יוטה במיאמי, טייטום מול דונצי'יץ' ולילארד נגד הלייקרס ביום שבת המסקרן / עידו רבינוביץ'

יוטה במיאמי, טייטום מול דונצי'יץ' ולילארד נגד הלייקרס ביום שבת המסקרן / עידו רבינוביץ'

דנבר נאגטס (4-4) – יוסטון רוקטס (7-1), 23:00

הנאגטס ישמחו לעלות למאזן חיובי עם ניצחון מול הרוקטס המדשדשים שנוחתים בקולוראדו לביקור בעיר המייל היי.

האורחים מיוסטון, שמציגים רוסטר עם לא פחות משבעה שחקנים שנולדו בשנות האלפיים, משחקים בהתאם לחומר הכדורסלנים שלהם: הקבוצה של סטיבן סילאס משחקת בקצב הגבוה ביותר בליגה בניסיון לעייף את הוטרנים שמולם, אך כמובן שזה גורר עמו כאבי גדילה לא פשוטים עם 20 איבודים בממוצע למשחק, גם כן הנתון הגבוה ביותר בליגה בהפרש עצום של 2.6 איבודים ממיניסוטה שבמקום השני והמפוקפק.

הרוקטס כמובן לא ציפו להצלחה יתרה בעונה הזו, ובינתיים ההפסדים נערמים בטקסס, אך הקבוצה נראית תחרותית גם מול תחרות לא פשוטה. הם נתנו פייט ללייקרס פעמיים בסטייפלס סנטר (עם הפסד אחד ב-2 נקודות בלבד) וגרמו לסגנית האלופה, פיניקס סאנס, להזיע במשחקם האחרון. זה המצב האופטימלי מבחינת הרקטות, שכן הם מחזיקים כרגע בבחירת הדראפט שלהם שצפויה להיות גבוה בצמרת.

בנוסף להמתנה לדראפט הרחוק, הם גם מפתחים כמה פרוספקטים מעניינים במיוחד: כמובן גולת הכותרת הוא ג'יילן גרין, שנבחר בבחירה השנייה בדראפט האחרון שפתח בכל המשחקים עד כה והוא הסקורר השני בטיבו בקבוצה עם 14.8 נקודות לערב. קווין פורטר ג'וניור ממשיך להליב ולתת כמה היילייטים במשחק עם האתלטיות האדירה שלו, ג'יישון טייט ממשיך להיות שחקן הצווארון כחול שלהם, סטייל פי.ג'יי טאקר עם סגנון משחק לוחמני וגם השם האלמוני למדי, אלפרן סנגון הטורקי בן ה-19, סנטר מודרני עם יכולת מסירה יפה מאוד (מקום שלישי באסיסטים בקבוצה למרות שפתח רק בשני משחקים) ויד לא רעה מבחוץ (30% מעבר לקשת עם פורמה נאה).

בצד השני, הקבוצה הביתית בהובלת ניקולה יוקיץ', במומנטום מעורער. הם הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם, שניים רצופים בחוץ נגד הממפיס גריזליס, כאשר ניכר שה-MVP המכהן בעמדת הסנטר לא מקבל את העזרה שהוא קיווה לה. יוקיץ' קולע 25.1 נקודות, מוריד 13.4 כדורים חוזרים ומחלק 5.6 אסיסטים, כולם הנתונים הגבוהים ביותר בקבוצה בפער משמעותי. הסיפור הגדול של תחילת העונה הוא השינוי בכדור, נתון שנשמע מינורי על הנייר אך עובדתית פוגע ביכולת הזריקה של כמה מהסקוררים המבטיחים ביותר בליגה, כולל מייקל פורטר ג'וניור, שהגיע לעונה כאחד מהמועמדים המובילים לתואר השחקן המשתפר, אך עד כה מראה רק סימני של רגרסיה. הוא החמיץ את כל השלשות במשחק האחרון של הנאגטס נגד הגריזליס שנגמר ב-2 הפרש לממפיס, כאשר הוא קלע רק אחת מתוך 18 הניסיונות האחרונים שלו מחוץ לקשת.

מייק מאלון, מאמן הנאגטס, ממשיך לתת לכשרון הצעיר שלו את האור הירוק ליידות מרחוק: "אין לי ספק שהוא יצליח לזרוק את עצמו מחוץ למעגל ההחטאות הזה, כל עוד הוא ימשיך לזרוק את הזריקות הנכונות. המסר שאני מעביר למייקל הוא שהזריקות לא צריכות להשפיע על האלמנטים הנוספים במשחק שלו, הוא יכול לעזור בעוד דרכים חוץ מקליעה" הכריז מאלון במסיבת העיתונאים האחרונה. ההגנה של פורטר ג'וניור חייבת להשתפר כדי לתרום גם בתקופות כאלו, וזה מתחיל בתשומת לב לפרטים הקטנים. לא פעם הוא חולם ומרשה חיתוך מלפניו, מאחריו ומצדדיו, והוא כמובן, "העומד". ובדיוק כמו במחבואים, אף אחד לא אוהב להיות העומד.

נקודת האור בקבוצה מלבד יוקיץ', הוא הרוקי שנבחר בשלהי הסיבוב הראשון, בונז היילנד. הוא קולע 1.6 שלשות למשחק ב-36.4% מדאונטאון ובכלל מציג אחוזי יעילות מעודדים (55.9% במדד EFG) בנוסף ל-1.2 חטיפות למשחק.

הימור: לרוקטס יש כמה דברים שהולכים לכיוונם, אבל אין להם נוכחות שיכולה להתמודד עם יוקיץ' והמשחק החכם של החבורה של מאלון בצד השני. 13 לביתיים.

מיאמי היט (2-6) – יוטה ג'אז (1-7), 01:30

הכותרת המרכזית של הלילה: המיאמי היט ינסו להימנע מהפסד שני ברציפות כאשר הג'אז מגיעים כל הדרך מסולט לייק למפגש רותח בין אריות של קונפרנסים נגדיים.

הג'אז סיימו את העונה הסדירה הקודמת בראשות הקונפרנס המערבי הקשוח, והרכבת של קווין סניידר לא מראה סימני האטה העונה. ההפסד היחיד שלהם היה לבולס החזקים בהפרש חד ספרתי ביום קליעה נורא ולא אופייני של דונובן מיטשל וג'ורדן קלארקסון שקלעו 14/46 יחד ב-5/20 מחוץ לקשת.

כל משחק אחר יצא עם תוצאה חיובית לג'אז, כולל ניצחונות בהפרשים דו ספרתיים על קבוצות עוצמתיות כמו דנבר בבית והבאקס וההוקס בחוץ. הג'אז משחקים בצורה שיתופית במיוחד, כאשר חמישה שחקנים קולעים 15 נקודות או יותר למשחק: מייק קונלי, ג'ורדן קלארקסון, בויאן בוגדנוביץ', רודי גובר ודונובן מיטשל.

מיטשל כמובן מוליך בעמודת הסקורינג וממשיך את ההשתפרות שלו לעיניו הרואות של המודל לחיקוי שלו, דוויין וייד, אך הכוכב האמיתי הוא הסנטר הצרפתי רודי גובר. הביגמן המאסיבי של הג'אז קוטף 17.3 קרשים למשחק בנוסף לשיפור התקפי ניכר עם האחוזי הטובים בקריירה ל-2 נקודות, אחוזי EFG והאחוזים מקו העונשין עם ממוצע הנקודות השני בטיבו בקריירה. כל זאת בתוספת להיותו העוגן ההגנתי לאחת מקבוצות ההגנה הטובות ביותר שהליגה ראתה בשנים האחרונות.

ההיט ישמחו לתת ניצחון ההצהרתי עם קטילת הטיטאן שיעמוד מולם הלילה. החבורה של אריק ספולטרה גם היא מציגה הגנה פנטסטית החונקת את יריבותיה שקולעת רק 98.4 נקודות למשחק מולה, הנתון האיכותי ביותר בליגה העונה. באם אדאביאו משמש כברומטר ההגנתי של קבוצת הבולדוגים הזו והוא עושה זאת בצורה מצוינת, ולמרות שאינו מגן צבע דומיננטי כמו גובר (אף אחד בליגה לא), הוא גם יכול לצאת החוצה ולהגן בפרימטר. יריבים קולעים על באם ב-31.2% בלבד, כאשר כל זריקה שנזרקת מעליו מעבר ל-15 מטר מהסל נקלעת רק ב-25.5%, ואריק ספולסטה לא מפחד לתת לו להחליף אפילו על שחקנים כמו לוקה דונצ'יץ' ולתת לו לעצור אותם מחוץ לבקבוק.

באם משגשג לצידו של אחד מהמועמדים המוקדמים ביותר לתואר שחקן השנה בליגה, הלוא הוא ג'ימי באטלר, שצולף שיא אישי של 24.4 נקודות למשחק, מחלק 5.1 בישולים לערב, קוטף 6.5 קרשים וגם גונב את הכדור 2.6 פעמים בלילה, מקום שלישי בכל הליגה. באטלר אכזב הרבה אנשים בפלייאוף הקודם עם תצוגות מחרידות בסיבוב הראשון מול המילווקי באקס, האוהדים והמהמרים התאכזבו מאוד, אך מי שהתאכזב הכי הרבה הוא כמובן באטלר עצמו שנשבע לעבוד אפילו קשה יותר כדי לחזור לפורמה שהראה בגמר הליגה נגד הלייקרס בעונת הבועה, שלהזכירכם הייתה ב-2020. לא כדאי לעצבן את הקבוצה הזו, כי הם ינשכו בחזרה, זה מה שקרה נגד הסלטיקס כאשר ההיט חוו את משחקם הגרוע ביותר השנה עם 78 נקודות בלבד.

הימור: המשחק הרותח יהיה צמוד לכל אורכו, אך הקהל הביתי של מיאמי יכריע, 3 הפרש היט בסיום.

שיקגו בולס (2-6) – פילדלפיה 76' (2-7), 02:00

שתיים מההפתעות הטובות של הקונפרנס המזרחי נפגשות בעיר הרוחות שבאילינוי כאשר החבורה של דוק ריברס מעיר אחוות האחים מגיעים ליונייטד סנטר האגדי שבשיקגו במטרה להגדיל את רצף הניצחונות המרשים לשישה.

על אף הסאגה המתישה עם בן סימונס, שכנראה לא יראה יותר דקות פרקט כשחקן במועדון של פילי, הסיקסרס מצליחים להתנתק מכל רעשי הרקע ולשחק כדורסל מעולה. שבעה שחקנים קולעים בספורות כפולות אצל ריברס, כמובן בהנהגת ג'ואל אמביד שמשחק את מספר הדקות הרביעי בגובהו בקבוצה ועדיין נותן תצוגות של MVP פוטנציאלי.

יחד עם הצפוי והברור, יש כמה שחקנים שמתעלים על עצמם בהיעדרו של סימונס: סת' קרי שהגיע במקום ג'וש ריצ'רדסון המאכזב נותן עונה התקפית חייזרית עם 74.7% אחוזי יעילות עם 2.9 שלשות ב-53.1% אחוזים מטורפים לשלוש. בנוסף אליו, גם טייריס מאקסי, שמנצל היטב היטב את מקומו בחמישייה, וג'ורג' ניאנג שנכנס בצורה חלקה מאוד לתפקיד השחקן השישי תורמים סקורינג הכרחי לקבוצה עם הדירוג ההתקפי הגבוה ביותר בכל הליגה שמשחקת דווקא עם הקצב הנמוך ביותר בליגה בכדורסל מחוכם ומחושב.

הסיקסרס כבר גברו על הבולס מוקדם יותר השבוע בתוצאה 103:98 במשחק בו סת' קרי הוביל את רשימת הקלעים לקבוצתו וצפוי להיות אקס פקטור עצום לקבוצתו גם הלילה.

פילי ניצחו באותו לילה למרות עוד תצוגת ענק של הסטאר המתקמבק, דמאר דרוזן. לאחר כמה עונות פושרות ואפורות מחוץ לטורונטו שזרקו אותו כדי לזכות באליפות עם קוואי לאונרד, דמאר חווה רנסנס בשיקגו תחת המדים האדומים עם שיפור מאוד משמעותי מחוץ לקשת – 0.9 שלשות ב-38.9% מרחוק, יותר משישה אחוזים הבדל לטובה משיא הקריירה שלו עד כה, הוא מוביל את הקבוצה בנקודות למשחק בצמוד לסקורר הנפיץ זאק לווין. שניהם קולעים יחדיו 52.8 נקודות למשחק באחוזים נהדרים ומשחק את הכדורסל הטוב ביותר שהעיר שיקגו ראתה מאז ימי טום ת'יבידו העליזים.

הימור: הבולס ישמרו על המבצר הביתי מול אחד מהקהלים הנאמנים והרועשים ביותר בליגה עם ניתחון דחוק, 4 הפרש בולס בבאזר האחרון.

דאלאס מאבריקס (3-5) – בוסטון סלטיקס (5-4), 02:30

לוקה דונצ'יץ' נגד ג'ייסון טייטום ראש בראש במלחמה מרתקת בין שניים מהסקוררים הצעירים המלהיבים ביותר בליגה – הסלטיקס יקוו לגנוב ניצחון חוץ באמריקן איירלינס סנטר ולעלות למאזן חיובי נגד הפרשים הזועמים של טקסס.

הסלטיקס פתחו את העונה החדשה תחת המאמן החדש, אימה אודוקה, בצורה רעה עם 2 ניצחונות בשבעת המשחקים הראשונים שלהם, אך הצליחו להתאושש בביקור שלהם בפלורידה עם שתי ניצחונות רצופים על שתי הקבוצות מהמדינה: 92:79 על אורלנדו, 95:78 על ההיט בשתי תצוגות הגנתיות מרשימות במיוחד.

ג'יילן בראון הוביל את רשימת הקלעים של הסלטיקס עם 17 נקודות במשחק האולדסקול מול ההיט הקשוחים, מחפה על הירידה ההתקפית של טייטום, שנוטה לפתוח את העונות שלו קר לפני שמפתח יותר מומנטום לקראת הפלייאוף הקריטיים. ג'יי טי קולע רק 37.3% מכלל הזריקות שלו מהשדה, הנתון הגרוע בקריירה שלו לאחר תשעת המשחקים הראשונים.

הם פוגשים קבוצה נוספת שיש לה מאמן שנה ראשונה, ג'ייסון קיד, ששיחק במדי המאבריקס וזכה עמם באליפות ב-2011 וכעת שב כדי להדריך את הקבוצה החדשה של מארק קיובן.

לוקה דונצ'יץ' ממשיך את היוותו כחלק מפני הליגה לעשורים הקרובים עם סחיבה של קבוצתו למאזן חיובי במערב הפרוע. אך גם הוא, יחד עם טייטום, לא היה שם שכפ"צ מספק נגד הפגיעה של הכדור החדש של הליגה. הוא קולע 25.4% מחוץ לקשת בלבד, נתון שצופה ממנו לשפר העונה כדי להיות איום עוד יותר גדול עם הכדור בידיים שלו. גם חד הקרן הלטבי, קריסטאפס פורזינגיס, ממשיך את הירידה התלולה ביכולת שלו – הוא הסקורר הרביעי בטיבו בקבוצה כאשר שחקני כמו טים הארדוואי ג'וניור וג'יילן ברונסון מעליו והוא זורק באחוזי יעילות קשים לצפייה של 34.9%, רק ג'וש גרין וסטרלינג בראון מאחריו ברשימה הידועה לשמצה הזו.

המשחקים הקודמים ביריבות הזו סיפרו כמה מפגשים צמודים, שלשות המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות הללו הסתיימו בהפרש חד ספרתי, כאשר המאבס יצאו עם ידם על העליונה בפעמיים האחרונות.

הימור: זה של לוקה וחבריו הלילה, 8 הפרש דאלאס.

פיניקס סאנס (3-4) – אטלנטה הוקס (5-4), 04:00

סגנית האלופה מהשנה שעברה תשמח להצית קצת אש מתחת לעונה הפושרת שלה עם ניצחון על סגנית אלופת המזרח בעונה שעברה, האטלנטה הוקס וטריי יאנג שמגיע לפגוש את כריס פול באריזונה בקרב רכזים מסקרן.

זהו המשחק הראשון ברצף של ארבעה משחקי חוץ רצופים להוקס, שחייבים לחזור על דרך המלך לאחר שאיבדו 4 מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלהם, כולל האחרון מול היוטה ג'אז בו הם קלעו רק 7 שלשות ב-25% והפסידו את קרב הריבאונדים ב-15 כוללים.

נייט מקמילן, שהוביל את הרצף האדיר של אטלנטה בעונה שעברה לאחר שחטף את המושכות מידיו של לויד פירס, הביע את האכזבה הנחרצת שלו במסיבת העיתונאים האחרונה: "אנחנו פשוט לא קולעים את הזריקות שלו, וזה נגרר עמנו לצד ההגנתי של המשחק. אנחנו חייבים לקחת את עצמנו בידיים ולהרים את הראש, גם כשהזריקות שלנו לא נכנסות".

טריי יאנג, שהוחלף כזכור בטרייד המפורסם בערב הדראפט עם לוקה דונצ'יץ', שותף לדשדושי הקליעה של עמיתו למחזור כאשר הוא קולע יותר בעשירית האחוז מהסלובני מעבר לקשת עם 25.5% לא טבעי לצלף המחונן מאוקלוהומה, ירידה של כמעט 10 אחוזים מאשתקד.

הסאנס מהצד השני גם התחילו את העונה בצורה לא אופטימלית, אך כעת רוכבים על הגל עם שלשוה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם מול היוסטון רוקטס בתוצאה 123:111. באותו היום שהיה משמח על המגרש, יצאה לאור אחת מהכתבות המצופות ביותר בזמן האחרון כאשר ב-ESPN נחשפו סיפורים מטרידים על הבעלים הותיק של הקבוצה, רוברט סארבר, שכללו גילויים של גזענות וסקסיזם, מה שמתחיל להריח קצת כמו פרשת דונלד סטרלינג הידועה לשמצה, בעלי הקליפרס לשעבר שהוכרח למכור את הקבוצה לאחר שפורסם כנגדו סיפור דומה.

יהיה מסקרן לראות איך הקבוצה של מונטי וויליאמס תגיב לפרשה במעשים שלהם על המגרש. כזכור, הקליפרס מחו, ובצדק גמור, מול סטרלינג גם על הפרקט ומחוצה לו. נאלץ להמתין ולראות מה יעשו שחקני השמשות בנידון.

הימור: אלך על ההפתעה, ההוקס מרגישים שגבם לקיר וכך הם שיחקו מעולה בשנה שעברה. 6 הפרש אטלנטה בסיום.

פורטלנד טרייל בלייזרס (5-4) – לוס אנג'לס לייקרס (4-5), 04:30

המשחק שחותם לנו את הלילה המרתק מגיע מה-"מודה סנטר" שבאורגון כאשר החלוצים מפורטלנד יארחו במבצרם הביתי את האלופה של לפני שנתיים, הלוס אנג'לס לייקרס.

הלייקרס מגיעים בניסיון לשכוח את המשחק האחרון שלהם, הפסד מביך מול האוקלוהומה סיטי ת'אנדר, שלא ניצחו אף קבוצה העונה מלבד הלייקרס, והם עשו זאת פעמיים! ראסל ווסטברוק ואנטוני דייויס נאלצים לקחת את העניינים לידיים בחסרונו של איש הברזל, לברון ג'יימס, ולבינתיים זה לא כפי שציפה פרנק ווגל שמדריך את הקבוצה בזהב-סגול.

ווסטברוק, שלעיתים שוכח איך לשחק כאשר הוא נתקל באקסית המיתולוגית שלו, הציג רבע אחרון מזעזע: 1/5 מהשדה, איבוד כדור שטותי עם 20 שניות בפיגור 2, פספוס עצום בהגנה שהשאיר את לו דורט לדאנק פשוט ואז החמצה ברורה של השלשה שהייתה משווה את המשחק. משחק ה-"הירו-בול" של ווסטברוק לא עבד לאורך כלל הקריירה שלו, אך הוא בכל זאת מתעקש להיות אטלס ולסחוב את כל העולם על גבו, וכך העולם קורס לתוך עצמו.

גם אנטוני דייויס לא חסין מביקורת, הביגמן של הלייקרס סיים עם מדד פלוס מינוס של 14- באותו המשחק, הכי גרוע בקבוצה במערכה ונראה לעיתים כקיצון ההופכי מווסטברוק עם רמות מדאיגות של אנמיה ברגעים המכריעים.

בצד השני נמצאים הבלייזרס שירצו לחגוג על בשרה של החיה הפצועה ולהמשיך את ההתדרדרות של הלייקרס, ובעת ובעונה אחת לבלום את ההתדרדרות של הסופרסטאר שלה, דמיאן לילארד. דיים דולה קולע רק 17.8 בממוצע לערב, זה פחות מחבריו לקבוצה נורמן פאוול וסי.ג'יי מקולום. הוא תמיד מופיע למשחקים נגד הלייקרס, והפורטלנד טרייל בלייזרס ישמחו להמשיך את הרצף ההיסטורי הזה.

הימור: הלייקרס לוקחים במשחק צמוד, 4 הפרש ל.א.

לפוסט הזה יש 118 תגובות

  1. ככל הנראה, הפסד לגיטימי ליוטה, דנבר תרמוס את הכלום שמולה, שיקגו, פורטלנד ודאלאס ביום של ניצחונות הביתיות במשחקים צמודים. כל ניצחון של קבוצת חוץ יהיה בהחלט הצהרת כוונות.

    1. ב-espn וב-nba.com כתוב שהשחקנים המשמעותיים שבחוץ הם טוביאס האריס, פורקאן קורקמז ודני גרין (טוב, הוא סמי-משמעותי).

  2. תודה.על הפריויו לערב שמסתמן כמותח מאוד עם פוטנציאלים לגמרים שונים. מבחן אופי לבולס הלילה, שני הפסדים לפילי החסרה יראה שהם לא מועמדים. מיאמי תחזור לקרקע אם יוטה תקלע את הקליעות הרגילות. נגד בוסטון למיאמי לא הייתה תשובה לטיים לורד והורפורד,נגד גובר זה יהיה יותר קשה. לוקה יראה היום הגנה חונקת, אני מצפה להצגה שלו. סאנס הוקס יהיה נחמד.

  3. פריוויו מעולה למשחקים מעולים.
    פילי בעייני זה סיפור עצום השנה. הם מקום ראשון במזרח שחזר להיות המזרח הקשוח אחרי הרבה שנים וזה כשהנגר האוסטרלי יושב בחוץ וזה כשטוביאס פצוע. הנגר הוא אולסטאר ולכן המקס שלו למיטב ידיעתי אמור לתפוס 30% מתקציב השכר שלה ובכל זאת הם ראשונים. זה אומר הרבה דברים אבל בעיקר שניים:
    1. כמה אמביד ענק.
    2. כמה סימונס הוא כלום יצור שרק הפריע לקבוצה הזאת.
    מיאמי נראו כל כך גרעו במשחק מול בוסטון – למעשה אני לא זוכר שראיתי משחק כל גרוע מאף קבוצה השנה הם קלעו 31 נקודות במחצית הראשונה וזה לא היה רק ההגנה הנפלאה של בוסטון. הלילה זה מבחן משמעותי עבורם.
    טוב זאת עונה סבבה תודה רבה על הפריוויו המשובח.

      1. אני מקוה שיהיה השנה MVP .אם יש מגיע אז זה לו. אמנם המספרים בנתיים רחוקים משם אבל הוא ישתפר ככל שהזמן יעבור ככה נראה לי ואם פילי תגמור ראשונה יהיה קשה לו לתת לו את זה. הגיע הזמן.

        1. האריס,טייבול ואייזיה ג'ו חולים בקוביד
          סימונס חולה במוח
          גרין וקורקמאז,גרנט ריילר פצועים
          יש להם שני שחקנים בג'י ליג ואני לא בטוח שאפשר לקרוא להם חזרה
          זה משאיר אותם עם סגל של
          אמביד
          מקסי
          קרי
          ניאנג
          שייק מילטון
          ריד(סנטר)
          דראמונד(סנטר)
          צ'ארלס באסי(סנטר)

            1. אתה יכול לעטוף דגים עם הדוח הזה
              אני אומר לך שלטייבול יש קוביד והוא לא משחק

            1. 👍

      1. כן, לא יודע לגבי יפה אבל מחזיק לה אצבעות. אין לי כזאת בעיה עם הסינית אבל הרימאץ' הזה לא היה צריך להתקיים עדיין

        1. אני מסכים אור, זה ללא ספק בגלל כוחו של השוק הסיני והשאלה הנשאלת מתי קרלה תקבל את קרב האליפות המגיע לה?

          1. לדעתי אם רוז מנצחת זה יהיה בוודאות הקרב הבא אחרי שקרלה ניצחה אותה בעבר. אם הסינית יותר סביר שיעשו את מספר 3 ביניהן וקרלה תצטרך לקחת עוד קרב נגד רודריגז. בסוף דברים קורים ואי אפשר לחכות בצד ולקוות לטוב אלא אם אתה תופעת טבע כמו נגיד יירי ב-205

      2. כן שידור חוזר מול החיה הסינית זנג וולי, בקרב הקודם לפני שבעה חודשים רוז היממה את העולם ולקחה ממנה את החגורה עם בעיטת ראש יפהייפיה בסיבוב הראשון. הלב עם רוז גם הפעם למרות שקשה לי להאמין שתנצח.
        הסינית למרות ההפסד המפתיע היא עדיין פייבוריטית ברורה לדעתי היא בנוייה אחרת משאר המתאבקות.

  4. After last night, we're now down to 2015 as the only nine-game stretch in Lillard's career with a lower eFG% than his first nine games this season.

    החוקים החדשים משפיעים

    1. איך החוקים החדשים גורמים לו להחטיא יותר כשהוא זורק יותר זריקות פנויות העונה(60% מהזריקות שלו) לעומת עונה שעברה(52.5%)?

      1. אני לא ליד מחשב כרגע;ולא יכול לבדוק את זה, אני בהחלט אבדוק את זה יותר מאוחר.
        .
        הבעיה בהצגה של 60% זריקות חופשיות, זה שהם לא מראים או מייצגים את הבחירת זריקות עצמה, אם זה הטווח של הזריקה או סוג הזריקה (פול אף גאמפר מחצי מגרש גם נחשב זריקה חופשית בסטטיסטיקה), צריך לבדוק גם מה האחוזים שהוא קולע תחת שמירה ובכמה הם ירדו מעונה קודמת.
        .
        אני בהחלט אעשה את זה מאוחר יותר בשבילך.

      2. לדוגמא העונה
        26 זריקות מתוך 169 הזריקות שלילארד לקח (15.3%) הם פול אף גאמפר מ3 שנחשבות ״זריקה חופשית ״ בהגדרה למרות שזה זריקה רעה, אותם הוא קולע באחוזים עלובים.

        1. ההתפלגות זריקות שלו השנה דומה מאוד לזו של שנה שעברה וכשצופים בזריקות שהוא לוקח השנה הן נראות ממש כמו הזריקות שהוא לוקח כל השנים האחרונות. פול אפ ג'אמפר לשלוש שזה זריקה גרוע על פי מה שאתה אומר זה משהו שלילארד קלע ב37% שנה שעברה.
          מה לשינויים ולאחוזים האלה בזריקות שלא קשורות בשום דבר שהם נוגעים בו.
          אני אגב תוהה איך אתה מסביר אז שאת הקצ' אנד שוט הוא קולע באחוזים עוד יותר גרועים

          1. ו21.7 מהזריקות שלו שנה שעברה היו פול אפ ג'אמפ מהשלוש. אז בעצם בינתיים הוא זורק את הזריקות הכביכול גרועות האלו פחות משנה שעברה.

    1. כן אני אגיד את האמת אני לא מעריץ גדול של מתאגרפים כמו קנאלו ופלויד מייוות'ר בזמנו,רוב הקרובות שלהם משעממים אותי. למרות שאני בהחלט מעריך את הגדולה והכשרון שלהם.
      .
      אני תמיד אעדיף את המקסיקנים של פעם שלא שמעו על המילה הגנה והיו ניצבים כגלידאוטרים ומתקיפים בכל העוצמה כמו חוליו סזר צבאס הגדול מטקטיקנים הגנתיים.

      1. אני באגרוף קאז'ואל לגמרי אבל אם יש קרב גדול אני משלים יום אחרי.. ולא ג'ייק פול וכל החרא הזה לא מעניין אותי

        1. צריך להיות דפוק אמיתי כדי לצפות בגייק פול, חובבן אם פה גדול שאפשר לפגוש מתאגרפים טובים ממנו בזימבבואה ואני לא מבין איך צופים בחרא הזה.

  5. אני מאמין שלילארד ישחק טוב היום, אבל נקודה בקשר לירידה ברמה שלו או של הארדן בעקבות החוקים החדשים. אין לי סטטיסטיקה לגבות את זה, אבל כשיש לך את הביטחון של הנקודות מהקו, לדעתי אתה הרבה יותר רגוע והזריקות האחרות גם נכנסות. כשסקוררים ברמה הזו מסיימים מחצית עם 6 נקודות, אז גם הזריקות החופשיות יכנסו באחוזים נמוכים יותר. מצד שני, יכול להיות שזו סתם פתיחת עונה רעה ועוד 10 משחקים לא יהיה לזה שום זכר.

    1. ברור שיש גם אפקט פסיכולגי שלא נותנים לך ללכת לקו על שטויות, אצל הארדן הירידה בכלל חדה הוא קולע 60.4% אחוז בזריקות חופשיות לדעתי, הקטע שמול שומר הוא מחרבן במכנסיים.

  6. יוקיץ סוחב את דנבר ללא פורטר שיצא בתחילת משחק בגלל כאבי גב (איזה עונה מסוימות יש לו בנתיים ונראה כמו שודד בסניקר), אבל איזה רמה נמוכה של משחק.

  7. לא מבין למה סטרייקרס כמו גוש אלן ואחרים לא לומדים גראפלינג, אין לו סיכוי מול גאקובי בקרב פנים מול פנים

  8. אולי בפעם הבאה מישהו אחר ינסה לסגור את המשחק אצל הרוקטס, במיוחד לא אחד עם 2 מ-14 והחמצת ניצחון לפני יומיים

  9. תענוג לראות את הלייקרס השאירו את ראס לבד במערכה שיהיה את מי להאשים. השיקצה הבין לאיפה זה הולך הוציא גימליםמשלא יאשימו אותו. דיוויס למד וכל משחק מדמה פציעה לתת אליבי. ראס לא קולט שעושים לו כיפה אדומה הטמבל ונשאר על המגרש עם הביעזמורים והדוויטים חחחחח תמציא פציעה מפגר רד לנוח שרונדו ישחק איתם.

  10. ניסני היית קרוב עם האנטר זה קאווי הבא. אולי יהיה קראודר הבא. 29 דק על הפרקט חטף 38 נק מבוקר וקלע 2 נק 😎
    הנוקס עמוק בחרא מקנילן נרדם גם בין הרבעים והוציא טריי רותח לדקות מנוחה קבועות מהבית שהחזיר את הסאנס למשחק. אחכ טריי נהיה ראס😂😂

  11. 5 דקות אחרונות, 2-2 הסיבובים הטכניקה של המתאבקות על הרצפה נמוכה מאוד אתה פשוט לא רואה טעויות כאלה מגברים, אבל איזה קרב מהנה.

  12. עכשין השיקצה מוציא מכתבי החצר את המאזן של הלייקרס בלעדיו חחח בשביל זה הביא את ראס שיהיה את מי להאשים במקרה של כשלון ואם יהיה בצלחה זה הוא הביא אותו 😂😂
    התאגיד יודע את העבודה. אני במקום ראס ממציא פציעה עד שלברון ודיוויס חוזרים לשחק

  13. בוקר טוב
    הלייקרס פוגשת סוף סוף קבוצה חצי רצינית ומשמשת כמטלית.
    סיימונס הפך לדיים תחת בילאפס ודיים הפך לסיימונס תחת החוקים החדשים.
    ראס בערב למוזיאון.
    לצערי אוטוטו רק הצטרפתי וכבר חייב ללכת.
    נשמור את הפיצוחים למשחק הבא.
    אין לראס רצפה, משנמך את הלייקרס לירידת ליגה.

        1. זה לא רק איך שהלייקרס נראית, זה גם איפה וושינגטון נמצאת בלי האפס, איפה קראתי ללברון ויינר? רק שראס שובר רצפות

  14. הסינית אין לה מושג בהתאבקות סתם מפלצת אתלטית, פעמיים חטפה בעיטת מספריים מרוז כאשר רוז על הרצפה (זה פשוט לא קורה בגברים הטעויות האלה), רוז הפכה אותה בהיאבקות בקלות למרות שהיא הייתה במצב מושלם לחניקה.

  15. עכשיו רק שאוסמאן יחסל את הקרצייה המדברת ואיזה סיום לערב פנטסטי זה יהיה בUFC, העונה הסדירה בNBA תצטרך לחכות פשוט לא מעניינת כמו הקרבות האלה

    1. מה אמרתי?
      יש לך אסמכתאות?
      אני זוכר שדיברתי על ההגנה שלו ואותה גם אתה שיבחת. אף פעם לא אמרתי שהוא גאון הדור.

  16. ההחתמה של מקמילן בהוקס הייתה טעות חמורה
    היה לו מזל ששיחק נגד טיבס ובן סימונס בפלייאוף
    אבל כולם יודעים מה מקמילן לא שווה , 15 שנה מאמן כבר ותמיד נכשל נכשל נכשל

    1. איזה תנומה הוא תפס עם טריי על הספסל בין הרבעים חחחח .
      תאמת הוא מאמן טוב. לא מצויין אבל נןמד סבבה כזה יש הרבה יותר גרועים ממנו בליגה.
      הבעיה בהוקס,זה שחקנים חלשים מאד. הרבה מהם נתנו פיק קטן ונהנו מבן סימונס. לניקס לא היה שחקנים להתמודד מולם. הניקס,של היום ינגבו את ההוקס בפלייאוף.
      אף אחד שם לא יודע להקפיץ כדור חוץ מטריי.
      סוויט לו כבר מעבר לשיא גם גאלו בקושי זז. בוגדן זה מחליף טוב לא יותר בתכלס יכול להיות אחלה שחקן ספסל כי פה ושם הוא יתן סלים.
      האנטר זה נגר קאפלה זה נגר הוארטר תמיד היה פח ואיכשהו שדד את המקס עבורו עם כמה הבלחות בפלייאוף…
      קולינס זה לא שחקן שיתן לך 30 נק בפלייאוף מול קבוצות חזקות ופיזיות. גמד כמו טאקר חיסל אותו לחלוטין.
      אין שם חומר שחקנים לקונטנדרית או אלופה.
      עשו מהלכים טובים שנתנו להם לרוץ ולצבור ניסיון אבל צריך לחשוב על טריידים משמעותיים שכולם חוץ מטריי על המדף. חייבים עוד סטאר בליגה של היום עם כוכב 1 אתה לא יכול לעשות כלום. צריך שחקן יוצר שיכול לכדרר ולקלוע גאמפ או משהו על שחקן.
      מקמילן זה הבעיה הכי פחות קטנה וחשובה של ההוקס

  17. מתי יוסטון יבינו שצריך מאמן שיעבוד עם גיילן גרין. מאמן שמבין כדורסל הכוונה ומתי יבינו שצריך להעיף את פורטר משם? יבינו או לא?
    גיילן גרין נראה כרגע מייקל פורטר 2. לא מוכן להתקרב לצבע חח עושה כדרור אחד ושלשה וגם לא קולע 😂😂

  18. איך שבועיים של משחקים גרמו למהפך של 180 מעלותבהתיחסות לאטלנטה. בלי קשר, רק לי נדמה שזו רק שאלה של זמן עד שמישהו יתקע לטריי בוקס בפרצוף?

  19. השעון הציל את קובניגטון ממוות!!! יצא על המאמנים הקודמים שלו שעשו עבודה הרבה יותר טובה, אוסמאן זה חית אדם אסור להכנס איתו לכלוב, הוא הרבה יותר חזק מכל אחד אחד בקטגוריה שלו

  20. השלשה של לוקה בבאזר, מי שלא ראה חייב לראות שוב ושוב.
    לא ייאמן שהניגורים השתלמו, זה היה סל קשה מאד מזווית קשה מאד וריצארדסון ששמר עליו לא יכול היה לעצור אותו. פשוט בלתי נתפש איך זה צלל בוויש, לא קפץ על הטבעת, לא קרש, ווויששששששששששששששששש.
    טאלנט אמיתי, רק חבל שהורס את זה עם כל הוויכוחים המיותרים עם השופטים, ממש כמו השיקסה.

  21. לקראת סוף הסיבוב קובניגטון נכנס לגוב האחרות והקטין את המרחק מאוסמאו הארוך יותר,הבעיה שאוסמאן חזק בצורה לא ייאמנת הרבה יותר מכל אחד אחר במשקל שלו הוא מסוגל להוריד אותך באגרוף ולשלוח אותך ישר למחלקת חירום הקרובה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט