הווריורס מפרקים את שיקאגו, הלייקרס עם תבוסה ביתית מביכה מול מיניסוטה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הווריורס מפרקים את שיקאגו, הלייקרס עם תבוסה ביתית מביכה מול מיניסוטה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שארלוט הורנטס 104 (7-7) – ניו יורק ניקס 96 (6-7):

משחק של שתי מחציות בשארלוט, כאשר הניקס פותחים בשליטה מוחלטת של המשחק עם יכולת טובה של קמבה ווקר ועולים ליתרון 16 בסוף הרבע הראשון. אבל החל מהרבע השני ההגנה של שארלוט התאפסה ולא נתנה לניקס לקלוע יותר מ-21 באף רבע והתפתח לנו משחק צמוד, כאשר 5:17 לסיום אובי טופין העלה את הניקס ליתרון 2 בדאנק, אבל זאת הייתה שירת הברבור של האורחים, סל של ברידג'ס ועוד שלשה של אוברה הפכו את התוצאה, ועוד סל וסל ועבירה של ברידג'ס סגרו עניין.

קמבה ווקר קלע 26 באחוזים טובים, אבל מלבדו ומלבד בארקס שעלה מהספסל וקלע 15 ב-25 דקות אף אחד לא הצליח להיכנס לקצב בניו יורק. בלט בחולשתו ג'וליוס רנדל שקלע 10 מחרידות ב-4 מ-15 ובלי יכולת התקפית טובה שלו לניקס אין שום סיכוי מול קבוצות סבירות ומעלה.

בצד השני זה היה הערב של לאמלו בול, שאומנם היה חלש מחוץ לקשת עם 0 מ-5, אבל סיים עם 12 נקודות שיא קריירה של 17 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-5 חטיפות כשהוא היה חלק חשוב מנעילת ההתקפה של הניקס. ברידג'ס הוסיף 24, היוורד קלע 22 ורוזייר תרם 18 בערב שבו 5 משחקני שארלוט קולעים בדו ספרתי.

בוסטון סלטיקס 122 (6-6) – מילווקי באקס 113 (7-6):

בוסטון שיש לה העונה נטייה להגיע למשחקים צמודים, מנצחת בהארכה את מילווקי שלא מצליחה להתגבר על מגיפת הפציעות שלה ונופלת למאזן שלילי בשלב שהוא כבר לא כל כך מוקדם של העונה, והחברים של הפריק צריכים להתאפס על עצמם ומהר אם הם לא רוצים להיות מדורגים במקום שיסדר להם דרך בעייתית להגנה על התואר בעונה שבה המזרח נראה חזק.

המשחק היה צמוד לכל ארוכו אבל 1:30 לסיום היה נראה שבוסטון סוגרת עניין כשסל של סמארט העלה אותה ליתרון 6. אבל זוכרים שדיברנו על גרייסון אלן? שתי שלשות שלו כפו הארכה. בניגוד לקלישאה מי שכפאה בהארכה לא הייתה הקבוצה שכמעט ניצחה לפניה אליה דווקא היריבה. 6 רצופות של דניס שרודר הובילו ריצת 1-8 שסגרה עניין עוד לפני שהמשחק נכנס לשניות האחרונות שלו כאשר הפעם לא היה לבאקס מי שיושיע.

ללא יאניס ומידלטון, הבאקס ניסו להישען על ג'רו הולידיי וקיבלו קדחת בדמות 6 מ-26 מהשדה, אל תנסה לעשות יותר ממה שאתה יודע, ילד. בובי פורטיס היה הטוב בשחקני מילווקי עם 22 באחוזים מצוינים, גם אלן היה כאמור בערב קליעה טוב וסיים עם 21 אבל בלי 2 שחקני ההתקפה הטובים ביותר שלהם הבאקס היו קצרים מדי.

בצד השני דניס שרודר נתן את משחקו הטוב ביותר במדי הלפרקונים עם 38, טייטום הוסיף 27 בהיעדרו של בראון.

קליבלנד קאבלירס 98 (5-8) – דטרויט פיסטונס 78 (9-2):

אלוהים שישמור עליי כמה לא טובות ההתקפות של דטרויט ויוסטון.

אחרי התחלה של גישושים קליבלנד בהובלת גארלנד שיותר ויותר נראה שנהנה מחסרונו של סקסטון פרצה קדימה עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השני ולא הסתכלה מאחור מאז, כאשר השיא מגיע ברבע שלישי בו דטרויט הצליחה לקלוע רק 11 נקודות.

34-50 הובילה קליבלנד בנקודות בצבע כאשר הפיסטונס גם קולעים ב-30% מחוץ לקשת אפשר להבין כמה מצבם היה גרוע בהתקפה הלילה.

ג'רמי גראנט סיים עם 16 בעוד קייד היה מחריד עם 9 נקודות ו-7 איבודי כדור. בצד השני 21 לגרלנד מובלי עם 16 ואוסמן עם 17 הובילו את קליבלנד לנצחון קל.

יוסטון רוקטס 92 (11-1) – פורטלנד טרייל בלייזרס 104 (7-6):

אם הנצחון של קליבלנד היה קל מה נגיד על הנצחון של פורטלנד שנפרדה מנשיא הקבוצה והולכת לעתיד לא ברור אבל לפחות הלילה נהנתה מהיריבה הכי קלה שיש לליגה להציע.

פורטלנד הובילה בהפרש שנע בין 8 ל-12 לאורך כל המשחק אבל בכנות זה גם יכל להיות 30 לפי איך שיוסטון נראתה, הרוקטס קלעו ב-22% מחוץ לקשת וכך קשה לנצח גם כשיש לך יותר כשרון מאשר יש לרוקטס, וזה לא קשה.

בדומה לרוקי של דטרויט גם לגרין היה ערב קשה עם 9 נקודות ו-6 איבודים, כאשר השניים פשוט מחווירים לעומת מובלי וסקוטי בארנס. פורטר עם 18 הוביל את הרוקטס.

בצד השני לילארד סיים עם 20 מקאלום הוסיף 17 ונרקיץ' היה עם שורה סטטיטסית לא שגרתית של 12 נקודות עם 10 מ-10 מהקו וסל שדה אחד בלבד.

ממפיס גריזליס 94 (6-6) – פיניקס סאנס 119 (3-8):

פיניקס לא עוצרת ועם 7 נצחונות רצופים הם רשמית הקבוצה הכי חמה במערב. פיניקס פתחה בריצה ברבע הראשון בו קלעה 36 נקודות והובילה ב-13 ומשם פשוט לא הסתכלה לאחור כשהמשחק היה למעשה גרבג' טיים מתמשך.

ממפיס שלטה בריבאונד אבל ערב קליעה של 49% לפיניקס מ-3 לעומת 21% לממפיס לא השאיר לדובים שום סיכוי.

מוראנט סיים עם 26 ו-12 ריבאונדים ושיחק באינטנסיביות הרגילה שלו אבל זה לא היה קרוב להספיק. JJJ הוסיף 19 אבל מלבדם ממפיס לא הצליחה לקבל תרומה התקפית מאף אחד אחר.

בצד השני חלוקת נקודות מאוזנת כדרכה של פיניקס, בוקר היה בערב קליעה חלש אבל סיים עם 17 ו-7 אסיסטים, קראודר היה מדויק יותר עם 5 מ-8 ל-17 משלו, וכריס פול ניצח על המקהלה עם 15 ו-12 אסיסטים וגם 5 חטיפות שתסכלו את הגריזליס פעם אחר פעם.

ניו אורלינס פליקנס 112 (12-1) – ברוקלין נטס 120 (4-9):

הארדן כנראה שמע מה נכתב עליו בתגובות לפריוויו, וניצל את העובדה שהיריבה שלו הלילה היא צל של קבוצת NBA, והתפוצץ ל-39 נקודות ו-12 אסיסטים כולל שלשה שסגרה עניין במשחק שאף שהיה צמוד מהצפוי הסתיים בהתאם לציפיות. הארדן גם הצליח, בשונה מהמשחקים הקודמים להגיע לקו 15 פעמים מה שעזר לו מאוד להגיע למכסה שלו.

כל החמישיה של ניו אורלינס סיימה בספרות כפולות אבל בלי ציון ואינגרם זאת באמת לא הרבה יותר מקבוצת יורוליג משודרגת. ולנצ'יונס ממשיך להיות יעיל בכל תנאי וסיים עם 20 ו-12 ריבאונדים. טמפל הוסיף 17 ואלכסנדר ווקר עם 16.

בצד השני הארדן היה המוציא לפועל העיקרי, אבל סייעו לו דוראנט עם 28 8 ו-7, והאריס שהיה סוף סוף מדויק עם 6 מ-8 לשלוש בדרך ל-24 נקודות.

אוקלהומה ת'אנדר 105 (6-5) – סקרמנטו קינגס 103 (8-5):

הת'אנדר נכנסו לאט למשחק עם 16 ברבע הראשון אבל למזלם גם סקרמנטו לא ממש מצאה את ההתקפה שלה הלילה, כך שהמשחק נשאר צמוד, ו-2 שניות לסיום במצב של שוויון דורט חדר לסל והצליח לדחוק את הכדור מתוך היער לתוך הטבעת ולנצח לת'אנדר את המשחק.

בארנס קלע 21, וראשון הולמס המשיך את העונה הנהדרת שלו עם 16 נקודות ו-15 ריבאונדים. פוקס הוסיף 16 משלו באחוזים רעים והילד הוביל את החמישיה השנייה עם 14.

בצד השני דורט ו-SGA סיימו עם 22 כל אחד, אבל גם עם 4 מ-16 משותפים לשלוש. באזלי תרם 15 ומאן עלה מהספסל כדי לסייע עם 12 משלו.

סן אנטוניו ספרס 109 (8-4) – דאלאס מאבריקס 123 (4-8):

העונה של הספרס ממשיכה להיראות רע מאוד, ודאלאס ממש לא התקשתה כאן כאשר לאחר מחצית ראשונה קרובה הם פתחו פער דו ספרתי בתחילת הרבע השלישי שלא התקרב להיסגר.

קלדון ג'ונסון היה בערב קליעה חלש של 5 מ-14 בדרך ל-15 נקודות ומארי הוסיף 15 משלו. אם הספרס יכולים להתעודד ממשהו הוא מהיכולת של וואסל שעלה מהספסל והיה מצוין עם 20, אבל זה גם מעורר דאגה כי דיי ברור שפופוביץ' עדיין לא ממש יודע מה ההיררכיה ההגיונית של הקבוצה שלו השנה.

בצד השני המשחק נתן הזדמנות לפורזינגיס לרגע של נחת עם 32 נקודות בעוד לוקה זרח כהרגלו עם 32 15 אסיסטים ו-12 ריבאונדים. בראנסון הוסיף 17 ופיני סמית' סיים עם 15.

דנבר נאגטס 105 (4-8) – אטלנטה הוקס 96 (9-4):

רבע שלישי של 30 נקודות וטריפל דאבל של יוקיץ' הבטיחו לדנבר נצחון ביתי שמשמר את מאזן הבית הנהדר שלהם 1-6 ומעמיק את הצרות של ההוקס שפשוט נראים רע מאוד.

הלילה בלטה יכולת הקליעה החלשה של ההוקס שקלעו ב-18% בלבד מחוץ לקשת כאשר ג'ון קולינס בוגדנוביץ' והורטר פשוט לא מוצאים את הטבעת ויהיה מעניין לראות איך הם יתאוששו מהתצוגה האיומה הזאת.

היכולת החלשה של הקלעים בזבזה ערב מצוין של טריי יאנג שסיים עם 30 ו-9 אסיסטים, קולינס הוסיף 26 ו-9 ריבאונדים, וקאפלה סיים עם 14 ו-13. אארון גורדון הוביל את דנבר עם 23, אבל יוקיץ' היה המנהיג האמיתי כשסיים עם 22 10 אסיסטים ו-19 ריבאונדים והיה שם בכל פעם שאטלנטה איימה להתקרב. היילנד עלה מהספסל ותרם 15 ודוזייר עשה את אותו דבר ותרם 12.

גולדן סטייט ווריורס 119 (1-11) – שיקאגו בולס 93 (4-8):

העונה של גולדן סטייט ממשיכה להיות חוויה מתמשכת ואפשר רק לקוות שזה לא ייעצר.

המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה כאשר זאק לווין משאיר את שיקאגו במשחק, אבל המחצית השניה נפתחה עם שלשה של קארי והחשמל באולם נתן את התחושה לאיזה כיוון זה הולך. את הרבע גולדן סטייט סיימה עם 35 לעומת 17 של האורחים שסגרו את המשחק סופית והרמטית.

לווין סיים עם 23 אבל גם 7 איבודים כשההגנה של גולדן סטייט, שבשקט בשקט היא הנשק הסודי שלה העונה פשוט חיסלה את ההתקפה של שיקאגו. דרוזן הוסיף 18 במשחקו החלש ביותר העונה וסיים עם 4 מ-13 מהשדה.

בצד השני סטף נתן את אחת מההופעות הבלתי נשכחות שלו עם 40 כולל 9 מ-17 לשלוש. ויגינס שהיה חלש מהשדה הוסיף 15 ופול תרם 14 משלו, אבל בערב הזה ההגנה וקארי היו אלה שנצחו לגולדן סטייט משחק חשוב.

לוס אנג'לס לייקרס 83 (6-7) – מיניסוטה טימברוולבס 107 (7-4):

שום דבר לא הכין אותנו למה שראינו כאן ברבע השלישי. הלייקרס הגיעו אומנם בלי לברון אבל במשחקים הקודמים הם הראו שהם מסוגלים להסתדר עם יריבות חזקות יותר ממיניסוטה על בסיס דיוויס ושחקנים משלימים שמתחממים ברגע נתון.

ובמחצית הראשונה זה עוד נראה דומה, הלייקרס קלעו 26 ברבע הראשון והובילו ב-5 בתום המחצית הראשונה. אבל לרבע השלישי עלתה רק קבוצה אחת, הזאבים פשוט התנפלו על הלייקרס וכשהעשן התפזר תוצאת הרבע הייתה 12-40 פשוט מדהים, כאשר הרבע הרביעי היה גרבג' טיים בלתי נתפס.

דיוויס וווסבטברוק הובילו את הלייקרס עם 22 ו-20 בהתאמה, אבל מלבדם אף אחד לא פגע. כרמלו שהיה מצויין בתקופה האחרונה קלע 1 מ-12 מהשדה ומאליק מונק שהיה מצוין במשחק הקודם קלע 3 מ-11 ו-1 מ-7 משלוש הפעם ובצורה הזאת ללייקרס לא היה דיי כח אש, או כח רצון בהגנה.

טאונס חגג עם 29 ו-7 ריבאונדים ועולה השאלה איך הכבוד העצמי של דיוויס כסופרסטאר מאפשר לו לתת לשחקן שמולו לתת תצוגה כזאת. ראסל הוסיף 22 כשדווקא אדווארדס היה חלש עם 9 נקודות ו-1 מ-5 לשלוש אבל כאמור זה לא ממש שינה בערב כזה אותו הלייקרס יקוו לשכוח מהר.

לפוסט הזה יש 129 תגובות

  1. סוף סוף, אני שוב יכול בלב שלם לכתוב –
    פיניקס סאנס. ק-ב-ו-צ-ה.
    .
    על כך שכריס פול לא סתם חזר לעצמו, אלא עם דגש (משמעותי) על ניהול משחק, כבר כתבתי.
    עכשיו גם קראודר חוזר לעצמו, והשילוב שלו עם ברידג'ס (ממשיך לתת עונה מופלאה. יציבות שכזו לא ראינו ממנו לפני כן) נותן לסאנס עומק אדיר בעמדת הכנף.
    כאשר הן בהתקפה והן בהגנה עובדים כמו שעון,
    קשה לעצור את הסאנס. גם בלילה בו אנו מפסידים (כמו בכל משחק ללא אייטון) 17 – 4 בריבאונד ההתקפה.
    .
    דרך אגב, ברידג'ס?
    הוא קולע עד כה 44% מהשלשות שלו. קראודר, הוא פתח את 4 המשחקים הראשונים של העונה עם מעט מעל 20% מהשלוש. ברצף 7 הניצחונות המספר קפץ ל-43
    .
    בוקר טוב!!!
    .
    תודה, דור.

  2. בוקר טוב
    במינסוטה מברכים את מנחם על המעורב מאתמול על כרמלו אנטוני…משחקו הרע בקריירה לאחר פירגון של הדוק..
    התוכל בבקשה לרשום משהו על הלוחמים בכלל וסטפן קרי בפרט ?
    אני מתעב אותם…

    הכל בהומור כמובן , תודה על הסיקור המהיר ועל האתר הנפלא.
    הרבה בריאות ועוד שנים רבות של עשייה דוק,
    מחוף הכרמל .

      1. ברור
        היום לפנות בוקר פעלה הקללה.
        הפרופסור מוציא הצהרה והשד עושה בווו לה במבלה ביק בקבוק

  3. אחלה סיקור. אהבתי את התפילה לגבי דטרויט וקליבלנד.
    *
    בשלשות פלייאוף+עונה רגילה, סטף עבר את ריי אלן כמוביל כל הזמנים.
    כיף לראות את ג"ס. זו הגירסה הכי אתלטית ואולי הכי הגנתית שלהם בתקופת סטף.

  4. תודה רבה דור.
    .
    סעעמק אנחנו נראים נורא. זה בעצם חוזר לעונת הרוקי של טריי שהוא היחיד שמתפקד. האמת שאם אני יכול לחשוב על סיבה לזה זה שההוקס מנסים לשחק קצת יותר מתוחכם ולהוריד את התלות בטריי. בינתיים זה הולך חרא.
    .
    האמת שאנחנו גם נראים נפלא. סטף לא מפסיק להיות סטף ומי שסביבו משחק מצוין. ואיזו הגנה הם נותנים. שאפו לסטיב קר, שבפעם המי יודע כמה מראה כמה מאמן מעולה כמוהו מצליח להרים קבוצות.

    1. לא כל יום פילי….
      יאנג וההוקס והעונה הרגילה שלהם ממש משעממים אותי ואני לא מוצא מוטיבציה לצפות בהם, נורא קשה למצוא מוטיבציה כשאתה מיליונר שמשחק כדורסל

  5. סטף קלע השלשות הגדול ביותר בכל הזמנים (עונה ופלייאוף). הלילה עבר את ריי אלן וממשיך לרוץ קדימה. אשרינו שראינו את ההול אוף פיימר הזה בגדילה ובגדולה.

        1. ביכולת ניהול משחק וקבלת החלטות ויכולת מסירה מג'יק לא פחות טוב ואי אפשר להיות יותר טובים ממנו בדברים האלו!!!

      1. ברור שהוא אשם הוא מוציא מעט מדי מהסגל הזה, ״ והשיטה״ הדפוקה שרק טרי עם הכדור ביד והשאר סטטים (ברגע שהוא יוצא ברבע ה3 הקבוצה נדרסת) יש לציין שבמשחק האחרון הוא ניסה להוציא טיפה לטרי את הכדור מהיד , הוא מתעקש על הדביל האנטר במקום ומקפיא את ג’ונסון בפריזר. מאמן חלש וזה לא מהיום

      2. הסגל של גולדן סטייט לא חזק בהרבה מזה של אטלנטה, קרי טוב מיאנג אבל הסגל המשלים די דומה ואפילו עם ייתרון קטן לאטלנטה על הנייר, פשוט מאמן אחד שעושה עבודה מצויינת העונה ומוציא 120% ומאמן אחר חלש ביותר

        1. קשה להשוות בינינו לבין אטלנטה. קרי וטריי הן נקודות ההשקה היחידטת.
          בלי קשר – אני לא חושב שמקמילן יכל לגרום לקו האחורי של אטלנטה לשחק הגנה, גם אם הוא היה רוצה. וגם הקו הקדמי לא מלהיב מידי באספקט הזה, בטח לא מול יוקיץ'.

          1. אין שום דמיון בין קרי לטרי, לא בשיטת משחק לא בסגנון לא ביכולת.
            .
            אני לא מדבר על הבעיות בהגנה (זה טור שלם שלעצמו) ועל המאצאף הבעייתי מול יוקיץ אלא על ההתקפה הנוראית שמקמיילן מוביל.
            .
            כמעט ואתה לא רואה חיתוכים או תנועה ללא כדור, המשחק מבוסס על פיקאנדרול נוראי שבו יאנג רוב הזמן אם הכדור והשאר סטטים (קפלה הדביל שמתגלגל לטבעת) שמחכים על קו ה3. יאנג נתקע על קו החצי שהוא בלי כדור.
            .
            בפעמים שאתה רואה חסימה כפולה היא מאוד צפוייה שקאפלה מתגלגל לטבעת , הקלעים כמעט ולא עושים תנועה ובמקרה שהם עושים תנועה ונחסמים יאנג לא זז אחרי שמסר את הכדור ומשאיר התקפה קשה.
            .

            1. שוב. ההשוואה היא בסגנון משחק. לא ביכולת ההוצאה לפועל שלו.
              .
              ההתקפה של אטלנטה לא עבדה הלילה לפי השורה הסטטיסטית אבל אני לא חושב שזו הבעיה האמיתית שלהם.

            2. איו שום דמיון בסגנון משחק של קרי לטרי, וגם לא בפיזיות (קרי 1.91 מפוצץ שרירים וחזק בחלק העליון).
              .
              קרי אחד שעושה את מרב הנזק שלו בתנועה ללא כדור (למרות שגם הכדור הוא מדהים) , טרי משחק רק עם הכדור אפס תנועה ללא כדור , הדבר היחיד הדומה שגם טריי יאנג זורק שלושות ממרחקים אסורים (לא באותה כמות ולא באותה איכות).

            3. גונתן אתה צודק ההוקס סופט בייבי סופט. אתה יכול להרשות בקבוצה של גג 2 שחקנים רכים אז נניח שזה טריי וקולינס. השאר צריכים בולדוגים פיזים והם קליר פאת. האנטר גירסה גרועה של קראודר. על קאפלה כל שחקן עם יכולת סבירה להניח כדור בסל חוגג. בוגדן זבל ב2 צידי המגרש הוארטר רך זבל.
              הם צריכים כמו שמנחם אמר ערסים כמו מוריס והכלבת בברלי קצת.
              הכי מצחיק איך הם כל שנה מוצאים רכז מחליף פח רונדו דלון רייט דאן מייס וכל מיני אשפה תביאו איזה טרנס רוס רוביו משהו

            4. לא יאמן עם דלון רייט, האנטר נזרק לספסל ברבע הרביעי 1-5 ל2 נקודות ב3 רבעים ו4 עבירות , התקרה שלו זה קראודר (לא אומר שהוא שם), אני לא מבין למה ג’ונסון לא מקבל דקות.

            5. ברוך, התכוונתי לגארד קטן שקולע מרחוק וחודר. אבל אתה צודק לגמרי שיש הרבה דברים שקרי עושה ויאנג לא. לנוע בלי הכדור זה אחד מהם ואפילו בהגנה יש פער בין "לא עילוי" ל"לא ידוע אם זה קיים אצלו".

          1. שמעון תפסיק עם השטויות תפסת לכולם את המקום במכבסה בטח שאתה לא צופה במשחקים, צריך לתת קרדיט לקר שמגיע לו ועונה מגיע לו קרדיט ענק.

            1. ראיתי מספיק גולדן תאמין לי. ההתלהבות מהם זה ווישפול. דיחקו בינציים מול זבל וקבוצות בינוניות. הבולס היא קבוצה בינונית.
              שהלוח שלהם יתייצב מהקליר פאת הם יקבלו בראש

          2. גם מול זבל צריך לנצח תשאל את הלייקרס. בכל מקרה הם משחקים כדורסל נפלא הם לא קונטנדרית לדעתי אבל יש פה עבודה מדהימה של קר התקפית וגם הגנתית

            1. מסכים עד כה הם ציון 10 וכל הכבוד להם על זה אין לי משהו אחר למעט.

  6. סטף מראה סימנים לא רק של גדולה, אלא של הגדולים באמת
    אני לא מחבב את סגנון המשחק שלו, אבל הוא פשוט מדהים בשיפור שלו, וביכולת לתרום לקבוצה.

    1. לא יודע מילווקי היו ללא יאניס ומידלטון, וטייטום אגואיסט כרגיל ראש בקיר כמו קובי ברייאנט רק בלי אותה יכולת, זה נראה רע מאוד.

  7. מילה על גולדן סטייט –
    .
    ברמה מסוימת, אין לי ברירה אלא לכתוב גם עליהם –
    ק-ב-ו-צ-ה .
    .
    עוד משחק עובר, עוד משחק חולף, והמגמה רק נהיית ברורה יותר. הגנה אדירה (מס' 1 בליגה), התקפה נהדרת (מה שמדהים זה שברור שיש להם עוד המון מקום לשיפור), ועומק (הנתון שאותי הכי מפתיע).
    אי אפשר להתעלם מטביעת אצבעו של אחד מהמאמנים הטובים בליגה. יש שיטה, והיא עובדת היטב.
    אני בתחילת העונה האמנתי שהם שווים משהו באזור 4 – 6 במערב עם סיכוי לקונטנדריות בידה וקליי חוזר ומציג כדורסל כמו שהוא ידע בעבר. אבל העומק שלהם, ההגנה החזקה שלהם, אלו כרגע מסמנים שככל הנראה המעטתי בערכם.
    שאפו.

  8. הבעיה עם הלוחמים – הם בכושר שיא מוקדם מידי, וכמובן סגנון המשחק הזה שלא עובד בפליאוף שם ההגנות והחפירות תופסים את אור הזרקורים.

    אבל הנבואה ניתנה לשותים( עארק)

    1. סליחה פני אבל זה לא נכון סגנון ההתקפה של הלוחמים עובד בפלייאוף לראייה אליפות ודקה מריפיט גם ללא דוראנט (שהרייטינג ההתקפי שלהם מקום 3-4 בפלייאוף בהתאמה. אני בכוונה מתייחס לעונות לפני דוראנט, ברגע שדוראנט הגיע יכולת להריץ טיפשים משולשים מעוניינים או איזה צורה גיאומטרית אחרת ולקרוא לה שיטה היה יותר מדי כשרון

  9. הפיצוץ בלייקרס מתחיל , AD
    "We sucked," Davis said when asked about the third. "No defense. Can't score. That's not just this third quarter, it's every third quarter we've played this season. We come out slow, lackadaisical offensively and defensively. We got to get it together. Why? I can't tell you. But we got to do a better job."

    We got to decide who we want to be. A championship team? That's not us right now," Davis said. "We're not winning a championship the way we're playing. We got to be better, and we got to care more for our wins at home. Wins in general. That was embarrassing."
    .
    פעמיים בשבוע לחטוף 30 הפרש מפורטלנד ומינסוטה מתי ווגל יקלוט ויזרוק את ראס לספסל? מתי דיוויס יחזור לשחקן שהיה בפליאקנס ולא לגרסה החיוורת שהוא היום,
    החדשות הטובות שהפציעה של לברון פחות חמורה מהדיווחים והוא קרוב לחזרה למגרשים

    1. הם צריכים את הפצוע שלהם נו איך קוראים לו זה שהגיע ממיאמי ולא נבחר בדראפט בכלל.. הגמד הזה … אהה נכון קנדריק נאן כמו אויר לנשימה. הוא יעשה שם סדר (אני מקוה שגם זה לא יעזור).

    2. שום פיצוץ, הכל מוכן לחזרתו של המלך ול ווי אול וויטנס.
      לברון חוזר השבוע, לדעתי למשחק מול הסלטיקס אבל יכול להיות גם לפניי כן.
      הוא יבוא להראות לעולם…

  10. תודה דור אחלה סיקור.
    אני חושב שאפשר לערער טיפה על האמירה שכל הליגה שווה ואין משחקים בטוחים מראש.
    מסתמן כרגע ראש חץ של ארבע קבוצות חזקות שאמורות לנצח לפחות חצי מהליגה. הפסד שלהן לקבוצות הפחות חזקות יהיה בגדר הפתעה.
    הארבע הן ברוקלין, ג"ס, פיניקס והקליפרס. לארבע יש הגנה טובה ויציבה 3 מתוכן בין החמש הראשונות (פיניקס קצת משתרכת מאחור, כנראה בגלל ההיעדרות של אייטון).
    מה הנתון הכי מדהים בסיפור הזה? כל הארבע חסרות כוכב מרכזי! טוב, החמאתי קצת לאייטון אבל בפיניקס הוא בהחלט על תקן כוכב (שלישי בחשיבותו).
    .
    ראס הערב עם 20 נקודות בכמעט 64% מהשדה – ותבוסה מחפירה לקבוצה. ראס צריך להשתולל, הוא יוצר בוקה ומבולקה, מעלה את קצב המשחק, מטריף את החברים (לטוב ולרע) ובסופו של דבר זה משיג יותר נצחונות מאיבודים. ראס רגוע שקול ומדוייק – זה לא ראס.
    בלי קשר – איידי ממש מאכזב ברכות שלו. יכול להיות שהוא כבד ונגמר לו הכוח? לפני שנתיים הוא טרף את הרחבות. או שאולי הוא בדיכאון, גם זאת אפשרות, הלייקרס לא נראים קבוצה שמחה. שוק הכרמל חחחח (תאכלס שוק הכרמל דווקא כן שמח)

    1. הסאנס פתחו את העונה עם 3 משחקים ב-4 ימים. 2 תבוסות באותם משחקים משפיעות על כך שהם רק במקום ה-11 בליגה בדירוג הגנתי.
      מאז, הם עם ההגנה מס' 2 בליגה (אחרי גולדן).
      .
      כאשר אייטון יחזור, גם הרב' ההגנתי יחזור להיות סביר, ואז בכלל נוכל לראות את הקבוצה מפתחת מומנטום.

      1. + 1 תודה רק מחזק את טענתי (אני לא כל כך מוצלח בלמצוא סטטיסטיקות על פני תקופות קצובות)
        מפתחת מומנטום? 6 W רצופים לא טוב?

    2. מי כוכב שלישי בחשיבותו בסאנס, אייטון בסאנס שחקן משלים בוקר ופול ראשונים אחרי זה ברידגס ואז אייטון קראודר ג’ונסון…
      .
      לא יודע גם איך הכנסת את ברוקלין והקליפרס לתמונה, ברוקלין משחקים כדורסל רע אין שם עבודת מאמן, פשוט דוראנט בלתי עציר, היום בלי דוראנט והארדן הנמושה מחקה את הפער. קליפרס זה קבוצה שמוציאה הרבה יותר מהסגל שלה לא באמת ראש חץ או משהו שקרוב אני בספק אם יגיעו לפלייאוף ואם כן השג עצום בשבילם

        1. גיא אתה חושב שאייטון ששיחק יותררלוונטי להתקפה הנוכחית של הסאנס מברידגס? גם בהגנה אני לא בטוח.

      1. שתיהן בטופ-5 בהגנה, את ברוקלין קשה מאוד לנצח, זה לא רק דוראנט. כנ"ל הקליפרס, הם הפסידו בעיקר בהתחלה. הם שומרים ומאוד מאומנים וג'ורג'י בוי בעונה נהדרת. מי יותר חזקות מהן (מלבד השתיים שציינתי)?
        לגבי אייטון – בריג'ס לפניו? וקראודר איתו? תמשיך ככה ברוך ותמצא את עצמך מהר מאוד מסתובב במכבסה "סובי סובי ממטרה"

        1. ברוקלין ניצחו נמושות העונה.
          כאשר ברוקלין פגשו קבוצות נורמליות העונה הם חוסלו (מילווקי מיאמי שיקגו, גם מול פילי היה 15 הפרש עד שריברס התעקש להפסיד את המשחק), לא אומר שזה לא ישתנה בעתיד עדיין יש להם כשרון שגדול על רוב הליגה רק שנכון לעכשיו הם משחקים כדורסל לא טוב בשני צדי המגרש.

      1. עברה שנה וחצי איידי גידל תחת הוא כבד השנה לדעתי ולכן פחות פעיל. החבר'ה בליגה מזניחים קצת את הקונדישנינג שלהם, זאת תחושה לא מבוססת, אולי בעתיד יהיה לי כוח לבדוק.
        בשנתיים האחרונות: הארדן, אמביד, ציון, דיוויס, אפילו לברון. שווה בדיקה: קאוואי, גריפין (הוא לא כזה זקן, בקושי מגיע לטבעת), יאנג (נפצע מכלום), לוקה (שמנצ'ין) עדן האזר… (ובטח יש עוד)

    3. ברוקלין תלויה ביכולת של הארדן לחזור לעצמו (או שינוי בסטאטוס של קיירי). יש גבול כמה דוראנט מסוגל לעשות לבד במשך עונה שלמה ואחכ גם בפלייאוף.
      .
      לגבי הקליפרס, אני הימרתי/קיוויתי שבהמשך לעונה שעברה שאר השחקנים יעלו קצת את הרמה/יקחו על עצמם יותר יקבלו ביטחון ויתחברו עוד יותר כקבוצה מה שיכניס אותם לפלייאוף ואז אם קוואי חוזר הכל יכול להיות.
      עדיין זה הימור והרבה ווישפול, קשה לי להגיד שהם ב'4 הגדולות של הליגה'.
      .
      אולי הסגנון המבולגן מוציא מראס את המיטב אבל לא בטוח כמה זה מוביל לנצחונות בצורה קונסיסטנטית, ויותר מזה כמה הסגנון הזה יתאים בהמשך ל'מלך'. חמישיה שניה יכול לעבוד אבל בהצלחה עם זה..

      1. מסכים עם הכל.
        ד"א צריך להוסיף את מילווקי – בריאה – לגדולות. מעטות בליגה ינצחו אותה כשהיא בהרכב מלא, כל שכן בסדרת פלייאוף.

  11. הורגים אותי אנשים שטוענים שקר לא מאמן🤦‍♂️
    מהיום שהתחיל לאמן הקבוצות שלו מהנות לצפייה ו (לא פחות חשוב) מנצחות
    השנה הקבוצה שלו משחקת יפהפה. ברור לחלוטין שיש כאן עבודת אימון
    מי אתם חושבים שאתם בדיוק?

    1. יש בדיוק אחד שאומר את זה.
      הוא כרגע בודק איך להסתנן לנתנז לסיבוב בצנטריפוגה. המכבסה במקרה שלו תתפוצץ.

      1. אשך דוק רזי המניאק פתח עסק של צנטריפוגות מתחת לאף שלנו ומכניס אנשים לסיבובים הוא מנסה לגנוב לנו את שמעון הלקוח הקבוע, לא הבנתי עד היום למה הוא בא כל פעם למכבסה עם חול.

            1. קח תקרוסלה, או גלגל ענק טורבו

        1. החול זה מהים חמוד.
          אני אסובב את כולכם, המכבסה זה לא הארדקור כמו הצנטרי.
          אבל אתה איש עסקים ממולח ואני מניח שתמצא דרך להעיף את הצנטריפוגות ישר לסין ולהחזיר את המכבסות לשלטון.

          1. שכחת ברוך על הפציעה של קוואי…
            של קיירי ולאב …
            ה 0-27 של יוסטו…
            תסלח לי אבל בפלאוף זה לא עובד באותה ה יעילות

            1. אני לא התייחסתי לעונות על דוראנט בכוונה של היה להם אופנסיב רייטינג מספר 1 גם בפלייאוף קבוצה יותר מדי כשרונית ובכל שיטת משחק היה להם את ההתקפה הטובה בליגה
              .
              מה קשורה הפציעה של קיירי ולאב להתקפה של הלוחמים בפלייאוף? שניהם מגנים נוראים שלא היו משפעים לרעה על התקפת הלוחמים.

    2. שי הכל תלוי באיזה עונה אתה מסתכל על קר כמאמן, הוא בסוף מאמן שיודע לאמן שיטת משחק 1 בלבד וכאשר יש לו את השחקנים המתאימים זה נראה נפלא והקבוצה מוציאה 120% מעצמם כמו העונה, וכאשר חסר לו את קרי זה נראה איום ונורא, עונה שעברה לפחות וגם לפני שנתיים הוא לא מימש את מרב הפוטנציאל מהסגל, גם בתקופתו של דוראנט דרך אגב הוא ניצח בזכות עודף כשרון (דאונתני נתן לו נוקאאוט בסדרה ביניהם).

      1. ברוך תחשוב על 2015: קר מגיע לקבוצה נחמדה שהגיעה לפלייאוף ועפה בסיבוב הראשון או השני והפך אותה לאלופה עם אותו סגל
        עונה אחרי היה רחוק דקה מריפיט עם אותו סגל
        על העונות עם דוראנט אני לא מדבר כי זה היה לא כוחות בהגדרה ולא אהבתי את הקבוצה הזאת
        עונה אחרי גם קליי וגם קרי פצועים – סגל חלשלוש
        עונה אחרי קרי חוזר ומתחילה להיבנות קבוצה שעפה בפליי אין
        עונה נוכחית – קבוצה שמזכירה את 2015 כשקליי עדיין לא חזר

        אם יש משהו שמבאס אותי זה לקיחת קרדיט ממי שמגיע כמו כאן או מתן קרדיט למי שלא (כמו סימונס למשל)

      2. נוטה להסכים, כשהכל מסונכרן והשיטה עובדת זה נראה נפלא אבל אם משהוא קצת חורק הכל מתפרק. זה לאו דווקא רע, אולי זו הדרך הנכונה כשאין סופרסטארים שיכולים לקחת את המשחק על עצמם בבידודים.

  12. טוב ראיתי בשידור חוזר את ברוקלין נגד הפלקינס.ראשית המשחק היה צמוד בסוף התוצאה קצת משקרת..
    מסקנות:
    1. הזקן חוזר לעצמו זה אמנם קצת נגד האין הגנה של הפליקנס אבל הסטפ בק הקטלני חוזר האסיסטים החדירות. זה משחק שני השבוע שאני רואה אותו משחק טוב.
    2. משהו לא עובד טוב בברוקלין (ספציפית קוראים לו גריפין). הוא הפך לנגר בהתקפה הפליקנס השאירו אותו בכונה פנוי פעם אחרי פעם כשהלכו לדאבל דאבל על דוראנט/הארדן הבן אדם מקבל מבטים פנויים חופשי ומנגר חבלז. הוא מחפה
    על זה עם המון האסל בהגנה. שחקן שאני אוהב מבאס לראות אותו ככה. חוץ מזה בתחושה הכללית וחא ספציפית אלא מנקודת מבט רחבה יותר נאש לא מוציא מהקבוצה הזאת את המקסימום. אני לא יודע אם הוא מאמן טוב או רע אבל יש שם אין סוף פוטנציאל גם בלי קיירי.
    3. הפליקנס פחות גרועים ממה שהמאזן שלהם מלמד. הם לא אמורים להיות כל כך עלובים גם בלי ציון ואינגראם .. בעיה של מאמן צעיר שנראה נחמד מידי הוא עלול לאבד את ההזדמנות שקיבל. אני לא מכיר אותו. ואן גנדי השאיר שם עיי חורבות אבל יש שם פוטנציאל ושחקנים לא רעים בכלל.

    1. במקום שהפליקנס עומדים טאנקינג הוא הצעד הנכון. בחירת הדראפט שלהם מוגנת 14. חייבים לשמור עליה. השיקום של ציון יקח חודשים, אם יצליח. אני חושב שהם יחפשו עסקה על אינגרם ואולי אפילו על ציון, אם יגיעו למסקנה שאין להם יכולת לסתום לו את הפה. הם יוכלו לקבל תמורה טובה על שניהם ולנסות להתחיל מחדש.
      .
      הבעיה של הקבוצה הזו שהבעלים ירשה אותה לא ממש מתענינת בה וכל תשומת הלב שלה ושל העיר הולכת לקבוצת הפוטבול. לכן נתנו לגריפין מרחב פעולה גדול אבל הוא לא מצליח. לא פשוט להתמודד עם בעית אכילה כשל ציון ואין אף אחד שיאמר שהוא אמר שעדיף ג'ה על ציון.

      1. בין אינגרם לזאיון הייתי עושה טרייד על זאיון. מה הסיכוי שקבוצה כמו נ"א תצליח למצוא לזאיון עמדה/מוטיבציה/סגל מתאים מסביב? הרבה יותר נמוך מהסיכוי למצוא את עצמה נותנת מקס לאדי קרי. אינגרם כבר חתום על מקס, בסה"כ בן 24 ואני לא רואה שום דבר שימנע ממנו לקלוע 25 נק' למשחק ב-5 שנים הבאות. הוא גם מוסר יותר מ-4 אסיסטים למשחק מאז שהוא עבר לנ"א. שלא לדבר על זה שהוא 3 קלאסי ואפשר לבנות בחופשיות מסביבו, במקום הסיבוך שזאיון מייצר.

  13. מה שהכי מדהים היום זה שוושינגטון, בולטס לשעבר, נמצאת במקום הראשון במערב אחרי מעל לשביעית עונה, מי היה מאמין?
    ניבאו טנקינג והם עושים לכולנו/רובנו/מיעוטנו (מחק את המיותר) נא באוזן.

        1. חחח… זה תמיד מתגלה בדיעבד האיש הוא מומחהלמצג שוא כמה שנים הוא עבד על כולנו מזל שדוראנט קיבל שכל בזמן לברוח ממנו.

  14. דור, פשוט לא מובן כיצד אתה יכול להשתלט על לוח משחקים גדוש כזה, והכל לבד, ללא עזרה מאיש. כבר כמה שנים שיום ששי הוא אחד מימי השבוע הטובים בהיותר עם פריוויו מעולה ואז סקירה מצויינת.

  15. אינעל ישראל נחחתתי אתמול בלילה
    האמת החם לא נורא כלכך
    גנבנו את התוכניות של הצנטריפוגות ובנינו מכונת קומבו,אין יותר יציאות מהמכונה
    יש קייטרינג יש שירותים ניידים,אפילו שולחן החלפה לטיטולים
    דהשוט קח את הקלינגי איתך למגורי קבע
    אני נהנה מהתגובות יותר מהמשחקים
    דוקרז מהר להכניס את טימטום לשבוע
    מקווה לראות מחמאות לבולבוס במעורב הבא לחיסול ממוקד

  16. דור תודה רבה ומזל טוב!
    דוראנט וקרי מצחצחים חרבות לקראת המפגש ברביעי לפנות בוקר. דוראנט חמוש בעונה עם יעילות קיצונית ולצדו הארדן שחוזר להיות טופ טן בליגה, בעוד קרי מתגאה בפרצי קליעה ולצדו צוות מסייע מאומן ומסתבר שדי מוכשר.
    ללא פציעות, הקרב ביניהם יהיה התמה המרכזית של הנבא לשנה, כשהדו קרב כולל הרבה כישרון ולא פחות אגו.
    את דעתי אתם מכירים, קרי שחקן ענק בדורו אבל לא בר השוואה אמיתית לדוראנט. ההבדל ביניהם שדוראנט לא מושפע מהשמירה עליו, ומספק נקודות באופן ססטמי וקבוע, בעוד קרי מסוגל לערבים זוועתיים כשסוגרים אותו חזק, בעיקר בפלייאוף ובעיקר בשלבים האחרונים.
    בגלל זה בפיינלס יש לקרי ערבים של 3 מ-16 ו-4 מ-13 ובכלל עבר את ה-50% FG רק בפעמיים מ-25 משחקי פיינלס. דוראנט לשם השוואה, עבר את מחסום ה-50% מהשדה 11 מתוך 15 משחקי גמר…
    בכל מקרה מאחל לכולנו ששתי הקבוצות ירוצו חזק ובלי פציעות.

    1. ראש בראש:
      .
      גמר מערב 2016.
      קרי 28 נק' ב-56% אפקטיבי.
      דוראנט 30 נק' ב-46% אפקטיבי.
      .
      משחקים 6 + 7:
      קרי: 67 נק'.
      דוראנט: 56 נק'.
      .
      אני לא בא להביע דעה לכאן או לכאן,
      הערכתי לצמד ידועה.
      צריך רק לזכור שלסיטואציה יש המון משמעות.

      1. יש נתונים שאני זוכר בע"פ, וכמובן זה תלוי במה מחפשים וכו'.
        הסטטיסטיקה החשובה ביותר היא בפיינלס לדעתי וזה אמור להיות ברור. יש מדגם די טוב על שני השחקנים, כשחייבים להודות שהמערכת בלוחמים עבדה הרבה יותר בשביל קרי מאשר בשביל דוראנט.
        בגמרים דוראנט קולע מעל 30 נק' ב-67% ts אימתניים, קרי קולע מעל 26 נק' ב-58% ts טובים מאוד.
        אני לא מאלה שמקטינים את קרי כדי להגדיל את דוראנט אבל לדעתי מדובר בשחקנים ברמה שונה לטובת דוראנט.

        1. יש עוד דברים שמאפשרים השוואה בין שחקנים מאשר קליעה אפקטיבית. למייקל ג'ורדן יש טרו שוטינג של 55.9% בקריירה… דוראנט ברמה יותר גבוהה ממנו?

          1. זה תקופות שונות ולכן להשוואת אפקטיביות וTS מאותה תקופה לא נכון, לגבי דוראנט הוא כסקורר בהחלט טוב מגורדן אבולציה של משחק, דוראנט זה הסקורר הטוב בהיסטוריה

            1. כדור סל הוא משחק קבןצתי ולכן ליכולת האישית של שחקן יש פחות חשיבות מול היכולת שלו לגרום לקבוצתו לנצח. בעיני ביל ראסל עם 11 הזכיות שלו הוא גדול השחקנים עד שנות התשעים. אני גם מפריד בין הכדורסל עד שנות התשעים לזה שאחריו כי המשחק והחוקים השתנו יותר מידי וכמעט ואין אנשים שצפו במשחקים שקדמו לשנות ה 80. מנחם, שצפה בהרבה משחקים חיים בשנות השישים והשבעים הוא אדם נדיר.

          2. עוד מעט תגיע איתי לוולט צמברלין…
            מה הקשר ג'ורדן ששיחק בזמנים שלא הייתה קליעה לשלוש ולעידן של דוראנט וקרי??
            בניגוד לכל מה שיגידו מתנגדי דוראנט, אין השוואה יותר טובה ואובייקטיבית בין האיכויות של דוראנט ושל קרי.
            – שיחקו באותה קבוצה כששניהם בפריים
            – שיחקו מול אותן היריבות
            – אם כבר, כל המערכת רצתה בהצלחה של קרי יותר מאשר דוראנט
            ובתנאים האלו דוראנט שיחק הרבה יותר טוב, כמו שאתה מצפה מציט קוד של 2.10 מטר עם קליעה אבסלוטית.
            אגב ההשוואה של גמר 2016 בעיני לפחות היא מגוחכת ששם קרי משחק עם תומפסון וגרין בשיאם את הטיקי טקה, בעוד דוראנט מסתכל על ווסטברוק משחק טיקי קקה ושובר את הסל.

            1. זו חוכמת בדיאבד. לו שאלת אנשים ב 2016 רק אוהדי ג"ס וגם לא כולם היו טוענים שהסגל של ג"ס חזק מזה של אוקלהומה. החמישיה של אוקלהומה להזכירך כללה את ראסל, דוראנט, איבקה אדאמס ורוברטסון ואף אחד לא חשב שקלי תומפסון טוב מראסל ווסטברוק.

            2. כן, אבל גם ההשוואה שלך זו השוואה בין שני שחקנים שתמיד מילאו תפקידים שונים בקבוצה, לא רק מבחינת עמדה. וגדולה, שתמיד אפשר להתווכח עליה, נמדדת לפי הישגים שהם מעבר לשורה סטטיסטית אחת.
              בכל מקרה, כדורסל זה משחק קבוצתי ובגמר פוטנציאלי ביניהם יהיה יותר משקל להארדן ואולי קיירי לעומת צוות משלים עמוק ולא נוצץ של הווריירס מאשר ל"מי הכוכב האינדיווידואל הכי גדול". שניהם צריכים קבוצה טובה סביבם, אגב. לא משנה כמה דוראנט טוען שעוברים להירו-בול בפלייאוף.

    2. מה שמכריע לרוב גם משחקים בודדים אבל תמיד סדרות זו הקבוצה שמסביב לכוכב. לטעמי שלא מגובה בנתונים סטאטיסטיים קרי עושה את חבריו לקבוצה טובים יותר בצורה משמעותית יותר טוב מדוראנט. השנה , אני מקווה, תהיה לנו הזדמנות להיוכח במו עינינו.

      1. פה כבר אתה מביע דעה שאי אפשר להתווכח איתה, אני חושב אם כבר שדוראנט עושה את השחקנים לידו טובים ולראייה שהוא הפך את ווסטברוק ואנדרה רוברסון לקבוצה חזקה.
        אבל פה באמת כל אחד עושה הטייה לפי רגש ולכן אין על מה להתווכח. גם במספרים אין מה להתווכח, והם לטובת דוראנט.
        מחכה מאוד למפגשים ביניהם בליגה ואינשאללה גם בפיינלס. בניגוד למה שיכול להשתמע מהתגובות שלי, אני לא מעריץ את דוראנט באופן עיוור ואוכל להודות בטעות (שהוא לאו דווקא רשמור).

        1. קשה מאד להשוות בין 2 שחקנים כאלו. יש מודלים שמבוססים על סאטטיסטיקה אבל קשה לנטרל את ההשפעה של שאר חברי הקבוצה. זוית הסתכלות אחת אפשרית היא הביצועים של ג"ס בשנים שקלי ודוראנט שיחקו בא וההשואה של ביצועי הקבוצה במשחקים שרק אחד מה שיחק. למיטב זכרוני כאן הכף נטתה בבירור לטובת קרי.

        2. ממש לא מרגיש שדוראנט עושה מישהו סביבו ליותר טוב.
          לא חושב שזה מעיב עליו, זו לא העבודה או דרך המשחק שלו, אבל אם כבר עונת השיא של ווסטברוק באה אחרי שהוא עזב ועונות השיא של קרי היו לפניו ועכשיו אחריו…

  17. בקושי רואה העונה משחקים בגלל שאני בצהל
    אבל אם קליי חוזר כמו שצריך הווריורס יהיו בגמר הליגה בוודאות.
    אם זה יהיה מול ברוקלין אני כנראה אהרוג כמה סבתות כדיי לראות את הסדרה הזאת.

  18. לא התכוונתי להצית כבר עכשיו את ויכוחי דוראנט-קרי, ויש לנו עונה שלמה עוד לפנינו…
    בואו נסכים שכולנו רוצים שהם יתנו את המיטב ושנוכל להמשיך בהשוואות ובויכוחים, ושלא תבוא פציעה שתבאס את כולנו

    1. סבבה. עם זה אני יכול להסכים.
      בכל מקרה יש עוד הרבה עד הגמר וכדי שהם ייפגשו קרי ייצטרך לעבור (כרגיל) את לברון, ודוראנט ייצטרך לעבור את קיירי…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט