שיקגו נגד ברוקלין, סטף נגד טרי יאנג ועוד שישה משחקים ביום שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

שיקגו נגד ברוקלין, סטף נגד טרי יאנג ועוד שישה משחקים ביום שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

הכותב הינו בעל פודקסט בשם פיק אנד גול אשר מדבר על הNBA ועל כדורגל אירופאי. מוזמנים להיכנס לקישור ולבדוק אותו (או לחפש אותנו בטוויטר): https://rss.com/podcasts/pickandgoal/

פילדלפיה 76 (2-8) – ניו יורק ניקס (4-6) 2:00 – 

המאזן הטוב בליגה מגיע דווקא מהקבוצה שעברה את הבלאגן הגדול ביותר בקיץ. טובאייס האריס,  מאטיס ת'אייבול ואייזאה ג'ו נמצאים בבידוד, אז דוק ריברס העלה את פול ריד להרכב הפותח ובעזרת טייריס מקסי וסת' קרי נתן לאמביד את הריווח הנכון מסביבו. הביג מן רושם רק 21.4 נקודות אבל שיא קריירה באסיסטים עם 4 כאלה לערב ושיא קריירה באחוזים לשלוש, 39.4% מאפשרים לאמביד להיות המנוע של ההתקפה שכוללת את מילטון, קרי, מקסי וקורקמז מבלי לקלוע כל כך הרבה נקודות. לניקס יש את מיטשל רובינסון, מגן מצוין על הטבעת, אבל במשחק עם הגב לסל אמביד יכול לנצל את הפיזיות בצבע ולגרום לניקס להתרוצץ סביב הקלעים של פילדלפיה.

אחרי שהפסידו רק משחק אחד בחודש הפתיחה, ההפסד לקליבלנד היה השלישי החודש בארבעה משחקים. צמד הגארדים הדינמי רוז וקמבה ווקר (נעדר מהמשחק מול קליבלנד ועדיין לא ידוע מצבו לקראת המשחק הערב) עדיין לא התקרר מחוץ לקשת וקולע 4.5 שלשות לערב על אחוזים מצוינים, ההיעדרות של ת'אייבול ושל דני גרין (עדיין בסימן שאלה) תיצור לחץ גדול על קרי ומקסי שהניקס ירצו לנצל. בשל ההיעדרות של טובאייס האריס מי שיאלץ לשמור על ג'וליוס רנדל הוא פול ריד, חביב הקהל בפילדלפיה.

הימור: פילי ימשיכו ללכת לאמביד בפוסט והניקס יפעילו לחץ גדול להוציא לו את הכדור מהידיים, ובעזרת רוטציות נכונות כמו כל קבוצה של ת'יבודו יצליחו לעצור את הריצה של פילי. הניקס ינצחו.

Walker scores 19, Knicks romp to end 15-game skid vs 76ers | WTNH.com
רנדל ואמביד משתטחים על הרצפה.

שיקגו בולס (3-6) – ברוקלין נטס (3-7) 3:00 – 

שיקגו מגיע אחרי שני הפסדים מאכזבים לפילדלפיה שפגעו במומנטום שצברה מתחילת העונה. במשחקים האחרונים אותו סיפור חוזר על המגרש, דרוזן ולווין משיגים את הנקודות שלהם (25 ו32 בהתאמה במשחק האחרון) אבל לא מקבלים מספיק עזרה משאר הסגל, ווצ' עדיין לא מצליח לפגוע ונראה שלא התרגל לתפקיד של הכינור השלישי בהתקפה. הדקות של פטריק וויליאמס הגיעו בעיקר לאיו דוסומנו הצעיר אבל למרות האהבה שהוא מקבל מהקהל של שיקגו המשחק שלו עדיין לא עקבי מספיק.

הנטס מגיעים למשחק הזה אחרי שני ניצחונות דחוקים נגד הפיסטונס והרפטורס (המשחק היה הרבה יותר צמוד מהתוצאה). הארדן מתחיל להיכנס לקצב במשחקים האחרונים והיה רחוק שני אסיסטים מטריפל דאבל עם 28 נקודות וקווין דוראנט נראה קטלני מתמיד, עוד שחקן שינסה להשכיח את פתיחת העונה הזוועתית שעבר הוא בלייק גריפין שקולע בספרות כפולות בשני המשחקים האחרונים, שני המשחקים היחידים שרשם בהם מעל 10 נקודות. עם קארוסו ולונזו הארדן יצטרך להתמודד כל המשחק אבל הפציעה של פטריק וויליאמס תקשה על הבולס לשמור על דוראנט שיכול לנצל את זה לרשום משחק אישי נהדר.

הימור: דרוזן ולאווין ימשיכו בשלהם ולא יתקשו נגד ההגנה של ברוקלין אבל לא יוכלו לעצור את קווין דוראנט בצד השני של המגרש. ברוקלין מנצחים.

ממפיס גריזליס (4-5) – מינסוטה טימברוולבס (5-3) 3:00 – 

ממפיס מגיעים למשחק אחרי מנוחה של כמה ימים מאז ההפסד הנוראי לוושינגטון בשישי בו הצליחו לקלוע רק 87 נקודות. מוראנט שפתח את העונה בסערה והוביל את הליגה בנקודות לא מצליח למצוא את עצמו בארבעת המשחקים האחרונים, בהם רשם רק 18.8 נקודות למשחק על 42.5% מהשדה ורק חצי שלשה למשחק ומשך את הקבוצה שלו לשני ניצחונות ושני הפסדים. הבעיה הגדולה ביותר שלהם היא ההגנה, הם חוטפים 113.3 נקודות למשחק (המקום השני מהסוף) ונותנים ליריבות שלהם לקלוע באחוזים נוחים בצבע ובשלוש.

היא תארח הערב את מינסוטה שבדומה לממפיס הובסה על ידי הקליפרס ונעצרה על 87 נקודות במשחק בו חסרה את דיאנג'לו ראסל שעדיין נמצא בסימן שאלה עקב נקע בקרסול הימני. מינסוטה תנסה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים ולחזור למירוץ לפליי אין, ההגנה של ממפיס תתקשה לעצור את טאונס שמעמיד אחוזי יעילות מצוינים מכל מקום בשדה (49% משלוש, 51.2% מהשדה) ולאור העובדה שלטריפל ג'יי יש נטייה להגיע לבעיית עבירות, מול סנטר כל כך דומיננטי הם יצטרכו לתת לסטיבן אדאמס יותר דקות על הפרקט ולקוות שהוא לא יישרף בצד השני של המגרש.

הימור: משחק עם המון התקפה ובלי הרבה הגנה, ערב גדול של טאונס לא יספיק למינסוטה שימשיכו להסתכל על המקום לפליי אין מלמטה. ממפיס מנצחים.

דאלאס מבריקס (3-6) – ניו אורלינס פליקנס (9-1) 3:30 – 

דאלאס מארחת את הפליקנס במשחק בו היא חייבת לשמור על המומנטום. אחרי ניצחון דחוק ברבי הטקסני הגיע הזריקה המופלאה של לוקה מול שלושה מגנים ירוקים שנתנה לדאלאס עוד ניצחון חשוב. למרות פתיחת העונה הרעה (בסטנדרטים שלו) של לוקה ופתיחת העונה הזוועתית של פורזינגיס דאלאס ממוקמת במקום השלישי במערב. אחרי המשחק הלילה היא תפגוש את שיקגו, הספרס ואת פיניקס (פעמיים) והיא חייבת לבוא לסדרת המשחקים הזאת במומנטום טוב שיוריד קצת מהלחץ בחדר ההלבשה. נתון מעניין – בשני העונות האחרונות לוקה מחזיק בריצת 6-0 מול הפליקנס (במשחקים בהם שותף) בה הוא קולע 32.1 נקודות למשחק, האם הרצף ימשיך הערב?

מהצד השני דאלאס תפגוש הערב את הקבוצה הגרועה בליגה. הפליקנס נמצאים ברצף של שישה הפסדים ולא נראה שהם מתכננים לעצור בקרוב. אינגרם אמנם קולע 25.5 נקודות וזורק למעלה מ45.5% לשלוש אבל גם הוא לא מסוגל לעזור בחלק השני של המגרש, הקבוצה ממוקמת במקום השלישי מהסוף בהגנה (ובאחוזי יעילות מהשדה) והשאלה היחידה שנותר לשאול היא האם זאיון יהיה המושיע שהקבוצה צריכה. נקודת האור של הפליקנס העונה היא וולנצ'וניס, הביג מן שהגיע ממפיס קולע 19.3 נקודות למשחק, קולט 14.2 ריבאונדים ועושה את כל זה על אחוזי יעילות מדהימים. מול רשימת השחקנים שתאייש את הקו הקדמי של דאלאס במשחק אין הרבה שחקנים שיוכלו לעצור אותו במצ'אפ הזה.

הימור: אין הרבה מה להסתבך פה, לניו אורלינס אין הכלים ההגנתיים להתמודד עם לוקה והוא יוכל להסתדר גם עם ערב קליעה רע של שאר הקבוצה. דאלאס מנצחים.

He's so clutch': Luka Doncic's magical buzzer-beater lifts Mavericks over  Celtics
HALLELUKA

דנבר נאגטס (4-5) – מיאמי היט (2-7) 4:00 – 

עוד קבוצה שמגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון מותח היא הנאגטס שגברה על הרוקטס הודות לשני שלשות גדולות של אארון גורדן ובלוק אחד גדול של יוקיץ'. מייקל פורטר ג'וניור שכח איך לזרוק וג'מאל מורי עדיין לא חזר מהפציעה ודנבר עדיין נמצאת ישירות במקום לפלייאוף במערב, הMVP של העונה שעברה מחזיק בשיאי קריירה של ריבאונדים (13.4), אחוזים מהשדה (59.9%) ומהשלוש (40%). ההגנה של מיאמי היא קשוחה ומלאה בשחקנים וורסיטליים שיודעים להגן על כמה עמדות אבל באם נמצא בחיסרון פיזי במצ'אפ האישי אל מול הביג מן הסרבי לכן אני מעריך שנראה הרבה את פי ג'יי טאקר או באטלר עוזרים בשמירה על יוקיץ' ומנסים להוציא לו את הכדור מהידיים.

בצד השני דנבר תפגוש את אחת הקבוצות הקשוחות בליגה. השילוב בין לאורי לבאטלר היה אהבה ממבט ראשון והקבוצה נמצאת עם המאזן השלישי הטוב בליגה. מגוון הכלים ההתקפיים שיש להיט (באטלר, לאורי, רובינסון, הירו ובאם) והמחסור הקריטי של הנאגטס בשחקנים עם יכולות הגנתיות גבוהות מהממוצע גורם לי לחשוש מחוסר היכולת של דנבר להגן על מיאמי כקבוצה. הירו ינסה להמשיך את פתיחת העונה הלוהטת שלו ואת הקמפיין לפרס השחקן השישי של העונה, כרגע הוא קולע מהספסל 21.3 נקודות על אחוזים מצוינים ובהתחשב בכך שהקו האחורי שנמצא על הספסל של דנבר מורכב מקמפאזו ובונז היילאנד אני חושב שצפוי לו משחק מצוין.

הימור: למרות משחק אישי טוב של יוקיץ' (טריפל דאבל) העומק שיש למיאמי בשני הצדדים של המגרש יכריע את המצ'אפ. מיאמי ינצחו.

הדקות האחרונות בניצחון הדחוק של הנאגטס נגד יוסטון

גולדן סטייט ווריורס (1-8) – אטלנטה הוקס (4-6) 5:00 – 

סטף קרי קולע בארבעת המשחקים האחרונים 18.5 נקודות למשחק וזה לא מפריע לגולדן סטייט לנצח בכולם. רמת המשחק הגבוהה שאנחנו רואים מדמיאן לי וג'ורדן פול ביחד עם התרומה ההתקפית של אוטו פורטר ושל בייליאצה יצרה קבוצה דינמית ומסוכנת שהיא גם, תודות לדריימונד ולאיטנסיביות של שאר הסגל, אחת הקבוצות ההגנתיות הטובות בליגה. גרי פייטון השני מתחיל לקבל דקות אמיתיות בפעם הראשונה בקריירה, כמעט 20 כאלה למשחק בערבים האחרונים, והוא מראה לקר שמלבד הגנה מצוינת יש לו גם ראיית משחק, קליעה מחוץ לקשת ואתלטיות רצינית.

אטלנטה יתארחו הערב בצ'ייס סנטר וינסו להשיג ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים במסע של חמישה משחקים במערב שכולל את יוטה (פעמיים), פיניקס, גולדן סטייט ודנבר. בשני המשחקים הבאים (גולדן סטייט ודנבר) לטריי יאנג יש הזדמנות לחזור לכושר שראינו ממנו בעונה שעברה בגלל שהוא לא הולך לפגוש שחקנים שיוכלו לנעול אותו באחד על אחד, הוא עומד העונה על 28.6% משלוש ובחלט מושפע מהחוקים החדשים שכן הוא הולך לקו פחות משש פעמים למשחק, הכי נמוך שלו מאז העונה הראשונה בליגה.

הימור: אם כמה שאני רוצה להמר על משחק קאמבק של טריי יאנג, קשה לי לראות את זה מגיע מול קבוצה חמה כמו גולדן סטייט. הווריורס מנצחים.

Trae Young Is The Next Steph Curry! | Deep Three Compilation! (2018-2019) -  YouTube
קרב שיוכרע מחוץ לקשת.

סקרמנטו קינגס (5-5) – פיניקס סאנס (3-5) 5:00 – 

כנראה המאמן עם המשרה הכי פחות יציבה בליגה, לוק וולטון יקווה לנצח בבית את הסאנס ולעלות בחזרה למאזן מנצח. סקרמנטו מחכה לקבל את התפוקה ההתקפית שהיא התרגלה מדיארון פוקס שרושם שיאי קריירה שליליים באחוזים מהשדה (39%), השלוש (18.8%) ואת יחס האסיסטים לאיבודי הכדור הנמוך ביותר מאז העונה הראשונה של הרכז בליגה. דאביון מיטצ'ל והאליבורטן יתופקדו על הקו האחורי של הסאנס וינסו למנוע ממנו להפעיל את שאר הקבוצה.

מצד השני פיניקס מגיעה בהרכב חסר בקו הקדמי, אחרי שסאריץ' קרע את הACL במהלך הפלייאוף דיאנדרה אייטון נפצע ברגלו הימנית ולא יהיה פנוי למשחק הערב. למזלם של הסאנס סקרמנטו נשענת הרבה יותר על הקו האחורי מאשר הקדמי בכל מה שקשור לייצור נקודות וג'אוול מקגי הוא סנטר סולידי להביא להרכב הפותח. הסאנס ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים שלהם הרבה בזכות כריס פול שרושם בינתיים שיא קריירה של 12.1 אסיסטים למשחק.

הימור: הגארדים האתלטיים של סקרמנטו יצליחו להכיל את פול ובוקר והחיסרון של אייטון יורגש בצבע. סקרמנטו מנצחים.

לוס אנג'לס לייקרס (5-5) – שארלוט הורנטס (6-5) 5:30 – 

אחרי ההפסד הכואב לאוקלוהומה הגיע המפגש מול פורטלנד, כנראה, המצ'אפ מול ווסטברוק העיר את לילארד שהפיל על הלייקרס 25 נקודות בשלושה רבעים. פתיחת העונה של ווסטברוק לא עמדה בציפיות של לברון ושאר החברים וגם המשחקים בהם הוא מקבל את הכדור והבמה לשחק בצורה שהוא יודע נגמרים באחוזים רעים מהשדה ומספרי איבודים גבוהים. דייוויס נמצא כסימן שאלה עקב פציעה באגודל ומול המחסור של שארלוט בגבוהים הלייקרס יכולה להשתמש בו, לשלוט בצבע ולהשיג ניצחון שיוריד קצת מהלחץ.

למרות שלאמלו בול ומיילס ברידג'ס ממשיכים לשחק בקצב של בחירות לאולסטאר הקבוצה הפסידה את ארבעת משחקיה האחרונים בעיקר כי היא לא מסוגלת לעצור אף אחד. המחסור של פי ג'יי וושינגטון שלא שיחק בהפסד של הקבוצה כנגד הקליפרס פוגע בעומק של הקבוצה ומשאיר את היחידה השנייה שלה לידי קלי אוברה וקודי מרטין (בורגו עדיין לא הכניס את הרוקי ג'יימס בוקנייט לרוטציה). 

הימור: הכל תלוי בבריאות של אנת'וני דייוויס, אם ישחק הפיזיות של הלייקרס תכריע את ההתמודדות אבל בעיני הוא ישב בצד במהלך המשחק וייתן לראסל ווסטברוק את המפתחות לנהל את כל ההתקפה. שארלוט מנצחים.

Russell Westbrook unhappy with question after Lakers' loss - Sports  Illustrated
מסכם את פתיחת העונה של ווסטברוק בלייקרס.

לפוסט הזה יש 322 תגובות

  1. תודה עומר.
    טוב פרדנס'
    הגיע הזמן לדבר על הפיל בחדר, בלי בדיחות ראסל ווסטברוק בבקשה, זה קל מידי, תתחילו לעבוד.

  2. הסיפור של גרי פייטון הצעיר אקא GP2 מציג את הנהלת ג"ס באור מגוכח משהו. שנה פלוס הבחור מסתובב להם בין הרגלים, שיחק בקבוצת הבת, קיבל חוזים ל 10 ימים אבל לא נכלל בסגל של הפלייאין, הוחתם על חוזה לא מובטח, שיחק בליגת הקיץ. בסוף מחנה האימון נופה תוך תקוה שלא יוחתם על ידי קבוצה אחרת כדי שאפשר יהיה להחתים אותו על חוזה חדש, גם הוא לא מובטח אל כזה שחוסך לקבוצה כמה גרושים ( קבוצה שמשלת משכורות ומיסים בסך 350 מיליון דולר). בסוף מסתבר שהוא שומר על עם ניתור אימתני ויכולת לשחק כ 5 בהתקפה. נ.ב גם הקליעה שלו סבירה. בדיוק מה שהיה חסר בספסל של ג"ס.
    .
    הסגל של גס מתחלק כך:

    שני שחקני ליגת פיתוח
    .
    2 רוקיז מבטיחים שלא יראו הרבה דקות העונה אבל הבעלים יסרך לכל עסקה שתכלול אותם אלא אם מדובר בלוקה או יאניס.
    .
    1 ויסמן. ההנהלה לא תביא לקר אף גבוה אחר.
    .
    3 הדחויים – ליי, JTA ו GP2. הם יקלפו ליריבים את העור, יקחו ריבאונדים בשינים ובלבד שיקבלו דקות משחק.
    .
    4 ותיקים – ביאליצה ופורטר – שמבינים את השיטה של קר וקולעים באזור ה 40 אחוז מהשלוש. עד שויסמן ישחק הם מקבלים 50 עד 75 אחוז מהדקות בעמדה 5. איך אמר מישהו, מהירים כצבים אבל הם יודעים איפה לעמוד בהגנה וזאת בניגוד לאוברה שהיה מהיר כארנב אבל אף פעפ לא עמד במקום הנכון. – איגואדלה. – לוני. – לא גבוה , לא מהיר, לא קולע אבל הארדן לא עושה עליו נקודות והוא הסנטר הפותח של קר.
    .
    אחד גורדן פול. בן 21 עם ביצים של שור שכבר שני משחקים קולע יותר מקרי.
    .
    שלושה שהם הגרעין:
    .
    אחד קלי. שבינואר ישחק.
    .
    אחד גרין. שחקן ההגנה של העונה
    .
    ואחד אלוהינו שמגמגם בקליעה אבל שיפר את השמירה.

      1. לא חושב שיש על זה סטאטיסטיקה אבל היכולת של גרין לעצור מתפרצות כמגן בודד מול 2 ו 3 תוקפים מדהימה. יש מצב כזה במשחק מול הפליקאנס.

  3. עוד מישהוא שם לב שלא רק סימונס לא שותף לחגיגה בפילדלפיה אלא אחד אחר שמרוויח 30M לשנה. טוביאס תמצתץ שנדע שאתה חי. מרבים לקטר על וויגינס אבל אני חושב שהחוזה של טוביאס מסב לפילדלפיה יותר נזק מהחוזה של ווגינס לג"ס.

  4. אחלה פרוויו
    חוץ מההתבלבלות במשחק הראשון שבו פילי תנצח(למרות שניו יורק היא העיר השניה החביבה עלי בעולם) אני זורם עם ההימורים
    😎

  5. תודה על הפריוויו
    אף על פי שאשמח לקום באמצע הלילה לראות את דוראנט, אני חושב שהנטס מבולבלים והוא צריך לנוח.
    עם כל הכבוד זה עוד משחק, ודוראנט מקום 16 בכל הליגה בדקות משחק (349). חוצמיזה, שווה לתת להארדן את הבמה ולראות גם את הצעירים של הנטס, בדגש על קאם תומאס שהבנתי שיש דיבור שהוא לא פראייר (והנטס אכן החזירו אותו למשחק מהג'י ליג).

  6. הזדעזעתי לקרוא (ספורט 5) שבוסטון מעוניינים בטרייד על סימונס (זה מפילי, לא המזרון האורטופדי). מקווה שזה סתם ברווז עיתונאי, אבל ליתר ביטחון, מישהו מכיר עורך דין טוב שמתמחה בגירושין מקבוצות?

        1. כדאי לכם – שובר שוויון – יזיז לכם את התקרה (לא מבטיח אם למעלה או למטה 😀🤷‍♂️)
          אם אני הסלטיקס – אני הולך על זה

        2. הלוואי שסימונס יגיע לבוסטון אבל זה לא יהיה עבור ג'יילן או טייטום, לא יקרה, גם כי לשניהם יש שווי שוק יותר גבוה משל סימונס (לג'יילן גם חוזה הרבה יותר טוב) וגם כי זה טרייד שלא ישפר אותנו בכלום. אני בטוח שבוסטון מרחרחים בכיוון של סימונס כי הוא בדיוק מהשחקנים שסטיבנס אוהב – מגן על, ארוך, אתלט שיידע לרוץ עם טייטום וג'יילן ולא יגנוב להם זריקות – אבל ישלמו בעדו הכל ח ו ץ מטייטום וג'יילן.

    1. בתור אוהד הפועל ירושלים אוכל לומר לך שמצאתי את השיטה להפסיק לסבול. אבל זה אומר שלא תוכל לראות יותר NBA לשארית חייך

        1. אני גם שמעתי אותו דבר
          בולס נותנים את זאק לווין , הוראס גרנט ובי ג'יי ארמסטרונג
          פילי נותנים את סימונס ומרקל פולץ

        2. אתה יודע איך זה עם מקורות.
          אסור לספר כי אז אולי מישהו ישמע ואז מישהו אחר ישמע ואז זה איכשהו יגיע לאזניים הלא נכונות ואז מישהו יפוטר והעסקה תבוטל.
          וכמובן שאם זה לא קורה בסוף זה לא בגלל שזה לא היה נכון והמקורות לא שווים כלום (או בעצם בכלל לא קיימים) אלא בגלל שמשהו טרפד את כל העניין אן בגלל שמישהו שמע מה שהוזכר כאן או בגלל משהו אחר לא קשור.

            1. כמובן

  7. פיקטיבי
    הזדמנות שניה
    בוא נעשה ניסוי.
    בלי לפתוח דפי סטטיסטיקה, תן לי רשימה של עשרה שחקנים שלדעתך השינויים בשיפוט צפויים לפגוע בהם ועשרה שזה לא אמור להשפיע עליהם. (לא כולל הרביעיה לילארד הארדן יאנג דונצ'יץ')

    1. תוג לא ברור לי מה פירוש ההקנטה פיקטיבי, ברוך למיטב ידיעתי מגיב עם שמו האמיתי, לא מפרופיל מפוברק ומכבד בתגובתויו את השיח כאן. בכל מקרה אין ספק שהוא מוסיף הרבה תובנות כאן לדיון ועושה זאת עם תרבות כתיבה גבוהה ומכבדת ולהתחיל כל יום את שירשור חדש שכזה צורם לי בעין.

        1. קיבלתי, אבל לא הוגן לפלטר את הטופ-4 של התאוריה אם כך. אגב גם סטף פתח עם אחוזי שדה חלשים ביחס לעצמו וגם הוא לא היה פראייר בשיטות המנוולות שניצלו את החוקים.

          1. אני לא מפלטר, אני ממשיך לספור אותם. אני פשוט חושב שאם זה אכן תופעה קיימת צריך להיות פשוט לראות אותה בצורה יותר נרחבת על עוד שחקנים, ומכיוון שאנחנו בגדול יודעים איזה סוג של מהלכים השינויים באו להכחיד מהעולם ומי בגדול שחקנים שניצלו אותם ומי לא זכו להנות מהם אז ניתן לבחור את השחקנים הנוספים האלה ולבחון מה השינויים שנצפים אצלם כדי להבין אם אכן יש משהו מאחורי הרעיון.

      1. פעם ברוך אמר לתוג משהו על זה שהוא בניגוד איליו דמות אמיתית ולא פיקטיבית. בערך. אז ת'וג קורא לו ככה. (אם אני זוכר נכון). לא יותר מידי מעניין, ולא הקנטה.

    2. אהובך דווין בוקר (הכי נמוך בנקודות ואחוזים בארבע השנים האחרונות)
      דונובן מיצ'ל (קריסה מהשלוש)
      בראדלי ביל (קריסה ביחס לשנה שעברה, אחוז מהשדה הכי נמוך בשבע השנים האחרונות).
      מה שיפה – שאלה השלושה הראשונים שבדקתי וכאן עצרתי, לא בדקתי אחרים. פשוט חיפשתי נוכלים שודדים בוזזים (מלבד הארבעה שפסלת) – ואלה לא אכזבו
      🙂

        1. פול אגב הוא כשל מוחלט עבור ביסוס התזה. גם עליה בזריקות עונשין לעומת שנה שעברה (או שמירה על העונשין אם מסתכלים על הממוצע של השנים האחרונות). העבירות שהוא מושך אינן קשורות לשינויי השיפוט בכל מקרה(עבירות הסייד סוויפ הן עדיין עבירות) אז הירידה שלו בנקודות תוך כדי שהוא רושם עליה די רצינית באסיסטים היא מאוד בברור מנותקת מהקשר של שינויי השיפוט.

          1. בנוסף כשצופים במשחקים רואים שהוא מתמקד יותר ביצירה לאחרים על חשבון חיפוש נקודות(מה גם שנראה שהוא פתח בכושר משחק בינוני את העונה)

        1. בחרתי בהם מיד ורק אז בדקתי – תאמין אם תרצה – לא אכזבו. החוקים החדשים רעים לנוכלים בוזזים שודדים. אל דאגה אם ילמדו

          1. מאמין שבחרת בלי אבל אם אתה רוצה שהניסוי יתנהל כמו שצריך עליך לבצע אותו בשלמותו על פי ההגדרות. יש כמה "סודות" שאני כבר יודע בנידון שאני לא יכול לספר בלי להרוס את הניסוי.

        1. חחחח דווקא הוא לא היה נפגע כי הוא משחק כדורסל ולא מחפש להיות נכלולי שודד בוזז. פור דה רקורד לי אין בעייה אני מת על נוכלים בוזזים שודדים הם משעשעים אותי מאוד. הארדן העז שלהם

    3. תוג רק עכשיו ראיתי את התגובה, אין עשרה שחקנים בליגה שמנצלים את השיפוט ויפגעו בצורה כמו אלה שדיברת (יאנג הארדן לילארד דונציץ), שחקנים שהחוקים החדשים לא משפיעים או ישפיעו אליהם הם דוראנט יאניס לברון יוקיץ אמביד ורוב השחקנים בליגה.

        1. אין עשרה שחקנים שיפגעו מהשינויים יש 4-5 שחקנים שהחוק כוון אליהם את השמות יש לך כבר ביד.
          .
          רוב הליגה לא תפגע חדה כיוון שסחיטת עבירות שלא קשורות למשחק זה לא חלק אינטגרלי במשחקם (קרי פה ושם קופץ על המגן אבל זה רחוק בכמות ממה שיאנג או לילארד עשו.

          1. הבעיה היא שאני כרגע מוצא לא מעט שחקנים שחוו ירידות דומות שאתה לא מחשיב כשחקנים שצריכים להפגע מהשינויים, ואז אני נותר עם שאלות לגבי כמה בעצם הירידות שאתה מזהה אצל הרביעייה רלוונטים לשינויים בשיפוט.

            1. האם אני אמור להסיק שהם גם היו נוכלים שניצלו את השיפוט ואתה פשוט החמצת אותם?

      1. יאנג שנה שעברה היה מומחה בסחיטת עבירות שהר אי עוצר וקופץ אחורה עצ המגן כביכול. שוב הוא עדיין יהיה שחקן מצויין גם הארדן דונציץ… רק הם יכולים לשכוח מאפקטיביות וטרו שווטינג כזה גבוה.

      2. ואם כבר הזכרת את אמביד אז אחרי שתסיים את הרשימה תלך תציץ בתפוקה שלו בינתיים העונה ביחס לשנה שעברה
        (לברון מקבל פס על בסיס בריאות והחלפת קבוצה)
        חייב להודות שזה מעניין שאתה בוחר ביוקיץ' שעשה לא מעט הצגות וסיבוכי זרועות וידיים כדי למשוך עבירות בלא יושפעו.

        1. לגבי אמביד זה שינוי בסגנון משחק שהוציא אותו מחוץ לצבע והפך אותו לשחקן שנמצא על קשת ה3 ועושה חסימות, בדומה להורפורד, יוקיץ מוסיף תנועת ראש אבל נעילת ידיים לא חלק מהסגנון שלו.
          .
          כמובן שלא צפיתי בכל הקבוצות בליגה, שוב זה עדיין מוקדם נורא להגיע למסקנות ויכול להיות שבהחלט אני טועה (עברו רק 10 משחקים של תחילת עונה)

    1. הם בוחנים את התאוריה שגם אמביד אפס מאופס שלא מוסיף כלום לקבוצה. אם הם ינצחו ישקלו לספסל אותו ולהעביר אותו בטרייד.

  8. יש שמועות שיכול להיות שייטרידו את השמוק האוסטרלי תמורת בראון, קשה לי להאמין שאיינג יסכים בכלל לענות לטלפון.

    1. רובין היה לי יום קשה בשווקים אתמול שמרת לי יפה על ביל ואבדיג׳ה יש מצה אתה דואג לי היום להארדן? משחק חשוב. בשביל ראס אני לא צריך אותך הטמיר יעשה את העבודה – שים לב שראס קרס רק כשהטמיר לא צפה.

    2. זה טרייד שהצעתי אותו לפני כמה שנים, בא נגיד שהיום אין סיכוי שאיינג' עונה לפלאפון, במיוחד בגלל שהוא לא שם. גם סטיבנס אין מצב.

      1. מדהים
        וזה נראה כל כך טבעי
        אגב, הפוסט שך עם ה CV הצחיק את השלשול שלי בשרותים לפני מספר דקות, אז קבל סט שמפונים שקיבלתי מתעמלנית בעבודה.
        שמפונים בטעם שמן זיית, לילך וניצת הוורד.

  9. מדהים
    וזה נראה כל כך טבעי
    אגב, הפוסט שך עם ה CV הצחיק את השלשול שלי בשרותים לפני מספר דקות, אז קבל סט שמפונים שקיבלתי מתעמלנית בעבודה.
    שמפונים בטעם שמן זיית, לילך וניצת הוורד.

  10. הדבר היחיד שמעניים את סימונס זה רק כסף , אני בכלל לא חושב שהוא רוצה לשחק השנה , הוא אוצה לשבת בבית ולהרוויח כסף
    פתאום אחרי שהחזירו את הקנסות הוא הסכים להיפגש עם הרופא של פילדלפיה

  11. ברוקלין אין הגנה, אין התקפה.
    על מה נאש מקבל כסף?
    דוראנט קיבל את מבוקשו – להיות "האיש" ולשחק לבד כפי רצונו – כמו בשכונה.
    מי צריך משחק קבוצתי, סכמות, ושטויות של מאמנים. אליפויות זה לחלשים.

  12. יש מצב גם שדוראנט לבולס יגיע בשלב מסויים אם האהבלים שהוא אסף בברוקלין ימשיכו לאכזב אותו מספיק היה לשמוע אותו מדבר על הקבוצה הזאת היום, טוב שלא נזל לו ריר מהפה.

    1. הבולס התקדמו , יהיו קבוצת פלייאוף יעופו בסיבוב הראשון
      הבעיה שהם בנו קבוצה על לוזרים שככבר הוכח שנים שהם לוזרים
      דהרוזן – לוזר גדול
      ווצ'ביץ' – לוזר גדול
      לווין – לוזר מספר אחד
      לונזו – ליגה למקומות עבודה
      בילי דונובן – לוזר הכי גדול שיש

  13. חחחח איזה טימטום בממפיס. כמעט נשדדו ע"י השופטים והחוקים המטופשים של כדור ביניים אבל מיניסוטה דאגו להבטיח את ההפסד

  14. איו דוסומו, קארוסו, דריק ג׳ונס וטוני בראדלי הביאו את הניצחון הזה. התנפלו על ברוקלין ברבע האחרון. דמאר וזאק היו שם כדי לסגור את הסיפור. ניצחון גדול אחרי שני הפסדים מתסכלים מאוד.

    בנושא אחר, הולך להיות חתיכת ברוך בין סטף לטריי עם איך שהמשחק נפתח אה?

  15. ההגנה של גולדן סטייט מביכה לא צפיתי בהם יותר מדי העונה אבל קבוצה חלשה לא יודע מה התלהבו פה באתר

  16. שיואו מה שראס עשה עכשיו, זה היסטרי
    פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה
    הוא עשה הטעייה לדייוויס, סימן תרגיל ואז באמצע התנועה מסר במפתיע ובכל הכוח לכיוונו.
    דייוויס פספס את הכדור לחלוטין והכדור עבר לידו ועף לחוץ…

  17. טוב השדרן דביל, לוני מגן טוב? גם גרין מאכזב בהגנה לא צפיתי בהם מספיק חשבתי הוא יותר טוב עוברים אותו וקולעים עליו בקלות

  18. ריבס הילי בילי זו כזאת תגלית של צוות הסקאוטינג של הלייקרס. קלע יותר טוב מקארוסו, לא פחות טוב הגנה. איזה תוקף עשה עליו הייוארד – החוקים החדשים עובדים!

    1. אנחנו החתמנו בשכונה את הארדן החרדי. יש לו זקן יותר ארוך משחק בדיוק כמו הארדן איזה מובים ואתמול צלף שלשות חבלז גם יותר מהארדן המקורי.
      חטפתי ממנו קרוס מביך אבל 3 התקפות אחכ החזרתי
      לו בסיבסוב סטייל גה שהוא עף 2 מטר וקיבל אוווו מהספסל

        1. חחח הוא אחלה שחקן ראיתי אותו מנגב כמה פעמים ילדים שם שלא יודעים לשחק אמרתי לו הם לא לרמה שלך בוא תעלה רמה. מה שטוב אצלו שכמו הארדן הוא תמיד מגיע. גמייקל גרין של דה שוט כבר לא מגיע כל הזמן תירוצים נראה לי נראה היום כמו ציון

  19. ראיתם איך פול קלע על האנטר? לאטלנטה אסור לשלם לו יותר מדי רק שלא ידרוש מקס, מספיק נעקצו עם הורטר

  20. האנטר וקאפלה לא צריכים לראות מגרש היום גם לא הוארטר.
    להכניס את רדיש ומישהו מהחדשים יאללה לתת קצת דק אולי יש מישהו רעב על הספסל. למה גונסון מיובש סתם? זה הזמן להעניס אותו ולתת צאנס מקמילן יא דביל דרעק

  21. כרמלו!!! מתי ווגל יקלוט שעם ראס לא יכולה להיות הגנה טובה? היחידים שיכולים להגן בסגל , ריבס מונק (שחלש) ודיוויס

  22. אלוהים שמים את הוארטר בהגנה על קרי ב1 על 1 מדהים ריזה מאמנים יש בליגה הזאת זה פשוט סל בכל התקפה. מה יש להוארטר לחפש על המגרש? קונוס ב2 צידי המגרש עקץ 16 מיליון לעונה חחחח שחקן של מינימום כמו שמאט

  23. נייט מקמילן הזבל הסה מוציא את טריי באמצע ריצה של גולדן ונגמר המשחק איזה מאמן זבלה ולא נותן לשחקנים חדשים צאנס. רדום חצי מהמשחק מחפש ניסים עם הוארטר קאפלה והאנטר שחושך מהשנייה הראשונה במשחק

    1. מקמילן אהבל סטף רותח מול המחליפים והוא משאיר את יאנג וקולינס על הספסל ריצת 19-3שגמרה את המשחק, יותר גרוע שומר עליו עם הורטר

  24. ההוקס עמוק בחרא כל השחקנים אצלם אוברפייד. הוארטר 16 מיליון בוגדן 20 מיליון גאלו 20 מיליון….
    הם בלי כדרור בקושי זזים יודעים רק להעיף שלשות אם לא שומרים אותם וגם בזה לא פוגעים….
    התלהבו מפלייאוף אחד חייבים להטריד שם את כולם

  25. ראסל הורג את הטבעת, לא ייאמן זרק קרש שפגע כל כך גבוה שאיכשהו נכנס אחרי זה זריקה חופשית ממיד ריינג זה חמש מול 4 בהתקפה ובהגנה תעיף אותו

  26. ברוך, במקום לחפש פיספוסים של ראס, הנה אחד שלך על הגולדן סטייט "קבוצה חלשה לא יודע מה התלהבו פה באתר". במקום להסתכל על האפס תראה את ההצגה של גולדן סטייט

        1. זה פעם שלישית שאני צופה בהם העונה, ואין לי באמת יכולת להביע דעה על סמך כמות כזאת מוגבלת של משחקים יכול להיות שאני בהחלט טועה חצי ראשון זה נראה רע

            1. צפיתי מאשים הרבה את מקמיילן בהפסד משאיר את סטף מול מחליפים ויוצר 20 הפרש

  27. הלייקרס שוב רצה ללא האפס וחוזרת לחיים 10-0 מאז שהוצאנו אותו, רק שווגל לא יחזיר אותו, הוא לא קולט את המסר?

  28. הלייקרס רצה ולאורלנדו אין תשובה, עשינו ב4 דקות ללא ראס יותר עצירות בהגנה מאשר איתן ריצת 20-7 בלי האפס

  29. איזה שלושה של מונק מחצי מגרש הלייקרס שוטפת את המגרש ללא האפס ריצה 24-9, ב5 דקות, מהפרש 8 לשארלוט הלייקרס מובילים ב7

  30. אין לליקרס הגנה עם ראסל, לא יאמן איך הדבילים לא קולטים את זה.
    ווש קפצה למקום 6 בהגנה ממקום 20 שנה שעברה, הלייקרס ירדה ממקום 1 ל13

  31. הוא לא קולט שראס זה זבל עופות, אין לנו התקפה ולא הגנה 11 הפרש הלך מאז שאפס נכנס, בא לי לשבור את הטלוויזיה מעצבים

  32. לא מבין את הטיימאאוט הזה כשראס על הרצפה. למה לא לרוץ ולשים שלשה כשזה 5 מול 4?
    תן לו את הזמן לקום?

  33. יש!!!!!!!! ראס בהחלט ניסה להפסיד את המשחק בוא עשה הכל איבודים החטאות אפס הגנה תקע את ההתקפה ובכל זאת נצחנו, איפה בברלי שיוריד אותו?

    1. השחקן הרע ביותר על הפארקט היה ראס, רק במזל לא הפסדנו למרות שהוא ניסה את הכל, לאפס אין רצפה אסור לו לשחק, מצי ווגל יקלוט את זה?

        1. אין לו ביצים להעיף את האפס בגלל שהוא כביכול ״כוכב 3״ על חוזה מקס, הוא מעדיף להפסיד משחקים ולתת לאפס לקבור אותו מאשר שלא יישחק לא להאמין. לראס אסור להיות על הפארקט

        1. שיהיה על מה נפרגן, איזה מסירות לפנטאון? 5 איבודים סוף משחק ב4 דקות לא מדבר על החור ההגנתי על זה שהוא תוקע את כל ההתקפה (מזכיר את סקלבנירי שהיה מכדרר למוות ומוסר לשחקנים בסוף שעון), הלייקרס הפכו -8 מאז שיצא לפלוס 11, ואז רונדו יצא החוצה בפלייגרנט 2 מגוכח, משם המופע של האפס שניסה להפסיד בכל מחיר.

        1. הקטע הכי מצחיק אחרי שהשופטים והבטחון הזיזו את כולם הצידה ג'ימי בטאלר התחיל לברבר שהוא רוצה לריב עם יוקיץ' ויחכה לו בחוץ
          יוקיץ' היה עושה פלסטלינה מבאטלר

        1. כן מוריס חשב שיוקיץ איזה פראייר הוא שכח איפה יוקיץ גדל ואם מי, חבל שלא מעך גם את באטלר בחדר הלבשה היה מצחיק
          He once held down my arms and threw knives all around my head,” Nikola adds, punishment for refusing to climb a tree during a picnic. “That was a little crazy.”

כתיבת תגובה

סגירת תפריט