הקליפרס מנצחים בתום מותחן, הפייסרס והראפטורס גברו על יוטה ופילי / תומר שנאן

פילדלפיה סבנטי-סיקסרס (5-8) – טורונטו ראפטורס (6-7) 115:109

המשחק נפתח טוב עבור פילדלפיה, שנהנתה מערב נהדר של טייריס מקסי (אבל הרבה פחות טוב מבחינת שאר השחקנים) וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 57:52. אולם, במחצית השנייה הראפטורס התעוררו, השלשות החלו להיכנס (את הערב הראפטורס סיימו עם 42.4% מהשלוש, פילי לעומת זאת עם 32.4% בלבד), והקבוצה הצפונית ביותר ב-NBA לקחה את היתרון. לאחר רבע שלישי שנגמר בתוצאה 81:78 עבור האורחים, טורונטו החלה לברוח בתחילת הרבע האחרון. הסיקסרס לא אמרו נואש, וכל נסיון בריחה של הראפטורס נענה בקאמבק של המארחת כאשר 2.5 דק' לסיום התוצאה עמדה על תיקו 107 ודקה ו-44 שניות לסיום דראמונד אפילו העלה את פילדלפיה ליתרון 2. אלא שאז טרנט ג'וניור ופרד ואנוליט צלפו שתי שלשות ללא מענה מצד הסיקסרס, והחטאות של דראמונד, האריס ומקסי הכריעו את המשחק לטובת הראפטורס.

פרד ואנוליט סיים עם 32 נק', 7 אס' ו-6 ריב' אצל הראפטורס.

טייריס מקסי בלט אצל המארחת עם 33 נק', 5 אס', 4 ריב' ו-2 חס'.

יוטה ג'אז (4-8) – אינדיאנה פייסרס (8-5) 111:100

לקראת סוף הרבע השני אינדיאנה החלה לברוח ליוטה, ולא הסתכלה לאחור.

דווקא יוטה הייתה זו שפתחה טוב יותר את המשחק, כאשר מיטשל פתח טוב עם 11 נק' ו-3 אס' בשמונה הדקות הראשונות של ההתמודדות. לאחר מכן הפייסרס החלו להיצמד ליוטה יותר ויותר, וכמעט כל הרבע השני התאפיין בשינויים תכופים בזהות המובילה. דקה וחצי לסיום המחצית הפייסרס נהנו משלושה סלים ללא תגובה של הג'אז, ולאחר 24 דק' של כדורסל התוצאה הייתה 60:51 לטובת האורחת. מאותו הרגע אינדיאנה לא שמטה את ההובלה ולו לרגע אחד, יוטה ניסתה לכרסם ביתרון אך ללא הועיל, והמשחק נגמר ללא ריצות ששינו את התוצאה באופן מהותי עבור שני הצדדים.

אצל אינדיאנה מלקולם ברוגדון סיים עם 30 נק', 4 אס' ו-9 ריב'.

26 נק', 4 אס', 5 ריב' ו-3 חט' של מיטשל ו-19 נק' ו-11 ריב' של גובר לא הספיקו עבור הג'אז.

לוס אנג'לס קליפרס (4-7) – מיאמי היט (5-7) 109:112

המשחק הטוב ביותר הערב הבטיח הרבה וגם קיים.

ההיט פתחו עם ריצת 9:2, שהפכה בהמשך ל-18:8 כאשר כעבור פחות משמונה דקות אדביו כבר היה עם 19 נק' והתוצאה עמדה על 26:16 לטובת האורחת. הקליפרס קצת נתקעו ושתי שלשות של מקס שטרוס יחד עם קליעות של הירו ומרטין קבעו 40:23 חצי דקה לסיום הרבע. קליעה של קנארד על הבאזר קבעה 40:25 בסיום הרבע, וזה היה נראה שהקבר שהקליפרס חפרו לעצמם גדול מכדי שיוכלו לצאת ממנו.

הרבע השני לעומת זאת היה סיפור אחר לגמרי. הקליפרס החלו לנגוס לאט לאט ביתרון של מיאמי, וגם לאחר שההיט הצליחו להחזיר את היתרון ל-15 הקבוצה מ-L.A לא אמרה נואש וצמצמה את הפער ל-6 כשנותרו ארבע דקות לסיום המחצית הודות לשלשה של קנארד. 39 שנ' לסיום הרבע כבר הושג השוויון הודות לסל של זובאץ, ורק סטפ בק של הירו ל-2 קבע יתרון דחוק של 58:56 להיט לאחר 24 דק'.

דקה ורבע אל תוך הרבע השלישי והמהפך כבר הושלם, ג'קסון קלע פלאוטר ואז שלשה ללא תגובה של ההיט והקליפרס סוף סוף לקחו את היתרון. מאותו הרגע ועד ארבע דקות לסיום הרבע הקבוצות נשפו אחת בעורף השנייה כאשר אף קבוצה לא מצליחה להשיג יתרון של יותר משני פוזשנים על השנייה. לקראת סיום הרבע המארחת יצאה למיני ריצה, עלתה ליתרון 9, וקליעת עונשין בודדת משתי זריקות של הירו בסיום הרבע קבעה 86:78 לקליפרס רגע לפני העלייה לרבע האחרון.

לוס אנג'לס עוד הצליחה להעלות את היתרון ל-11 הודות לשלשה של בלדסו תשע וחצי דקות לסיום המשחק, אלא שאז מיאמי התעוררה ועם שתי שלשות ללא תגובה מהעבר השני צמצמה ל-93:88. המשחק התקדם, שתי הקבוצות נשארו צמודות ושלשה של לאורי 5 דק' לסיום קבעה 99:96 בלבד לקליפרס. לאורי המשיך לקחת את המשחק על עצמו בצד של ההיט, ג'ורג' להט מנגד ו-40 שניות לסיום התוצאה הייתה 108:107 בלבד לקליפרס. הכדור אצל ג'קסון, הוא מאבד אותו, ההיט יוצאים קדימה ורובינסון מחטיא שלשה שיכלה להעלות את ההיט ליתרון 15 שניות לסיום. ג'קסון נשלח אל הקו, קולע 2 מ-2, ו-2 נקודות של לאורי היו מעט מדי ומאוחר מדי לפני שג'קסון חתם את המשחק עם עוד שתי קליעות מוצלחות מהעונשין.

הקליפרס נהנו מ-27 נק', 5 אס'ף 4 ריב' ו-3 חט' של ג'ורג', 22 נק' של רג'י ג'קסון, 21 נק', 3 אס', 3 ריב' ו-3 חס' של בלאדסו ו-18 נק' ו-11 ריב' של זובאץ.

אצל ההיט 30 נק' ו-11 ריב' של באם אדביו, 25 נק', 5 אס' ו-3 ריב' של לאורי ו-23 נק', 3 אס' ו-7 ריב' של טיילר הירו לא הספיקו.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. האשך נכנס לחור שאגה הגננת!!! של מכונת הכביסה צהל ברוך, תפעיל סיבוב אחד צעק ליואל שבנתיים עשה ניסויים בחיתולים בצידו המרוחק של חדר הכביסה.
    .
    העונה המכבסה בתפוסה מלאה ופתחנו סניף נוסף לעיר ירושלים אחרי שחברי הטוב שמעון מגיע כל יום לביקור מבוקר עד ערב , רק אחד חמק העונה מחדר הכביסה וזהו האשך שהציג יכולת של דוראנט על סטרואידים עם 110% אפקטיבי, רק הצונסי של פורטלנד החזיר אותו אלינו.
    .
    ברוך שהתגעגע לחברו (אנחנו נפגשים פעמים בשבוע במכוני בריאות לחזק את האגן כאשר דה שוט או אדי וויס משקיפים אלינו מהצד), שמח שהאשך חברו חזר לבקרו בעסק ופתח מרכך חדש לכבודו.

    1. ברוך. תמהני אם אתה יכול לערוך רשימה של 180-250 שחקנים לגיטימיים בליגה (הימור שלי אתה לא מגיע ל150 בלי ששחקנים שאתה לא חושב שהם לגיטימיים נכנסים לרשימה) יללה בוא נראה מה אתה שווה.

      1. אבל אני אעבור איתך על הקליפרס לקליפרס יש סגל של 7 שחקנים שמתאים לליגה שרובו פצוע, מתוכן חסר להם 3 שחקני חמישייה, ואת הכוכב הראשי שלהם.
        .
        קוואי לאונרד, פול גורג, מרקוס מוריס, סרג’יו איבקה רגי ג’קסון, טרנס מן ולוק קנארד. עכשיו אם אתה מתייחס לעמדות.
        עמדת הסנטר חלשה באופן היסטורי ולכן צריך שם גם גופות אז גם זובאץ נכנס כסנטר מחליף במקרה שצריך מסה מבחינת יכולת הטופ של אירופה היה עושה עבודה דומה או טובה משלו.

        1. כן היה צפוי שפשוט תזרוק כותרות מפוצצות לאוויר ואז תתעצל לגבות את זה בטיפת עבודה קשה. עזוב לא חשוב אתה צודק.

            1. אף אחד לא זעק כותרת מפוצצת, בקצרה אמרתי שלקליפרס הנוכחית יש סגל בין החלשים בליגה ובשליש התחתון של הטבלה והיא מוציאה הרבה יותר ממה ששווה.

              התותח ״ לפי רוח הדברים שלך יש בערך 50 שחקנים לגיטימיים בליגה פחות או יותר ואם אני לארג' אז 70. בקרוב אני מניח שדאנקן רובינסון יכונה כזבל טאקר כגופה באם הוא סנטר חלש ואז גם ספולסטרה הוא מאמן אדיר. מדהים כמה רחוק אתה מוכן ללכת רק כדי להתאים את המציאות לאג'נדה שלך (ושלא תבין לא נכון טיי לו מאמן טוב אפילו טוב מאוד והוא סתם הרבה מאוד פיות. מכאן ועד לכנות את הסגל של הקליפרס כחלש הדרך מאוד ארוכה)”

              .

              תודה חגי, יש בערך 180-250 שחקנים לגיטמים בליגה, כל השאר לא באמת לרמה.
              .
              דאנקן רובינסון אחלה שחקן בתקופה רעה, קבלת ההחלטות שלו היום לא טובה, טאקר אחלה שחקן ספסל, באם סנטר טוב לא שווה מקס (כמו שרואים בפלייאוף).
              .
              הסגל הנוכחי של הקליפרס חלש מאוד.
              אני אשאל אותך שאלה איפה הייתה ממקם את הסגל הנוכחי של הקליפרס (בטח שאתה מתחשב במצבת הפצועים) , אצלי הם ממוקמים בשליש התחתון של הליגה כשאחריהם נמצאים רק זבל כמו יוסטון ניו אורלינס ודטרויט ספרס ואורלנדו

              .: קצת לא מסתדר לוגית המשפט של יש בערך 180-250 שחקנים לגימיטימיים בליגה אבל נעזוב את זה.
              .
              הקליפרס בשליש האחרון של הליגה? לזובץ' אין מקום בליגה? בלדסו זה ההוא ששיחק עם החמור היווני לא? כנראה שזה היה במילווקי הוא היה שחקן מצוין אם זה ככה… איפה אני מדרג אותם? בערך ברמה של מיאמי בוסטון אינדי דאלס… (ללא קוואי כמובן).
              .
              לא ראיתי את התגובה האחרונה עד עכשיו האמת, אני אתייחס אליה בלדסו גם בתקופתו עם יאניס לא היה לו מקום כשחקן חמישייה ועכשיו הוא אפילו גרוע יותר ממה שהיה, הסגל שלהם נכון לעכשיו עם הפציעות רחוק מזה של מיאמי בוסטון דאלאס וגם אינדי כשרונית ועמוקה יותר.

  2. תודה תומר. כמה החוזה של רובינסון בהיט קיבל כאן? יש לי הרגשה שלא ממש קרוב לתפוקה ודווקא הירו הולך להצדיק כל סנט שיקבל. PG13 נראה פשוט מדהים העונה

  3. סיקור נהדר אך תיקון קל: 81-78 זו תוצאה של פיגור בתוך כתבה בעברית ולא של יתרון. תוצאת היתרון המקבילה היא 78-81 כשנקודות של הקבוצה המובילה היא מימין.
    יש לכתוב את טווחי המספרים הפוך מאשר באנגלית כדי שיהיו בצורה המתאימה לכיוון הכתיבה בעברית.

  4. תודה תומר אחלה סיקור מעביר תמונה טובה למי שלא ראה,
    אני עם הקליפס – ניצחון 6 רצוף! מדהים, ולחשוב שאיבקה וקאוואי לא משחקים. גו'רג'י בוי בטופ 3 כרגע ל-MTV עם סטף ומיסטר צ'יט

            1. לא התעמקתי בקליפרס. רק יצא לי לראות אותו על הפרקט…

  5. מזכיר עוד אירוע קטן במשחק של יוטה-אינדי: לקראת סוף הרבע האחרון, טרנר חוסם את גובר בצורה נקייה, גובר נופל, ובנפילתו מתעצבן ומפיל בכוונה גם את טרנר. טרנר כועס, שניהם קמים, וטרנר נותן לו התנגשות קלה (ממש לא דומה למה שעשה מוריס ליוקיץ'), גובר תופס את טרנר, אינגלס ומיטשל מתערבים גם (אינגלס מנסה לחבוט שם בטרנר, מיטשל עושה באטלר עם מלא דיבורים ואבו עלי). ארבעתם מורחקים, צריך לראות מה יקבלו מעבר להרחקה.
    מגיע נובמבר, ובאינדי מתחילים ללכת מכות. אולי האירוע הזה יעיר את הקבוצה שנראית בתרדמת מאז שנפתחה העונה, ולא מצליחים להתרומם (גם הפציעות כפי שדור ציין בטורו המצוין, אבל לא רק).
    בכל מקרה, תודה על הסיקור.

  6. תודה רבה תומר, כיף לראות אותך בחזרה איתנו, סיקור מצוין!
    אינדיאנה לדעתי היא הרבה יותר טובה מהמאזן שלה, והפוטנציאל שלה אדיר.
    היה להם לו״ז מאוד קשה והרבה הפסדים צמודים.
    אני חושב שהם לא יאבקו על הפלייאין אלא יהיו מקום 6 במזרח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט