מיאמי ממשיכה בלוס אנג'לס והסיקסרס יארחו את טורונטו בליל רגיעה של שלושה משחקים בלבד בחמישי/ רותם אלרן

מנת השף

5:30 – לוס אנג'לס קליפרס (4-6) VS מיאמי היט (4-7)

לאחר לילה עמוס של 13 משחקים אמש, היום הליגה תגיע למעט רגיעה עם שלושה משחקים בלבד, והמשחק הבולט ביותר מהשלושה הוא הקרב של הקליפרס מול ההיט בסטייפלס סנטר.

הקליפרס נראים כקבוצה החלשה מהשתיים במשחק זה, אך חשוב לזכור שהם מחזיקים ביתרון הביתיות בו, בנוסף לכך שההיט מגיעים למשחק שני ביומיים, לאחר ששיחקו אמש בסטייפלס סנטר עצמו, אך מול הלייקרס החולקת עם הקליפרס את האולם. היכולת של הקבוצה בפתיחת העונה היא לא דבר לכתוב עליו הביתה כשהיא מנצחת בשישה מעשרת המשחקים הראשונים של העונה, אך דבר שמאוד בולט במשחקים שהתרחשו עד כה הוא היכולת של פול ג'ורג' שמשמש ככוכב הבלתי מעורער של המועדון בהיעדר קוואי לנארד, וככזה הוא מספק את הסחורה עם 26.7 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים ו-2.5 חטיפות למשחק העונה.

הבעיה המרכזית של הקליפרס היא היכולת סביבו ומייצג טוב שלה הוא בכך שרג'י ג'קסון, השחקן השני של הקבוצה לאחר ג'ורג' בנקודות וזריקות עד כה, קולע ב-39% מהשדה, ומרכוס מוריס, השחקן הבא אחריו בכמות הזריקות, קולע ב-38.9% מהשדה. יעילות של הסגל סביב ג'ורג' תהיה קריטית כדי לנצח קבוצה כמו מיאמי, ויהיה מעניין כיצד לוס אנג'לס תצליח להתמודד מול הכוכבים שלה כשדווקא במצ'אפ הזה היא מסוגלת להעמיד קרב ראוי בזכות ההתאמה של איבקה וזובאץ על אדביו, כשגם אריק בלדסו מסוגל לספק דקות הגנה איכותיות על הגארדים של ההיט.

ההיט יבואו למשחק הלילה ללא ג'ימי באטלר שנפצע בקרסול אמש ברבע הראשון בהפסד ללייקרס, ובשל המשחק הזה יגיעו עייפים בהרבה מהקליפרס – הם ספגו הפסד חוץ בהארכה, כשהכוכב המוביל של הקבוצה נפצע בשלב מוקדם במשחק, וסביר להניח שזה יהיה משמעותי במשחק היום וישפיע על היכולת שלהם, מה שיהפוך את המשחק לצמוד יותר ועשוי אף לשדרג אותו ברמת המתח. למרות הפציעה של באטלר, הם עדיין חזקים מהקליפרס בזכות הרמה של השחקנים המובילים שלהם, כשאדביו, הירו, לאורי, דאנקן רובינסון וטאקר מסוגלים להחזיק את הקבוצה, ובוודאי מול קבוצה קצרה כמו הקליפרס. היכולת ההגנתית של ההיט היא אחת מהמרשימות ביותר עד כה העונה כשהם ממוקמים במקום השביעי בליגה בדירוג ההגנתי, וגם ללא באטלר, אחד המגנים הטובים בקבוצה, אם לא הטוב ביותר, יש להם את המסוגלות לעצור או לפחות להאט את הקליפרס בהגנה, מה ששם אותם כקבוצה העדיפה במצ'אפ אך לא בפער גדול כפי שהיה אם באטלר היה משחק הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של ההיט במשחק צמוד.

שאר המשחקים

2:00 – פילדלפיה סיקסרס (4-8) VS טורונטו ראפטורס (6-6)

המשחק המוקדם של הלילה יגיע אלינו מפילדלפיה, שם הסיקסרס נטולי אמביד יארחו את טורונטו שזה עתה קיבלו בחזרה את סיאקם.

פילדלפיה תגיע למשחק הלילה ללא שני השחקנים הטובים בקבוצה, כשג'ואל אמביד ייעדר עקב קורונה, ומלבדו סימונס ימשיך לשבות. מעבר לכך, דבר מדאיג עבור הקבוצה בכניסה למשחק היום הוא ששלושה שחקני מפתח נוספים לא ישחקו או נמצאים בספק הלילה כשסת' קרי וטוביאס האריס מוגדרים כ-GTD ומטיס ת'ייבול לא ישחק. עד כה העונה פילי הייתה אחת מהקבוצות הטובות בליגה, ודבר ששם אותם במצב הזה הוא ההתקפה המצוינת העונה – הקבוצה מדורגת במיקום הראשון בליגה ברייטינג ההתקפה העונה, ולא מעט מזה הגיע בזכות אמביד והאריס, אך גם בזכות השחקנים המובילים – קרי נראה מצוין העונה עם 16.8 נקודות למשחק ביעילות נהדרת, טייריס מקסי מראה שיפור בעונתו השנייה ונכנס לואקום שסימונס השאיר בעמדת הרכז וגם שחקנים כמו שייק מילטון, ג'ורג'ס ניאנג, דני גרין, פורקאן קורקמאז ואנדרה דראמונד משחקים את התפקיד שלהם מצוין.

ללא אמביד וכששלושה שחקנים חשובים עשויים לא לשחק, הסיקסרס לא נמצאים במצב טוב לקראת המשחק וככל הנראה יגיעו מעמדת נחיתות, אבל הם יכולים לתת פייט בזכות היכולת של הסגל המשלים ובפרט מקסי, מילטון ודראמונד שיכולים להמשיך לפרוח בזכות ההזדמנויות הנוספות שיקבלו במשחק, במיוחד לאחר משחקים של 31 נקודות מצד מקסי ושני משחקים רצופים של 20 ריבאונדים או יותר מצד דראמונד.

מנגד, הראפטורס מראים יכולת טובה העונה ופתחו אותה עם שישה נצחונות ב-9 המשחקים הראשונים, אך שלושה הפסדים רצופים הורידו אותם למאזן חצוי. בכל שלושת ההפסדים טורונטו הפסידה לקבוצות טובות מהצורה הנוכחית של פילי כשנוצחו על ידי הקאבס בנקודה אחת בלבד ועל ידי הסלטיקס והנטס, שתי קבוצות טובות בפני עצמן. היתרון הגדול של הראפטורס במשחק הלילה הוא ההגנה – הקבוצה מדורגת במקום ה-11 בליגה בדירוג ההגנתי השנה ובמקום הרביעי בכמות הנקודות הממוצעת שהקבוצות מולן קולעות, ומול הרכב חסר של הסיקסרס ההגנה שמה אותם בעמדת יתרון כשיש להם שומרים טובים בכל העמדות שמסוגלים להאט מאוד את פילדלפיה. מעבר לכך, יתרון נוסף שעשוי להיות משמעותי אפילו יותר הלילה הוא בכך שיריבותיה עד כה העונה לוקחות מולה את כמות הריבאונדים השלישית מהסוף בליגה עם 42.8 בממוצע למשחק, וכשאחד מהשחקנים החשובים בסגל הנוכחי של הסיקסרס הוא אנדרה דראמונד היכולת שלהם להגביל את יכולת הריבאונד של היריבה גם היא עשויה להיות משמעותית הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הראפטורס.

4:00 – יוטה ג'אז (3-8) VS אינדיאנה פייסרס (8-4)

המשחק שיסגור את הפריוויו יגיע אלינו מסולט לייק סיטי, שם הג'אז יארחו את אינדיאנה שתגיע למשחק החוץ שיסגור מסע של 4 משחקי חוץ עבורה.

הג'אז מגיעים כפייבוריטים הברורים למשחק הלילה כשהם באים עם יום מנוחה, לעומת הפייסרס שישחקו בפעם השנייה בשני לילות, וכשהם מחזיקים ביתרון הביתיות בנוסף למאזן ויכולת טובים יותר העונה הם נמצאים בעמדה טובה לקראת המפגש עם הפייסרס. היכולת של הג'אז העונה היא מרשימה עד כה כשניצחו ב-8 מתוך 11 המשחקים הראשונים שלה ובכל ארבעת משחקי הבית, ואת זה היא עושה באמצעות יכולת מצוינת בשני צידי המגרש כהמשך לשנים האחרונות, כשהיא מדורגת במקום השני בליגה במדד הרייטינג ההתקפי ובשמיני ברייטינג ההגנתי, וממולה הפייסרס מאפשרים ליריבות לקלוע ב-37.2% משלוש, אחד הנתונים החלשים בליגה וכזה שיוטה עשויה לנצל, למרות פתיחת עונה חלשה מאחורי הקשת.

נקודה שיכולה גם היא לעבוד לטובת הג'אז היא היכולת ההגנתית של גובר והמצ'אפ שמולו, כשלא מעט מהמשחק של סאבוניס, השחקן המוביל של הפייסרס העונה, מתבסס סביב הצבע, וכשגובר הוא ככל הנראה מגן הצבע הטוב בליגה כרגע סאבוניס עשוי להתקשות מאוד, וללא יכולת טובה מצידו הסיכוי של אינדיאנה לנצח במשחק קלוש.

בצידו השני של המצ'אפ אינדיאנה מגיעה לאחר הפסד צמוד לדנבר, ששיחקה ללא יוקיץ' המושעה. הפייסרס נמצאים במאזן של נצחון אחד בלבד לעומת שישה הפסדים במשחקי חוץ העונה, וכשהם מגיעים לשחק מול יוטה, קבוצה שכפי שציינתי טרם נוצחה בביתה, קשה לראות אותם יוצאים עם הניצחון. הרמה של הקבוצה במשחקים האחרונים לא הייתה מרשימה במיוחד כשהיא ספגה הפסדים לדנבר ללא שני השחקנים המובילים שלה ולפורטלנד כשדמיאן לילארד קולע 4 נקודות בלבד. הקו הקדמי של סאבוניס וטרנר עובד טוב מאי פעם העונה כששניהם מציגים יכולת שיא, ובארבעת המשחקים האחרונים טרנר קולע 18 נקודות למשחק עם 10.5 ריבאונדים ו-3 בלוקים בממוצע למשחק, כשאליהם הוא מוסיף גם 3.3 שלשות וקולע ביעילות טובה. היכולת של טרנר לרווח יכולה להיות קריטית לפייסרס, אבל מול קבוצת הגנה ברמה של יוטה שמסוגלת להגביל את השחקנים המובילים שלה, אינדיאנה צפויה להתקשות, והניצחון כנראה לא יגיע מצידה היום.

ההימור שלי הוא על ניצחון בית של הג'אז.

לפוסט הזה יש 142 תגובות

  1. הנבלה סילבר מוריד את פילי לקרשים ונותן להם לשחק עם סגל סוג זין העיקר לא לדחות משחקים. התנהגות מבישה, לקבוצה אין שחקנים אני במקום פילי מוציא לו אצבע משולשת ולא עולה לפארקט.

        1. כל הקורונה הזאת בדיחה כל השחקנים כבר מחוסנים מה הכוונה בכלל בפרוטוקול קורונה חחח שישחקו עם קורונה וזהו כמו שמייקל שיחק עם שפעת גם היא הייתה מדבקת אה זה בכלל היההקלקול קיבה
          חש מצב סימונס שתל קורונה שם

        2. כל הקורונה הזאת בדיחה כל השחקנים כבר מחוסנים מה הכוונה בכלל בפרוטוקול קורונה חחח שישחקו עם קורונה וזהו כמו שמייקל שיחק עם שפעת גם היא הייתה מדבקת אה זה בכלל היההקלקול קיבה
          יש מצב סימונס שתל קורונה שם

  2. נראה לי שצריך להבהיר נקודה שיש את הרושם שהיא לא ברורה לחלק מחברי קהילת הופס –
    .
    סילבר לא קובע אם לדחות משחק בגלל פציעות.
    קבוצה עם 8 שחקני סגל פעלים עולה לשחק. נקודה. זה לא קשור כלל לסילבר, זה קשור אך ורק לכללי הליגה ולהסכם הקיבוצי.
    .
    לסיקסרס 15 שחקנים בסגל + 2 שחקנים עם חוזה דו כיווני (ניתן בעת הצורך למשוך אותם מליגת הפיתוח).
    נכון ללילה זה, יש להם 7 שחקנים בחוץ (inactive) ואחד day to day
    לא בסמכותו של סילבר למנוע מהמשחק של הסיקסרס להתקיים בדיוק כפי שהוא לא יכול להכריח אותם לשחק אם יש להם פחות מ-8 שחקנים פעילים.
    .
    כל מי שחושב שקובצה יכולה לשחק עם הנתונים, ולהמציא פציעות על מנת לחסוך מעצמם משחקים בסגל חסר, לא מבין עד כמה הדוק הפיקוח על דיווחי הצוותים הרפואיים. הרי בעוד שלקבוצה כמו הסיקסרס אינטרס שהמשחק ידחה, לכל יריבותיה אינטרס הפוך. המצב זהה כמובן עבור כל קבוצה אחרת.

            1. לדעתי, אף אחד לא עובד פה על אף אחד.
              אני לא חושב שדופקים את פילי בכוונה.

    1. סליחה גיא זה פשוט לא נכון, הליגה דחתה עונה שעברה משחקים במידה ולקבוצה לא היה זמן להתאמן כמו שקרה במקרה של וושינגטון מול מילווקי או לממפיס שנדחו 4 משחקים למרות שבסגל היה מעל 8 שחקנים. ההודעה של הליגה כללה סעיף חדש והזוי
      length of time preceding the game during which the team was unable to practice

      https://nba.nbcsports.com/2021/01/21/wizards-get-wish-game-vs-bucks-postponed/

      https://www.google.com/amp/s/nba.nbcsports.com/2021/01/25/grizzlies-bulls-postponed-despite-memphis-reportedly-still-having-only-one-coronavirus-case/amp/

      1. ברוך, תקרא מחדש את מה שכתוב. כללי הליגה בתקופת הקורונה סוכמו עם ארגון השחקנים לפני חידוש העונה. פחות מ- 8 שחקנים היו כשירים, כאשר מה לעשות, ההגדרה לשירות כללה זמן מספק למספיק שחקנים להתאמן לפני המשחק (סעיף שהארגון השחקנים דחף).
        שוב, לא קשור כהוא זה לסילבר.

        1. תודה, וקבוצה לא יכולה לכתוב על שחקן שהוא Questionable ?
          .
          הלייקרס עונה שעברה רשמה כל משחק את לברון וAD ונתנה להם מנוחות יזומות.

          1. אתה מתאר מצב בו קבוצה ממציאה פציעה לשחקן לא פצוע. המחיר הפוטנציאלי כבד מדי (הליגה לא תהיה סלחנית לשיבוש שכזה, בטוח אם המשמעות היא שיבוש הלו"ז של המשחקים)

  3. יודע שדני לא משחק הלילה, אבל עברה בי מחשבה שאני חייב לשתף, לתת הימור כמו שחלק מהאנשים כאן אוהבים ולהיות אקאונטיבילי אליו.
    .
    ההימור הוא כזה:
    .
    דני משחק הבא הולך לזרוק מעל 8 זריקות.
    .
    יש דיסוננס מאוד גדול כשמנסים לשפוט את הילד החביב. מצד אחד, הוא שומר נהדר, כשהוא על המגרש הקבוצה טובה יותר בכללי, זה ניחן בנתוני הפלוס מינוס, הרייטינג ההגנתי, הן הקבוצתי והן האישי, ועוד יותר במבחן העין (האישית שלי מצפייה בכל המשחקים של וושינגטון). לצד זה, יש אנמיות אימתנית בהתקפה שרק מתעצמת ככל שהעונה התקדמה, ולראיה המשחק האחרון. אני חושב שהוא נכנס לתוך מערבולת של חוסר ביטחון בהתקפה (ואובר ביטחון בהגנה שנותנת לו דקות) שגם התבטאה בפיספוסי צ׳יפיז ואנמיות כללית.
    .
    הסיבה להימור – אני חש שהגענו לנקודת קצה במשחקו האחרון, בו אף אחד בקבוצה לא ספר אותו, ובצדק כי גם שקיבל כדור מיהר להעביר אותו הלאה, ואני ווישפול שהגיע לרוק בוטום. עכשיו הכיוון הוא רק למעלה.

    1. לקח זמן עד שהביקורת על כספי בג"ס יצאה החוצה. השורה התחתונה הביאו אותו לקלוע משלוש והוא לא זרק. חדר יופי ושיחק הגנה בסדר אבל לא זרק מ 3. אז החליפו אותו לפני הפליאוף. זה שהיה פצוע באותה תקופה לא עזר.

      1. יכול להיות שיש משהו במשקולת של הנציג הישראלי היחידי בליגה שמכניס בהם פחד מלזרוק? לא ברור, זה נראה לי שילוב של יסודות של לשחק עבור הקבוצה בשילוב עם רגשי נחיתות מול כל הגאנרים שמשחקים בליגה וחושבים רק אתלטיות וקליעה

        1. מצטער שרת אני לא מסכים, כמו שציינתי לפני זה בעיה של חוסר כשרון ויכולת הוא פשוט לא ברמה של הליגה, אין לאבדיה קליעה או כדרור. ואין כאן קשר למוצא או ארץ לידה.
          .
          כמה שחקנים יוונים יש בליגה (3 שיאניס ואחיו הם שניים והשלישי לא רואה דקות( איטלקיים (גלינארי) ? בריטים (אננובי)…

          1. אני בכיון של חוסר אגואיסטיות. גם אם אתה לא אופציה שניה או שלישית בהתקפה . קבוצות מצפות משחקנים להיות תוקפניים ולתקוף את הסל כשיש להם הזדמנות. שחקן שנתפש על ידי היריבות כמי שלא יזרוק מאפשר שמירה מופחתת לטובת כיסוי שאר השחקנים ויוצר יתרון הגנתי. ג"ס העירו לביאליצה לפני כמה משחקים שהוא חייב לזרוק לשלוש כשיש לו מצב סביר ולא לותר ולמסור הלאה. במשחקים האחרונים רואים שהוא זורק יותר וקולע (קולע באזור 40 אחוז מהשלוש). אני בטוח שגם כספי קיבל הערות כאלו אבל הוא לא הפנים ואז נפצע ונופה.

  4. Another absence for the Lakers: Rookie Austin Reaves has a strained left hamstring and will miss at least two weeks.
    .
    לא ייאמן כל הגריאטריים של הלייקרס ובסוף הרוקיס נפצעים, היו צריכים להשקיע יותר במטפלות מאשר במכונת אקמו לגופה של אריזה.

  5. בראד סטיבנס נפנף את השמועות הטיפשיות שיצאו מפילי שאומרות סימונס תמורת בראון, אחרי שהם חיכו לילארד בקיץ אולי השמועה הבאה תהיה סימונס תמורת לוקה?

    1. מאיפה אתה יודע שהשמועה באה מפילי?
      אולי זה מריץ'פןל שרוצה להעלות את הערך של סימונס כדי שהטרייד יהיה בקרוב ?

  6. As the New Orleans Pelicans remain mired in one of the poorest starts to this NBA season, league-wide speculation has only increased about the job security of executive vice president of basketball operations David Griffin.

    1. נדבק מאמביד
      אני מאמין שעוד שחקנים של הבולס נדבקו אחרי שהם שיחקו פעמיים נגד פילי שבוע שעבר
      מגיע לסילבר שלא דחה משחקים

  7. אומר את זה בצער רב אבל לדעתי דני בדרך לסיים את תפקידו בליגה. הוא בדרך להיות באסט ענק ממישהו שהיה צפוי להיבחר בחמישיה הראשונה נפל עד התשיעי וכרגע אינו מהווה שום פקטור התקפי בווש. אי אפשר לצאת ממצב כזה שחברי הקבוצה שלך לא סופרים אותך. פשוט אי אפשר. והוא הגיע לשם "בזכות". הדבר היחיד שעומד לזכותו הוא הגיל הצעיר שלו. הוא חייב לדרוש טרייד לקבוצה שתיתן לו לשחק. בתוך ווש כבר עשו עליו טרייד מהחמישיה עד לקצה הספסל. ולדעתי רוב השחקנים שם צוחקים עליו מאחורי הגב. הפסיד את הברינקס. צריך להבין שבליגה הזאת מחלקים מליוני דולרים. דני מפרגן לכולם ולא לעצמו והאחרים הם אלה שיקבלו את הברינקסים האלה. אני חושב שזה כבר מאוחר מידי זה נכתב מזמן הילד לא מבין איפה הוא חי חושב שהוא באיזה אגודה שיתופית או באיזה קיבוץ. לא מפנים וממשיך בגישה העלובה שלו ולכן זה כמו חול כל הדיבורים האלה. וושינגטון לא תישאר ראשונה עד סוף העונה היא תעבור משבר ואז כל החיוכים יהפכו לחילופי האשמות ואז תראה על מי יפילו את התיק.
    הלוואי שאני טועה. אני מת שהוא יצליח וכואב לי לראות אותו ככה אבל יותר נכון להיות ישרים עם עצמנו ולאמר את האמת. לפעמים להגיד את האמת לבן אדם עוזר לו יותר מכל פסטיבל הצביעות.

      1. בודאי שהוא יכול לדרוש. הוא חייב לדרןש. קונים מעמד בין היתר בזה שדורשים ולא מצייתים כמו טטלה לכל דבר שמצווים עליו. הוא הגיע כהבטחה גדולה לוושינגטןן והיה יכול לדרוש הרבה דברים גם שיתנו לו את הכדור אבל הוא לא דורש את זה אלה מעדיף לברוח ממנו. מרקנן כדוגמא לא היה מרוצה בשיקגו ומהיחס שלהם אליו ועבר קבוצה. הסוכן שלו יכול להדליף שהוא לא מריצה מהמצב יש הרבה דרכים לעשות את זה אבל לא שומעים כלום וחמור מכך הוא משתף עם זה פעולה.

        1. כמובן זעבר ברגע שהפך לרסטריקטד פרי אייג'נט אבל מה שחשוב זה שמהכיוון שלו הגיעו נרבה ידיעות שהוא לא מרוצה. גם דני צריך לדאוג שידעו שהוא לא מרוצה.

      1. למה לעקוץ חוזה של 2 מ דולר ממכבי תל אביב כשאתה יכול לשחק באן בי איי ולעקוץ חוזה של 50 מ'? שם הוא היה זה היה הכיוון שלו. את זה הוא הפסיד לדעתי.

    1. בהתחשב בזה שהוויזרדס כבר מימשו את האופציה שלהם עליו לשנה הבאה אז יש עוד זמן ארוך עד שהוא יגיע לסיום תפקידו בליגה.

      1. אני יודע אבל אין לזה שום משמעות . הוא יכול להידחק לקצה הספסל גם אם הם מימשו עליו את החוזה. זה טוב זה נותן טוןח נשימה אני מסכים עם זה אבל הוא חייב לשנות גישה. פשוט חייב.

        1. אם הוא לא ישתפר לדעתי לא יקבל חוזה באף קבוצה אחרת. צריך לזכור שיש פה גם הרבה אגו של הGM שבחר בו .. קשה להודות בטעות זו בכל זאת בחירה 9 שחקן שיכול להיות בקלות פרנצ'ייז. להודות שהבחירה הלכה זה גם קשה .. רוצה לראות מקרה קיצוני? בן סימונס. בבקשה.

            1. ברור. הם מימשו עליו את החוזה לשנה הבאה.. לדעתי גם מהרבה שיקולי אגו אבל זה כסף קטן חוזה של 4 מ לדעתי לשנה. זה כלום במונחים של הליגה.

  8. איזה כיף שלא שורקים עבירה בכל חדירה עם מגע.
    נותנים למשחק לזרום, נשאלת רק השאלה, למה לקח כל כך הרבה זמן להגיע לכך?
    זה עדיין אבסורד!

    1. איזה בן זונה ריץ' פול והשותף הבולבוסי שלו,אמן שסילבר יעשה לזנזון ברית מילה בלי הרדמה

  9. Ben Simmons believes the 76ers’ tactics are worsening his mental health instead of supporting him, and want to deem him mentally fit in order to force him to play.
    .
    הוא יכול לוותר על החוזה ולהישאר בבית לטפל בבעיות מנטליות היו לא מעט שחקנים שעשו את זה כמו הסנטר של מילווקי לשעבר, שחקנים בNFL… אבל השמוק מנסה לעקוץ את פילי מצד אחד לא מוכן לעמוד בצד שלו של החוזה ודורש את מלוא השכר,אפס מאופס

    1. זה מה שקוראים באנגלית דה קיצ'ן סינק , פול מיואש לא יודע מה לעשות
      הוא בעצם אומר שבן סימונס משוגע שצריך להיות בבית חולים

  10. הרבע השני תפור בדיוק למידות מי שאוהד את אינדיאנה בפרט, ומקונל בפרט (או מי מהצמד).
    מקונל יודע לנצל עד תום כל מה שנותנים לו,
    הייתי שמח לראות אותו עולה מהספסל של קונטנדרית. הוא היה אז מקבל מעט יחסי ציבור שבאינדיאנה הוא פשוט לא יכול.

  11. מיצ'ל לפעמים משגע אותי, הוא חודר ועובר כמו חמאה את כל ההגנה, ואז שני מטר מהסל מקפץ באויר ומוסר לשחקן לשלשה, אבל זה לא מתממש ויוטה ממשיכה בהנעת כדור וכל האנרגיה הלכה לריק. לפעמים צריך לשכוח מהמסירות האלה החוצה.

    1. לגמרי צודק.
      כולם רוצים לעשות לברון.
      לא רק מיטשל. קח לדוגמה את שרדר שחלק מהאיבודים שלו נובעים מכך.

      1. מה זב לא נחשב חחח זה הארגון כמו שתגיד רופא צבאי לא נחשב זה הארגון זה הרופא שלו והוא קובע לא? אז מי קובע הרופא של סימונס?😂😂
        עדיף לפילי לא לשלם גרוש וללכת למשפט ימשך כמה שנים הוא יסבול יותר קשה

        1. אז רופאים נהיו גם פסיכולוגים?
          לא מבין על מה הוויכוח. שילכו לפסיכולוג מוסמך וזהו.
          אם לבן סימונס יש בעיות פסיכולוגיות, כנראה שלכולם יש.

        2. רפואה צבאית היא הדוגמא הכי גרועה שאתה יכול למצוא.
          ובזמני לא הייתה רפואת מומחים בצבא. היו שולחים אותך לרופא אזרחי וצה"ל היה מקבל את חוות הדעת שלו.

  12. פוק חשב מגיע לו שם אנד וואן, השופטים הבינו אחרת…
    יש חוק חדש בליגה, אתה לא יכול לנוע כלפי המגן וגעת בו לקלוע ולדרוש קליעה נוספת מהקו. זו רמאות!

  13. דקן רובינסון מחרב את המשחק. עזבו 32% מהשלוש. שחקן שהיה מעל 40%. מהקו 62% השנה שחקן של 85-90% . מה עובר עליו קיבל חוזה וזהו?

  14. אני מציע לכל המומינים כמה סיבובים בצנטריפוגה, עזבו את מכונות הכביסה, מכבסות זה לחנונים.
    הצנטריפוגה לשלטון.

  15. התרגיל של ספולס היה לשחרר את לאורי לשלשה ולאורי השתחרר אבל התרגיל השתבש והכדור בכלל לא הלך אליו. היוםראיתם למה הניסיון של לאורי כל כך חשוב למיאמי. כשהוא תופש יד, זה רק סל…

  16. המכבסה של ברוך….

    טיי לו מאמן טוב ניצח העונה את פורטלנד פעמיים, מיני פעמיים, אוק, מיאמי בלי באטלר ושארלוט….קבוצות חזקות ללא ספק 😎

    הפסידו ל גולדן, קאבס ממפיס ופורטלנד…..

    שיחקו בינתיים רק נגד זבל כמעט….. שיגיעו קבוצות נורמליות הניגוב של לו יהיה קשה

    1. שמעון ראית עם מי לו משחק? הקבוצה מוציאה הרבה יותר ממה שהיא שווה למען השם אריק בלדסו רגי ג’קסון וניק באטום וזובאץ פותחים אצלהם בהרכב, אחת מהקבוצות החלשות בליגה.
      .
      שמעון תחילת העונה על פורטלנד טענת שהם אחת הקבוצות החזקות בליגה וסוף סוף החליפה מאמן- מהר למכונת הכביסה המרכך כבר שם.

    2. בלדסו לא ברמה להפועל גלגוליה.
      רגי ג’קסון שחקן שדטרויט זרקו וקם לתחייה תחת לו ונותן עונה פנטסטית בנתיים.
      הגופה של באטום נראית יותר טוב ממה שנזרקה משארלוט נראית כמו שחקן לגטימי.
      זובאץ שנזרק מהלייקרס ואין גם לו מקום בליגה.
      .
      אני לא מדבר על הספסל הלא קיים. כשאתה מוסיף את הפלייאוף אתה רואה שלו מאמן מצויין

      1. לפי רוח הדברים שלך יש בערך 50 שחקנים לגיטימיים בליגה פחות או יותר ואם אני לארג' אז 70. בקרוב אני מניח שדאנקן רובינסון יכונה כזבל טאקר כגופה באם הוא סנטר חלש ואז גם ספולסטרה הוא מאמן אדיר. מדהים כמה רחוק אתה מוכן ללכת רק כדי להתאים את המציאות לאג'נדה שלך (ושלא תבין לא נכון טיי לו מאמן טוב אפילו טוב מאוד והוא סתם הרבה מאוד פיות. מכאן ועד לכנות את הסגל של הקליפרס כחלש הדרך מאוד ארוכה)

        1. תודה חגי, יש בערך 180-250 שחקנים לגיטמים בליגה, כל השאר לא באמת לרמה.
          .
          דאנקן רובינסון אחלה שחקן בתקופה רעה, קבלת ההחלטות שלו היום לא טובה, טאקר אחלה שחקן ספסל, באם סנטר טוב לא שווה מקס (כמו שרואים בפלייאוף).
          .
          הסגל הנוכחי של הקליפרס חלש מאוד.
          אני אשאל אותך שאלה איפה הייתה ממקם את הסגל הנוכחי של הקליפרס (בטח שאתה מתחשב במצבת הפצועים) , אצלי הם ממוקמים בשליש התחתון של הליגה כשאחריהם נמצאים רק זבל כמו יוסטון ניו אורלינס ודטרויט ספרס ואורלנדו

          1. קצת לא מסתדר לוגית המשפט של יש בערך 180-250 שחקנים לגימיטימיים בליגה אבל נעזוב את זה.
            .
            הקליפרס בשליש האחרון של הליגה? לזובץ' אין מקום בליגה? בלדסו זה ההוא ששיחק עם החמור היווני לא? כנראה שזה היה במילווקי הוא היה שחקן מצוין אם זה ככה… איפה אני מדרג אותם? בערך ברמה של מיאמי בוסטון אינדי דאלס… (ללא קוואי כמובן)

        2. לגבי ספלורטאה הוא בהחלט מאמן אדיר, אתה רואה יד מכוונת שלו, לקבוצה יש ירידות מתח אבל אתה רואה את ההשפעה שלו על מיאמי, לא כל משחק מנצחים האיבודים היום ויותר נכון איך שהקליפרס ניצלו אותם חיסלו את מיאמי

  17. אני לא מצליח להבין את ההתלהבות ממיאמי. הם קבוצה טובה אבל זהו. יש להם שחקנים שהם די חד מימדיים (טאקר רובינסון) הירו מצוין כשחקן שיוצר לעצמו אבל הוא לא יכול לעשות את זה לאחרים. באם עילוי הגנתי עם ראיית משחק משובחת אבל מתקשה מאוד לשים סלים בעצמו. ואז יש את באטלר שלא מהווה איום רציני מחוץ לקשת למרות שיש לו יתרונות אדירים. זה לא מספיק

    1. נו אנחנו פה נלהבים מיום ליום לא צריך לקחת ברצינות. פתחו טוב דרסו יפה ולאט לאט חוזרים לרמתם. לא נרטה לי פה שמישהו חשב שהם יקחו אליפות…
      כל עוד הארדן משחק כמו פח וקיירי לא חוזר המזרח מאד פתוח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט