'יום רביעי ה-13': פריוויו למשחקי יום רביעי הגדול/ אורי הדר ושחר צ'קוטאי

13 משחקים מרתקים הלילה: יאניס בגארדן, קרבות צמרת מפתיעים עם דני, קרבות תחתית לוהטים עם הבחירות הבכירות, שחזור הגמר מהבועה ועוד ביום רביעי הגדול!

NBA roundup: Knicks come from behind to top Bucks

וושינגטון וויזארדס (3-7) – קליבלנד קבליארס (4-7) 02:00:

וושינגטון נגד קליבלנד, מי היה מאמין שזה קרב צמרת?
הקאבס מגיעים ברצף של 4 ניצחונות. החמישיה הגבוהה עובדת נהדר לצד הפריחה של רוביו. אך הפציעה של סקסטון מורידה קצת מהתקופה הטובה.
בוושינגטון החוליות מתחילות להתחבר והם נראים טוב, העומק בספסל נותן להם מרחב פעולה גדול ולכן תדעו מי השחקן שפתאום יפציץ.
תחזית: וושינגטון ינצחו.

אורלנדו מג'יק (8-3) – ברוקלין נטס (4-7) 02:00:
ברוקלין מגיעה לפלורידה אחרי הפסד כואב לשיקגו ברבע הרביעי, ולמעשה הם לא נראים קטלניים כמו בעונה שעברה וכמו שציפינו מהם.
אורלנדו מגיעה לעונה הזאת ללא ציפיות, היא נהנית מכל הבא ליד. קול נותן עונה טובה ומתחיל לתפוס את מקומו כאלפא, וואגנר פורח ומשכיח את הבחירה הרביעית בדראפט שעדיין לא נכנס טוב לעונה.

תחזית: הנטס.

בוסטון סלטיקס (6-4) – טורונטו ראפטורס (5-6) 02:30:
שתי קבוצות שהיו בטופ לפני שתי עונות אך בעוד טורונטו נפרדה מהברגים החזקים ונשארו חלקי חילוף כדי להיות קבוצת טריידים ועל הדרך לנסות לנצח, בוסטון נשארה עם מרבית החלקים אך ללא שמן במנוע והיא חורקת בפתיחת העונה. האוהדים (לפחות באתר) מתחילים לספור את הימים עד החלפת המאמן וגם הדיבורים על טרייד לוקחים כוח ומוריגים את הירוקים שאולה.
ניצחון ירוק ישנה את המומנטום.

תחזית: בארנס ואנונבי יעשו לטייטום את החיים קשים. ראפטורס ב5.

ניו יורק ניקס (4-7) – מילווקי באקס (6-5) 2:30:

אחרי ביקור בבית הלבן וניצחון בערב אמש על פילי הבאקס מגיעים למדיסון סקוור גארדן לאתגר לא פשוט. בצד הכתום של המשחק אפשר להיות מרוצים, הם מגיעים אחרי ניצחון על פילי לפני יומיים ובאופן כללי במומנטום חיובי נגד קבוצות המזרח. הניקס כבר ניצחו את מילווקי בתחילת השבוע ויהיה מעניין איך המאמן באד יגיב בחזרה, למרות הסגל הקצר.

הימור: חזק, קשוח, מותח, ניקס.

יוסטון רוקטס (9-1) – דטרויט פיסטונט (8-1) 02:30:

מפגש תחתית לוהט בין שתיים מהקבוצות הצעירות בליגה, המחפשות את הנצחוון השני שלהן העונה. המשחק אף משודר באי-אס-פי-אן, על מנת להציג בשידור לאומי את הבחירה הראשונה בדראפט ג'יילן גרין מול הבחירה השנייה קייד קנינגהאם.

דטרויט מגיעה למשחק כשהיא במקום האחרון בליגה בנקודות למשחק, רייטינג הגנתי ואחוזים מהשדה. ביוסטון המצב לא מזהיר גם כן, ושתי הקבוצות הולכות עד הסוף על הגל הצעיר. קשה לצפות מקבוצות כל כך חסרות נסיון להצליח, אך אולי המפגש הזה הוא מבט אל העתיד.

בתוך כל השחקנים הצעירים בשני הסגלים, שמתי זכוכית מגדלת על שני שחקנים: ג'יישון טייט הלא כל כך צעיר (בן 26), ממשיך בעונה הסולידית שלו מהעונה הקודמת- מעמיד ממוצעים של 11.4 נקודות ו 6.7 ריבאונדים למשחק. שיפר את הקליעה מקו העונשין עד כה, אם יקדם את הקליעה מרחוק יוכל לשחק עוד הרבה שנים בליגה עם ההגנה שלו. השני הוא סאדיק ביי– בעונתו השנייה מקבל קצת יותר אחריות בהתקפה הצלועת של הפיסטונס. בעתיד לצד סקורר אפקטיבי יוכל להיות שחקן חמישייה תורם בקבוצה מצליחה. ביי מוסר גם פי 2 יותר אסיסטים מהעונה שעברה: מ 1.5 ל 3 למשחק.

תחזית: הרוקטס בנקודה. יהיה מותח.

שיקגו בולס (3-7) – דאלאס מאבריקס (3-7) 03:00:

לוקה מול דרוזן, הארדוואי נגד לוין ופורזינגס נגד ווצביץ. מאצ'-אפים מעניינים מאין כמותם. דאלאס מגיעה עם 4 ניצחונות רצופים, שיקגו מגיעה אחרי ניצחון גדול על ברוקלין ובאופן כללי היא במצב נהדר העונה.

תחזית: יאללה שיקגו!

ממפיס גריזליס (4-6) – שארלוט הורנטס (7-5) 3:00:

יש הרבה משותף בין שתי הקבוצות – קבוצה צעירה עם מאמנים חדשים יחסית, רכזים צעירים ומהפנטים, פוורודים קופצניים, וטרנים איטיים ועוד. ממפיס מגיעה אחרי ניצחון ואילו שארלוט עם 5 הפסדים רצופים במערב והם לא מצליחים להרים את עצמם.

תחזית: ממפיס.

ניו אורלינס פליקנס (10-1) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-3) 03:00:

הפליקנס עדיין ללא זאיון ואינגרם, מארחים את הת'אנדר ושי גילג'יס הנפלא. הת'אנדר התגברו על יתרון 16 של יריבותיה בכל אחד מהנצחונות של הקבוצה העונה. כנראה שהלילה לא יצטרכו את כל הדרמה הזו בשביל לנצח. מהצד השני, לאחר ארבעה משחקי חוץ הקבוצה תשחק את משחקה הראשון מתוך שלושה הקרובים בבית. הפליקנס מחפשים את נצחון הבית הראשון שלהם העונה, מה שיהפוך את המשחק לקצת יותר מעניין.

תחזית: הת'אנדר ב11.

סן אנטוניו ספרס (7-3) – סקרמנטו קינגס (6-5) 03:30:

מפגש תחתית מערב, כאשר הדורבנים מארחים את המלכים למפגש חצי מסקרן. הספרס משחקים טוב, פשוט הכישרון שמולם גדול יותר. מנגד הקינגס מתקשים אבל למזלם יש את הריסון בארנס שנותן פתיחת עונה מרשימה למדי. הוא קולע 22.5 לצד כ-8.5 רב', שיאי קריירה. בצד האפור מארי עם נתוני אול סטאר (17.6 נק', 8.1 רב', 8.3 אס').

תחזית: הספרס.

דנבר נאגטס (4-6) – אינדיאנה פייסרס (7-4) 04:00:

דנבר מארחת את אינדיאנה, במשחק שהיה יכול להתחיל איזה רצף לנאגטס. אלא שאז הMVP בכבודו ובעצמו, ניקולה יוקיץ' החליט לרמוס את מרקיף מוריס לקראת סיום המשחק עם ההיט בתחילת השבוע. בעימות שהפך לתקשורתי עם הצהרת האחים יוקיץ' בטוויטר, נגד אחיו של מרקיף- מרכוס, יוקיץ' חטף השעייה למשחק אחד ומוריס נקנס ב50,000 דולר.

הפייסרס מגיעים למשחק לאחר הנצחון בראשון על סקרמנטו, ואחריו קבלו מנוחה של יומיים לראשונה העונה. לוח הזמנים של אינדיאנה לא היה לטובתם עד כה העונה, עד השבוע- בו קבלו מנוחה וקבוצה ללא הכוכב הראשי שלה. אולי הקבוצה תוכל לבנות על כך להמשך העונה.

תחזית: הפייסרס גדולים הנאגטס ללא יוקיץ', במיוחד בהתחשב שמייקל פורטר נראה יותר כמו אוטו פורטר. 9 לאינדיאנה.

פיניקס סאנס (3-6) – פורטלנד טריילבלייזרס (6-5) 04:00:

בצל הפרשה שהרעדיה את הליגה השבוע בענייני הבעלים של הסאנס, רוברט סארבר, הקבוצה מחפשת נצחון שישי ברציפות. מצד שני, הבלייזרס מחפשים נצחון חוץ ראשון, ועוד במשחק שני בבק טו בק. זה הוא משחק חוץ ראשון מתוך סדרה של ארבעה. על המאבק וההתחלה האיטית של קבוצתו אמר דיים לילארד: "יש לנו תקופות טובות, וזה לא קל לדבוק בהם. אנחנו לא טובים בלסגור רבעים. כשאתה במגרש הביתי של מישהו אחר, אתה חייב לסגור כמו שצריך את הרבע". פורטלנד יכולה לבנות על כך שהנצחון המרשים ביותר עד כה בעונה שלהם היה במשחק הקודם מול פיניקס, בו נצחו 134-105.

לפיניקס יחסר את דיאנדרה אייטון שוב, במשחק הרביעי בחמישה משחקים שבו לא ישחק.

תחזית: משחק צמוד שיגמר לאחר הארכה- 2 לפורטלנד.

גולדן סטייט ווריורס (1-9) – מינסוטה טמברוולבס (6-3) 05:00:

ברוכים הבאים למופע הטוב ביותר על פני כדור הארץ כרגע- סטף קרי והקרקס הנודד של הווריורס. לאחר שהפך לשחקן המבוגר ביותר לקלוע לפחות 50 נקודות ו 10 אסיסטים, קרי והקבוצה מחפשים לשפר את מעמדם במעלה המערב ולהשתפר למאזן 1-10. הווריורס חרטו על דגלם את ההתקפה היעילה, המתמחה בהנעת כדור והשנה גם זורקת וקלעת לשלוש הכי טוב בליגה, אך מה שהופך אותה למסוכנת באמת זו ההגנה- מדורגת ראשון ביעילות הגנתית.

בצד הפחות מלהיב, הזאבים מגיעים לאחר חמישה הפסדים רצופים. כוכב הקבוצה טאונס בהקשר: "אני מכיר את התחושה הזו- הרצף הפסדים פה במינסוטה, יכולים בקלות להגיע מ3-4 הפסדים ברציפות ל19-20. עלינו לעשות עבודה טובה יותר שזה לא יקרה". מינסוטה יקבלו את דיאנג'לו ראסל בכושר הטוב ביותר שלו עד כה העונה, לאחר שקלע 30 נקודות וחילק 7 אסיסטים בהפד לממפיס בתחיילת השבוע. בקבוצה מקווים שיוכל להמשיך עם היכולת מול קבוצתו לשעבר, בה שיחק 33 משחקים לפני שתי עונות.

תחזית: קרי ופול יסחבו את הווריורס לנצחון חשוב על הזאבים שינשכו וינשכו אך המשחק יברח להם ברגעים המכריעים. 6 לגולדן סטייט.

לוס אנג'לס לייקרס (5-6) – מיאמי היט (3-7) 05:00:

במפגש חוזר מגמר הנ.ב.בא בבועה, הלייקרס מארחים את ההיט במפגש פריים טיים מסקרן. לאחר שפתחו את העונה בסערה עם מאזן 1-6, ההיט איבדו קצת מהגובה כאשר הפסידו שניים משלושת המשחקים האחרונים. ואיזה קבוצה תספק ריבאונד טוב יותר בשביל ההיט, מאשר הלייקרס החבולים ותלויים בקליעה של כרמלו אנת'וני, כאילו אנחנו נמצאים ב2012.

עם זאת, הופעה של דיוויס משתפרת, בעיקר בפן ההגנתי, למרות שהוא ממשיך לספק רגעים קטנים ביזאריים כמעט בכל משחק (הקיא בין הרבעים במשחק האחרון של ל.א). אם הלייקרס רוצים להשאר על הפרקט עם ההיט, יצטרך ווגל ללכת לAD בחמש מהר יותר ממה שעושה במשחקים אחרים. הזריזות והחוכמה הגנתית של מיאמי לא תיתן הרבה מרחב לתמרון לטעויות של ווסטברוק, מיאמי מקבוצות המתפרצות והמעבר הטובות בליגה, שאוהבת לנצל כל איבוד.

תחזית: ג'ימי ממשיך בכושר הMVP שלו ורובינסון סוף סוף יתן משחק קליעה טוב מול שומרי הפרימטר הסבירים של הלייקרס. 12 למיאמי.

לפוסט הזה יש 195 תגובות

  1. מילה על הסאנס.
    .
    הסאנס פתחו את העונה בצורה מחרידה. שלשות באחוז מזעזע, כושר נוראי של בוקר, פול מקרטע, לקראודר לא קיים.
    לאחרונה חל שיפור הדרגתי –
    בוקר חוזר לעצמו, פול מקדיש את מלוא מרצו בניהול משחק, והשלשות מתחילות לפגוע.
    חשוב יותר –
    ההגנה מתחילה גם היא לחזור לעצמה.
    .
    היכן זה מציב את הסאנס לפני המשחק הלילה?
    לטעמי, במקום לא רע.
    יש להם את הכלים להתמודד עם צמד הגארדים של פורטלנד,
    בטוח אחרי שלילארד שיחק אתמול 38 דקות.
    נחיה ונראה.
    .
    מילה על הלייקרס.
    הם משחקים כדורסל נוראי. ממש.
    כאשר לברון לא על הפרקט, הם כמו עדר ללא רועה.
    אבל –
    בשקט בשקט ההגנה מתחילה לחזור לעצמה.
    זה היה צפוי שזו תהיה עבודה בתהליך,
    כך שזו לא הפתעה גדולה.
    לא שזה משנה כהוא זה במשחק הקרוב מול ההיט.
    ההיט בניצוחו של באטלר גדולים בשלב זה של העונה על הלייקרס גם אם לברון משחק.
    .
    תודה, חברים. אחלה פריוויו.

    1. איפה ההגנה של הלייקרס מתחילה לחזור לעצמה? ההגנה נראית טוב רק שווסטברוק לא על המגרש, איתו זה אחת יורים. להסתכל על הסטטיסטיקה ההגנתית לבד לא תספר את הסיפור שפורטלנד הורידו גל מהגז אחרי שקלעו 90 ב3 רבעים, או שקבוצה חלשות כמו אוקלוהמה יוסטון וספרס קלעו עלינו כמה שרוצים, לליקרס הגנה נוראית. לצערי הלייקרס הולכת להידרס וזה לא יהיה קרוב אפילו

        1. כן ההגנה עשתה כמה עצירות יפות מול שארלוט ברגע שראס ירד, הבעיה שלראסל מובטח מקום בהרכב ו35 דקות למשחק, למרות שהוא נוראי בשני צדי המשחק.
          .
          נקודת האור הגדולה ביותר של הלייקרס היא כרמלו, ידענו שהוא צלף קטש אנד שוט מצויין אבל העונה הוא הפך לטוב בליגה בנתיים, הוא קולע באחוזים לא הגיוניים מ3 52% (64 אחוז אפקטיבי למי ששואל) ומשאיר את הלייקרס בחיים כל משחק.
          .
          המזל של הלייקרס שהורטון טאקר כבר מתאמן עם מגע והחזרה שלו למגרש מאוד קרובה
          .
          הלייקרס הלילה בבעיה אין לה סגל ומוזר לי שהשנה לא מוכנים לדחות משחקים, גם אם זה לא הייתה מיאמי היינו מפסידים.
          לברון ודיוויס פצועים נוסיף לרשימה את הורוטון טאקר רונדו קאנדריק נאן טרבור אריזה וריבס.

  2. זה מה שקורה שמביאים לאפס נרקיסיסט שנולד עם כפית זהב בפה וחושב שהכל מגיע לו מקס, הכתובת הייתה תלוייה על הקיר, מקווה שפילי לא תתפשר ואם אין איזה מכס משמעותי שתגמןר לאפס הזה את הקריירה.

    1. אבדיה חייב לעבוד על הקליעה שלו מכל הטווחים, הסיומת שלו נוראית (הוא כל משחק מחטיא איזה לייאף או דאנק) לא קולע שלושות וקולע מהקו ב54.5% יש לו בעיה רצינית בשחרור זריקה, הוא גם מכדרר חלש מאוד

      1. ברוך זה הכל אצלו בראש.
        .
        הוא ילד מאוד מוכשר שעובד קשה ויש לו רזומה עם קבלות.
        .
        הוא גם מודע לזה, אז מאמין שיתגבר על המחסום הפסיכולוגי וייתן בראש בצד ההתקפי, צריך לתת לו זמן, בן 20 כולה, וחוזר מפציעה לא פשוטה.
        .
        בצד ההגנתי והשבוע זה עלה על הייפ, אני אמרתי את זה כל הזמן, הוא משהו מיוחד, רק זה יקנה לו את החוזה הבא בטוח.
        בינתיים לך לקנות מרכך כביסה

        1. דבר ראשון תודה, כאן אני לא מסכים לא רואה בעיה מנטלית אלא חוסר כשרון ברור. הרמה ההתקפית שלו מאוד נמוכה ולא מתאימה לליגה. כמעט כל שחקן בליגה מחזיק ביכולת קליעה וכדרור עדיפות משלו+ אתלטיות עדיפה.
          .
          ״העניין המנטלי״ גם כאן לא תופס מסיבה פשוטה שאחוזי הקליעה שלו מהקו לפני הפציעה ולפני הליגה דומים מאוד לאחוזים שלו עכשיו, תוסיף את העובדה שהפציעה לא אמורה לפגוע לו ביכולת הקליעה אם זה בלסיים לייאף או בשלושות פנויות, אני גם לא בטוח כמה קשה הוא עובד(אין לי מידע עליו)
          .
          טעיתי בהחלט לגבי ההגנה שלו והוא מגן טוב ואפילו מאוד, אבל בלי שום יכולת התקפית ברמה סבירה לאן זה יוביל לחוזה מינימום נוסף במקרה הטוב? צריך לזכור את העובדה שגם מגני הפרימטר הטובים בליגה לא מסוגלים באמת להאט כוכבים כמו שאנחנו רואים בפלייאוף עונה אחר עונה.

            1. סופסוף מישהו קם ואמר משהו 🙂

            2. התכוון במובן layoff

          1. תקנה על הדרך דפי בושם למייבש. ביחס לגיל הוא היה כישרון יוצא דופן באירופה, פרוספקט מוכח בגילאים הצעירים וגם במכבי, כמו שדינווידי אמר, הוא לא מודאג מהחטאות הלייאפים, אם דני לא היה שם אותם הוא לא היה נבחר טופ 10 בדראפט. תן לו זמן לפי שאת גוזר את דינו, מצד שני, תמשיך אם האנטי נאחס קארמתי הזה

            1. אני בהחלט מקווה שאני אקנה בושם, יש כל כך הרבה בלופים שנבחרו בטופ 10, בטח שהליגה מנסה למצוא את הרכז הגבוה הבא.
              אני לא מדבר בכלל על חולשת הדראפט וזה שקליאן הייז נבחר בטופ 7.

            2. ואני בהחלט מקווה שאני טועה לגביו ויכנס לסיבוב כפול במכבסה למרות שאני לא אופטימי.

  3. יש את הוויכוח הקבוע איזה קונפרנס חזק יותר. אני לא יודע איך קובעים איזה צד יותר חזק כשבכל צד יש 15 קבוצות, אבל אם מסתכלים על השאלה איזה קונפרנס יותר תחרותי, אין ספק שהשנה זה המזרח. מלבד הנמושות אורלנדו ודטרויט, אין במזרח אף קבוצה שאפשר לא לקחת בחשבון כמתחרה רצינית לפלייאוף. לעומת זאת תסתכלו על המערב – 8 המובילות כעת נראות כקבוצות שיהיו בפלייאוף בסיום העונה. ייתכן אולי שפורטלנד (מקום 10 כרגע) תפתיע (כמו שפורטלנד נראית כרגע זו תהיה הפתעה), אבל חוץ מהן יתר הקבוצות לא נראות אפילו כמועמדות. אז אפשר כבר מעכשיו להתרכז במאבקי המיקום, כי זהות המשתתפות בפלייאוף די סגורה.

    1. מה זאת אומרת אתה לא יודע איך קובעים איזה צד יותר טוב?
      יש דבר כזה שנקרא מאזן. בודקים שם.
      מה שעוד מוזר זה שלמרות שאמרת שאתה לא יודע איך קובעים מיד אחרי זה קבעת שזה בוודאות המזרח.
      אז התשובה היא לא המזרח ובטח שלא בוודאות. כרגע המאזן בין המזרח למערב, אם לא טעיתי בספירה, עומד על 22-21 לטובת המזרח לפני המשחקים הלילה וזה אחרי שהיה פער משמעותי לפני כמה ימים של כמעט 10 נצחונות. לדעתי המערב עדיין חזק יותר ובהמשך זה עוד יתחדד.

  4. מי יכול להסביר לי מתי גיימס טומטום נהייה כזה נגר?
    מה, הוא לא מתאמן בקליעות?
    היום הוא נזק נוראי לסלטיקס בחצי הראשון. פשוט לא נתפס כמה שטויות שהוא עושה.
    הוא אשם דיי רציני בכך שהסלטיקס לא פתחו פער של 15 או 18 בחצי הראשון. זה לא רק השלשות שהוא מפספס אלא גם המידריינג הפנויות יחסית.
    הוא פשוט רע ולא ייעזור ששוב הוא יתראיין ויאמר שהוא צריך לתת יותר ולהתאמץ יותר. סתם חרטטן שלא יודע מה לעשות עם עצמו כשלוחצים עליו קצת יותר בהגנה. לא ייאמן שטאלנט הזה עכבר.

  5. לפחות אודוקה לוקח הפעם טיימאאוט בזמן כי טורונטו חזקו את ההגנה בדקות האחרונות ומקצצים לו את הפער שנבנה במאמץ רב.

  6. סוף הרבע עם מופע נגרות לעילא, טראאחחחחחחחחח בווווםםםם קלינג והסתיים בסלים מהירים בשני הצדדים. הסלטיקס מובילים ב 12 במשחק מאד אגרסיבי בהגנה. אם הם מפסידים היום בביית, זו קבוצה בכלל בלי אופי.

  7. נרס כל הזמן ליש השופט, מטרטר לו במח.
    לה לא ייאמן. מספיק שיטרטר מספיק והשופט ייתן לו מה שהוא רוצה.

  8. אני רואה אבדיה התפוצץ על קליבלנד. לא זרק פעם אחת לסל ב15 דקות. זה לא כדורסל מי רוצה לשחק משחק שהוא לא עושה בו כלום ועוד בליגה כזו תובענית עם טיסות ונסיעות. נשמע כמו עינוי

  9. ראס משחק מצויין ואחראי עד עכשיו. דיוויס כזה לא ברור- מצד אחד פוטנציאל טופ 3 בליגה ובלתי עציר, מצד שני כל כך אפטי.

  10. Houston Rockets point guard John Wall has yet to take the floor this season, and that doesn't look to be changing anytime soon.
    .
    ESPN's Adrian Wojnarowski reported during Wednesday's NBA Countdown that Wall might not play at all this season.
    .
    "There are no plans for John Wall to play for the Rockets, and it's becoming increasingly likely that John Wall may not play anywhere in the NBA this season because the cost of his contract right now is just too prohibitive," Wojnarowski said.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      הההיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      זנזון

  11. חוקי הצאלנג נוראים סבוניס חוטף גג חוקי שגרין מעיף את הכדור לחוץ והולכים לכדור ביניים כי השופטים טעו בעבירה במקום כדור של אינדיאנה חחח לכו תבינו את חוקי הליגה ועוד לכדור שולחים את אהרון גורדון לקפוץ חחחח שלקח בשנייה מטרנר את הכדור ובארטון שם סל
    חוקי nba…

  12. בוקר צח בוקר זך אני ברקע יש לי יום עמוס (״יום קשה בשווקים״) שמעון וטמיר אני סומך עליכם שתביאו לראס עוד W גיא עסוק בפיניקס שלו. בינתיים ראס מצויין עם 25% מהשדה 😃

    1. אני רואה שגם סמיילי ושאדו פה, הלייקרס בהרכב כמעט מלא. רק ברוך חסר (חחחח הוא עושה לברון פאסיב אגרסיב)

  13. גיילן גרין עוד ערב של 3 מ11 מה3 הבן אדם חושב הוא סטף וקולע כמו ראס מה3 לא יאמן במקום לחדור לעשות מיד ריינג לנצל את האתלטיות שלו עומד על קשת ה3 ומעיף לבנים….

    גיילן סאגס נראה ברמה של נס ציונה יכול לחתום שם אולי לא מבייש אפילו את ראס

    1. אני למדתי מנסיון כאשר קבוצה גרועה לאורך שנים הכל מתחיל ונגמר בבעלים .
      למיני יש סיכוי כי יש שם בעלים חדשים

  14. אדאביו פתח את הריצה, לא מבין למה דיוויס מנסה עליו מיד ריינג קשה ולא לוקח אותו בפוסט עד לפי הטבעת.

    1. למה סתום? גאון! מקבל מיליונים עולה לכמה דקות עשוה צחוקים ו6 עבירות ויורד לנוח. שומר על הגוף, עושה לואד אקטיבי

  15. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שי היה צורח פה על ראס.
    למה להתעצבן שי. במכום לצרוח תצחק. תאמין לי תהיה יותר בריא.

  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שוב הוא עשה קלינגלינג הקלינגון הזנזון הזה.
    למה זרק שלשה? גם 2 היה מספיק…

  17. 12 משחקים לתוך העונה,
    וללייקרס יש 12 שלשות למשחק ב-37%
    (מקום 6 בליגה).
    .
    יש המון חריקות, ועוד יותר משחק כדורסל מכוער,
    אבל –
    הבסיס שם.
    התוספות החדשות לקבוצה (כל מי שהוא לא ראסל…)
    נותנים לקבוצה את הרווח הנדרש,
    ומי שלרגע מסיר את משקפי ההייטר יכול לראות לא מעט דקות של הגנה סבירה (בדגש על הרכבי המחליפים).
    .
    כאשר לברון יחזור, יחזור גם קצת סדר למשחק של הלייקרס.
    טאקר ונאן יוסיפו עוד עומק, הגנה וקליעה.
    .
    יהיה מעניין.

    1. אתה מחפש קצת בכוח את הנתון החיובי.
      אז הנה כמה נתונים פחות חיוביים מבחינתם:
      הלייקרס מדורגים 21 ברייטינג התקפי, 14 ברייטינג הגנתי, 19 בנט רייטינג, 15 בטרו שוטינג, 23 באחוז איבודים, 16 באחוז ריבאונד, 25 באחוז ריבאונד הגנה, 14 באחוז ריבאונד התקפה, 22 ביחס אסיסטים-איבודים.
      בהנחה שכרמלו ירד קצת מה-52% שלו מחוץ לקשת (נגיד יהיה בסביבות ה-45-7%), האחוזים של הלייקרס ירדו, כי הוא אחראי לשליש מהשלשות שלהם.

      1. חלילה מחפש בכוח את הנתון החיובי
        (את זה אני שומר לסאנס).
        .
        הנתון הוא בדיוק כמו שהוא. 12 משחקים, נתון לקבוצה כולה.
        אתה כותב על הנתון שיתיישר (האחוזים של כרמלו) ואני חושב שהירידה הצפויה באחוזים תהיה קטנה מהעלייה הכוללת בעקבות חזרתו של מנהל משחק כמו לברון והצטרפותו של נאן לרוטציה.
        .
        הסיבה שאני מתעכב על האחוזים מטווח השלוש היא שזה נתון קריטי להצלחת הקבוצה. זה ריווח שיאפשר לדייויס להיות אפקטיבי, שיאפשר ללברון ולראסל לחדור יותר בקלות לצבע.
        .
        דרך אגב,
        14 בררייטינג הגנתי זה נתון נהדר לקבוצה בשלב זה של העונה.
        זו קבוצה חדשה, לוקח זמן ללמוד ולהסתגל לדרישות של ווגל.

        1. 14 ברייטינג הגנתי נראה לי מאכזב כי אני מצפה מווגל ליותר, והוא הוכיח את זה בשנתיים הקודמות. עם זאת, בתחום ההגנתי היה לי אישית די ברור שהלייקרס יהיו בסדר ויותר.
          לגבי האחוזים לשלוש, זה נתון קריטי להצלחת כל קבוצה, והלייקרס לא שונים כהוא זה. ב-2 העונות הקודמות הלייקרס קלעו פחות טוב, עם לברון, ועד כמה שכרמלו קלעי טוב (והוא מהגדולים בהיסטוריה בדבר הזה שנקרא "טו פוט דה בול אין דה סל"), הלייקרס מקבלים את ווסטברוק ורונדו בצד השני.

          1. שוב,
            הנתון הקבוצתי הוא המכריע.
            עומק של קלעי שלוש יאפשר לקבוצה למצות את יכולות דייויס ולברון.
            היו שטענו לפני העונה שאין ללייקרס קליעה.
            עד כה, בהחלט יש להם קליעה.

            1. יש ללייקרס בעיות הרבה יותר מהותיות מאשר קלעים, שם באמת יש את כרמלו, מונק, בראדלי ונאן שאמורים לעשות את שלהם.

            2. הייתה טענה אווילית ושגויה מיסודה,שבא הסתכלו על ממוצע קריירה כיכולת קליעה מ3, הליקרס הביאו סוללת קלעי 3 מצויינים בקיץ זה היה צפוי שאחוזים יהיו גבוהיים משם (בטח שרוב הזריקות שלהם זה קטש אנד שוט), לגבי כרמלו ראינו בפעם המי יודע שהוא לא שחקן יוצר כבר אבל כצלף הוא מדהים

  18. יש פה מורכבות לגבי הקמיע – הערב ניצחון גדול עם חצי-טמיר שמעון נתן עבודה אולי רזיאל הוא בכלל הקמיע?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט