וויזארדס-באקס ונטס-ראפטורס בראשון / רועי ויינברג

8 משחקים ביום מעולה כולל משחק מוקדם. הוויזארדס יפגשו את מילווקי למשחק בין 2 קבוצות שלא ציפו להיות עם המאזנים שלהן בשלב הזה של העונה. טורונטו הלא רעה בכלל תפגוש את ברוקלין במשחק מוקדם (עם הבכורה של פסקל סיאקם). בואו נתחיל.

22:30-טורונטו ראפטורס (4-6)-ברוקלין נטס (3-6)

הראפטורס מפתיעים לטובה. בין אם זאת החזרה הביתה, הקפיצה של או ג'י אנונבי (22.6 נקודות ב-42.4% מהשלוש בשמונת המשחקים האחרונים) או סקוטי בארנס שנראה נהדר או לוח משחקים לא קשה במיוחד, אפשר להיות אופטימיים. בעיקר כי היום פסקל סיאקם, השחקן הטוב ביותר שלהם על הנייר, יערוך בכורה עונתית.

מנגד ברוקלין מגיעה עם מאזן טוב יותר, אבל קשה להיות אופטימיים בקשר לנטס. קווין דוראנט אמנם מדהים, אבל ג'יימס הארדן נראה כבד מדי, מאבד יותר מדי ולא מצליח לייצר נקודות בשיעור שבו ציפו ממנו. שאר השחקנים לא תורמים וההתקפה שהייתה נהדרת בשנה שעברה מתקשה לייצר בשנה שעברה, הנטס רק במקום ה-21 בדירוג ההתקפי.

השאלה היום היא איך ההתקפה שלהם תתמודד עם ההגנה הלא רעה בכלל של הראפטורס (מקום 8 בליגה). או ג'י אנונבי יכול לשמור את קווין דוראנט, על הנייר, וגם בארנס ואולי סיאקם יכולים להקשות עליו. בלעדיו אין לנטס יותר מדי מה למכור, וקיים חשש מזה שהיום הארדן יתפוצץ, אבל אני חושב שתהיה הפתעה של טורונטו וניצחון שלהם במשחק עם סקור נמוך במיוחד.

01:00-ניו יורק ניקס (3-6)-קליבלנד קאבלירס (4-6)

הניקס נראים מעולה. השיפור ההתקפי מורגש, גם בזכות הנוכחות של קמבה ווקר ואוון פורנייה, אבל הסיפור הוא אולי שני השחקנים שנשארו – אר ג'יי בארט עשה קפיצת מדרגה נוספת ומשחק טוב מאוד וג'וליוס רנדל מחזק את האמונה שהוא כאן בשביל להישאר, ואולי בדרך שוב לאול-סטאר. ההגנה עוד תשתפר, כמו שראינו ב-3 רבעים נהדרים נגד מילווקי.

קליבלנד פתחה טוב את העונה. אוון מובלי מועמד מוביל לרוקי העונה, הם מצליחים להסתדר עם שלושה סבן פוטרים בחמישייה וברצף של 3 ניצחונות, שלושתם בהפרש קטן. הם הרשימו מול טורונטו ופורטלנד ויש שם הרבה שחקנים שעושים עבודה טובה, אבל קשה לי לראות את זה מחזיק לאורך זמן. בינתיים בהחלט מעל הציפיות הנמוכות שהיו.

המצ'-אפ המרכזי היום יהיה בין רנדל למי שהקאבס ישלחו נגדו, בין אם זה מובלי או אלן. קליבלנד אמנם מגיעה במומנטום טוב ויכולה להפתיע כאן, אבל רנדל יכול להתמודד עם שניהם (במיוחד בבית) ויתרון הגובה שלהם נעלם בלי מרקנן שלא ישחק. ניו יורק תפרק.

01:00-אורלנדו מג'יק (8-2)-יוטה ג'אז (2-7)

יוטה אמנם הפסידה את משחקה האחרון, נגד מיאמי, אבל קשה לראות אותם מאבדים משחק נגד אורלנדו. הם משחקים טוב מאוד בשני הצדדים של המגרש גם השנה וכקבוצת עונה סדירה מצוינת יכולים למצוא את עצמם, שוב, בראשות המערב לפני הפלייאוף. דונובן מיטשל פתח את העונה מעולה ובונה לעצמו קייס ל-MVP.

בצד השני לאורלנדו יש שני ניצחונות, אחד מפתיע על הניקס ואחד על מינסוטה. קול אנטוני טוב ומתעלה מעל הציפיות עד עכשיו, שאר הצעירים מתעלים על עצמם ונראים כמו בסיס לעתיד (בעיקר מו במבה המפתיע או פרנץ ואגנר), אבל קשה לראות אותם מצליחים לנצח קבוצה בסדר הגודל הזה. יוטה תפרק.

01:00-וושינגטון וויזארדס (3-6)-מילווקי באקס (5-4)

הוויזארדס משחקים נהדר. ספנסר דינווידי חזר מהפציעה בצורה טובה יותר ממה שהיה ניתן לצפות, מונטרז הארל וקייל קוזמה נראים הרבה הרבה יותר טוב מחוץ ללייקרס וההגנה של כל שחקני המשנה, כולל דני אבדיה, מפתיעה לטובה. ווס אנסלד ג'וניור הפך למועמד מוקדם מאוד למאמן העונה וישאר כזה אם הם יצליחו להישאר ככה, בקבוצה שנותנת לביל סיבה להאריך חוזה.

מילווקי בצד השני מגיעה במאזן שלילי, אבל יכולה להרשות את זה לעצמה. ג'רו הולידיי חוזר מפציעה, הוא וקריס מידלטון שיחקו באולימפיאדה. ת'אנסיס אנטטקומפו מקבל דקות משמעותיות ויאניס נראה טוב, בקבוצה שיודעת שהיא תצליח להגיע לפלייאוף. אין להם סיבה להרוג את עצמם עד שיגיעו לשם.

אבל עכשיו זה לא נראה טוב. הם הפסידו 4 מ-5 האחרונים וניצחו רק את דטרויט. העונה ארוכה ומילווקי יודעת יותר טוב מכל אחת אחרת את המשמעות או חוסר המשמעות של העונה הסדירה (אחרי שנים שבהן היו מעל הליגה בעונה הסדירה והודחו בפלייאוף, ושנה שבה לקחה אליפות מהמקום ה-3 במזרח), אבל הם לא רוצים לתת לביתיות לברוח בשלב הזה בעונה. יהיה סוויץ'. הוא יקרה היום? אני חושב שכן. מילווקי במשחק צמוד.

01:00-סקרמנטו קינגס (5-4)-אינדיאנה פייסרס (7-3)

אינדיאנה, עד עכשיו, מאכזבת אותי. ציפיתי שהשילוב בין ריק קרלייל לסגל שחקנים טוב שהיה חבר קבוע בפלייאוף יספיק בשביל לפתוח את העונה טוב, אבל הם עוד לא שם – ההתקפה לא מספיק טובה בשביל לחפות על הגנה רעה. הם התפוצצו מול הספרס וניצחו את הניקס אחרי פתיחה רעה מאוד, ואולי עכשיו יגיע שינוי למרות כל הפציעות.

סקרמנטו הראתה שיפור הגנתי מהשנה שעברה במדגם הקטן שהיה עד עכשיו. הם התפוצצו בשני המשחקים האחרונים והאריסון בארנס עדיין נראה טוב, אבל יש להם מזל יחסי לפי cleaning the glass – אמורים לקלוע מולם באחוז אפקטיבי יותר טוב ממה שנכנס בפועל.

לכן יהיה כאן משחק עם סקור גבוה, וזה טוב. סקרמנטו קלעו 113 נקודות על יוטה, 112 על ניו אורלינס ו-140 (!) על שרלוט, אבל היום הם פוגשים קבוצת התקפה טובה אחרת שקולעת באחוז טוב. אני חושב שהפייסרס כן מראים שיפור ולכן ירשמו גם ניצחון היום במשחק טוב, לא מעט בזכות היתרון שיש להם בצבע על הנייר. אינדיאנה.

02:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-2)-סן אנטוניו ספרס (6-3)

משחק בין 2 קבוצות שמתקשות להתרומם. שני הניצחונות של הת'אנדר הגיעו על הלייקרס בלי לברון. אין להם יותר מדי שחקנים טובים מעבר לשיי גילגיוס אלכסנדר המעולה. ג'וש גידי מראה פוטנציאל ואין הרבה מהשאר, בקבוצה שכנראה תשאר בתחתית המערב עד הסוף. שימו לב לג'רמייה רובינסון-ארל הרוקי.

אפשר להגיד משהו דומה על הספרס. דיונטה מארי נותן אחלה של מספרים (18.4 נקודות, 8.2 אס', 8.1 ריב'), הם בלי יאקוב פלטל שפתח טוב את העונה ועם קבוצה חלשה שניצחה פעמיים את אורלנדו ופעם אחת את שאר משחקיה, נגד הבאקס.

הבעיה היא שאין להם גבוה, בלי פלטל וזאק קולינס. דרו יובנקס ות'אד יאנג כנראה ישחקו בעמדות הסנטר, ויש גם את דריק וויט ומארי שיכולים לקחת ריבאונד ולמזלם זה מול יריבה חלשה. לכן אני חושב שנראה ניצחון של סן אנטוניו.

03:30-גולדן סטייט ווריורס (1-7)-יוסטון רוקטס (8-1)

יוסטון ניצחה משחק אחד העונה וגם הוא נגד אוקלהומה. כריסטיאן ווד משחק טוב מאוד, ג'יילן גרין מראה ניצוצות בהתקפה והשאר לא ממש רעים, אבל הקבוצה עצמה חלשה מדי והולכת להישאר בתחתית של המערב, כנראה בעונות הקרובות.

היום הם פוגשים את אחת הקבוצות הטובות בליגה. ההתקפה וההגנה הקבוצתיות של הווריורס מרשימות, סטפן קרי משחק גם השנה כמו MVP והנעת הכדור מסביבו מעולה, בעיקר בזכות העובדה שהשנה השחקנים האחרים גם תורמים בהתקפה. יחד עם ההגנה והמומנטום זה יהיה של גולדן סטייט.

04:00-לוס אנג'לס קליפרס (4-4)-שרלוט הורנטס (5-5)

שתי קבוצות עם פתיחת עונה מאוזנת. ההורנטס פתחו מעולה בזכות למאלו בול ומיילס ברידג'ס אבל הפסידו את שלושת המשחקים האחרונים. הם ינסו לעצור את כדור השלג, אבל הם מתקשים לעצור משהו באופן כללי וספגו בחמשת האחרונים שלהם 114, 113, 113, 114 ו-140 נקודות. יש להם את הדירוג ההגנתי הגרוע בליגה.

בצד השני יש את הקליפרס שניצחו את שלושת המשחקים האחרונים, מול יריבות לא מרשימות (ת'אנדר ופעמיים מינסוטה). פול ג'ורג' משחק מעולה, רג'י ג'קסון לא רע בכלל וגם השאר מראים שיפור. ההגנה שלהם בולטת יותר מההתקפה, אבל הם קבוצה מוכשרת ואין סיבה לא להאמין שזה לא יתחבר. מול ההגנה החלשה והמומנטום העצוב של ההורנטס, אני חושב שהיום נראה ניצחון של הקליפרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 176 תגובות

  1. דוראנט שם 51 על טורונטו גם עם הלוחמים וגם עם הרעמים, היום יעשה זאת עם הנטס?
    למרות שעדיף בהרבה שהארדן יתחיל לתת עבודה ולחלוק עם הראשמור בנטל

  2. רועי, כתוב לי בפרטי מה זאת אומרת לגבך שעברת מ-ONE לספםורט 5. מי יותר פופולרי? מי ב-ONE שאני מכיר ומי ב-5 שאני מכיר (לפחות בשם).
    חתיכת סט של משחקים תפשת. בקש עזרה.

    1. לא בקיא במספרי הכניסות לאתרים, אבל מבחינת סטנדרטים עיתונאיים (אם למישהו עוד יש כאלה) ספורט5 אמור להיות ברמות מעל

  3. אחלה פריוויו ליופי של ערב.
    מרגיש לי שדני מפגיז היום על אמת עם 20 נקודות. רק שיקלע 6/6 מהעונשין, יקלע 2 שלשות, 2 הטבעות ו-2 לייאפס, זה הכל.

  4. מקווה שדוראנט מודע לזה שבמזרח התיכון אנשים הולכים לצפות בו בשעה נורמלית. אני לא מצפה ל50 נק', אבל אם הוא יהיה בפורמה אני אשמח מאוד.
    תודה רבה על הפריוויו ובהצלחה בספורט 5

  5. 1. הסיטואציה עם קיירי + היכולת של הארדן משמעותם נכון להיום כמעט 35 דקות למשחק לדוראנט.
    .
    עכשיו, שלא יהיה ספק. שחקן אדיר, הוא כרגע המוביל המוקדם לתואר ה-mvp.
    הבעיה היא ש-mvp זה תואר שמתאים לחברה הצעירים בליגה, לא לשחקן בן 33 עם פלייאוף מתיש + אולימפיאדה מהקיץ האחרון + היסטוריה של פציעות לא קלות (בלשון המעטה).
    בשנה שעברה המספר שלו היה 33 דקות, שזה מספר סביר. היעדר המנוחה בקיץ אמור היה להגביל אותו על לא יותר מהמספר של השנה שעברה.
    אם אני אוהד נטס,
    אני במתח.
    מצד אחד דוראנט משחק ברמה של mvp בקבוצה שהיא הקונטנדריות המובילה.
    מצד שני,
    פציעה שלו ופרויקט הנטס מתפרק כמו מגדל קלפים.
    .
    יהיה מעניין.
    .
    2. נכון, זה עוד מוקדם. ממש. אבל אני לא מצליח להשתחרר מההרגשה שמילווקי מזכירים מאוד את מיאמי 07' (גם לאותה מיאמי הייתה פתיחת עונה במאזן 4 – 5. גם אותה מיאמי הייתה תלויה ביכולת השיא שהציג כוכבה).
    .
    3. אי אפשר שלא להחזיק אצבעות לקבוצה הצעירה של הקאבס. מבחינתי, הסיבה המרכזית היא שהם מציגים כדורסל אחר, כדורסל של גבוהים. בלא מעט דקות זה כדורסל רע, אבל באותן דקות בהן זה מתחבר, ניתן לראות כמה פוטנציאל יש לקו הקדמי של הקבוצה.
    .
    אז סביר להניח שההפסדים יצטברו ככל שהעונה תתקדם (מסיימים הגיל הצעיר, לוקח זמן ללמוד מה זה nba),
    אבל עדיין, כל עוד באנרגיות ימשיכו לזרום,
    יהיה מעניין.
    .
    תודה, רועי.

      1. אחד מ-2 שחקנים שאני מחזיק להם אצבעות שיוכיחו לכולם עד כמה תחזיות האיוב לגביהם מטופשות.
        מה שהוא עשה במדי הנטס בפלייאוף האחרון ואחר כך בקיץ במדי נבחרת ארה"ב, היה אדיר לטעמי. ממש אשמח לראות אותו משחזר את היכולת הזו (שוב) במאני טיים.
        .
        (השחקן השני הוא קליי תומפסון)
        .
        (אם לא הסאנס, פיינלס של דוראנט והארדן נגד סטף וקליי יכול להיות פיינלס מטורף, בטוח לאור היכולת המוקדמת של גולדן)

  6. אמרו לי פה שהוא ראשמור…. ראשמורים משחקים 36 דק לפחות גם בגיל 33 וסוחבים לבד כל העונה לא נחים בחוץ חצי עונה ובאים יעני לפלייאוף….
    יאללה שיוכיח לי שאני טועה לגביו יביא mvp יקח את הנטס גבוה בעונה הסדירה ויביא טבעת

    1. ראשמור אם כי כאמור חסרות עדין שתי אליפויות בכיס כדי שגם אתה תבין את זה. בקיצור ראשמור או לא ראשמור מה זה כבר משנה. נראה בסבבה כל עוד אפשר.

  7. פיקטיבי
    בוא נעשה ניסוי.
    בלי לפתוח דפי סטטיסטיקה, תן לי רשימה של עשרה שחקנים שלדעתך השינויים בשיפוט צפויים לפגוע בהם ועשרה שזה לא אמור להשפיע עליהם.

  8. נובאק דיוקוביץ לקח את פאריס ושבר את שיא המסטרס
    מהיום הכל ימדד לפיו ולפי הישגיו.
    ענק הסרבי….

  9. תודה רבה רועי, אחלה פריוויו לאחלה ערב.
    .
    גם בלי קיירי, ועם הארדן מוגבל, הנטס יכולים לשחק יותר טוב, הם פשוט צריכים למצוא את ההרכבים הנכונים ולהתאים את שיטת המשחק – מילס, למרקוס, גריפין, מילסאפ, האריס – זו קבוצה לא רעה בכלל. הלא-ביג-3 פשוט לא ציפו שיצטרכו מהם יותר מדי, אבל מסביב לדוראנט הם בהחלט יכולים לשגשג גם בלי קיירי והארדן.
    .
    קרב על 6 נקודות, יערך הלילה באוקלהומה, או מינוס 6 נקודות, ליתר דיוק. להערכתי ננצח, כלומר נפסיד הפסד חשוב במאבק על סיכויי הלוטרי. בזה שפופ יתקרב עוד ניצחון אחד לשיא של נלסון ננוחם.

    1. הרבה ביקורת מקבל ווסטברוק על האחוזים שלו (גם) העונה, ובצדק.
      44.8% אפקטיבי זה אחוז אומלל.
      .
      אומללים עוד יותר מאחוז ווסטברוק?
      האחוזים של מילסאפ.
      42% אפקטיבי. מה לעשות, מילסאפ הוא כבר לא אותו שחקן פנים אפקטיבי שהוא היה.
      אבל יש שחקן אחד שמכיל את ווסטברוק אפילו בתקופותיו האפלות ביותר –
      בלייק גריפין.
      האחוז האפקטיבי שלו הוא 37.5% מדכאים.
      מה שמצחיק זה שלא בזה מסתיימת העגמומיות סביב יכולות הקליעה של שחקני הפנים בקבוצה.
      ג'יימס ג'ונסון ששיחק ב-5 ממשחקי הקבוצה (10 דקות למשחק) קולע באחוז ה(כמעט) יוצא דופן, 25% אפקטיבי.
      * חובה לציין את יקיר האמיר, גבון קארטר, ששיחק בכל משחקי הנטס העונה, 15 דקות למשחק. גם הוא מחזיק במאזן עגול מורשים של 25% אפקטיבי.
      .
      אז התמונה נכון להיום כאשר בוחנים את העומק של הנטס היא תמונה בעייתית. יש את אלדרידג' שנותן תפוקה, אבל על כמה דקות שלו אפשר לבנות?
      מעבר עליו יש להם בעיה גדולה בעומק שחקני הפנים.

      1. לא מתווכח על האחוזים, אבל חושב שיש אפשרות שזה קשור למה שטענתי – הם חשבו שהם באים לקייטנה ושיצטרכו אותם בעיקר בפלייאוף, ועכשיו מתברר שצריך לשנות את המודוס אופרנדי הזה – להתאמץ יותר, ולמצוא את שיטת המשחק שתמקסם אותם כבעלי משקל משמעותי בקבוצה. לדעתי הם יכולים יותר מאשר האחוזים, הבאמת פאקופאליים האלה, מעידים.

      2. מספרים נוראים. איך שחקן פנים כמו גריפין ב 37% אפקטיבי?? וואו. די ברור לי כבר תקופה שבלי קשר לקיירי הנטס פחות טובים ממה שהנחנו והמספרים האלה מסבירים את זה. איך דוראנט תמיד נופל לתוך הערימות אשפה האלה אין לי מושג. קיירי הדפוק הזה שלא מתחסן ועכשיו כל השחקנים האלה שלמעשה עם אחוזים כאלה לא אמורים לראות פרקט. אני מקוה שנאש יגדל ביצים ויתחיל לעשות את מה שצריך אחרת שמעון ימשיך להגיד שדוראנט לא ראשמור ואני לא אוכל להתווכח איתו. מבאס.

      3. מילסאפ גמר את הסוס לפני יותר משנתיים. לא הבנתי מה אנשים חושבים. למרקוס ופאטי זה יותר ממספיק לספסל. הם צריכים עוד שחקן כנף, וקארטר חלש מאוד בתור רכז מחליף.

  10. מעניין לראות שמהלייקרס והנטס – שתי המועמדות לאליפות, נשארו יותר סימני שאלה מסימני קריאה….
    שוב העגלקטיקוס לא סוחבת
    🤣
    אחלה פרוויו

  11. רואים את ההססנות של הארדן בכל תנועה שאין עכשיו שריקות אוויר פעם הוא ישר היה יוצר מגע והולך ל2 מהקו או שהמגן היה נותן לו לעבור מהפחד.
    היום המגינים דופקים לו בלוקים וניצמדים אליו והוא מהוסס כי הוא יודע שיצירת מגע לא מבטיח 2 מהקו חח

    1. לא בפעם הראשונה – המשחק של הנטס מגעיל. בגדול בידודים של דוראנט והארדן אין תרגיל אחד לרפואה משחק חסר?שטף לחלוטין. יכול להיות שזה "הכלים" שיש שם – הארדן וכל זה אבל אפשר היה להוציא שם משהו יותר אסטתי מהדבר הזה. נאש אני מדבר אליך.

    1. משחק בינוני שלו. מחטיא קצת מהטופ אוף דה קי, ולא מגיע מספיק לטבעת. ועדיין 23 נקודות באחוזים נהדרים. כמה הוא טוב.

  12. מישהו הבין מה נאש עושה בהתקפה של הנטס? לא מדובר באחד משחקני ההתקפה הטובים בכל הזמנים?
    למה זה מרגיש שהנטס בכלל לא מאומנים בהתקפה?

  13. ניצחון חשוב לנטס בעיקר בגלל הארדן. לא רק ההתפוצצות ברבע האחרון, אלא הכניסות לסל במהלך המשחק וסיומת באחוזים טובים. כשהארדן חוזר לעצמו קשה מאוד לנצח את הנטס.

  14. ברוך, קראתי מה שרשמת על אודוקה אבל לא היה לי זמן וכוח להגיב ולהיכנס לדיון בימים האחרונים.
    .
    סתם שתדע, הרבה יותר נחמד להתכתב איתך בחודשים האחרונים

      1. בכללי היה אחלה אירוע אתמול, אני חושב איך ניתן לנצח את אוסמאן ואני פשוט לא מוצא פתרון ריאלי, יש לו כוח של שלושה מתאבקים והיתרון הפיזי שלו כל כך גדול,שללכת איתו פנים מול פנים זה גזר דין מוות (למרות שטכניקת האגרוף שלו לא גבוהה יחסית והוא מזכיר לי בזה את דאונתני ווילדר עם כוח חסר תקדים לענף), הוא מתאבק מושלם שאי אפשר לקחת לרצפה. יש לו ריאות בלתי נגמרות שלעייף אותו זה לא אופציה.
        .
        הרעיון היחיד שעולה לי כמו שראינו זה להגביר את הפייס והמהירות של הקרב ולהוציא אותו מהתבנית (אוסמאן מאוד מקובע ) אבל אתה מסתכן כאן בגזר דין מוות כמו שגילה מדיסבאל.

        1. יש מצב שצ'ימאייב יכול להיאבק איתו בהצלחה, גם הוא עצום פיזית וקשה לדעת אבל אני מנחש שברמה יותר גבוהה מאוסמן. אפשר יהיה לדעת קצת יותר אחרי הקרב הבא שלו. יש לאוסמן נקודות תורפה כמו שהוא מוריד את הראש ולא רואה מה שמולו בזמן exchange הרבה פעמים. מסכים שכרגע אף אחד לא יכול לנצח אותו אבל הוא כבר נשמע בזמן האחרון כאילו עוד קרב-שניים הוא פורש בשיא

          1. לא ייאמן הקרב ביניהם, קובניגטון אחלה לוחם לא יודע לגבי אישיות, במקרה שלו ההצגות זה מה שמוכר אותו כמו גרסה של קונור

    1. אני רואה, גם ראיתי כמה משחקים קודמים. אכן נגר בהתקפה אבל אתה חייב לתת לו קרדיט על ההגנה במשחקים האחרונים, שמים אותו לבידודים מול הכוכבים

  15. הולידיי שיחק רק בשלושה משחקים הראשונים, מידלטון גם היה פצוע, לופז פצוע, פורטיס חזר לא מזמן..
    הבנת את הרעיון

  16. חוץ מביל וושינגטון מחלקים יפה את הדקות לעומת בונדהולצר שבפאניקה. נראה אם זה יבוא לידי ביטוי ברבע האחרון

  17. שרגא מנגב אותנו.
    מאריי – נגר נשאר נגר. דיכאון.
    פופ ממשיך לייבש את לונדייל.
    מדכא למדי הכל, פופ חייב ללכת, צריך לבנות את טריי ג'ונס בתור רכז העתיד שלנו ולהיפטר מדז'ונטה הנגר.

  18. נשבר כבר הזלופה, שנים אני מתחנן שיטרידו את דז/ונטה, מעדיף כבר לראות טיח מתייבש ממנו מרכז, איזה בינוניות יא אלוהים.
    טריי ג'ונס נעלה עליו פי מיליון, ופופ נותן לו 4 דקות זבל במשחק במקרה הטוב.
    הסנטר האוסטרלי? יש לו יותר מדי כדורסל. הוא אשכרה יודע לקלוע.
    אז פופ מייבש אותו לחלוטין עד שתישבר רוחו לעשות כן ומשחק עם יובנקס ותדאוס יאנג בסנטר…
    לך !!!

  19. WTF ריקי רוביו???
    מת על השחקן הזה,
    הלוואי וימשיך עם היציבות (היחסית) בקליעה. מגיע לו להגיע שוב לפלייאוף כשחקן חשוב בקבוצה פורחת.
    .
    יאללה, קאבס. תוכיחו לכולם (כולל לי) שהזלזול לא מוצדק.

    1. בתחילת העונה אנשים פה הסתכלו על רוביו כ ביי-אווט בטוח. לא רואה את קליבלנד נותנים לו ללכת. יש כמה מועמדים טובים לשחקן השישי העונה. עד עכשו הוא המשמעותי מכולם מבחינת החשיבות לקבוצה שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט