטו הוא חלק גדול מהבעיה של דני כי הוא הרכז הכדור אצלו והרעיון למסור לו לא עולה על דעתו בכלל. כשאמרתי שדני צריך לשדר (באמצעות הסוכן/מקורבים לא בעצמו חס וחלילה) שהוא לא מרוצה התכוונתי קודם כל לזה שהרכז שמשחק איתו לא משתף אותו. כל היעילות/ההגנה המופלאה/תקרא לזה איך שאתה רוצה לא יובילו אותך לכלום בליגה הזאת. סופרים נקודות. נקודה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט