מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.הבעיות בהנהלת פורטלנד בלייזרס לא יכלו לעבור ללא ריאקציה והיא באה היום: נשיא הקבוצה וה-CEO כריס מגאון התפטר מתפקידיו

The team announced Dewayne Hankins, the chief commercial officer and executive vice president, will take over as president of business operations.

התודות למקגאון:

We are grateful for Chris’s contributions since joining the Trail Blazers nearly a decade ago,” said Jody Allen, chair of the Trail Blazers. “I appreciate his dedication to the organization and to our fans, and we wish him well in his next chapter.”

מקגאון הצטרף לקבוצה ב-2012 ומאז הטריילבלייזרס עשו 8 פלייאוף רצופים, כשהם מגיעים עד חצי הגמר ב-2018-19.

מציע שתקראו גם את זה:
NBA teams waiting for Damian Lillard to request a trade from the Portland Trail Blazers

אבל השבוע התגלו MISCONDUCT רציניים ביותר ב-WORKPLACE, והכל אשמת ניל אולשיי. אני בטוח שתוך כמה ימים נשמע על עבירות רציניות שנעשו בתוך הארגון, שמועות על כל נפוצות כבר כמה שבועות.

Portland Trail Blazers president of basketball operations Neil Olshey is under an independent investigation commissioned by the team into allegations of workplace misconduct, a source confirmed to ESPN on Saturday.

In a statement, the team acknowledged an investigation but did not name Olshey, saying the Trail Blazers were "recently notified of concerns around workplace environment by non-player personnel at the practice facility. In response, we immediately engaged O'Melveny & Myers, an outside firm with significant expertise in this area, to conduct a full, fair and independent review into these concerns and will take appropriate action based on its outcome."

2. ריץ' פול מאשים את הפילדלפיה סיקסרס בהחמרת מצבו הנפשי של בן סימונס

היחסים המורעלים בין הקבוצה והשחקן הפכו למורעליםמ יותר כשסוכנו של בן סימונס – ריץ' פול – האשים היום את הקבוצה בהרעת מצבו הנפשי הרעוע ע"י הקנסות הכספיים שהם מטילים עליו בגין סרובו לשחק.

הוא אמר לשמס צ'רניה מהאתלטיק שהסיקסרס 'TARGETING' אותו and exacerbating the player’s mental health issues by fining him( http://and exacerbating the player’s mental (health issues by fining him

. Paul also argued that the 76ers are trying to force Simmons to play regardless of what he tells a team-recommended mental health therapist.

ריץ' פול אמר:

I truly believe the fines, the targeting, the negative publicity shined on the issue — that’s very unnecessary and has furthered the mental health issues for Ben,” Paul said. “Either you help Ben, or come out and say he’s lying. Which one is it?”

הסיקסרס שלחו לסימונס את ה-SCHEDULE של המשחק בליל חמישי נגד טורונטו שסימונס רואה בטו סימן שהקבוצה תעקל את משכורתו אם הוא לא יופיע לשחק, כפי שקרה לפני כן.

פול יצא בהצהרה שהפילדלפיה סיקסרס שמים "כספים" לפני "בריאות נפשית", ו"הסיקסרס לא מתחשבים בעזרה הנפשית שסימונס זקוק לה כדי לשחק שוב. הם משתמשים בכספים כנשק נגד בריאות מנטלית".

דובר הקבוצה הגיב לפול:

A team official disputed Paul’s characterization of events, stating that it is “absolutely nottrue that the team is either forcing Simmons to return or accusing him of lying. The team believes it has been fully supportive of Simmons, but until they receive information from Simmons or his mental health professional that would preclude him from playing, they expect him to take part in team activities and work toward a return.

השורה התחתונה?

. It doesn’t help that the Sixers do believe Simmons is lying about his mental health status.

3. שאק מסביר מדוע הוא העדיף לעבוד כאנליס ב-TNT ולא ב-ESPN

זה שקיל: הוא העדיף את TNT על ESPN מסיבה פשוטה אחת: הם לא היו חייבים שהוא יבחר בהם. רק עם שדקיל זוהי סיבה מספקת לבחור דווקא בהם.

Shaquille O’Neal decided over a decade ago that he would join TNT as an analyst. He also had a major offer from ESPN at the time, but the Hall of Famer says there is one main reason he chose TNT — they didn’t need him.

שאק הופיע בתכנית appearance the “Marchand and Ourand” sports media podcast השבוע והוא נשאל כיצד בחר ב-2011 ב-TNT OVER ESPN. הוא ענה שדייויד לוי, שהיה אז נשיא TNT, בא לביתו וזה מה שקרה:

Mr. Levy came to my house and he said, ‘We don’t need you, but we would like to have you,'” Shaq recalled. “ESPN was saying we need you. So, I was thinking if I have a bad day at Turner, I’m gonna be OK. But if I have a bad day at ESPN, it can only get worse.”

זאת לא הייתה הסיבה היחידה. לעבוד עבור טרנר איפשר לו להיות קרוב לביתו באורלנדו, והסיבה הנוספת הייתה ארני ג'ונסון: "תמיד הייתה לי הערכה גדולה לארני ג'ונסון"

4. רודי גובר מגיב בצורה חביבה ל'קרב המכות' בינו לבין מיילס טרנר

5. דונובן מיצ'ל מאשים את השופטים ב'קרב' שהתפתח וכל ה-EJECTIONS

6. "PARITY" – שוויון גדול הרבה יותר בין קבוצות הליגה מאשר היה אי-פעם

העונה הזאת התחילה ב-CRAZY START. כמה קבוצות נראו כ-WORLD BEATERS, אבל לאט לאט דברים חוזרים למקומם, אם כי העונה כבר אין הפתעות. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה.

מיאמי הייתה הראשונה שנראתה כסופר טים. אבל מההתחלה הלא נורמלית שלה דברים החלו להתקרר. הם עתה בשלושה הפסדים רצופים עם רקורד של 5-7. דנקן רובינסון ממשיך להתחבט ולהתקשות והוא לוקח עמו את כל הקבוצה חזרה למציאות. המסע מערבה TOOK UTS TOLL. שרלוט הורנטס אף היא התחילה ככוכב בהיר חדש שנולד ומאז אתם יודעים מה קרה להם.

קבוצות כמו הניקס, הג'אז, והסיקסרס חוזרים BACK DOWN TO EARTH, וקבוצות שאנחנו מקבלים כמעולות מתחילות לחזור למקומם הנחשב כמעט ל'טבעי'. ארבעת האחרונות בעונה שעברה שייכות לקבוצה זו. מילווקי באקס ופוניקס סאנס התקשו בתחילת העונה אבל הן מטפסות בקביעות למקומם שרובנו משייכים להם, ואותו דבר הברוקלין נטס, טורונטו, ואפילו הקליבלנד קבליירס.

אבל אין בליגה אף קבוצה היום מלבד הווריורס הנחשבת מעל האחרות, וגם ה-1-10 של הווריורס נראה כאילו רקורד שלא מגיע להם.

Parity is as present as it ever has been in the NBA. It seems as though any team can win on any given night, and that’s an amazing thing to see. It makes the game of basketball more fun, and it makes being an NBA fan more fun.

מה שזה אומר לי הוא ששאר העונה עומד להיות אחד המעניינים אי פעם. הווריורס עם ה-1-10 שלהם, האם הם הפייבוריטים שלי לאליפות העונה? כלל וכלל לא. אני מרגיש כאילו ה-1-10 "לא מגיע להם". כמובן שמגיע כי הם השיגו אותו. אבל אני כותב 'לא מגיע' רק כדי להראות את ה-PARITY שישנו בליגה כשלפחות 10 קבוצות – אם תיקחנה אליפות – לא יגרמו להפתעה רבתי. המגרש פתוח לכולם.

7. סקוטי פיפין ממשיך להכות. הפעם בחאכים אולג'ואן ובצ'ארלס בארקלי

סקוטי פיפין: "ב-1999 כשהצטרפתי ליוסטון רוקטס חשבתי שאני מצטרף ל-SUPER TEAM עם חאכים ובארקלי. מהר מאד הסתבר לי שהצטרפתי ל-SUGAR TEAM: חאכים איבד את כל היכולות שהיומ לו, ולבארקלי כבר לא היה חשוב מכדורסל כשהוא חושב מה יעשה אחרי הפרישה".

8. נייקי LEBRON JAMES INNOVATION CENTER

אל תתעצלו, היכנסו ל-LEBRON JAMES INNOVATION CENTER ולא תאמינו למה שתראו ותקראו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 54 תגובות

    1. לא ש'ה פה מדע ולא מעניין לי את הצורה, סתם מעלה בלי כוונות נסתרות חיפוש ותו לא, תעשו עם זה מה שתרצו.
      https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/07/12/fact-check-lebron-james-comments-white-people-misconstrued/5401591002/
      ו-כן אני יודע שיש אתרים שאי אפשר לסמוך עליהם, ובכל זאת.
      הנה עוד אחד
      https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-lebron-james-white-people-idUSKBN23X287
      לכל אנשי הלה לה לה, נא בפנים שלכם, לברון מלאך…
      https://www.politifact.com/factchecks/2020/jul/09/viral-image/images-mischaracterize-lebron-james-views-white-pe/

      1. יש תגובות עם לינקים שמחכות לאישור אבל הצנזור לא פה.
        מי החברים הלבנים של לברון?
        אני מצמיד רק את הלינק מ USA TODAY אבל יש עוד כמה.
        אם מקודם בא לך להקיא, תרגיש חופשי.
        https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/07/12/fact-check-lebron-james-comments-white-people-misconstrued/5401591002/
        לברון יהיה נשיא בארה"ב כשישראל תחזיר את יפו, שייח מוניס, גמוסין, איסדוד, חיפה, ואל קודס לערבים.

          1. עזוב, זה לא חשוב, זה הלינק המרכזי. ללברון לא מתאים להתחבר עם לבנים, זה סבבה.
            יש לו את האנשייה שלו, ג'מעת איל לברונייה פיל מוסלסל פיל בית ג'אללה.

            1. מה פיקטיבי בת'וג? (אח של גילרי אם לא ידעת). ולא כתבת פה איך שנעים לך שאין השמצות באתר בימים האחרונים?

            2. אבל אז האינפקציה של היה צריך להכניס לי, אז קיבל בחזרה.
              יוחזר הגילרי לאלתר.

            1. יפ
              יש לי יש לי יש לי…
              מכיר?

            2. איפה יואש בן טולילה עם ה יש לי

            3. יואש בכיכר מלכי ישראל, ממתין לראש הממשלה – ביבי

          1. מעניין כמה לבנים הוא מחזיק בעסק.
            מנחש שיש לו כמה עשרות עם לא מאות, אלה שעוזרים להגדיל את המליארד, כל מיני אנשי השקעות מוולסטריט? בנקאים?
            מעניין.

    1. לנייק יש מחלקת שימור לקוחות. זה מהתקציב שלהם כנראה. לא צריך לקחת את הסיפור הזה ולעשות ממנו יותר מיזה – זו חברה שמנסה לשמור על אחד ממקורות ההכנסה שלה שמח, בדיוק כמו שאתה לוקח לקוחות לצהריים.

  1. יוזמה ממש יפה של נייק
    אולי כדאי להקים מרכזים נוספים לזכרם של שחקנים גדולים בליגה –
    בית הזונות על שם פול פירס
    המרכז לחקר הפטמה וריקוד העמוד על שם הארדן
    מרכז המאדר פאקר ע״ש דלונטה ווסט
    המרכז לרוחניות ואיזון נפשי ע״ש ראסל ווסטבורק
    מרכז הקוסמטיקה והגבות ע״ש אנתוני דייוויס
    המכון לכיבוש היצר המיני ע״ש איי סי גרין
    המכרז לאמצעי מניעה ע״ש מג’יק חיים של מומי
    המכון

  2. מאוד מסקרן ששאק העדיף את ההצעה שאומרת אנחנו ״רוצים אותך״ על ״צריכים אותך״. בד״כ תצפה לשמוע ש ״סגרתי שם כי הם רצו אותי יותר מכולם״ מה שמוביל אותי למסקנה ששאק פיתח פחד ממחויבות …

  3. הנשיא של TNT עולה לרגל לביתו של שאקיל כדי להגיד לו ״אנחנו לא צריכים אותך״?
    באמא שלי, זה ברמה של haggling בשוק. יענו הבנאדם מס׳ 1 בארגון הולך לבית של שאקיל כאילו שאקיל הוא הדון ונשיא TNT הוא איזה קברן שצריך טובה אישית מהסנדק אבל ״אנחנו לא צריכים אותך״. לא רק שאני לא אוכל את זה, אני אפילו לא מזמין את זה מהתפריט. אבל שאקיל לא רק שאכל, גם קנה את הפוזה של TNT כאילו הם בכזה לבל מעל ESPN שהוא יענו לא צריך לסחוב את ההפקה על הגב. כל זה בזמן שנשיא TNT יושב אצל שאקיל בסלון כמו נציג מכירות של הוט שמנסה למכור לשאקיל טריפל בגישה של ״אנחנו לא צריכים אותך כלקוח, האמת״. כל כך לא צריכים שמשלמים לנציג משכורת פלוס רכב פלוס בונוסים. לאור זה טוב מאוד שאת החוזים של שאקיל השחקן ניהלו הסוכנים שלו ולא הוא.

  4. מבין שסקוטי כבר בזבז כל דולר שהיה לו, אבל הוא קצת מגזים. בתור שחקן שסירב להכנס למשחק ברגע הכי חשוב רק כי לא נבחר להיות הקולע במהלך, פיפן הוא האחרון שיכול להעיד על אחר כמה איכפת לו מהמשחק.
    אהבתי את מה שגובר אמר, שמוריד את המסכה סביב השופוני של 'תחזיקו אותי או שאני נכנס בו'. בדרך כלל זה פשוט הצגת גבריות לקהל בבית.

    תודה רבה על מעורב מעולה

  5. תודה מנחם
    כל הליגה די נחמדים אחד לשני, סביר להניח שיש קצת פייק בדבר אבל הם בכל זאת בני אדם שלא ירצו לריב כל הזמן. מכות זה לא משהו שכיף לראות (אלא אם רון ארטסט מעורב בדבר), ואין להם באמת שנאה אמיתית אלא אמוציות רגילות של משחק (גם אם בעונה הרגילה והוא כשלעצמו לא ממש משנה משהו)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט