סיקור משחקי שני / צוות הופס

8 משחקים היו לנו הלילה, כאשר פילדלפיה עלו ללא אמביד, האריס ות'ייבל למשחק קשה נגד הניקס, שיקגו פגשו את ברוקלין לקרב צמרת, ממפיס והלייקרס נעזרו בהארכות, לוקה ויוקיץ' השיגו ניצחונות נוחים, אבל ה-MVP לא יצא רגוע, פיניקס כמעט יצאו לוזרים נגד סקרמנטו וסטף עשה סטף. היום יש לנו בצוות את חגי ניסני עם 3 המשחקים הראשונים, ואת עמיחי קטן עם כל היתר.

פילידלפיה 76 – 96 (3-8)  ניו יורק ניקס – 103 (4-7)

האם השלב הבא בשביתה של בן סימונס היא הדבקה המונית של חברי קבוצתו בקורונה? (תודה לעידו גילרי על התובנה) כך או אחרת הסיקסרס עולים למשחק הזה כאילו שמדובר בליגת הקיץ ללא אמביד ת'ייבול, האריס וכמובן סימונס. מיצ'ל רובינסון נעדר בניקס אבל קמבה חזר בצד השני לאחר שנח אתמול מול הקאבס. 

הסיקסרס פותחים היטב התקפית וסת' מוביל מצליח למצוא את הסל ואת החברים. הניקס מתפשרים על זריקות מיד ריינג' לאורך הרבע הראשון למעט בארט שנראה מאוד נחוש ומצליח להגיע לטבעת פעם אחר פעם במשחק מהיר. הניקס מובילים ב7 בסוף הרבע הראשון.

רבע שני הסיקסרס לא מצליחים לקנות סל, ונתקעים על 6 נקודות בכמעט 6 דקות. הניקס מתחילים להפנים את היתרון שלהם לטחון פנימה ומגיעים יותר ויותר לטבעת ומנצלים ירידה לא טובה להגנה של הסיקסרס כדי לצבור נקודות בהתקפות המעבר. היחידי שמחזיק את הסיקסרס במשחק הוא קורקמז עם 16 נקודות. בצד של הניקס בארט נראה פנטסטי עם 10 נקודות והגנה טובה מאוד. 14 הפרש לניקס במחצית. 

תחילת החצי השני פילי מהדקים יותר את ההגנה ומצליחים להגיע יותר לקו ככה שהמשחק עדיין לא מגורבז' למרות הפוטנציאל של הניקס להצמיח את ההפרש למחוזות ה20. שלשה של דני גרין קשישא מורידה את ההפרש ל5 ומספר סלים של ניאנג (מי?) מורידים את ההפרש לנקודה במשחק שהיה אמור להיות שיוט קליל לניקס. 

ההפרש נע בין נקודה לנקודה בלבד לאורך הרבע האחרון. 3 דקות לסיום קורקמז מצמצם ל3 אבל אז שלשה של רנדל, סל ועבירה של קמבה,, ורנדל בריבאונד התקפה וההפרש צומח ל11 דקה לסיום מה שמסמן לנו את סוף המשחק הדי מוזר הזה. 

לניקס רנדל עם 31 ו12 ריב' בארט עם 15 ו10. 

בפילי 6 שחקנים עם דאבל פינגרס כשמעל כולם זה קורקמז עם 19 ודארמונד עם 25 ריב'. 

שיקגו בולס – 118 (3-7) ברוקלין נטס – 95 (4-7)

"למה לכבות את המזגן כשאפשר להדליק תנור?" אומר איש חבר החשמל במערכות המפורסם של זהו זה. אז למה להשקיע בשחקני הגנה כשאפשר להוריד מבול של נקודות? שתי הקבוצות נראות מצוין התקפית עד כה. מגוון הכלים שיש לבולס מכל טווח והגיוון שהם מביאים לצד היכולת של לונזו להריץ נותנים לבולס הפרש קטן ברוב הרבע הראשון. מצד שני הצמד של הנטס פשוט מפחידים ומסדרים לחברים מבטים סופר פנויים.

ברבע השני הבולס מאבדים את המומנטום ואחרי 35 נקודות ברבע הראשון הם שמים רק 16 ברבע השני. בצד השני אולדריג' לא מצליח להחטיא וגם האריס נותן תמיכה וזה 6 הפרש במחצית לנטס. 

מי שלא מוצא את מקומו במשחק ובעונה הזו בכלל זה ווצ'וויץ' שמחטיא כל כך הרבה מבטים פנויים ונראה כמי שלא התרגל לכדור, לחוקה החדשה או לתפקיד שלו בבולס המתחדשת. מהספסל של הנטס עולה במברי עם הגנה מעולה שומר על היתרון של הנטס גם כאשר ההתקפה קצת מתפקדת פחות טוב מהחצי הראשון.

ואם כבר זהו זה אז יתרון חמקמק של הנטס הופך ליתרון חמקמק של הבולס בתחילת הרביעי. אולדריג' לא מצליח לשחזר את החצי הראשון שלו והאסל של הבולס נותן להם יתרון קטנטן  של  4 נק'. דורנט אוחז את הברך אחרי תנועה לא טובה וזה נראה מפחיד לרגע אבל הכל בסדר. סל של דורנט מפסיק  את הדימום של הנטס  שחטפו ריצת 13-0 מהבולס. הבולס ממשיכים לקלוע ובצר להם הנטס  הולכים לדורנט שלא תמיד  מצליח להושיע. יתרון 11 לשוורים כ6 דקות לסיום כשכולם משתתפים בחגיגה. אמרנו יתרון חמקמק? שלשה (!) של דרוזן נותנת יתרון 19 לבולס כ3 דקות לסיום ובעצם מסיימת מעשית את המשחק.

בשיקגו כל החמישייה עם ספרות כפולות כאשר דרוזן עם 28 ולאבין עם 24

לנטס דורנט עם 38 לא מצליח לסחוב לבד את הנטס לניצחון אחרי שביקה של החברים בחצי השני. 

ממפיס גריזליס – 125 (4-6) מינוסוטה טימברוולס – 118 (6-3) (אחרי הארכה) 

מיני פתחו טוב ועלו ליתרון מוקדם של 12 נקודות. אבל הדובים עם ריצות מעולות במעבר כמה סלי פוקס למרות הגנה טובה של מיני ומורנט אחד שנראה כמו אחד שפשוט עושה מה שבא לו להגנה שמולו שומרות על המשחק צמוד ברבע הראשון

את הרבע השני מיני  פותחת כשהיא לא פוגעת בכלום ונתקעת על 2 נקודות כ5 דקות עד שטאונס גואל אותם. ג'ה מתקרר ברבע השני אבל זה קלארק עם מספר ריבאונד התקפה וסלים מהקו שדואג שממפיס ירדו ביתרון מינמלי למחצית.

דילו ואדוארדס מחזיקים את מיני במשחק עם 3 שלשות לכל אחדברבע השלישי דילו ממשיך לשמור את מיני במשחק עם מספר שלשות ואסיסטים  שמסדרות שלשות פינתיות לחברים. ג'ה ממשיך לצבור נקודות אבל באחוזים רעים ובעידר משחק גדול שלו החברים לא מצליחים להתרומם. 11 הפרש למיני בסוף הרבע השלישי למרות הגנה רעה מאוד שלהם בחלקים ניכרים של המשחק.

ברבע האחרון  מיני כבר מגדילה את היתרון ל14 אבל מספר החלטות רעות של אדוארדס ודילו מאפשרות לממפיס לחזור לדפיציט של 5 בלבד כ2וחצי דקות לסיום שלשה של טריפל J וזה 2 הפרש בלבד. מורנט עם דאנק לפרצוף משווה טאונס עם צעדים מאבד ומורנט עם שלשה נותן יתרון 3 לממפיס. דילו נשלח לעונשין ומצמצם לנקודה ממפיס מאבדים בשלומאליות כשהם יכולים לשרוף את השעון ולא מצליחים לעבור את החצי ב8 שניות. דילו הולך וסל ומקבל גולטנד 6 שניות לסיום. אבל לא. השופטים הופכים את ההחלטה ויש לנו כדור ביניים. טריפל J מוציא את הכדור החוצה מיני מקבלים הזדמנות לזריקה אחרונה אבל לא מצליחים להוציא את הכדור אחרי 5 שניות ומאבדים. מורנט נשלח לקו ומעלה לשלוש נגמר איזה סיום שייקי למשחק מצוין קיבלנו. רגע רגע. ריד מוציא כדור ארוך שנהדף 1.1 שניות לסיום ומיני מוציאים את הכדור לטאונס שבמזיליקי דופק שלשה כמעט מהחצי. הארכה

בהארכה 2 הקבוצות עדיין שייקי. טריפל J  מקבל את העבירה השישית אחר כבוד. קלארק ב2 פעולות היראויות של סל מריב' התקפה נותן יתרון 5 לממפיס 22 שניות לסיום. 

למיני טאונס עם 25 ו131 ריב' דילו עם 30 אדוארדס עם 27.

לממפיס מורנט עם 33 8 אס' ו6 ריב'. מלטון עם 19. 

דאלאס מאבריקס (7- 3) – ניו-אורלינס פליקנס (1- 10) 108- 92:

הפליקנס פתחו טוב ועלו ליתרון 11 ברבע הראשון, אבל דאלאס העלו הילוך והפכו את התוצאה עוד לפני המחצית. משם, נדמה היה שאנחנו בדרך למשחק צמוד, אבל הרבע האחרון נפתח בריצת 11- 0 של המאבס וההפרש כבר עבר את ה-20. הפלינקס הצליחו לצמצם ל-8, אבל שוב דאלאס הגדילו את ההפרש וסגרו עניין.

דונצ'יץ' הוביל את דאלאס עם 25 נקודות, הארדווי וברונסון קלעו 17 כל אחד וצמד ניצולי הניקס, פורזינגיס ובולוק, קלעו 12 כל אחד, כאשר הלטבי גם מלקט 8 כדורים חוזרים.

אצל הפליקנס, ולנצ'יונאס קלע 22 עם 11 ריבאונדים, הארט הצטרף אליו עם 22 משלו, אלכסנדר-ווקר קלע 18, טמפל קלע 12 והייז הוסיף 10.

דנבר נאגטס (6- 4) – מיאמי היט (7- 3) 113- 96:

דנבר פתחו יתרון 9 מוקדם ברבע הראשון, אבל מיאמי התאוששו וצמצמו ל-5 בסיום הרבע, אבל בארטון ויוקיץ' הובילו בריחה ברבע השני שקבעה יתרון 15 במחצית, ולא זו אף זו, את הרבע השלישי דנבר פתחו עם ריצה נוספת שהביאה את ההפרש לסביבות ה-30. הדבר המעניין הבא התרחש בתוך 3 הדקות האחרונות של המשחק, כאשר מרקיף מוריס עצר מתפרצת של יוקיץ' בעבירה חזקה וה-MVP הגיב עם דחיפה עוצמתית. במשחק שניהם הורחקו. עכשיו תשפטו אתם…

לפני שהורחק, יוקיץ' הספיק להוביל את דנבר עם 25 נקודות, 15 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-2 חטיפות וחסימות, וויל בארטון קלע גם הוא 25, ובמקרה שלו הליווי היה של 6 אסיסטים, מונטה מוריס קלע 14, ג'ף גרין קלע 13 וארון גורדון הוסיף 10.

אצל מיאמי, באטלר קלע 31 וחילק 8 אסיסטים, רובינסון קלע 13, הירו קלע 11 עם 5 אסיסטים, ומוריס, דדמון ואדבאיו קלעו 10 כל אחד, כאשר האחרון גם הוסיף 10 ריבאונדים.

גולדן סטייט ווריורס (9- 1) – אטלנטה הוקס (4- 7) 127- 113:

סטף קלע את כל 8 הנקודות הראשונות של המשחק, ואת כל ה-13 הראשונות של גולדן סטייט, אבל אטלנטה מחקו פיגור 8- 0 ו-10- 3 מוקדם, ועלו ליתרון 14- 13. קולינס העלה את ההוקס ליתרון 7, אבל המחליפים של גולדן סטייט נכנסו לעניינים ושלשה נוספת של סטף הורידה את הפער ל-2 בסיום הרבע. דקות הפתיחה של הרבע השני נראו טוב יותר עבור ההוקס שכבר עלו ליתרון 15, אבל שלשה של סטף ו-2 אסיסטים שלו צמצמו, והשלשה הבאה שלו קבעה 65- 61 לאטלנטה במחצית.

3 דקות ברבע מספר 3 לקחו לסל הראשון של סטף להגיע, אבל הוא חילק אסיסטים לוויגינס ופול, קבע שוויון מקו העונשין, ואחרי זה אסיסט שלו ללוני החזיר את היתרון לקבוצה הביתית. כשסטף ירד לדקה וחצי של מנוחה באמצע הרבע היה זה לוני ששם עוד כמה נקודות ושמר על היתרון של גולדן סטייט, אבל ההתפוצצות הגיעה ב-2 הדקות האחרונות של הרבע, כאשר ריצת 10- 0 פרטית של סטף ושלשה של טוסקנו-אנדרסון שסגרה את הרבע עשו מזה יתרון 17 לווריורס.

שלשה של סטף ואסיסט שלו ללי במתפרצת הגדילו את ההפרש מעבר ל-20, אבל אטלנטה הגיבו עם 7 רצופות וצמצמו קצת. שלשות של לי וסטף הגדילו שוב ל-19 את ההפרש ואיגודלה עצר 2 דקות בלי סלים, כשיחד עם לי נקבע יתרון 23 לווריורס. אטלנטה קצת צמצמו, אבל סטף, טוסקנו-אנדרסון וג'ורדן פול דאגו לקלוע מספיק כדי לשמור על יתרון בטוח עבור מוליכת הליגה.

הזכרנו הרבה סטף, אז הוא הוביל את גולדן סטייט עם 50 נקודות (16 ברבע הראשון, 8 בשני, 18 בשלישי ו-8 ברביעי) והוסיף לזה 7 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-3 חטיפות, כאשר גם בניצחון ב-14 הפרש את הדקות בלעדיו הווריורס הפסידו ב-17, ג'ורדן פול קלע 16 ביום קליעה פחות מוצלח של 6/17 מהשדה, וויגינס קלע 13 וצמד המחליפים לי את טוסקנו-אנדרסון קלעו 11 כל אחד.

אצל אטלנטה, טריי יאנג קלע 28 עם 9 אסיסטים, קולינס קלע 19, בוגדנוביץ' קלע 17 והאנטר את הוארטר קלעו 11 כל אחד.

סקרמנטו קינגס (5- 6) – פיניקס סאנס (6- 3) 104- 109:

המחצית הראשונה הייתה מאוד צמודה, ובסיומה הסאנס החזיקו ביתרון 67- 64, ואז ברבע השלישי הגיעה הבריחה שלהם כש-5 דקות ללא נקודה של הקינגס הקפיצו את ההפרש ל-17. בוקר וברידג'ס, שקלעו כל אחד 9 נקודות ברבע השלישי, המשיכו להוביל את המומנטום של הסאנס, ולרבע האחרון נכנסנו כשהאורחים מאריזונה ביתרון 22.

הפעם היו אלה פיניקס שלקח להם 3 וחצי דקות לעלות על הלוח, ובמקרה הזה שלשה של פיין. אל 5 הדקות האחרונות נכנסנו כשהסאנס ביתרון 14 והחמישייה חוזרת לפרקט, והתגובה הייתה כמעט 3 דקות שבהן פיניקס לא מצאו את הסל, ופתאום ההפרש יורד ל-5 בלבד. פול הרים את מגי לאלי-הופ שעצר את הסחף, והגענו אל 24 השניות האחרונות כשפיניקס עדיין ביתרון 5 ועם הכדור.

כריס פול לקח את הכדור ותכנן לשמור עליו, אבל פוקס התנגב מאחור וחטף, ומצא את בארנס במתפרצת, וההפרש ירד ל-3 עם הכניסה ל-10 השניות האחרונות. בוקר נשלח לקו והחטיא פעמיים, מה שהביא לקינגס פסק זמן עם הזדמנות להשוות, אבל מטו מסר לא טוב את הוצאת הכדור והוא חזר לידי פיניקס, כשהפעם כריס פול סגר עניין עם 2 כדורים מדויקים מהעונשין.

קמרון פיין הוביל את הסאנס עם 24 נקודות, בוקר קלע 18 עם 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ברידג'ס ופול קלעו 16 כל אחד וקמינסקי הוסיף 10.

אצל הקינגס, בארנס הוביל את הקלעים עם 26, פוקס קלע 24 עם 3 חטיפות ו-3 חסימות, הילד קלע 14, טרנס דיוויס קלע 13 ומיטשל הוסיף 12 נקודות.

לוס אנג'לס לייקרס (6- 5) – שארלוט הורנטס (5- 7) 126- 123 (OT):

במשחק משופע בחילופי מומנטום, היו אלה הלייקרס שעקצו ראשונים את הצרעות ועלו ליתרון 8 במהלך הרבע הראשון, אבל שארלוט הגיבו היטב והפכו את התוצאה, לפני ששוב הלייקרס היו על הגל והגדילו את יתרון השיא ל-9, ושוב הייתה תגובה ובמחצית יתרון הלייקרס עמד על נקודה בלבד. הנדנדה המשיכה ברבע השלישי כששארלוט עלו ליתרון 8, אבל מחליפי הלייקרס הפכו את זה וסגרו את הרבע ביתרון 7 עם שלשה של מונק מהחצי, ובהמשך הובילו את הקבוצה הביתית ליתרון 14 עם הכניסה ל-9 הדקות האחרונות.

ההורנטס שוב לא ויתרו והקטינו את ההפרש, אבל ווסטברוק ודיוויס החזירו אותו ל-11, כ-5 דקות לסיום. אחרי סל של היוורד, מצעד טכניות של הלייקרס שלח את לאמלו ל-5 זריות עונשין, והוא דייק בכולן והוריד את ההפרש ל-4 בלבד. ווסטברוק וריבס שמרו על יתרון קטן של הלייקרס, או לפחות עד שצירוף החטאות שלהם אפשר לברידג'ס לקבוע שוויון בשלשה, 24 שניות לסיום. הלייקרס נזכרו ללכת על דיוויס בכדור האחרון, אבל דווקא בשלשה שהלכה החוצה, ושארלוט קיבלו עוד הזדמנות, אותה ברידג'ס החטיא, מה ששולח אותנו להארכה.

ההורנטס עלו ליתרון 4, אבל דיוויס ושלשה של כרמלו החזירו ללייקרס את היתרון. 4 נקודות של דיוויס מול סל אחד של רוזיר העלו את הלייקרס ליתרון 3 בתוך הדקה האחרונה של ההארכה, וכעת ההורנטס זקוקים לשלשה. ברידג'ס היה הראשון שניסה והחטיא, דיוויס הוריד שעון והחטיא בצד השני, והפעם היה זה תור רוזיר לנסות וזה הסתיים בבלוק של דיוויס, אבל הריבאונד נשאר אצל שארלוט לעוד כמה שניות ולאמלו מצא את מרטין, אבל סגירה נהדרת של כרמלו הפכה את זה לשלשה קשה והחטאה.

את הלייקרס הוביל דיוויס עם 32 נקודות, 12 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-5 חסימות, כרמלו קלע 29, ווסטברוק סיים עם 17, 12, 14, 7 (נקודות, ריבאונדים, אסיסטים, איבודים) ב-5/15 מהשדה ו-7/10 מהעונשין, דיאנדרה ג'ורדן קלע 10 עם 8 ריבאונדים וגם מונק קלע 10.

אצל שארלוט, רוזיר קלע 29, לאמלו סיים עם 25, 15, 11, 3 (אותו פורמט כמו אצל ווסטברוק) ב-8/19 מהשדה ו-6/6 מהעונשין, היוורד קלע 21, ברידג'ס תרם 19 עם 8 קרשים ופלאמלי הוסיף 13 ו-10.

לפוסט הזה יש 112 תגובות

  1. אז מסתבר שהאוהדים של יוטה קראו לניאנג פאט קארי ולא סתם – 3 שנים ברציפות היה לו מעל 40 אחוז לשלוש. זה נראה שהמבול פציעות של פילי דווקא עוזר להם לבנות את ברוטציה להמשך העונה + פלייאוף

  2. הנטס זה כאילו הנבחרת האמריקאית… לתת לדוראנט את הכדור ולקוות שיחולל ניסים. רק שמהצד השני אלו קבוצות NBA ולא נבחרות של שאר העולם.

    1. זה ממש לא מדויק. מקיפים אותו שחקנים מצוינים ומאמן מצוין שמנצל את הגרוויטי של 2 הכוכבים שלו ליצור לשאר. הם די שבקו במחצית השניה אבל לא הייתי בונה על זה.

          1. תגיד מילסאפ הגרוטאה הזאת שיחק?
            הדבר היחיד שנאש עושה יפה זה תרגילים לברוס בראון. כל השאר בהתקפה לא רואים משהו, מיוחד.

            1. שהארדן יגיע בשיא זה יספיק הבעיה שהוא כרגע רע מאד ולכן הם נראים ככה הם חסרים את הנקודות של הכוכב השני

            2. שמעון מה שבעיקר חסר להם זה הגנה ומאמן. לא ייקחו אליפות אם לא ישתפרו בשניהם

            3. שיש כשרון צריך פחות מאמן. הגנה צריך סבירה ואם קיירי יחזור אז בכלל הם לא צריכים לדאוג

  3. 1. מוריס הדביל חשב להיכנס ביוקיץ עם המרפק בצלעות ולצאת בזול, יוקיץ הכניס לו אחת שהעיפה את הדביל 8 פיט קדימה ושלחה אותו לפארקט (מוריס עשה שם הצגה אחרי זה שיכל לזכות באמי).
    .
    2 . מקמיילן הפסיד את המשחק במו ידיו אחד מהמאמנים הגרועים בליגה, רבע שלישי הוא נותן לקרי לחסל את המחליפים (שמר עליו על הורטר) ולצאת לריצת 21-3 שגמרה את המשחק, החזיר את יאנג תחילת רבע רביעי שהפער 21 הפרש, שקרי חם אי אפשר לשמור עליו אבל לפחות על כל זיג תחזיר בזאג.
    .
    3. וווסטברוק באמת עשה הכל כדי להפסיד את המשחק איך שיצא ברבע השלישי הלייקרס טסו והפכו פער שלילי של 8 להפרש של 7 ב5 דקות ההגנה נראתה פנטסטי ההתקפה נראתה טוב, לצערי רונדו יצא בהחלטה שערורייתית ואז מוחא האימים של ראס חזר, היה לו 5 איבודים ב4 דקות 2 החטאות ואופס הגנה, יותר גרוע מאיבודים זה שהוא מכדרר למוות ומוסר לשחקנים לקראת סוף שעון לזריקה קשה

    1. אפשר כבר להכריז על האנטר שהוא לא יהיה כוכב או שצריך לחכות לגיל 27? אין לו כשרון להיות כוכב הלילה עד רבע רביעי שהמשחק גמור 4 נקודות ב2 מ6 מהשדה. הוא לא שחקן יוצר.

      1. דברך הוצאו מהקשרם אני מניח. ולשאלתך לא. ממש לא. ראית את סוג הזריקות שהוא לוקח? לעלות בפול אפ במיד ריינג' על הפרצוף של השומר זה לא שחקן יוצר? או שלהיות בדירוג ההיילייטס השבועי זה מה שמעיד על זה שהוא שחקן יוצר?

        1. מה הכמות זריקות כאלה שהוא לוקח כל לילה?אני לא מדבר שלא שמים עליו בכלל את השומרים האיכותיים של הקבוצה, שחקן מוגבל מאוד התקפית.

          1. לך ותבדוק. אתה הרי לא מדברים על משחקים שאתה לא רואה בשלומתם נכון? ועכשיו שינית את הטיעון שהוא לא מקבל את השומרים הכי טובים של היריבה (וזה אגב נכון)

            1. למה לא רואה בשלמותם? דרך אגב אני מדבר על העונה בכללי. האנטר לא בטוח מבחר לאולסטאר בשכונה של שמעון ביכולת שמציג, ושוב אין דבר רע בD3 אני מאוד מעריך שחקנים כמו ברידגס קראודר… רק כוכבים הם לא

        2. גם אני יכול לעלות בגאמפ בסיבוב אבל אין מצב שאקלע. אקלע כמו האנטר אולי. אין לבן אדם כדרור. מקפיץ כמו אבדיה. לא מספיק מהיר ולא קולע גם אתה מה שהוא צריך לקלוע שהוא לבד. משחק נוראי וגם בהגנה שימש כקונוס היום. ההוקס עמוק בחרא תמיד אמרתי שהצוות המסייע שם לא רחוק משל המאבס ופה אמרו לי שיש להם כוכבים. גאלו בקושי זז הרג אותנו היום. חלשים מידי רכים מידי ואין מוביל כדור איך מפספסים רכזים כמו רוביו ושרודר וכל שנה מביאים פיסח אחר כמו רונדו דלון רייט וכל מיני זבל כזה בעמדת הגארד המחליף?

  4. ציטוט שדי הימם אותי מתוך כתבה של ניצן פלד היום ב״ישראל היום״: אחרי תשעה משחקים הוא (דוצ׳יץ׳) במקום 433 במדד פלוס מינוס, מתוך 444 שחקנים העונה, וזה כשמסביבו בתחתית הטבלה תמצאו כמעט אך ורק שחקנים מהקבוצות הכי גרועות בליגה, כמו דטרויט, יוסטון, ניו אורלינס ואוקלהומה סיטי.
    עד כמה זה מטורף אפשר להבין כשנזכרים שדאלאס בכלל במאזן חיובי, 3:6. היא אמנם במינוס 74 ב 311 הדקות שהוא שיחק עד כה (קצב של מינוס 11 כל משחק), אבל עדיין מספיק טובה כדי לנצח ברוב משחקיה.

            1. נו זה הביא להארדן mvp ו2 סגנויות mvp.
              מה אתה רוצה אליפות אי אפשר לקחת עם הסגל הזה אז לפחות mvp

          1. מצטרף לאשך. משחק בלתי נסבל. למרות שאני חייב לציין שהיום ראיתי במשחק ניצנים של שינוי. הוא עושה סטף… נותן למישהו אחר לרכז בחלק מההתקפות ועובר לשחק ב 2. זה שינוי מבורך הפך את המשחק של דאלאס ליותר כייף לצפיה.

            1. מגעיל או לא זה לא מעניין. לוקה רוצה להיות ראשמור או גואט. בשביל זה צריך סטט mvps ותארים. הוא לא יכול לתת מספרי מאנו. הוא צריך לתת מספרי מייקל להיות בול הוג זה המשמעות של ראשמור להיות ריכוזי ובול הוג מפלצתי מייקל קובי לברון היו בולהוגים לוקה רוצה להיות בסטטוס,שלהם צריך למקסם את עצמו בטח בקבוצה פח כמו המאבס

  5. תודה רבה על הסיקור.
    אנחנו זוכים לראות העונה טעימה למה היה קורה אם דוראנט וקרי לא היו משךבים כוחות בעונות "השיא" שלהם. (לא רואה איך הם לא יותר טובים עכשיו).
    שני מועמדים לMVP. תנו לנו גם גמר כזה. יהיה כיף.

    משהו מאוד מוזר עם הארדן, יש מצב שהוא לא כשיר 100% בגלל הפציעה? גיא מה משמעות הפציעה שהארדן סחב לזמן הארוך? לטעון שזה בגלל החוקים(שאיכשהו על הארדן ממש לא שורקים עבירות), זה נראה לי להוריד קצת מהיכולות של המזוקן.

    בלי הארדן וקיירי, הסגל הזה לא מספיק מוכשר. עם כמה שלמרקוס ופאטי נהדרים.

    1. הארדן נדפק בגלל החוקים רואים את זה בכל תנועה המגינים יותר צמודים אליו הוא כבר לא קופץ עליהם. הוא שחקן גדול יקח לו לדמיאן תקופת הסתגלות אבל יחזרו קרוב ליכולת שלהם. היום היה 2 שריקות שקרעו אותי מצחוק בהוקס ווריירס. טריי רץ לוני שומר מעולה וטריי סתם זורק ראש ונופל ולוני מקבל עבירה.
      כמה התקפות אחרי זה טריי נכנס על הוארטר סתם מחליק והוארטר מקבל עבירה

      השריקה הכי מצחיקה הייתה בלייקרס. התקפה בקלאץ היוורד נכנס ראס מעיף לו את הכדור. שעה השופטים בריוויו ורואים בבירור שהיוורד לא נגע ועף מראס ומשאירים את הכדור אצל הלייקרס 🙂

      1. חחחח לגמרי. תראה מול טורנטו היה שם קטע גדול הוא הרים את בארנס באוויר מה3 שבכל שנה אחרת היה קופץ לתוכו והולך ל3 מהקו. הארדן שלנו זז הצידה ברח מהקפיצה שלו חחח ואיבד כדור 🙂 אבל היי לחוקים החדשים אין השפעה….
        פעם הוא גם היה עושה דריבל סטפבק ואז מרים את השומר באוויר וקופץ לתוכו והולך לקו התרגיל הזה בוטל בעקבות החוק החדש 🙂
        זה היה תרגיל קטלני שהארדן היה משתמש ושווה ערך לפיצה של דמיאן על המגן אחרי סקרין

          1. למה שהם ירימו כפפה, הם טוענים את מה שברור לעין וכולם רואים, אולי תרים כפפה אתה, אני מנחש שאתה טוען שעונה שעברה הארדן סחט פחות עבירות משלוש למשחק לעומת השנה

            1. כי מה ש"ברור לעין" הוא לעיתים פיקציה שנוצרת על ידי מה שאנשים רוצים לראות.

            2. ולעתים הפיקציה היא הרצון לראות אחרים מחפשים לראות, סלח לי אבל בנושא המדובר לדעתי אתה הפיקטיבי. חוקי ההגנה החדשים משפיעים על המשחק אי אפשר להגיד שלא, והם משפיעים יותר על השחקנים שניצלו את החוקים הקודמים יותר.

            3. בוא נבדיל בין שני דברים.
              הדברים שהשינויים אכן משפיעים עליהם בבירור. לא שורקים על עבירות מסוימות ולכן שחקנים לא הולכים לקו השנה על עבירות כאלו.
              הדברים שטוענים שהשינויים משפיעים עליהם בדרך נסתרת נוספת. שחקנים מחטיאים יותר זריקות שהם קלעו בעבר במהלכים זהים בגלל אפקט פסיכולוגי מהשינויים.
              אז מה שאני בא לשאול כאן זה מה באמת התדירות של המקרים שמדובר בהן והאם באמת ניתן להגיע מהם להשפעות האלה.

            4. תוג דמיאן קלע מלא שלשות מהחוגו אחרי סקרינים שהמגן היה נותן לו מטר ופחד מהקפיצה לרוחק שלו כנל הארדן שהמגינים פחדו שישלח ידיים אליהם
              מה אתה מיתמם ומתווכח בכוח זה דבר שרואים בבירור.
              הארדן כבר יודע שלא ישרקו לו כמה שטיקים אז הוא מהוסס יותר לשנייה פחות זורם במהלכים. כדורסל זה לא סטט של מחשב מי שצופה במשחקים רואה את זה. החיים הפכו לעבורו יותר קשה הוא בניגוד לאחרים היה המון זמן רגיל לשחק ככה לכן הוא יצטרך להסתגל הוא בחור כשרוני יקח לו קצת זמן מאמין שיהיה לו בסדר בסוף אבל הוא יצטרך להתאמץ יותר בשביל סלים לקחו לו תרגיל קטלני מהארסנל

            5. אה, אתה רוצה לצפות בכל השלשות פול אפ של לילארד השנה ולהסביר איך הן שונות משנה שעברה? כי ברוך התחמק מהמשימה ואני שכן צפיתי לא ראיתי שום הבדל בזריקות האלו ובשמירה עליו בהן העונה.

            6. תוג תיאוריית היד החמה מכיר? אז יש הפוך ששחקן עצבני ומתקשה להשיג את נקודות יש לזה גם השפעה. מה זה נראה לך מקרי שדמיאן חגג על כל דבר ולפתע באולימפעאדה לא פגע בכלום? שמרו עליו צמוד רצח לא נתנו לו לעבור בחסימות הוא לא יכל לקפוץ על המגינים. יש השפעה והבדל גדול בין כדורסל אומנותי לכדורסל לא משנה כמה תנסה להכחיש את זה.
              זה מזכיר לי את הבדיחה שנה שעברה של אנשי המחשב שאמרו בתחילת העונה שההגנה של הניקס לא טובה וזה רק כי היריבות מחטיאות מה3 וזה יתאזן….

            7. סוואגי ש
              כל מה שאני מדבר איתך זה על מבט עין. אתה זה שנמנע מלראות יותר מאת הטיף דובדבנים

            8. סוואגי ש
              כל מה שאני מדבר איתך זה על מבט עין. אתה זה שנמנע מלראות יותר מאת הקטיף דובדבנים

  6. תודה על הסיקור המעולה
    הבומבה שמוריס הוריד ליוקיץ' הייתה לא לעניין בכלל. היה צריך לקבל טכנית + הערה בתיק האישי……
    הגיב יפה הג'וקר…..
    🙂

    1. מתקשה להסכים איתכם. לא עונים על עבירה מכוערת בעבירה הרבה יותר מכוערת. אם אפשר, לא עונים בכלל, עד הדאנק על הראש בהתקפה הבאה. ככה ג'ורדן היה נוקם

      1. זאת הפעם ה-1 ממאה שעשו לו משהו שהעלה לו את הדם כ"כ מהר לראש שלא חשב.
        זה לא יקרה שוב.
        אבל מוריס מפגר, אם עשית כזאת עבירה מכוערת ופרובוקטיבית לפחות תהיה מוכן לתגובה (שברוב המכריע של השחקנים תגיע), הוא הלך כמו גנגסטה בלי להסתכל אחרי שירה במישהו, יוקיץ' החזיר לו בדיוק אותו דבר רק שמוריס חטף את זה מאחור והיה לחלוטין לא מוכן ואילו יוקיץ' חטף את זה בהפתעה אבל מהצד (70% לא מוכן) וגם המסה של יוקיץ' הרבה יותר משמעותית.
        בקיצור אשמתו של מוריס, פעמיים.

          1. ועוד שני אצים סרבים ביציע.
            מה שכן הייתי מצפה מבאטלר להראות לסרבי מה הוא למד בשכונה שהיה ילד. וואלה שווה שידור הקרב הזה.

            1. הסרבי היה מועך את באלטר לשניים, זה לא וויגנס או קאט הרכים שבאטלר צעק אליהם.

            2. זוכר מקרה שאיזה כושי עצבני עשה פוזות על בייליצה. הוא פשוט תפס אותו באחיזת חנק ויכל לגמור אותו במקום.
              חיפשתי וזה כנראה זה:
              https://www.youtube.com/watch?v=Vm_N1bINNxU
              לא מתעסקים עם החבר'ה האלה

            3. חחחחחחח אשך הוא סתם רצה להרביץ לוויט בוי איך בייליצה נעל אותו חחח

              מי שהכי אהב להתעלל בלבנים זה הגזען מס 1 קווין גארנט הוא כל הזמן היה נותן דחיפות ומכות רק עם לבנים

            4. תשמע מה אחים של יוקיץ עשו לו: He once held down my arms and threw knives all around my head,” Nikola adds, punishment for refusing to climb a tree during a picnic. “That was a little crazy.

              אם היו פוגש את באטלר אחרי המשחק הליגה הייתה מפעילה את BLM בהתעללות בשחורים. היה מועל אותו כמו ג’וק

            5. חחח ברוך, ראית איזה גיליוטינה של בייליצה

            6. נראה לי איתי פרסם פה פעם סרטון עם האח של בייליצה, הוא הרבה יותר סרבי חמום מוח

            7. אח של יוקיץ' כמובן

            8. כן מוריס הדביל השני איים על יוקיץ, אחים שלו פתחו חשבון טוויטר ואמרו לו במילים יפות שיורידו אותו על זה
              You should leave this the way it is instead of publicly threatening our brother!Your brother made a dirty play first . If you want to make a step further be sure we will be waiting for you !! Jokic Brothers

            9. הודעה לאשך מטעם דטרויט פליקנס מגיק יוסטון בנוגע למשרת מאמן:
              אנו בליגת הטנקינג דוגלים בשיוויון ואומרים לא לגזענות. אשך תמיר המקורי נתפס קבל עם ועדה בהופס אומר את ה N word ולכן אנו חברי מועצת המנהלים או המושלים מוקיעים אותו מהליגה

  7. צהרים, והכל… אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם –
    .
    בוקר טוב!
    .
    נתחיל בדברים הטובים –
    פיין מבספל, פול מנהל משחק, בוקר לא משתולל, ברידג'ס ממשיך ביכולתו האדירה.
    .
    פחות טוב?
    עוד משחק ללא אייטון, עוד משחק של הפסד במלחמה על הריבאונד.
    .
    תודה חברים, אחלה סיקור.

      1. זה לא מפתיע. כמובן שבלעדיו זה מול חמישיה שניה בדרך כלל, אז זה קצת מטה את הנתון, אבל עדיין, שחקן שמאבד הרבה ולא שומר זה בעיה. ועם זאת אי אפשר לקחת לו את האסיסטים, הוא מוסר מצוין. השאלה במה הוא יותר טוב נניח מרונדו

  8. תודה לכל המסקרים, לילה מבאס כי ברוקלין הפסידו. חייבים לעזור לדוראנט, פשוט מפקירים אותו שם, הארדן חייב להופיע.
    ברוך – אחרי ריצה יפה אתמול פישלת – ביקשתי ממך לשמור על הארדן וקיבלנו בראש.
    למזלך הטמיר הגיע בבוקר לתת עבודה – המלאך השומר של ראס הביא לנו TD ובנוסף W
    נכון – ראס היה מינוס 20 כשהקבוצה פלוס 17 (ראו עמיחי) – אז מה? לראס לא בודקים בקטנות.
    יאללה שלברון יישאר בחוץ וראס ישתלט על הקבוצה.
    ברוך – בראס תנוחם חחחחח

    1. המלאך השומר של ראס היה רונדו, שנתן לו מספיק פור כדי בדיוק לא להפסיד.
      וגם שארלוט עזרו, משחקים כאלה צריך לסיים מוקדם עם יתרון גדול, לא מגיעים עם הלייקרס סתם לדקות המכריעות בצורה נאיבית כזו, השופטים תמיד ייתנו את הפוש לטובתם ואכלת אותה.

      1. כל עוד לברון בחוץ וראסל מנהל את ההתקפות של הלייקרס אז הכי טוב להגיע למשחק צמוד בדקות המכריעות,פשוט תדאג שהכדור יהיה אצל ראסל ודברים טובים יקרו לקבוצה שלך

    2. אני מתחיל לחבב את האהבה העיוורת של לראס, בין אם הכל זה ציניות או שזו באמת אהבה עיוורת זה מתחיל להיות מאוד משעשעץ

      1. העונה ראס חיסל אותי, אני לא זוכר את עצמי בכאלה אמוציות משחקן, שהוא היה בוושינגטון או באוקלוהמה לא באמת היה אכפת לי שיהרוס, אבל בלייקרס? כמעט שברתי את המסך טלוויזיה מעצבים.

        1. ברוך אני מתחיל לחשוב שאתה רך מדי בשביל לאהוד את ראס. "סופט בייבי סופט"
          אל תהיה קשה עם עצמך – לא כל אחד בנוי לזה – תראה למשל את כדור הרעם (צחי) היה איתנו באוק' סיטי ועזב לטובת סטף,
          אחרים עזבו בדרך (למשל מבין קטן בינוני ו-Yp שעברו עם דוראנט)
          חלק הגיעו מכורח הנסיבות ונטשו אותו מיד כשהנסיבות השתנו (אוהדי יוסטון לדורותיהם)
          נשארנו רק הקשוחים –
          שמעון יודע לקחת דברים בקלות,
          פופו אוהד ווש – אלה חבר'ה קשוחים כמה איבודים והפסדים לא יבריחו אותם,
          אנוכי – מזוכיסט
          והטמיר – איש חריף שיודע לזהות גאונות ולהעריך אותה
          .
          שרת – זו לא בדיוק אהבה עיוורת – נראה לי יותר בכיוון של מחלת נפש
          🙂
          יואל – תכין סט חיתולים לברוך – המשחקים של הלייקרס גורמים לו לוויברציות
          קלינגון 6
          ללל 5
          הליגה לכניסה למיקלטים
          חחחחח

    3. דה שוט,ראס הזמין סטוק טיטולי ורדים בשושו,
      הלך עליו,שלחנו לו טיטולים מחוררים בחזרה
      תתכונן לקבורה מלכותית לקלינגון

  9. תודה על הסיקור
    לא הייתי ממהר להספיד את הנטס, הם ברצף משחקים אינטנסיבי וברבע האחרון פשוט נפלו מהרגליים. בנוסף, נאש לא מוותר על הרכב ללא הארדן וללא דוראנט (תחילת רבעים שני ורביעי) ובינתיים זה ממש פוגע בנטס.
    בכל מקרה, נראה לי שהרוטציה המסתמנת של נטס לפלייאוף תדבר חזק, משהו כמו –
    דוראנט, הארדן – 40 דק' למשחק
    ג'ו האריס, בלייק גריפין, ברוס בראון ופטי מילס – 30 דק'
    למרקוס התותח ודיאנדרה במברי – 20 דק'
    כמובן שיש לרוטציה הרבה חסרונות כמו ריבאונד ואיטיות והסתמכות על דוראנט, אבל יש הרבה ניסיון, קשיחות, קליעה ואפילו הגנה סבירה פלוס.
    לכן, המסקנה המרכזית שלי שקיירי פשוט פועל לטובת הליגה שתהיה תחרותית, שכן אם מכניסים 40 דקות שלו ומורידים את במברי מהרוטציה ומקטינים את הזמן של האריס וברוס בראון מקבלים קבוצה בלתי עצירה.

      1. נעדר מתחילת החודש בשל מחלה שאיננה קוביד שכנראה קצת הסתבכה
        בכל מקרה, שיחק זוועה בפתיחת העונה וההרכבים איתו השיגו לזכרוני נט רייטינג שלילי מאוד, מניח שייקח לו זמן להיכנס לרוטציה, בטח ובטח לחמישייה

  10. תודה למסקרים. לא נעים להגיד אבל כרגע הדבר הכי טוב בלייקרס זה כרמלו, חזק במועמדות לתואר השחקן השישי. בפינת הדובים היומית (עוד רגע הופך אותם לקבוצה הראשית שלי במקום הלייקרס) ג'ה חזר להפגיז (לא חוכמה גדולה מול האין הגנה של מינסוטה) והספסל בראשות סלו מו וברנדון "לאן נעלמת מאז עונת הרוקיז'" קלארק הוביל קאמבק נאה ברבע האחרון .

  11. היות ואף אחד חא כתב פה על סטף אז אני אכתוב למרות שראיתימאת המשחק בדיליי.
    האיש הזה זה לא יכול להיות אין מצב שזה אמיתי זה לא קיים.
    זהו סיכמתי.

      1. אני מסכים להסכים עם מסקנות הדיון. הדירוג של ה 10 קלעים הגדולים בכל הזמנים שלי הוא:
        1. סטף
        2. סטף
        3. סטף.
        4. סטף
        5. סטף.
        זה הראשמור החמישיה הראשונה. אחר כך אפשר להכניס את דוראנט קליי וכ'.

  12. בס"ד
    תודה רבה.
    סטף ראשון בקליעה. עם כל הכבוד, ויש הרבה כבוד לשאר.
    מה עם ראס, לא הצליח להפסיד את המשחק ללייקרס, הוא במשבר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט