הווריורס נגד הבולס במרכז יום שישי הגדול והפעם בגרסת היומהולדת! / דור בלוך

הווריורס נגד הבולס במרכז יום שישי הגדול והפעם בגרסת היומהולדת! / דור בלוך

אז היום אני חוגג 36 חורפים, ואיזה דרך טובה יותר יש לחגוג אותם מאשר יחד איתכם בערב משחקים נפלא ביום שישי הגדול? אז בואו ניגש לאקשן!

2:00 שארלוט הורנטס (7-6) – ניו יורק ניקס (5-7):

האם המשבר של שארלוט נגמר?

אחרי פתיחת עונה טובה ההורנטס קרסו ל-5 הפסדים רצופים כולל תבוסה משפילה למדי ב-30 הפרש לסקרמנטו. אבל סימני ההתאוששות ניכרו עוד לפני הנצחון על ממפיס, במשחק מול הלייקרס ההורנטס שיחקו טוב יותר והפסידו רק בגלל החלטות לא טובות לקראת סיום המשחק. מול הגריזליס קלי אוברה התפוצץ עם 37 נקודות ב-7 מ-9 מחוץ לקשת ב-31 דקות. האם זה משהו שאפשר לצפות לו מדי ערב? כמובן שלא. אבל להורנטס יש 5 שחקנים שיכולים לעשות נקודות בכל רגע נתון וזה הרבה, וזה אולי הפרמטר הכי חשוב להצלחה בליגה הזאת. יש להם בעיה רצינית בעמדת הסנטר ולכן הם כנראה לא הקבוצה שראינו בתחילת העונה שנראתה כאילו היא יכולה לעשות טופ 4 במזרח, אבל היא גם לא קבוצה של להפסיד ב-30 הפרש לסקרמנטו.

האם שמתם לב לדריק רוז?

בשקט בשקט דריק רוז נותן את העונה היעילה ביותר שלו מזה שנים. הוא ממשיך לרדת בדקות המשחק – 23 כאלה יש לו העונה, הוא קולע 13 בערב אבל עושה את זה עם 49% מחוץ לקשת, עונת הקליעה היעילה ביותר בקריירה שלו. עם נתון ה-PER הטוב ביותר בקבוצה רוז עולה מהספסל הדל עד מאוד בכישרון התקפי של הניקס והוא חשוב באופן מפתיע עבורם. שלא יגמר לעולם.

הימור: ההורנטס ב-5

2:30 בוסטון סלטיקס (6-5) – מילווקי באקס (6-6):

עד כמה גרועים הסלטיקס?

לא כאלה גרועים. מי שמקשיב לעיתונאים מאיזור בוסטון רבתי כמו ביל סימונס או ג'קי מקמילן היה יכול לחשוב שהסלטיקס נמצאים באזורים של דטרויט ויוסטון. אבל מבלי ששמנו לב הסלטיקס חוזרים ממסע חוץ עם 1-2 מנצחים גם את הרפטורס ונמצאים על סף מאזן של 50-50 ובהחלט על סף הפלייאין. מישהו בתכנית של סימונס אמר משהו מעניין – מאז שרייגן ישב בבית הלבן הסלטיקס זכו בתואר 1. 1! כמו הרפטורס, הבאקס, הקאבלירס, המאבס.

רוצה לאמר שהמחשבה על הסלטיקס נובעת מציפיות בעליל לא ריאליות מהפרנצ'ייז הזה שכאילו בדרך קסם אמור להיות הרבה יותר טוב מאיכות הסגל שלו. לסלטיקס יש שני שחקנים ששווים 55 נקודות בממוצע, אל הורפורד נותן עונה טובה ומרקוס סמארט הוא שחקן טוב שצריך להמשיך הלאה, אבל אין להם דיי עומק, קליעה או הגנה מסביב ל-2 הכוכבים שלהם, שעדיין לא ממש ברור האם הם שני כוכבים, כוכב וחצי או כוכב במצטבר.

האם הבאקס לקחו את אחת מגניבות העונה?

מה תגידו על גרייסון אלן?

הוא הראה ניצוצות בעונה שעברה, אבל הוא ניצל את הפציעות המרובות שתקפו את הבאקס בתחילת העונה כדי להעלות את מספר הדקות שלו ל-29, מספר שיא בקריירה, להמשיך לקלוע סביב ה-40% מחוץ לקשת ל-15.5 נקודות ו-4 ריבאונדים כשהוא הולך ומשתפר ככל שהעונה מתקדמת. אחלה גניבה.

הימור: הבאקס ב-12

2:30 קליבלנד קאבלירס (5-7) – דטרויט פיסטונס (8-2):

ביקרסטאף הוא לא האיש הנכון לקחת את הקאבס קדימה:

הקאבס סוף סוף בנו קבוצה עם כישרון סגולי כדי לקחת אותה קדימה, אבל בשביל שזה יקרה צריך לקבל החלטות קשות ונכונות ואני לא חושב שהאיש על הקווים הוא האיש לעשות את זה. הוא לא עושה כלום כדי להגן על מובלי כשתוקפים אותו בפיק אנד רול אגרסיבי, הוא נותן דקות לא סבירות לדין וייד שהוא, ובכן, לא שחקן כדורסל כל כך טוב, והוא ניצל מבעיית גרלנד-סקסטון בעיקר כי סקסטון פצוע.

מבחינת קליבלנד זה הזמן להאיץ את התהליך, כדי שמובלי יאמין בו והם לא יגיעו למצב של ניו אורלינס.

בשקט בשקט הקוביד מחסל את העונה:

אנצל את האינצ'ים שיש לי כדי לדבר על דטרויט, עליה אני לא רוצה לדבר בוודאי לא ביום שמח כזה, כדי לדבר על הקוביד. למי שפספס בגלל שבארה"ב גר ריכוז האנשים המטורללים הגדול בתבל הם מתקשים מאוד להתמודד עם הקורונה בצורה קוהרנטית ולכן הגלים שם הם דרמטיים. החיסונים גורמים לכך שאנחנו לא חוזים בדרמות ובשאלות האם השחקנים בכלל ייתאוששו, ובדרך זה פשוט 14 יום וחזרה, לרוב ברמת כושר טובה, אבל עדיין לאב, האריס ומידלטון, נכנסו רק לאחרונה לפרוטוקול ולא יכלו לשחק ואם זה יימשך לתוך הפלייאוף זה יכול לסכן מאוד את תחושת הספורטיביות של העונה.

הימור: קליבלנד ב-14

3:00 יוסטון רוקטס (10-1) – פורטלנד טרייל בלייזרס (7-5):

מה פורטלנד צריכה לעשות עם לילארד?

צר לי חברים מאוראגון אבל זה נגמר. לילארד היה הפנים של הפרנצייז הוא נתן לה הכל כשהפרונט אופיס לא בהכרח עשה את ההחלטות הטובות ביותר עבורו, ועכשיו אין מנוס מלהיפרד, ואם אפשר לא בתמורה לחבילת בחירות דראפט ענקית כמקובל היום בליגה אלא תמורת כשרונות צעירים שאפשר לפתח ולבנות עתיד טוב יותר, או במקרה הכי טוב – גם וגם.

מישהו אמר ניו יורק ניקס?

הימור: פורטלנד ב-14

3:00 ממפיס גריזליס (5-6) – פיניקס סאנס (3-7):

האם ממפיס הם בעצם בעצם תקועים?

הרבה פוקוס ניתן לתחושות הטובות סביב ממפיס – ההתפוצצות של מוראנט וההגעה לפליי-אין עם תקופת ריבילד קצרה ביותר, אבל כשאתה מסתכל על הסגל שלהם מה בעצם האפשרויות שלהם? למעט ג'ה ו-JJJ אם ישאר בריא מה יש להם שם שאפשר לבנות סביבו קבוצת פלייאוף טובה שיכולה לפחות לאתגר את הקבוצות החזקות? אני לא ממש רואה את זה. זאיר וויליאמס כרגע לא נראה כמו משהו, ומלבד השניים שציינתי אין להם ממש נכסים ומהצד השני הם לא מפסידים מספיק כדי לקבל בחירת דראפט טובה מספיק.

בעיה.

איך זה שוב קורה לכריס פול?

בדיוק כשהקריירה שלה מגיעה לשלב הפיל גוד האולטימטיבי שלה, כריס פול צריך שוב, כמו בלוס אנג'לס, להתמודד עם התבטאויות ומעשים בעייתיים של הבעלים של הקבוצה שלו, שמסתבר שקמצנות כרונית אינה הבעיה הכי קשה שלו. איך זה קורה? ובכן אולי בגלל שרוב מוחלט של הבעלים בליגה הם בומרים לבנים, שלמעט מנחם, כמעט כל העונים לקטגוריה הזאת הם חארות גזענים ומיזוגנים? יכול להיות.

הימור: פיניקס ב-8

3:00 ניו אורלינס פליקנס (11-1) – ברוקלין נטס (4-8):

ברוקלין הם הטים טו ביט במזרח:

אז הארדן ללא ספק סובל משינוי השיפוט ומחוסר כושר בתחילת העונה, שתי תופעות שהעצימו זו את זו. אבל עם 6 נצחונות ב-7 משחקים מול יריבות מהמזרח, מראים שזה לא ממש משנה מול כמעט כל הקבוצות בליגה כי כשדוראנט עושה 30 לערב ב-34 דקות ב… תנו לי לבדוק את זה רגע… 459% מהשדה, זה קרוב לבלתי אפשרי לגעת בהם. ג'ו האריס פתח את העונה פושר ואני צופה שישתפר. פטי מילס ואולדרידג' הם תוספות לא פחות ממבריקות, ומפצים על הירידה הדרמטית ביכולת של בלייק גריפין ופול מלסאפ שכרגע הם כמעט לא פקטור. עד כמה דוראנט גדול? גם בלי קיירי ועם חצי הארדן (כפי שהיה בפלייאוף בשנה שעברה) הוא עדיין יכול לקחת קבוצה להיות קבוצת סף לאליפות.

מדהים.

הימור: ברוקלין ב-20

3:00 אוקלהומה ת'אנדר (6-4) – סקרמנטו קינגס (7-5):

מה אנחנו מבינים מ-3 הנצחונו הרצופים של הת'אנדר?

קודם כל צריך להגיד שלא הרבה – הנצחונות הושגו מול הלייקרס נטולי לברון, וספרס ופליקנס חלשים ביותר.

אבל עדיין אפשר ללמוד שהת'אנדר צברו לא מעט כישרון הגנתי, שדורט וגילדג'ס אלכסנדר יכולים להפתח לכשרונות התקפיים שיהפכו אותם לשחקנים מובילים בליגה, ושג'וש גידי הגיע לסיטואציה המתאימה עבורו – הוא עדיין לא שם, אין ספק לגבי זה אבל הת'אנדר ימשיכו לתת לו 30 דקות ו-10-15 זריקות מהשדה לערב מה שיכול לאפשר לו להתפתח לשחק שקיוו שהוא יהיה.

האם יש מחילה להאריסון בארנס על השיט שואו שלו שאפשר לקליבלנד לנצח את גולדן סטייט של ה-73 נצחונות אחרי פיגור 1-3 לאור היכולת שלו בסקרמנטו העונה?

לא.


הימור: אוקלהומה ב-8

3:30 סן אנטוניו ספרס (7-4) – דאלאס מאבריקס (4-7):

איפה פולטל ממוקם ברשימת הסנטרים בליגה?

באחת מקבוצות הפייסבוק שאני נמצא בהן מישהו נסחף וכתב שפולטל הוא אחד מ-5 הסנטרים הטובים בליגה כרגע.

ובכן, הוא לא.

אז להלן דירוג עדכני:

  1. יוקיץ
  2. אמביד
  3. טאונס
  4. אדביו
  5. ולנצ'יונס
  6. מובלי
  7. גובר
  8. מונטרז/אלן
  9. טרנר
  10. ווד/הולמס

עם 14 נקודות לערב ו-10 ריבאונדים ויעילות מרשימה הסנטר נותן את עונתו הטובה בקריירה, אבל בואו לא ניסחף הוא לא סנטר מוביל בליגה הזאת.

האם לוקה עדיין מועמד ריאלי ל-MVP?

התשובה העצובה היא כנראה שלא. לוקה הגיע בפגרה לא בכושר שיא בלשון המעטה, הקבוצה שמסביבו לא טובה מספיק ועם 24.5 נקודות לערב באחוזים לא מדהימים (43% מהשדה, 29% משלוש), 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים כשהוא מוביל לבד לגמרי את דאלאס למאזן חיובי, הוא נותן עונה יפה, אבל איפשהו באזורי החמישיה השניה של העונה, בוודאי לא מתקרב למירוץ ה-MVP.

הימור: דאלאס ב-5

4:00 דנבר נאגטס (4-7) – אטלנטה הוקס (8-4):

האם הביף עם מיאמי ישפיע על העונה של יוקיץ'?

לאחר שני הפסדים לממפיס, נראה שהנאגטס החליטו שכך אי אפשר להמשיך ויצאו לרצף של 3 נצחונות רצופים. באמצעו פגשו את מיאמי, למשחק שלא היה תחרותי במיוחד אבל במסגרתו גם יוקיץ' נקלע לתגרה מיותרת למדי עם מוריס, שמייד הביא איתו את אחיו, באטלר זרק מילה, האחים יוקיץ' נכנסו לעניינים ופתאום אנחנו נמצאים בתוך סכסוך עם אמוציות שלא היכרנו בליגה מאז ימי המליי בין דטרויט לאינדיאנה.

האם זה ישפיע? נראה לי שלא, שתי הקבוצות משחקות בקונפרנסים נפרדים ויפגשו רק עוד פעם אחת העונה, אלא אם מישהו במיאמי יחליט להתחרפן וממש לפצוע את יוקיץ', אני לא רואה את זה מתפתח הרבה מעבר, מה שכן בעונה שהתחילה קצת מנומנם מבחינתה של דנבר אולי אלה בדיוק האנרגיות שהסרבי צריך כדי לסחוב את הקבוצה גבוה עד שמארי בתקווה יחזור ויהפוך אותה לקונטנדרית של ממש.

מה אטלנטה עושה לא נכון?

הנאגטס סופרים כבר 5 הפסדים רצופים ו-7 מ-8, אבל אם מסתכלים לעומק מגלים תמונה מעניינת. תמתוך 7 ההפסדים הללו, 6 היו בחוץ. היריבות? יוטה, גולדן סטייט, פיניקס, יוטה, ברוקלין, פילדלפיה, וושינגטון. כמעט בכל המשחקים מול קבוצות בגודל שלה או קטנות יותר אטלנטה ניצחה.

כך שלדעתי לא קורה כלום באטלנטה, הם פשוט לא קבוצה בסדר גודל של 3-4 הטובות ביותר בכל איזור, השנה הקודמת קצת בלבלה והם פגשו יריבה שהתאימה להם בסיבוב הראשון אבל שם זה באמת נגמר.

אטלנטה פשוט לא טובה מספיק.

הימור: דנבר ב-10

5:00 גולדן סטייט ווריורס (1-10) – שיקאגו בולס (3-8):

המשחק המרכזי של הערב מגיע אלינו מסן פרנסיסקו שם הקבוצה הכי חמה בליגה פוגשת את הקבוצה הכי חמה במזרח.

גולדן סטייט היא הפייבוריטית לזכות גם בסגל הנוכחי:

ובכן, לא.

הטים טו ביט, ואף אחד לא ישכנע אותי אחרת, כל עוד שני כוכביה בריאים, הם הלייקרס. נכון זה סימן שאלה גדול, אבל גם אם אין את דיוויס או לברון הווריורס עדיין יצטרכו לעבור בסדרה את פיניקס, דנבר או יוטה וזה לא יהיה פשוט בכלל.

פתיחת העונה שלהם נהדרת, אבל היא נשענת על שלושה דברים עיקריים אם תשאלו אותי: יכולת עילאית של קארי (אשרינו שזכינו יום יום ושעה שעה), התפוצצות של ג'ורדן פול, ושימוש נכון בוויגינס שהראש שלו נמצא במקום הנכון.

אני עדיין לא השתכנעתי ששני המאפיינים האחרונים הם ברי קיימא, ואני עדיין מחכה לראות משהו משלושת בחירות הלוטרי של הווריורס בשנתיים האחרונות. לסיכום אם קליי חוזר והוא 75% קליי ומעלה? פייבוריטים. אם לא, הם בקבוצה שמתחת לפייבוריטית עד שהברך של דיוויס תוכיח אחרת.

הבולס הם קונטנדרים:

משחק ההצהרה של הבולס היה הנצחון ב-23 הפרש על ברוקלין השבוע. דוראנט עשה הכל וקלע 38, אבל הבולס פשוט רצחו את כל היתר בהגנה, ובהתקפה דרוזן ממשיך להראות שהוא פשוט שחקן יעיל בצורה יוצאת דופן. לונזו ממשיך להיות מוביל כדור מצוין שלא מנסה לעשות יותר ממה שצריך, וזאק לווין ממשיך להיות כח אקספולסיבי. עם השלישיה הזאת יחד עם ווץ', ושחקנים למשימות מיוחדות כמו גרין וקארוסו זה נראה נהדר עבור שיקאגו ואם ברוקלין ומילווקי יסבלו מפציעות הם מייד אחריהם בתור. הפציעה של ווץ' גם תלמד הרבה על לאן הקבוצה הזאת הולכת.

הימור: הווריורס ב-14

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (5-7) – מיניסוטה טימברוולבס (7-3):

האם הלייקרס יכולים להיות מעודדים מהתקופה בלי לברון?

אני אלך אפילו רחוק יותר אני חושב שיכול להיות שההיעדרות הזאת מכוונת ולא רק כדי לתת ללברון מנוחה שהוא מאוד זקוק לה. אז כן זה כמובן עלה לקבוצה בכמה משחקים אבל כדי שללייקרס יהיה סיכוי בפלייאוף, הם חייבים שווסטברוק ילמד לשחק בצורה יעילה עם דיוויס, והם חייבים לגלות על מי מהשחקנים המשלימים לברון יכול לסמוך.

אז קיבלנו בשבועות האחרונים שלושה נצחונות במשחקים צמודים שמנעו רצף מחריד של 6 הפסדים רצופים, קיבלנו יכולת שיא ממליק מונק ומכרמלו שפשוט נראה נפלא, וווסטברוק, ובכן, ממשיך להיראות כמו ווסטברוק אבל בלייקרס יקוו ששכר הלימוד וההפסדים ישתלמו בסופו של דבר.

האם אנתוני אדווארדס הוא הדבר האמיתי?

אני מתחיל להשתכנע שכן. הוא עדיין צריך לשפר קצת את האחוזים ובחירת הזריקות, אבל תראו את וויגינס בגולדן סטייט ותבינו כמה מיניסוטה היא שיט הול. כמה הסיטואציה שם בלתי אפשרית, וכמה שחקן עם כישרון גולמי בסיטואציה נכונה יכול להתפוצץ.

אנתוני אדוארדס הוא כזה, ויש לי תקווה אולי כוזבת, שמיניסוטה עוד יכולה למרות הכל להפוך לקבוצה כזאת עבורו. טאונס הוא אחד הסנטרים הטובים בליגה על כל מגבלותיו. יש להם כשרונות כמו מאליק ביזלי, ווטרן כמו פטריק בברלי. הם צריכים להיפתר מראסל כמה שיותר מהר ואולי תוך שנה או שנתיים תוכל להיות שם קבוצה שתכבד את הכשרון שהם בחרו בשכל רב בדראפט.

הימור: הלייקרס ב-5

לפוסט הזה יש 241 תגובות

  1. מזל"ט! עוד פריוויו נהדר כהרגלך.
    לגבי המושג "טים טו ביט", אני מבין אותו כקבוצה שכדי לקחת אליפות צריך לעבור דרכה, ולא בהכרח הפייבוריטית. לאור סימני השאלה סביב ברוקלין, הלייקרס וכל היתר, הייתי אומר שהקבוצה שהיא ההימור הכי בטוח שלא תיפול מוקדם זו מילווקי, ולכן לדעתי היא ה"טים טו ביט"

    1. גם שיקגו היא כרגע בעיני יותר טים טו ביט מאשר קונטנדרית. הרבה כישרון שהשתלב יפה – אבל מעט מאוד ניסיון פלייאוף (או היסטוריית פלייאוף לא משהו כמו של דרוזן).

  2. תודה רבה דור, מסכים לחלוטין לגבי אטלנטה מדובר בקבוצה בינונית שהגיעה לשיא השיאים.שלה בעונה שעברה ואם לא היה לה בכיין צומי אף אחד לא היה מדבר עליהם.
    לא מסכים כלל לגבי הלייקרס, גם עם הדושבג והכלומניק בכושר הם לא ייקחו אליפות, מדובר באוסף גופות די עלוב ודוחה שהישג השיא שלהם היה באליפות המכורה בבועה שגם אותה הם לקחו בקושי רב.

  3. מזל טוב דור! ידעת שאתה חולק יום הולדת עם מיסטר טריפל דאבל בכבודו?

    סטף קרי וקווין דוראנט מובילים את המירוץ ל-MVP, רק שנבין כמה הווריירס 2017-2019 הייתה הזויה…

    1. נכון – וגם גיא צודק. שתיהן היו קבוצות שבלתי אפשרי לעבור בסדרה עם מעט מאוד חולשות בהתקפה והגנות ברזל

  4. יופי של פרוויו ומזל טוב.
    .
    כדי להיות מועמדת לתואר ג"ס צריכה רק דבר אחד, בריאות. המשחק מול שיקגו ללא גרין הפצוע יהוה אינדיקציה טובה. גם שלושת המשחקים הבאים: בשרלוט, בברוקלין ובקליבלנד (ולו בגלל מבנה הסגל שלהם שהוא אנטי תזה לזה של ג"ס). הניתוח שלך לא מדוייק. קרי נותן עד עכשו עונה בינונית פלוס , במונחים שלו, עם הבלחות. פול מפגין יכולת גבוהה אבל חוסר יציבות ובגרות ומה שאיפשאר את רצף הנצחונות על נמושות הליגה זה הספסל. 13 איש בהרכב וכולם תורמים. השחקן המפתיע הוא האיש הזקן איגואדלה (באנגלית זה נשמע טוב יותר). חשבתי שהוא בעיקר ידריך את הצעירים מהספסל אבל הוא נותן תצוגות של ימי 2017. היכולות ההגנתיות שלו יבחנו במשחק בול שיקגו. לוין, דרוזן ולונזו מהווים אתגר הגנתי לכל קבוצה.
    .
    אם היית אומר לאוהדי בוסתון לפני 5 שנים שזה יהיה מצבם בתחילת 2021-2022 הם היו צוחקים עליך בפרצוף. אינג חירבן פוטנציאל אדיר לבנית סגל. כל מה שיש להם ביד זה 2 שחקני כנף מעולים שקצת דורכים אחד לשני על האצבעות ואוסף שחקנים צעירים שאף אחד מהם לא מימש את ההבטחה שהיתה גלומה בבחירה שלו. איכת השחקנים שעזבו בשנים האחרונות עולה על זו של הנשארים.

      1. אני חושב שודקא היחס לאיזיאה תומס וההבאה של קיירי. היו גרועים יותר. אחרי תומס אף FA לא רוצה לבוא לבוסטון. אי ההבנה שהרצון של קיירי לעזוב את צילו של לברון מראה על מגלומניה הביא לויתור על רוזייר. גם מה שקרה, לא ברור לי בדיוק, במערכת היחסים עם האוורד שהביא לעזיבתו. אוסף כשלונות

        1. נכון, בדיעבד
          גם אני כועס אבל גם מבין אותו שלא יכול היה לתת לו ללכת למקום אחר בחינם.
          אני מאד אמביוולנטי פה.

        2. אולי די עם המיתוס הדי מפגר לגבי זה שאחרי תומאס אף כוכב לא מגיע לסלטיקס? אתה לא יכול להזכיר את קמבה (שהגיע כשחקן סוג א' למועדון) ולכתוב את זה באותה נשימה. בנוסף, הסלטיקס כבר המון זמן בלי מקום בתקרה ככה שזה לא שבכלל היינו פעילים בשוק החופשי. ולסיום, כמה קבוצות בליגה כבר הצליחו להנחית כוכבים סוג א' בשנים האחרונות? הלוס-אנג'לסיות, מיאמי עם ג'ימי, ברוקלין, ואולי פיניקס אם אתה מחשיב את פול. זהו. לא היו בשנים האחרונות עוד החתמות של כוכבים בליגה בקבוצות אחרות.

          לגבי קיירי, נו באמת, חכמת בדיאבד. אף אחד לא צפה את זה שישתחרר לו בורג בצורה כל כך קיצונית.

  5. מז"ט

    לגבי הסלטיקס, מה שהשתנה במשחקים מאז בראון בחוץ זו ההגנה של הסלטיקס שהיתה מזעזעת בתחילת העונה, מאז שבראון בחוץ ההגנה של הסלטיקס שנייה לזו של הסטייקים מקליפורניה. זה אומר הכל מבחינתי. אם יתנו אותה הגנה כמו במשחקים האחרונים, אני אופטימי גם כלפי המשחק הלילה. שראדר תפש יפה את המקום של בראון אבל 8 איבודים? זה מה שצריך להיות ל 3 שחקנים ביחד! זו נקודת התורפה של הסלטיקס.
    רוב וויליאמס נתן משחק מצוין אבל, כל פעם שהוא מתרומם ויורד אני מחכה שיפצע ויהיה בחוץ לחודש לפחות. אני לא חושב, אני יודע שזה יקרה. האם הוא שווה את החוזה שקיבל? תלוי כמה ימים בריאים הוא ייתן בשנים הקרובות.

  6. ובעניין אחר, טאקו בל (פול) הבקיע 23 חיצים 16 מתוכם בבונגים ו 12 קטיפות ב G ליג מטעם קליבלנד כנראה.
    מעניין כמה חולצות טאקו מכרו שם? אולי גם קנו משומשות מאוהדי סלטיקס.

  7. תודה רבה דור!
    המון מזל טוב, מאחל לך שנה נהדרת ופוריה 🙂
    פריוויו אדיר כרגיל
    גולדן נפגשו עם מלא נמושות עד כה, וצלחו את המבחן הזה בגדול, שזה לא פשוט בכלל, במיוחד עם החוסר יציבות של קרי ונפילות המתח הצפויות לפני מפגשים כאלה.
    כל הכבוד לקר על ניהול רוטציה מצוין

  8. מזל טוב דור!
    סלטיקס מתאוששים מתחילת עונה מזעזעת, אבל ניתן להם חסד, לאור החלפת המאמן וכדומה. מה שכן, גם אם היא תשתפר, התקרה של הקבוצה לא ממש גבוהה. בינוניות, היר ווי קאם.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

    1. לסלטיקס יש שני כוכבים צעירים שיהיו טופ 10 בליגה. יש להם גם מקום להחתמה גדולה בקיץ הקרוב. לא הייתי קובר אותם כל כך מהר.

        1. טייטום כבר די שם עם מתעלמים מהפתיחת עונה הזוועתית שלו. ג'יילן מראה לנו כל שנה שאין לנו מושג מה התקרה שלו. הוא מגן על, מנהיג, והוא יושב השנה על 26 נקודות ואני לא אתפלא אם שנה הבאה זה כבר יהיה 28 עם קייס לטופ 10 או 15.

            1. דונצ'יץ' זה קליבר של טופ 3 או 5, לא עשר. טופ עשר זה יותר בכיוון של לילארד אמביד וכאלו.

  9. תודה דור מזל טוב 36 זה כבר די גדול אבל עדיין ילד – תהנה
    🙂
    ראיתי עכשיו את "המכות" בין יוטה לאינדי. הכל היה שם – "מכות" לא היו שם – חחח כולם כאלה נחמדים נזהרים לא לפגוע אחד בשני. חבר'ה טובים, באמת, לא בציניות. רק מסכן השופט – אינגלס נכנס בו בריצה – ב-WWE הוא עף על החבלים ונותן כיף לבן זוג שיחליף אותו חחחחח

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        בטח קילל את העוזר, חאב א שוטטטט
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

        1. מעניין אם היה מעז להגיב ככה לאשתו. זוריצה (זה השם האמיתי שלה!) אשתו של איבו נאקיץ׳ התעצבנה פעם על המנהלים של הפועל צפת במעמד חתימת החוזה. האגדה מספרת שהייתה שם עוגה על השולחן (בטח עוגת הבית, צפת הייתה קבוצה דלת תקציב) והיא העיפה את הסכין 😂😂😂 מה שבטוח, אצלה אובראדוביץ׳ לא היה עושה את זה חחחחח

            1. לגמרי אברי! כבר העליתי את זה כאן בעבר גמר אירופה לאלופות פרטיזן בדלונה 1992 נאקיץ' על המגרש כל המשחק, עם ג'ורג'ביץ', דנילוביץ' ורברצה. הוא היה שחקן חמישייה. שיחק גם עם פספאלי ודיבאץ'. באמת הזוי שהגיע לצפת
              https://www.youtube.com/watch?v=ESQuXC_7KDs

            1. טרייד ים מדר על סימונס? פילי צריכים איזה רכז שלישי…
              עזבו כבר
              בקצב הזה עוד כמה שנים זליקו באמת יאמן את בן

      1. אחלה פריוויו דור ומזל טוב.
        לגבי הקוביד עלית על נקודה מעניינת מאוד הדרישה הטפשית ששחקן יהיה מחוסן רק פעם אחת כשאנחנו כבר יודעים שהשפעת החיסון דועכת אחרי מספר חודשים ונדרש חיסון נוסף היא בהחלט בעלת פוטנציאל לחסל את העונה הזאת. ראה מקרה פילי. לדעתי התופעה תלך ותתרחב ככל שהזמן יחלוף וזה יהיה פקטור.
        לגבי דנבר רמת הציפיות שלי מהם העונה יורדת לאפס . יש להם שלישיה גדולה או ככה לפחות חשבתי יוקיץ מארי ומייקל פורטר אבל מהשלישיה הזו כרגע נשאר רק יוקיץ . לא נראה לי ש MPJ יחזור העונה אני חושב שיש מצב שהוא עקץ אותם. הוא נפצע לכאורה בגב לפני שני משחקים אבל מתחלית העונה הזאת היה גרוע ביותר האחוזים שלו נחתכו בחצי. לדעתי יש מצב שהוא שיחק תחת משככי כאבים וברגע שקיבל את המקס הפסיק לקחת אותם. כי לא היתה השנה סיבה לירידה כזאת משמעותית ביכולת גם לפני שלכאורה "נפצע" במשחק האחרון. מעניין אותי אם הוא בכלל יחזור ומתי.
        איטון חסר ברשימת הסנטרים שלך בעייני הוא בחמישיה הראשונה.
        גולדן סטייט נהנו מרצף נוח מאוד כולל 8 משחקים בבית ומזה שגרין בעיקר חזר לשחק (ברצינות). עכשיו מתחיל המבחן האמיתי שלהם.
        לגבי הלייקרס אני חושב שמשהו בסוף יכריע את לברון והוא עלול יהיה להאלץ לפרוש עם פציעה (לא מאחל לו את זה). אני לא קונה את התאוריה שהוא יושב סתם בחוץ כי אני מזכיר לך שיש לו משימה לעבור את קארים וכל משחק שהוא בחוץ מרחיק אותו מזה. לכן לדעתי הפציעה אמיתית ואני חושב כמו מנחם שהיא הרבה יותר חמורה ממה שמדווח. הוא כבר כמעט 20 עונות בליגה ברמת אינטנסיביות מטורפת הגוף שלו בסוף יגיד לו די.
        בכל מקרה לי קשה לראות קבוצה שראס הוא חבר משמעותי בה כקונטנדרית.
        גם ברוקלין דרך אגב מתקשים. קיירי עם כל הדביליות שלו היתה חוליה חשובה ברמת הציפיות שטופחה לגביהם וההעדרות שלו הופכת אותם לקבוצה פחות מאיימת.
        תודה דור שבת שלום

        1. שמישהו ינסה כביכול לתרגם מדימיונו את מה שאמר לעברית…..

          אולי בני יונות, ככה אתם גומלים לי על דם ויזע?
          תתביישו יה חולירות, נפולת נמושות, פה הוא מכה בלוח ההוראות.
          נו טוב, תתאפסו על עצמכם יה דגנרטים, פויייה של שחקנים.
          מחר כולכם מנקי בית שימושים
          זבלים
          אבל באמת, עם הקבלות שיש לו אי אפשר להתווכח. הוא דורש ויש לו קבלות שהדרך עובדת.

  10. אחלה פריוויו דור ומזל טוב.
    לגבי הקוביד עלית על נקודה מעניינת מאוד הדרישה הטפשית ששחקן יהיה מחוסן רק פעם אחת כשאנחנו כבר יודעים שהשפעת החיסון דועכת אחרי מספר חודשים ונדרש חיסון נוסף היא בהחלט בעלת פוטנציאל לחסל את העונה הזאת. ראה מקרה פילי. לדעתי התופעה תלך ותתרחב ככל שהזמן יחלוף וזה יהיה פקטור.
    לגבי דנבר רמת הציפיות שלי מהם העונה יורדת לאפס . יש להם שלישיה גדולה או ככה לפחות חשבתי יוקיץ מארי ומייקל פורטר אבל מהשלישיה הזו כרגע נשאר רק יוקיץ . לא נראה לי ש MPJ יחזור העונה אני חושב שיש מצב שהוא עקץ אותם. הוא נפצע לכאורה בגב לפני שני משחקים אבל מתחלית העונה הזאת היה גרוע ביותר האחוזים שלו נחתכו בחצי. לדעתי יש מצב שהוא שיחק תחת משככי כאבים וברגע שקיבל את המקס הפסיק לקחת אותם. כי לא היתה השנה סיבה לירידה כזאת משמעותית ביכולת גם לפני שלכאורה "נפצע" במשחק האחרון. מעניין אותי אם הוא בכלל יחזור ומתי.
    איטון חסר ברשימת הסנטרים שלך בעייני הוא בחמישיה הראשונה.
    גולדן סטייט נהנו מרצף נוח מאוד כולל 8 משחקים בבית ומזה שגרין בעיקר חזר לשחק (ברצינות). עכשיו מתחיל המבחן האמיתי שלהם.
    לגבי הלייקרס אני חושב שמשהו בסוף יכריע את לברון והוא עלול יהיה להאלץ לפרוש עם פציעה (לא מאחל לו את זה). אני לא קונה את התאוריה שהוא יושב סתם בחוץ כי אני מזכיר לך שיש לו משימה לעבור את קארים וכל משחק שהוא בחוץ מרחיק אותו מזה. לכן לדעתי הפציעה אמיתית ואני חושב כמו מנחם שהיא הרבה יותר חמורה ממה שמדווח. הוא כבר כמעט 20 עונות בליגה ברמת אינטנסיביות מטורפת הגוף שלו בסוף יגיד לו די.
    בכל מקרה לי קשה לראות קבוצה שראס הוא חבר משמעותי בה כקונטנדרית.
    גם ברוקלין דרך אגב מתקשים. קיירי עם כל הדביליות שלו היתה חוליה חשובה ברמת הציפיות שטופחה לגביהם וההעדרות שלו הופכת אותם לקבוצה פחות מאיימת.
    תודה דור שבת שלום

    1. אתה לא חושב שיש בדנוור מספיק כישרון גם בלי פורטר השנה?
      הם דיי טובים גם בלעדיו וכשמארי יחזור יש מצב שימריאו עוד.

      1. לא נראה לי. MPJ עם מארי ויוקיץ' זה שלישיה בלתי עצירה בעייני. בארטון (לרוב סבבה) וגורדון (לרוב ככה ככה) הם משלימים טובים אבל לא מספיקים. עם יוקיץ' לבד זה בטוח שאין סיכוי לאליפות. עם מארי? יש מצב אבל לא סיכוי גבוה
        עם MPJ כמעט בטוח.. בגלל זה התבאסתי קשות מהפציעה של מארי שנה שעברה כי MPJ היה מעולה. עכשיו…? מבאס. יש לי הרגשה שאצל MPJ זו פציעת קריירה. מקוה מאוד שאני טועה.

        1. גורדון השנה הגנתית פנטסטי.
          לפחות בפעמים שראיתי. דנוור יותר טובה איתו בגלל האלמנט ההגנתי.

          1. על זה אין ספק אבל בהתקפה הוא מזייף . הוא על ממוצע של 11 נק למשחק העונה 29% מהשלוש 68% מהקו. לא משהו לבנות עליו קונטנדרית רק כשחקן משלים.

        2. MPJ סובל מבעיות מנטליות בנוסף לבעיות בגב לפי דנבר, לך תדע מה יש לו שם בראש, בנתיים אני במכבסה בגללו ומקווה שזה ישתנה בעתיד

          1. ממש מוזר הסיפור איתו. אל תיכנס למכבסה מה שקורה איתו השנה זה לא משהו שאפשר היה לצפות. גם אני מבואס ממנו מעניין מה עובר עליו. לדעתי זה בעיקר אותו סיפור גב ישן.

  11. מזל טוב דור. תודה על עוד פריוויו מעולה. גרייסון אלן תפור בסגנון ובאופי על מילווקי, פספוס של ממפיס שוויתרו עליו.

  12. אני כבר לא יכול להתאפק ולא לשאול: מה קורה עם גילרי וליוס? לא יודע מה הסיבה, אבל הם חסרים לי באתר

        1. לא אמרתי שזה בגלל שהגילאריס לא פה אלא באופן כללי שחל שיפור ביחס ההדדי.
          אני עדיין מנסה גם בגזרה של שימון. אשמח עם גם אתה תשתדל. אבל תעשה מה בראש שלך.

          1. ד"ר יש לך את זה ביותר צבוע מתחסד מביך ומרגיז? אמרת דברים קשים אז תעמוד מאחוריהם. לא מבין איך יש לך את החוצפה להטיף למישהו אחרי הדברים שיוצאים ממך.

            1. He is the
              C H O S E N O N E

            2. אתה רוצה להתרגז?
              זכותך
              I AM THE CHOSEN ONE…

    1. מצטרף לשאלה/קריאה. ברחו ביחד למקסיקו? הותשו סופית על ידי השטויות של רובין? מקווה שכולם בריאים בגופם ונפשם.

    2. על זה קשה לך להתאפק?
      אתה יודע כמה אני מתאפק עם ה"מתמטיקה כותבים מימין לשמאל אם הטור נכתב בעברית" של הציפור הנדירה?

            1. אני עיתונאי עם אינטגריטי. יש לך יותר סיכוי להוציא מדדי את המקורות שלו.

            2. יצא המרצע מהביוב.
              דדיל'ה בחור מגנוב.
              בוא אלי וצעד קדימה.

    3. הם עצורים במרתפים של ה-FBI בקולורדו ובאריזונה,
      נעצרו בשדה התעופה בניו יורק כשהגיעו בטיסת קונקשן מאיסלנד, אמרו בחקירה שבאו מרצונם לראות משחקים של הנאגטס ושל הסאנס, זה הספיק. מואשמים בריגול

    4. אם הבנתי נכון גילרי שוקד על טור ששמו "פרי אהבתם".
      הטור יכלול 20 זוגות תיאורטים של שחקני עבר שפרי אהבתם התיאורטי הוא שחקן עכשווי.
      לדוגמא-
      פרי אהבתם של אוליבר מילר ושון קמפ – ציון וויליאמסון

  13. הגיע הזמן לתת הסברים לגבי ג'יימס הארדן.
    הבנאדם היה מכונת התקפה ואינטליגנציית משחק ששום שינוי בחוקים לא יכול לעצור, רק להאט, בטח לא מה שרואים ממנו היום.
    משהו רע עובר עליו, ויכול להיות שהפציעה גמרה אותו כסופרסטאר.

    1. קונדישינג גרוע, פציעה (שלא התאושש ממנה עדיין וחוקים חדשים, זה שחקן שונה לגמרי כעת ממה שהיה איטי בהרבה הטעיות הגוף לא שם, הוא לא ישאר ככה אבל הוא כבר לא יהיה המפלצת הבלתי עצירה שהיה.

      1. אתה קובר/סוגר דברים מוקדם מדי. הארדן כבר הראה יכולות לעשות טרנספורמציות פיזיות בפרקי זמן יחסית קצרים. אמנם הוא כבר בגיל 32 ולא 28 אבל לא הייתי יוצא במסקנות לגבי עתידו כל כך מהר.

        1. אתה צודק, יכול להיות אני בהחלט טועה, הרי כבר כתבתי דברים דומים על קרי עונה לפני וטעיתי ואין לי באמת מושג. כמו שגיא חןזה פציעות אני חוזה ירידות.

  14. החדשות בקשר לזאיון מספרות שהוא לא קרוב בכלל לחזרה לפארקט, לא אתפלא עם הפליקאנס ישביתו אותו לכל העונה. גם כשהפתיעה תעבור הוא חייב להכנס לכושר ולהוריד משקל לפני שבכלל יוכל להיות על המגרש.

  15. זה הכל?
    תודה רבה.
    הסלטיקס עושים שרירים מול באקס בלי יאניס. זה עדיין קשה מאד ולעוס.
    היו צריכים להוביל ב 20 אבל הם מתקשים והצד הפולני אומר שיפסידו.

  16. כסף כסף כסף תרדוף
    אנס קנטר עושה טעות? אני רק מקווה שהוא דאג לאזרחות בארה"ב כי אין לו טורקיה לחזור אליה, לפחות כל עוד הרודן נמצא שם עם מפלגת החוסר צדק והקיפוח… והארמון הסודי ביותר!
    https://bolavip.com/en/nba/enes-kanter-says-adam-silver-nba-are-hypocritical-about-china-20211112-0005.html?fbclid=IwAR2TBuAVdlwwfDBx6zIqI1f9dP2eBf7fRZ4txDTurdVnFJXAVjq18S0Z310

    1. ההערכה שלי אליו כאדם גדלה כל הזמן אבל השאלה היא מתי זה יתחיל לפגוע לו בכיס ומה יעשה אז.
      לא אתפלה עם יתקפל ולא אשפוט אותו על כך.

  17. ם במשחק הקודם וגם היום אודוקה מגיב טוב ובזמן. ההתקפה של הסלטיקס דיי נעצרה והבאקס מצמצמים כצפוי. הורפורד פיספס שם 2 שלשות דיי פנויות ברצף.

  18. טוב שיש את הפליקנס להחזיר את הארדן הישן לחיים ולתת להאריס לקלוע את כל מה שהחטיא בפלייאוף…

  19. ההרכב של נאש בלי דוראנט ובלי הארדן לא סוחב
    לפני המשחק הם היו מינוס 23 ב-75 דקות בלעדי שניהם, והיום לא נראה טוב יותר

      1. יפ
        אבל השם כמר מזמן לא גייסון טאטום, היום זה גיימס טומטום האיש שנכנס עם הראש בקיר.
        כנס ל 30,000 סיבוב בצנטריפוגה.

  20. כוכב המשחק בבוסטון היא דניס, תנו חוזה 30 לשנה X 4 שנים.
    היום הוא הראה שהוא שווה אבל בפאן ההגנתי הוא פחות טוב מבראון.
    אם ימשיך לתת שנה של 20-25 באחוזים כל כך טובים אולי יש לסלטיקס צאנס.
    הוא יותר טוב מקמבה ויודע לשים נקודות כשצריך.

  21. הארדן חוזר לפורמה 39 נק' בכמעט 80% TS, הגיע לקו 15 פעמים ונתן 12 בונבונים. בעיקר, נראה שהתנועה שלו חזרה.
    דוראנט עוד יום במשרד עם 28 נק' ופעולות נכונות בסוף, כשהעניש את הפליקנס על כל דאבל טים שעשו עליו וקלע כמה סלים חשובים. אבל נראה שמשך קצת את הכתף הימנית וקיבל שמה מכה לקראת סוף המשחק, נקווה שזה כלום. ככה זה כשהנטס לא יודעים לגמור משחק מוקדם ומאבדים יתרון 21.

  22. יאנג הרבע 8 זריקות מעונשין זה מגוכח גם מהלך קודם הפאול היה על הרצפה קולעים אותו לקו בלי סיבה . שחקן מלוכלך

    1. לא סתם הוא כל שנה השחקן הכי שנוא בליגה.
      יש הרבה מתחזים וסחטני עבירות, אבל הוא לקח את זה לדרגת אומנות ושחקנים לא אוהבים את זה

  23. אטלנטה בבעיה יאנג ב4 עבירות ודנבר משחקת מול הספסל ופותחת שוב פער, שואלים על האנטר גם לו יש 4 עבירות עד עכשיו 1-5 מהשדה ל2 נקודות.

  24. איך מאלון הפך את פי גיי דוזייר לשחקן לגיטימי.
    אצל הבוט הוא התבשל על הספסל. קיבל חצי דקה פה, דקה וחמישים ואחד שניות שם, אצל מלון הוא פורח ועושה עבודה טובה.
    מאחל לדנוור שכל הפצועים יחזרו השנה ושיבשלו את כל הקבוצות במערב בדרך לגמר האן בי איי.

  25. הגאון עשה עבירה על קפלה ולא מתווכח עם השופטים.
    חשבתי שהליגה השעתה אותו אחרי הדחיפה של הארס במשחק הקודם.

  26. שאגת הגבה המקוטופחת….
    גן, זו היתה עוד עבירת תוקף נוסח דייויס.
    מותרלדחוף עם היד אבל אסור להפיל.

  27. יכול להיות שלברון רזה ב 20 קילו מהפעם הקודמת שישב על הספסל?…..
    הכרס נעלמה כליל והוא נראה שרירי ואתלטי וספורטיבי עם נעלי LG ב 1000$ ליחידה.

  28. סטף פשוט מועךךךך, משבר ומנתץ, אבא של הדרקונים, משחרר העבדים, שמיכה של ים החול הגדול ואם לא ייפצע אולי גם MVP של העונה הסדירה.
    תן לו חסימה, קבל שלשה, לא תיתן לו חסימה? סטפ אסייד ועוד טריי על הראש וכל בקלות שבא לבכות.

  29. גונזו סמול עם 5 נקודות בלבד. כששומרים עליו טוב הוא לא עושה הרבה, כשמשחררים יש לו ימים טובים מידי פעם אבל הוא לא לאמלו.

      1. אחי
        דיי עם הגיישון הזה. מיצה כבר את עצמו. תתקדם.
        כולם טועים טעו יטעו, נכנסים לצנטריפוגה והגיע הזמן שתעזוב את גיא במנוחה.
        נהיה פה קצת יותר נעים בזמן האחרון, אז למה לקלקל?

  30. הלייקרס ממש אימת הליגה, הנה משחק ראשון העונה שהגופה של כרמלו נזכרה שהיא גופה והלייקרס חוטפים 30 הפרש בבית.
    תמשיכו להשתפך עליהם – הלייקרס זה בעיקר שם גדול אבל אין שם כלום מאז שלברון הגיע, ואם לא הבועה המכורה גם אליפות לא הייתה שם.
    דיוויס זה האוברייטד הגדול בהיסטוריה, שחקן עלוב ופריך שחוץ מגובה אין לו כלום

  31. כמו שאמרתי הזבל ראס יכול להוביל אותנו רק לבחירה ראשונה בדראפט, שמעון ודה שוט למכונת הכביסה שמעון אחרי זה ביקור בצנטריפוגה על גולדן סטייט ואטלטנה

  32. מה זה מה קורה פה לקחתי שבת חופשית קצת לישון ברוקלין עשו את העבודה הארדן חזר בדקתי בסביבות 6 ראיתי הלייקרס מובילים אמרתי יופי חזרתי לישון משחק שעבר ראיתי באוטו הפעם ויתרתי, אני קם שוב רואה 30 למיני מה נהיה? בברלי ?! חשבתי שהוא בליגה השניה בפורטו ריקו

    1. גמר אותנו הראס, ודיוויס הזה מביך איפה השחקן מלפני 3 שנים לעומת הגרסא שלו עכשיו? זה כוכב על?רך כמו מרגירנה

      1. אתה צודק. תכלס אנחנו כל השנה צוחקים על ראס ולברון אבל דייוויס באמת רך אף אחד לא פוחד ממנו יותר זורק הרבה מבחוץ ולא מפרק ברחבות.

        1. אין לליקרס הגנה, אין לי בעיה שיפסידו לכל קבוצה יש משחק רע שהכדור לא נכנס, אבל להיות מובך ב30 הפרש?פעמים השבוע מול פורטלנד בראשון ומינסוטה היום? ביזיון.

  33. ראס עם 20 נק ב-64% מהשדה
    הלייקרס מובסים בג׳י ליג…
    ראס צריך להשתולל כדי לנצח. דייוויס צריך להיות רקדנית בלט (בעצם הוא נופל יותר מדי)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט