מעורב הופס לשבת: שמעתם זאת כאן לראשונה – סיכוי אמתי שקיירי אירוינג ישחק את החצי השני של העונה עם הנטס / מנחם לס

1.כמה מילים על מצבנו הגופני – גייל ומנחם – שני חולי COVID 19 לשעבר, שלנו מאומה לא מרגיש 'לשעבר'.

העובדה היחידה שאין עליה ויכוח היא שאנשים שנדבקו מ-COVID 19 והבריאו, לא חזרו למצבם הגופני לפני המחלה. העובדה השנייה שאני מאמין בה היא שלעולם הרפואי אין בינתיים מספיק ידע על ההשפעות המרחיקות לכת של המחלה כי עד עתה נודעו כל כך הרבה מקרים יוצאי דופן מכל כך הרבה חולים שלכאורה 'הבריאו' שהם שונים אחד מהשני שלדעתי ייקח שנים – אם בכלל – עד שיצליחו לקבוע מין סדר וסיסטמיות בעניין ההחלמה מקוביד 19.

הנה גייל ואני. שנינו חלינו באותו זמן (חודש אוגוסט). שנינו היינו בטיפול נמרץ אותו זמן (4 שבועות). אני הייתי במצב קשה יותר ונזקקתי לוונטילטור לנשימה, והייתי 14 יום ב-INDUCED COMA ללא הכרה. אך כשקבעו שאני 'החלמתי', יצאתי מטיפול נמרץ, בעוד היא שהתה שם עוד כמה ימים. נכנסנו לריהביליטציה (שיקום) באותו זמן. שהינו בשיקום 8 ימים ושוחררנו הביתה. היום היא מקדימה אותי בכמה תפקודים ואני מקדים אותה בכמה תפקודים שונים. היא מקדימה אותי בעיקר בפעולות דקסטריות, ואני בפעולות המוגדרות LARGE MUSCLES. אבל אני משתפר בפעולות דקסטריות, ואילו אצלה השיפור ב-LARGE MUSCLES תלוי בכמות האימון שהיא משקיעה. שנינו בשיפור קבוע.

שבועיים אח"כ התפתחו אצלי סיכוכים בקיבה ובשתן (בעיקר אינפקציות) והוחזרתי לבית החולים לעוד 8 ימים 'להתנקות' בעיקר ע"י I.V 24 שעות ביממה. לפני שבועיים וחצי שוחררתי הביתה ועתה אני מתחזק ע"י אימונים אישיים שאני מבצע בעצמי, ואימונים יומיים שאני מבצע עם גייל. מבקרים אותנו גם פיזיוטרפיסטים ואוקיופיישיונל טרפיסט, ואנחנו מרגישים יותר ויותר 'נורמלי'. יוצאים לאכול ומנסים להשתתף באירועים בג'ואיש סנטר, בבנין, ובקאונטרי קלוב.

ישנם ימים המרגישים איכשהו נורמלי, אבל ישנם ימים שלפתע ישנה נפילה שאין לי הסבר לה, ולכל הרופאים 'במעגל שלי' אין הסבר לה. בימים כאלה ההשפעה היא שונה: לפעמים הרגליים הופכות כבדות, הראש מסוחרר מעט, הקואורדינציה נעלמת, לפעמים הגפיים מתנפחות, מרגישים עייפות מרובה, חוסר תאבון מחלט, וחוסר חשק לעשות מאומה מלבד לשבת על הספה בעיניים עצומות.

ישנם דיווחים גם על דיכאונות קשים אצל חולי קורונה 19 שהחלימו. אצלנו תודה לאל זה לא קרה. אנחנו לא הולכים ברחוב ומזמרים, אבל אנחנו לא מדוכאים. ממשיכים לחיות את חיינו בצורה החיובית ביותר שאפשר, אם כי אצלי האפשרות שלא אוכל יותר לבקר בישראל היא מחשבת לא נעימה ביותר.

בימים כאלה אני פשוט לא מסוגל לכתוב. לפעמים הנסיגה אורכת יום. לעתים יומיים, וקרו כבר מקרים ששבוע שלם הייתי באאוט מחלט. גם כל RELAPSE כזה שונה מקודמו. לפעמים ההידרדרות היא יותר פיזית ולפעמים יותר מנטלית. אבל ההידרדרות הזאת מתחילה לקרות לעתים יותר רחוקות – זה התחיל כל יומיים – שלושה ועתה זה כל שבוע – שבועיים, ולמרות שאיני אדם דתי אני מתפלל לאלוהים שאולי יום אחד בעתיד הן לא תהיינה יותר.

ההתדרדרות עוברת ושוב יש חשק להתאמן, להשתפר, ולהכריע את הדבר הזה שהוא לא מחלה אבל הוא גם לא 'מנחם של פעם', וכמובן שאני יודע בן כמה אני.

לכן אני טוען שהמחלה הזאת היא עדיין מסתורין אחד גדול. לכל אחד יכולה להיות תיאוריה, אבל רק אלה שחלו בעצמם, ו-"הבריאו", יודעים שהסיפור לא ניגמר. אולי הוא רק מתחיל. אולי אנחנו, החולים ש'הבריאו', יודעים ומרגישים שהקוביד 19 יישאר חלק מחיינו עד יום מותנו. אז עלינו ללמוד לחיות חיים חדשים: חיים של "חולים לשעבר ששרדו את הקוביד-19, ועתה עליהם לחיות עם השיירים שהמחלה הותירה בנו". ישנם ימים שאני מתעורר בבוקר ומרגיש כמעט נורמלי לחלוטין, ואז ישנם ימים המחזירים אותי אחורה, ואני לא מוכן אפילו לנהוג בהם, עד כדי כך הביטחון העצמי נעלם באותם ימים.

דבר אחד בטוח: איש מאתנו לא הבריא לחלוטין. אני מוכן לעמוד מול כל עולם הרפואה ולהצהיר שאין דבר כזה 'להבריא מקוביד 19'. שרידים ממנה נשארים, ולפי כל מה שאני קורא, המצב של כל אחד שהחלים הוא אחר, והשרידים שנשארו הם בחלקי גוף שונים ומשונים. לכן חובת כל אדם בעולם היא להתחסן כי רק כך תמוגר המגפה.

2. כנראה שאסיפת "PLAYERS ONLY" של הסלטיקס שהייתה סוערת במיוחד בעקבות הביקורת של סמארט על משחקם שם טאטום ובראון עשתה את שלה

הבוסטון סלטיקס סבלו מתחילת עונה קשה במיוחד. השיא הגיע, אולי, כשהם הובילו נגד הבולס ב-19 והפסידו ב-14 ביום שני בערב. מרכוס סמארט לא יכול היה לעצור בו יותר ותקף את שני כוכבי הקבוצה ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון שהרבה מהמצב הבלתי נסבל הוא משחקם האינדיבידואלי, ועקשנותם על הכרחת זריקות ב-ISOLATION במקום לשחקנים פנויים.

שחקני הקבוצה החליטו שחובה עליהם לקרוא אסיפה – 'שחקנים בלבד' – בו לכל שחקן תהיה הזדמנות לפתוח את לבו, ואולי אפילו יגיעו לכמה החלטות. אני לא יודע כיצד זה ש-Adrian Wojnarowski הוא האדם שתמיד מקבל את האינפורמציה שאמורה להישאר סודית, אבל הקשרים שלו הם דבר ידוע, וכמה שעות אחרי הפגישה הקבוצתית הוא דיווח שהפגישה הקבוצתית הפכה לסוערת ביותר עד רמה של צעקות וצרחות אחד על השני, אבל אולי הייתה זו טרפיה בשוק לכולם כי למרות שלא הייתה הסכמה קיבוצית ש"טאטום ובראון חייבים למסור יותר במקום להיכנס לקרבות אישיים בבידודים", כנראה שהביקורת הזאת שהגיעה מכמה שחקנים השפיעה על השניים, והתוצאה הייתה משחק קבוצתי נפלא וניצחון מוחץ על מיאמי.

לא יאומן ממש כיצד שני ניצחונות מוחצים על אורלנדו ומיאמי שינו את כל האווירה בבוסטון. אבל כנראה שזה לא היה הניצחון המוחץ עצמו, אלא הצורה שהוא הושג: בשני המשחקים כשהכדור נע במהירות, עם מעט ISOLATION כשהכדור כמעט לא נעצר אצל טאטום או בראון.

איך אומרים החברים שלי מאור יהודה? מעז יצא מתוק.

3. הלייקרס העכשוויים מכלימים, מביישים, ומגמידים את הברנד ו ה'פירמה'

הלייקרס הם, עם ויכוח או שניים, ברנד הכדורסל המוביל בעולם. אם אתה מוציא מברנד כזה שחקן כמו לברון – שנפצא כל יום שני וחמישי, וככל שיתקרב לגיל 37 בעוד חודש זה יקרה לו יותר – וזה גורם לה להיראות כמו הפועל אילת ביום בינוני, זוהי פגיעה איומה בגאווה, במורשת, ובאמונה בברנד, וה-REALIZATION שהברנד הזה הפך ללא יותר מסתם סיסמה מלאת אוויר ורוח ללא טיפת EQUITY ו-QUALITY.

הלייקרס שיחקו שוב נגד אחת מהקבוצות החלשות בליגה, והעניקו לה ניצחון שני העונה, 101-105.שני הניצחונות היו נגד 4-5 לייקרית שלא מזכירה כהוא-זה – כמו שאומרים החברים שלי מקרית גת – קבוצה המתגאה שהיא קונטנדרית לאליפות. אילו ה-NBA הייתה בנויה כמו הליגה האנגלית הייתי דואג עכשיו מאד שהיא לא תרד ליגה.

הפסד זה היה אמברסמנט. מביך. לא חשוב מי בקבוצה נפצע, אתה לא מפסיד לת'אנדר בגלל שהחסרת שחקן אחד לקבוצה החלשה בליגה מבלי שאני אעלה על זה, במיוחד כשעשו ממך רק לפני חודש 'הדבר הבא'. אז לברון היה זה שנפצע. רק שתבינו שהפציעות העכשוויות של לברון אינן תוצאה של תאונות. הן פשוט תוצאה של עייפות חומר. לכן הן לא אקספלוסיביות אלא חבויות אי שם ומורגשות רק ליום המחרת. אלה פציעות של זקנה, OVER-USE (שימוש יתר), ועייפות חומר. אין לעשות נגדן הרבה מלבד למנוע שימוש בחומר. לא לשחק, והלייקרס בקרוב יתחילו בשימור החומר היקר להם כל כך בצורה הרבה יותר אגרסיבית.

מה שאני מנסה לומר למומי ושאר אוהדי האגמים (שהם כולם POLLUTED מהראשון עד מליק מונק, ואפילו אנטוני דייויס איבד את מה שנשאר מהכבוד שהיה לי אליו) שהמצב חמור הרבה יותר משתארתי לעצמי. הדבר האחרון שאני רוצה הוא שהלייקרס תהפוך לכרית הבעיטה של קבוצות הליגה שיבואו לשחק נגדה רק כדי לעשות סטטיסטיקה, ושחקנים יבואו לשחק נגדה כדי להגדיל את סיכוייהם לאול סטאר, כפי שעשה שי גילגואוס אלכסנדר במשחק זה. כי אם היא תהפוך לשק הבעיטות של הליגה, נאבד כל תענוג מלבעוט בה.

הפציעות העכשוויות של הלייקרס הן לברון (מתיחת שריר האבדומינוס רקטוס), ו-AD (אגודל). אפילו פציעות הלייקרס מוצאים רק בספרי האנטומיה. קיבה? אגודל? הם מכניסים פרה-היסטורים כרונדו ראג'ון (0, 0, ו-0) לנסות להציל אותם. טוב שיש להם שחקני נשמה כראסל ווסטברוק (10 מ-23 ל-27 נק' עם 6 ריב' ו-5 אס') וכרמלו אנטוני (21 ב-8 מ-18)

הצעיר שניצח את הלייקרס הגדולה

4. הפייסרס מוסיפים מלח על הפצע שגרמו לניקס: אחרי הניצחון הם הוסיפו לטוויטר הדאנק שלהם את שתי המילים 'BING BONG' והמבין יבין (עליכם לעקוב אחרי ה'מעורבים' כדי להיות מעורבים)

5. טריי יאנג אינו העיפרון המחודד בקלמר. עכשיו הוא מתלונן כמה העונה הרגילה 'משעממת אותו', ועולים עליו כהוגן על כך

מי הוא בכלל הטריי יאנג הזה? מה הוא השיג עד עתה בליגה? שחקנים כג'ון סטוקטון שיחקו בליגה 35 שנה ולא העזו לדבר ככה. בינתיים טריי יאנג השיג בליגה איזו שהיא דרגה של מוניטין רק בגלל פיו הגדול.

הפעם הוא משלם על כך:

איחרי שהיוטה ג'אז קרעו את אטלנטה האוקס (וללא דונובן מיצ'ל!), לטריי יאנג היו את האשכים לומר:

I think guys are learning that,” he said, per The Athletic’s Chris Kirschner. “We’re no longer the hunters. It’s regular season. I’m not going to lie, it’s a lot more boring than the playoffs. You got to find that motivation to play like the playoffs.

לא לקח יותר מ-4 דקות והטוויטרים החלו להתקיף את הקרח:

6. אני בטוח שנמאס לכם לשמוע על קיירי אירוינג לא פחות ממני, אבל לפתע צץ סכוי רציני לחזרתו

בניו יורק קיירי לא יכול לשחק בגלל ה-MANDATE הזה:

New York City's vaccine mandate requires everyone to have at least one dose of the COVID-19 vaccine in order to go to restaurants, bars, and in the case of NBA players, use indoor gyms which include Madison Square Garden and Barclays Center, the home of the Knicks and Nets, respectively

ובכן, בניו יורק ישנו ראש עיר חדש:

Speaking this week on MSNBC’s “Morning Joe,” New York City mayor-elect Eric Adams vowed to “revisit” the city’s COVID-19 vaccine mandates once he takes office on Jan. 1. The Democratic politician beat Republican candidate Curtis Sliwa in New York City’s mayoral election this week and will replace incumbent mayor Bill de Blasio.

הוא עומד להוריד את ה-VACCINE MANDATE. ברוקלין נטס שוחה עתה במקום עם רקורד של 3-4 כשג'יימס הארדן מקרטע בצורה בלתי מובנת. עם כל הכעס שיש כלפי אירוינג, הנטס זקוקים לו כמו אוויר לנשמה. יהיו להם עוד 30 משחקים עד ה-1 לינואר בלעדיו, אבל מה-1 לינואר קיירי אירוינג יכול להתאמן ולשחק עם הנטס בכל משחקי הבית והחוץ, ואני אתפלא מאד אם הנטס לא יקפצו על המציאה כי עד עתה, בלעדיו, הם קבוצה מגמגמת, שאינה טובה יותר מ-10 קבוצות בליגה. ישנו כאן עוד יתרון: אין כל סבוכים כספיים: קיירי יפסיד את מה שיפסיד על שלא שיחק את כל החצי הראשון של העונה, ואז עורכי הדיןמ ורואי החשבון יחשבו את משכורתו לתקופה שכן ישחק בה.

קבוצה שדיברו עליה כמס' 1 ב-NBA לעונת 2021, חייבת היום את קיירי אירוינגכ כדי שיהיה לה סיכוי להיות נמבר וואן.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 108 תגובות

  1. מנחם תןדה על המעורב
    בריאות ובריאות לך ולגייל
    לגביי הלייקרס, מספר בעיות. –
    ווגל מזעזע בניהול הרוטציות וההרכבים, לא רק שהלייקרס הפסידה היא שמטה 19 הפרש
    ווסטברוק נשמה? דווקא במשחק טוב שלו התקפית (3 מ 6 מדאון טאון) הוא ה-ס-ר-י-ח את הפארקט בדקות הסיום
    כרמלו? מדהים מדהים
    ממוצע של 53 אחוז מדאון טאון ו 3.6 שלשות למשחק( שניהם הגבוהים בקריירה בת 19 עונות)
    הלייקרס ללא לברון היא תעודת עניות לכדורסל
    יש לווגל כלים, הוא לא מפעיל אותם כמו שצריך

    1. ממש מוקדם מידי, זו קבוצה די חדשה. שלא תבין לא נכון, אני מתפלל שזה ימשך ככה כי הקרקס הזה עושה לי טוב, אבל יש לכם סגל חזק מידי בשביל שזה יקרה ולהמר נגד לברון זה אף פעם לא דבר חכם. אני לא הייתי נלחץ במקומך.

  2. דוקטור, מומי מבואס מהלייקרס
    נתן יגונו בעט ויצא לו סיפור לשבת – סיפורו של יואל מושיקו סלמונוביץ׳

    היה זה חורף 85, הייתי בירושלים בבית הנשיא, קיבלתי אות מצטיין שלום הגליל על מבצעים נועזים בעורף האויב.
    ואז נזכרתי בה, חדווה שטיינבוך הפקידה הפלוגתית שלנו, אח! חדווה, חדווה. הייתה א׳חלה גבר. יום אחד היא נעלמה והשמועה אמרה שמשטרת הצניעות לקחה אותה בחזרה הבייתה למאה שערים.
    אני לא אומר נואש, מוסיף ציציות לחרמונית, צובע אותה בשחור, מכין לעצמי פיאות מזנב של חתול שמצאתי בפחים של שכונת קטמון ומכין לעצמי זקן מפילטרים של סיגריות נובלס מחליט לעשות מעשה ולשחרר את חדווה!
    במשך שבועיים הסתובבתי נע ונד בכוללים, בשכונות מחפש את חדווה.
    זה המינימום שיכלתי לעשות, היא בכל זאת הייתה דואגת להסליק לי טורטית וטוב טעם לאוהל ואפילו עשתה לי פעם ביד עם פלנליט.
    לילה אחד זה קורה, אני קולט אותה עם שביס, עטופה מכף רגל ועד שד. אני יודע שיש לי חלון קצר, אני חוטף את חדווה לבאגז׳ של סובארו לבנה מודל 75׳. אני בורח משם, עוצר באתר הנצחה של לטרון ומוציא את חדווה מהבאגז׳. אני מוציא סיגריה נותן לחדווה נשיקה על השפתיים ואומר לה – חדווה! זה אני יואל! ידעתי שהאהבה תנצח!
    איזה חדווה?!? חדווה הרימה את החצאית ושלפה חתיכת קיגל מתחת לשטריימל.
    אופס, טעות בזיהוי
    מי את חדווה??
    איזה חדווה, זה אני סמי בר-גוגו. הפסדתי כסף בפוקר ואני מתחבא במאה שעריים, נשואה לאברך שנותן לי מאחורה כבר שנתיים ולא מבין למה אני לא בהריון.
    פי, ירקתי על סמי/חדווה על הפרצוף.
    החלטתי שדת זה לא בשבילי וחזרתי לפתח תקווה.

    1. nun מומי, הסיפורים האלה שלך שווים זהב. זה כשרון מיוחד שאיש לא יוכל לחקות. כל סיפור כזה מעלה בפני חיוך רחב מהמילה הראשונה עד האחרונה. ענק.

      1. תלוי במי מדובר. יש כאלה כמוני שסיפורים גסים מגעילים אותם ובעיניהם הם שווים זבל ואנטינערכיים ואנטי מוסריים ולא מעלים בהם כל חיוך אלא לכל היותר הפוך מחיוך!!!

  3. מנחם תבריאו שניכם, בפקודה.
    לפחות כשרון הכתיבה שלך לא נפגם מהמהפיכה.
    סלטיקס צריכים לחזור למקורות ולהתמיד. כישרון יש אבל צריך גם לעשות הגנה כי שם הכדורסל מתחיל.
    אני מנוע עצמית מלהעביר ביקורת רצינית על אודוקה אבל מתחיל להימאס לי.

      1. מה שכתבתי עד עכשיו על אודוקה זה במסגרת 100 הימים. זו לא ביקורת בכלל.
        אתה רוצה ביקורת? תקרא רון מוברג ( ה וו במקור)

  4. הרבה בריאות מנחם. טריי יאנג שהוא בושה בפני עצמו מדבר כאילו הוא אחרי 4 טבעות הטמבל. אבל הוא מתאר את המיינד סייט בקרב הדור החדש. חוזה מקס לואד סטט להעביר את הזמן. שחקן כמוהו ינוקא אמור להיות עם מוטיבציה לקחת תארי mvp ולשבור שיאים.
    זה סתם תירוצים שהם כנראה מספרים לעצמם. הם חיים בסרט אם מישהו חושב שיש,שם קונטנדרית.
    צריך לזכור שקוב השחקנים שם קיבלו את החוזה המיוחל טריי קולינס הוארטר אז הם רגועים בלי דאגות…
    רדיש משחק כמו משוגע כי הוא צריך להשיג ברינקס אחרי זה ישחק כמו הדביל שהוא.

  5. תודה דוקטור, נפלא.
    קודם כל מאחל החלמה שלמה לשניכם וכל הכבוד על הפייטריות.
    הלייקרס – על עוד יש שם את חבורת השיקוצים הגדולה בהיסטוריה לעולם לא יימאס לבעוט בהם, מצידי שיהיה לילה לילה ושיסיימו עם 82-0.
    כמי שהבטחתי זה עגלקטיקוס פר אקסלנס, לברון ממש לא השחקן שהיה, AD כוכב עם גישה מסריחה, ראס נזק בל ישוער ומסביבם בינוניות או גריאטריים.
    אמרתי לכם שההגנה לא תהיה קיימת השנה והבטיחו לי שיהיה בסדר, ווגל יסדר.
    אז לא, יש גבול למה שמאמן יכול לעשות.
    שילוב של 2 חורים שחורים כמו ראס ולברון, בנוסף לשחקנים שאיבדו ולגריאטריים שהביאו – פשוט אין לו צ'אנס להעמיד הגנה סבירה.
    הלייקרס בחלק התחתון של הפלייאוף המקרה הטוב, כמובטח.
    .
    טריי יאנג טיפוס דוחה, מהדוחים בליגה.
    הגמד היהיר והחצוף צריך תירוץ לפתיחת העונה החלשה אז הנה המציא אחד.
    .
    קיירי – גם היה ברור שזה מה שיקרה.
    קיירי מקרה ראש אבל גם מקרי ראש צודקים פעמיים ביום וכאן הצדק לגמרי איתו, האמת כל הכבוד לו על העמידה האיתנה וגל לטירלול יש גבול, והוא בקרוב יסתיים שם והוא יחזור לשחק.

