הקבוצות המפתיעות לטובה בפתיחת העונה / הגולש דור בן דוד

דור בן דוד, חייל בן 19 מב"ש, אוהד דנבר ומגשר בקבוצת הפייסבוק "נ.ב.א אול אראונד".

*

עונת 2021/22 התחילה רק לפני שבועיים, אבל כבר עכשיו אפשר לראות כל מיני מגמות מהקבוצות השונות, מפתיעות יותר ומפתיעות פחות, היום נדבר על הקבוצות המפתיעות של פתיחת העונה הזאת, הפעם לטובה. בואו נתחיל.

גולדן סטייט ווריורס (1-9)

מה ציפינו: היה ניתן לצפות לפתיחת עונה חלשה בהתחשב בשנה שעברה, בה הודחו בפליי-אין מול ממפיס, עם סגל דומה. יחד עם הפציעות של קליי תומפסון וג'יימס וויזמן היה ניתן לחשוב שהם יקרטעו וקרי יצטרך להציל אותם עם משחקי ענק פעם אחר פעם.

מה קיבלנו: המקום הראשון במערב, המאזן הטוב בליגה. הדירוג ההגנתי הטוב ב-NBA וההתקפה החמישית בטיבה (לפי הדירוג ההתקפי) בליגה.

איך זה קרה? גולדן סטייט לא תלויה לגמרי בסטפן קרי. הרבה שחקנים שהמשיכו מהשנה שעברה (דמיון לי, גארי פייטון השני מהספסל ושחקני החמישייה) או שחקני הרכש נותנים תרומה והופכים אותם לקבוצה עמוקה יותר. גולת הכותרת היא ג'ורדן פול שנותן עונת פריצה עם אחוזים נהדרים ומוריד עומס מקרי.

חשוב להדגיש שהרבה שחקנים המשיכו מהשנה שעברה. 6 מ-7 המובילים של גולדן סטייט בדקות (סך הכל) שיחקו בקבוצה בשנה שעברה, השביעי הוא אנדרה איגודלה שזכה איתה ב-3 אליפויות. התיאום הזה מאפשר להגנה שלהם להיראות נהדר וחשוב גם בהתקפה, במיוחד בשיטה כמו זאת של סטיב קר. לכן גולדן מצליחה לנצח גם במשחקים רעים של קרי.

לאן זה הולך? גולדן סטייט נראים טוב, אבל האם שחקני הספסל באמת יכולים להיות ספסל של קונטנדרית? הלו"ז שלהם לא היה יותר מדי קשה ואני לא חושב שהסגל שלהם מספיק טוב בשביל להתחרות על אליפות. לא ברור איך קליי יחזור, אם הוא ישחק קרוב לרמתו לפני הפציעות זה יהיה נהדר. אני לא בונה על זה. הוא עבר 2 פציעות קשות ואני לא חושב שהוא יכול להתמודד עם הגארדים הטובים של היריבות או לנוע בלי הכדור באותה צורה. לכן אני נוטה לעבר התרחיש הפסימי – לא מסוגלים לעשות רעש בפלייאוף, סיבוב שני במקרה הטוב.

פילדלפיה 76' (4-8)

סימונס, מקסי ואמביד. השניים האחרונים מסתדרים גם בלי הראשון

מה ציפינו: קבוצה שבורה מנטלית אחרי ההפסד הכואב לאטלנטה וכל הסאגה של בן סימונס. הרכז האוסטרלי היה מזעזע נגד ההוקס והגיע למצב שבו הוא לא יכול להישאר על המגרש, גם בגלל הפסיביות בהתקפה וגם בגלל אחוזי העונשין. סימונס לא מוכן לשחק ועדיין מקבל קנסות מהקבוצה, בהחלט היה ניתן להיות פסימיים בקשר אליהם.

מה קיבלנו: מקום ראשון במזרח (לפני הכניסה של אמביד לבידוד), יכולת נהדרת. אף אחד לא חושב על סימונס.

איך זה קרה? בדומה לגולדן, הכל מתחיל מהשחקנים המשלימים. סת' קרי מצוין, טייריס מקסי הפך לרכז הפותח עם 14.7 נקודות ו-4.7 אס' על 1.4 איבודים. ג'ורג'ס ניאנג, פורקאן קורקמז וגם אנדרה דראמונד (מי היה מאמין) נותנים תרומה חיובית. ג'ואל אמביד עדיין אמביד כשהוא משחק והם הצליחו להגיע למאזן נהדר כשהוא מפספס 3 משחקים וטוביאס האריס שיחק ב-6 מ-12 בלבד.

לאן זה הולך? אני חושב שאמביד אחד הסנטרים המגוונים שראינו בשנים האחרונות ויכול להוביל קבוצה לאליפות, אם יהיה סגל משלים טוב מסביבו. גם בשנה שעברה הם היו קבוצת עונה סדירה נהדרת, והשאלה עכשיו היא האם בפילדלפיה יש כזה? קשה לדעת. לא ריאלי לצפות משחקני המשנה לשמור על הרמה הזאת במשך 82 משחקים ובפלייאוף.

בשביל שהסיקסרס יהיו מועמדים לאליפות סאגת סימונס חייבת להסתיים, בין אם הוא מצליח לשקם את עצמו ולחזור לקבוצה או לעבור בטרייד. קשה לחזות מה יקרה בקשר אליהם בצל חוסר הוודאות – אם הם מצליחים להביא את קיירי אירווינג זה יהיה מעולה. כרגע אנחנו רחוקים מזה.

וושינגטון וויזארדס (3-7)

למה ציפינו: לא ליותר מדי. הם הגיעו אחרי הטרייד על ראסל ווסטברוק ונראה שהסיפור המעניין בקשר אליהם יהיה בקשת טרייד של בראדלי ביל, על אף הגעתם של קייל קוזמה, מונטרז הארל, קנטביוס קלדוול פופ וספנסר דינווידי.

מה קיבלנו: מקום שלישי במזרח, אחת ההגנות הטובות בליגה (לעת עתה), אף אחד לא חושב על ווסטברוק.

איך זה קרה? הרבה שחקנים החיו את הקריירה. ספנסר דינווידי נראה כמו כוכב משני לגיטימי לגמרי אחרי פציעה קשה, מונטרז הארל נראה כמו השחקן מהקליפרס וקייל קוזמה נראה רעב להוכיח אחרי הביקורת שקיבל בלוס אנג'לס. הקבוצה לא מסתכלת על ביל ככוכב היחיד וניצחה משחק בלעדיו נגד הפייסרס.

חילופי המאמנים עשו פלאים בבירה – ווס אנסלד ג'וניור הפך את ההגנה לטובה ומחוייבת יותר. אין שם אף שומר גדול (דני אבדיה, בכנות, הוא שחקן ההגנה הטוב ביותר שלהם) והם נראים נהדר בהגנה בזכות הקבוצה. הם התמודדו עם הפציעות של דניאל גאפורד ותומאס בראיינט בצורה טובה וההגנה לא פחות ממדהימה. ביל, אגב, קולע את כמות הנקודות הנמוכה ביותר ובאחוז האפקטיבי הנמוך ביותר מאז 2017/18.

לאן זה הולך? אני לא חושב שהם ברמה של הטופ המזרחי (ברוקלין, מילווקי, מיאמי, אטלנטה ופילדלפיה). זה ישאיר אותם לקרב קשה על הפלייאוף עם קבוצות כמו בוסטון, ניו יורק, שיקגו ואולי ההורנטס או הראפטורס. קשה לי לראות אותם יוצאים מהקרב הזה בחיים, אבל משהו טוב נבנה שם. גם אם זאת לא תהיה השנה אפשר להיות אופטימיים.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. מעולה דור. אני חושב שגולדן יכולה להגיע רחוק, בעיקר כי אין אף קבוצה במערב שנראית באמת טוב עד עכשיו, יכולים להגיע לגמר האזורי ומשם אלוהים גדול. אחלה כתבת בכורה

    1. זה נכון שכרגע אין קבוצה יותר טובה מהם במערב, אבל אני לא באמת חושב שהם יעמדו עם הלייקרס, פיניקס או דנבר (כשמארי יחזור ופורטר יפסיק לשחק כמו אפס), זאת עונה ארוכה ולא רואה את כל המשלימים ממשיכים לשחק ככה

  2. תודה דור . מעולה לגמרי. הייתי מוסיף גם את שיקאגו שהיו לא מעט סימני שאלה איך הדברים יעבדו ויתחברו ובנתיים זה קורה ממש בצורה טובה.

  3. תודה דור. כתבה מעולה ונשמח שתמשיך לכתוב לנו.
    1. אני מסכים עם רועי שאין כרגע פייבוריטית ברורה במערב, ולכן גולדן סטייט יכולים להגיע רחוק. מילווקי עדיפה וגם ברוקלין אם העסק שם מתחבר, אבל קשה למצוא מערבית טובה יותר באופן מובהק.
    2. לגבי וושינגטון, לאבדיה יש את הפוטנציאל להפוך לשומר גדול באמת. כרגע הוא "רק" טוב מאוד.

    1. קודם כל תודה רבה

      כרגע אין פייבוריטית במערב, אבל אני לא חושב שגולדן ברמה של הלייקרס (עם כל הבעיות), פיניקס, דנבר (עם מארי, רק מזכיר) ויוטה

      אחלה דני, מקווה שזה יתחבר לו גם בהתקפה

  4. תודה דור. נהדר.
    תמשיך לכתוב לנו!
    אני בהחלט חושב שאפשר וכדאי להכניס לרשימה את שיקגו. היא עשתה שינוי מטורף ואחרי הניצחון על ברוקלין הם בהחלט קרובים.
    פילי לא כל כך מפתיעים, הם די טובים מראש. השאלה סביבם הייתה אם הם יכולים לתרגם את זה בפלייאוף

    1. הייתה לי התלבטות בין שיקגו לפילי אבל פילי באמת עלו על כל הציפיות, שיקגו עוד איכשהו כן ציפו מהם להפתיע ולהיות טובים, בפילי זה היה נראה כמו כאוס אחד גדול והם מנצחים משחקים בלי חצי קבוצה וזה סופר מרשים, אפילו ביומיים האחרונים בקושי הפסידו לניקס ולבאקס כשהשחקן הכי טוב שלהם זה טייריס מקסי

  5. תודה. אחלה טור.
    היחידה בעיני שמפתיעה מהרשימה כרגע היא וושינגטון. למרות שעם ספנסר דיונווידי – ותמורה לטרייד על ווסטברוק שמתבטאת בעומק יותר מאשר בעוד "כוכב על" (המרכאות הכפולות שם כי ווסטברוק…) – הם היו אמורים להיות יותר טובים מאשר בעונה שעברה ולא פחות…
    *
    פה בהופס החליטו משום מה שג"ס של העונה יהיו קבוצה בינונית ומטה אבל כל ההימורים התרכזו בהם כמקום רביעי במירוץ לאליפות.
    זה לא אומר שהם יקחו אליפות, בעיקר בהתחשב בזה שמועמדות 1-3 מקרטעות כרגע (ברוקלין, לייקרס ומילווקי כשההימור עליה היה צמוד לג"ס). זה לא אומר אפילו שהכותבים בהופס טעו והמהמרים צדקו – אבל אי אפשר לקרוא למיקום שלהם מפתיע.
    *
    זה יהיה מפתיע אם פילי תלך עד הסוף בסוף העונה, בלי סימונס ובלי טרייד לפחות חצי ראוי עבורו – אבל גם מהם לא ציפיתי להתרסקות בגלל המשבר מולו.

    1. מעריך מאוד קודם כל

      אני לא יודע מה החליטו פה, מה שכתבתי פה זו דעה אישית שלי ואני עדיין לא קונה את הווריורס כקונטנדרים, מבחינתי גם ה3 שרשמת וגם פיניקס, דנבר ואפילו יוטה (אולי גם פילי אם הם יצליחו להוציא משהו טוב מסימונס) לפניהם, לקבוצה הזאת פשוט חסר כישרון, סטף ומה שנשאר מקליי זה לא מספיק לדעתי

      היה אפשר לצפות למפלה מפילי גם בגלל האווירה הכאוטית שמה, אבל נראה שבינתיים הם מסתדרים יפה

      1. לגבי דעה אישית – כתבת "מה ציפינו".
        *
        לגבי כישרון – יש שם המון כישרון – כל הספסל הוא שחקנים שהיית סוגר איתם חמישיה בכל קבוצה טובה (יש להם אפילו שני רוקיז בחירות לוטרי שלא מקבלים דקות) – אבל אין שם עוד אולסטאר בריא פרט לסטף. אז זה אולי עומק לעומת טופ. האם החיסרון בטופ יפחית להם סיכוי לאליפות (לדעתי האישית – כן).
        *
        אין בפילי אווירה כאוטית בין השחקנים למאמן. יש שחקן אחד שלא הסתדר עם השחקנים ועכשיו יש לו בלגן מול ההנלה שלהם.

        1. נטו צורת התנסחות, דעה שלי לגמרי
          מסכים איתך בנוגע לשאר, קשה לי לראות את סטף עושה דירק ולוקח אליפות עם רול פליירס

  6. אין שום סיבה שהלוחמים לא יעשו גמר מערב . פיניקס ודנבר ? הם לא יכולות לנצח את גולדן סטייט עם קרי תומפסון וגרין . וויגנס ופול מצויינים גם זו נראת קבוצה נהדרת ויש להם ניסיון מדהים בפליאוף כמובן . הלייקרס עם לברון חזקים אם לברון יפסיק להיפצע אבל הגיל יכול לעשות את שלו . פעם ראשונה שהמזרח חזק מהמערב משמעותית מאז ימי ג'ורדן .

    1. זו באמת פעם ראשונה שבמזרח יש כל כך הרבה קבוצות חזקות – גם אם לא בטוח שהאלופה תצא משם.
      זה לא היה אפילו בימי ג'ורדן…

    2. להגיד על פיניקס ודנבר שהן לא יכולות לנצח את סטף, קליי שכנראה לא יהיה מסוגל לשמור או לרוץ ודריימונד אחרי השיא זה קצת תלוש, שתי הקבוצות האלה עשו גמר מערב בשנתיים האחרונות ועם השיפור הטבעי של הצעירים בשתי הקבוצות, כולל יוקיץ' שהפך לאם וי פי הגיוני לגמרי שהם ינצחו אותם, במיוחד שהחולשה העיקרית של גולדן זה ההגנה בצבע, יוקיץ' באמת יכול בסדרה מול גולדן להעמיד משהו כמו 27/15/10 ואייטון גם לא פראייר, גם ההגנה בפרימטר קצת חסרה עם קרי, קליי (שאני די בטוח שההגנה שלו תיפול משמעותית) וג'ורדן פול ואז אתה מקבל את כריס פול ודווין בוקר מולך, זה בעיה ואני חושב שלא צריך לגמרי להסתנוור מפתיחת העונה הזו שלהם

      1. אם ג"ס חלשים בהגנה בצבע ובפרימטר – אז איפה הם כן חזקים שהם מחזיקים במקום הראשון בדירוג ההגנתי בליגה?

    3. ???
      אני בהחלט מחזיק מגולדן סטייט,
      הלוואי וקליי יחזור והיה פקטור מכריע.
      אבל הסאנס לא מסוגלים?
      למה?
      יש להם שילוב שיש למעט קבוצות בליגה –
      הגנת פרימטר בהובלת צמד פורוורדים מהבולטים בליגה בתחום (ברידג'ס וקראודר),
      ועוגן בצבע בדמותו של אייטון.
      תוסיף את הניסיון של כריס פול,
      ותקבל את אחת הקבוצות הבודדות עם היכולת להתמודד עם סגנון המשחק של גולדן.
      .
      (לטעמי, אם קליי חוזר בכושר, זו סדרה צמודה. צמודה מאוד)

  7. אחלה פוסט. תכתוב עוד.
    לווריורס אין הרבה מתחרים במערב. זה לא אומר שהם יקחו אליפות אבל אם קליי יחזור ב-80% יכולת לא אופתע שהם יגיעו לגמר איזורי/גמר ליגה.
    אם הווריורס לוקחים אליפות השנה, אני חושב שיש לסטף קייס טוב להיות הרכז מס' 2 בכל הזמנים אחרי חיים של מומי.
    המזרח צפוף וחזק מאוד: מילווקי, מיאמי, פילי, שיקגו, ברוקלין – כל אלה פוטנציאל להגעה לשלבים הגבוהים.
    הדרג הבא כולל את בוסטון, שארלוט, ניקס ואטלנטה שגם כן לא קוטלות קנים.
    בקיצור – מזרח מעניין מאוד השנה ובכלל הליגה תחרותית מאוד. נותר רק להנדס שעות שינה.

    1. אני חושב שסטף כבר כיום די נעול ב"הרכז ה2 הכי טוב בכל הזמנים". אני לא בטוח שאליפות נוספת תקדם אותו עוד יותר למעלה אבל את מי כבר תשים במקום השלישי? ראסל חירב לרוברטסון את הקייס…

      1. אני חושב שגם היום יש לו קייס אבל לא מובהק. שתי אליפויות מתוך השלוש הוא לקח עם דוראנט. אם הוא יקח אליפות שנייה כאלפא דוג הוא לגמרי מתבצר כמס' 2. ואם יקח עוד שתי אליפויות חוץ מאליפות העונה הנוכחית, הכיסא של מג'יק כבר ירעד.

        1. אין בעבא אף pg שיש לו קייס יותר טוב…
          לכ חושב זמישהו היה לןקח את סטוקטטן או אייזיאה על פניו מבחינת הישגים ושליטה בליגה. גם לא את רוברטסון, פרייזר, נאש…
          יש שטוענים שסטף יכול להתחרות על המקום הראשון. אני מאוד אוהב אותו, אבל די בטוח שלא.
          חוצמזה, מג'יק זו גם אהבה.

          1. תכלס במחשבה שנייה אתה צודק. אני לא רואה רכז אחר שיותר טוב ממנו למעט מג'יק. שתי העונות האחרונות די דחפו אותו קדימה. סטוקטון שלישי לדעתי. אם רק היו לו אליפות אחת או שתיים…

            1. בוב קוזי כל כך אנדרייטד בדיון.
              8 פעמים מלך האסיסטים (רק פעם אחת פחות מסטוקטון). MVP עונה רגילה וימבה אליפויות.
              אבל נראה לי שבאתר רק מנחם יכול לעשות השוואה בינו לבין אחרים….

    2. תודה רבה
      אני לא חושב שלווריורס אין מתחרים במערב, יש כמובן את הלייקרס (נכון זה לא נראה טוב, אבל לדעתי זה יתחבר) ויש גם את פיניקס שראינו כמה הם חזקים, יש את דנבר עם יוקיץ' על ההגנה בצבע הצולעת של הווריורס ועם ג'מאל מארי חזרה ומייקל פורטר ג'וניור אמור להתגבר על פתיחת העונה ולהפוך לשחקן משמעותי, יוטה גם יותר חזקים מהם לדעתי ואפשר להגיד את זה גם על הקליפרס אם קוואי חוזר, לגולדן חסרה חתיכה לדעתי

  8. תודה על הפוסט. די מסכים עם מה שכתבו לפני. איך שהעונה הזאת מתפתחת אז כמו שגיא זוארץ נוהג לומר אליפות שוב על הפרק.
    לדעתי אין פייבורטית אחת מובהקת כפי שחשבנו בתחילת העונה לא במזרח ולא במערב ולכן כמעט כל קבוצה יכולה פתאום לתת פריצה.סך הכל בגולדן סטייט יש ניסיון במעמדים גדולים ואם באמת הלייקרס וברוקלין לא יתחברו כפי שחשבו(אני לא חשבתי שללייקרס יש סיכוי בשניה שהם הביאו את ראסל) אז מבין פיניקס דנבר יוטה אני חושב שהם בהחלט פייבורטים.מה עוד שאולי הם יצליחו להביא שחקן משמועתי בשוק הביי אאוט.

    1. אני חושב שזה היה די ברור מהפרי סיזן שהלייקרס וברוקלין הולכות לפתוח את העונה בעצלתיים, לא יודע מה זה אומר על הסטטוס שלהן כקונטנדריות אבל אני מחזיק מהן יותר מגולדן סטייט כרגע, אני לא חושב שגולדן סטייט פייבוריטים מול יוקיץ', מארי ופורטר ג'וניור וגם לא מול כריס פול ובוקר, מול יוטה הם כן יכולים לשחק סמול בול ולהוציא את רודי גובר מהמשוואה אבל אני מחזיק יותר מהקבוצות האלה, אגב אם קוואי חוזר הקליפרס מבחינתי גם עדיפים

      1. לא יודע כמה ראית השנה את הלייקרס אבל הבעיות של הלייקרס אמיתיות ולדעתי כנראה לא ברות תיקון.לגבי ברוקלין אז הסיפור העיקרי מה עם הארדן? אם הוא חוזר להיות הארדן הישן אז כן הם עדיין פייבורטים אבל אם הוא ממשיך ככה אז הם ממש לא פייבוריטים אלא עוד קבוצה שיכולה לזכות.
        לגבי דנבר אז אתה מתעלם מ2 דברים חשובים:
        1.מארי חוזר מפציעה קשהףרין לדעת איך הוא יחזור,גם ככה הבעיה הגדולה של מארי זה היציבות וקשה לי לראות אותו חוזר מפציעה כזאת קשה כאילו לא היה כלום
        2.פורטר בינתיים זוועה,אם לפני העונה חשבו שהוא יזכה במשתפר אז כרגע זה הולך לכיוון המאכזב.
        שוב לא אומר שגולדן עדיפה או לא רק אומר בהינתן שאין פייבורטית אחת מובהקת יש לא מעט קבוצות שיכולות לאיים על התואר וגולדן היא בהחלט אחת מהן.

        1. לצערי ראיתי הרבה את הלייקרס וירדו לי כמה שנים מהחיים מלראות את ווסטברוק בקלאץ' (לא אוהד אותם, סתם מחריד לצפייה) אבל כשלברון בריא הוא יהיה מקבל ההחלטות בקלאץ' ואני חושב שזה יוציא מווסטברוק יותר את היתרונות שלו ויגרום לו לעשות פחות שטויות, מה גם שלברון ודייויס באותה קבוצה זה תמיד קונטנדרית
          אני לא רואה את הארדן ממשיך בכושר הזה, מאמין שהוא ירגיש יותר בנוח בהמשך העונה ובפלייאוף, מה גם שראינו כמה משחקים טובים שלו

          מארי אמנם חוזר מפציעה קשה אבל אני חושב שהוא בהחלט יכול לחזור ממנה טוב כמו רבים וטובים ממנו (ג'ורג', לאבין, דוראנט ועוד) ופורטר כן פתח רע אבל זה לא משהו שאמור להישאר, הבן אדם יעיל בצורה פסיכית (קלע ב54% שדה בעונה שעברה) והוא רק צריך לראות את הכדור נכנס לסל קצת, דנבר מאוד מפחידים, אל תישן עליהם

  9. תודה דור. מסכים עם כל הבחירות שלך עם הסתייגויות בקטנה…. אף אחד לא ציפה שפילי יפתחו טוב בטח עם קורונה וכו, אבל מצד שני זה לא שהיה להם לו"ז קשה במיוחד. וושינגטון גם הפתיעו לטובה בכללי אבל כשקצת חופרים רואים שמדובר בקבוצה שקיבלה שחקן שבשיאו הוא על גבול האולסטאר – דינווינדי וכמה רולפליירס נחמדים + כמו הארל, KCP וקוזמה עבור בעצם כלום, אז בעצם אפשר לצפות לשיפור מה גם שמאמן יותר גרוע מברוקס קשה למצוא. ג"ס נראים נהדר אבל גם להם היה לו"ז יחסית קל וגם סטף התחיל את העונה הכי מהר שלו והגביר… הקיצר, יופי של כתיבה ותובנות, מצפה להמשיך לקרוא אותך

    1. מעריך מאוד את המחמאות

      לפילי היו שני נצחונות אדירים על שיקגו, ניצחון על ההוקס וניצחו את פורטלנד בלי אמביד והאריס שזה מדהים
      אני לא יודע כמה דינווידי על גבול האולסטאר, במשחקים האחרונים הוא דווקא די פרווה והרול פליירס עושים את העבודה אין ספק

    1. חשבתי לכתוב על קליבלנד אבל אין באמת ציפיות מהם והם כנראה אפילו לפליי אין לא יגיעו (במיוחד עם הפציעה של סקסטון) אז זה די מיותר, חוץ מהם אולי הופתעתי קצת מאורלנדו וקול אנתוני שנראה נפלא, אבל המאזן שלהם עדיין גרוע

  10. בס"ד
    תודה רבה, נהדר.
    גולדן יכולים ללכת רחוק, כמובן תלןי בחזרה של קליי, ובכושר של סטף. ץהסגל מסביב מספיק איכותי.

  11. מי שהופתע מג"ס לא עקב אחר הפינות שהוקדשו לג"ס בתגובות. תשאלו את שמעון וברוך. חוץ מזה למעט משחק הפציחה נגד הליקרס שעדין היו בריאים לא היה אף משחק מול יריבה שנתפסה כחזקה, נכון למועד המשחק. חמשת המשחקים הבאים יהיו ברונטר הרבה יותר טוב לחוזקה של ג"ס. אני מעריך 3 – 2 אבל לא אפול מהכסא אם יהיה 5 – 0 . זה פשוט יהיה ביטוי ליכולת ריכוז ומיצוי יכולת של הסגל.
    .
    מי שהפתיעו אותי בגדול אלו קליבלנד.

  12. תודה דור.
    אכן מפתיעות, גולדן סטייט מועמדת רק בכפוף לשיקום של קליי ולשילוב של וייסמן. בלי שניהם היא בחסרון מול יוטה / דנבר / פניקס
    פילי – בלי טרייד טוב היא לא מועמדת לכלום.

  13. אני אמשיך פה לא להתלהב מגולדן סטייט ברשתוכם. נצחחתם כמה נמושות ו2 קבוצות בינוניות…. ועדיין יש לכם בקרוב עוד כמה זבל כמו הקאבס וכו שבטח תנצחו ומדד ההתלהבות יעלה. אני דווקא צופה להם התרסקות רצינית שיפגשו קבוצות נורמליות. אוריד את הכובע אם יסיימו בביג 4 המערבי בעונה הסדירה ואכניס את עצמי לבד למכבסה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט