מעורב הופס ליום רביעי/ מנחם לס

1.ישנם קלעי מידריינג' טובים. ישנם קלעי מידריינג' מעולים. ואז ישנו קווין דוראנט

קווין דוראנט היה תמיד MIDRANGE ASSASSIN, אבל נראה שהעונה הוא בעולם משלו בתחילת עונת 2021-22 זו. לפי NBA.COM הוא קובר – לא יאומן – 59.7 מזריקותיו ממידריינג'. הוא אחד מ-81 שחקנים שזרקו לפחות 15 מידריינג'ים בשלושת השבועות הראשונים של העונה. רק ארבעה קלעו באחוזים גבוהים יותר – כריס פול – 64.3, סת' קרי – 65.7, ניקולה ג'וקיץ' – 68.8, ולמרכוס אולדרידג' – 78.6%.

אבל המידריינג'ים שלהם אינם נזרקים מהמרחקים של דוראנט, והוא קבר גם הרבה יותר זריקות מהם (הוא קבר 37; כל ה אחרים במרוץ לקביעת המידריינג'ר הטוב ביותר קלעו פחות מ-29:


Kevin Durant
376259.7
DeMar DeRozan297240.3
Paul George285451.9
Trae Young264755.3
Dejounte Murray266241.9
Bradley Beal244454.5
Brandon Ingram245147.1
Seth Curry233565.7
Fred VanVleet233959.0
Gary Trent Jr.234452.3
LaMarcus Aldridge222878.6
Tyler Herro214052.5
Jayson Tatum215042.0
Devin Booker215141.2
Joel Embiid215438.9

עם גובהו (2.11 מ'), ומרחב זרועותיו השווה לשחקן בגובה 2.22 מ', הוא מסוגל לקלוע בהרבה מקרים פשוט מעל שומרו.

ייתכן מאד שקווין דוראנט הוא השחקן היחיד בליגה שעבורו המידריינג' היא זריקה יעילה מאד. זה עוד נשק חשוב שיש לשחקן המיוחד הזה, אפילו שזה נשק שלא מדברים עליו מספיק.

2. אמביד בפרוטוקול קורונה

לסיקסרס כבר היו 3 שחקנים בפרוטוקול קורונה

אמביד היא הרביעי.

פילי משחקת עם חצי קבוצה.

3. לי זה נשמע כאילו למלו בול מבקר את מאמנו. איך זה נשמע לכם?

ההתמוססות של שרלוט הורנטס ברבע הרביעי נגד הקליפרס גרמה ללמלו בול הצעיר לפתוח את פיו, ומה שהוא אמר היה ביקורת על מאמנו ג'יימס בורגו. אני לא רואה צורה אחרת להסביר זאת.

ההורנטס הירשו לקליפרס ריצת 0-22 ואז הפסד 106-120

כשניגמר למלו אמר לעתונאים:

I feel like I’ve got to be in there longer for the fourth quarter, you feel me?” said Ball, per Ben Golliver of the Washington Post. “I feel like I came in a little late in the game.”

Ball, who is averaging 20.0 points in 30.4 minutes a game this year, exited at the end of the third quarter with the Hornets trailing 89-87. But he came into the game with 6:07 left and Charlotte leading 102-95. That means that the majority of the Clippers’ run actually came with Ball on the floor.

מי שקרא את הקטע באנגלית מבין שלמרות הבכייה של למלו שהוא לא נמצא במשחק מספיק בחלקו האחרון, החשוב ביותר, ברור לכל מי שיש לו טיפונת שכל במוח שלמלו היה על הפרקט בזמן רוב הריצה הגדולה של הקליפרס חזרה למשחק, ולנצחון.

היי, בן ה-20 הזה משחק עם המון מיץ העונה. אבל הוא לא יציב בהגנה והמאמן מעדיף את קלי אוברה או סלב מרטין ברגעי חיים ומוות. כמובן שאתה רוצה את כוכב קבוצתך על הפרקט ברגעי האמת, אבל למלו הוא עדיין ילד שיש לו עוד הרבה להשתפר, וכמו שהמורה שלי קווינט לימד אותנו בכיח\תה ג', לפעמים המקום הטוב ביותר להשתפר זה על הספסל שם אתה יכול להבין במה שגית, וגם למצוא זמן לחשבונות נפש.

אין שאלה שלמלו הוא שחקן של 35 דקות, אבל הוא צריך TO EARN THEM!

4. למאמן ג'יימס בורגו זה נשמע כמו אשכרה ביקורת, והוא החליט להכניס את שלו בלמלו הצעיר שעדיין לא עשה דבר בכדורסל, אבל מדבר ומתנהג כאילו היה סקוטי פיפין

אני לא יודע אם הביקורת הזאת של המאמן ג'יימס בורגו באה אחרי שהוא קרא את הביקורת שלמלו בול זרק נגדו כשטען שהוא מאמין שהוא – למלו – צריך להיות על הפרקט יותר בסיומי משחקים, או שהייתה זו סתם ביקורת כפי שמאמנים נוהגים לבקר שחקנים ולשלוח להם מסרים חשובים דרך המדיה, אבל התזמון של ביקורת המאמן שבאה יום אחרי הביקורת של שחקנו זועקים אחרת. לי הם זועקים שייתה זו תשובת המאמן לילד בן ה-20 המשחק עבורו.

"ישנן פעמים רבות שהגיל הצעיר של למלו בא לביטוי בצורת משחקו. למשל אחרי ההפסד בהארכה ללייקרס ביום שני המאמן ציין את ההרגלים הגרועים שהם – כנראה – תוצאה מאי-בגרות – כשלמלו נכנס לבעיות פאולים כבר בתחילת המשחק כי הוא רוצה 'כבר בתחילה לכבוש את הכל'.

"אחד היתרונות הגדולים של שחקן גדול היא סבלנות. מג'יק ולארי בירד היו האורים והתומים בזאת. הם ידעו שאין טעם לעשות דברים בתחילת המשחק אם הם גורעים מהדברים שניתן לעשות בסוף המשחק. לכן הם ניצחו כל כך הרבה משחקים בדקות האחרונות של הרבע הרביעי שהשחקנים האחרים רוקנו את כל מה שהיה להם, או שהם יושבים על הספסל בבעיות פאולים.

אולי זאת התשובה שהילד החוצפן בן ה-20 היה זקוק לה (https://www.charlotteobserver.com/sports/charlotte-hornets/article255646241.html.). למשל:

He’s trying to do the right thing in his mind,” said Borrego, per Roderick Boone of the Charlotte Observer. “He’s trying to make a winning play. He’s trying to help the team going after a basketball or making a steal. But at times he just needs to be solid and get back on defense. Don’t try to get it back every single possession.

That’s on me to teach him, coach him, hold him accountable,” Borrego went on about Ball. “It’s on him to understand that and not keep making that mistake, especially in first quarters. We can’t get off to a start where he’s getting consistently two fouls to start games and getting him on the sideline. That’s part of his maturity, his growth and that’s on me as well.”

Boone adds that Ball has picked up 40 fouls in Charlotte’s first 12 games and has even fouled out twice. Many of them are unnecessary reach-in fouls that put the Hornets at a disadvantage.

The 20-year-old Ball recently seemed ticked about his inconsistent minutes. But if he simply learns how to play smarter defense without fouling, that could solve everybody’s problems here.

מספיק ביקורת לעבר הילד בן ה-20 לכל חצי העונה הראשון!

5. קרב המכות בין ניקולה ג'וקיץ' ומרקיף מוריס מסמן עולם NBA חדש בו וונילים אירופאים תפסו בטחון והולכים אגרופים, דבר שטוני קוקוץ' – ואפילו דרק נוביצקי – לא היו מעיזים. אני נותן הרבה קרדיט לזה לחוצפן בשם לוקה דונצ'יק שהדבר החשוב ביותר שהביא לליגה זה 'מאצ'ו ווניל'

Denver Nuggets big man Nikola Jokic was ejected from Monday night's game against the Miami Heat after hitting Markieff Morris from behind late in the fourth quarter and setting off a melee between the two teams. Morris injured his neck on the play, according to the Heat, but he left the court under his own power to head to the locker room.

לי זה נשמע ונראה ממש בלתי ייתכן. ניקולה ג'וקיץ'? האבא והאמא של היורמ'ים? בכדורסל הוא די אגרסיבי אבל תנו מבט בפרצוף שלו ואתה רואה ילד הקורא לאמא שתבוא לעזור לו.

אני מציע לו להיזהר מהמרקיף הזה כי הוא בא מעולם של שחורים שלא נשארים חייבים, אפילו אם היריב הוא בוס מאפיה בסדר גודל של Lucky Luciano. אתם יודעים מה? אפילו גדול כמו Vito Genovese – אם כי עד היום מתווכחים בשדרות פלטבוש בברוקלין מי היה בוס גדול יותר.

The incident occurred after Morris issued a hard foul with 2:39 to play on Jokic, who retaliated by shoving Morris to the ground. Heat guard Jimmy Butler and other players ran to the center of the court, and staff members from both teams worked to keep players separated as the teams jawed at each other.

A stretcher was brought for Morris, who after several minutes made it onto his feet and walked gingerly to the locker room with the assist of his teammates. Jokic was ejected for unsportsmanlike conducts, and Morris was issued a Flagrant 2 foul and also ejected. Butler received a technical foul.

The Heat did not make any players available for postgame media following the game, with head coach Erik Spoelstra saying, "A picture is worth a thousand words." He added that the team will find out more about Morris but that he was "moving around" the locker room.

לא משנה. ג'וקיץ' עוד יחטוף אותה בגדול. אני במקומו הייתי שוכר אפילו גארד אישי כי דירתו בסכנה. אני לא יודע מה יהיה ההמשך של הדו-קרב הזה שהיה בלתי שקול לחלוטין.

אבל לא זאת הפואנטה שלי. הפואנטה היא שזה היה סיפתח לוונילים משתמשים באגרופים. עד עתה הם היו מאכל חסר הגנה ב-NBA. ג'וקיץ' היורם שינה הכל, ואני נותן הרבה קרדיט ללוקה שהכין את הבמה טוב=טוב לרגע שגם ווניל ירעיף מהלומות.

6. אני רובוט אני. מדווח רק מה שאני קורא: בן סימונס העלה התעניינות בסלטיקס

המחיר? ג'לן בראון. בוסטון סלטיקס לא נבהלים ולא זרקו את הרעיון לפח לפני שהם החליטו להפוך בו, כמו שאומרים החברים שלי מכפר מל"ל. מקור הידיעה הוא שמס שבד"כ הוא אמין, והוא מודיע שהיא באה ישר מהמקור בעיר השעועית (https://theathletic.com/2940604/2021/11/08/ben-simmons-trade-talk-where-things-stand-with-the-sixers-plus-more-nba-notes-shams-charanias-inside-pass/)

אבל היום נודע שג'יילן בראון שוב מתח את שריר ההמסטרינג. זה מתחיל להישמע כמו פציעה כרונית. אולי עתה זה לא נשמע כל כך נורא להכליל אותו בדיל עבור בן סימונס?

Last November as the Warriors 7 prepared to make their selection with the No. 2 overall pick in the 2020 NBA Draft, the thought of LaMelo Ball running shotgun with Steph Curry was bandied about by many

אבל לבר בול אמר למפרע למי שהיה מוכן לשמוע שהווריורס לא יבחרו בלמלו COME HELL AND HIGH WATER בגלל סטיב קאר.

"סטיב קאר שונא כל דבר שהוא 'BALL' אמר לבר. ידעתי למפרע שאין סיכוי שהוא יבחר בלמלו!

8. ה-BIG BOARD לדראפט של 2022 של SAM VECENIE מהאתלטיק. פאולו בנצ'רו וצ'ט הולמגרן הם בליגה משלהם.

היום, בפתיחת עונת המכללות, זה היום הנכון להכניס את 100 הטופ רנקינג נכון להיום.

זאת השנה השמינית ברציפות שאני עושה זאת, וזאת השנה בה אני מרגיש הכי בטוח מכל שנה אחרת ביכולתי לנבא את סדר בחירות הדראפט. אני די בטוח לגבי חמשת הראשונים, ומאד בטוח לגבי שניים מהחמישה – פאולו בנצ'רו וצ'ט הולמגרן.

אחת הבעיות בנבואת הדראפט היא ש…

a lot of players are returning to college basketball who have already been — in some capacity — rejected by the NBA in previous years. For instance, players who feature within this top 75 like Wichita State’s Tyson Etienne didn’t even earn a G League Elite Camp invite last year. Illinois’ Kofi Cockburn couldn’t get an NBA Draft Combine invite. Players such as USC’s Isaiah Mobley, Texas Tech’s Terrence Shannon Jr. and Arizona State’s Marcus Bagley couldn’t prove themselves enough in front of scouts to feel certain they would end up with guaranteed deals. Two of those players are in the top 30 here! This is going to be a wild year with an awful lot of movement, with players emerging and declining throughout the season.

Obviously, the only near-certainty for teenage and early-20s basketball players is that they’re going to get better. And that’s what this board is about at this early stage. It’s best taken as a watch list as opposed to a tried-and-true ranking of players. It’s not an exaggeration to say that, heading into this draft season, I have a larger watch list of players I feel like I need to get eyes on that exceeds 300. So yeah, this class is going to be a strange one.

As I said when I did the mock draft, this big board isn’t a total shot in the dark — it’s informed by more than 100 conversations with college coaches, NBA executives and scouts, agents and grassroots evaluators — but it’s definitely much more guesswork than I’ve had in the past. For further thoughts on prospects, I’ve done a series of podcasts with Matt Pennie on my show, Game Theory, previewing the 2022 draft process. You can find deep dives into the bigswingsguards and forwards of this class.

As the early season progresses, I’ll be writing a lot, breaking down prospects as we see more of them. As Daryl Morey says, the best approach to things like this is, “strong beliefs, weakly held.” Feel strongly about what you’ve seen and form an opinion based on all of the information, data and intel at your fingertips, but don’t be afraid to move off that opinion as new information comes available. Starting this week, we’re going to get an awful lot of new information that will certainly shake things up in a significant way.

RANKPLAYER, SCHOOL/TEAMPOS.DRAFT DAY AGEHT.WING.
1Paolo Banchero, DukeF196-107-1
2Chet Holmgren, GonzagaC207-07-5
3Jalen Duren, MemphisF/C186-107-5
4Jabari Smith, AuburnF196-10N/A
5Patrick Baldwin, MilwaukeeW/F196-96-11
6A.J. Griffin, DukeF186-66-11
7TyTy Washington, KentuckyG196-36-9
8Jaden Hardy, G League IgniteG196-46-8
9Peyton Watson, UCLAW196-7N/A
10Jaden Ivey, PurdueG206-4N/A
11Max Christie, Michigan StateW196-7N/A
12Caleb Houstan, MichiganW196-8N/A
13Bennedict Mathurin, ArizonaW206-6N/A
14Dyson Daniels, G League EliteG196-5N/A
15Jean Montero, Overtime EliteG196-2N/A
16Yannick Nzosa, Unicaja MalagaC186-11N/A
17Ousmane Dieng, New Zealand BreakersW196-7N/A
18Kennedy Chandler, TennesseeG196-16-5
19Kadary Richmond, Seton HallG206-5N/A
20Mark Williams, DukeC207-07-4
21Daimion Collins, KentuckyF/C196-107-5
22Roko Prkacin, CibonaF196-96-10
23Bryce McGowens, NebraskaG196-76-9
24Keegan Murray, IowaF216-86-11
25Nikola Jovic, MegaF196-10N/A
26Jaime Jaquez, UCLAF216-76-9
27Marcus Bagley, Arizona StateW/F196-76-11
28Hyunjung Lee, DavidsonF206-7N/A
29JD Davison, AlabamaG196-36-5
30Terrence Shannon Jr., Texas TechW216-66-10
31Johnny Juzang, UCLAW206-6N/A
32Gabriele Procida, BolognaW196-5N/A
33Allen Flanigan, AuburnW216-6N/A
34Gui Santos, MinasF196-87-1
35Ochai Agbaji, KansasW226-56-9
36Kendall Brown, BaylorF196-8N/A
37Taevion Kinsey, MarshallW226-5N/A
38Drew Timme, GonzagaC216-10N/A
39Ismael Kamagate, Paris BasketballC216-11N/A
40Moussa Diabate, MichiganF206-10N/A
41Harrison Ingram, StanfordW196-7N/A
42Carlos Alocen, Real MadridG216-5N/A
43Iverson Molinar, Mississippi StateG206-5N/A
44Hugo Besson, New Zealand BreakersG216-3N/A
45Jordan Hall, St. Joseph'sG206-9N/A
46Tristan Vukcevic, Real MadridF196-10N/A
47Julian Champagnie, St. John'sW/F206-8N/A
48Will Richardson, OregonG216-4N/A
49Azuolas Tubelis, ArizonaC206-11N/A
50Jabari Walker, ColoradoF206-8N/A
51Walker Kessler, AuburnC207-0N/A
52E.J. Liddell, Ohio StateF216-7N/A
53Adam Flagler, BaylorG226-3N/A
54Malcolm Cazalon, MegaW206-66-11
55Matteo Spagnolo, CanoliG196-4N/A
56MarJon Beauchamp, G League IgniteW206-66-11
57Michael Foster, G League IgniteF196-96-10
58Keon Ellis, AlabamaW226-6N/A
59Buddy Boeheim, SyracuseW226-6N/A
60Colby Jones, XavierG206-5N/A
61Khalifa Diop, Gran CanariaC206-11N/A
62Mojave King, AdelaideG206-46-8
63Matthew Mayer, BaylorF216-9N/A
64Trayce Jackson-Davis, IndianaC226-9N/A
65Max Abmas, Oral RobertsG216-06-2
66Scotty Pippen Jr., VanderbiltG216-26-6
67Kofi Cockburn, IllinoisC207-0N/A
68Josiah-Jordan James, TennesseeW206-6N/A
69Andre Curbelo, IllinoisG206-3N/A
70Toumani Camara, DaytonF226-87-2
71Jahvon Quinerly, AlabamaG216-2N/A
72Abramo Canka, NevezisW206-7N/A
73Caleb Love, North CarolinaG206-36-9
74Isaiah Mobley, USCF206-10N/A
75Tyson Etienne, Wichita StateG226-2N/A
76Aleksander Balcerowski, Gran CanariaC217-1N/A
77Ruben Dominguez, EstudiantesW196-6
78Keion Brooks, KentuckyF216-7N/A
79Justin Powell, TennesseeG206-5N/A
80Davonte Davis, ArkansasG206-4N/A
81Donta Scott, MarylandF206-7N/A
82Gabe Brown, Michigan StateW226-7N/A
83Darius Days, LSUF226-66-11
84Mike Miles Jr., TCUG196-2N/A
85Hunter Dickinson, MichiganC207-1N/A
86Mike DeVoe, Georgia TechW226-5N/A
87Grant Sherfield, NevadaG226-2N/A
88Yoan Makoundou, CholetF206-9N/A
89Warith Alatishe, Oregon StateF216-9N/A
90Zsombor Maronka, JoventutF196-10N/A
91Hason Ward, VCUC216-97-5
92Kendric Davis, SMUG235-11N/A
93Collin Gillespie, VillanovaG236-3N/A
94Dawson Garcia, North CarolinaF/C206-11N/A
95Pavel Savkov, IraurgiW196-7N/A
96Marcus Carr, TexasG236-2N/A
97Justin Moore, VillanovaW206-4N/A
98Nikita Mikhailovkskii, TasmaniaW216-6N/A
99Jared Rhoden, Seton HallW226-6N/A
100Ron Harper Jr., RutgersW206-6N/A

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 147 תגובות

    1. זה שטויות במיץ שמישהו בפילי מפיץ כדי להעלות את הערך של הנגר. כמו סוחר בבורסה שנתקע עם נייר ושותל ידיעות בעיתון כדי שמישהו יקנה אותו ממנו. אם זה נכון וזה יקרה הבוט צריך לארוז את הפקלאות ולעוף מבוסטון מיידית. זה לא פחות מהרס של הקבוצה הזאת לשנים הקרובות. אבל אני לא מאמין שהוא מטומטם.. לא יקרה.

  1. תודה מנחם, דוראנט זה השחקן הטוב בעולם זה לא רק זריקת המיד ריינג הבלתי עצירה, מה שיותר מדהים שרוב הזריקות שלו באות ששומר עליו והוא קולע אותם ב61.5 אחוז אפקטיבי (וזה שחקן שזורק מכל טווח).
    .
    .מנחם יוקיץ אוכל את שני הדבילים האלה לארוחת בוקר, ואז מנגב באטלר לקינוח.
    זה לא גרמני חנון כמו נוביצקי,יוקיץ גדל ביערות של סרביה הקשוחה שם היו זורקים עליו סכינים שהיא ילד.
    .
    מוריס שחקן מגעיל הבאמפ עם הכתף חדה לצלעות זה אחד הדברים הכואבים שיש בספורט, שום סיבה לעשות את זה שהמשחק גמור, יוקיץ עשה טוב שהחזיר.
    .
    הבדיחה של בן סימונס תמורת בראון, מזכירה לי את החלומות של אוהדי גולדן סטייט שיאניס יגיע תמורת וויגנס וגרין.

  2. אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
    .
    דוראנט – אין ספק בנוגע למידריינג', אבל מה שהופך אותו לכל כך קטלני הוא העובדה שהוא עושה את זה גם משלוש (להבדיל מדרוזן ואולדריג' למשל), ומהעונשין כך שאין ממש דרך לעצור אותו.
    .
    אמביד – רק בריאות. מקווה שלא יסבול מהשפעות ארוכות טווח.
    .
    למאלו – מאמין שבורגו צודק. הילד יתפתח, וטוב שהם מדברים על זה.
    .
    בראון שחקן הרבה יותר טוב ומועיל מסימונס, וסטיבנס לא טיפש, אז לא נראה לי שזה הולך לקרות.

  3. תודה על המעורב מנחם.
    מה זה הפרוטוקול קורונה ? כמה זמן אמביד ישב בחוץ עם שאר החברים ?
    והאם מישהו יודע מה מדיניות הליגה אם כל השחקנים בפרוטוקול קורונה ואין חמישיה להעלות למגרש ?
    מביאים שחקנים מהג'י ליג ? מהצוות המקצועי ? מייבאים מאירופה ?
    מאוד מעניין עד כמה חשבו על זה לעומק…..
    🙂

    1. המדיניות של הליגה זה לדפוק את פילי, ממש כמו עונה קודמת. סילבר הנבלה היה דוחה את כל המשחקים חוץ מאלו של פילי. חמישייה של קורמקס מילטון מקסי דרמונד וריד לא באמת יכולה לנצח את מילווקי (למרות שנתנו אחלה פייט עד הרבע הרביעי ששבקו. פילי מצידה רושמת שני הפסדים מיותרים.

  4. תודה מנחם.
    .
    העובדה שהליגה השעתה את הגורק אבל לא את מוריס מצביע על הסטאנדרט הכפול שהנבא נוהגת למקרי כאלו. היוזם נענש אם בכלל הרבה פחות מהמגיב. הצוות של TNT שאק, צאק וקני סמית הסכימו כולם שמי שהיה פוגע בהם במשחק כמו שמוריס עשה היה חוטף בחזרה. זו הנורמה, אבל מבחינת הנבא עליהם לציג את הלחי השניה. מה שמוריס עשה היה מאד מלוכלך ויכול לגרום נזק גופני לא פחות ממה שהגוקר עשה. אבל הוא לא הושעה.
    .
    מאז שג"ס העדיפו את וויסמן על למלו אני, שכתבתי כאן לפני הדראפט שלמלו יהיה השחקן הטוב ביותר שיצא מהמחזור שלו, תוהה עד כמה למלו היה מתבלט בג"ס. ברור שקר היה דורש ממנו לשחק בהתאם לשיטה, לא דבר שלמלו היה מתקשה. למלו הראה ממוכנות לעבוד בהגנה, דרישה בסיסית בנבא. אבל למלו רוצה להיות הכוכב של הקבוצה. הוא לא היה זוכה לכזו כמות של אור זרקורים בקבוצה שקרי משחק בה. לקרי יש אגו לא קטן והוא לא היה מקבל מצב שרוקי יהיה זה שיקבל יותר תשומת לב תקשורתית ממנו. דוראנט היה דבר אחר, הוא היה כוכב עם רקורד מוכח לפני שהצטרף וגם הוא הבין שג"ס היה הקבוצה של קרי. . זה לא היה המצב עם למלו.
    .
    נקודה נוספת לגבי ההחלטה של ג"ס לגבי הבחירה בלמלו. ארבע שנים קדימה, מה אם למלו מחליט שהוא רוצה ליקרס? מה ג"ס יכולים לעשות במצב הזה?

    1. לגמרי לא מסכים לגמרי מוריס – העיברה של יוקיץ' היתה הרבה יותר חמורה, גם מבחינה פיזית וגם מבחינת שטף המשחק (מוריס ניסה לעצור התקפה מתפרצת), יוקיץ' בא לחסל.

      1. מסכים שהעבירה של יוקיץ יותר חמורה בעיקר כי הוא בא לו מאחור אבל בוא אתה נותן למוריס הנחה מאוד גדולה.העבירה שהוא עשה הייתה מכוונות ומגעילה ובטח לא רק בשביל לעצור מתפרצת

    2. הרחיקו את יוקיץ ממשחק אחד, ביג פאקינג דיל. הוא עשה מה שעשה (ויש שיגידו שטוב שעשה) אבל לליגה כמוסד אסור להבליג על התנהגות כזו, גם אם בשכונה יהיה מי שיגיד שזה היה מוצדק. בסך הכל העונש מאוד מאוד מידתי. בימים של שטרן הוא היה עף לעונה שלמה.

      מוריס היה צריך לקבל עונש דומה.

  5. מנחם ראית את האחים של יוקיץ'?
    שני ז'לובים מקועקעים ששיחקו כדורסל, אחד 6-10 השני 6-6.
    הם אכלו מסמרים בקורנפלקס בתור ילדים וחרטו את שיעורי הבית עם סכינים.
    https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2021/11/jokic.jpg?quality=90&strip=all
    https://pbs.twimg.com/media/DBwDwZGUQAEo1an.jpg
    מזכירים את האחים מ"breaking bad".
    הם היו אוכלים את המוריסים לנשנוש בוקר ומשתמשים בבאטלר בתור קיסם.

    1. נמניה יוקיץ׳ זה לוחם MMA לכו תראו קרבות שלו ביוטיוב תבינו על מה מדובר. כל החבורת עבדים הזאת צריכה לחזור לחורים שלה כי הסוף שלהם יראה בדיוק כמו של נייט רובינסון שניסה להילחם מול ג'ייק פול. ובאטלר זה צנון לא נורמלי הוא רק דיבורים. אני עוד זוכר טוב טוב איך ננה כפכף אותו שם בפלייאוף בזמנו. התפדחתי בשבילו.
      .
      קחו תזכורת:
      https://www.youtube.com/watch?v=F–k0fL8FoM

      1. לא יודע מה יותר מביך בתגובה הזו, הגזענות המוסווית או הטיפשות בהוכחה שלה לכאורה בלינק המצורף.
        .
        מה קשורה ההכללה הזו ועוד להוסיף עליה את המילה עבדים, אגב למיטב ידיעתי גם יוקיץ וגם באטלר וגם נייט רובינסון שחקני כדורסל, גייק פול הוא כוכב יוטיוב ומתאגרף חובבני לא פראייר ששלח את רובינסון לקרשים, לא חכמה מבחינת הבדלי המשקל אגב.
        .
        ולגבי הלינק המדובר לא הבנתי איפה באטלר צנון ואיפה ננה כפכף אותו שם. ביחד לזה שלננה יש 20 קילו יותר מבאטלר נראה לי שגימי די עמד על שלו שם. אגב שניהם עבדים ויוקיץ לא, או שכולם עבדים, אני עדיין לא סגור?

        1. סוואגי ש
          רוצה לשחק משחק?
          המשחק הוא לנחש עבור כל שנה בחשמת השנים האחרונות מי הקבוצות שהיו הכי טובה באחוזי השלשות נגדן.
          בכל שנה מנחשים מקומות 1 עד 3.
          5 נקודות על כל ניחוש נכון של מספר אחד.
          2 נקודות על ניחוש נכון של מקומות 2-3.
          נקודה על כל ניחוש של קבוצה בשלישיה אך במקום הלא נכון.
          סיבוב בונוס: 3 נקודות על ניחוש מוצלח של הקבוצות שירדו מתחת ל34%, קנס של נקודה על כל ניחוש שגוי.

        2. שימון חבל שאתה כל עמוק בתוך עולם הפנטזיה שבנית לעצמך ואתה לא יודע להבחין בין טראש טוק לגיטימי לבין טימטום גזעני.

    2. חחחח בהחלט. בהצלחה למוריסים מול השליישית סרבים האלה. גם בסרטון רואים את הירו מנסה כזה לבא על יוקיץ' ואז הוא הבין שאין לו סיכוי והלך.

    3. שני ערסים סרביים?
      מה שלא ברור לי הוא איך מנחם הצמיד את "האסרטיביות" החדשה של הלבנים דווקא ללוקה, ילד טוב סלובניה?

  6. ללמלו הכלומניק יש פה ענק שכמובן לא מצדיק את מה שהוא עוד לא עשה ולא יעשה בקריירה. זו תופעת הדור הצעיר והמפונק שמוביל אותו הבכיין הכי גדול בתולדות המשחק, המקריח העלוב שהפסיד שוב הלילה, בקלות.

  7. מנחם, אחלה מעורב.
    אם יוקיץ' שרד את האחים שלו – אז האחים מוריס לא אמורים להטריד אותו.
    בירד ומקהייל הלכו מכות עם כולם. וגם ליימביר כמובן. חוזרים לימים הטובים…
    *
    לאמלו התחיל יותר טוב מווייסמן וכנרה ימשיך כך. אבל הוא בערך השחקן שהיה הכי לא חסר לווריירס מכל בחינה. ההיסטוריה שלנו עם סנטרים היא לא משהו… אבל בכל זאת צריך אחד ולוייסמן יש פוטנציאל יחסית להצליח אצלנו גם אם הוא לא יהיה אולסטאר.

  8. מנחם תודה רבה כייף של מעורב על הבוקר.
    למלו הוא רוק סטאר ובניגוד ללונזו הוא גם שחקן שחקן.
    דרך אגב לגבי לונזו – הוא בא כרוק סטאר היה גרוע – שחקן שחשבתי שהוא באסט מוחלט. אבל הוא גילה בגרות הוריד את השיער הפסיק להתייחס למדיה ועבד הכי קשה שיש לתקן את הקליעה ולשפר אותה וניצל כל דקה שנתנו לו – ובעייני הפך להיות שחקן לגיטיני לחלוטין. זה סוג שחקנים שאני אוהב. הוא אף פעם לא יהיה שחקן מעולה אבל הוא הצליח להוציא מעצמו את המקסימום והפך לשחקן די טוב. לא מאמין שאני אומר את זה. למלו ? תענוג. הפך את שארלוט לקבוצה שהכי כייף לראות. בורגו מאמן מעולה בעייני השחקנים תחתיו הולכים ומשתפרים ראה מיילס ברידג'ס, מונק.
    לגבי דוראנט אין מה להרחיב וכל מילה מיותרת. ראשמור.

          1. הקונפיקט נמשך בקוסובו, באזור הגבול
            מכאן ועד גדלו במלחמת אזרחים ….
            זה כמו שרוה״מ החליפי יספר שירו עליו בלבנון, אופס הוא אכן סיפר שירו עליו בלבנון

            1. Jokic was four years old when NATO troops bombed Serbia for 11 weeks in 1999. The attacks came at the tail end of a war among Yugoslavia's six neighboring states: Serbia, Slovenia, Croatia, Macedonia, Montenegro and Bosnia and Herzegovina. "I remember things like sirens, bomb shelters, always turning off the lights," Jokic says. "We practically lived in the dark. Even at like 9 a.m., everything was turned off."

            2. ילד בן 4
              גם הילדים שלי זוכרים לרעה את הממ״דים לפני מספר חודשים
              אני בספק אם הנרטיב של גדלו באזור מלחמה תקף לגביהם

            3. קח את מלחמת המפרץ שאנשים ישבו במקלטים וחדרים אטומים. זה שרובם לא היו בפועל בסכנה של נפילת טיל עליהם ובטח שלא נפילת טיל עם ראש קרב כימי לא משנה הרי את החוויה שלהם בכך שהם נכנסו לשם במחשבה שאלו דברים שיכולים לקרות להם. יש לזה השפעה בפועל וזה חוויה טראומטית שנשארת איתך בצורה זו או אחרת.

            4. וכן, רצוי שתבין שבהחלט יש השפעה פסיכולוגית משמעותית על הילדים שלך מחווית הכניסה לממ"דים.

            1. היית בבלגרד? בסרביה?
              כי אני כן ויש לי חברים סרבים
              אל תאמין לכל פייק ניוז

  9. תודה על המעורב,
    הסיפור של מוריס ויקיץ' הסתיים, הוא איים, הם הבהירו שלא כדאי להתעסק איתם, וכולם המשיכו הלאה.
    למאלו – חוצפן עם פה גדול. שתוק ותמשיך לעבוד,

  10. תודה על המעורב.
    כמו שאמרו לפני, חלק ממה שהופך את דוראנט לאיום כל כך גדול מחצי מרחק זה העובדה שהוא קולע ביעילות מאוד גדולה גם מכל טווח אחר, בניגוד לדרוזן או אולדרידג' נגיד שהם לא ממש איום מחוץ לקשת.

  11. יוקיץ הפתיע אותי
    הוא השליך את מרקיף מוריס כאילו הוא היה שקית של במבה
    האחים שלו חמומי מוח
    אצל סרבים זה דבר עקרוני, הכבוד מעל הכל
    מאחר והיה זה סרבי שגרם לפריצתה של מלחמת העולם הראשונה, אני מקווה שהיוקיצים(שכבר קנו כרטיס למשחק של דנבר מול מיאמי) לא יגרמו למלחמת העולם ה-3.
    בתרחיש סביר הם מסוגלים להשתולל במיאמי, לדפוק מכות לאיזה קרואטי בטעות ומשם תחל התדרדרות בלתי הפיכה.
    כאוס חסר תקדים של סרבים, קרואטים, היספאנים, אפרו אמריקאים, קובנים וכל מה שיש למיאמי להציע
    אנשים ישלמו כסף לצפות במלחמה הזאת אבל זה יכול להתדרדר לכדי התפשטות עולמית.
    טניסאים יכו את נובאק דיוקביץ באליפות אוסטרליה
    אוהדי הפועל יכו את איביץ שאימן במכבי
    זופי אבידה סתם יכה עיתונאי ישראלי מעצבן שישאל אותו על אחוזי הקליעה של דני
    בקיצור, ככה פורצות מלחמות עולם

    1. איפה לקחת את זה, ממש תסריט של מלחמת כוכים. התרחיש הריאלי זה שהם ילכו ל e11ven במיאמי ויסגרו הכל אצל כמה חשפניות, אין מה שכמה ציצים לא פותרים.

          1. תוג עניתי לך לגבי הארדן :

            אחלה תגובה תודה. הארדן השנה מתקשה מאוד בחדירה כמו שציינת.
            הקפיצות מ3 על מגנים לא החלק העיקרי שלו בסחיטת עבירות בברוקלין אלא זה היה ביוסטון (קרי סחט הכי הרבה עבירות כאלה עונה שעברה וזה גם כמות נמוכה מאוד של 25). אצל הארדן הסחיטת עבירות התבטאה ביצירת מגע בחדירה (בעיקר שהוא מרים את הידיים למעלה) בדומה לילארד או נעילת עקרב.
            .
            שלשום היו שני עבירות כאלה בטוטל, הראשונה ברבע הראשון דקה 4:58 שהוא נעל ללונזו בול את היד וקיבל עבירת תוקף, והשנייה ברבע השני דקה 5:54.
            .
            לגבי הארדן רואים שהוא מתאושש מהפציעה, הצעד הראשון שלו והשינוי כיוון של השליטה בגוף הרבה יותר איטיים מהשנה שעברה, אפשר לראות שהוא גם נכנס הרבה פחות לצבע). לכן לשפוט אותו זה עדיין נורא מוקדם (גם עונה שעברה הוא הגיע עם קונדישינג בעייתי כמו שגיא ציין), עם זאת החוקים החדשים לוקחים לו 2-4 פושיזון במשחק שנגמרים בהחטאה או איבוד.

            1. כן, ראיתי את התגובה, פשוט לא היה לי הרבה מה לומר.
              האמת שלא יצא לי להתעמק בחדירות של הארדן העונה וסה"כ ראיתי רק שלושה משחקים של הנטס וגם אותם במצבי עייפות לא אידאלים אז מעבר להתרשמות שטחית אין לי ממש תובנות בעניין. כאילו ברמת ההרגשה הוא כן לא מקבל בין היתר עבירות שהוא צריך לקבל אבל זה לא מספיק כדי לעשות אופסט לכמה שוא ירד בתוצרת שלו שם אז כנראה גם יש שם אלמנטים של חוסר כושרמהפציעה שאכלה לו את כל הקיץ או או חשש מפציעה חוזרת.
              לא באמת יודע

  12. אמרו את זה פה לפני כנראה.
    אבל לאחים מוריס יש בעיה עם שחקנים לבנים. תמיד הייתה ותמיד תהיה. הם גזענים ובורים.
    אם הם היו רק גזענים הם היו יודעים שסרבים זה לא "לבנים ונילים" כמו שמנחם אוהב לקרוא להם ושעדיף להם לבחור לבן אמריקאי בשביל השטויות שלהם ובטח לא סרבים שעברו את המלחמה גם אם בתור ילדים קטנים.
    אני מניח שמישהו עם שכל יסביר להם את זה.

  13. נפלא מנחם. איך אני נהנה מהמטבעות לשון הבלתי נגמרות שלך. והפעם לקח אותי "מאכל חסר הגנה". יעני בעבר היו אוכלים את הוונילים האירופאים בלי מלח.
    גם אהבתי את הניתוח שלך שמי שהביא את החוצפה והאדנות זה דונצ'יץ'.

    מרקיף מוריס שחקן דוחה וקצת מגיע לו. אבל לא נראה לי שהוא עשה הצגה, הוא קיבל את המכה מאחור באמת בלי שהיה מוכן, ויוקיץ' זה חתיכת מסה שנכנסה בו בכל הכוח, אני מקווה שלא באמת זז לו משהו שם בצוואר, כי גם לנבלות לא מגיע דבר כזה.

  14. תודה על המעורב.
    היכולת של דוראנט לקלוע היא חולנית. וזה עוד אחרי הפציעה.
    למלו והמאמן יכולים לריב קצת. כל עוד זה בגבולות הסביר זה בסדר. הקבוצה צעירה וטובה ובסך הכל עובדת יפה.

  15. מבין אלומשרשומים להם נתונים שני שחקנים עם גובה של 2.08 מ' (ס"מ לפה או לשם) ומוטת ידיים של 2.26 מ' (ס"מ לפה או לשם) ושחקן אחד הוא עם גובה של 2.06 מ' (ס"מ לפה או לשם) ומוטת ידיים זהה.
    מהו שיא הפער בין הגובה למוטת הידיים לפי הנתונים הידועים?

  16. לילארד בחוסר מודעות רציני: "הדרך שבה שופטים את המשחק היום, זה לא מקובל", אמר לילארד, כשהוא מתייחס לחוק שבו לא נשרקת עבירה על מגע מלאכותי ששחקן ההתקפה יוזם, "אני לא רוצה להיכנס יותר מדי לעומק, אבל ההסבר הוא שדברים מתפספסים… הרגשתי, כשהעונה התחילה, שהשינויים בחוקה לא ישפיעו עליי, כי אני לא מרמה את השופטים. אני לא מאלה שעושים את המהלכים הטריקיים האלה".
    .
    https://sports.walla.co.il/item/3470379

    1. אכן חוסר מודעות, אבל הוא צודק שהשיפוט כרגע לא טוב ולא שורקים על עבירות שצריכות להשרק מתוך הנסיון של השופטים להענות לשינויים.

      1. תוג מה אתה פתאום כזה סניגור של רמאים ושל שיפוט מוטה אני באמת לא מבין, סוף סוף התעשתו שם קצת ומנסים לתקן עוולות, ברור שלא מושלם ויהיו שופטים שיפספסו שריקות אבל עדיף פי אלף על הקרקס שנוצר בשנים האחרונות

          1. דמיאן הזה חגג 3 שנים עם נקודות אוויר שהרחיקו ממנו שומרים שיוכל לקלוע בחופשיות מהלוגו החרא הזה היה קופץ על כל שומר ישר בסקרין והוא מתלונן חחח צריך 3 שנים לאפשר למגינים להרביץ לו עכשיו

            1. מדוייק דמיאן זה הרמאי מספר 1 בליגה

            2. זה בקונה הוא היה גונב כמו הארדן כמויות של עבירות בחדירה שקופץ על המגן ומרים ידיים למעלה, הוא והעכברוש יאנג היו הרצאים הגדולים ביותר עונה שעברה (יאנג היה עוצר את התנועה וקופץ על המגן קפיצה אחורית).

            3. לעצור את התנועה ולקפוץ (לא אחורית אלא ישר) זה לגיטימי ומגן שנתקע בו זה עבירה שלו.

            4. אחורית זה אכן תוקף

            1. לוקה בדיוק כמוהם עוד מעט גם הוא יבכה שיגיעו היריבות הרציניות

            2. די הוא לא, תבדיל בכיין ורמאי.
              לוקה בניגוד לשלושה לא בונה על זה במשחקו, הוא לוקח כל שומר לטיול ועושה עליו נק' בצבע.
              שלישיית המוסקטרים אימפוטנטים בלי השריקות חרא.

            3. לוקה לא ברמה של העכברוש ולילארד

            4. מבחינת סחיטת עבירות, השניים האלה היו בקליאבר שונה מכולם בתחום הנכלוליות

        1. מה סנגור של שיפוט מוטה? עושים בליגה עבירות שעל פי החוקים צריך לשרוק עליהן עבירות ולא שורקים עליהן. יכול להיות שיש כאלה שאוהבים את זה אבל מבחינתי זה לא מצב תקין. צריך לא לשרוק לעבירות שבהן שחקנים ניסו להוציא עבירה כמו שמתואר בשינויים השנה (ומדובר שבינויים מבורכים) אבל לא צריך בגלל זה לא לשרוק לעבירות שהן כן עבירות. לצערי בפועל זה אכן מה שקורה כרגע בשטח.

          1. כל מילה. רק שממבחן העין שלי עד כה העונה השיפוט השנה הרבה יותר טוב. תמיד יהיו טעויות. אני חושב שרמת הנכלוליות שהשחקנים הביאו לדרגת אומנות הקשתה מאוד על השופטים וכמו שהוסרו המשקולות הפסיכלוגיות מעל השומרים של הרמאים כנל לגבי השופטים, ולדעתי האישית טועים פחות.

            1. אני מסכים שזה שיפור. רק אומר שצריך לשפר קצת יותר ולתקן את התיקון יתר שנוצר בעקבות הנסיון של השופטים ליישם את התיקונים המוצדקים.

            2. הם עושים תיקון תותחנים, סתום תגיד תודה ותהיה יפה כמו שאומרים..

            3. two out of three

          2. תן לי שמות של 10 שחקנים שעושים בליגה עבירות שעל פי החוקים צריך לשרוק עליהן עבירות ולא שורקים עליהן ו-10 שחקנים שלא עושים בליגה עבירות שלא על פי החוקים שלא צריך לא לשרוק עליהן.

            1. 😎

        1. בסדר, אתה גם מצליח לראות את הארדן קופץ אל תוך שחקנים באויר כשזה לא קורה. אם היינו צריכים להסתמך על מה שאתה מצליח לראות כולנו היינו צריכים להתחיל לקחת LSD ופטריות.

          1. לפי תוג יכול להיות שלבן סימונס יש בעיות מנטליות, שנוצרו באורח פלא אחרי שהוא זייף פציעה בגב, כמו דה שוט רואים את העולם הפוך במכבסה.

            1. 😂😂😂😂

              אנשים כבר שכחו פה מה זה כדורסל אחרי שהרגילו אותם שנים לכדורסל צורני וכדורסל ללא מגע רוצים שריקות שם בטנש 😂😂😂 יש מצב הם דואגים לבוקר שלהם ולכן הם בלחץ?

              אם היה חוקי כדורסל שכונה הארדן ודמיאן היו יורדים לממוצע של 10 נק 😂😂

            2. למה ככה, יש לו בעיה מנטלית, הוא היפוכונדר.
              לכן הוא גם חשב שיש לו פציעה בגב…

            3. בעיות נפשיות? אני בהחלט מאמין לו. אנשים שכחו שהוא יצא עם קרדאשיין ולא נותנים לו חסד. למאר אודום כמעט הריח את הפרחים מלמטה בסיטואציה דומה, קניה ווסט חשב שהוא הולך להיות נשיא והאבא הפך ל"אישה" ולא סתם אישה, נבחר לאשת השנה בשנה הראשונה שלו בתור "אישה" (קרדיט לדייב שאפל). אני חושב שמחמירים עם בן, לכל אקס קרדשיאן מגיעה עזרה נפשית.

          1. המכבסה של האתר זה כמו דוראנט בלתי עצירה, ולצערו של תוג היום הוא לא יצא ממנה. היחיד שעד עכשיו נשאר יבש זה האשך.

            1. לצאת ממה? כל מה שאתם כותבים כאן זה אנשי קש. במקום לנהל דיון על מה שאני באמת אומר החברים כאן עסוקים בלהתחמק להמציא ובכאילו לצחוק.

            2. thog זה נשמע כאילו אתה חדש פה.

            3. חדש בגרסה 16.2

      1. זה כמו שיסגרו לך מנוי לזיונים 😂😂

        הוא היה רגיל 3 שנים לזיין מגינים לקחו לו את זה

        מזל שהיה את האולימפיאדה לירוק להם בפרצוף ומי חגג שם,? היחיד שלא מנסה לרמות הכי צדיק בליגה דוראנט. יכל להוציא 300 עבירות מטאקר בפלייאוף שעבר שכל הזמן קפץ עליו וברח מזה ושם גאמפים.

  17. מרקוס מוריס גם נכנס בדונציץ בפלייאוף האחרון, הכניס לו אחת מגעילה.
    שני מגעילים המוריסים האלה ובאמת הסתבכו עם הסרבי הלא נכון

  18. האחים מוריס מבולבלים הם רגילים לראות את הלבנים המוחלשים והכנועים של תרבות הPC האמריקאית.
    בסרביה לא מכירים את השטויות האלה.
    .
    https://youtu.be/NuQjYHlIGU8
    .
    שיראו את הוידאו הזה לאחים מוריס שיראו איך נראים כושים בסרביה. זה לא קיס קאם, שיט קאם 😂😂 הפרצוף שלהם פרייסלס.
    .
    נ.ב
    גם שיסבירו להם ששם לא זורקים חולצות על הקהל בהפסקות. זה עובד הפוך בדרך כלל ובלי חולצות.

    1. זה מעניין שהם צפו לראות עליה בעבירות בתחילת העונה. בפועל בינתיים אנחנו בירידה קלה.
      גם נחמד לראות שהסטטיסטיקה של עבירות בזריקות לשלוש אכן מאשרת שזה בסה"כ ארוע של פעם בשני משחקים. אז אולי זה לא אסתטי ומציק בעיניים כשזה קורה (וכדאי לזכור שלא כל עבירה בזריקה לשלוש היא סחיטת עבירה מכוערת) אבל זה לא משהו שמתרחש בכמויות שמשנה הגנות ומשחקים על בסיס קבוע.

  19. שאק והאציל על יוקיץ VS מוריס:
    שאק: אני אוהב את מה שיוקיץ' עשה. זה נקרא נקמה, וכשאתה מכה אותי אין מצב שאתה מפנה אלי את הגב כי אני נדלקתי ואתה תחטוף מקדימה או מאחור. אין לי בעיה עם מה שיוקיץ' עשה, בתור ביג-גאי אני אוהב את זה.
    האציל: מוריס התחיל עם זה. ואם החטפת לי אל תסובב אלי את הגב כי אני הולך להכנס בך.
    https://www.youtube.com/watch?v=uqeBeRRwQQA

כתיבת תגובה

סגירת תפריט