    1. מסכים אתך אשכוס, בכל נושא
      ==
      לעולם לא יהיה רגע של חולשה או רחמים כלפי שיקוצי הלייקרס
      ==
      בריאות רבה לדוק ולגייל
      ==
      וקיירי לגמרי מדוייק בעניין החיסונים

  6. לדעתי הצנועה, טרה יאנג הוא האפס העלוב והתינוקי ביותר שנכנס לליגה בשנים האחרונות. הוא מסמל את כח מה שנהיה מהליגה הזו, הצגות וכיינות של כל מיני כלומניקים שלא עשו כלום בקריירה. לטרה והקבוצה שלו הלך בצורה שלא תיאמן שנה שעברה אבל מדובר באוסף של כלום בעיקר. זו קבוצת סיבוב ראשון מקסימום, בדיוק כמו הלייקרס הדוחים.
    תודה רבה מנחם, בריאות לך ולגייל

  7. מאוד עוצמתי מה שכתבת מנחם. נאחל לך ולמלך רפואה שלמה. מאוד קשה להשלים עם יכולות שונות משאתה רגיל.
    לגבי הלייקרס, קיוויתי שנראה קצת קבוצה ושראס שהוא פיטבול יהיה קשור ברצועה. לפעמים זה באמת ככה אבל שאר הזמן הוא רודף אחרי חתולים. מסכים עם האשך שהוא לא שחקן הגנה טוב. ווגל גם לא נראה לי מספיק סמכותי כרגע. בכל אופן נמשיך להיות סבלניים ולתת לעונה להתפתח. המערב עדיין תעלומה

      1. אין קשר בין הדביל לבין הגנה הוא השחקן הגנה הגרוע בליגה בפער (גורם לטרה יאנג להראות כמו שומר טוב)

  8. מנחם רפואה שלמה, לך ולמשפחתך.
    .
    2. לא ראיתי איזה השפעה של האסיפת שחקנים יש על המשחק ההתקפי במשחק נגד מיאמי, טייטום הוא עדיין אותו חור שחור שלא סופר אף אחד ממטר ברגע שהכדור מגיע אליו העונה.
    .
    בוסטון בנצחון על מיאמי לא שינתה את סגנון המשחק ההתקפי שלה, טייטום הוא עדיין חור שחור. בוסטון במשחק שלשום נצחה דרך ההגנה.
    .
    אני לא יודע אם אודוקה עשה את זה במכוון או לא הוא לא שינה שיטת משחק אבל הוא פשוט נתן נוקאאוט לספלורטאה וכפה עליו סגנון משחק איטי שמיאמי לא הסתדרה איתו ויצרה המון איבודים מיותרים, גם הזריקות שזרקו ברובם היו על שומר והכדור לא נכנס בזריקות החופשיות.
    .
    3. מי שיושן עם ווסטברוק שלא יצפה לקום בלי הפסדים, האיש אסון למשחק, הוא בהחלט יוביל את הלייקרס לבחירה הראשונה בדראפט במהלך העונה הסדירה בלי לברון ודיוויס. אסון מהלך בהגנה, שקופץ על 2.
    .
    לגבי דיוויס הוא רכיכה לא ראיתי שחקן שמבלה כל כך הרבה זמן על הפארקט, הפציעה אצלן זה רק עניין של זמן והלייקרס צריכה לטפל בו בכפפות משי.
    במשחק מול יוסטו, דיוויס עיקם בקטנה את הקרסול ובכה ממש כמו הנכדה שלי שלא מקבלת מה שהיא רוצה (הוא גם קם אחרי דקה כמו חדש בדיוק כמוה).
    .
    5. טרה יאנג בדיחה מהלכת, שחקן שלא נבחר אפילו לחמישייה שלישית מדבר כאילו הוא השיג הכל בעונה הסדירה.
    .
    6. .אני לא אופטימי בקשר לסיכויים של קיירי לשחק השנה:
    On CNN, New York City mayor-elect Eric Adams says the city will not be changing its vaccine requirements, effectively closing the door on an unvaccinated Kyrie Irving playing for the Nets this season.

    תודה מנחם.

    1. אני אוהב את דוראנט ורוצה שיזכה בכמה שיותר אליפויות כראוי לראשמור שכמותו אבל אני שמח מאוד על מה שכתבת פה קיירי זה שחקן שאני מתפלל שהקריירה שלו תיגמר בהקדם הוא אפס מאופס דפוק במוח וזה משמח אותי לקרוא את העדכון הזה. הוא שחקן מעולה בעייני הפוינט גארד השלישי בליגה אחרי סטף וג'ה (למלו רביעי) אבל זו דמות שראוי שתעלם מחיינו גם אם זה עולה בפחות אליפות לדוראנט.
      ראיתי את המשחק בוסטון מיאמי עד שקיבלתי התקף גועל ופרשתי מסכים שבוסטון גרועים בהתקפה וכלום לא השתפר/ישתפר מיאמי פשוט היתה ביום נוראי בהתקפה ודאנקן רובינסון זה כנראה סוג של ברטנ חוזה שבנתיים נראה כמו טעות אדירה אני מקוה שאני טועה אבל אם ימשיך ככה הוא ישמיד את מיאמי. אבל אני סומך על ספולסטרה וריילי שיתנו לו זריקת הרגעה בדחיפות… מיאמי בכלל מול מסע משחקים קשוח נגד אריות המערב מבחן כח חשוב לראות כמה הם רציניים השנה לפי איך שהם נראו מול בוסטון זה יגמר בבכי.
      כל מילה על ראס בעסה כמה שנים דוראנט בזבז על ה… קאפקייק הזה (זה הוא זה לא דוראנט) . בכלל הליגה נמצאת בחילופי משמרות בקרוב השיקצה תעלם מחיינו הלייקרס לא יגיעו לכלום השנה. האליפות של יאניס מסמלת את זה.
      אני לא מצטרף בנתיים לפסטיבל השנאה על טריי הוא נראה לי פשוט סוג של מטריל אובססיבי לא יותר מזה יודע למשוך תשומת לב הקירח הזה. שבת שלום

      1. לגבי קיירי אני לא מסכים. קיירי דפוק בראש אמיתי, אבל הפעם הוא צודק והיגיון איתו, די מפתיע אותי שהוא נלחם ומקריב ככה.
        לגבי יכולת משחק אני לא מסכים יש כל כל הרבה שחקנים שמשחקים בעמדת הפוינט גארד ועוד עונה שעברה עם החוקים הוא לא היה נכנס ל5 הראשונים (בטח שדונציץ הארדן לברון הם פוינט גארדס לכל דבר).

        1. במה קיירי צודק ? בזה שהוא לא מתחסן. תקרא למעחה מה הדבר הזה עושה הרבה מחקים אותו. אני לוקח אותו לפני כח השאר שציינת חוץ מדונקיץ' ששכחתי אותו.

          1. קיירי מתנגד לכפייה ולמות הדמוקרטיה, ומוכן לאבד סכום כסף משמעותי בלחימה על האני מאמין שלו שלו בין אם זה נכון או לא.

            1. על זה אני גם מצדיע לו. חוץ מזה? אני מאחל לו בריאות איתנה ושהראש יום אחד לא יצנח לו מהגוף כי אין לי מושג איך מוח יכול להכיל כל כך הרבה בולשיט.

  9. מנחם היקר זה מעורב משובח על הבוקר . מאחל לך ולגייל בריאות שלמה ושתצאו מזה לא לאבד אופטימיות המדע בצד שלכם וככל שהזמן עובר לומדים להתמודד עם ההשלכות של הדבר הזה גם אם זה הונדס יהיה פתרון בסוף גם ללונג קוביד. היכולת כתיבה שלך היא משהו שאי אפשר ללמד או שיש או שאין. שבת שלום לכולם

  10. תודה מנחם על התיאור הממצה של מצבכם. מעולם לא קראתי דיווח כה ברור על ההשלכות של ההחלמה מקורונה. העיקר שתשמרו על עצמכם.

  11. מנחם תרגישו טוב!
    הכתיבה שלך בסדר גמור, מפוקסת על הירידות לליקרס, תמשיך ככה.
    .
    גם לי נראה שטריי יאנג פשוט אוהב להטריל באור הזרקורים, מנסה למשוך תשומת לב.

      1. נכון.
        אבל תר5ה, הוא ,ונה מאוד מהארדן, כנראה שהוא לא אוהב מספיק מועדונים ובחורות וכל חייו כדורסל, אז הוא מתעסק עם מה שטיבעי לו. . .

  12. מקווה שנמשיך לשמוע על ההתאוששות שלך ושל גייל, מאחל לכם את כל הבריאות שבעולם.
    עושה רושם שאתה כבר בדרך להחלמה, אם אתה נכנס ככה חופשי בלייקרס כמו בימים הטובים. בנוסף, אני יודע שתמיד אהבת את כרמלו, אבל לקרוא לו שחקן נשמה? הוא יותר בכיוון של אוכל נחמה.

    תודה רבה על המעורב והרבה בריאות

  13. 1. הרבה בריאות מנחם. מה שאתה מתאר נשמע כמו תופעות לוואי של החיסון. אני לא מכיר אדם אחד שחלה ושיש לו איזה שהם סימפטומים מהמחלה.
    מציע לך ללכת להתייעץ עם אנשים שמבינים.
    2. עוד מוקדם לדעת אבל אין ספק שצריך להפיק יותר מקבוצה עם טייטום ובראון. לדעתי זה שילוב שלא ממצא את עצמו ואלי כדאי להתחיל לשקול אוזה שינוי
    3. הלייקרס זו בדיחה והיה ברור שתחת לברון הקבוצה תראה ככה וזה בכלל לא משנה את מי מביאים. דיוויס צריך לבוא לסדנת אימונים על יציבות האגן. הבחור צריך לעשות כל יום סקוואטים. האמפטי דמטי.
    5. לא מתעכב אפילו על הליצן הזה. הבנאדם הפך לנגר ועדיין לא עשה כלום בשביל שיהיה סיבה לשמוע אותו.
    6. דווקא אני שמעתי משהו הפוך. שהוא לא הולך להוריד את ההגבלות. בכל אופן כל הכבוד לקיירי.
    .
    https://youtu.be/NolsbQidZSY
    .
    פלויד מייוות'ר במסר לקיירי. מילים כדורבנות!

      1. כן, הפגנה אנטי ממשלתית שמתקיימת כל שנה כמעט עשור….
        😂
        העיקר אבל זה התראו מה לא מראים לכם בחדשות בארץ. 🤦🏻

      1. מה התעוררת דוקטור בשביל טווח ארוך צריך זמן, לא עברת על הקונספט בקורסים לפיזיקה?
        כל מחלה שתחטוף אותה קשה יהיו לה השלכות על הגוף ברמה כזו או אחרת. בדרך כלל קורה לאנשים מושחתים ולא בריאים ששונאים את עצמם והגוף שלהם, שהגוף שלהם כבר היה רקוב לפני המחלה והמחלה רק חשפה את הריקבון.

      1. לטראמפ לא נתת את החסד הזה ועם יד על הלב חוץ מלהכריח אנשים להתחסן(דיקטטורה לעיוורים) וטירלול טיטולי הפנים(עוד קצת דיקטטורה בקטנה) אין באמת איזו מדיניות משופרת מעידן טראמפ. איפה יואל שישיק איזה ליין תוצרת עצמית, אולי למעודדות המסכנות שצריכות לרקוד עם הבדיחה הגרועה הזו על הפנים.
        בעניינים אחרים בטח אהבת את הבריחה מאפגניסטן.
        .
        מה שכן השתנה זה הסיקור וכמובן שביידן הקוסם מיגר את הגזענות בארה"ב לחלוטין ולא הבנתי למה עדיין לא עושים מסיבות ענק לאור גודל האירוע.

  14. אתה צודק לגמרי מנחם, יש עוד דרך ארוכה עד להבנה מלאה של ההשלכות של המחלה הזאת . הכתיבה שלך בהחלט לא נפגעה.
    בלי קיירי קשה לראות את ברוקלין עוברת גמר מזרח.
    ראס לא יכול להיות חלק מקבוצה אלופה .
    הווריורס רחוקים טרייד אחד טוב על וויגינס בינואר והם אלופים.
    הצעות ?

    1. ערך השוק של וויגינס נמוך מערכו כשחקן בגלל החוזה שלו. התמורה שהם יקבלו בעדו תשקף את זה ולקבוצה שהולכת על כאן ועכשיו זה פשוט לא משתלם.

  15. תודה מנחם, תרגישו טוב אתה וגייל סה הכי חשוב.
    קיירי עומד על שלו כל הכבוד לו. איך אפשר לחסן אדם בכוח? לי הוא חסר ברמת הכדורסל – הוא ה״עז״ של הסקילס.
    טריי מסמל את הדור החדש – ג׳ה, לוקה, סימונס, מיצ׳ל, טייטום, בראון, למלו – הם באים ליהנות ולהרוויח כסף טוב. הם לא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות. הניצחון זה לא הדבר הכי חשוב, אפשר גם להפסיד והכל בסדר.

      1. המילים שבחרת זה כתמי רורשאך פרוייד היה עושה מזה מטעמים.
        הצעירים עסוקים במיתוג בהתאם לרוח התקופה. מדברים הרבה, נועזים יותר. לא חייבים ללכת עד מייקל או קובי. דוראנט, סטף, וויד, רוז, אפילו לברון – התעסקו בכדורסל בשנותיהם הראשונות, לא עשו פוזות ודיברו כל כך הרבה. אין לי כוח להסביר. אולי בהזדמנות אחרת.

        1. אתה מגבר על לברון שחתם על חוזה הנעלים הגדול בהיסטוריה לתקופותו עוד לפני שדרך על הפארקט? זה שבכל מקום קנה לעצמו כתבי חצר וקרא לעצמו המלך.
          .
          מייקל היה מהמר שטוחן פיצות לפני משחקים, ואני לא מדבר על בארקלי שאק… מקצוען על
          .
          גם אז וגם היום שחקני הכדורסל התעסקו במיתוג ופמפום, פעם היה פחות אמצעי תקשורת אז שמעת על זה פחות, אבל אם היה את אמצעי התקשורת של היום ב שנות ה80 90% מהשחקנים היו מוגדרים כהד קייס.

          1. יש לי יום עמוס היום – כמו שהיה אומר חבר שלי שעבד בבורסה לניירות ערך כשהייתי מתקשר אליו ולא היה לו זמן : "יום קשה בשווקים"
            ארשום לי את המילים ואתן בהזדמנות ניתוח מעמיק – בלי נדר.
            אבל כן – פרוייד היה עושה עליך קריירה. "מחראה" זה אובוויוס, גם "טוסטר" שייך לכדורסל, לימונים ותפוזים סבבה, גזר לגמרי פאלי – גם הגיוני – אבל מאיפה הגיעו "קראוון" ו-"אירוויזיון" ? חחחחח גדול

            1. חחחחח הרגתם
              .
              בכלל צחקתי הרבה מהתגובות פה, אולי זו תופעת לוואי של תסמונת "הילדים ישנים"

  16. מנחם, רק בריאות. הכתיבה, כמו שאמרו מעלי, לא נפגעה. צבעוני כייפי ושוטף כמו תמיד.

    טריי חתיכת מקרה ראש וחבל כי הוא שחקן אדיר.

    הסלטיקס של סטיבנס קנו את המקום שלהם בצמרת דרך ההגנה. הקלישאה אומרת שאין ימים גרועים בהגנה, אבל הסלטיקס מראים שדווקא יש. החוסר יציבות שלהם ממש לא חדש ואפיין אותם גם בשנה שעברה. הרבה מזה זה על המאמן ונראה מה אודוקה מתכנן בנידון. מה שעובר על טייטום (מחד משחק כמו קובי, מאידך פוגע כמו ראס) מאוד לא ברור כי עד העונה הוא דווקא עשה רושם של בחור צנוע וטים-מייט מצויין. נקווה שהברגים בראש בסוף יסתדרו. לגבי הקליעה שנעלמה – אולי זה קשור לעובדה שהוא נראה הרבה יותר שרירי העונה, לא יודע.

    לעניין הלייקרס, מענג לראות אותם מקבלים בראש מאוקלהומה אבל מוקדם מידי בשביל לקבור אותם. אין לי שום ספק שאם לברון ודייויס מחזיקים מעמד פיזית עד לפלייאוף הם חזק בעניינים וכל השאר זה רק מוזיקת רקע שתמיד מתנגנת כשמדובר בלייקרס. חסר משמעות.

    הפיל שבחדר – קיירי – נו, מה כבר אפשר להוסיף. הבנאדם קוקו לגמרי וכנראה שזה כבר לא ישתנה.

    1. איזה מקרה ראש טריי? באותה מידה אפשר להגיד שדונציץ דוראנט … הם מקרי ראש, אני לא אוהב את המשפט והגישה אבל בן פה להדקייס המרחק ענק.

  17. תודה מנחם, ורפואה שלמה!
    **
    בלייקרס יש בלגאן, ולא בטוח שעם ראס אפשר יהיה לסדר את זה. בסוף הוא יהיה בחמישיה השניה, או מקסימום אופציה 4 בהתקפה.
    לך תדע, אולי אפילו יטרידו אותו.

  18. תענוג לקרוא אותך מנחם, ורפואה שלימה. הקוביד הזה חתיכת סיפור מסריח, ואצלי יש במשפחה שני בנים של אחיינית שלי, בני 6 ו15, שסובלים מסיבוכים של פוסט קורונה, דלקת בשריר הלב, מה שנקרא pims למי שמכיר, כולל צורך אצל הבחור בן ה15 בהרדמה והנשמה.
    כמובן שמי שיכול צריך להתחסן, זאת הדרך.

  19. עכשיו גם ניל אושיי על הכיסא החם
    https://sports.yahoo.com/sources-trail-blazers-president-neil-olshey-allegedly-created-toxic-workplace-with-bullying-intimidation-065116805.html
    מסתבר שסיפר בדיחה גסה לפני 15 שנה, לא החזיק את הדלת לחברת צוות רב-ג'נדרית, לא פנה אליה כ"הם" מספר פעמים, וכן נתפס מגרבץ לעיני כל, במשתנה.
    עם אישומים כאלה אפשר כבר לכרוך את החבל סביב צווארו.

    1. 😂😂😂😂 לגמרי ציד של לבנים. מה קרה מפריע להם שהמיליארדר והמיליונר צועקים עליהם 😂😂😂
      סביבת עבודה רעילה חחחחח הדפוקים האלה עובדים בnba ומתלוננים על סביבת עבודה רעילה חחחחחח
      זה כמו שיתלוננו על עבודה באופא ופיפא. בא לי לשלוח את האנשים האלה לעבוד בעבודה אמיתית

  20. רפואה שלימה, תרגישו טוב.
    רק לא הבנתי למה המסקנה מהמקרה שלכם היא להתחסן, אם לפני שחליתם כבר הייתם מחוסנים?

        1. ידידי פה במקרה הזה יש מחקרים מקיפים שמוכיחים את המניעת תחלואה קשה חד וחלק.
          .
          אני גם לא מתייחס לכל השגעת והכפייה שנהייתה סביב החיסונים כיוון שאני רחוק מלהסכים איתה אלא רק לעובדות מוכחות.
          .
          אני לא רואה סיבה שילד או בחור צעיר ששומר על התזונה שלו והגוף שלו עם מערכת חיסונית תקינה יהיה מחוייב בחיסון, אבל במקרה של אוכלוסיות שהמחלה מסוכנת להם (אני באחת מקבוצות הסיכון האלה ולקחתי את הבוסטר מבחירה) החיסון הוא מציל חיים.

          1. ואם הילדים ונכדים שלך מסרבים להתחסן אתה לא תגיד להם לא להתקרב אליך נכון?
            .
            מילא לא לחייב אף אחד אבל כמות השקרים שהמתנגדים מפיצים כבר יצאו מכל החורים

            1. אני נגד פייק ניוז מכל סוג אני מתנגד גם לקטלוג של קבוצות כמו מתנגדי החיסונים (זה לא שחור או לבן), אני תומך אדוק בעובדות ובמחקרים.
              .
              אני אתייחס לעובדות יעילות החיסון בהפצה ומניעת הדבקה היא נמוכה מאוד ולזמן מוגבל וזה לפי המחקרים האחרונים. מה שהחיסון עושה באופן ברור זה מניעת תחלואה קשה.
              .
              בקשר אלי אני התחסנתי מבחירה אישית. הנכדות שלי לא התחסנו גם לא הילדה שלי (היא נדבקה בקורונה בערך לפני שנה והבריאה אחרי שלושה ימים), אני במגע יומיומי איתם.

  21. מנחם , רפואה שלימה.
    לא פשוט כלל וכלל מה שאתה עובר ובין השורות ניתן לשמוע את עוצמת הלחימה שלך.
    חזק וברוך על ההתמדה של האימונים. כל שאר המשחקים שטויות והבלים.
    העיקר שתרגיש טוב אתה ואשתך ותתחזק מיום ליום.
    מתפלל להחלמתך המלאה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט